HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euró (1) euro (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2009.11.30. 10:58 TaTa86.

Villámposzt

"Calam
http://sardobalo.blog.hu2009.11.30. 10:38:47


amúgy, ami biztosítja, hogy Európa meg fogja oldani ezt a dolgot is, szélsőségesek nélkül az bizonyítja az elmúlt 200 év fejlődése. Demokratikusan, az emberi jogok mentén minden problémát megoldott Európa. Ennek a kulcsa az a világon sehol nem látott innováció, amit individualizációnak hívunk. Ez, ami kiszabadítja az egyént a hagyományok terhe alól és növeli az innováció és az együttműködés lehetőségét meg fogja oldani ezt is.
Hiszen Európa most is a legliberálisabb hely a Földön, ezért (is) tudta az elmúlt 200 év fantasztikus sikereit elindítani."

 

151 komment

Címkék: politika európa liberális villámposzt


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr671562710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.03. 18:39:21

szóval

a sztori nem rólam szól, ilyen sosem történt velem. Nem megyek ilyen buliba, és bulin ritkán szoktam üvöltve politizálni. És nem török-zúzok. Ennyi, kedves Attila

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.03. 19:52:50

@calam (c.vince.c.d): Amennyiben egy teljesen más személy volt, akiről hallottam, akkor sajnálom, hogy veled azonosítottam. Mea culpa, mea maxima culpa!

(De most tényleg mekkora az esélye? Na mindegy, tényleg sorry, megkedvelni nem foglak, de nem akartam szemétkedni.)

Fájdalomdíjként azzal tudlak vigasztalni, hogy blogunk második legtöbb kommetjét kapó posztja, épp a te hozzászólásod.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.03. 20:17:01

@TaTa86.: Nem barátságról van szó. Tényleg sosem fordult elő velem ilyesmi. Mivel feltételezem, hogy feltételezed, hogy nem hazudok (márpedig nem hazudok), akkor elhiszed, hogy nem én voltam.
A nevet félre is érthetted, rosszul is emlékezhetsz, mindenesetre nem én voltam. És ezzel be is fejeztem.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.03. 20:53:58

@calam (c.vince.c.d): Az ártatlanság védelme( copy right: Budai Bernadett) természetesen most is játszik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.03. 21:25:27

@TaTa86.:

Na, csak beugrottam kommentelni.:) Nevezett személyről épp most írtam le a sárdobálós poszt kapcsán a nosztalgikus történetünket.:) Nevezett személy pedig egészen pontosan VincZe Dániel névre hallgat.:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.03. 21:49:20

@Mj: köszönöm:)

de akkor ismeritek egymást, még egy kapcsolat

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.03. 22:07:00

Nah, most, hogy tisztáztuk, hogy ki kicsoda, ki nem kicsoda, meg egyéb okosságok, most már el lehet mondani, hogy ez a fürdőszoba-pusztítós sztori, ez haláli! XDXDXD

Pedig eddig azt hittem, hogy regionális szinten nekem vannak a legjobb házibulis sztorijaim, de ez mindent visz. :)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.03. 22:15:18

@TaTa86.: "ártatlanság védelme"

És valahol felsír egy jogász... :)

Corry 2009.12.03. 22:27:23

Hmmm tanulságos: tehát létezik egy Vincze Dániel nevű valaki, aki vécéket szokott szétverni, legalábbis két esetről már tudunk, ami lehet, hogy egy és ugyanazon eset. Már csak a számmisztika hiányzik, vagy mégsem, mert százalékok formájában ez is megvan.

Komolyra fordítva: calam szerintem posztol és kommentel annyit és 100% ig a calam nick alatt, hogy avval már el lehet lenni és vitatkozni, egyet érteni vele vagy inkább fordítva.
Ezen a síkon is lehet nagyon nem kedvelni a calamot, nem lesztek egyedül vele.

Az antiszemitizmus munkadefiníciója érdekes olvasmány volt, kíváncsi lennék azoknak a palesztin és libanoni tanítványaimnak a véleményére, akiket jó 10 éve tanítottam és erről is beszélgettünk néha, mert kíváncsi voltam a véleményükre.

Véleményem szerint van antiszemitizmus, már hogyne lenne, és lesz is, mint ahogy magyarellenesség is van, és lesz is. Ezt normális keretek közé lehet szorítni, de megszüntetni nem.
De valahogy az se lenne rossz, hogy ha egyik másik gazdasági csirkefogó zsidó mivoltáról nem úgy szereznénk tudomást, hogy elkezd antiszemitázni akkor, amikor szorul a hurok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.03. 23:07:33

@calam (c.vince.c.d):

Igen, a Vince/Vincze-kérdés ezennel eldőlt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.03. 23:10:08

@mefisto:

Na most gondolj bele milyen sztorijaim lennének még, ha azóta mertem volna akár csak egy bulit is tartani.:) Bár így is utolér minket a végzet, legutóbb a barátomat akarta egy törött pohártalppal nyakon szúrni egy drogos részeg, aki azt hitte rá, hogy Fodor Gábor és buzi.:D Nem, még nem is hasonlít rá, és kiegyensúlyozott a kapcsolatunk.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.03. 23:11:14

@Corry:

"Hmmm tanulságos: tehát létezik egy Vincze Dániel nevű valaki, aki vécéket szokott szétverni, legalábbis két esetről már tudunk, ami lehet, hogy egy és ugyanazon eset. Már csak a számmisztika hiányzik, vagy mégsem, mert százalékok formájában ez is megvan."

Hűha, én csak egy vécépusztításról tudok, és azt nem calam követte el.:)

Corry 2009.12.03. 23:25:05

@Mj:
Jó, pongyolán fogalmaztam, mert lehet, hogy fürdőszobát kellett volna írni és nem WC-t.
De fentebb a tata is írt valami fürdőszobai pusztításról:
Beteszem a kukacot ide, hogy rá lehessen klikkolni :-)
@TaTa86.:
Ő is arra gyanakszik, hogy nem a calam volt, ezért írtam, amit írtam, szerintem a fürdőszoba témán át kéne ugrani, mert lassan a ballib újságírók kollégáknak fognak bennünket tekinteni, legalábbis ami a módszereket illeti ;-)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.03. 23:36:56

@Mj: Hehehe!

Nálunk a rekord most az, amikor egy barátom exbarátnője - akivel még mindig össze-össze futnak - miután zsinórban többet ivott, mint Samantha a Dallas összes évadjában együtt, részegen elkezdett táncolni a barátom kocsijának motorháztetőjén, majd lendületből egy akkora seggreesést produkált, hogy öröm volt az ívesen felrepülő, majd alázuhanó cigijét nézni.

Sorban következik egy haverom haverja, aki belebukfencezett egy tűzrakásba, ahonnan nem akart kijönni.

Aztán egy másik haverom másik haverja, aki betonrészegen le akart pisálni egy teraszról, de fejjel előre beleesett egy sziklakertbe.

Rólam meg egyesek azt feltételezik, hogy versenyt ittam egy bölcsésszel, ami két üveg viszki egy éjszaka alatt történő egyedüli elfogyasztását eredményezte. De erre semmi bizonyíték nincs... XD

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.04. 00:32:42

@Corry: Lol! Ez gonosz volt. :)
Részemről a dolog átugorva.

@Mj: Mik ki nem derülnek... Pedig közel volt! XD

@calam (c.vince.c.d): Akkor tényleg nem te voltál, remélem marad köztünk továbbra is az a meghitt ideológiai alapú gyűlölködés mint eddig, Semmi személyes. :D

@mefisto: Klasszikusokat csak pontosan! ;-)

Corry 2009.12.04. 00:40:05

@TaTa86.: Ja, fentebb csak azért tettem be a nevedet, hogy könnyebben egyben lehessen látni a fürdőszobás történeteket. Nem akarok Mj -nek reklámot csinálni, de egy jó féloldalban leírta a történetet a blogján.

Méghogy én gonosz :-)))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.04. 18:01:08

@Corry:

Nem látom a kukacodat.:P De sebaj, Tatával gyakorlatilag már le lett tisztázva ez a "rettenetesen fontos" személyi kérdés.:) (A fürdőszoba meg a wc pedig ugyanarra a helyiségre vonatkozik nálunk.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.04. 18:12:20

@mefisto:

Azigen.:) Nekem csak olyan sztorijaim vannak, amik a barátom osztálytársaival meg egy évfolyamtársammal estek meg. Az egyik például aszfaltrészegen azt hitte egy hátizsákra, hogy wc-kagyló, és jó alaposan bele is pisilt. De történt már vele olyan is, hogy szilveszterkor hányni akart, és félmeztelenül kivonszolták a hóra egy lépcsőn, amin pattogott a feje. Egy vödröt akasztottak a nyakába, majd amikor teljesen elterült, hogy magához térjen, Domestost öntöttek a fülébe. Na erre úgy fölkelt, hogy hazavánszorgott, és még hetekig volt egy bazinagy kötés a fülén.:D (Ő törte le a fogát is nálunk, azóta megvan a lepattogzás a csempén.:)) De volt már olyan is, hogy kihánytak a szúnyoghálón, aminek a nagy része visszapattant, és olyan is előfordult már egy kedves évfolyamtársammal - akit Tata kedvéért nem nevesítek:P -, hogy félrészegen, mielőtt a Dunában való evezés során elhagyta volna az iPodját, konkrétan megdugta egy kecske fülét, lenyalatta magát egy kankutyával, utána pedig beleszart egy felfújható medencébe. És igen, ez tényleg így volt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.04. 18:13:14

@TaTa86.:

Mondom én, hogy nagy az Isten állatkertje.:P Hopsz, bocs calam.:)

Corry 2009.12.04. 19:34:55

@Mj: A kukacolás miatt gratulálok magamnak, csak minimum ketten értettétek félre: Te és Tata. Tulképpen ezt a hozzászólásos linket gondoltam kukacnak, tehát az a más szavakkal a Tata kukaca volt :-D Tata meg azt hitte, hogy neki válaszolok, bravó Corry csak így tovább.
Viszont a bulileírás az fergeteges, nem bírom ki, a topikindító mondatokból hadd rakjak be ide egyet:

"Ez, ami kiszabadítja az egyént a hagyományok terhe alól és növeli az innováció és az együttműködés lehetőségét meg fogja oldani ezt is."

Yorick White 2009.12.04. 20:04:05

Engem nem tiltottak ki a sárdobálók. :)

Lehet, hogy azért, mert az ominózus bejegyzéshez ezt találtam írni?

"Szeretném együttérzésemet kifejezni! Felháborítónak tartom, és mélyen felkavart, ami történt!

De remélem, hogy ez végre egy intő jel mindenki számára!

Meddig tűrünk még? Meddig járunk szótlanul, lehajtott fejjel? Meddig?

Tényleg meg akarjuk várni, míg késő lesz?! Mikor már a vagonokat készítik elő a nácik?

Meddig tűrjük még, hogy a náci söpredék terrorizálja a békés többséget?! Ne hagyjuk magunkat!! Belegondolni is szörnyű, hogy mi lesz itt a jövőben (gondolok itt a Jobbikra), ha most nem cselekszünk!

Még egyszer: sajnálom a történteket! Ez egy aljas, rasszista indíttatású támadás volt!!

Börtönbe az összes nácival!!!"

Látjátok? Meg lehet velük is találni a közös hangot. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.04. 20:22:19

@Corry:

:D
Apropó topikindító mondat, egyre inkább kezdek megcsömörleni a liberális handabandázásoktól.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.04. 20:24:07

@Yorick White:

A hozzájuk hasonlóan gondolkodókkal sohasem viselkedtek diktatórikusan és antiliberálisan a liberálisok, csak a másként gondolkodókkal szokásuk, mint pl. Gusztos apukának.;-) Egyébként válaszoltam amott a gondolatrendőrséges, szintén csupa liberális eszméről árulkodó fölvetésedre.:P

Corry 2009.12.04. 21:16:33

@Yorick White:
Figyu, engem sem. Nagyon ügyelek arra, hogy egyrészt ne írja semmi olyat, ami alapján "jogosan" moderálnának ki, mindemellett meg törekszem az adott keretek között markáns különvéleményt megfogalmazni.

"Börtönbe az összes nácival!!!"

Ebben teljesen igazad van, egy ki bibivel: ki is az a náci?
Vagy fordítsuk ki az egyik tényleg náci háborús bűnös gondolatát és alkalmazzuk? Tehát kifordítva: Majd én megmondom, hogy ki a náci...

Corry 2009.12.04. 21:25:45

@Mj: Erre mondtam én az elején, hogy tiszta agymosott amerikai szöveg, csak a Samu bácsi mindenütt ki van cserélve Európára...

Yorick White 2009.12.04. 23:48:59

Basszus, ti nem olvassátok a náczivadászt? :)

(irónia, irónia, irónia....)

Bár kétségkívül az is vicces, amikor komolyan veszik a "börtönbe az összes nácival!!!" szöveget (szigorúan három felkiáltójellel.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.05. 00:01:23

@Corry:

Öhh, de ki az a Samu bácsi?:-O (Nyilván én maradtam le egy alap poénról, sorry.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.12.05. 00:02:32

@Yorick White:

Mea culpa, sajnos nem egy olyan emberrel találkoztam már, aki tényleg így gondolja, hejj, régi szép partizáninfós idők...:) Na, de legalább megkönnyebbültem, hogy eggyel kevesebb.:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.05. 13:09:46

@Corry: "Nagyon ügyelek arra, hogy egyrészt ne írja semmi olyat, ami alapján "jogosan" moderálnának ki"

Igazából én sem írtam semmi durvát. Annyit volt, hogy a szkinhedtámadást, az egyébként megtévesztésig hasonló cigánytámadásokhoz hasonlítottam. Majd megjegyeztem, hogy a liberalizmus nem segített felépíteni a társadalmat(, sőt kifejezetten szabotálja az építést), és ennek a következménye, hogy senki nem áll ki a másikért.

Szerintem ez egy abszolút konszolidált, és legitim érv, kivételesen nem voltam rasszistaantiszemitanáczistafasiszta sem.
A bűnöm annyi volt, hogy nem könnyek közt sajnáltam az áldozatot, és az esetet felülről néztem, és mint társadalmi jelenséget elemeztem.

Lombroso még ennyit sem csinált, csak kicserélte az alanyt, és a helyhatározót a történetben, és leírta egy mi esett meg egy ismerősével. Akit történetesen cigányok vertek meg.

Érdekes állatfaj ez a "liberális". Imád vitatkozni, meg toleránskodni, de csakis a saját dialektikája szerint. Vagyis lényegében egyet érthetsz vagy egyet érthetsz.
Imádja a racionalizmust, és elvet mindenféle vallást, hagyományt ("Ez, ami kiszabadítja az egyént a hagyományok terhe alól és növeli az innováció és az együttműködés lehetőségét meg fogja oldani ezt is."), de saját gondolatait semmivel sem tudja megindokolni, mint a dogmái papagájszerű ismételgetésével.
A "rasszizmus" rossz, mert rossz. Mert Isten azt mondta, és különben is ez az európai hagyomány.

Az pedig egyenesen szánalmas, hogy a vita befejezése után kb 1 órával írtja ki szisztematikusan a kommentjeimet, de a válaszokat bent hagyja, és természetesen rasszistanáczifasisztának titulál, amire még lehetőségem sincs válaszolni.
De ez legyen az ő baja.

@Yorick White: Az iróniához iq is kell. Ezt nem kalkuláltad bele. A liberálisok különben is meg vannak győződve róla, hogy a mucsai primitív jobberek fizikailag képtelenek humorizálni. XD

@Mj: A' nem ú' vót!
Egyrészt nem félrészegen, másrészt először borultam bele a Dunába a nevezett személy társaságában, majd 2 órát szenvedünk, amíg sikerült visszamászna a kajakba, és visszaevezni a stéghez. És azután művelte azt amit művelt. XD

Corry 2009.12.05. 13:29:06

@TaTa86.: Azóta már írtak is egy posztot a moderálásról, nézd meg, azért szerintem ők is sejtik, hogy ezt lehetne több ésszel csinálni, főleg abból a mellékes körülményből kiindulva, hogy eszük van nekik, abban nincs hiány.
Én alig győztem elmagyarázni, hogy nem úgy gondoltam a hozzászólásomat, ahogy félre lett magyarázva. Egyébként ügyesek, mert ha nekiállnak vitatkozni, akkor hamar kiderül, hogy mitől is lett olyan ez az ország, amilyen.

Corry 2009.12.05. 13:36:55

@TaTa86.: Szerintem sejtik, hogy ez így nem egy decens szólásszabadság policy amit bevezettek a gyakorlatban. Olyannyira, hogy még egy postot is összehozta és szerintem egymással sem értenek egyet, de az ilyen dolgok akár gyümölcsözőek is lehetnek. Majd meglátjuk...
Az én írásomat meg félremagyarázta a sértett de alaposan. Semmi baj ez nem engem minősít.

Corry 2009.12.05. 13:37:59

@Corry: ezt a másodikat azért írtam mert az első hozzászólásom eltűnt mint szürke szamár a ködben.... Aztán meg előkerült, a blogmotor monnyon le!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.05. 13:49:16

@Corry: "hogy eszük van nekik, abban nincs hiány."
Szerintem sem gyárilag hibásak. Egyszerűen csak ellustultak, és belesüppedtek (Jé, van ilyen szó?) a dogmáik langymeleg mocsarába.
Ez már csak azért is kínos, elvileg az ilyen emberek érdemlik ki a legmélyebb megvetésüket.

Ezért is fog győzni a nemzeti eszme, mi nem engedhetünk meg magunknak ilyen luxust.

Corry 2009.12.05. 17:26:21

@TaTa86.: Én nem az ellustulást látom rajtuk, hanem azt, hogy az eszméik prominens képviselői eddig példátlan mértékben rontották el a dolgokat és az ország helyzetét. Továbbá azt, hogy tökéletes eszmerendszer nincsen, mert ha lenne, akkor már csak a történelemből kifolyólag abban üldögélne az emberiség boldogan az idők végezetéig.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.05. 20:27:26

Technikai off:

Szerintem csináljuk azt, hogy ha TaTa ezzel a kopipasztos posztjával megcsinálja a száz kommentet, amikor az én kétórás kutatómunkával és gondos fogalmazással megírt posztjaim átlag húsz és ötven közötti hsz-t kapnak, szóval ha meglesz a száz komment, a TaTa fizet mindenkinek egy sört! XD

Mit szóltok a dologhoz? XDXDXD

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.05. 20:28:34

Ez a mostani a 88. komment. :))))))

Ezt most csak úgy mondom. XDXDXDXDXD

Corry 2009.12.05. 20:44:35

@mefisto:
Ti is a népszerűséget hajhásszátok ? :-)))))
Ez már akkor a 89. lesz, segítsünk tatának, hogy elérje a 100-at.

Erről nekem a régi szép idők jutnak az eszembe, amikor dr. Steinnek küldtem egy posztra valót arról, hogy mi a bevételünk 2/3 -át fizetjük be állambácsinak, vagy valami hasonlót, bezzeg a középkorban nem ez volt a divat.
Meglett a 150 hozzászólás, de azóta a Stein eltűnt, illetve egy érdekes blogot vezet, van ott minden, házépítés meg Volvo, meg minden.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.05. 20:49:35

@Corry: Nem, én csak egy sörre hajtok! :P

(90)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.05. 21:05:35

@mefisto: Érdekes én is éppen ezen gondolkodtam. (Igaz, eszembe nem jutott, hogy én akárkinek is sört vegyek. :D )

Egyszer ki kellett próbálni!

Najó úgyis Mikulás van, a szerkesztőség kollektíve meg van hívva egy sörre!

@Corry: Eddig ez a rekord: archiregnum.blog.hu/2009/07/04/reqviem_a_gardaert
Ha megfigyeled pont 365 komment jött rá. XD

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.05. 21:06:42

@mefisto: Hmmm... Eszembe jutott, hogy tudok ám moderálni! XD

Corry 2009.12.05. 21:31:49

Írjatok erről posztot.
www.hirszerzo.hu/cikk.hiperkonstruktiv_ellenzekiseg_koka_janos_bajnaival_turnezik_amerikaban.132571.html

Ez az ember elmondhatja magáról, hogy a kutya se akarja, hogy ott legyen, ahol van. Az SZDSZ -t még amikor egyben volt, na jó megszavazta az ország, hogy a parlamentbe kerüljön. Most a hazudtunk éjjelnappalésazótaisegyfolytában effektet hagyjuk ki, mert marad még bőven enélkül is.
Szóval folytassuk a legitimitás keresését. A Szadi mint tudjuk atomjaira hullt, maradt valami pártocska utána, akik ugyibár kinyilvánitották véleményüket a Kóka úr felé. Aki közölte, hogy tojik erre, a királyi TV folyamatos áhítatát is élvezi, úgy hívják meg oda, mintha ő lenne a legbefolyásosabb politikus, véleményt mond a költségvetésről, stb.
Most ezek után kormányküldöttségben is részt vesz elméletileg ellenzékiként, amiről még a frakciója sem tud.
Kedves barátaim elértük a magyar parlamentarizmus mélypontját, ezt a cinizmust nem lehet überelni szerintem.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 13:32:00

@Corry: A blogmotornak nincs semmi baja.
Ha úgy tűnik hogy nem jelent meg a kommented, lesd meg a blogon az Utolsó hozzászólások részt, szinte 100% hogy ott lesz a kommented.
Ja, hogy a kommenteknél nem jelent meg, na ez hiba, de ha nem kaptál hibaüzenetet (vastagon és pirossal a szövegszerkesztő-rész alatt), akkor hamarosan megjelenik majd a kommented. Csak türelem.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 13:33:42

@Mj: NEM HISZEM EL, HOGY TE EZT NEM TUDTAD! Csak szivatás volt, ugye? Kérlek mondd, hogy csak szivatás volt!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 13:37:03

@Yorick White: Meglep, hogy Tom Bopp nem kommentelt egyik, a verésről szóló sárdobáló posztban sem. Téged nem lep meg?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 13:38:21

@Mj: Ez konkrétan MEGALOL és sajnálom hogy mostanában (konkrétan kb. mióta én regisztráltam) kevesebbett kommentelsz.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 13:42:20

@TaTa86.: "Egyet értek."
Ugye, hogy ezt egybe kell írni? Nem kötekedés, komolyan.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.16. 14:23:23

@Talon Karrde: pontilyen.blog.hu/2008/07/10/a_tiz_legkiakasztobb_helyesirasi_hiba_a_vilaghalon
Igazad van. Természetesen nem én vagyok a hibás, hanem a Fifefox. :D
Kösz, hogy szóltál.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 14:31:29

@TaTa86.: Basszus, te kimoderáltál egy kommentet, hogy a tiéddel együtt is csak 99 legyen!!!

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.16. 15:33:04

@Talon Karrde: Érdekes. de még azért kevésbé gyanús, mintha úgy törölgetett volna hogy 88 legyen! ;-)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.16. 16:33:48

@Talon Karrde: Aljas cionista propaganda!

Na most nézhetem át a 102 kommentet, hogy melyik 3at töröljem ki. XD

@Omár: Hát ebből már sör lesz, attól tartok.

HaKohen 2009.12.16. 19:35:45

Nahát, több, mint tíz nap után folytatás! Hurrá! (Ha egy orosz is olvasná, az ő kedvéért: Urá!)

Teljesen le vagyok nyűgözve (bár ezeket olvasni nekem nem egy nyűg). Miért is?

1.) Gratula nektek, szerzők, mert kaptok TaTától egy-egy üveg sört. (Vagy csak összesen egy üveget? Esetleg csak egy pohárnyit? TaTa, ne remegjen a kezed, amikor kifizeted!)

2.) Hát ez a rekord, hogy 100-on felüli komment! Elalélnék, ha nem törne elő belőlem a boldogult empirikus (és rosszindulatú) társadalomkutató. Aki egy kissé másképpen számol. Ugyanis a 103 vagy 104 hozzászólást 4 (négy) belső szerző és 8 (nyolc) külső hozta létre (magamat nem számolva, bár miért ne?) Ez összesen 12 vagy 13 fazon. Hm... nem akarok senkit sem lelombozni, de azért... (A sör, persze, jár nektek, ha már TaTa helyett megígértétek magatoknak.)

(A számolásról eszembe jut az az idő, amikor még egy tévécsatorna volt, és jött valami nagy sikerfilm a mozikba [akkor még mozik is voltak, ha ismeri valaki ezt a műintézményt]. És a mozitulajdonos és forgalmazó MOKÉP diadalmasan közölte, hogy mondjuk 20 millióan nézték meg kicsiny kis hazánkban őtet.)

3.) Két hatalmas nagy örömet okoztatok nekem még személy szerint mint blogolvasónak. Az egyik, hogy ennyi fontos ismeretre és tudásra még sohasem tettem szert korábban. Bár jótanulóként még vannak kérdéseim:

Nyugtatót kellett beszednem, amikor kétségeim támadtak, hogy vajon Vincét vagy Vinczét szídjátok-e. Azt még most sem tudom, hogy melyikük volt a magyarellenes zsidó és melyikük a zsidóellenes magyar. (TaTával kapcsolatban nincsenek ilyen kétségeim.) Kurvára izgalmas volt az is, és ma sem tudom igazán, hogy egy WC-t-e vagy pedig egy egész fürdőszobát-e vert szét, ha egyáltalán (és melyikük?). Ja, és ki esett fejjel a Dunába (vagy egy tűzrakásba, fülében a Domestos-szal)? Amiatt pedig mostanában is fölébredek éjjelente, és kétségek közt vergődöm, mert nem tudom, hogy mefisto vajon hány üveg viszkit ihatott meg versenyben egy bölcsésszel (vagy bölcs ésszel?) egy éjszaka leforgása alatt. És akkor épen-e maradt a klotyó? (A rókázás nem ér!)

4.) A másik nagy öröm az, hogy készülök valami tankönyvet vagy könyvrészletet írni "Sztereotípiák és előítéletek a mai Magyarországon" munkacímmel. Hát csak szemezgetnem kell a "Villámposzt" kommentjeiből. Rengeteg illusztrációs funkciójú mondatot tudhatok majd beemelni oda. Nahát, ennyi gyöngyöt vetettetek a disznók (az olvasók) elé! Csak győzzem kiválogatni.

Azért ennyivel nem ússzátok meg. Ha van kedvetek, bosszankodjatok a következő link tartalmán (ráadásul Sárdobáló; szegény Yorick biztos epilepsziás rohamot kap tőle, dehát nekem is el kellett szenvednem az ő posztját):

sardobalo.blog.hu/2009/12/13/reggel_2009_december_13

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 20:43:13

@HaKohen: vén szenilisnek még vág az esze, hejj

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.16. 21:34:00

@HaKohen: Dehogy ez, egyszerre akartam elismerő meg ironikus lenni, sokat akar a szarka...
392 hozzászólás nem sok, majd ha mindet elolvastam, akkor talán félve elő merem húzni a névjegyemet.
Az ízelítő azt mutatja hogy nagy fába vágtam a fejszémet.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.16. 22:27:32

@HaKohen: Enyhe rosszindulatot érzek ki a kommentedből... Csak nem neheztelsz rám? XD

HaKohen 2009.12.16. 23:02:22

@TaTa86.:

Hát dehogynem.

Egyrészt megírtam a kommentem 2. pontyában, hogy rosszindulatú vagyok.

Másrészt meg persze, hogy neheztelek, amikor sörügyben ilyen antiszociális vagy. (Mi vagy te, sörhajóhadnagy a Láthatatlan Légióban?)

HaKohen 2009.12.16. 23:14:28

@Talon Karrde:

Ez a blog neked nagy fa?

Pedig itt csupa végtelenül szerény, jómodorú, konzervatív és előítéletes úriember szok tartózkodni.

Csak kicsit megorroltam a "szenilis"-re. De van önkritikám, és azonnal bevettem a... Btw. nem emlékszel, hogy mit... milyen... micsodát... micsodálok...?

És ironikus akartál lenni? Nem szégyelled magadat? Nagyon mérges voltam, amiért ti ironok nem írtátok alá elsőre a lisszaboni szerződést. Na de azután megbocsátottam. Úgyhogy nyugodtan ironizálj. De ne ezen a blogon, mert itt mindenki (velem együtt) utálja mint a bűnt az iróniát. És mint iron mi vagy: anglikán vagy katolikus? Mert ez itt nem mindegy. A TaTa86 példul egy nagy anti-anglikán.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.17. 07:16:38

@HaKohen: Nem a blog a nagy fa, hanem HaKonen nick.
Legközelebb 10x meggondolom, hogy hirtelen felindulásból mit vágok egy számomra TÖK ISMERETLEN nick fejéhez.
A dátumról a profilban azt hittem kamu.
Ekkor jött a komment, aztán elkezdtem olvasni a hozzászólásokat más blogon, ekkor jött a megvilágosodás, hogy a dátum nem kamu, sőt pontos.
Vastagnyakú kálvinista volnék egyébként.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.17. 13:26:36

@HaKohen: Ejnye, év végére elfogyott a türelem? :-) Mindig olyan szolid és kedves szoktál lenni, és most csak így rácsapsz itt a (kocsma)asztalra?

A célozgatások ellenére nem vagyunk mi fajgyűlölők, de emberek vagyunk, hibákkal, és némi érthető előítélet szorult belénk. (Kinek nincsenek előítéletei?)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.12.17. 15:00:38

@HaKohen: Na de kérem! Én csak ideológiai, faji, nemzeti, etnikai alapon gyűlölködök.
Egy vallást gyűlölni olyan proli dolog.
Viszont ha szeretnéd, annak semmi akadály, hogy a briteket gyűlöljem egy hónapig...

"Egyrészt megírtam a kommentem 2. pontyában, hogy rosszindulatú vagyok."
Ez bizony tény.

HaKohen 2009.12.17. 16:06:01

@Omár: @TaTa86.:

"nem vagyunk mi fajgyűlölők"
"csak ... faji ... alapon gyűlölködök"

Na most melyikteknek higgyek?

HaKohen 2009.12.17. 16:12:48

@Omár:

"Mindig olyan szolid és kedves szoktál lenni, és most csak így rácsapsz itt a (kocsma)asztalra?"

Én kedves? Nem tévesztesz össze valakivel? (Btw. téged sem rágalmaztalak soha azzal, hogy kedves vagy.)

Szolíd az vagyok a szó eredeti értelmében (ami csak hangzásban rokonítható a szelíddel): vagyis megbízható, szilárd stb. (Nem röhög!)

És csapott a fene! Csak egy ideig nagyon fárasztóak voltatok nekem, ezért hanyagoltam a blogot. Így a csapkodás csak optikai csalódás (mennyi "cs"!).

Az előítéletekkel kapcsolatban teljesen egyetértek veled: nyilván nekem is vannak előítéleteim, csak gondosan titkolom.

HaKohen 2009.12.17. 16:13:53

@TaTa86.:

Szomorúan kell elismerjem: nálad a pont!

HaKohen 2009.12.17. 16:20:45

@Talon Karrde:

"Vastagnyakú kálvinista volnék egyébként."

Hát ez az én értékrendemben eléggé elől van.

Lehet, azért, mert gyerekkorom óta a "makacs", "makacs szamár", "makacs öszvér", "fafejű", "vasfejű" stb. jelzőkkel illettek, ami némileg rokon a vastagnyakúsággal. Bár érdekes, hogy ezt a jelzőt nálam nem használták.

Igaz, nem is voltak a genetikailag vagy akár szocializációsan meghatározó környezetemben igazi kálvinisták. Legföljebb felnőttkoromban, de az már nem játszik.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.17. 17:49:39

@HaKohen: Rám az vonatkozik amit én írtam, természetesen! :-)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.17. 22:06:49

@HaKohen: Nekem apai nagyapám református kántor volt, felesége pedig (apai nagyanyám) református kántortanító. Isten nyugosztalja mindkettőt. Persze ettől még lehetnék mocsok ember is, de igyekszem nem az lenni, általában sikerül.

Scala 2010.01.13. 03:27:17

Itt látom nagyon témánál vagyunk... részletekben olvasom a kommenteket, ráadásul fordítva, rájöttem túlnehezítettem a dolgom.
A WC-fürdőszoba-bulitörténetek hááát :-D.

Egyelőre annyit, Omár, egyetértek. ;-)

Scala 2010.01.13. 03:42:05

Jaj idemost annyit kellene írnom, csak az első 25 kommenthez... te jó ég!
Régen volt, nem aakrom megnyitni a postot, maradok read onlyban, itt. Lehet?

Egyetlen dolog, vallás :-DDD, hááát ha valami ez is mellément.

Scala 2010.01.13. 04:04:05

Tata, a legtöbbel is itt, de ezzel nagyon:
TaTa86. · archiregnum.blog.hu 2009.12.03. 14:28:43
Thx.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 13:57:57

@Scala: Csak nyugodtan, a gyűlölködés legalább annyira közösségépítő, ha nem jobban, mint az egyetértés és a szeretet! :D

Amúgy meg szerintem ezt is meg lehet beszélni indulatok nélkül, nácizást mellőzve.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.13. 14:48:09

@Scala: Ohh köszönöm szépen. :-)

Nyugodtan újra lehet éleszteni a topicot, mostmár így is-úgy is meg kell hívnom a crew-t egy sörre. :P

HaKohen 2010.01.13. 15:11:04

@Omár:

"...a gyűlölködés legalább annyira közösségépítő, ha nem jobban, mint az egyetértés és a szeretet!"

Nem tudtok valakit, aki gyűjti az aforizmákat? Ezt oda kellene adni neki. Én úgyis 'hivatalból' utálom a szeretetprédikációkat; azért is aranyérmes ez.

"Amúgy meg szerintem ezt is meg lehet beszélni indulatok nélkül, nácizást mellőzve."

A zsidózást meg fölösleges lenne mellőzni; az adja a savát-borsát.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 16:36:51

@HaKohen:

"A zsidózást meg fölösleges lenne mellőzni; az adja a savát-borsát."

Amikor az egyik netes troll nekiállt zsidózni, azonnal moderáltam és bannoltam. Rosszul tettem volna?

Scala 2010.01.13. 16:49:20

@Omár: Egyetértek, most éppen szükségem is volna rá! :-DDD Arra a bizonyos ***ózásra. :-D
@TaTa86.: Oh, még nem volt meg az a sör? :-))) Akkor ne is maszatold el! :-D
@mefisto: Ha látod, hogy mire megy ki, és úgy érzed, lehet moderálni, csak maradjon meg a kreatívan szókimondó jelleg, ami eddig is. Sztem.
Ha majd megfenyeget valaki, az más helyzet... :-)

Scala 2010.01.13. 16:53:59

Lemaradt, de fontos: bizonyos sztereotípiák felemlegetése, célozgatás, saját tapasztalat általános - ismétlem sztereotípia szintű felemlegetése nem arányos a visszapofozó nácizással.
De az arányok megtalálása nehéz feladat... egyeseknél... úgy tapasztaltam. Még a számok is sajátlagosan alakulnak. Tündérmesésen egyszer (nem mondom olyankor ki kapja), mostohán ha fizetni kell. Tiszta Grimm. Úgy bizony.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 17:16:26

@Scala: "Ha majd megfenyeget valaki, az más helyzet... :-) "

Ööööö... ezt most nem értem. Eddig csak a fizikai valóságban próbáltak fenyegetni, de "lebeszéltem" az illetőt, mert kifejezetten rosszul tűröm az ilyet.

Scala 2010.01.13. 17:31:22

@mefisto: Jön majd az is, meglásd! (remélem persze, hogy minél tovább maradunk magunk között)

Engem pl. decemberben egy bestsellernek szánt (asszem nem olyan jól fogyó könyv) Vass Virág nevezetű szerzője 'fenyegetett meg'.
Rengeteg a komment, de ha érdekel:
irodalom.blog.hu/2009/11/22/vass_virag_elso_konyve
Vannak belső linkek a kommentekben a többi helyről, ahol járt. Itt most no further comment.

Olvastam egy cikket valamelyik gazdasági magazinban, a legnépszerűbb blogokról, Misi a BkVFigyelőről említi, hogy őt több ízben fenyegették meg a blog 2007-es indulása óta. Naná. Welcom to Hungary.
Véleménynyilvánítás szabadság márpedig akkor, van, amikor én azt mondom, ha tetszik amit írsz, ha ingyen csinálsz nekem reklámot. Punktum. :-)

Scala 2010.01.13. 17:32:30

jav. Welcome; és vél. nyilv. szabadsága

HaKohen 2010.01.13. 18:47:37

@mefisto:

Aki azér riszálja magát, hogy szavazzanak rá az emdéef választási listáján (most sem tudom, hogy Ikvai-Szabó előtt vagy után), az csak ne stréberkedjen:

konzervatorium.blog.hu/2010/01/12/szadof_vagy_madesz#c8293191

HaKohen 2010.01.13. 18:57:23

@Scala:

Én most teljesen kikészültem. Eddig mindent értettem, amit írtál. Most meg csak itt értetlenkedek, mint egy debil Micimackó, aki (én) szellemileg teljesen talajt fogott. És sorozatban:

"Egyelőre annyit, Omár, egyetértek."
Mivel?

"Egyetlen dolog, vallás :-DDD, hááát ha valami ez is mellément."
Hová?

"@HaKohen: Igen. :-)
Mi igen?

"De az arányok megtalálása nehéz feladat... egyeseknél... úgy tapasztaltam. Még a számok is sajátlagosan alakulnak. Tündérmesésen egyszer (nem mondom olyankor ki kapja), mostohán ha fizetni kell. Tiszta Grimm. Úgy bizony."
Nem Grimm. Frimm.

Nuktaccsál mek kérlek, hoty nem vatyok egészen tyengeelmélyű.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 19:05:24

@HaKohen: A Konzi szerzője feltette a kérdést, hogy az MDF-SZDSZ viszonylatban ki fogja viselni a nadrágot. Én erre azt válaszoltam, hogy rossz a kérdés, mert ez egy homoszexuális élettársi kapcsolat. Erre te kikombináltad, hogy én rajta vagyok a listán, mint kvázi egy buzi. Erre én azt írtam, hogy tisztességes, kiegyensúlyozott konzervatívként nem vagyok sem buzi, sem emdéefes.

Tényleg nem érted, vagy csak megint provokatív lábbal keltél fel? :P

Scala 2010.01.13. 19:41:19

@HaKohen: Részletekben olvastam, visszafelé, aztán elölről, jobb volt amikor be kellett másolni, mire válaszol az ember, elkényelmesített ez a radar.
Próbálom rendberakni.
Most csak annyit: a zsidó jelző szerintem nem valakinek a vallására értődik, és kár lenne ezt úgy kezelni, hiszen az érinettek is származást, genetikát értenek alatta. Kivéve amikor ez számukra nem kényelmes.

és a legfontosabb: nyugodj meg! :-)

HaKohen 2010.01.13. 22:22:24

@mefisto:

Feledékeny vagy. Idemásolom:

>>>mefisto · archiregnum.blog.hu/ 2010.01.12. 16:13:07
@Fedor: "Itt vagyok pl. én. Lehet versengeni a a kegyeimért :-) "

Szavazz rám! XD<<<

Itt még semmi nadrág. Az csak később jön. Nahát!

És nézz a bútoraid alá: hátha megtalálod az elgurult iróniaméteredet. (Csóválja a fejét.)

HaKohen 2010.01.13. 22:25:43

@Scala:

"elkényelmesített ez a radar."

Hol van itt radar? (Sikoltozva kirohan.)

"és a legfontosabb: nyugodj meg! :-) "

Nyugodt vagyok, mint a tengeri kagyló, amikor zenét hallgat. (Copyright by Mark Twain)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.13. 22:31:13

@HaKohen: A radar az blog.hu szolgáltatása amin nyomon lehet követni, (nem csak) azokat a posztokat amihez hozzászólt valaki. Nekem most 195 bejegyzés, és 3600 új hozzászólás van a radaromon.
LINK: blog.hu/radar

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 22:33:44

@HaKohen: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Fedornak ezt csak úgy írtam, nem is emlékeztem rá.

"elgurult iróniaméteredet"

Bocs, ezt benéztem. :P

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 22:36:43

@HaKohen: Radar: ha rákattintasz a saját nickedre, akkor is elérheted.

Scala 2010.01.13. 23:00:20

Radar alatt arra gondoltam, hogy lett ez a "Válasz erre" szolgáltatás, és nem lehet tudni melyikre. Korábban bemásoltam a Nicket és dátum, óra & percet is.

HaKohen 2010.01.13. 23:18:36

ÁÁÁÁÁÁ... tényleg, igazatok van, ráadásul már láttam is. És egy pipa is van a négyzetben. Csak eddig nem használtam. Most megnéztem, és máris szédülök tőle.
Na de ez már az én saram.

Éljen minden radar!

Ja, és ezt nem lehet fölvinni a Tubesre? Hátha akkor nem tüntetnének ellene.

HaKohen 2010.01.13. 23:21:56

@mefisto:

Na jó van, nincs nagy fejed, Pistike.

De aggaszt, hogy az utóbbi időben kezdesz elkomolyodni. (Azóta is csóválja a fejét.)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 23:26:24

@HaKohen: Nem a te sarad, olyan gyorsan változik és bővül a rendszer - nemcsak a blogok adminja, a nickek funkciói is - hogy tényleg nehéz követni. Alapesetben azok a posztok vannak a radaron, ahova írtál bejegyzést, de másokat is felvehetsz rá.

Az ellenséges vadászgépek bemérése és lelövése viszont még nem alkalmazható funkció. Ha majd egyszer az lesz, én tuti azzal fogok játszani! :)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 23:29:14

@HaKohen: Hümm, lehet. Azt érzem, hogy a kampány közeledtével fokozódnak az indulatok, bár úgy hittem, rám nincs hatással. Köszönöm, majd figyelek!

Scala 2010.01.13. 23:32:25

@HaKohen: @mefisto: És most akkor térjünk rá arra a kérdésre mely engem tíz napja feszít?
Ha kis kép a nick mellett az avatar (blog.hu-tól tanultam) - és nektek mind van, én lusta voltam, ill. nem tudok dönteni mi legyen - szóval mi köze mindennek James Cameron legújabb kasszahízlaló filmjéhez? Valaki?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 23:58:28

@Scala: Fogalmi egyezés. Önmagában az Avatár "megtestesülést", "alternatív személyiséget" jelent. Cameron azért adta ezt a címet, mert ott a hős katona személyiségét ültetik át abba a kék izébe. A blogos szubkultúrában meg elsősorban az indapass oldaladat és a képet jelenti. Ami ugye logikailag hibás, mert a valós személyiség webes megtestesülése leginkább az, amit most nicknek nevezünk.

Scala 2010.01.14. 00:13:37

@mefisto: Értem!!! ÉS Köszönöm. :-)
Nick sztem is inkább, mint a kis kép.
Webes megtestesülés, rengeteg kommentem, ha azt valaki átfésüli, sok kávé, süti, és nevetés mellett végezheti csak el a dolgát. :-D
süti beállítások módosítása