HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2012.11.28. 00:55 Herr SturmLikudnik

Don't get mad, get even

Oooh yes, minden évben a szokásos performansz... egy radijobbos képviselő nagyot akar zsidózni és országos elhatárolódási bajnokság lesz belőle. Gyöngyösi Márton úgy találta helyesnek, hogy az újabb gazdasági bóvli besorolás és a közröhejes választási hatalomfércelés között nemzetünk legnagyobb gondja, hogy vajh melyik honatya mennyire klezmer kompatibilis hivatalosan. ROTFL. A bolondéria természetesen ragályos, és se perc alatt beindult az emelkedő fordulatszámon adagolt felháborodás, megemlékezünk, szörnyülködünk, tilcsukbeja, satöbbi. Minden megoldva. Mint 22 éve mindig, amikor eszébe jut valamely bevizsgált turánium-tartalmú igazmagornak ciánista összeesküvést sejteni az odakozmált rántotta mögött. Azaz: semennyire. Büfiztek anno a Csurka/Torgyán féle hordószónokok is, nosza, karanténozik a karta, következő évben reload és újra, aztán megint és megint, oszt eltelik így 2 évtized és zsupppsz, már a pincérgárda vonulgat. Fail.

A változatosság kedvéért nem kéne a biztosnemnyilas agymenést a kelleténél nagyobb súllyal kezelni, inkább méltóztassanak a civilizáció bajnokai görbe tükröt álltani:

1.) Fel lehetne hívni Marcika figyelmét arra, hogy a cionbölcsei listácskáját a saját pártja EP frakciójánál kezdje. Az ugyanis két harmadban kóser gyanús, ooops, maholnap hátrafelé nyilazva rohamoz Csanád is a Gáza övezetben.

2.) Cukkolni lehetne Gyöngyösit, hogy saját logikája szerint (ha ugye nemzetbiztonsági kockázat a kettős állampolgárság), akkor tulajdonképpen teljesen rendben van a felvidéki magyarságot vegzáló szloták kisebbségpolitika is, vagy mi a fene?

3.) Ülésnap végén szépen, egyenként, némán Marci asztalára tehetne minden antibetyár képviselő egy papírlapot "én is zsidó ügynök vagyok" felirattal.

4.) Feljelentgetősdi helyett Köves Slomó rabbi is átadhatna Gyöngyösinek egy nemzeti szalaggal felmasnizott üveg kóser pálinkát, hogy fijjam, legalább részegen beszélj hülyeségeket.

5.) Egy szép nap az ülésteremben minden Jobbikos képviselő asztalán heverhet egy nevükre kiállított "hebraisztika tiszteletbeli professzora" oklevél, ha már ennyire kedvenc témájuk a közel-keleti időjárás-jelentés.

Ennyi így hirtelenjében. Már anno bizonyos Charlie Chaplin is tudta, hogy a féktelen habzású eszmék varázstalanításának legjobb eszköze, ha egyszerűen nevetünk rajtuk, mert adja magát.

32 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr34930845

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Gyöngyösi-gumicsont 2012.12.01. 08:59:23

"Egy ország hírneve attól függ, hogyan viszonyul a zsidóihoz. Minden más csak másodlagos." egy újabb gumicsontot generálnak a komcsik. nem érdemes foglalkozni vele hogy sivítanak, hogy hiszterizálnak. mindenki tiszteleg a zsidóknak, szalutáljunk eg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskutyauto 2012.12.01. 01:59:14

Egyértelmű hogy szervezett provokáció volt... Egyelőre valami számomra ködös céllal... Esetleg a Jobbik kiiktatása, eltávolítása? De akkor vajon a felolvasó képviselő beépített ember? Vagy valaki, aki a szöveget megírta illetve a kezébe adta? Vagy maga a Jobbik akart szándékosan provokálni? Az tudható volt, hogy ezt kérik hiszen Vona napokkal előtte már egy tüntetésen felszólalt és elmondta ugyanezt de ott nem származásról, hanem határozottan a kettős állampolgárokról beszélt.
Mindenesetre gyanús, hogy senki sem hördült fel akkor és ott, amikor ez elhangzott. Oké kevesen voltak bent, kevesen figyeltek oda. Aki egyáltalán foglalkozott a dologgal, mivel előre be vannak adva az interpelláció szövegek, esetleg tudta előre. Esetleg a szövegben állampolgárság van írva, csak a sietés miatt mondta származásnak Gyöngyösi? Szóval vajon véletlen vagy DIREKT mondta így? A bocsánatkérése sem volt egyértelmű, hiszen annyit mondott félreérthető volt és nem azt, hogy nyelvbotlás... Ha szándékosan így fogalmazta meg a beszédét és nem szándékos provokáció/aknamunka volt, akkor ennyire hülye volna, hogy nem érti, nem tudta előre, hogy ez a kifejezés hogy SZÁRMAZÁS, ki fogja verni a biztosítékot garantáltan..??
Valami itt nagyon nem stimmel.
Az elnök éppen a Jobbik egyik főnöke, Balczó volt ugyebár. Rajta sem látszott, hogy meghökkenne a nyelvbotláson, hanem ő csak az idő miatt jelzett... bár vágott egy fura pofát, de az sem biztos, hogy a "származásnak" szólt, hanem simán lehet, hogy az időnek... erről vajon miért nem nyilatkozik, hogy ott és akkor mit gondolt..?
Mi van ha, a Fidesz lefizette Gyöngyösit pl? Írja el a beszédet vagy nyelvbotlásként mondjon származást az állampolgárság szó helyett. Így meg lehet kezdeni a Jobbik leépítését, betiltását stb Erre utal hogy a Fideszesek egykedvűen fogadták ezt a szöveget, holott fel kellett volna hördülniük...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.01. 08:49:20

@kiskutyauto: utána megbeszélték a komcsik, hogy csinálnak egy gumicsontot, közös elhatározás volt, a tervezés, nem pedig a felháborodás, tűzte ki a sárga csillagot.

Gyöngyösinek csak megbotlott a nyelve valószínűleg, korábban mindig jól fogalmazott, és Vona is mondta korábban, ez csak egy hirtelen viszontválasz volt. amúgy a kettős állampolgi az zsidó is, minden zsidó potenciális állampolgi, nem nagy hiba.

Balczó tisztában van a zsidókérdéssel, és ha megfigyeled ő kolompolt folyamatosan Gyöngyösinek hogy vegye észre magát. ez a meglepődöttségét bizonyítja. vagy azt, hogy mutatja ezt nem kéne. miért kéne erről nyilatkoznia? ez csak a jobbikra tartozik.

gyöngyösi nem szegedi csanád.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.01. 08:58:03

" 2.) Cukkolni lehetne Gyöngyösit, hogy saját logikája szerint (ha ugye nemzetbiztonsági kockázat a kettős állampolgárság), akkor tulajdonképpen teljesen rendben van a felvidéki magyarságot vegzáló szlovák kisebbségpolitika is, vagy mi a fene?"

erre Tata blogtársad már megadta a választ:

"elvárnánk-e a felvidéki magyar képviselőktől, hogy egy tót-akármilyen konfliktus esetén összmagyar érdeket próbáljanak képviselni?
Szerintem igen.
Akkor most saját szempontjukból igazuk van-e a tótoknak, hogy listát írnak, arról kik azok, akik adott esetben nem "Szlovákia" érdekét tartanák a legfontosabbnak.
Stumpf gondolatmenete kb olyan, mintha nem küldenénk védőket a pályára focimeccsen, mert örülnénk-e, ha az ellenfél megállítaná a mi támadásainkat? Na, ugye, hogy nem.

...

Egyébként annyira cuki ez a neokárolyista hozzáállás!
Ha mi nem foglalkozunk a nemzetbiztonsággal, egészen biztos, hogy átnéznek a szomszédok, rájönnek milyen progresszív f*szagyerekekvagyunk és ők is megszüntetik a sajátjukat."

"3.) Ülésnap végén szépen, egyenként, némán Marci asztalára tehetne minden antibetyár képviselő egy papírlapot "én is zsidó ügynök vagyok" felirattal."

novák-ercsei:

177/B. §445 (1)446 Aki a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvényi rendelkezések megszegésével

a) tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget,

b) közérdekű adatot hozzáférhetetlenné tesz vagy meghamisít,

c) hamis vagy hamisított közérdekű adatot hozzáférhetővé vagy közzé tesz,

vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha az (1) bekezdésben meghatározott bűncselekményt jogtalan haszonszerzés végett követik el.

Péterfalvi néhány nappal ezelőtt még megerősítette dr. Jóri András adatvédelmi biztos korábbi állásfoglalását, miszerint „az országgyűlési képviselők kettős állampolgárságára vonatkozó adat (...) közérdekből nyilvános személyes adat. Ez azt jelenti, hogy a képviselők kettős állampolgárságára vonatkozó tájékoztatást (...) maguk a képviselők, mint közfeladatot ellátó személyek is kötelesek bárki számára megadni.”, azonban mára már módosított az álláspontján.

A legújabb verzió szerint „az országgyűlési képviselők esetében is csak a kettős vagy többes állampolgárság ténye nyilvános adat, az viszont nem, hogy az illető melyik más állam állampolgára” (miért akkor nem kettős állampolgár? nem igen értem egy külföldi minek lehet képviselő a magyar parlamentben?) „Az utóbbi napokban elmérgesedett politikai vita kapcsán felhívom a politikai élet szereplőinek figyelmét arra, hogy az ilyen adatok kiadására a képviselőket és az állami tisztviselőket nem lehet kötelezni. Már önmagában az erre való felszólítás is az emberi méltóság sérelmét vetheti fel” – magyarázta tegnap az immár cionista érdekeknek megfelelő értelmezést Péterfalvi.

"5.) Egy szép nap az ülésteremben minden Jobbikos képviselő asztalán heverhet egy nevükre kiállított "hebraisztika tiszteletbeli professzora" oklevél, ha már ennyire kedvenc témájuk a közel-keleti időjárás-jelentés."

bocs, de engem zavarnak a gyerekgyilkosságok, ennek kapcsán jött elő a téma. míg a palesztinok betörnek egy mercedes szélvédőt a rakétával, addig a zsidók gyerekeket, nőket ölnek - ez volt a híradó képsoraiba. de tudni lehet, hogy amúgyis ez van
m.cdn.blog.hu/kk/kkbk/image/isrleai%20paletin%20oldal.JPG

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.01. 16:55:28

Picit még át lehetne nézni a posztot.

Mondjuk szerintem nincsen sportértéke azon lamentálni, hogy hogyan lehet jobbikosokat nevetségessé tenni. Túl egyszerű.

@tesz-vesz: "bocs, de engem zavarnak a gyerekgyilkosságok, ennek kapcsán jött elő a téma. míg a palesztinok betörnek egy mercedes szélvédőt a rakétával, addig a zsidók gyerekeket, nőket ölnek - ez volt a híradó képsoraiba. de tudni lehet, hogy amúgyis ez van"

Akkor menj ki önkéntesnek segíteni. Sry de a külpolitika az nem tündérmese(, az a gazdaságpolitika), nem látom mit nyerhetünk azon, ha hivatalosan palesztinfanok vagyunk. Persze egyénileg el lehet ítélni az ilyesmit, csak itt képviselőről van szó.
Azt sem vágom miért jó, ha puszta kuruc virtusból öncélúan belerúgunk egy nagyhatalomba.

Egyébként akkor remélem az iráni keresztényellenesség is zavar, illetve a Hamasz emberellenes politikája, ami ellen tiltakozol is?

SZvsz kár a gőzért, a zsidók és az arabok megérdemlik egymást, egyik se jobb a másiknál.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.03. 10:51:15

@TaTa86.:

mókás látni, hogy - lásd emőke lebőgését az lmp-s képviselő zsidó-piréz identitással poénkodó levelének komolyan vételével - némi humor valóban alkalmasabb makarenkói pofonok kiosztására az elhatárolódási versenynél

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.03. 10:54:18

@tesz-vesz:

neokárolyista?

köszi, az még nem voltam

náci, komcsi, jaffás, libajnaista, dzsobbikos, gusányista és persze zsidó már igen, neokárolyista még nem, sturmi bácsi ezennel köszöni a mikulás ajándékot, gyűlnek itten a skatulya trófeák :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.03. 11:09:47

@Herr SturmLikudnik:

kieg: a poszton sem érzem, hogy különösebben lenne mit variálni, hisz egyfelől a nagybötűs élet visszaigazolta a logikájának helyességét: poénra vett lömpi levél ütött rendesen, az elhatárolósdinak inkább csak külimázs szempontjából van haszna.

belpolitikailag szokás szerint semmi, hisz csak - lásd a napokban született nyilatkozatok - megerősíti a biztosnemnácik paranoid rögeszméjét, hogy hát itten kérem galaktikus klezmer konspiráció van ellenük és megy tovább a spirál, mindenki megerősítve láthatja magát a rögeszméjében

lassan olyan mélyek a lövészárkok, hogy olajfúrási jogot lehetne rá bejegyeztetni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.04. 15:20:40

@TaTa86.: és mit érek én egyedül a legmodernebb izraeil hadsereggel szemben?
ha érnék akkor se mennék ki, a zavar nem azt jelenti, hogy feláldozom az életem. palesztina nem Magyarország.

a fehér betűket változtassátok már meg

"a külpolitika az nem tündérmese"
nem igazán értem mit jelent ez...
tehát akkor bólogassunk megértően, ahogy most is tesszük? még véletlenül se ítéljünk el, amit el kéne ítélni? ennek megfelelően a durbani konferencia se jött volna létre, ennek megfelelő
nem a mi háborúnk, de attól még nem kell megveregetni a gyilkosok vállát. a kommunistákra jellemző a gerinctelenség és a becstelenség.
katolikusszemmel.wordpress.com/2012/09/04/a-kdnp-szot-emel-az-ormeny-nepirtast-kivalto-eszmek-es-annak-mai-kovetoi-ellen/

" nem látom mit nyerhetünk azon, ha hivatalosan palesztinfanok vagyunk"

már mondtam, becsületet. mi nem leszünk cinkos némák, ismered a mondást?

"puszta kuruc virtusból öncélúan belerúgunk egy nagyhatalomba."

nem belerúgunk csak úgy jókedvünkből az ellenségbe, az lenne a kurucos virtus, lásd törökkori kivonulások a törökök közé. lásd fenn újra.

az iráni keresztényellenesség zavar, de nem tartom jelentősnek a keresztényellenességet, annak tükrében, hogy igazuk van az usával szemben.
kkbk.blog.hu/2012/11/29/az_argo-akcio_815
az egy másik kultúra, vadabb, őszintébb, nyersebb.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.04. 15:22:19

@Herr SturmLikudnik: ezt csak úgy akarják beállítani mint lebőgést, te meg hiszel a főáramlatnak

atlatszo.blog.hu/2012/12/03/csak_a_tenyek_337

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.04. 15:24:39

@Herr SturmLikudnik: nem én írtam hanem tata idézete, de ez:

"akkor tulajdonképpen teljesen rendben van a felvidéki magyarságot vegzáló szlovák kisebbségpolitika is, vagy mi a fene?"

neokárolyista hozzászólás, kozmopolita-e vagy, vagy ennyire nem érted a logikát elvtárs?
itt megkapod a választ, ha nem érted magadat, stumpf elvtárs cikkénél
kkbk.blog.hu/2012/11/28/a_gyongyosi-gumicsont

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.04. 19:36:29

@tesz-vesz: Arra akartam célozni, hogy nem a nemzet farkával kell verni a csalánt az egónk tuningolására. Csodálatosan sok ember tud hihetetlenül jó döntéseket hozni, mikor közvetlenül érinti. Pl nem megy neki világhatalmaknak.

"a fehér betűket változtassátok már meg"
Ebben igazad van, meg akkor már a fekete hátteret is. Szakvizsga után megrúgdosom a dolgot, hátha jobb lesz.

"a kommunistákra jellemző a gerinctelenség és a becstelenség."
Nem, sajnos a világ így működik. Én is utálom, de ez van. Ha érdekünk Izraelt bántani, bántsuk, ha érdekünk kiállni mellette, álljunk ki.

"már mondtam, becsületet. mi nem leszünk cinkos némák, ismered a mondást?"
Először: már az előbb kifejtettem. Próbáld ki közvetlenül a dolgot!
Kettő: a palesztinok sem szentek ám.
A kettőt összevonva: becsület megtenni, amit a haza kíván, akkor is, ha személyesen nem értesz vele egyet.

Nem akarok túl cinikus lenni, de azt látom ez álprobléma olyanok számára, akik egyrészt valóban csak zsidózni akarnak(, erre lenne lehetőség Izrael nélkül is), másrészt azoknak, akik egy kellemesen távoli problémával kapcsolatban akarnak nagyon igazságosak lenni, úgy hogy a székből se kelljen lehetőleg felállni.

Azon pedig szvsz kár pörögni, hogy a diplomácia világa nem az igazságról szól.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.04. 22:02:22

@TaTa86.: tehát téged nem zavar, hogy kiadtuk az azerieknek a baltást? miféle beszéde ez?

mi az hogy közvetlenül? mit nem értesz azon, hogy nem fogom lelövetni magam a zsidókkal izraelben, és nem fogok belépni a hamaszba?
mit nem értesz azon, hogy nem kell puncsolni egy elnyomó hatalomnak? mit nem rétesz azon hogy nem értek egyet gyerekgyilkosságokkal, és egy olyan világgal, ahol érdekes módon a zsidóknak túl nagy szerepük van?
ha valami nem tetszik mindjárt menjek oda a helyszínre és segítsek? vagy hogy gondolod ezt?
www.youtube.com/watch?v=r1ACGZFa9bw

bizony lövik a izraeli civileket a palesztin terroristák, ahogy az indiánok az amerikaiakat, mégis a jenkik irtották ki az indiánokat és nem fordítva, ezt érdemes egészében látni, minek mentek oda a zsidók? még madagaszkárba is akartak menni, az is egy terv volt, végül a szentföldre mentek, kiszorítva onnan az ott élőket, nehogy már a védekező támadót hibáztassuk, nekik csak ez a gerilla taktika maradt, nincs annyi erejük hogy seregük legyen.
a haza azt kívánja amit a polgárai szeretnének. ha becsületes emberek vagyunk, nem állunk össze népirtókkal, miért kéne a székből nekem felállni emiatt?
az antiszemitáknak is lehetnek igazságaik amúgy, meg kell őket is hallgatni.

tehát ne is változtassuk meg a diplomácia világát? ne is emeljünk fel a hangunkat ha rosszat látunk? ne is próbáljuk jobbá tenni a világot?
szoktál te néha jókat is mondani, ez most nem sikerült. csöppet amorális deviáns vagy.

kiskutyauto 2012.12.05. 01:11:54

@tesz-vesz: Öreg egy kicsit mellényúltál, de nagyon... Amerikában az indiánoknak ŐSI FÖLDÜK volt és ezért morálisan oké hogy nyomták a gerillaharcot az elnyomók ellen...
Ha ismernéd a történelmet, akkor tudnád: AZ ISZLÁM NÉPEK ERŐSZAKKAL, INKORREKT, EMBERTELEN, TÖMEGMÉSZÁRLÁSSAL HÓDÍTOTTÁK MEG A KÖZÉPKORBAN IZRAEL FÖLDJÉT...!!!!! Fel kéne fogni végre, hogy Izrael A ZSIDÓ NÉP FÖLDJE volt előbb mint az araboké, az arabok akik erőszakkal vették el, ők a jogtalan földbitorló agresszorok..!!!
Amikor a zsidó nép végre visszakapta a földje egy részét (azt sem az araboktól vették el, hanem brit gyarmat volt és a britek osztották szét zsidó és palesztin részre a gyarmatukat és adták vissza a jogos tulajdonosaiknak, bár az arab tulajdon jogossága bárhol megkérdőjelezhető kb 3000 évnyi terror, földelbitorlás, népirtás és fosztogatás után amit Mindhárom kontinensen végeztek!!!!), ekkor az ARABOK MEGTÁMADTÁK AZONNAL A ZSIDÓKAT és el akarták törölni a föld színéről. Ekkor nemzetközi segítséggel védték meg magukat és győztek és igen: válaszként, dühükben lecsipegettek területeket még maguknak... Teljesen érthető módon! Talán nem kellett volna megtámadni őket...?! Undorító ez az előítéletes, hazug, beteges, hisztérikus és mélyostoba antiszemitizmus... (és nem vagyok zsidó)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.05. 07:18:46

@tesz-vesz: "tehát téged nem zavar, hogy kiadtuk az azerieknek a baltást? miféle beszéde ez?"

De zavar, mert túl direkt volt, és nem érte meg.

"mégis a jenkik irtották ki az indiánokat"
Ez egy megcáfolt mítosz.

"tehát ne is változtassuk meg a diplomácia világát?"
Ne. Nem értem mit nem lehet ezen megérteni? Ocsmány dolog, hogyha a tizedikről ledobsz egy csecsemőt a flaszterre, akkor szörnyethal, de akkor sem változtathatod meg a gravitációt, más csak azért sem, mert ha megtennéd, mindannyiunknak vége lenne.

15milliós kis nemzet vagyunk. Most komolyan folyamatosan alázni kell magunkat? Mi lenne, ha inkább a tényeket elfogadva próbálnánk boldogulni, sikeressé válni? Ilyen tény, hogy Izrael nagyhatalom.
Meg Kína is. Oroszország is. Szopás de ez van.

Mellesleg nagyon nem vagyok híve a távolról való igazságosztásnak. Ha jól tudom, a palesztinok sem sokkal jobbak a zsidóknál, és nem csak a terroristákra értem. Nem akartak élni a lehetőségeikkel, inkább egy megnyerhetetlen háborút, folyamatos szenvedést és kudarcot választották. Szerinted igazság egy ilyen népet támogatni? Szerinted képes vagy te eldönteni, hol az igazság ebben a kérdésben? Szerinted jogod van eldönteni?

@kiskutyauto: Vegyük hozzá, hogy a visszatelepült zsidóknak nem túl sok köze van az eredetileg ott lakó zsidókhoz. A te érvelésed leginkább a palesztinoknak ad igazat.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2012.12.15. 13:26:42

Ez a táncoló Dzsubakka rohadt idegesítő, nem tudok tőle a szövegre figyelni. Várj csak, kitalálom: ez egy szimbolikus utalás, Gyöngyösi úgy terelte el a figyelmet a fontosabb kérdésekről a zsidózásával, ahogyan Dzsubi az olvasó figyelmét a szövegről, igaz?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2012.12.15. 18:43:29

@Thasaidon: majdnem. még 2 tipp és utána szabad a gazda

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.18. 13:23:52

@kiskutyauto: miért nyúltam mellé? mert nem érteted meg mit írtam?

"Amerikában az indiánoknak ŐSI FÖLDÜK volt és ezért morálisan oké hogy nyomták a gerillaharcot az elnyomók ellen... "

ezzel egyetértek, hisz ezt írtam én is, a "..." nem tudom hogy mit jelent nálad...

"AZ ISZLÁM NÉPEK ERŐSZAKKAL, INKORREKT, EMBERTELEN, TÖMEGMÉSZÁRLÁSSAL HÓDÍTOTTÁK MEG A KÖZÉPKORBAN IZRAEL FÖLDJÉT...!!!!! Fel kéne fogni végre, hogy Izrael A ZSIDÓ NÉP FÖLDJE volt előbb mint az araboké, az arabok akik erőszakkal vették el, ők a jogtalan földbitorló agresszorok..!!!"

ez komoly? az öreg izraeli zsidók még emlékeznek arra, hogy régen békében éltek a palesztinok és zsidók azon a részen.

tehát te azt mondod, hogy zsidó föld volt, ezért morálisan oké, hogy a zsidók "gerillaharcukkal" kiirtsák a palesztinokat? embert, téged honnan a fenéből szalajtottak? megszűnt az opni?

"A terület az ókori Egyiptom XIX. dinasztiája idején a Hettita Birodalom, Babilónia és az Egyiptomi birodalom közötti területként többnyire egyiptomi fennhatóság alatt állt "

tehát akkor az egyiptomiak kiirthatják a zsidókat, mert ők meg előbb voltak ott.

"Merenptah fáraó még a tengeri népek ellen sikerrel megvédi a területet (i.e. 1208). Az erről a csatáról szóló leírásban, az Izrael sztélében említik először az Izrael törzset, ez Izrael nevének első korabeli írásos emléke. Az Ószövetségben leírt izraeli honfoglalás az egyiptomi történetírás ismeretében erre a korra tehető"

az izraeli honfoglalás nyilván meg virágcsokrokkal történt, ellentétben a csúnya arabokkal.

"III. Ramszesz idejében a tengeri népek elsöprik a Hettita Birodalmat, megszerzik a tengerparti területeket, bár a Nílus deltáját és az Egyiptomi birodalmat III. Ramszesz egy elkeseredett csatában megvédi a tengeri népek támadásával szemben (i.e.1174 vagy 1178).
Ettől a kortól kezdődött a területért folytatott izraeli-filiszteus háborúskodás. "
hu.wikipedia.org/wiki/Palesztina

de azt már nem is mondom hogy artúr köszler szerint a mai zsidók 80-90 %-a nem a szentfödről, hanem a kazár birodalomból jött be a világba, oroszország felől, és csak felvették a zsidó vallást, nem onnan származnak, tehát visszamenniük a szentföldre, olyan, mintha a magyarok vagy az írek foglalnák el rómát

brit gyarmat volt, de palesztinok laktak ott, és ahogy a rómaiak alatt éltek a zsidók, úgy a britek alatt éltek a palesztinok, ugye attól még zsidó terület volt az annak ellenére, hogy a rómaiak leigázták, vagy nem?
te beteg vagy, ajánlom a képeket nézegesd meg itt nyugodtan, zsidó rabbik tiltakoznak a háború és gyerekgyilkosságok ellen és égetnek izraeli zászlót
kkbk.blog.hu/2012/12/18/anticionista_rabbikkal_targyalt_vona

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.19. 10:22:25

nem tudok többet ide kommentelni vagy mi van már?!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.19. 10:23:40

@TaTa86.: "De zavar, mert túl direkt volt, és nem érte meg."
tehát ha van haszna lehet erkölcstelen dolgot tenni? csak ne vegyék észre, ez a fontos.
ajánlom ezt a véleményt:
katolikusszemmel.wordpress.com/2012/09/04/a-kdnp-szot-emel-az-ormeny-nepirtast-kivalto-eszmek-es-annak-mai-kovetoi-ellen/

"Ez egy megcáfolt mítosz."
amit hitelesen be is bizonyítasz...

nincs megcáfolva, csak annyi van állítva, hogy a betegségek is közrejátszottak, meg nyilván az is, hogy az amerikaiak és spanyolok felégették az indián falvakat, búzatáblákat. az észak-amerikai bölények kiirtása is egy "megcáfolt mítosz", valójában angol náthában haltak ki, az hogy szórakozásból robogó vonatokból lőtték le őket meg hogy az engedetlennek tartott indiánok létalapját akarták elvenni a kiirtásukkal is csak egy "megcáfolt mítosz".
régen egy csorda (!) állt 200 000 egyedből, ma már csak nemzeti parkokban élnek, Pár száz bölény véletlenül fennmaradt, mert még éppen idejében állatkertekbe és bekerített magánfarmokra menekítették őket. Néhány tucatnyit az 1872-ben.
Ez az „aranytartalék" képezte az alapját a tenyészprogramnak, és az állomány lassú, de biztató regenerálódásának. 1900 körül az Amerikai Egyesült Államokban kevesebb, mint 1000 állat maradt.

a diplomácia világa olyan megváltozhatatlan mint a gravitáció? ne próbáljuk jobbá tenni a világunkat, mert úgyis falakba ütközünk, szerintem vmit megint nagyon keversz, ahogy az állami tulajdon és az állami alkalmazottak tulajdona sem egyenlő

"15milliós kis nemzet vagyunk. Most komolyan folyamatosan alázni kell magunkat? Mi lenne, ha inkább a tényeket elfogadva próbálnánk boldogulni, sikeressé válni? Ilyen tény, hogy Izrael nagyhatalom.
Meg Kína is. Oroszország is. Szopás de ez van."

hadd kérdezzem már meg, hogy te 1956-ban odaálltál volna horn gyula mellé lőni a magyarokat, csak mert a szovjetúnió nagyhatalom volt? csak mert a Monarchia nagyhatalom volt? ember, miféle hozzáállásod van neked az élethez, belelovagoltad magadat ebbe az irányba és most ráspilázol? nyugtass meg, hogy te nem vagy ennyire moráltalan.

"Ha jól tudom, a palesztinok sem sokkal jobbak a zsidóknál, és nem csak a terroristákra értem. Nem akartak élni a lehetőségeikkel, inkább egy megnyerhetetlen háborút, folyamatos szenvedést és kudarcot választották."

persze, ezt harsogják a tévék is, ilyen szemetek ezek a palesztinok, szenvedni akarnak, az hogy yasser arafat nobel-békedíjat kapott nem jelent semmit se a kompromisszumképességeik
"nem sokkal jobbak", csak azért számold meg mennyi zsidó gyereket öltek most meg a palesztinok, "ha jól tudom" ha nem értesz a témához, csak azután nyilváníts véleményt, ha tájékozottal

talán egyes blogtársaid segítenek neked ebben:
archiregnum.bloghurc.com/2009/12/16/es_megis_forog_a_fold_4

érdemes megnézni az akkori kommentjeidet, téged milyen könnyű befolyásolni, szerintem téged nem a tény foglalkoztat, hanem csak az milyen közbeszéd van róla éppen, ki beszél róla éppen, mennyit beszélnek róla kik, önkritikát kéne kicsit gyakorolni.
vagy fel kéne nőni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.19. 10:24:28

@TaTa86.: továbbá:

" Szerinted igazság egy ilyen népet támogatni?"

milyen népet? az azerieket?

"Szerinted képes vagy te eldönteni, hol az igazság ebben a kérdésben? Szerinted jogod van eldönteni?"

mint informált ember már miért ne lenne jogom? neked informálatlanként jogod van hozzá?
kkbk.blog.hu/2011/10/10/rachel_corrie

kkbk.blog.hu/2009/08/21/schlomo_morell_amit_tudnia_kell_mindenkinek

www.youtube.com/watch?v=RiGkg9zf_8M

"a tudás legnagyobb ellensége, nem a tudatlanság, hanem a tudás illúziója"

kkbk.blog.hu/2009/08/06/amit_soha_sehol_nem_hallottal_es_lattal_izraelrol

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.19. 10:36:15

@tesz-vesz: " Szerinted igazság egy ilyen népet támogatni?"
Palesztinokat.

"mint informált ember már miért ne lenne jogom?"
Informált ember? Ne hülyéskedj!
Véleményed lehet, de szerintem ne ítélkezz. Persze nem ismerlek, de távol vagy te attól, hogy szakértő lehess. (Pl hány évet voltál Izraelben és Palesztinában?)

"a tudás legnagyobb ellensége, nem a tudatlanság, hanem a tudás illúziója"
Így van.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2012.12.20. 22:50:03

@Herr SturmLikudnik: Éget a kíváncsiság... Netántán a Csubakka-védelemre céloz a kép, mert itt is terelésről van szó, mint a South Park vonatkozó epizódjában?

kiskutyauto 2012.12.21. 20:31:14

@tesz-vesz: Barátom: TANULNI TANULNI TANULNI...!!! A legkárosabb a félművelt okoskodó...
Akinek a zsidók kazárok (mások szerint a magyarok is kazárok, tehát akkor a magyarok tulajdonképpen zsidók? vagy fordítva? lol....), az bármi más elvetemült dologra is képes...

Tanulni tanulni tanulni, egy időre (neked elég lesz kb 10 év) elhallgatni, aztán visszatérni okosan, bölcsen és akkor okítani a népet... ez a helyes út... szurkolok nagyon hogy még neked is sikerüljön.... ;)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.26. 22:14:36

@kiskutyauto: ja szerintem se volt köszler olyan nagyon jó ember. én se bírom.
mások szerint viszont jó ember volt, tehát akkor most lol?

ritka ostoba ember vagy, ne húzd az időm kutya

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.26. 22:27:14

@TaTa86.: így van, tehát vess három pillantást pl erre:
www.youtube.com/watch?v=RiGkg9zf_8M

és talán te is közelebb leszel az igazsághoz
vagy emlékezz hogy mészárolták le az izraeli zsidó kommandósok a török segélyszállító hajó civil legénységét, elítélték ezeket a kommandósokat a zsidó politikusok? nem, sőt. akkor szerinted hogy bánnak a palesztin civilekkel, akik nincsenek a kamerák kereszttüzében? én nem a palesztin terroristákról beszélek, hanem a civilekről, de ahogy már elmondtam, érthető a terrorista, szabadságharcos gerillák tevékenysége is, hisz őket megszállták és folyamatosan veszik el tőlük a területet.

én nem a múlt hónapban kezdtem az információgyűjtést, azért mert pár hangos - számodra unszimpatikus - ember ordít valamit, attól az még lehet igazság. úgy érzed ez a kulcs hozzád.

tudom hogy a palesztinra gondoltál, és nem az azeriekre, csak gondoltam mutatok egy görbe tükröt, hátha leesik valami az azerieknek nyújtott erkölcstelen támogatásból, de nem. szó mi szó, nem vagy már formában, kiégtél vagy mi van? régen te mintha jobb lettél volna.

miért kéne 5 évet élnem izraelben, hogy higgyek rachel corrienak? a vivás meleg zsidó is odaköltözött, mégse lát túl sokat a helyzetből.
nem voltam a parlamentben mégis tudom, hogy rozgonyi beépített ügynök, áruló,
kuruc.info/r/6/105250/
elég csak a fentire rákattintani, ahogy elég csak ide kattintani:
kkbk.blog.hu/2011/10/10/rachel_corrie

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.26. 23:54:10

@tesz-vesz: Engem egyszerűen nem izgat ez a kérdés ennyire. Ha boldoggá tesz: szerintem Izrael egy f*sz. Talán nagyobb f*sz mint Palesztina, és lehet, hogy van akkor mint Törökország.

Továbbra sem érzem feladatomnak kisegérként igazságot tenni elefántok viadalában. Általában ennek nem szokott jó vége lenni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.28. 20:10:44

@TaTa86.:
nem baj ha nem izgat, de már mondtam, ne foglalj állást, akkor ha nem tudsz róla semmit.

merjünk kicsik lenni? 56-ot ünnepled?

"Rákóczi a magyar Pol Pot, aki alatt kiirtották a népesség felé valami homályos függetlenség-izé miatt."

ez a mondat vállalhatatlan, ugye tudod?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.29. 18:15:13

@tesz-vesz: Őőő... nem foglaltam állást. Annyit mondtam, hogy magyarként a magyar érdekeket nézem, és egyetértve Vörösmartyval, nem hiszem azt, hogy úgy általában a világért tudnék tenni, csak a hazámért, mert azt legalább így-úgy ismerem.

A palesztinok megérik a pénzüket, azt már most meg tudom ítélni, a zsidók is.

"merjünk kicsik lenni? 56-ot ünnepled?"
Szerintem elég nagyon különbség van az én hozzáállásom, és az MSZPs hozzáállás között.

Kicsik vagyunk, és ez tény, amit el kell fogadnunk. Aki nem fogadja el és fantáziál a nemlétező világhatalmi szerepünkről, igazságot akar osztani, az nem tud jó hazafi lenni.

"ez a mondat vállalhatatlan, ugye tudod?"
Utána nézek mennyire vállalhatatlan. De Rákóczi kb hadikommunizmust vezetett be, a kommunizmus előtt 2 századdal. Szerintem ő vállalhatatlan.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.29. 18:20:17

@tesz-vesz: "56-ot ünnepled?"
Jó, csak hogy ellentmondjak magamnak: a kommunizmus az egyetlen amire azt mondom, hogy az ellene való harc a világ közös ügye, és semmilyen antikommunista felkelés nem hiábavaló.

Úgyhogy igen, természetesen ünneplem 56ot. Akkor is, ha hányingerem van a Kossuth-címertől.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.12.30. 18:17:27

@TaTa86.: a te hozzááállásod az hogy a nagyok előtt hódoljunk be, adjuk ki az azerieknek, ne kritizáljuk a rosszat, ha nagy csinálja, hanem fogjuk be a pofánkat, merjünk kicsik lenni.
az 56-os harcosok nem fogadták el, hogy a világ legnagyobb szárazföldi hadserege ellen kell majd harcolniuk, ezért is hősök, nem nézték hogy nagyobbak, tettek, nem csak beszéltek az igazságtalan nagy ellen.
beszélni nem nehéz, és te még azt se akarnál.

hadikommunizmus? a polpot és a homályos függetlenség -izé a vállalhatatlan, javaslom ne olvass kútmérgezőket mert nem tesz jót
kossuth-címer?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.12.31. 01:30:13

@tesz-vesz: "beszélni nem nehéz, és te még azt se akarnál."
Én szeretem ha összhang van aközött, amit mondok, és amit teszek. Nem látom mi értelme hőbörögni, amikor egyébként semmi értelme nem lesz az egésznek hőbörgésen kívül?
Nem látom, miért jó nekünk Izrael ellen ágálni, amikor egyrészt egyik fél sem szent, másrészt semmi érdekünk nem fűződik hozzá?
Amikor én azt mondom, "be kell hódolni" az azt jelenti, hogy felelősséggel tartozol a nemzeted iránt, és azt az utat követed, ami a nemzet érdeke, nem azt, amit az egód diktál.

És végül egy személyes tapasztalat: azt látom, hogy minél kurucabb valaki, a nemzet kontójára, a saját életében annál "labancabb". Amikor nem követlenül vele történnek a dolgok, akkor húú harcoljuk! Előre! Aztán, amikor a saját kis harcait kéne megvívnia, akkor inkább beáll szépen az árral úszni. (Ezt nem rád értem, téged nem ismerlek, de általában ezt látom.)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.01.01. 15:53:48

@TaTa86.: mi értelme volt a durbani konferenciának?
ott is csak hőbörögtek, de nem tettek semmit

"2001: ...a konferencián kiadott nyilatkozatban népirtással és háborús bűnökkel vádolják a zsidó államot. A nyilatkozattól több emberi jogi szervezet is elhatárolta magát. A dél-afrikai Durbanban az ENSZ rasszizmusról szóló konferenciájával párhuzamosan folyó Rasszizmus-ellenes Konferencia "apartheid államnak" nyilvánította vasárnap Izraelt, mely "háborús bűnökben, népirtásban és etnikai tisztogatásban" bűnös - jelentette a CNN

A zsidó államot elítélő deklarációt a 3000 küldött többsége elfogadta. A nyilatkozat jelentős támogatottsága sokkolta a zsidó képviselőket, akik kivonultak a találkozóról."

mi értelme volt petőfiéknek hőbörögni a nemzeti múzeum lépcsőjén?
nem ellentét, hogy ők nem tettek akkor semmit, csupán informáltak, és vártak a tömegre, akik lépni tudnak, először fel kell világosítani az országokat. azért kell hőbörögni.
te ha kritizálsz valakit azonnal ki is irtod a nagyvilágból, hogy meglegyen az összhangod? hogy legyen tett a beszéded után vagy mi van már? mióta vagy te ilyen óvódás?

az igazság kimondás nem egó kérdése. aha egyik fél sem szent, akkor durbanban miért nem ítélték el a palesztinokat népirtásban? hogy az amerikaikat miért nem ítélik el drezda és hiroshima miatt azt tudjuk, de a palesztinoknak nincs olyan hatalmuk, hogy behódoljanak nekik, tudod olyan emberek kerültek nagy posztokra, mint amilyen te is vagy, azért nem marasztalták el az usát drezda és nagaszaki miatt. ti ilyen behódolosok vagytok, elég szomorú, hogy az erkölcs minimumait kell magyaráznom

semmi érdeked nincs abból, ha mellette vernek meg egy nőt a cigányok az utcán és közbeavatkozol, de nem éreznéd féregnek magad, ha csak úgy továbbmennél?
látod, nincs érdeke a többinek sem, nem is áll meg neki senki segíteni, beolvadtál te is siekresen, csak míg a többség tudattalanul letagadja, te büszkén felvállalod az becstelen viselkedésed

én pont azt mondom, hogy ne harcoljunk a palesztinok mellett, de a szóbeli támogatás semmibe se kerül, ha ezzel segítjük az információk terjedését.
és én küzdöttem magamért is ha kellett
süti beállítások módosítása