HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • gigabursch: @IdomitottFoka: Ezt a beteg Hőzöngő Hőzöngevicset nem ok nélkül tettem szűrőre. Mindenbe és minde... (2024.03.29. 09:39) Magyar Péter szuperpozícióban
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Pedig ez a kérdés lényege: a hűség tipikus személyesiségbeli ügy, ezért fontos. Az csa... (2024.03.29. 08:44) Shit-show
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • gigabursch: @IdomitottFoka: Ezt a beteg Hőzöngő Hőzöngevicset nem ok nélkül tettem szűrőre. Mindenbe és mindenkibe belamar, belerúg. (2024.03.29. 09:39) Magyar Péter szuperpozícióban
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Pedig ez a kérdés lényege: a hűség tipikus személyesiségbeli ügy, ezért fontos. Az csak a halivúdi filmekben van, hogy jön a kiváló szak... (2024.03.29. 08:44) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Kevés vezető mer szembemenni a HR-rel. A normál mechanizmus: a HR előválogat, s azok közül választ a vezető. Sokéves tapasztalatom ez m... (2024.03.29. 08:43) Shit-show
  • IdomitottFoka: @Tesz vesz XVI.: "tehát akkor majdnem hitvány vagy" Csak majdnem? "nem a férfiakra, vágod?" Idióta szexizmus. "mi alapján kritizálod akkor a fideszt... (2024.03.29. 08:30) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt." Lóf@szt, a hr csak végrehajt. "A személyiség fontosabb, mint a szakértelem." Nem volt ilyen kérdés. (Amú... (2024.03.28. 19:11) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: A személyiség fontosabb, mint a szakértelem. (2024.03.28. 19:04) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: De, a HR dönt. Ez a feladata. (2024.03.28. 19:03) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euró (1) euro (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) ner (16) NER (50) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2013.04.28. 22:04 TaTa86.

Kék-fehér liberálisok

liberalisok_1367177729.png_157x133

Fodor MacGyver Gábor megalapította liberális pártját, nem érdekel milyen névvel… (Oké: Magyar Liberális Párt). A Szőke herceg remek érzékkel ismerte fel a piaci rést! Amire nekünk szükségünk van, az pont egy új hajtása az eszdéesznek. Ez egyébként látszik a közvélemény-kutatások eredményein is… A dolog teljesen érdektelen is lenne, de valami felkeltette az érdeklődésemet: mind a pártlogó, mind a honlap kék-fehér tematikára épül.


Az MLP-ről

Ha már megírtam a nemzeti minimumokat, néhány sorral lerendezem a pártot mielőtt elkezdek zsidózni. Szóval, először is respekt, amiért a mai trenddel szembeszállva végre normális nevet adtak a pártjuknak, ami kifejezi, kik, mik ők(, vagy minek akarnak látszani.) Üdítő ez a Lehet Más a Politika, az Együtt 2014 és a Demokratikus Koalíció bullshit-fest után.

De most nézzük a párt Credo-ját:

1)    Oké(, lenne, de hogy egy konzervatív miért hinne az etatista államban…)
2)    érdektelen…
3)    Az ideológiai körítés kiveri a biztosítékot, de egyébként ok.
4)    Nincs neohorthyzmus. Göncz egy antidemokratikus patkány. Bukta.
5)    Beleestetek ugyanabba a hibába, pedig épphogy csak megalakultatok. Bukta, de a poszt pont erről szól majd.
6)    Übermensch megígéri, hogy most becsszó lehajol a mucsai csőcselékhez. Menjanyádba!
7)    Kossuth, Jászi, Göncz: megyek hányni.
8)    :o) Bájos. Egyébként oké, de érdektelen.
9)    Ebben egyetértek. (Bár fogalmilag kizárt a jobboldali szuperállam.)
10)    Adom.
11)    Jaja. (De belehalt volna, ha a Horthy-érát is a pozitív példák között említi.)
12)    Így van.
13)    „I have a very bad feeling about this.”
14)    Önellentmondást érzékelek. A jelmondat tetszetős.
15)    Meglátjuk mit jelent ez „gyakorlatban”
16)    Abszolút támogatom.
17)    Khmmm… Hagyjuk…
18)    Hát nem.
19)    Nem.
20)    Hát oké. Azért nem ártana a saját felelősséget sem hangsúlyozni…


Összességében elméletben sok szimpatikus dolgot mondanak, de a minimum azért minimum, mert ebből tényleg nem engedek. Sem a magyar nemzeti hagyományok, és a keresztény erkölcs tiszteletére nem sikerült egy pontot betenniük, sem pedig a cigánykérdésre. (Amit beleláthatok egyes pontokba, hogy megint ez az a terület, ahol az egyéni felelősség háttérbe szorul, és a szocialista szociális érzékenység győzedelmeskedik.)
De most nézzük, mi is a bajom ezzel a párttal:


Kék-fehér

Mindenféle náczulás és antiszemitizmus nélkül: tudjuk mindannyian, kik a kékfehérek. Ahogyan a Harghita sör sem véletlenül piros-fehér-zöld koncepcióra épül. Otthon ez egy világos kiállás a magyarság mellett. Itthon egy világos kiállás a zsidóság és Izrael mellett. Van-e ezzel valami baj? Önmagában semmi. Elítélem az „Ez itten Magyarország, az összes zsidó takarodjon haza Izraelbe!”-típusú sovinizmust. Ha egyszer vannak Magyarországon zsidók, miért ne lehetne nekik kisebbségi érdekképviseletük? Miért ne lehetne pártjuk? Sőt, szerintem hosszútávon pont ez húzhatná ki az ellenségeskedés méregfogát. Világos helyzetet teremtene, ahol meg lehetne beszélni az érdekellentéteket, illetve azokat a pontokat, ahol együtt tud működni a zsidó kisebbség és a többségi társadalom.


Az ősbűn

Mikor az SZDSZ megbukott, láthatóan kicsit tanácstalanok voltak az übermenschek. Mit csináltunk rosszul? Azóta számos szembenézési kísérlet történt, de úgy érzem a konklúzió maradt ugyanaz: az rossz, hogy korruptak voltunk, de alapvetően azért estünk ki, mert ez egy antiszemita mucsai ország.

A valóságban a kudarc oka az volt, hogy az SZDSZ, noha liberálisként határozta meg önmagát, valójában egy etnikai(???) érdekképviseleti párt volt, ahol az ideológiát mindig lehetett úgy hajlítani, hogy ennek megfeleljen. Még egyszer: semmi gond azzal, hogy a zsidóknak van pártjuk. Legyen. A gond az, hogy liberalizmus és a faji alapú sérelmi politika egyszerűen kizárja egymást, és sajnos az SZDSZ esetében egyszerűen minden esetben ez utóbbi győzedelmeskedett. A zsidóság paranoiái, leginkább vélt, mint valós félelmei groteszk döntésekben hajszolták bele a „liberális” pártot:
Elfogadni egy pufajkást, SZT-tisztet, KISZ-titkárt miniszterelnöknek?
Végigasszisztálni a teljes komcsi elit, másod- és harmadvonal hatalmának konzerválását azon az áron, hogy a zsidó értelmiség megtarthassa pozícióit.
De vehetjük a 2006os rendőrpogromot, ahol minden további nélkül meg lehetett tartani a magyar Kristallnachtot, hiszen a zsidók féltek az Árpád-sávos zászlóktól.

A liberalizmus lényege a bizalom. Bizalom abban, hogy közvetlen beavatkozás nélkül is működhet a rendszer, abban hogy a jó végül győzni fog. Hogy az ember nem hülye, nem csinál magának szándékosan rosszat. Ha mégis, ez előbb-utóbb megbosszulja magát, és azok kerülnek felülre, akik megfelelő módszerekkel álltak hozzá a kihívásoknak. A liberális meg van róla győződve, hogy a vesztesnek nem jutalomfalat kell. A vesztes is ember, aki képes gondolkodni, és ha ő úgy akarja, akkor tanulni fog az előtte lévő sikeres példákból, ha már nagyon muszáj. A liberális hisz benne, hogy azok, akik "ordas" eszméket, ostobaságokat hirdetnek, akik saját frusztrációjukat bűnbakkeresésben élik ki állami beavatkozás nélkül is a vesztesek táborát fogják gyarapítani, így marginalizálódnak.

Világos, hogy az SZDSZ zsidó elitje és szavazómagja sosem mert bízni a magyarságban. Önmaguk között persze liberálisok voltak, de ez édeskevés. A félelem szülte etatizmus a legtöbb konkrét döntésben nagyon tisztán visszaköszön. Meglehetősen ritkán sikerült a szabadság pártjára állniuk a módszerváltás első 20 évében.

Inkább visszahozták a komcsikat, akiket a múltjuk miatt kontrollálni tudtak. Inkább etatista módon feljebb vitték a bejutási küszöböt, csak a gonoszokat kirekesszék. Inkább a kézi vezérlésű rendőrséggel félemlítették meg az ellenzéket, de nem kockáztatták, hogy esetleg a gonoszok legyenek a hangadók. Inkább elhallgatták Trianont és a határon túli magyarok létezését is, de nehogy valami csúnyaság jusson eszébe a magyarnak. Inkább törvényt hoztak a holokauszt tagadása ellen, minthogy párbeszédet kezdeményezzenek a kölcsönös megértés céljával a XX . század tragédiáiról. Inkább egy groteszk törvénnyel betiltották a Magyar Gárdát, minthogy szembesüljenek a cigányprobléma okozta kihívásokkal.
(Azt hiszem ez kicsit ismétlősre sikerült...)

Nos, kedves „liberálisok”, ha van bennetek bátorság, ezen lamentáljatok el egy kicsit! (Persze tudom, most én vagyok a náczy, hiszen le mertem írni a  zs-betű szót, amit ugye tilos.)


Te sem vagy más, te TÉNYLEG nem vagy más

Szóval az SZDSZ volt elnöke új zsidópártot gründolt. Most más lesz kedves, hidd el! Most tényleg!
De mitől lenne más, hogyha azóta csak erősödtek a kiváltó okok? Mitől lenne más, ha erről még mindig senki nem mer beszélni? Mitől lenne más, ha a párt direkt rá is játszik erre az identitásra?

Persze, lehet, hogy a kék-fehér csak marketing-stratégia, de ez a lényegen nem változtat. Szóval, akkor korbácsoljuk fel az zsidóellenes hangulatot, hogy az érintettek féljenek, rettegjenek, aztán más csak akolba kell terelni a megszeppent voksbarmokat… Gratulálok! Félelemre liberális pártot alapítani!

Nagyjából ugyanez a DK-ra, PM-re...
Az LMP abban különbözik ezektől, hogy valóban törekednek a valóság tagadására. Ez annál is inkább dicsérendő, mivel álláspontjaik a legtöbb esetben valóban megfelel saját ideológiájuknak, elvi alapjaiknak. De mégiscsak az őszinte szó lenne az igazi, vagy legalább a cigányokkal kötött összekacsintó szövetséget tessék felbontani, és a probléma megoldására koncentrálni!  Mert látványos. Bocsi.


Szavazat kiadó!

Egyébiránt, ha valaki úgy gondolja, hogy szeretne egy olyan liberális pártot alapítani, amely nem a kisebbségi érdekképviseletet tűzi ki rejtett célként, fából vaskarikaként nem úgy ítéli el a rasszizmust, hogy maga is „faji” alapon szerveződik, szóval ha valaki tényleg akar egy normális, magyar, liberális pártot alapítani, amolyan Deák, Bethlen, Márai-tengelyen, engem érdekelne! Akkor is, ha az 1%-ot sem érik el!

16 komment

Címkék: zsidó liberális társadalmi bűn magyar liberális párt


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr375251704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jardajagr · http://kozepeuropaisport.blog.hu 2013.04.30. 14:31:55

bocs, de a félelem mindig valós, sosem képzelt...(logikai bukfenc) a fenyegetés lehet képzelt

OK, a Te stílusod, de Göncz Árpád, mint patkány??? Hmm, azért nem hiszem, hogy ilyen rossz ember lenne, gyanítom négyszemközt Te is kultutráltan elbeszélgetnél vele.
Miért lenne zsidó párt az SZDSZ? Hogy a zsidózság ott kereste poliikai otthonát? Hát persze, hol keresse? A nacionalistánál? Ilyet már próbáltak, Németországban az első világháborúig. Tudjuk mi lett belőle. Úgyhogy a választás temészetes.

Fodor interjúkban mindig jó, normális ember benyomásást tete rám, nem csinált hátraarcot a Fidesszel, ahol furcsa mód mindenki egyszerrre lett libsiből nemzeti-konzervatív( szerintem pszichológusok komoly dolgozatot írhattak volna a kollektív öntudat ilyen fantasztikus pálfordulásásról)

ettől függetlenül perze az egészenk semmi értelme. Szerintem annka sincs, hogy liberális meg konzervatív, nagy marhaság az egész.

jardajagr · http://kozepeuropaisport.blog.hu 2013.04.30. 14:40:55

Végigolvastam a posztot, és az az érzésem komoly gondok lehtnek Hungaryban , ha ilyen művelt emberek ilyen marhaságokat írnak, mint Te. Kék szín, vagyis zsidó. Jó stratégia, 50 000 emberre alapozni pártot...Ha komolyna gondoltad , amit írtál, akkor kicsit fura vagy. (Ki is a paranoid?)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.04.30. 16:32:10

@jardajagr: Göncz széttrollkodta az első demokratikus kormányt, hatalmas szerepe van abban, hogy a komcsik visszajöttek, így a rendszerváltás megbukott.

Ha valaki Schmitt miatt rinyált(, és én rinyáltam), akkor Gönczre ugyanúgy: undorító mikor valaki köztelnökként ennyire nem bírja levetni a pártszimpátiáját, és ennyire lefekszik a választottjának.

Btw: mi a véleményed "Európa segíts!" című performanszáról? Szerinted ez normális? (Még egyszer: amikor visszajöttek a komcsik, szétprivatizálták az országot, pufajkást ültettek az ország élére, ment a robbantgatás, olajszőkítés, nem létezett jobboldali média, akkor nem kellett segítség ugye?)

"bocs, de a félelem mindig valós, sosem képzelt...(logikai bukfenc) a fenyegetés lehet képzelt"
Oké. :P

"Miért lenne zsidó párt az SZDSZ?"
Mert az elitje zsidó volt, és mert zsidó mentalitással, zsidó (vélt) érdekeket képviselt. De örülök, hogy tagadod a valóságot, így könnyű érdemben vitatkozni.

"A nacionalistánál? Ilyet már próbáltak, Németországban az első világháborúig."
Elég érdekesen léteznek a zsidók így térben és időben... Szóval a kortárs zsidók Magyarországon azért nem fogtak össze a létező jobboldallal, mert 1914ben Németországban rossz tapasztalatokat szereztek?

Egyébként ha vannak a nacionalisták és a komcsik, akkor a nacionalistákkal kell összefogni, ameddig nem soviniszták(, és az MDF nem volt az). Különösen 40 év komcsi diktatúra után.

"Kék szín, vagyis zsidó"
Kék-fehér. Izrael, MTK megvan? Ne add már a hülyét! Olyan vagy mint az "Adj gázt!"-os nácik, akik provokálni akarnak majd őszintén meglepődnek, hogy valaki "félreértette" őket...

"Jó stratégia, 50 000 emberre alapozni pártot..."
Hát nem is megy túl jól az szdsz-árváknak.
Egyébként túlságosan fekete-fehéren gondolkozol. (Amin nem csodálkozom, hiszen ez most pont alátámasztja a világképedet.)

A magyar nagyon muja, ellentétben a zsidóval, amelyik agilis. Bőven elég ha az elit és a másodvonal zsidó.

"Ha komolyna gondoltad , amit írtál, akkor kicsit fura vagy."
Lehet. Nem zavar.

"Ki is a paranoid?"
Ez egészen pontosan mitől paranoid?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.04.30. 16:39:39

@jardajagr: "OK, a Te stílusod, de Göncz Árpád, mint patkány??? Hmm, azért nem hiszem, hogy ilyen rossz ember lenne, gyanítom négyszemközt Te is kultutráltan elbeszélgetnél vele."

Ne vegyél rá mérget. Sok minden szubjektív vélemény, de azzal hogy egy keretlegényt kinevezett miniszterelnöknek objektíven kiírta az emberek közösségéből.

Bocsánatot kérni azóta sem hallottam.

serial sinner · http://wdcry.blog.hu 2013.04.30. 21:29:15

@TaTa86.: @jardajagr: "OK, a Te stílusod, de Göncz Árpád, mint patkány???"

"Göncz széttrollkodta az első demokratikus kormányt, hatalmas szerepe van abban, hogy a komcsik visszajöttek, így a rendszerváltás megbukott."

Szerintem a Tata eltúlozza a Árpi bácsi szerepét, mert sok minden már a kerekasztal tárgyalások alatt eldőlt (sőt még korábban is). Az Antall-kormány bukását pedig 90%-ban a rendszerváltás utáni gazd. összeomlás okozta. Ettől függetlenül Gönczöt én se bírom, a taxisblokád a legundorítóbb populista tüntetések egyike volt a magyar történelemben, ezt egy felelősségteljes közti elnök nem támogatta volna.

"Kék-fehér. Izrael, MTK megvan?"
Én zárom ki, hogy ezzel a finn zászlóra akartak utalni. :)

"Miért lenne zsidó párt az SZDSZ? Hogy a zsidózság ott kereste poliikai otthonát? Hát persze, hol keresse? A nacionalistánál?"

Ez a zsidók szempontjából nézve logikus, de nagyon sokat árt magának a liberalizmusnak. A szabadelvűség lényege, hogy általános, tehát mindenkire egyaránt vonatkozik. Ha ezt az eszmét bárki kisajátítja magának, és mindig úgy értelmezi ahogy éppen neki kényelemes, akkor azzal aláássa az ideológia erkölcsi alapjait.
pl: Milyen liberális az olyan, aki helyesli a szólás szabadság, gyülekezési jog korlátozását ? A széljobbereknek is joga van hülyének lenni, és vonulgatni. Biztos van olyan ember, akit ez sért, de ezen a alapon a melegfelvonulást is be lehetne tiltani, mert az is sokakat zavar.

Engem egyébként nem kavart fel különösebben egy újabb „Mi is Kérünk Három Helyet Az MSZP-listán”-párt (copyright by Hont András) megalakulása.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.04.30. 23:17:50

@serial sinner: Árpi bácsit magát valószínűleg eltúlzom, a szerepét egyszerűen képtelenség... Nagyon is megvolt a szerepe a hasznos idiótájának.

"Ez a zsidók szempontjából nézve logikus, de nagyon sokat árt magának a liberalizmusnak."
Zsidó szempontból sem az. Akkor lenne logikus, ha az antiszemitizmust ítélnék el, nem pedig az egészséges nacionalizmust, sőt mindenféle patriotizmust. Ezzel teljesen fölöslegesen faragnak saját magukból ellenségképet.

Egyébként a posztnak a lényege pont az, amit mondasz...

"Engem egyébként nem kavart fel különösebben egy újabb „Mi is Kérünk Három Helyet Az MSZP-listán”-párt (copyright by Hont András) megalakulása."
Jogos. Engem sem. De az igen, hogy miért nincs Magyarországon liberális párt. (Persze nyilván nem lehet mindent a zsidókra lőcsölni, de 40 év kommunizmus után természetszerűleg kevés a liberális attitűdökkel rendelkező szavazó. Nagy kár volt ezt a potenciált nemcsak eltékozolni, de a nemzet ellen fordítani.)

serial sinner · http://wdcry.blog.hu 2013.05.02. 07:45:18

@TaTa86.: "De az igen, hogy miért nincs Magyarországon liberális párt."

Szerintem egy igazi konzervatívokra nagyobb szükség lenne, de azért örülnék egy normális libero pártnak is. Leginkább amiatt, mert egy ilyen politikai csoportosulás sok kérdésben szövetségese lehetne egy igazi konzerv pártnak. Persze amíg egyik sincsen Magyarországon, addig ez csak álmodozás.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.05.02. 13:05:38

@serial sinner: Így van, azért is zsidózok kevesebbet mostanában. :D Megvan a magunk baja...

Egyébként a k-európai liberalizmus simán kompatibilis a konzikkal. (A ny-európai meg egyre inkább a bolsevikokkal :S)

serial sinner · http://wdcry.blog.hu 2013.05.02. 17:11:03

@TaTa86.:Ja, csak tudnám, hogy miért késik ennyit a varsói gyors? :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.05.03. 20:27:43

@serial sinner: Jó kérdés, de mostmár kiegészítő jegyet is kell venni rá...

jardajagr · http://kozepeuropaisport.blog.hu 2013.05.13. 21:30:54

@TaTa86.: kicsit későn, de pár gondolat erejéig:
Szerinted milyen színt válasszon egy párt? Esetleg citromsárgát, lilát, bíbort, mit? narancs foglalt(az olyan pozitív, lásd BZÖ, Most-Híd), ez a kék pedig kellemes szabdságérzetet sugall. Pl. ismerősömék fürdőszobája ilyesmi, variációkban, és nagyon jó benyomást kelt.
Szerintem ennyi, nem kell mást keresni benne, mert ha még igaz is volna, akkor is elég furcsa, hogy valaki ebben a szerencsétlen országban ilyen marhaságokon mereng.

Egyébként mi az hogy egészséges nacionalizmus. Ha patriotizmust értesz alatta, akkor részemről ok, az egy önjobbító dolog, mely magára koncentrál nem másokat próbál tiporgatni a saját helyéért. A nacionalizmus én olvasatomban már picit kellemetlen, konfliktus szaga van, és a végén egy nagy saller szokott lenni.

Az "Eu segítset nem ismerem", valóban visszatetszőek az ilyen dolgok, de azért nagyon nincs renden valami Magyarországon, határontúliként szerencsére nem kell naponta megélnem, de ma pl. egy picit Hírtv-t néztem és csak állami cégek+a COOP hirdetése, miközben elég undorító propaganda mnt újságírás gyanánt. Elég elszomorító, hogy a trafik sztoriról ne is beszéljünk. Klasszikus urambátyám világ, szomorú.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.05.13. 22:09:27

@jardajagr: Most miért kell tagadni a nyilvánvalót? Komolyan! Szerinted ezzel tényleg meggyőzöl?

Igenis hatni akartak a zsidókra, és a velük szimpatizálókra. Az ember jobb esetben a fürdőszobában nem a zsidókra gondol, de ha egy ex-szdsz kék-fehér pártot alapít, akkor ez eléggé egyértelmű asszociáció.

"Egyébként mi az hogy egészséges nacionalizmus."
A patriotizmus takarhat teljesen mást is mint a nacionalizmus. Most éppen nemzetállamokban élünk, ezért a kettő nem válik el olyan élesen egymástól, de pl az OMM-ben simán lehetett valakinek első a birodalmi identitása, és csak utána a nemzetisége. Pl Svejk.

Nacionalizmus nekem azt jelenti, hogy az identitásban első helyen a nemzeti hovatartozás áll.

" A nacionalizmus én olvasatomban már picit kellemetlen, konfliktus szaga van, és a végén egy nagy saller szokott lenni."
És ha ezt összehasonlítod a hivatalos kádárista propagandával, akkor 1-es korrelációt fogsz találni.
Jó lenne már "meghaladni" ezt a szemléletet.

"Az "Eu segítset nem ismerem", valóban visszatetszőek az ilyen dolgok, de azért nagyon nincs renden valami Magyarországon"
Ez nem most volt... Ami azonos a két szituációban egy 2/3ados társadalmi támogatottságú komcsi párt és ennek a seggét gátlástalanul nyaló KE. Csak ugye akkoriban konkrétan nem létezett jobboldali média, úgyhogy az ellenvélemény sem nagyon került nyilvánosságra. Így azért érthető a 80% feletti népszerűségi mutató.

Urfang 2013.06.10. 13:37:49

Nos lássuk. Ahogy indul a cikk (MacGywer, szőke herceg, újeszdéesz) az majdnem megért egy x-et nálam, mert első benyomásra ez egy szokásos szimpla őrjöngős köpködős fújjolós libsizős maszturbációnak tűnt fel.

Aztán láttam a listát és gondoltam ez nem semmi, mert legalább elolvastad a credo-t és nem csupán látatlanba fogod leoltani őket, az pedig hogy bevallod az egyetértésedet is az egyes pontokkal, az is korrektebb mintha csak reflexből rávágtad volna, hogy fos az egész. Szóval ekkor lemondtam az x-ről és elkezdett érdekelni a dolog.

Bárcsak ne így lett volna, mert ami az után jött az a legostobább komplexusos okádék amit az utóbbi időben láttam, pedig pedig a net bugyrai nem kevés ilyen hányadékot vetnek fel.

Ahogy én láttam a központi mondanivalód az, hogy kék-fehér a logójuk tehát zsidók. (mint ahogy zsidók ezek szerint a görögök, argentinok, finnek, stb.) Ki kell ábrándítsalak, de ezt csak a te személyes zsidó fixációd láttatja veled, ami úgy látszik még a nemzeti érzést is elnyomja benned, hiszen csak magadról állítasz ki bizonyítványt, ha a kék-fehér kombóról neked először az izraeli zászló jut az eszedbe és nem mondjuk a székely zászló. (talán a székelyek is a zsidóknak való benyalás miatt erőltették mostanában a zászlajuk kitűzését?)

Erre kár is több szót vesztegetni, a fehér-kék szerintem szép színpár és nem hiszem, hogy az izraeli zászló miatt választották volna. Ezen a kiváló "felismerésen" kívül meg más nem nagyon akad a cikkben, a többi már teljesen összefüggéstelen zsidózás.

Gyanítom, hogy te négyszer-ötször többet foglalkozol a zsidókkal mint a liberálisok, akik közé engem is beszámíthatsz, bár azt nem tudom hogyan fogod feldolgozni, hogy liberálisként nem vagyok zsidó, sőt személyesen nem is ismerek egyetlen zsidót sem.

Amúgy meg Fodor teljesen jó fej, normális, jó modorú, soha nem ereszkedik egy bizonyos intellektuális szint alá (amit nevezzünk most gyurcsány-orbán szintnek), nem szélkakas, kitart az elvei mellett, tisztességén még a rosszakarói sem tudnak becsületfoltot felmutatni.

Persze tudom, hogy a többséget nem érdeklik az ő emberi kvalitásai, mert bőven elég nekik hogy szdsz-es volt tehát zsidó, ahogy azt te is gyönyörűen reprezentáltad itt.

Részemről Gyurcsányt, Orbánt, Mesterházyt, Vonát mérföldekkel megelőzve, de még Bajnait és Schiffert is lekörözve megérdemli a szavazatom, még akkor is ha 1%-ot sem ér el.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.11. 18:01:51

@Urfang: Köszönöm a személyeskedést, sajnálom, de nem fogom viszonozni. :)

"Bárcsak ne így lett volna, mert ami az után jött az a legostobább komplexusos okádék amit az utóbbi időben láttam, pedig pedig a net bugyrai nem kevés ilyen hányadékot vetnek fel."
Ugyan, kérlek! Igyekszik az ember. (pirul)

Szóval: Tudod a politikai szabadversenyben a termékbevezetésnél az egyik legfontosabb marketing szempont a brand recognition, márkafelismerés. Különösen igaz ez, egy 0%-ról induló pártnál, ahol a konkurencia is nagy számmal vág neki a versenynek.

Az, hogy mi ugrik be a logóról tehát egyáltalán nem elbagatelizálandó.

Kék-fehér téma: a székely zászló kék-sárga, Erdély színei fekete-vörös... Úgyhogy fail.

"hogy liberálisként nem vagyok zsidó, sőt személyesen nem is ismerek egyetlen zsidót sem."
Ez látszik is. :D Különben nem értetlenkednél itt. Azért a valóságot tagahatnád kicsit kevébé látványosan is. Mondjuk elismered, hogy a kék-fehér az tényleg zsidó, de ettől még paranoiás vagyok. Így azért hitelesebb. Pl én is simán leírtam néhány pontra, hogy egyetértek velük, mert így aztán hitelesebb a zsidózás is. Pl egyébként te el sem olvastad volna.

"Amúgy meg Fodor teljesen jó fej, normális, jó modorú, soha nem ereszkedik egy bizonyos intellektuális szint alá"
De azért csak jó volt neki a pufajkás, a privatizáció, az olajszőkítés, Megyó, szt-tisztestül, dec 1-ei koccintásostúl, elszaladó költsévetésestül, Gyurcsány kisz-titkárostúl, ország lenullázásával, 2006os rendőrpogrommal, kézivezérelt rendőrséggel és titkosszolgálattal, naponta kijátszott zsidó és cigánykártyával.

A választói emlékezet tényleg 4 év.

Urfang 2013.06.12. 09:52:39

@TaTa86.:

A székely zászló háttere kék a hold pedig fehér, úgyhogy ha akarjuk ezt egyértelmű utalásként értelmezhetjük az izraeli zászlóra, sőt ha akarjuk akkor észrevehetjük a talpnyaló székelyeknek a még ennél is szégyentelenebb benyalását, amikor még egy olyan színnel is kedveskednek ami mindennél kedvesebb a zsidó szemnek: az arannyal.

Persze csak ha ezt akarjuk benne látni, és ezek az értelmezések elsősorban nem a székelyeket vagy az mlp-t jellemzik, hanem azt a személyt aki ezeket látja belé.

Amikkel pedig itt előhozakodol, azokat ugyanúgy megtalálod a másik oldalon is: pufajkás (Szűrös, Pozsgay), olajszőkítés (Pintér), szt-tiszt (Kövér), kisz-titkár (Orbán), kézivezérelt rendőrség és titkosszolgálat (TEK).

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2013.06.12. 11:04:20

@Urfang: :D Jól van, én becsülöm a trollkodást, csak vigyél bele színvonalat. Ez untat.

"Amikkel pedig itt előhozakodol, azokat ugyanúgy megtalálod a másik oldalon is"
Ha olvasol tőlem mást is, akkor rájössz, hogy nincsen kettős mérce. Egyébként meglehetősen gyenge ez a "De a Pisti íííííííííííííís!" érvelés.

"pufajkás (Szűrös, Pozsgay)"
Ezek nem voltak pufajkások, nem tudom honnan veszed. Tudod vannak fokozatok: a szabadságharc után az oroszok seggében bejönni és lefolytatni a megtorlásokat a legalja. Ennél még az az ávéhás is jobb, aki lődözte a hazafiakat, ő legalább kockáztatott valamit.

De még egyszer: nincs kettős mérce, többek között, ezért tartom a mai fideszt posztkomcsinak, és ezért is nem opció.

"szt-tiszt (Kövér)"
Erre kérek valami bizonyítékot, én nem látom honnan veszed. Az MSZMP KB-hez tartozó társadalomtudományi intézet tagja volt.

Úgyhogy kérlek: színvonalat. Semmi gond, ha nem értesz velem egyet, de pl ne találjunk ki olyanokat, hogy Szűrös, aki 59ig Moszkvában tanult pufajkás lett volna. (Pozsgayra ugyanez.) Nem kell az óvodás másramutogatás, főleg ha teljesen indokolatlan.
süti beállítások módosítása