HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tata86: @Quastr IlIl: Hát matematikailag volt. A százalékok alapján. :) Viszont ehhez se hangulat, se pé... (2019.06.28. 21:11) Előválasztás 2019
  • Tata86: @Quastr IlIl: És ami a leggyalázatosabb: ez a vita már egy hónapja ott van a könyvjelzőim között, ... (2019.06.25. 16:55) Földi Pokol
  • Tata86: @Online Távmunkás: A kerületi polgármesterek témáját fogják kinyitni az egészen biztos. Szerintem ... (2019.06.24. 21:57) Előválasztás
  • Tata86: @F.M.J.: "Most nem a bulshit demagógiára gondolok (azokkal tele van a szerinted rombadöntött sajtó... (2019.06.14. 16:34) Patkányok és dögunalom
  • chrisred: @Tata86: A cigánykérdés és a nyugdíjaskérdés nem PC, hanem hatalmi-politikai kérdés, mivel ők dönt... (2019.06.08. 06:44) Harakiri folytatódik

Utolsó hozzászólások

  • Tata86: @Quastr IlIl: Hát matematikailag volt. A százalékok alapján. :) Viszont ehhez se hangulat, se pénz-infrastruktúra nem volt. "Az én ismerőseim köz... (2019.06.28. 21:11) Előválasztás 2019
  • Quastr IlIl: @Tata86: " Megszondáztak" Szerintem meg a Fletót kéne megszondázni :) "hogy tudnak-e jobboldaliakat mozgósítani" Szerinted erre lett volna erre es... (2019.06.28. 17:12) Előválasztás 2019
  • Tata86: @Quastr IlIl: Én már nem tudok semmit. :D DK mitől jobb, mint KO? Esetleg tenyleg komolyan veszik a szakértő-mantrát a nyuggerek... Tipikusan az a v... (2019.06.27. 16:19) Előválasztás 2019
  • Quastr IlIl: Engem egy kicsit meglepett az eredmény azt hittem, hogy a DK-s nyuggerek betolják Kálmán Olgát az első helyre. Azért én megnéztem volna egy Puzsér... (2019.06.27. 16:07) Előválasztás 2019
  • Tata86: @MAXVAL bircaman közíró: Ez nekem is eszembe jutott. :) (2019.06.27. 09:29) Előválasztás 2019
  • MAXVAL bircaman közíró: 48,9 % szavazott Geri(nctelen)re, azaz 51,1 % ellene van, szóval az ellenzéke nyert fölényesen. (2019.06.27. 05:52) Előválasztás 2019
  • Tata86: @Quastr IlIl: És ami a leggyalázatosabb: ez a vita már egy hónapja ott van a könyvjelzőim között, és még mindig nem olvastam el :O (2019.06.25. 16:55) Földi Pokol
  • Utolsó 20

2010.04.04. 15:34 mefisto

Lehet.

 

 
 
Megérkezett a Lehet Más a Politika kampányvideója is, ami a „nevezzük nevén a gyereket” koncepciója alapján az „Igen, lehet!” nevet viseli. Mit is mondjak? Jó lett! Van egy hangulata, a zene, a képek és a stílus nagyon adja magát, emberközeli; a mondanivaló egyszerre természetes és hihető. Kicsit ciki a Fideszre nézve, hogy a profi jobbikos és elempés videó mellett csak ők bénázták el a vágást – na mindegy.
Van viszont egy rémes eleme, amitől a hideg futkos a hátamon. Abszolút megértem, hogy egy új és relatíve ismeretlen párt bele akarja égetni a létezését a választó tudatába, és ennek érdekében hihetetlen tömegben nyüzsögnek az LMP-s anyagokban a „Lehet” és a „Más” fogalmak különböző kombinációi. De azért banyek, mindennek van határa! Egy perc alatt egész pontosan tizenötször hangzik el különböző szövegkörnyezetben a „lehet” szó, ami ugye barátok között is azt jelenti, hogy négy másodpercenként van egy „lehet”. Oké, toleránsak vagyunk, meg minden, de ezzel a kampánnyal az LMP már minden bőrt lenyúzott a „Lehet” „Más” hívószavakról, és ha ezek után még egyszer, akár csak egyetlen egyszer is elsütik, én frankón kitérek a hitemből!!!

25 komment

Címkék: kampány lmp


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr941893082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 15:46:17

lehet más?

kissé finomabb idegenszívűség, magyar érdek nulla
és "emeljük fel a cigányokat."
lehetmas.blog.hu/2010/03/29/programvita_3_resz_eselyegyenloseg

és h a cigányok többen lesznek, az "bagatell"

mi ez amúgy, kampány? semmi kritika?
hol van tata? Tata!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 15:51:05

ja, a pániktól :) nem láttam a tovább gombot

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.04. 16:52:22

Lehet, hogy ezek is eltűnnek hamarosan a 'csába?

Már egy jó ideje tudjuk, hogy NEM lehet más a politika. Felesleges erőltetni ezt a néhány szót. Ha egy egyperces Jobbik videóban tizenötször hangozna el a "szebb jövőt", akkor a monitort karmolnám minden valószínűséggel.

MDF kampányvideót semmi sem überelheti azért:). (gagyiságban)

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.04. 17:16:33

Banyek, teljesen igazad van! :))) Azért, az "igen, lehet" már egy kis variáció... ha nem "más"-sal folytatódik és a filmben erre ügyeltek, a korábban már csontig lerágott "lehet más" csak a vége felé sűrűsödik ismét.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.04. 17:25:14

@tesz-vesz: Mert a cigányok felemelése (akik nagy része egyébként magyar, mint pl. a most elhunyt Daróczi) az nem magyar érdek? Az összes többi, ami a filmben szerepel, az nem magyar érdek? Csak az magyar érdek, ha kétpercenként mondogatom, hogy hűakurvaannyátdemennyiremagyar vagyok? Nekem erre nincs szükségem, lehet hogy neked igen, nekem természetes, mint a levegő.

Milyen idegenszívűségről hablatyolsz? Előre megittad a húsvéti páleszt?

Hogy a cigányok többek lesznek, az tény, nem érdekes, hogy bagatell vagy sem. Ilyen hülyeséget meg senki nem írt le az LMP részéről, ez a szó kizárólag a te értékes hozzászólásodban fordult elő a belinkelt blogban.

Inkább locsolkodj, az jobban megy! Szép húsvétot.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.04. 17:25:56

@"Itt az idő," végre húzz el Orbán!: Rohadtul utálom az ilyen spammereket, akiknek a teljes mondanivalója elfér a nickjében.

Ne nagyon lássalak errefelé!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.04. 17:28:43

@tesz-vesz: Khm, azért elég messze vagyok attól, hogy az LMP-nek kampányoljak, nem gondolod? :P

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.04. 17:30:45

@Bemmbemm: "Ha egy egyperces Jobbik videóban tizenötször hangozna el a "szebb jövőt", akkor a monitort karmolnám minden valószínűséggel."

Pontosan.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.04. 17:33:44

@iii: Oks, akkor érted, miről beszélek. Minden másban tök jó a videó, de ettől az embert a sikítógörcs kerülgeti. :P

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.04. 18:48:22

@iii: "Mert a cigányok felemelése (akik nagy része egyébként magyar, mint pl. a most elhunyt Daróczi) az nem magyar érdek?"

De az, csakhogy a garantált minimáljövedelem nem ezt szolgálja, ahogy a jó öreg többségitársadalomafelelős mantra sem.
Az LMP cigányprogramja sem szól másról, minthogy megint hamut szórunk a fejünkre, kinyaljuk a seggüket, és reménykedünk, hogy változik valami. (Továbbá jó sok mogyit adunk a szociológusoknak, és mentoroknak, olyan munkáért, amit sosem fognak elvégezni.) Ez nem működik. Volt ideje, ugyanennek az értelmiségi holdudvarnak gyakorlatba ültetni az agyrémét, de nem éltek vele. Az egyetlen amit ki tudtak hozni belőle az néhány vaskos magyarozás volt...

Daróczi az mszp kormány szóvivője volt, úgyhogy nem tekintem magyarnak, de ha szeretnéd nem tekintem cigánynak sem, hiszen rájuk is szégyent hozott.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.04. 19:50:48

@mefisto: "Ne nagyon lássalak errefelé!"

Te kis diktátor.:))) Így van, nem is kell minden trollt megtűrni:)!

@TaTa86.: "Volt ideje, ugyanennek az értelmiségi holdudvarnak gyakorlatba ültetni az agyrémét, de nem éltek vele. Az egyetlen amit ki tudtak hozni belőle az néhány vaskos magyarozás volt..."

Ennyi. Így gondolkodik egy felelősségteljes ember. Jó lenne, ha sokkal többen osztanák ezt a véleményt.

tudi 2010.04.04. 20:16:15

Egész korrekt, az egész kampány legjobb videója, de viszont itt van ez a lehet, lehet más, stb ettől én nekem is elmegy a kedvem az élettől.
@TaTa86.: Daróczi halála kapcsán én megkaptam öcsémtől a rasszista náci jelzőt, sajnálom, hisz egy ember halála tragédia, de herótom van attól, hogy majdnem hőst csináltak belőle, mert cigány volt, lehetett volna a "magyar Barack Obama", amúgy meg lehet, hogy az egyszerű putris cigányt leköpte volna.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.04. 21:51:54

@Bemmbemm: Kösz. :)

@tudi: Az mszp-szóvivőség az nem a cigánybűnözés kategóriája, hanem a fehérgallérosé, szóval ebben az esetben teljesen irreleváns a "faji" hovatartozása.

Gazember volt és kész.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.05. 01:40:15

@TaTa86.: A garantált minimáljövedelem az nem a cigányság problémáját kíséri meg oldani, hanem a szegénységét. Az pedig nem csak a cigányokat érinti.

Felelősnek sok mindenki felelős, de a többségi társadalom tud érdemben tenni érte. Az LMP cigányprogramja természetesen nem arról szól, aminek beállítani igyekszel. Egy leszakadt rétegnek a felemelési kísérlete az nem fenéknyalás, hanem létszükséglet. Hamuszórásra nincs szükség és nem is igényli senki, ellenben szembe kell nézni saját magunkkal. Az LMP valóban nem börtönöket és csendőröket ajánl megoldásnak, mert azok csak a problémák elkendőzésére alkalmasak, nem a megoldásra.

Jobb ha tudod: nem az a magyar, akit te annak tekintesz, ily módon Daróczi is magyar volt természetesen. Attól, hogy valaki az Mszp-hez vagy a kormányhoz tartozik, még nem lesz bűnöző, ahogy a Fideszhez vagy Jobbikhoz tartozástól sem, így ez a véleményed igen beszűkült gondolkodásra vall. Egy párt politikai tévedései vagy hibái, de még hazugságai sem jelentenek bűnözést, ez fogalmilag téves. Politikai "bűnök" politikai büntetést érdemelnek és ez most meg fog történni.

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2010.04.05. 01:47:21

@tudi: Nekem nem tűnik úgy, hogy hőst csinálnának belőle, de olyan értelemben hős volt valóban, hogy cigány létére igen magasra jutott és a saját erejéből. A putris cigányokat már csak azért se köpte volna le, mert egyrészt az identitását felvállalta, másrészt pedig egy interjújából kiderül, hogy tágabb családjának egy része a mai napig, ha nem is putriban, de "cigánysoron" élnek.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.05. 07:19:44

Jó a videó, nekem nem tűnt bosszantónak a sok "lehet", szerintem szándékosan van ilyen sok.
Valaki nem tudja mi a zene?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.05. 10:36:47

@iii: "Attól, hogy valaki az Mszp-hez vagy a kormányhoz tartozik, még nem lesz bűnöző,"

"Egy párt politikai tévedései vagy hibái, de még hazugságai sem jelentenek bűnözést, ez fogalmilag téves."

Aki 2006 után közösséget vállalt az MSZP-vel és az SZDSZ-el, az semmiképpen nem nevezhető becsületes, jó szándékú embernek. Szégyenteljesnek annál inkább.
Valószínűleg ezeknek a politikusoknak legalább a 80 %-a követett már el valamilyen gazdasági bűncselekményt az évek során. Az a két párt nem nevezhető magyarnak. Akik pedig a támogatóik között vannak mélységesen szégyelljék magukat, amiért közrejátszottak az ország lerombolásában.
Ez nem beszűkült gondolkodásmód, ezek a tények. Az LMP-vel még nem is lenne különösebb bajom, ha nem kezdene el hasonlítani az SZDSZ-re, amit viszont gyűlölök. Annak a pártnak semmi köze nem volt a magyarsághoz és nagy a szerepük abban, hogy Magyarországon milliók rühellik a zsidókat. Tettek érte eleget. Az LMP-re most, ebben a helyzetben nincs szükség! A mai problémákat ez a párt képtelen megoldani, sőt kétséges, hogy egyáltalán komolyan akarja e.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.05. 11:32:35

@iii: "A garantált minimáljövedelem az nem a cigányság problémáját kíséri meg oldani, hanem a szegénységét. "

Csakhogy a szegényeknek általában 1 esetleg 2 gyerekük van(, sok szegény, de nem deviáns cigánynak). Márpedig a gmj éhen halni sem lesz elég egy 2 fős családnak( elvált nő, egy gyerek pl), ha valaki tényleg nevelni akarja a gyerekét. Azonban a megélhetési gyerekgyártás ebben a modellben is abszolút járható út.

"A garantált minimáljövedelem az nem a cigányság problémáját kíséri meg oldani, hanem a szegénységét. "
Tenne is, ha az egészséges immunreakciót az übermenschek nem neveznék fasizmusnak.

"Az LMP cigányprogramja természetesen nem arról szól, aminek beállítani igyekszel."
Téged olvasva látom, hogy pontosan arról szól.

"ellenben szembe kell nézni saját magunkkal"
Konkretizálnád?

"Jobb ha tudod: nem az a magyar, akit te annak tekintesz,"
Ááá szóval neked tutibiztos definíciód van? Ezt öröm hallani.

"Attól, hogy valaki az Mszp-hez vagy a kormányhoz tartozik, még nem lesz bűnöző, "
De. Az lesz.

"még nem lesz bűnöző, ahogy a Fideszhez vagy Jobbikhoz tartozástól sem"
Ennek az az egyszerű oka, hogy ez a két párt nem tette tönkre az országot, az mszp meg igen.

"Egy párt politikai tévedései vagy hibái, de még hazugságai sem jelentenek bűnözést, ez fogalmilag téves."
Naaaa, ezt még te sem gondolhatod komolyan... Hát persze, ők csak hibáztak. :-)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.05. 12:08:52

@TaTa86.: A második "A garantált minimáljövedelem az nem a cigányság problémáját kíséri meg oldani, hanem a szegénységét. "

igazából:
"Felelősnek sok mindenki felelős, de a többségi társadalom tud érdemben tenni érte. "

arlequin 2010.04.05. 13:54:29

@TaTa86.: hű halljátok, hogy emberek az elemiekkel nincsenek tisztában...

"Attól, hogy valaki az Mszp-hez vagy a kormányhoz tartozik, még nem lesz bűnöző, "
"De. Az lesz."

na ezen jót röhögtem. kínomban. és igen, az lesz. tetszik, nem tetszik. ez a korpa és a disznó esete...

Scala 2010.04.05. 21:59:01

@TaTa86.: Igen. Kb. nekem is ennyi a véleményem a programről, a filmecske viszont jó! Szóval egyetértés.
:-)
@tesz-vesz: Ezen jót röhögtem! ;-)