HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Quastr IlIl: @Tata86: :) A kérdés nyilván nem a technikai részletekre vonatkozott. Hanem erre : "Az a gond, hog... (2019.08.16. 14:32) Rövidhírek
  • Tata86: @Quastr IlIl: "Erre mondom én azt innentől fogva nincs értelme komolyan venni azt, amit OV mond a ... (2019.08.12. 20:49) Könnyűzenei kistotalitarizmus
  • Tata86: @Quastr IlIl: Hát matematikailag volt. A százalékok alapján. :) Viszont ehhez se hangulat, se pé... (2019.06.28. 21:11) Előválasztás 2019
  • Tata86: @Quastr IlIl: És ami a leggyalázatosabb: ez a vita már egy hónapja ott van a könyvjelzőim között, ... (2019.06.25. 16:55) Földi Pokol
  • Tata86: @Online Távmunkás: A kerületi polgármesterek témáját fogják kinyitni az egészen biztos. Szerintem ... (2019.06.24. 21:57) Előválasztás

Utolsó hozzászólások

  • Quastr IlIl: @Tata86: :) A kérdés nyilván nem a technikai részletekre vonatkozott. Hanem erre : "Az a gond, hogy tényleg csak a büszkebuzi és a primitívjobb nyil... (2019.08.16. 14:32) Rövidhírek
  • Tata86: @Quastr IlIl: "Te ezt hogy képzelnéd el?" Nem túl bonyi dolog, erről lehetne vitázni. Szépen kiáll néhány ember, aztán kifejtik a gondolataikat. Az... (2019.08.15. 18:54) Rövidhírek
  • Quastr IlIl: Donáth-ügy: Egy kicsit távolról indítok. A szexuális zaklatás legnagyobb problémája, hogy mivel az esetek 95%-ban intim helyzetben történik, ezért ... (2019.08.14. 18:01) Rövidhírek
  • Tata86: @Quastr IlIl: "Erre mondom én azt innentől fogva nincs értelme komolyan venni azt, amit OV mond a saját ideológiájáról." Oké, de ez már a legelejét... (2019.08.12. 20:49) Könnyűzenei kistotalitarizmus
  • Quastr IlIl: @Tata86: "Hogy van-e ideológia-szerű izé a cinizmus mögött?" Ok, de akkor mi az? Én annyit látok, hogy OV(vagy a mögötte álló emberek) fölismert biz... (2019.08.04. 16:23) Könnyűzenei kistotalitarizmus
  • Tata86: @Quastr IlIl: Hogy van-e ideológia-szerű izé a cinizmus mögött? Szerintem igen. Inkább fuzzy-logikával leírható, de ott vn az. Rengetegen támpdatják... (2019.08.04. 10:16) Könnyűzenei kistotalitarizmus
  • Quastr IlIl: @Tata86: "Nagyon hamar behúzta fülét-farkát, úgyhogy nem hiszem... " Ebben igazad lehet Orbán-beszéd: Baromi vicces, ahogy a rezsim próbál vmi ide... (2019.08.03. 16:14) Könnyűzenei kistotalitarizmus
  • Utolsó 20

2010.05.14. 21:37 Omár

Május 14-e margójára

 A mai napon sokminden történt. Sokkal több, mint az új Országgyűlés megalakulása. Történt meglepő és cseppet sem váralan dolog.

A Fidesz ahelyett, hogy élt volna elsöprő szavazati hatalmával, úriember módjára hagyott tisztességes mozgásteret az ellenzéki pártoknak, holott azok egyesült erővel sem tudnának ellene bármit is tenni. A meglepő náluk ez a hozzállás, ami ha kitart a továbbiakban is, akkor példa nélküli üstökös lesz a magyar politika egén, és elhozhat egy olyan világot, ahol nem kell kordonok, rendőrsorfalak mögé bújniuk a kormánypárti politikusoknak, mert emelt fővel vállalhatják a kormány tevékenységét.

A korábbi önmaga árnyékává olvadt MSzP viszont szemmel láthatólag nem tanult semmit az elmúlt 8 évből, és nem is nagyon igyekszik megváltozni, bármilyen pozitív irányban is. Bár a gyökeres változás sosem volt a sajátjuk, mindig csak a külcsín és a vezető kutya módosult, a felszín alatt mindig, minden maradt a régiben.

Nevetséges módon marakodtak a bizottsági helyekért, az utolsó pillanatig alkalmazva a "mindenkire lövök, aki nincs velem" megszokott taktikáját. Csakhogy ennek az ideje lejárt, kedves elvtársak, itt bizony az egér cincogását hallani csak az 59 "éhes proletár" torkából. Bajnai ex-miniszterelnököt is ennek megfelelően a maga mentegetése és a felületes, PR-támadások, szúrkálások kötötték le (valószínűleg elfehéredett, amikor Vona Gábor nem úgy masírozott be, Gárda-egyenruhában a T. Házba, de azért az eskütételnél mégis levegőhöz jutott). A múlt méltatása előrevetíti a jövő szocialista kommunikáció vonalát: ha az új kormány nem produkál gyorsan valami bíztató, gazdaságélénkítő eredményt, akkor "na, ugye, nekik sem megy jobban", ha pedig sikerül nekik, akkor "mert a Bajnai-kormány már ráállította az országot a növekvő pályára". A hazugságok kifogyhatatlan tárháza számukra mindig nyitva áll, és előre látható, hogy továbbra is szívesen fognak ezzel a megszokott retorikával élni.

Az ülés berekesztését követően, a Szózat után elénekelt Székely Himnusz pedig mélyen meghatott. Igen, bevallom, nézzen ezért bárki felületesnek, vagy bármiféle hízelgőnek, de meghatott. Többek között azért is, mert a kettős állampolgárság lassan kavargó, kialakuló vihara előtt még mélyebb értelmet kapott: akiik állva maradtak és énekelték, azok nem csak Erdélynek üzentek ezzel, de minden határontúli magyar honfitársunknak: eljött végre, 60 év után a nap, hogy a csonka Magyarország újra megfogja a kezüket, és nem engedi többé szó nélkül gyalázni, sértegetni, bántalmazni őket. Akik pedig leültek, kimentek, kifejezték, hogy nem tartoznak ehhez a nemzethez, önmaguk irták ki homlokukra: HAZAÁRULÓ.

29 komment

Címkék: politika mszp fidesz botrány szánalmas orbán viktor jobbik ballib bajnai gordon magyar gárda 2010 lmp társadalmi bűn


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr672003833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.05.14. 21:44:10

Egyetértek, jó poszt!

Sólyomról fogtok említést tenni? Mert amit ma művelt, az kritikán aluli (ki is hozta belőlem a legrosszabb énem).

A "hazaárulók"-at pedig nem véletlenül üvölti évek óta egyszerre több százezer ember bizonyos rendezvényeken.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.14. 22:09:55

@Bemmbemm: Sólyom dolga kényesen középen állni, soha, semerre sem elhajolni, "ütni jobbra is, balra is". Ez a köztársasági elnök feladata.

INkvizitor 2010.05.14. 22:45:03

YESSSSSSSS!!!!!!!!! minden szavad igaz. :)

jardel 2010.05.14. 23:07:22

Én annyit szeretnék hozzátenni, hogy azt szeretném, ha a határontúliakkal kapcsolatos politika arról szólna, hogy azok a konkrét emberek hogyan tudnak jobban boldolgulni, hogyan maradhatnak ennek a közösségnek a részei, úgy, hogy az jó is legyen nekik és mi ebben hogy tudjuk őket támogatni. meg jó lenne elérni, hogy a nemzet részei legyenek és ne egy lesajnált és saját maguk által is sajnáltatott csoport, amelynek a helyzetét valaki identitás-erősítésre használja, akit meg nem hat meg., az leszerja. Szerintem szép gesztus a Székely Himnusz eléneklése, de ez legalább annyira az itthoniak érzéseiről szólt, mint a határontúliakról, sőt, szerintem jobban. Le kellene ezt az egészet vinni egy megfogható szintre, pl. minden magyar középiskolai osztály 1x tölthetne egy csere hetet valamely HT iskolával és fordítva vagy kimehetnének 1-2 hétre önkéntes munkára (pl. szórvány emlékek gondozása, magyar nyelv tanítás csángóknak stb.)stb.stb. Érthetővé kellene tenni mindenkinek, hogy ott is magyarok élnek, ez egy közösség és jó ha ismerjük egymást. Meg persze lehetne ilyen szlovákokkal meg az oláhokkal is, hogy az is oldódjon egy kicsit. Na ez eléggé OFF volt, bocs!

A témához: a fidesz nem úriemberség kedvéért csinálta, amit, szerintem ezt Te is tudod...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 00:38:06

Jó kis poszt.:) Az várható volt, hogy Bajnaiék előveszik a korábbi receptkönyvet, amely szerint végy egy Bokros-csomagot, magyarázd el a népnek, hogy csak így és csak ez a megfelelő, majd ha sikeres lesz a következő kormány, pirítsd még egy kicsit az olajon, és végül tálald úgy, hogy ez csakis a Bokros-csomag miatt lehetett így.
Sajnos nálunk áramszünet volt kb. este fél 7-től, úgyhogy a Székely Himnuszt pont nem hallhattam.:( Pedig Schmitt Pál beszéde is egészen meghatott néha, annak ellenére, hogy nem a kedvenc figurám. Sólyomról nem írsz bővebben?
Amúgy elég szánalmas volt, hogy Bajnai rögtön a gárda-mellénnyel indított. Most komolyan ez a legfontosabb ügye az alakuló országgyűlésnek meg a leköszönő miniszterelnöknek?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 01:39:53

@Mj: Kár, hogy lemaradtatok a végéről. Maradandó élmény volt látni a szocikat a Székely Himnusz alatt kimenekülni teremből. 8D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 02:04:36

Mefisto:

Monnyonle a blogmotor, nem látom a kommentedet, csak a margón.:-/ Nincs fönt valamelyik megosztón?:(

jaegtoer 2010.05.15. 07:32:31

Jó kis összefoglaló.
Az mszp-és kivonulás meg teljesen rendjén való. Megmutatták kik is ők valójában.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.05.15. 08:22:56

@Omár: Te miről beszélsz? Merre kell ütnie? Merre ütött? Hallottad a beszédét? Figyeltél rá? Kényesen középen kellene állnia? Nagyon nem sikerült neki, nem is akarta!

Én sem láttam a végét, de egyáltalán nem lep meg, hogy a szocik kivonultak a Székely Himnusz alatt. Tényleg, valakinek ez meglepetés volt?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 08:48:56

@Bemmbemm: Elismerem, hogy erős volt, de végső soron azt gondolom, hogy célravezető lehet. Ha egy rakoncátlan gyereket egy kicsit jobb irányba akar a szülő irányítani, ha azt akarja, hogy ne egy eleve rossz dologba menjen bele, bizony a kisebb dolgokért is -akkor, ott- aránytalan retorziót alkalmazhat. Tudod mi a durva a Jobbikra? Amiért én a helyükben simán perelnék, azonnal? Ez: nol.hu/belfold/20100515-nyilasok_a_kepviselohazban

Kritikán aluli.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 08:54:33

@Mj: "ez a legfontosabb ügye az alakuló országgyűlésnek meg a leköszönő miniszterelnöknek?" Igen, ez.

@jardel: Nem baj, a jó OFF-okból lesz a jó ON! :-) Igazad van, szerintem is egy nagyon fontos probléma ez az egész ügy, de bízom benne, hogy a kettős állampolgársággal nem fog kimerülni teljesen az összetartozás istápolása.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.05.15. 08:55:33

@Omár: Őszintén szólva lehet, hogy én is aránytalanul kiakadtam a tegnapi "posztomban", de mentségemre szóljon, hogy ma van az esküvőm és nagyon ideges vagyok. Most is éppen az időt akarom elütni, hogy ne idegeskedjek annyira:).
Az LMP-nek való hízelgés rögtön a Jobbik dorgálása után viszont nem mentség semmire.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 09:06:40

@Bemmbemm: Gratulálok! :-) Menni fog! Súgok: mondogasd addig, hogy "Igen", és egyszer majd ott hangosan is! :-D (De gyakorlás közben óvatosan, nehogy dallamot is hozzádúdolj... Igen.... igen, igen.) XD

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 09:08:44

@Bemmbemm: Na, a nagy OFF után, amit nem jeleztem: ON: Persze, hogy jobban fáj, amikor az ember szívéhez közelebb állókat regulázzák meg, szólják le, gondolj bele: ő ugyanezzel az intenzitással ütötte a komcsikat is! Ez olyannyira igaz, hogy a kuruc.info kínjában csak LMPs-nek tudta titulálni! Azért egy nagy szó onnan, ahol a jó reggelt is zikkájból van...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 10:37:41

@Bemmbemm: Sok boldogságot! És sok gyereket!!!! A hatodikig meg se álljatok!!!! 8D

tudi 2010.05.15. 14:13:41

Én egy darabig néztem csak, nem bírom én az ilyet. Azért szerintem jól csinálta a Vona, ehhez jól értenek, az ilyet én gerilla marketingnek hívom, ilyen volt a gárdás ülődemonstráció is, nem ezzel kellett volna foglalkozni az ülésen. Amikor a Himnusz felcsendült akkor apám megjegyezte, hogy Havas Szófia mikor fogja követelni az internacionálét.
@Bemmbemm: Gratulálok és sok boldogságot.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 16:34:13

@mefisto: Bizony! Omárnak kellenek a katonák! XDDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 16:36:52

@Bemmbemm:

Ahogy visszanéztem a videót, azért nem mindegyik legalább.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 17:35:07

@Omár:

Elkezdődött a rettegés. Ha jól emlékszem, éppen Lendvai Ildikó mondta, hogy a Fidesznek élnie kellett volna 2/3-os felhatalmazásával Vona Gábor mellényviselése kapcsán. Mert ha az MSZP szeretne valamit, akkor a Fidesznek mindenképp végre kell azt hajtania, tehát kívánatos a 2/3. Amúgy pedig a Teremtő mentse meg szegény országot a "túlhatalomtól".:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 17:40:09

@Bemmbemm:

Gratulálok!:) Aztán addig élvezd ki az életet, amíg nem kell minden éjjel gyereksírásra fölébredned.:)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.15. 17:41:29

@Mj: Persze, volt aki felfigyelt: "Jé, ezt még nem is hallottam, vajon mi lehet a szövege?"

Az MSzP szánalmas politizálása csak most fog igazán kitűnni, hogy ő egyedül folytatja azt, ami itt 20 évig ment, az ócska hazudozást, csak nem veszi észre, hogy mellette a környezet nagyon megváltozott. Remélem ez végleg megássa a sírjukat...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 17:42:18

@tudi:

Na, éppen erről is írtam az előbb posztot.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.05.15. 17:45:42

@Omár:

Aki bent maradt, annak ezt is elnézem, mert egyszerűbb lett volna követni "a pártot".:P
Abszolút egyetértek. Nálam ez volt 2004. december 5-ének záróakkordja.

Corry 2010.05.15. 17:55:46

@Bemmbemm:
Én is boldog "középkezdést" kívánok!
És persze sok-sok gyereket...

Corry 2010.05.15. 17:57:55

A posztért gratula, Omár!

jaegtoer 2010.05.16. 18:34:25

@Bemmbemm:

Kedves Bemmbemm! Sok-sok kölcsönös türelmet, megértést önzetlen szeretetet kívánok ehhez a vállalkozáshoz, és merjetek nagyok lenni, de kezdjétek kicsivel.

j.