HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tata86: @Quastr IlIl: Hát matematikailag volt. A százalékok alapján. :) Viszont ehhez se hangulat, se pé... (2019.06.28. 21:11) Előválasztás 2019
  • Tata86: @Quastr IlIl: És ami a leggyalázatosabb: ez a vita már egy hónapja ott van a könyvjelzőim között, ... (2019.06.25. 16:55) Földi Pokol
  • Tata86: @Online Távmunkás: A kerületi polgármesterek témáját fogják kinyitni az egészen biztos. Szerintem ... (2019.06.24. 21:57) Előválasztás
  • Tata86: @F.M.J.: "Most nem a bulshit demagógiára gondolok (azokkal tele van a szerinted rombadöntött sajtó... (2019.06.14. 16:34) Patkányok és dögunalom
  • chrisred: @Tata86: A cigánykérdés és a nyugdíjaskérdés nem PC, hanem hatalmi-politikai kérdés, mivel ők dönt... (2019.06.08. 06:44) Harakiri folytatódik

Utolsó hozzászólások

  • Tata86: @Quastr IlIl: Hát matematikailag volt. A százalékok alapján. :) Viszont ehhez se hangulat, se pénz-infrastruktúra nem volt. "Az én ismerőseim köz... (2019.06.28. 21:11) Előválasztás 2019
  • Quastr IlIl: @Tata86: " Megszondáztak" Szerintem meg a Fletót kéne megszondázni :) "hogy tudnak-e jobboldaliakat mozgósítani" Szerinted erre lett volna erre es... (2019.06.28. 17:12) Előválasztás 2019
  • Tata86: @Quastr IlIl: Én már nem tudok semmit. :D DK mitől jobb, mint KO? Esetleg tenyleg komolyan veszik a szakértő-mantrát a nyuggerek... Tipikusan az a v... (2019.06.27. 16:19) Előválasztás 2019
  • Quastr IlIl: Engem egy kicsit meglepett az eredmény azt hittem, hogy a DK-s nyuggerek betolják Kálmán Olgát az első helyre. Azért én megnéztem volna egy Puzsér... (2019.06.27. 16:07) Előválasztás 2019
  • Tata86: @MAXVAL bircaman közíró: Ez nekem is eszembe jutott. :) (2019.06.27. 09:29) Előválasztás 2019
  • MAXVAL bircaman közíró: 48,9 % szavazott Geri(nctelen)re, azaz 51,1 % ellene van, szóval az ellenzéke nyert fölényesen. (2019.06.27. 05:52) Előválasztás 2019
  • Tata86: @Quastr IlIl: És ami a leggyalázatosabb: ez a vita már egy hónapja ott van a könyvjelzőim között, és még mindig nem olvastam el :O (2019.06.25. 16:55) Földi Pokol
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek:

Tata86 2019.06.28. 21:11:14

@Quastr IlIl: Hát matematikailag volt. A százalékok alapján. :)

Viszont ehhez se hangulat, se pénz-infrastruktúra nem volt.

"Az én ismerőseim között a többség, aki csalódott a fideszben az ma jobbikos. "
Pont ezért. A jobbik összeomlott. Azt gondolták, hogy a szavazók továbbra is aktívak lesznek, és szavaznak a legkisebb rosszra. Csak hát nem.

Bejegyzés: Előválasztás 2019

Quastr IlIl 2019.06.28. 17:12:48

@Tata86: " Megszondáztak" Szerintem meg a Fletót kéne megszondázni :)

"hogy tudnak-e jobboldaliakat mozgósítani"

Szerinted erre lett volna erre esély?
És vajon hány százaléknyi fidesz-árva van most a szavazók között?

Az én ismerőseim között a többség, aki csalódott a fideszben az ma jobbikos. Az lmpben és a momentumban az SZDSZ 2.0 látják, ezért soha nem is szavaznának rájuk.

Bejegyzés: Előválasztás 2019

Tata86 2019.06.27. 16:19:54

@Quastr IlIl: Én már nem tudok semmit. :D
DK mitől jobb, mint KO? Esetleg tenyleg komolyan veszik a szakértő-mantrát a nyuggerek... Tipikusan az a valasztas volt, ahol a közvetlenebb rajongókat kellett mozgósítani.

Dicsérik a kampányt, de ez meg szerintem utólagos belemagyarazás. Én pl a momentumot többet láttam.

KFG: nem gondolom. Megszondáztak, hogy tudnak-e jobboldaliakat mozgósítani. Ha sikerült volna egész jó helyzetbe kerülnek, így nagyjából be is lőtték magujat szatelitnek.

Bejegyzés: Előválasztás 2019

Quastr IlIl 2019.06.27. 16:07:03

Engem egy kicsit meglepett az eredmény azt hittem, hogy a DK-s nyuggerek betolják Kálmán Olgát az első helyre.

Azért én megnéztem volna egy Puzsér vs. Kari Geri duelt. :)

@Tata86: "KFG pocsék szereplése"-hez azért annyit tegyünk hozzá, hogy a momentum vallszeg tudatosan indított egy noname jelöltet. Bár az vicces lett volna, hogyha Veiszler Alinda indult volna lilában.

Bejegyzés: Előválasztás 2019

Tata86 2019.06.27. 09:29:56

@MAXVAL bircaman közíró: Ez nekem is eszembe jutott. :)

Bejegyzés: Előválasztás 2019

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.06.27. 05:52:58

48,9 % szavazott Geri(nctelen)re, azaz 51,1 % ellene van, szóval az ellenzéke nyert fölényesen.

Bejegyzés: Előválasztás 2019

Tata86 2019.06.25. 16:55:44

@Quastr IlIl: És ami a leggyalázatosabb: ez a vita már egy hónapja ott van a könyvjelzőim között, és még mindig nem olvastam el :O

Bejegyzés: Földi Pokol

Quastr IlIl 2019.06.25. 15:42:03

@Tata86: Azért van néhány kivétel is pl: www.valaszonline.hu/2019/05/21/gyurgyak-janos-orban-simicska-rendszer-essze/
és azért Pálinkás is fölébredt végre: szemlelek.net/2019/06/24/palinkas_jozsef_interju

"ő 30-20 éves sérelmeket akar megtorolni, amit az akkori generáció okozott neki az ő 40éves sérelmeit megbosszulva. "
Közhely, de azt a sok traumát, ami XX. században történt mai napig nem sikerült feldolgozni és most is ott kavarog a lelkekben. Ezért is qrva nagy bűn, hogy a Fidesz és páran a baloldalon tudatosan újra és újra föltépik ezeket a sebeket, hogy sót hintsenek bele. Tragikomikus, hogy ez a két csoport milyen jól kiegészíti egymást. A szélsőjobberek és a antirasszista rettegők pár év alatt kihalnának a másik nélkül.

Nekem egyébként az a kedvencem, mikor az emberek tényleg elhiszik, hogy lájkokkal meg lehet váltani a világot.

Bejegyzés: Földi Pokol

Tata86 2019.06.25. 10:02:41

@Quastr IlIl: 1) Ez egy érdekes kérdés. Én úgy látom ezek a NAGY ÉRTELMISÉGIEK arra jók, hogy választékosabban, idegen szavakkal teletűzdelve, összetett mondatokban fejtsék ki a paranoiájukat, elfedve a lényeget. Ugyanúgy nincs szubsztancia, mint egy mezei fészbukkommentben.

Márai, Faludy után pedig meggyőződésem, hogy ez nem volt soha máshogy.

Tényleg rosszabb, ahogy két proli egymásnak vágja a harmadik viceházmester után, hogy "Te Soros-bérenc buzi!" "Díszmagyar fasizsta!"? Ez a két proli lehet, hogy a negyedik vicére kibékül. Nekik nem épül az életművük arra, hogy a másik hazaáruló/náci. Pokol például már döntött: ő 30-20 éves sérelmeket akar megtorolni, amit az akkori generáció okozott neki az ő 40éves sérelmeit megbosszulva.

Ezerszer inkább hallgatok, olvasok pl Dopeman-t, mint TGM-et, akkor is ha ez utóbbi kellemes szellemi maszturbáció.

2) Ez tény, abszolút egyetértek. Ráadásul a fészbuk végre megadja a lehetőséget az önigazolásban való végtelen elmerülésre. A tömeg feelinget keres, nem a köz ügyeivel akar foglalkozni.

#mindenszar

Bejegyzés: Földi Pokol

Quastr IlIl 2019.06.24. 23:12:03

+1 csak két gondolatot fűznék hozzá:
1, A 90-es években mikor még behatárolható mennyiségű közéleti médiatemék volt, addig tudta az értelmiség befolyásolni a politikai vitákat. A blogolás és a közösségi média elterjedésével a közéleti viták sokkal demokratikusabb lettek, de ez sajnos negatívan hatott minőségre és a stílusra.

2, A másik probléma, hogy az emberek többségét nem érdekli a politika. A kisebbség nagyját pedig 2 csoport alkotja a pártkatonák és a fanatikusok (lásd a legutóbbi EP választás eredményeit). Ők nem jó minőségű objektív elemzéseket keresik a médiában, hanem az önigazolást.

Bejegyzés: Földi Pokol

Tata86 2019.06.24. 21:57:43

@Online Távmunkás: A kerületi polgármesterek témáját fogják kinyitni az egészen biztos. Szerintem a főpolgiba belenyugodnak majd. Már csak azért is, mert eleve nem a sajátjuk.

Nem tök mimdegy, hogy KO strómankodik vagy KariGeri?

Bejegyzés: Előválasztás

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2019.06.24. 21:44:35

Kíváncsi vagyok, hogy tényleg lesz-e összefogás a viccként megrendezett előválasztás győztese mögött vagy megint elindul 2-3 önjelölt megváltó, hogy Tarlós újra nyerhessen.

Bejegyzés: Előválasztás

Tata86 2019.06.24. 14:38:49

@MAXVAL bircaman közíró: Attól, hogy nem vagy fiatal még belegondolhatnál, hogy 30 év múlva nem te fogod meghatározni merre menjen az ország, hanem leginkább akik ma 20-30évesek.

Ebben a demográfiában a Fidesz visszahozta a görénykurzust. Nagy Blanka már Gyurcsányt figyeli gyöngyöző szemekkel. Egyébként 10 év a Gyurcsány-hatás pontosan ugyanez volt pepitában.

Nincs liberális görénykurzus, csak görénykurzus van.

Bejegyzés: Előválasztás

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.06.24. 14:30:34

@Tata86:

Nekem 1999 óta nincs pártom.

A 2010 utáni Fidesz viszont támogatandó, mert fellép a liberális görénykurzus ellen.

Nem vagyok fiatal. Én már 1990-ben is szavaztam.

Bejegyzés: Előválasztás

Tata86 2019.06.24. 12:56:28

@MAXVAL bircaman közíró: Mert ugye más már nem is maradt.

Ami azért érdekes, mert te is jól tudod, hogy a fideszesség, sőt jobboldaliság leginkább generációfüggő.

Én akkor kezdtem érdeklődni a politika iránt, amikor Gyurcsány tette tönkre az országot, és tapasztaltam, ahogyan "mindenki" a korosztályomban jobbra fordul. Balra, libsinek szocializáltak undorodnak meg az egész slepptől, hazugságaiktól, dilettantizmusuktól, sovinizmusuktól.

Ma is ugyanígy van. Aki ma fiatal, az Momentumos vagy apolitikus. Mert nincs emberi minőség a Fideszben. Mert az egész nemzetieskedés röhejes ebben a formában.

20 éve a maszoposok gondolták azt, hogy nyuggerekkel, opportunistákkal és cigányokkal irányt lehet szabni a magyar politikának, és ez a harc lesz a végső elvtársak, most ti.

Bejegyzés: Előválasztás

Tata86 2019.06.24. 12:29:22

@MAXVAL bircaman közíró: EZ a politikai vonal.
A hasznos idióták becsípődései azok, amik teljesen jelentéktelenek. Igen, ezek valóban egymás tükörképei, csak hogy a cirkusz sose hiányozzon.

Bejegyzés: Előválasztás

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.06.24. 12:08:40

@Tata86:

Ezek apróságok, én a politikai vonalra utaltam.

Bejegyzés: Előválasztás

Tata86 2019.06.24. 11:35:06

@MAXVAL bircaman közíró: Persze. És akkor mi a helyzet a nagykoalíciós parkolási maffiáról, amiről (Tarlós szerint) maga Orbán jelenti ki, hogy az bizony marad?

Mi a helyzet a lusztrációval, "ügynökaktákkal"?

Mi a helyzet Putyinnal és a Strabaggal?

Miért lehet közelebb a NER-hez Németh László, Puch László, mint mondjuk Stumpf András?

Miért nem indult nyomozás Gyurcsányék ellen? Miért csak néhány renitens kishalat kaptak el?

Az a qrva nagy helyzet, hogy ellenzéki térfélen egyedül a szociknál van és lehet pénz és paripa, még ha sokkal kevesebb is, mint a Fidesznél. Itt engedi meg Orbán. A többieket nem lehet támogatni, mert akkor jönnek az állami szervek.

Bejegyzés: Előválasztás

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2019.06.24. 11:26:25

@Tata86:

2010 óta van csak ellentétes politika.

Bejegyzés: Előválasztás