HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) mzp (2) MZP (9) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2022.03.21. 08:27 Tata86

Boldogkői csodálatos világa

Itt van ez. Bámulatos esszé, amit meggyőződésem, hogy senki nem olvas el, aki egyetért Boldogkőivel, mert egyszerűen fájdalmas. TGM körülményessége, szellemi maszturbációja stílus nélkül. Jaj, a Zsolti nagyon okos, rengeteg idegen kifejezést használ, biztos igaza van! Elég megosztani! 

Engem viszont megsegített a megátalkodott tudományellenesség, és ötödik nekifutásra végigmentem az egész cikken! 

Érdekes, fontos olvasmány, ha valaki lefordítaná közemberre, ajánlanám is mindenkinek, ugyanis remek "összefoglalója" mindannak, ami covid-paranoiát igazán ijesztővé teszi. 

Übermensch-Untermensch

A felsőbbrendűségi komplexus: Ironikus, ha már a Professzor Úr is nácizik, a szerző a jeles elődökhöz hasonlóan képes arra, hogy egyértelműen kasztokba ossza a társadalmat. Vannak a tudomány képviselői (árja elit), a tudomány barátai (Volksdeutsche), a tudomány ellenségei (zsidók), és a szimpla hülyék akiket ez utóbbiak megvezettek (rabszolganépek). 

Vannak akadékoskodók(, ugye tudjuk melyik kategóriába tartoznak?), akik szerint az ember ennél jóval komplexebb. Eleve értelmetlen egyetlen kérdésre adott reakciója alapján bekategorizálni valakit, ha egyáltalán be kell... Nem elég, hogy rengeteg árnyalat létezik, ráadásul ezek között igen gyakori az átjárás is, attól függően, hogy éppen milyen ingerek érnek. 

Az Untermenschekről tudni kell, hogy nem egyszerűen kártékonyak, de ab ovo képtelenek érték teremtésre. Ilyen a természetük. Csak pusztítani, bomlasztani tudnak. Mint ilyenekkel értelmetlen tárgyalni, értelmetlen az empátia, és bűnös mulasztás a tolerancia.

Végső Racionális igazság

A következő tünet A TUDOMÁNY-be vetett hit, miszerint egy komplex, akut kérdésre egy adott szakma képviselőinek többségi válasza maga a racionális igazság. Akkor is az, ha változik. A tudománytagadóknak akkor sincs igaza, ha éppen a konszenzus errefelé billen. 

Laboros sztori valószínűleg igaz? Lényegtelen. Akkor is összeesküvés. 
A természetes immunitás erősebb védelmet ad, mint a bármelyik vakcina? Nem számít. 
A lezárások 0.2%-al csökkentették a covid mortalitását? Semmin nem változtat. 
A vírussal végül együtt kell élnünk, végül egy természetes mutáció hozta el a "megváltást", nem pedig az agresszív társadalommérnökösködés? 
A sajtó és a politikusok túlreagálták az ügyet, és a lezárások anélkül okoztak hatalmas károkat, hogy bizonyítható hasznuk lett volna? 
A textil-maszk dekoráción kívül semmit nem ér? Mind negligálható. 

Egy ország vezetése komoly szakmai feladat, ezért a választópolgárok felelős döntése egy jól működő társadalom fontos záloga.

Szól a Mester! Hiszen az országvezetés egy szakma. Az Országvezető Karon oktatják rá a diákokat, ami után Országvezető Szakdolgozatot kell írniuk. Az abszolutórium megszerzése után elmennek országvezető-gyakornoknak, majd három év múlva kapnak egy törpeállamot... 

Ki kell javítanom az Orákulumot: a liberális demokrácia nem így működik. Nincs ilyen szakma, nincs "szakértői politizálás", legfeljebb marketing. Gyarló és korlátolt politikusok versengenek a hatalomért, és a rendszer lényege nem a tévedhetetlenség, hanem hogy a tévedéseit javítani bírja. 

Ez természetesen ijesztő Boldogkői világában, ahol a tévedés a pusztulást jelenti, ahogyan a náciknál a gyengeség. Úgyhogy a tévedés látszatát üldözni kell, meg kell tőle szabadulni, pontosan úgy, ahogyan Hitlerék ki akarták irtani a gyengeséget. 

Btw: erről lesz még szó, de a szerző mióta is szakértő politikai, pszichológiai kérdésekben? 

Nincs más

Többször írtam már a covidról, és leírtam azt is, hogy a véleményemmel szemben vannak erős ellenérvek. Én máshova helyezem a hangsúlyokat, más dolgoktól félek, mint azok akik lezáráspártiak (voltak). Azt gondolom a racionalitásnak tartozok ennyivel, mert nélkül nem elképzelhető a párbeszéd, és bármilyen hihetetlen: keresem az igazságot, akkor is ha ez kognitív disszonancián keresztül vezet. Elismerem a másik tábor létét, elismerem azt, hogy nekik is vannak értékeik.

Ez az, amit iszonyúan hiányolok a Doktortól. Egy árva utaláson kívül semmi nincs arról, hogy tudomásul venné, hogy a túloldalon is vannak érvek, értékek, emberek. Olyanok mint ő, csak mást gondolnak egy konkrét kérdésben. 

A laposföld-elmélet, a kreacionizmus, az asztrológia, az UFO-hit, illetve a chemtrail- és egyéb konspirációs-elméletekben való hit nem okoz közvetlen károkat, viszont az a gondolatvilág, ami e téveszméket szüli, ártalmas lehet, hiszen más területeken is irracionális válaszokra predesztinál. 

Tessék, ezek vagyunk. Vajon Boldogkői magában tudja, hogy ez egy egzotikus kisebbség, amelyik egyébként nem is metszete a szabadságpártiaknak? 

Szabadság = szolgaság

TUDOMÁNYOS RELATIVIZÁLÁS Az értelmiségi elit köreiből származó tudománytalanság fő vonulata az a fajta relativizálás, mely extrém módon felnagyítja a tudományos megismerés bizonytalanságait, és azt sugallja, hogy civilizációnk koronája egyáltalán nem képes hiteles képet adni a világról. E nézet bátorítja a politikát a szakmaiatlan döntésekre, és elbizonytalanítja a laikusokat attól, hogy higgyenek a szakembereknek, a tudományban és a modern orvoslásban. Tapasztalatom szerint e nézet szoros kapcsoltságot mutat azzal a felfogással, mely úgy véli, a járvány elleni védekezés szabotálása a szabadságjogok része, és mindenfajta "kényszerítést" a diktatúra felé való menetelésként vizionál. Az oltásellenesség felkarolta és zászlajára tűzte ezt az abszolutizált szabadságot valló filozófiát.

Ezt a bekezdést egészben kellett idéznem, mert úgy gyönyörű, ahogyan van. Az "értelmiségi elit" egész nagy kontrasztot alkot a laposföldesek után. Komolyan mondom, meghatódom! Kicsit azért pongyolának érzem a Mestert, szerintem itt megérne egy hosszabb kifejtést a rangsor a kasztok között! Hogyha autós kártyásat játszunk, akkor tudjam, hogy miért üti a SZAKÉRTŐ az értelmiségi elit tudománytalan frakcióját? 

Hogyan ismerem meg a tudománytalanokat, hogyha furmányos módon tudományosnak hívja magát? SZAKÉRTŐ vs ÉRTELMISÉGI ELIT TUDOÁMNYOS FŐ VONULATA. Hát így Caps Lockal már nem biztos, hogy a szakértőt választanám... Para. Egészen olyan, mintha egy komplex kérdésre nem lenne egyetlen végső igazság, amit egy bizonyos klub birtokol előre elrendelten és véglegesen. (A koronás hasonlat egyébként 1től Boldogkői-ig skálán mennyire nárcisztikus?)

De legalább eljutunk a szabadságig! Azt mondja: "Tapasztalatom szerint..." Meséljen Doktor Úr! Hát ebben is szakértő? Molekuláris biológia ÉS értelmiségi elit tudománytalan fő vonulata szabadságjogi szekció! 

"és mindenfajta "kényszerítést" a diktatúra felé való menetelésként vizionál"

Szóval, amikor valakit kirúgnak az állásából, lecsukják, bezárják a karanténba, megfenyegetik, hogy elveszik a gyerekeit, az nem kényszerítés? Ezek még a puha eszközök... A diktatúráról pedig annyit, hogy az konkrétan a vészhelyzeti kormányzást jelenti. ;) Persze nálunk ez valóban mindennapi dolog, mert Viktor egyébként is azt csinál, amit akar, de Kanada pl egész szépen kifordult önmagából. 
(Vajon lesz valaki a Népszavánál, aki reagál erre? Figyu, szerintünk amúgy diktatúra van. Ettől félni abszolút racionális dolog, és igen, amikor kényszerítenek, akkor mi sivalkodunk. Náh!)

Végletesség

A baloldalon kötelező elem a jóember-maszk. Ez jár a klubtagsággal(, mint jobbereknél a hazafiság). Úgy illik viselni, hogy közben negédes mosollyal szemléled a pórnépet, amelyik nem elég előrehaladott még. Elnézed, ahogyan esnek-kelnek egymáson a mocsárban, jóval, jóval alattad. Pedig ugye közéjük is lövethetnél... 

Félreértések elkerülése végett: nem azért vagy jóember, mert nem lősz közéjük. Azért vagy jóember, mert magasról nézed őket. És azért nem lősz közéjük, mert kár beléjük a golyó, meg nincs kedved. De ha elkezd irritálni a csőcselék, ez természetesen változhat... 

Az irracionalitás veszélyeit jelentősen alábecsüljük, pedig bizonyos típusai hatalmas gazdasági károkat okoznak, és sokkal több áldozatot követeltek már, mint pl. a terrorizmus. Véleményem szerint a téveszmés gondolkodás egyes fajtái komoly állambiztonsági kockázatot képviselnek, mégsem így kezeljük ezeket.

That escalated quickly: szóval terrorizmus.

Az alternatív orvoslás egyes ágainak gyakorlását illetően a jog megengedő, másokat tilt ugyan, de félrenéz, vagy csak felvonja a szemöldökét, ha sérülnek a paragrafusok.

Ejj, ezek a túl enyhe jogszabályok!

Ezen írás fő kérdése, hogy a demokrácia képes-e békés együttélésre a nyílt színre lépő irracionalizmussal, vagy e sötét erő képes lehet választásokat is eldönteni, vagy akár hatalomra is kerülni.

Lőjjünk, vagy ne jőjjünk? (Mentségére legyen szólva, nagy kegyesen amellett is érvelt, hogy nem biztos, hogy erőszakra lesz szükség. Csak lehet. Ezen még elcsámcsogunk a lőtoronyban.)

Összefoglalva

Boldogkői beteg ember. Ez önmagában nem probléma. Nagyon remélem SZAKEMBERhez fordul( pszichológust ajánlok, nehogy aztán országos tisztifőorvoshoz menjen!), és őszintén szurkolok neki a harcában. Probléma akkor van, hogyha ez a paranoid nárcisztikus fajta, amelyik embertársai egy csoportját kártevőnek gondolja hatalomra jut. Amit leírt, abból ugyanis logikusan következik a jogfosztás, és ellenállás esetén a megtorlás különböző fajtái. 

 

Bónusz

A tudomány a racionális gondolkodás legegzaktabb, és egyben kollektív formája, melynek elutasítása alapvető hatást gyakorol társadalmi létezésünk mikéntjére.

Ez a mondat szimplán csak bámulatos. 

37 komment

Címkék: náci diktatúra covid-19 boldogkői


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr6917785444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2022.03.21. 18:25:07

Szerintem mind két cikk felesleges volt...
:-)

Tata86 2022.03.22. 10:15:42

@gigabursch: De legalább tesz-vesz megtudhatta mi bajom Boldogkőivel :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 13:51:20

@Tata86: hát akkor miért nem szóltál korábban?

Tata86 2022.04.01. 13:53:54

@tesz-vesz: Ez most jogos kritika. :( Sajnálom, tényleg kellett volna szólnom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 14:00:38

@Tata86: amúgy nem nekem írtad, magadnak mert magadnak se tudtad sajnos megmagyarázni hogy mi bajod vele. csak kb úgy hogy csúnya bácsi szigorítást akar. különben alapból válaszoltál volna a kérdésre.

Tata86 2022.04.01. 14:07:20

@tesz-vesz: A második jogos kritika. Miattad írtam, de valóban magamnak.

"csak kb úgy hogy csúnya bácsi szigorítást akar. "
Nem muszáj azelőtt kritizálnod, hogy elolvasod és értelmezed. :)
Ha ez esetleg megtörtént volna, ugorj neki még egyszer. Többször elmondtam, hogy vannak érvek a szigorításra, önmagában ezzel nem lenne bajom.

Pl Puzsér is szigorításpárti, a különbség, hogy nem tekinti magát emiatt felsőbbrendűnek, nem szólal meg szakértőként ott, ahol abszolút laikus, és érti, hogy a másik oldalnak is van igazsága.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.04. 19:09:46

@Tata86: hol tekinti magát felsőbbrendűnek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 13:03:51

@Tata86: hol? és hol laikus ahol szekértőnek adja ki magát?

ja tudom te bolond letohát imádod.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 13:06:22

"Itt van ez. Bámulatos esszé" hol? egy linket csapjál már ki, másold be a karaktereke a posztba, ha nem megy a kattintós linkelés. szeretném eredetiben olvasni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 13:08:26

erről a cikkről van szó?:

Boldogkői Zsolt: Demokrácia és ébredő irracionalizmus
nepszava.hu/3150438_demokracia-tarsadalom-tudomany-irracionalizmus-jarvany-politika

majd megírom helyetted is a posztot legközelebb

Tata86 2022.04.06. 13:14:32

@tesz-vesz: Ott van wazze! Már kezdem megérteni miért nem bírod értelmezni, amit írok.

(Az "ez"-en volt a link. De ráteszem a teljes mondatra. Nem mintha az idézetekből ne lehetne három másodperc alatt megtalálni guglival.)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 14:42:55

@Tata86: munkahelyen vagyok, itt akár hiszed akár nem, de nem volt ott link, ráraktam a kurzort, de nem látta a linket, most már érzékeli a gép. eddig nem tudtam kattintani

mindáhrom szóra ráraktem a kurzort

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 15:00:55

@Tata86: amúgy meg k-ra hülyeségeket írogatsz állandóan, és nem válaszolsz, a tömény butaságon nincs mit megérteni

Tata86 2022.04.06. 16:32:40

@tesz-vesz: :D Most erre mit mondjak? Meggyőztél.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 17:14:14

@Tata86:
Csekény, kezdetleges felvetéseid vannak.
Ez nem felsőbbrendűségi komplexus, hanem tény, tudod vannak ostoba és arrogáns emberek valójában is.
gödény, toroczkai, orbán, és követők nagyrésze tán nem ilyen? miért jó tagadni a valóságot?
úgy látszik letoha követő is ilyenek :)

a génmódosított növényekkel nagyon nem értek egyet Boldogkőivel, de Bős nagymarossal viszont nagyon egyetértük. amivel semmi gond sem lehetett volna.

"Fontos gazdasági érv volt, hogy a nagymarosi erőmű beruházás gazdaságtalan lett volna, mivel a volumenéhez mérten kevés áramot termelne. Tény ugyanakkor, hogy a nagymarosival gyakorlatilag azonos Bécs-Freudenau erőmű éves áramtermelése több mint 1000 GWh, ez pedig félmillió magyar háztartás áramfogyasztása, lakásonként 2000 kWó éves fogyasztással számolva. A beruházás 15 év alatt térült meg, jelenleg ez a legolcsóbb villanyáram Ausztriában."
"Gyakori érv volt, hogy a vízlépcső és vízerőmű tönkreteszi a természeti környezetet. Ennek ellentmond az a tény, hogy Bécs alatt, Freudenaunál épült meg, Nagymaroshoz hasonló környezetben, Natura-2000 természetvédelmi területen, egy olyan vízerőmű, amelynek a paraméterei azonosak a tervezett nagymarosival, és ott nem történt természeti kár, ellenkezőleg, tisztább lett a víz és gazdagodott az élővilág."

greenfo.hu/hir/a-bos-nagymaros-ugy/

Az ötvenes évektől kezdve egyre több üdülő épült fel ártéri területen, például Pilismaróton. „Akkor mindenki tudta, hogy majd egyszer, ha megindul az építkezés, le kell bontani azokat. A vízlépcső elleni lázításban az üdülőtulajdonosok érdeke is szerepet játszott” – vélte Mészáros. A címzetes docens becslése szerint Magyarország húsz év alatt körülbelül.1440 milliárd forintnyi meg nem termelt áramtól esett el.

index.hu/belfold/2013/06/14/jol_jott_volna_bos-nagymaros_az_ar_ellen/

de attól még nem lesz valaki hülye, és utálni valóan felsőbbrendű mert nem értek vele egyet a génmódosított növényeknél.

ez egy normális hangvételű cikk, csak te és a bolond félkegyelmű hont kezd el hisztizni rajta. aki az ATV a fidesz szekerét tolja az Öt mehetne a pesti tévére, hír tévére is, olyannyir anem kritizálják a fidfeszt sohja.
hont és ceglédi meg vona a fideszes alapítványával zavaros fejű szarkeverők. konok csak részegen elviselhetetlen tudománytagadó köcsög. azt hiszi egy humán diplomnás ér annyit mint egy reáltudós. k-ra el van tévedve.
ahogy a bölcsészek általában. pont ők az arrogánsak.

"A járvány csendesülésével ugyanazok most Putyin mosdatásba kezdtek."

ez egy téves mondat, általánosít, összemos embereket. mégse emelted ki.

ja aztán odaíratja frissítésben, hogy bős nagymarosos véleménye sztornó. kicsit gáz, de pont azt mutatja, hogy nem a szakterülete, ezért nem foglal határozott állást.

sok idegenszó sincs benne, emberi ESC-ről nem tudtam csak hogy micsoda

én pl nem engednék olyanokat szavazni, akik nem tudják mi az offshore, gerrymandering, nem ismerik Ángyán és Horváth András nevét, a szavazást alap IQ teszthez, alap politikai ismeretekhez kötném.
most én is náci vagy felsőbrendűségi tudattal? és? kit érdekel minek nevezel? a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni
pont jobb demokráciát kapnánk ha megkülönböztetnénk a csőcseléket és a szavazati joggal rendelkező polgárt. jelenleg csőcselékuralom van.

Boldog azt mondta a tudománytagadók kártékonyak, amit meg is lehet figyelni egy járvány idején.

milyen laboros sztori igaz? hogy laborban alakult ki a vírus? merész azt mondani, persze a szent letoha tamás biztos ezt állítja határozottan.
youtu.be/78Km3nUxhVE

nyilván nem érdekel a tudomány, de tessék, mazsolázhatsz, Kemenesivel mi a baj? erre se válaszoltál, pedig ő is csúnya bácsi, aki szigorítást akar vaskalaposan.

" A tudománytagadóknak akkor sincs igaza, ha éppen a konszenzus errefelé billen. "

a mondat helyesen: A tudománytagadóknak akkor sincs igaza, ha éppen a tudománytagadó konszenzus errefelé billen.

"A lezárások 0.2%-al csökkentették a covid mortalitását? Semmin nem változtat. "

(ha ez igaz is) de, azon változtat hogy kevesebb a halálos áldozat, és kevesebb lett a mutáció

"végül egy természetes mutáció hozta el a "megváltást", nem pedig az agresszív társadalommérnökösködés? "

nyugodtan feledkezz meg az oltásról.

"A textil-maszk dekoráción kívül semmit nem ér? "

te tényleg segghülye vagy baszod. még mindig ezt szajkózod mint két három év után is, mint egy analfabéta gödény vagy toroczkai hívő?! MINDEN tudományos vizsgálat a maszk
a sebészmaszkot használják többet, hol állítja Boldog hogy egy házi textil, dupla szövetmaszk olyan hatékony akár mint egy sebészmaszk?

qubit.hu/2020/10/26/mennyire-ved-a-maszk-a-koronavirus-ellen-es-melyik-a-legjobb

szakmai feladat az ország vezetése, jogász, közgazdász, jobb politiológiai szakokon egész jól oktatják néha.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 17:15:19

@Tata86: továbbá:

"ez egy egzotikus kisebbség, amelyik egyébként nem is metszete a szabadságpártiaknak? "

mondott ilyet? és miért nem metszete amúgy?

az nem a szolgaság, hogy lezárások vannak egy járvány idején hülyegyerek? te is olyan ostoba vagy mint a félhülye cutor, meg bakó bea?
szabadságpárti nem szereti a lezárásokat? ez a te kis kommunista diktatúrád hülyegyerek?
másoknak lebombázták a házát, kiirtották a családját a világháború után, ti meg egy kis maszk miatt sírtok, azok meg szó nélkül építették újra az országot, panaszkodás nélkül, nem szégyenlitek magatokat? hgyerekek.
miféle szabadságpártiság?

"miért üti a SZAKÉRTŐ az értelmiségi elit tudománytalan frakcióját? "

mert a bölcsészek semmihez sem értenek valójában? tisztelet a kivételnek. az nem (kemény) tudomány, amit ott leművelnek az irodalmárok, történészek.

ki az ÉRTELMISÉGI ELIT TUDOÁMNYOS FŐ VONULATA? letoha és csapata? vagy esetleg egyetemi professzorok is odaférnek? nincs SZAKÉRTŐ vs ÉRTELMISÉGI ELIT TUDOÁMNYOS FŐ VONULATA vagy csak jól használod a tudományos szót.

"A koronás hasonlat egyébként 1től Boldogkői-ig skálán mennyire nárcisztikus?)"

mármint hogy a civilizációnk koronája a tudomány? miért lenne nárcisztikus? nagyon szép mondat, és jogos gondolat, szerintem teneked ezt sem sikerült megértened.
mit hittél? mit akar mondani? neked látom közöd nincs a tudományhoz, vagy a tudomány szeretetéhez, pedighát a tudomány a legfontosabb, nem is a tévképzetes vallás. nem jelenti azt hogy ne legyen morális az ember.
nem tudom mi a f-ért kell belekötni ezért is

"" Meséljen Doktor Úr! Hát ebben is szakértő? Molekuláris biológia ÉS értelmiségi elit tudománytalan fő vonulata szabadságjogi szekció! "

te teljesen hülye vagy? bakó és czutor és a többi hülye pont a szabadságjogaikról beszél, és VELÜK vitázott Boldog. neki van tapasztalata és van tudása. az igaz, hogy sokszor nem jól fejezi ki magát, nem pontos, nem a megfelelő érveket használta nagyritkán, de sokat fejlődik és az élő vita a legnehezebb műfaj, főleg olyan kérdésben ami csöppet komplex. te vitáztál már élőszóban kamerák kereszttűzében ?

kettő : Boldogkői k rég óta vitázgat homeopatákkal és akkupunktúrás áltudományokkal. lehet neki is tapasztalata, neked is lehet, csak már ne írnál iyen csekély értelmű zagyvaságokat.
miért írogat az, aki többszöri felszólításra képtelen különbséget tenni az állam és a politikusok magánvagyona között amúgy?

"A baloldalon .... Pedig ugye közéjük is lövethetnél... És azért nem lősz közéjük, mert kár beléjük a golyó "

te elmebeteg vagy? mi a f*szról beszélsz? állj le a drogokkal mert kezdesz kurvára összefüggéstelen lenni. kibaszott szar, értelmetlen blogod van baszod. kár beléd a a szó, kár rád bármilyen időt is vesztegelni. grafomán zavaros agyúakat minek olvas bárki is? te grósz károlyt meg biszku bélákat vizionálsz a mai baloldalra. és ez amúgy hogy a k életbe jön Boldokkőihez meg a tudományhoz? vírushoz? azt se tudod hgyerek?

ja hogy szerinted akkor a kuruzslók akik mérget itatnak veled, azzal minden oké? a bükki füvesember meg a többi homeopata, meg csakratisztitó hülyeségei mikor valami mérgező szert ajánlott, azzal minden oké? idióta. gondolkozz már kis hülye

nem tudom amúgy hogy Boldog GAZDASÁGI balos-e, legalább a politikai ideológiákkal legyél már tisztábban.

Összefoglalva

te egy beteg ember vagy. Ez önmagában nem probléma, csak akkor ha a szemétbe meg a fiókba való igénytelen, zavaros, elmebeteg drogos írásaidat olvasgatnom kell.

"A tudomány a racionális gondolkodás legegzaktabb, és egyben kollektív formája, melynek elutasítása alapvető hatást gyakorol társadalmi létezésünk mikéntjére."

nyert is 2/3-al a fideszt megint. mert nincs aki racionálisan, tudományos igényességgel gondolkozzon.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.06. 17:17:24

* meg lehetne nézni jogosítbvány nélkül milyen közállapotok lehetnének az utakon, mint a most a kis oclokráciánkban.

Tata86 2022.04.06. 18:52:29

@tesz-vesz: "a génmódosított növényekkel nagyon nem értek egyet Boldogkőivel"

Nanana! Nagyon könnyen leírtad ezt! Elsiklottál a lényeg felett! Boldogkőivel, sőt a TUDOMÁNNYAL nem lehet nem egyetérteni, innentől te már tudományellenes vagy.

Látod? Elég két véletlenszerű téma, és csak kiderül, hogy nincs egyetlen igazság.

Bős-Nagymaros megint egy olyan téma, amin éveket el lehet vitatkozni. Ugyanis komplex, sokan sokféleképpen értékeljük a helyzetet. De Boldogkői szerint ilyen nincs. Van A tudományos igazság, és aki szembeszegül az veszélyes hülye. (Pl te is, a gmo-ellenességgel. Nem én mondom, ő.)

"ez egy normális hangvételű cikk"
Szerintem nem fogtad fel, amit ír. Ezen nem csodálkozom, borzasztó stílusa van, még hozzám képest is.

"csak te és a bolond félkegyelmű hont kezd el hisztizni rajta"
Miért van az a mániád, hogy folyamatosan hozzá kell engem kötnöd valakihez? Mi van, ha szimplán ez a véleményem, ami vagy megegyezik Honttal, vagy nem? Miért gondolod, hogy releváns a személyeskedésed?

"ja aztán odaíratja frissítésben, hogy bős nagymarosos véleménye sztornó. kicsit gáz, de pont azt mutatja, hogy nem a szakterülete, ezért nem foglal határozott állást."

Még egyszer: BNM arra volt példa, hogy van A TUDOMÁNY, A SZAKÉRTŐ, és aki mást mond egy veszélyes hülye, akit karhatalommal kell megállítani.
Szóval akkor odaírja, hogy sztornó, meg ő nem szakértője. Valóban. Pont ez a fő mondanivalóm: Boldogkői ott is megnyilatkozik, amihez szart se ért, és ott is kizár mindenfajta diszkurzust.

"most én is náci vagy felsőbrendűségi tudattal? és? kit érdekel minek nevezel? a jogosítvány se jár alanyi jogon."
Lol :D
Szeretnél olyan lenni, mint Boldogkői?
Sajnálom, nem tartalak nácinak, és neked kisebbrendűségi komplexusod van.

"de, azon változtat hogy kevesebb a halálos áldozat, és kevesebb lett a mutáció"
Vágod, hogy a parának pont a mutáció vetett véget?
Vágod, hogy azért a néhány megmentett életért iszonyú árat fizetünk? (elmaradt szűrővizsgálatok, depresszió, gyerekek mentális és fizikai egészsége, oktatás, társadalmi feszültségek)?

Továbbra is: nem akarok veled most covidról, se BNM-ról vitatkozni. Azt lásd be, hogy ilyen komplex témákban nincs A szakértő, és A tudomány. Évtizedekig fognak interdiszciplináris viták folyni még erről, és aki mást mond, az a tudománytagadó.

"szakmai feladat az ország vezetése, jogász, közgazdász, jobb politiológiai szakokon egész jól oktatják néha."
Egész sor példa van arra, hogy kiváló szakemberek pocsék politikusok voltak. Tetszik tudni nincs ilyen szakma.

Tata86 2022.04.06. 19:05:00

@tesz-vesz: Neked mi bajod van? :D
Megismétled az állításomat, lehülyézel, hozol egy harmadik személyt, akit szerinted majmolok, őt is lehülyézed, és azt hiszed, hogy ez bizonyítás?

Visszasírom Boldogkőit!

Te megfogadtad, hogy végigmész az összesen?

yourlogicalfallacyis.com/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.08. 15:42:19

@Tata86:"Boldogkőivel, sőt a TUDOMÁNNYAL nem lehet nem egyetérteni"

neked van egy frusztrációd, csak az a baj hogy infantilisan viselkedsz, ez a gúnyolódás nem felnőtthöz méltó.

van ilyen kényszerbetegséged, mint egy gyereknek, hogy Boldog nem bírja ha ellentmondanak neki. ezt valamilyen téveszmére alapozod.
ő se mondja magáról hogy tökéletes, sőt elmondja, hogy voltak rosszul megfogalmazott dolgai, és tévedései is, a toroczkai művésznével haknizó tóth-vitában el is mondta.

a maszktagadás vírustagadás tudományellenes, az hogy a génmódosított növények nem finomabbak, és a GMO a nagytőke könnyű és olcsó előállításának rabjául válik, az nem tudományellenes

mit nem fogtam el a cikkből kisfiam?
mert biológus vagy? járványkutató? orvos? azért kötlek letohához, mert ahhoz a szuperhős félkegyelműtől veszed az ötleteidet. hontot is gondolom olvasod.

nem értetted meg az idézetemet Bős nagymarosról? olvasd el mégegyszer. igaza volt Boldognak, az a gáz, hogy visszavonja. arra hoztam példákat, hogy kezdetben igaza volt BŐsről, nem láttad?

minek írnád le különben mégegyszer?
"BNM arra volt példa, hogy van A TUDOMÁNY, A SZAKÉRTŐ, és aki mást mond egy veszélyes hülye"

te is megnyilatkozol olyan témákban amikhez szart nem értesz, mégse b*szod le magadat, csak Boldogot. pedig k hülyének kell lenni, hogy a maszkot ne fogadja el valaki.

miért lenne nekem kisebbrendűségi komplexumom? meg tudod indokolni? ne használj olyan szavakat, amiknek nem ismered a jelentését, vagy sehogy nem jön a témához.
te viszont nagyon károgsz ostobán egy professzor ellen baszod a szakterületén. de nyilván te jobban értesz hozzá, és nyilván neked semmi problémád, mi?

engem nem tartasz nácinak, Boldogra meg ráhúzod. "elegáns".

"Vágod, hogy a parának pont a mutáció vetett véget?"

ezt is te mondod magadtól, vagy valakitől vetted? elképesztő b+

mintha már írtam volna, hogy a parának az oltás vetett véget.
az hogy az omikron az utolsó nagyobb mutáció lehet, még nem azt jelenti hogy az omikron vet véget a járványnak, te kurva nagy szakértő.te, persze nem várom el, hogy bonyolultabb logikai mondatokat megérts.

„Valószínű, hogy a régió a járvány végső fázisához közelít” – jelentette ki vasárnap Hans Kluge, a WHO európai részlegének vezetője az AFP francia hírügynökségnek nyilatkozva. Mindemellett óvatosságra intett a koronavírus lehetséges újabb mutációinak vonatkozásában. Kluge szerint a mostani omikronhullám lecsengésével Európában néhány hétre, illetve hónapra általános immunitás lesz köszönhetően a védőoltásoknak vagy pedig annak, hogy az emberek átestek a fertőzésen.

ilyen komplex témában is VAN TUDOMÁNYOS KONSZENZUS! azt kéne felfogni, hogy Kemenesi, Jakab Ferenc és Boldog a tudományos kánon tagja, naponta foglalkoznak a tudománnyal. Letoha a magán kis fideszes üzletével meg "cégvezető" kitömve közpénzekkel gondolom, aki minden bajra orvosságot ígér.
gödényre meg szót sem vesztegetek, meg a kőműves toroczkai-tóthra.
azt kéne felfogni, hogy a mai tudomány és képviselői, már nem olyanok, mint az amit 200 éve tudománynak hívtak. vannak amikről már nem vitáznak, ilyen a maszkkérdés is, amin TE 2-3 évvel a járvány után pörögsz, mint egy kib. ostoba gödény hívó a 8 általános iskolájával!

"Egész sor példa van arra, hogy kiváló szakemberek pocsék politikusok voltak. Tetszik tudni nincs ilyen szakma."

milyen szakma? politikus? nem is erről volt szó, összevissza beszélsz, azt se tudod mire reagálsz. erről volt szó koma:

"Egy ország vezetése komoly szakmai feladat, ezért a választópolgárok felelős döntése egy jól működő társadalom fontos záloga."

k fontos volt erre is reagálnod, be kell bizonyítanod ugye, hogy mindenben téved, és te okosabb vagy mint egy TUDOMÁNYEGYETEM PROFESSZORA!
valóság az egészen buta vagy (lásd maszk...), és Boldog korántsem mond annyi hülyeséget, sőt.

"Megismétled az állításomat, lehülyézel, hozol egy harmadik személyt, akit szerinted majmolok, őt is lehülyézel"

melyik mondatomról beszélsz ilyenkor te kib. elmebeteg? mi volt az érvelési hiba? majd én kitaláljam hogy a beteg fejedben mit tartasz annak?

Tata86 2022.04.08. 15:56:49

@tesz-vesz: Egyszerűen képtelen vagy bárminemű absztrakcióra és árnyalt gondolkodásre.
Látszik, hogy nem az a probléma, hogy nem értesz egyet velem, hanem hogy szimplán képtelen vagy feldolgozni amit írok.

Sajnálom, befejeztem. Akartad tudni, mi bajom Boldogkőivel: válaszoltam. Ennyi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.13. 17:03:14

@Tata86: tévedsz, képes vagyok rá, te vagy olyan segghülye, hogy még mindig a maszk hatásfokát vizsgálgatod. persze a csúnya doktorúr szigorítást akar, miközben fogalmad nincs a tudományról. vag a tudományos működésről.

miért nem vagyok kellően absztrakt? miért nem tudom feldolgozni? ne csal véleményt állíts hülyegyerek, hanem hogy más is fel tudja fogni, TÁMASZD ALÁ, indokolj, ne csak sértegess érvek nélkül.

hajlandó vagyok amúgy elfogadni kritikát, ha ÉRVként, vagy konkrétumként kerül elő, amit nálad megint nem látok.

örülök ennek a posztnak amúgy, újra és újra bebizonyítod baszod hogy segghülye vagy. akivel most már k felesleges szóbaállni is.
hát még olvasgatni, vagy "vitázni" vele milyen k felesleges.

nem is tudsz mégcsak vitázni se.

ez mi a kanyád pl? ha nincs időd, akkor addig ne írj, amíg időd és kedved nincsen ne basszad szét az én időmet is feleslegese, látod én se azonnal olvastam el ezt a k szar írást. mint egy ostoba 16 éves, baszmeg, olyan, látom a te agyad nem fejlődik még mindig ostoba 16 éves a fejecskéd....

szomorú, pedig régen még voltak jobb pillanataid, 10 éve.

Zsolt Boldogkoi 2023.01.12. 15:05:21

@tesz-vesz: Most olvastam ezt a blog begyejegyzést. Megkérdezhetem, mi a problémája a a génmódosított növényekkel kapcsolatos nézetemmel és azzal, hogy az oltásellenesek most Putyin mosdatásba kezdtek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.13. 18:21:15

@Zsolt Boldogkoi:

igen, köszönöm kérdését

Pusztai Árpádnak nem tudom hogy milyen híre van most a tudományos körökben, nagyon régi szerkesztésem róla, nincs frissítve, le kéne porolni:
kkbk.blog.hu/2013/08/01/genmodositott_elelmiszerek_pusztai_arpad_293

allergia, antibiotikum rezisztencia felmerülhet GMO-s ételnél?

de ha nem is veszélyes a GMO-s étel, a génmódosítás hírnevét nagyrészt a Monsanto már lenullázta,
a GMO-magokat szinte kizárólag csak tőlük lehet venni, amik nem termelnek újra elvethető magot.

ha ezek a növények invazívak lesznek, vagy szándékosan elterjesztik, akkor kiszolgáltatottá teszik a mezőgazdászokat.
de akár tragédiává is válhat, hisz tömeges éhezés is lehet belőle, a természet reprodukciós képességét elveszik, és olyanok játszadoznak a természeti törvényekkel, akiket nem a tudomány mozgat, hanem csak a profit és a hatalom. a kapzsiság.

ez részben összefügg a neoliberális gazdaságú kapitalista kritikákkal, a cégek konglomerátuma a profitmaximalizálásra hajt, kisemmizve az egyre szegényedő lakosságot (amerikában Reagen óta tendecia a középosztály szegényedése és a szupergazdagok erőteljesebb gazdagodása)

vagy egy kissé egyszerű/aranyos/bárgyú film is erről Percy címen, Cristopher Walkennel talán a Netflixen, vagy HBO-n fenn is van

" Percy Schmeiser, aki nagy kihívás elé állít egy világszerte ismert konglomerátumot, amikor a vállalat genetikailag módosított (GMO) repcéjét felfedezik a 70 éves gazda növényei között. Az idős férfi felszólal a vállalat üzleti gyakorlata ellen, ám rá kell ébrednie, hogy ez nem csak az ő csatája: világszerte több ezer jogfosztott gazdát képvisel, akik ugyanazon az oldalon állnak, mint ő"
port.hu/adatlap/film/mozi/percy-percy-vs-goliath/movie-225817?section=tv&title=percy-percy-vs-goliath&id=movie-225817

valahogy az MTA-s korrupciógyanús emberei is mind vak GMO-pártiakhoz köthető:

kkbk.blog.hu/2013/07/30/a_magyar_tudomanyos_akademia_napjainkban

"az oltásellenesek most Putyin mosdatásba kezdtek"

általánosít, összemos embereket, lehet itthon igaz lehet a fidesz szatellitpártja, Mi hazánkos toroczkai miatt.
nemzetközi szinten nem biztos hogy helytálló, bár az oltásellenesek feje olyan zavaros, hogy nem lehet kiigazodni rajtuk. nem tudok olyanról, hogy az oroszok tudatosan adták volna utasításba európai széljobbos embereiknek ezt a fajta dezinformációt a népszerűsítés miatt, nincs kizárva persze, hogy történt ilyen, lehet csak a saját ötletük, hogy 2-3 országban ilyen történt, németeknél halottam ilyet, a többi országra nincs rálátásom.
ha finoman van kifejezve nincs vele gondom, vagy érdemes utalni ilyenkor egy cikkre, amit én nem olvastam. és lehet rájuk utalni.

Zsolt Boldogkoi 2023.01.13. 19:58:28

@tesz-vesz: Jó sokat írt. Pusztai Árpádnak igen rossz híre van a szakmában, a GMO-burgonyával etetett patkányok esetében eleve rákképződésre hajlamos törzset használt és számos egyéb probléma miatt a tudományos közösség nem fogadja el hitelesnek ezt az eredményt. Éppen most osztottam meg a feleségének az oltásellenes szövegét a Facebook oldalamon. Szörnyű. A GMO technológia és az általa előállított termékek alapból nem veszélyesek semmilyen szempontból. Persze, lehetne mérgező géneket is betenni a DNS-ükbe, de ezt nem teszik, nyilván. A Monasantót azóta megvette a Bayer. Ami a GMO vetőmagvakot illeti. Sok pénzt belefektettek az előállításukba és főleg az engedélyeztetésükbe. Ha nem kellene fizetni ezekért, akkor elég lenne egyszer megvásárolni, aztán szaporítani. Ez a dolog kapitalizmus alaplogikájába szerintem belefér. Ami az általánosítást illeti. Ha jól emlékszem, Krekó Péterek végezték azt a felmérést, hogy az oltásellenesek Putytin pártiak lettek. Nyilván, egy tudományos közleményben, leírtam volna a százalékos arány, de az említett cikkem műfaja megengedi ezt az általánosítást szerintem, mert nincs kijelentve explicite, hogy 100%-ban megtörtént az átalakulás, hanem azt sejteti a mondat, hogy nagy tömegek léptek erre az útra.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.14. 13:39:01

@Zsolt Boldogkoi: azt elfelejtettem odaírni, hogy a Percy c. film term. valós eseményeken alapul:

greenfo.hu/hir/elhunyt-percy-schmeiser-a-monsanto-elleni-harc-emblematikus-alakja/

érdemes megnézni az esetet.

sok esetben GMO-növényeket azért módosítják, hogy ellenálljanak a permetezőszereknek, nem biztos, hogy ez olyan egészséges.

az hogy a Bayer megvette a Monsantót, min változtat? kirúgta azokat akik megfertőzték, korrumpálták a mezőgazdaságot? nyilván azért vette meg, mert tetszett nekik a monopol vetőmagok helyzete, csakhogy 10 000 év óta a termelő maga gyűjtögeti a vetőmagját.
egyelőre a propaganda megy csak, de a reklám nem egyenlő ezt már megtanulhattuk a politikában is, és a reklámszakma a bayernél is működik, a környezettudatos imázsát a Bayer egy három napos, Future of Farming Dialogue nevű rendezvényén reklámozza.
még talán a monsanto is akarta ezt a felvásárlást, mert így hitelesebb a greenwashingja. a a monopol és impotens vetőmagokról persze egy szót nem szóltak. a világ leggyűlöltebb cége így a népesség körében kapott egy jobb arculatot. úgy látszik...

itt van ez a kép, érdemes ránézni, kiváló szimbólum:
cdn.vg.hu/2022/01/QBglYh3fU-XvsxdQ5tQu00QdLlPTJEcI2EA0bgJLLTE/fill/1617/910/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzMyYTE4Njk3MmYzNDQ2YTdiYjQ0NGQxMjRjZDllMGFl.jpg

a round up nevű gyomirtó szer van rajta, ami súlyosan mérgező hírnévnek örvend, a monsanto adta ki.
jó példa ez a kép arra, hogy nem biztos, hogy a modernizáció megoldja az eddig is jól megoldott problémákat, hanem inkább kárt okoz, mérgez, és még több problémát gyárt, ahelyett hogy kézzel, gyökerestül kitépnék, ahogy azt 10 ezer éve teszik.
elég látványos, a gazda is képes nemesítésre a saját magjaival, nem azért gyártanak GMO-s impotens magokat, mert azok finomabbak. ellentétben a gazdával.

"Sok pénzt belefektettek az előállításukba és főleg az engedélyeztetésükbe. Ha nem kellene fizetni ezekért, akkor elég lenne egyszer megvásárolni, aztán szaporítani. Ez a dolog kapitalizmus alaplogikájába szerintem belefér. "

sokan nem kértük, hogy impotens GMO-magokat gyártsanak, a Rounduppal szemben rezisztens génmanipulált növényt, tehát nem igazán érdekel hogy sok pénzt fektettek bele, nyilván a reklámanyagokban megemlíthetik, hogy színesebb, bővebb termésűbb szerintük a GMO-s növény, de gyakorlatban csak annyi jelenik meg hogy azoknak a növényeknek a magjai nem vethetőek el újra.
hanem újra és újra meg kell venni.
tehát nem fér bele még a kapitalizmus alaplogikájába se, hogy rá oktrojálják a MONOPOL (ez se kapitalista, hogy nincs választási lehetőség) helyzetüket az egész mezőgazdaságra. ez inkább kommunisztikus, diktatórikus.

Gödön is "nagyon" hatékonyak a független tudományos szakemberek, gyakoralatilag semmit se tudnak elérni a környezetvédők az aksigyárral szemben, a nagyon rossz jövő elé nézünk, főleg mi itt a mi kis korrupt banánköztársaságunkban.
A kiváló román dokumentumfilm a Kollektíva c. megmutatja hogy műkődnek a román akkreditáló hatóságok, és itthoni esetet is tudnék bizonyítani, hogy a feladatukat nem látják el, ha a kenőpénzek szóba kerülnek.

mit fogunk csinálni ha a round up egyik fajtája kiirtja a méheket? már így is elég súlyos veszteségeket szenvednek a méhészek minden évben. ezért se kéne vakon hinni a nagy cégeknek.
ki fogja porozni a növényeket? a black mirrorban apró drónokkal tették, de ez ma még fikció.

Pusztai még mindig külföldön dolgozik? a munkahelye nem tesz semmit, hogy szakmaibb lehessen?
" Éppen most osztottam meg a feleségének az oltásellenes szövegét a Facebook oldalamon."

ez elképesztő. flúgos családnak néznek ki.

Zsolt Boldogkoi 2023.01.23. 18:25:45

A round up egy herbicid. Ezek gyakran toxikusak, Éppen ez az előnye a GMO-knak, hogy csak azokra a rovarokra tocóxikusak, amik fogyasztják őket. A herbicid rezisztencia egy kicsit más téma, mert itt megmarad a herbicid használat, a célnövényt teszik ellenállóvá ellene. Viszont a herbicideket azért használják, hogy védjék a termést, nem szórakozásból. Olyan ez mint a védőoltások, vagy a gyógyszerek, mellékhatásokat okozhatnak, de azért szedjük mert el szeretnénk kerülni az egészségügyi problémákat. Az, hogy a Monsanto a leggyűlöltebb cég semmit nem jelent, hiszen a virológusoké is a leggyűlöltebb szakma.Mesterséges hisztéria áldozatai vagyunk. A fizetős vetőmaggal pedig az a helyzet, hogy eldöntheti a gazda, megéri-e neki GMO, vagy a hagyományosat használja. Mégegyszer, maga a GMO technológia nem veszélyes,

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.24. 15:23:21

@Zsolt Boldogkoi: a méhek tömeges pusztulása is hisztéria? allergia, antibiotikum rezisztencia?

Az 1970-es évek óta 60%-al csökkent a méhek száma

www.vg.hu/nemzetkozi-gazdasag/2022/06/veszelyben-a-torok-mez-a-mehek-fele-elpusztulhat-iden

Ennek nagyon rossz vége lehet: tömegével pusztulnak a méhek Magyarországon

agrarszektor.hu

Háromból egy amerikaiban kimutatható egy veszélyes gyomirtószer jelenléte, miközben régóta környezetvédelmi és egészségügyi aggályok kísérik alkalmazását

nepszava.hu/3146090_hosszu-tavon-mergez-a-gyomirto

"a Monsanto a leggyűlöltebb cég semmit nem jelent, hiszen a virológusoké is a leggyűlöltebb szakma"

ez nagyon nincs így. értelmes ember nem gyűlöli a virológusokat. viszont a Percy című film valóban megtörtént. tehát valós okot adott a Monsanto arra hogy gyűlőljék, nem beszélve az impotens magokról. Eldönteheti a gazda (most még, de a TTIP meg a CETA se mutat jó irányba feltétlen), de ha nem a Monsanto magjait választja, lehet másik állás után kell néznie, mert kifogathatják minden vagyononából lásd Percy valós történetét.

a TTIP és a CETA a nagyvállalati szektor deregulációjáról ,lobbianyagairól szól valójában, amiről az EU is hazudik, és gazdasági előrelépésként hirdeti - mondja Pogátsa Zoltán is.

arra azért kíváncsi lennék mi a véleménye egy biológus professzornak (aki a nagytőkét és a kapitalizmust védi) a Sötét vizeken c. filmről, ami szintén megtörtént esetet dolgoz fel.

port.hu/adatlap/film/tv/sotet-vizeken-dark-waters/movie-214470

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.24. 15:36:32

@Zsolt Boldogkoi: szóval Cameron Patterson professzor sem azt tárta fel, hogy a tudomány és a nagytőke kéz a kézben járna.

nem annyira köztudott, de elég jól befolyásolták a munkahelyét és tudományos közegét és emiatt helyezték át máshova.

Cameron Pattersonnak sikerült bizonyítania 1965-ben, hogy az ólmozott benzin nagyban megemelte a környezet ólomterhelését (mintegy 100-szorosra). Csúnyán megfizetett érte, meghurcolták, a tudományos bizottságokból kitették, csaknem elvesztette az állását, elvesztette kutatási pénzeit, ettől kezdve csak az Északi- és a Déli-sarkon kutathatott.

Az ólom kivezetését végül nem is a tudományos ellenzői érték el, hanem a levegő tisztasága érdekében bevezetett katalizátor

24.hu/tudomany/2019/04/22/benzin-mereg-olom-kornyezetszennyezes/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.01.27. 15:12:35

@Zsolt Boldogkoi: érdekes ez is:

"Még 150-200 évvel ezelőtt a legtöbb tó és folyó vize, azaz a felszíni vizeink oly mértékig tiszták voltak bakteriológiai és kémiai szempontból egyaránt, hogy nyugodt lélekkel – a fertőzés gyanújának minden veszélye nélkül – lehetett bármelyikből inni. Ez ma már nem így van a rendkívül intelligens és okos civilizált ember áldásos tevékenységének köszönhetően.

vizmegoldas.hu/egeszseges-taplalkozas-tudomanya/ihato-e-az-ivoviz/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.04.17. 11:42:39

@Zsolt Boldogkoi: tudom hogy elfoglalt, viszont most eszembejutott a bolond kálvinistával a vitája a vallásról.

professzort küldeni arra sznob angolnára, olyan mint ágyúval verébre lőni, lehet ezért nem volt olyan hatékony, meg a szóbeli vita ilyen is, írásban nem véletlen, hogy nem akart semmit se viatkozni. ott már eséleye se lett volna facebookon.

hadd ajánljam tisztelettel egy írásomat, szerkesztésemet lektorolására átnézhetné az a kevés tudományos részt:

kkbk.blog.hu/2019/07/07/az_ateizmus_apologiaja

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2023.09.21. 16:02:34

@Tata86: én meg néha azért kételkedek hogy hitványkodtál-e azzal a linkkel

dehát nem vagy te g nagy lacika, hogy gátlástalanul hazudozzál

Tesz vesz XVIII. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.17. 13:30:08

@tesz-vesz:

*** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapotok lennének ha nem lenne kötelező a jogosítvány
süti beállítások módosítása