HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2024.03.26. 13:08 Tata86

Shit-show

Röpködnek az atombombák Magyar Péter körül! Amolyan önidentifikált atombombák, valójában Fegyőr szokott ilyen fényes-füstös izékkel dobálózni, úgyhogy ezért nem látunk se villanást, se gombát, de nem érezzük a lökéshullámot és sugárzást se. 

Még néhány hét, és a gyerekek kijátsszák magukat, addig hadd jegyezzem meg: 

Nem tudom, más hogy van ezzel, de az én szememben az összes "bomba" a támadó arcát füstölte össze, nem a célpontnak volt kellemetlen. 

Tegyük fel, hogy a leírtak mind úgy igazak, ahogy vannak, mert ha nem, akkor csak szokásos karaktergyilkosságot láthatunk, nincs jelentősége. Egyébként is tapasztalatom, hogyha valakit el akarsz ítélni, igazából kár terhelő anyagokat gyűjteni, elég hagyni, hogy az illető védje magát, és ez sokkal őszintébb váddá áll össze, mint amit külső személy prezentálni tud. Lásd K. Endre.

Szóval: a játék kedvéért, mindkét félről felteszem, hogy minden úgy igaz, ahogyan előadják. A trükk, hogy a konzekvenciákat rájuk nézve vonom le! 

Team Neféljetek:

Itt van Magyar felvétele. Egy nagy nulla. Igazából a NER-t jobb színben tüntette fel előttem, mint ahogy eddig láttam. Szóval ezek szerint össze lehet hányni egy olyan bizonyítékhegyet, ami mellett az ügyészség már nem tud elnézni! Hát mik vannak! Nekem meggyőződésem volt, hogy Schadl nem valami limitált öntisztulása a rendszernek, hanem felül valaki úgy döntött, hogy ki kell pöckölni onnan, mert olyan szajréra is rátette a kezét, amit valamelyik nagyúr már kinézett. De ilyenről szó nincs. A jómadár szimplán túl bután és mohón lopott, amiről azt hittem, hogy definíció szerint ki van zárva. 

Ellenben lehallgatni a feleséged, három gyereked anyját, majd a felvételt évekig tartogatni "jó lesz az még valamire"-elven... Hát ez ocsmány és kisstílű. 

Nem lett volna jobb simán kihagyni ezt a petárdát a repertoárból? Hogyha tényleg hazafias érzelmektől vezéreltetve oknyomoz, nem talált durvábbat? 

Megjegyzem: Magyar még a felvétel készítése után évekig belülről bomlasztott

2019. június 8-tól 2022 februárjáig a Diákhitel Központ vezérigazgatója volt. Ezután a magánszférában dolgozott jogászként és vállalkozóként.

2022 augusztusában a Magyar Közút Nonprofit Zrt. igazgatósági tagja lett. 2023 áprilisában bekerült a Volánbusz Lázár János által felfrissített igazgatóságába.

Ellentámadás

De nézzük meg mivel vág vissza a birodalom? Mégse járja, hogy valaki csak úgy kilép, és dobálózik! 

Hitte volna az ember, Magyarról kiderült, hogy maga a Sátán! Zaklatta a felelégét, rokonságot és ha mindez nem lenne elég a feleség beosztottjait is!

Tessék újra megnézni Magyar wikipédia cikkét az életútjáról! Ezt a szörnyet bizony tolták! Magasabbról magasabbra! Nekem például a NER-rel az egyik bajom pont a nárcisztikus aranyifjak, akiknek csak megszületni volt nehéz, de annak ellenére meggyőződésük, hogy ők a császár faszán a bokréta, hogy arcon kívül semmit nem tudnak felmutatni. Valamelyik illetékes, aki most bőszen lájkolja a lejárató cikkeket magyarázza már el nekem, hogy Magyar nyilvánvaló emberi és szakmai alkalmatlansága ellenére, hogyan került pozíciókba, és mi tartott ennyi ideig azon, hogy kezeljék az ügyet? 

Valaki adjon már magyarázatot arra, hogy ebben az elvileg nemzeti rendszerben, hogyan engedhető meg ez a "munkakultúra", ahol a főnök férje-felesége-unokatestvérének a hörcsögének pedikűröse bemehet és terrorizálhatja a nemzet szolgáit? Megjegyzem, nekem is vannak/voltak minisztériumokban dolgozó ismerőseim, és én se hallottam soha másról, mint feudális viszonyokról. Nem kínos ez? 
Vargát ünnepelte profi vezetőként a NER, a fénye persze már megkopott, de Viktor csak megemlített a hölgy méltóságát... Miről beszélünk? Varga egy nagyon magas rangú vezető volt. Ez nem csak hatalommal, de felelősséggel is jár, és nem csak a felettesei, de a beosztottjai és kliensei(, azaz a nép) irányába is.
Micsoda kuplerájt üzemeltetett ez a Madam?

Végezetül pedig ott van a magyar Cobra 11, ahol Magyar üldözte a Vargát menekítő rendőrt. Tette ezt életeket veszélyeztetve. Hát WTF??? A NER saját bevallása szerint egy olyan rendszer, ahol bizonyos szint felett, a parasztok élete sem számít. Péterünk az ámokfutása után is vezérigazgatói székeket kapott, láthatóan senkit nem zavart az ügy, amíg megvolt a lehetősége, hogy házon belül rendezik. 

 NER, NER mindenütt! 

Mint az egyszeri szovjet elvtárs, aki megpróbálja darabonként ellopni a mosógépet a gyárból, de mire összerakja, valahogy mindig tank lesz. A NER nem adhat mást, mint ami a NER lényege. Magyar nem anomália, nem egyéniség, hanem a Nemzeti Együttműködések Rendszerének egyentéglája. Többek között ezért is lehet bármilyen pozícióba berakni, fürdőszobába, hálóba, pincébe és a szelemen alá is közvetlenül. De kibonthatjuk, és betehetjük a szomszéd házába is, mert az is kb ugyanilyen téglákból építették.

Ebből a matériából pedig olyan vár épül, amit magunk is láthatunk magunk körül.

 

97 komment

Címkék: szánalmas magyar péter NER


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr6418364103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.26. 15:06:20

Talpramagyar elsieti a dolgokat.

Így össze fog omlani pár napon belül.

A Fidesznek az lett volna jó, ha lassabban, pár hétig húzza, az EP-választásig.

Az likvidálta volna a ballibeket, csak a DK élte volna túl.

Tata86 2024.03.26. 15:37:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Neked néha nem jut eszedbe milyen fasza lenne, ha állami cégek vezetői pozícióiba teljesítményi és nem haveri-családi alapon kerülnek emberek?
Esetleg ha a miniszterek saját jogon tökös vezetők, strómanok, rongyok és stréberek?

Mármint nyilván tök izgi, hogy vajon Jávor Benedek kijut-e az EP-be, és hány felé osztódik a kitartott ellenzék, de azért na...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.26. 15:42:05

@Tata86:

Az állami cégekben a legfontosabb nem a szakértelem, hanem a politikai megbízhatóság.

S ez így van jól.

Tata86 2024.03.26. 17:40:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Pedig mintha a lojalitásnak pont az lenne a lényege, hogy az marad, nem?

2024 2024.03.26. 18:05:34

A ma nyilvánosságra hozott hangfelvétellel ("az ügyészség független") Magyar Péter igazolta, hogy a rendszer demokrácia.

Az ügyészég é a kormány közöni, az ellenzék felkészül a következő messiás eljövetelére.

2024 2024.03.26. 18:06:57

A ma nyilvánosságra hozott hangfelvétellel ("az ügyészség független") Magyar Péter igazolta, hogy a rendszer demokrácia.

Az ügyészség é a kormány köszöni, az ellenzék felkészül a következő messiás eljövetelére.

IdomitottFoka 2024.03.26. 21:48:35

@2024: dehogy igazolta. Magyar ehhez az egész völnerschadl ügyhöz egyetlen dolgot tett hozzá, h az exe otthon fecsegett róla. Az ügyészségre azért jutott el az ügy, mert a rendőrség annyit hallgatózott h már nem lehetett elmenni mellette. A rendőrség meg azért hallgatózott mert a bm meg akarta tartani a titokzatos szolgák felügyeletét, amit arrogán kinézett magának. Még a donnak is van ellenfele. Az ügyészség meg mint az okoslány, egy bizonyos szintig kivizsgált, de h kik azok a keresztnevek akik a lehallgatásban szerepelnek, és még államtitkári szintnél is magasabb bizalmi körre utalnak, és vhogy pont rogán meg a jogásza keresztnevei, na arra már sajnos nem jutott energia...

gigabursch 2024.03.27. 07:41:12

Talpramagyar...
Meg a bokréta...

:-)

@2024:
Aha, persze...

@IdomitottFoka:
Csak egyet tudok érteni.
Varga Judit ezek szerint nem felelt meg egy szófosás teszten. Kellemetlen.

Tata86 2024.03.27. 08:44:55

@2024: Igazából az pont probléma, ha az ügyészség demokratikus...

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Egyébként is tapasztalatom, hogyha valakit el akarsz ítélni, igazából kár terhelő anyagokat gyűjteni, elég hagyni, hogy az illető védje magát, és ez sokkal őszintébb váddá áll össze, mint amit külső személy prezentálni tud."

Te ezt a kelleténél is komolyabban veszed... Pedig néha jó feloldódni a saját jelentéktelenségünkben. De hát ha nem, akkor nem. :)

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.27. 13:51:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Az állami cégekben a legfontosabb nem a szakértelem, hanem a politikai megbízhatóság.

S ez így van jól."

oké hogy szellemi fogyatékos vagy, de ez azért egy újabb mélypont, nem, te idióta?

lehet veszteséges egy állami cég amiett meg feudalisztikusan egy jóelvtárs gyereke vezeti? ez nem inkább hazaárulás, hűtlen kezelés te mérhetetlenül ostoba hitvány darab szar

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.27. 13:54:01

@Tata86:

"igazából az pont probléma, ha az ügyészség demokratikus..."

összekevered a fegyelmezetlenséget a demokratikussal, meg a fegyelmet a korrupt feudalizmussal

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.27. 13:56:15

@Tesz vesz XVI.:

Mi értelme a nyereségnek, ha a vezető nem hű? Akkor a nyereséget el fogja lopni.

Nyilván az ideális, ha hűság és szaktudás is van, de nem mindig lehetséges ez.

Olyan ez, mint a bérmunkásnál: jobb a hű ember, aki nem tökéletes szakember, mint a hűtlen kiváló szakember. Ez alapvető a HR-szektorban ismert tudás.

Tata86 2024.03.27. 15:13:38

@Tesz vesz XVI.: 1) Tudod nagyon jól, hogy ezeket a kategóriákat nem tartom sokra.
2) Baszki, hogy a 444en miből készülnek cikkek!? :D
Na látod, ha valami tökéletesen NER-kompatibilis, akkor az ez. Amíg ez jelenti az "ellenzéki" újságírást addig NER lesz.

Node a legjobb:
"oké hogy szellemi fogyatékos vagy, de ez azért egy újabb mélypont, nem, te idióta?"

Azért mókás, ahogyan két gyerek veszekszik, mert nem veszitek észre, hogy egyébként ugyanaz a véleményetek. BircaMan egy picit őszintébb, ennyi a különbség.

Szerinted miért rugózol annyira azon, hogy ki MIÉRT? mondja a mondókáját, és ki ELLENZÉKI? Mert számodra is a hűség minden és a produktum minősége abszolút lényegtelen.

2024 2024.03.27. 15:38:24

@gigabursch: Aha, persze...engedd el! Kifújt, vége, ennyi volt.

Ami a kormányt és a kormánypártot illeti. mert Magyar Péter ellen könnyen indulhat még eljárás hamis vád miatt.

IdomitottFoka 2024.03.27. 15:41:25

@Tata86: "Amíg ez jelenti az "ellenzéki" újságírást addig NER lesz."

Vannak vacak, mindössze ellenkező előjelű cikkek, de a jelenlegi hisztitárgy völnerschadl-t nagyon alaposan feltárta.

IdomitottFoka 2024.03.27. 15:46:36

@2024: Azzal csak még jobban hype-olnák. feri ellen se indult semmi, pedig h megígérték h jóllecsukják. Érdekes h ennek a 14 éves elmaradása sem zavarja a tábort.

2024 2024.03.27. 16:32:10

@IdomitottFoka: Ügyészi vizsgálat indult Feri ellen a Sukoró-ügyben, nem emlékszel? Amiben Gyurcsány két emberét végül letöltendő börtönre ítélték. Zamecsnik Péter volt a védőügyvédje. Felvétel is készült, ahogy Feri az ügyészekkel beszél. A nyomozást lezárták, mert nem találtak elegendő bizonyítékot a vádemeléshez. És nem azért, mert Orbánnak úgy volt jó, ha Gy szabad ember. Ez csak legenda. Saját téveszméitek foglyai vagytok 14 év óta.

2024 2024.03.27. 16:38:03

@IdomitottFoka: Konkrét, a BTK-ba ütköző bűntett ügyében indíthatnak valaki ellen eljárást a nyomozati szervek. Fájdalom, de a költségvetés valódi állapotának eltitkolásával, az elkúrással, az országnak csőd közeli helyzetbe való juttatásával a hatályos jog nem tud mit kezdeni.

IdomitottFoka 2024.03.27. 18:28:28

@2024: "A nyomozást lezárták, mert nem találtak elegendő bizonyítékot a vádemeléshez. És nem azért, mert Orbánnak úgy volt jó, ha Gy szabad ember. Ez csak legenda. Saját téveszméitek foglyai vagytok 14 év óta."

Ezek szerint felelőtlenül ígérgetett a viktor? Kifogott a neren ez a criminal mastermind? Mondjuk az én hszem lényege nem feri volt, de értem miért reagáltál inkább rá, pavlov nagy úr.

2024 2024.03.27. 18:48:18

@IdomitottFoka:

1. Te feriztél, te suttyó.

2. Orbán nem ígérte, hogy Gyurcsányt börtönbe vetik.

3. Konkrét, a BTK-ba ütköző bűntett ügyében indíthat valaki ellen eljárást. A költségvetés valódi helyzetének eltitkolásával, az elkúrással, az országnak csőd közeli helyzetbe való juttatásával a hatályos jog nem tud mit kezdeni.

4. Az, hogy Gy nem került börtönbe pont azt mutatja, hogy az ügyészség független, az ország jogállam.

4. Add fel, ne rugózz rajta fölöslegesen.

Tata86 2024.03.27. 19:15:32

@2024: @IdomitottFoka: Orbán tényleg nem ígérte, nem is ígérhette, csak éppen a hivatalos kampány része volt a dog-wistling. Lásd: "Ítéletidő".

Ez egy blog, nem bíróság, nem kell senkinek játszania a hülyét. A tábor igenis várta, aztán ez elmúlt.

Hogy mit bizonyít és mit nem: ez egy kurva komplex kérdés, ami egyébként az összes liberális demokráciában újra és újra felmerül. Egyrészt civilizációs minimum, hogy nem nyúlunk utána a vesztes politikai erő vezérének, mert 1) radikalizálja a közéletet, 2) az új rezsim ebben motivált így nem feltételezhető tiszta eljárás, másrészt ezek tényleg bűnözők.

De ugyanez megy pl Hillary Clintonnal, Donald Trumppal és Joe Bidennel.

Szóval akkor mi a helyzet?
A helyzet az, hogy az elit kevés kivétellel gyakran átlép a törvényeken(, értsd bűnözők), valószínűleg Széchenyi könyvelésében is találnák hibát, amiért a halandó súlyos éveket kapna. Ezt az ügyészség rendre leszarja, és tetteti a hülyét. Amikor nyomoz, az általában a show része, és mint ilyen, hál Istennek, nem végződik büntetéssel.
Ami ebből következik: Gyurcsány elítélése üres hergelés volt, ahogyan most is üres hergelés Orbán elítélése.
Az ügyészség igenis 90%ban csicska, de Gyurcsány nem azért van szabadon, mert ez Orbán érdeke. Ettől még ez Orbán érdeke.

gigabursch 2024.03.27. 21:33:48

@Tata86:
Ez így kellően komplex és egyben rámutat arra, hogy ott más érdekek működnek.
Nem ok nélkül való, hogy pl Gyárfás és Portik is csak ennyi idő után került sorra.

IdomitottFoka 2024.03.28. 05:59:14

@2024: 1. Sajnálom, gyenge voltam, a hozzád hasonlók ferivel ingerlése övön aluli, tudom.
2. De, a felelősségrevonásának lengetése a kampány része volt.
3. Így a nyolcharmad esetében esetleg létrejöhetett volna erre vmi szabályozás, nem? Psersze csak a jövőre nézve, ofkorsz.
4. Ugyan már, királylány. Ferit, a választási lottóötöst lecsukni? A nerrel nem az a baj h nem értenek a hatalomtechnikához, hanem az h csak ahhoz.
5. Az ügyészség neres. Ezt egy másodkörös hatalmi belharc (donvsarrogán) nem változtatja meg.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.28. 11:42:26

@Tata86:

"Egy nagy nulla"

azért ilyet mondani rá úgy hogy van érettségid, nem kéne. mert tök hülyének és komolyanvehetetlennek leszel nézve, miközben hogy rogánék kihúzatják magukat az ügyészségi iratokból.
egy idő után már nem szórakoztató ám hogy grafomán fogyatékos vagy.

"ezek szerint össze lehet hányni egy olyan bizonyítékhegyet, ami mellett az ügyészség már nem tud elnézni!"

ezt csak ők állítják de fogalmuk nincs róla, hogy az ügyészek pontosan tudják ki az a polt, és nem akarják kirúgatni magukat.
polt NEM rogán embere, hanem orbáné.
pintér nyomása az egész lehallgatás valószínűleg.

" Igazából a NER-t jobb színben tüntette fel előttem, mint ahogy eddig láttam. "

nem a kiscserkésznek és a még hülyébb feleségének kell hinni, lehetséges.

" Nekem meggyőződésem volt, hogy Schadl nem valami limitált öntisztulása a rendszernek, hanem felül valaki úgy döntött, hogy ki kell pöckölni onnan, mert olyan szajréra is rátette a kezét, amit valamelyik nagyúr már kinézett, De ilyenről szó nincs"

és a messiás, akit utálsz, meggyőzőtt a kezdeti jó gondolatcsírád ellenkezőjéről. aha.
sadl rogán embere, és rogánon akartak ütni pintérék valószínűleg, mert rogán érinthetetlen. levették akkor egy bábúját a sakktábláról.

"Ellenben lehallgatni a feleséged, három gyereked anyját, majd a felvételt évekig tartogatni "jó lesz az még valamire"-elven... Hát ez ocsmány és kisstílű. "

ha a te párod bűncselekményekhez asszisztál, akkor te is korrumpálódszt inkább?
és ha el akarja venni a gyereket rogánnal meg az egész titkosszolgálattal a háta mögött?

www.youtube.com/watch?v=12JY1P1PUHA

az az igazság, ha Péter tényleg egy állat: nem számít, mert a hatalom fél tőle.

www.youtube.com/watch?v=z3_UDLa93H4

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.28. 12:45:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem hűségesnek kell lenni, hanem becsületesnek. de ha mégse, ezért vannak a hatóságok, tudod, idióta, te retardált, magyarul se tudsz?

"Nyilván az ideális, ha hűság és szaktudás is van, de nem mindig lehetséges ez."

hát a fidesznél lehetetlen valóban, tudod akinek van szaktudása, az nem fog lemenni kutyába, mert megél a piacról is.

"a bérmunkásnál: jobb a hű ember, aki nem tökéletes szakember, mint a hűtlen kiváló szakember"

a hr-szektor, mint látható, tele van ostoba p.csákkal.
a bérmunkásnál k-ra mindegy milyen "hű", mert KÉZZEL fogható a munkájának a minősége! a bérmunkás alapból nem feltétlen szakember te idióta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.28. 13:39:39

@Tesz vesz XVI.:

A megbízhatóság az első.

Minden aztán következik.

Persze az ideális, ha minden megvan: megbízhatóság, magas erkölcs, szakértelem, de ritkán van meg minden a legjobb alakban.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.28. 13:41:49

@Tata86:

"ez jelenti az "ellenzéki" újságírást addig NER lesz."

kezd már lassan fájni hogy ilyen ostoba vagy.
KI AF ASZOM MONDTA NEKED HOGY EZ AZ ELLENZÉKI ÚJSÁGÍRÁS TE DI)IÓTA?!

nem fontos részlet ez is, ahogy a köztévé riportere is megmondja lomnicinek hogy mit modnjon a híradóban bazmegt, ugye, a kontectus baromka, hogy szorulna már beléd egys minimális ész is néha., TE IDIÓTA!

ugye a kontextus
te meg elgondolkozol siffer szavaibn hogy kilépjünk a natoból, meg hogy sanna marin meg biden legalább akkora háborús uszító. mint putyini admin.

"nem veszitek észre, hogy egyébként ugyanaz a véleményetek. BircaMan egy picit őszintébb, ennyi a különbség."

hogy lenne ugyanaz a véleményünk te darab szar, már megint játszod a funkcionális analfabétát, ezen elmebeteg retardált szerint a párttagság a legfontosbabb gyakorlatilaz ezt modnja ez a véglény.

" számodra is a hűség minden és a produktum minősége abszolút lényegtelen."

miről beszélsz csöpike? pont azért járnék ide hogy kikezdjed érdemben a véleményem, de ha a fideszesek az analfabéták a professzorhoz képest, akkor te elvégezted az általános iskolát, és úgy ugatnál be egy professzornak, hogy nem sok mindenről, még alap logikáról sincs fogalmad.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.28. 13:43:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

tehét a szakértelem rovására inkább elgyen valaki fideszes.

első a párt, ugye te elmbeteg bolsevik

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.28. 14:10:50

@Tesz vesz XVI.:

Igen. Ahogy egy ballib kormány se alkalmazna kiváló szakembert, aki nemzeti érzelmű.

Tata86 2024.03.28. 14:22:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze, hiszen erről szól a szocializmus/kommunizmus/fasizmus. Ezért történik ez a NER alatt is, és te pontosan ezért támogatod.

@Tesz vesz XVI.: Te vagy az, aki képtelen egy újságíró mondandójával foglalkozni(, értsd: szakértelem, minőség), hanem folyamatosan azt feszegeted, hogy kinek a kije és ki mit mond róla.

Random ellenzéki propagandisták akkor is hitelesek számodra, hogyha kétnaponta más ostobaságot írnak, mert hűségesek a törzshöz.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.28. 14:58:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

biztos ez? ki a nemzeti érzelmű?

szijjártó és orbán, aki szuverenitzásról pofázik te idióta, miközben putyintól és lavrtól kap parancsokat, és miközben fillértért kiáríusítja az országot, kínának, azerieknek, töröknek, és az orosznak?! te korcs

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.28. 15:03:27

@Tata86:
milyen újságíró?
hont andrás egy elmebeteg propagandista aki a félművelt, vagy teljesen műveletlen belgákat célozná meg. az új indexnek is ez a szerepe.

az újságírónak nem célja ártani, és a tények szentek számára

kinek a mondanodójával nem foglalkoztam te nyomorult?!
hányszor kérjem hogy konkrétumokban fogalmazz mint egy olyan ember akinek nagyobb az IQ-ja mint 70!

" hanem folyamatosan azt feszegeted, hogy kinek a kije és ki mit mond róla."

bemásoljam ugyanazt te balfasz, amit írtam már?
te tényleg funkcionális analfabéta vagy

rémisztő milyen buta vagy.

"Random ellenzéki propagandisták akkor is hitelesek számodra, hogyha kétnaponta más ostobaságot írnak, mert hűségesek a törzshöz."

ki a faszomról beszélsz te idióta és miért?!
tényleg ilyen színvonaltalan darab szar vagy?!
te troll szar, ezen a színvonalon tudsz csak működni? ez szórakoztat te kis köcsög

Tata86 2024.03.28. 15:11:27

@Tesz vesz XVI.: "kinek a mondanodójával nem foglalkoztam te nyomorult?!"

Pl Hontéval. Konkrétan egy esetre nem emlékszem, hogy leírtad volna, hogy Hont ezt gondolja(, és nem nyilvánvaló iróniát, szarkazmust vettél komolyan), és ezzel ezért nem értek egyet...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.28. 15:19:33

@Tesz vesz XVI.:

Nevezheted "jobboldalnak" is. Mindegy.

Oroszo. és Kína a normalitást képviselik, erkölcsi kötelezettségünk támogatni őket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.28. 15:20:31

@Tata86:

Pedig de.

Alkalmazna egy nagy világcég olyan embert, aki nagyszerű szakember, de nem hű a cég értékrendjéhez? Nem.

Tata86 2024.03.28. 15:38:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Dehogynem. Folyamatosan ezt csinálják.

Annyiban igazad van, hogy a woke őrülettel valóban ugyanez a mentalitás jött be az utóbbi 10 évben mint a NERben: genetikailag hűséges vezetők kellenek, mert az valamiért jó.

DE:
- Azelőtt nem ez volt, sőt, kifejezetten tilos volt ez a gyakorlat. Szóval kár úgy tenni, mintha máshogy nem is lehetne csinálni.
- Szerintem ez szar. Felvenni vezető pozícióba egy pánikbeteg transz fekát, mert az tuti hűséges pontosan ugyanolyan ostobaság, mint Magyar Péternek állami céget adni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.28. 15:51:57

@Tata86:

Kérdezz meg egy HR-est, ki a jobb munkaerő:
- beilleszkedni képtelen jó szakember,
vagy
- közös munkára alkalmas nem olyan jó szakember?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.28. 15:54:14

@Tata86:

A cég kénytelen alkalmazkodni, mert jön pl. a bojkott. Szóval bizony érdekli a céget mi az alkalmazott politikai álláspontja.

Az ideális vezető vagy kussol politikailag vagy egyetért hangosan az éppen hivatalos eszmével. Ellenzéki vezető egy cégnél = hatalmas bajforrás.

Nyugaton.

Tata86 2024.03.28. 17:12:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nincs ilyen dichotómia, egyébként sem a hr dönt arról, hogy kit alkalmaz egy cég.

Amiről mi beszéltünk: fontos-e hogy valaki genetikailag lojális legyen, vagy érdemes inkább a szakmai becsületben bízni?

Tata86 2024.03.28. 19:11:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt."
Lóf@szt, a hr csak végrehajt.

"A személyiség fontosabb, mint a szakértelem."
Nem volt ilyen kérdés. (Amúgy nem feltétlenül, de általában igen. )

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.29. 08:43:16

@Tata86:

Kevés vezető mer szembemenni a HR-rel.

A normál mechanizmus: a HR előválogat, s azok közül választ a vezető.

Sokéves tapasztalatom ez multiknál.

Kivétel csak akkor van, ha a vezető a haverját akarja behozni a cégbe.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.29. 08:44:59

@Tata86:

Pedig ez a kérdés lényege: a hűség tipikus személyesiségbeli ügy, ezért fontos.

Az csak a halivúdi filmekben van, hogy jön a kiváló szakember, s karriert épít megküzdve az egész világgal.

Tata86 2024.04.02. 13:34:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Először is jegyezzük meg, hogy sikeresen félrevitted a témát, nyilvánvalóan teljesen másról beszélsz most, mint az elején.

Alapvetően egy holding cégeinek vezérigazgatói posztjait, nem a holding igazgatóságának rokonságával töltik fel. Ha tőzsdei cégről van szó, pláne nem, mert ezért a részvényesek éppenséggel perelhetnek.

Ez itt szín tiszta szocializmus, amit a Fidesz és sajnos az ugyancsak szocialista ellenzék próbál feudalizmusnak brandelni, ahol ez valóban így működött, és valóban egy optimális működős volt, ellenkező esetben feudális hatalmak nem maradtak volna fent 500 évig.

A probléma, hogy ma már nem a feudum a hatalom alapja, hanem a tőke/demokratikus felhatalmazás.

"A normál mechanizmus: a HR előválogat, s azok közül választ a vezető."

Ne nézzük már egymást hülyének! Max közepes intellektusú hr-kislányok elcsevegnek a jelöltettel, hogy kiszűrjék a totál szociopatákat, és azokat akik valami miatt úgyse lennének jó jelöltek. (Bérigény, lokáció, alkalmazás módja, morális ütközés stb.)

Ez nem hatalom, nem is túl nagy felelősség, azért a hr csinálja, hogy ne valaki olyannak menjen az ideje, akinek a munkája ténylegesen számít.

"Kivétel csak akkor van, ha a vezető a haverját akarja behozni a cégbe."
Megint: ha kiderül, hogy a haverság az alkalmazás alapja, de az arcz egyébként totálisan alkalmatlan, és nem tulajdonosról, hanem vezetőről van szó, akkor ez bűncselekmény.
Vezetőknél persze nagyon képlékeny, hogy ki alkalmatlan, úgyhogy 99%ban nem derül ki, úgyhogy bizony előfordul nem kevésszer, de itt ugye kiderült, és te konkrétan ezt az esetet véded.

"Az csak a halivúdi filmekben van, hogy jön a kiváló szakember, s karriert épít megküzdve az egész világgal."

Ki beszél erről? Te kevresz szándékosan két totálisan különálló dolgot, mert nem akarsz szembesülni vele, hogy egyszerűen a korrupciót véded.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.02. 14:01:14

@Tata86:

A legfontosabb a megbízhatóság minden esetben. S igen, a vezetői posztok nagyrészt haveri alapúak.

A kisember nem akar polgári elnyomást, abban csak a kevés polgár zsírosodik, ez a lényeg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.02. 14:02:47

@Tata86:

Totálisan alkalmatlan ember ritkaság.

Számtalan nagy multinál dolgoztam. Sok esetben a vezetők azt se tudták mit csinál a cég.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.02. 14:04:01

@Tata86:

A korrupció egy varázsszó. Ritka dolog eleve.

Korupció mondjuk az, hogy a rendőr elengedi abüntetést, ha odaadom neki a büntetés negyedét.

IdomitottFoka 2024.04.02. 14:57:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: mondjuk. Meg az h az állami MVM megdobja 500 misivel a cöft, ami a rogánműveknél megrendeli a "karigeri a miniferi" plakátsorozat. Aztán az előválasztás után uezt mzp-vel. Ezt vmi szagemberrel az MVm élén nyilván nehezebb lett volna mint viki egyik betyárkörtéjével.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.02. 15:11:37

@IdomitottFoka:

Ez politika. Kampány.

Nekünk nincs Sorosunk, aki finanszírozna minket.

Tata86 2024.04.02. 15:35:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Számtalan nagy multinál dolgoztam. Sok esetben a vezetők azt se tudták mit csinál a cég."

Megint terelsz és gas-lightingolsz. Amit írsz igaz, de semmit köze ehhez az esethez.
Itt feketén-fehéren kiderült, hogy családi alapon osztogattak pozíciókat, és maga a Fidesz jelenti ki, hogy alkalmatlan embernek. Nem kell azon merengeni, hogy jaj, vajon mi is az a korrupció, mit jelent az alkalmatlan. Itt van. Ezt harsogja pont az érintett fél.

Erre jössz te, és elmondod, hogy ez jó. Mert hűség. Igaz, Magyar pont nem volt hűséges, dehát...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.02. 15:37:52

@Tata86:

Orbánék célja a kelet-ázsiai modell meghonosítása, ahol a tőkés nem szabad ember, hanem az állam lekötelezettje,

IdomitottFoka 2024.04.02. 16:40:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ja, és akkor nyugodtan lopkodhatunk a közösből. értem. meg akkor mi a baj gyurival? a kövi érv feri lesz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.02. 16:48:43

@IdomitottFoka:

Mióta lopás, hogy a közösség költi saját pénzét?

Amikor te a saját béredből guminőt veszel, az lopás???

Tata86 2024.04.02. 17:36:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Igen, ezt Orbán el is mondta a kis szájával, és vitaképes is lenne önmagában, de akkor viszont ezt kéne következetesen számon kérned.

Én nem vagyok Kelet-Ázsia-szakértő, de nem látom a magyar Toyotát/Samsungot. Igazából semmi versenyképeset, ami a NERből nőtt ki.

IdomitottFoka 2024.04.03. 08:14:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ha te dobnád meg a cöföt 500 misivel a callcenteres fizudból, akkor nem lenne érdekes, de ha az állami mvm teszi, az bizony lopás. Közpénzjellegvesztés újbeszélül.

IdomitottFoka 2024.04.03. 09:08:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: megint elfelejtettem, kivel is vitatkozom. de ebből a szempontból gyengülsz, régen a szent céllal (a lipcsiktől v ellenük lopnak) igazoltad az ilyen manővereket. az viccesebb volt.

@Tata86: aki kicsit is ért vmihez, az gyorsan megérti h a nerben ki fogják rabolni. úh marad az ássunk ki a földből vmit és kótyavetyéljük el, mint önálló gazdasági tevékenység.

gigabursch 2024.04.03. 11:35:12

A többit meg Ady Endre már rég megfogalmazta:

www.arcanum.com/hu/online-kiadvanyok/Verstar-verstar-otven-kolto-osszes-verse-2/ady-endre-13441/a-menekulo-elet-13FD2/harc-es-halal-140D2/seregesen-senkik-jonnek-14118/

Seregesen senkik jönnek

Minden semmirevalónak,
Gácsnak, svábnak és zsidónak
Grádics adatott:
Itt alant már csak egyedül
Maradok.

Sürög a vad, magyar élet,
Még a némák is beszélnek
S uccám ellepik
S bárki taknyost egy bősz iram
Fölrepít.
Seregesen senkik jönnek,
Megrabolnak, elköszönnek
Gúnnyal, szabadon.
Mi bennem gyűlt, mindenkié
A vagyon.

Mind a szépet, amit hoztam
S ami új, nagy, átkozottan
Sok, pazar ige:
Úri, léha nullák raja
Söpri be.

Álmagyarok s jöttment népség
S címeres, ronda cselédség
S nagyúri nagyok:
Ez időben, itt, valaki:
Én vagyok.

Új igéim tán nem hatnak,
Rossz frigyesim elhagyhatnak
S nőhet a fülem,
De nem lesz itt, semmi, soha
Nélkülem.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.03. 17:32:53

@Tata86: mi a szarnak foglalkozzak honttal amikor az egy korrupt hazug darab szar?

ha vannak is érvényes mondatai, azt is csak azért vannak, hogy elviselhető legyen mellette a hitvány propaganda, amit tol.

mert milyen k okos gondolata volt hontnak mostanában?

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.03. 17:36:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

te idióta vagy te debil?
a nmépirtás normalitás te elmebeteg hazaáruló?
nem volt elég amit kaptál a blogomon te korcs?

a magyar érdkek hogy kitömik fudant magyar közpénzzel te idióta?! meg az ezer év alatt megtérülő belgrádi vasút!?

magyar érdek lett volna hogy idejöjjön a tajvani chipgyár, és ne romániába, de a spar-ügy és a mostani törvénytervezet meggyőzte a tajvaniakat hogyha drágább is, de biztonságosabb románia. ott legalább nem kell félnük az államtól. magas hozzáadott értékű lett volna a világhírű és egyedien magas minőségű chip.

a gazdád meg csak mérgező hulladéklerakót csinál az országból te idióta!

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.03. 17:40:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

te mi a faszról beszélt nyomorult degenerált:

"- beilleszkedni képtelen jó szakember,
vagy
- közös munkára alkalmas nem olyan jó szakember?"

a hűségről vs szaktudásról beszélünk nem szocipata szakemberekről te idióta. darab szar. egy kutyának több esze van mint neked.

hűség értsd: korrupció.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.03. 17:41:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Kevés vezető mer szembemenni a HR-rel."

te idióta. hogy lehetsz ennyire hülye?

már fáj.
lélegezni tudsz egyedül?!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.04.09. 11:57:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ki a faszom pénzeli a HR-t te idióta?!

takarodjh már a k anyádba te elmehábrodordtt, ha nem tudod alátámasztani h gyurcsányista vagyok miért mondoöt te kibaszott korcs!?

HÁNYSZOR BESZÉLJÜK MEG MÉG UGYANAZT a k anyádat te féreg?!

embernek tartod magad , még egy beszélő állatnak is több esze lenne, takarodj a sárgaházba te agyhalott csőcselék

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.09. 11:59:10

@tesz-vesz:

Ez van, buktatok. Törődj bele, libbant.

A HR-ről meg nem tudhatsz, hisz még sose volt munkahelyed.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.04.09. 12:03:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

akkor ki fizeti a Hr-esek te nagy tudós a sárgaházban?

taníts minket a k anyádat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.04.09. 14:51:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

te ostoba fasz, ezt kérdezem te idióta.
szerinted egy műszakvezető nem mer ellenkezni egy ostoba HR-es picsának te retardált bolond analfabéta barom?!

ha ki kell rúgni valakit a műszakvezetőre előbb hallgatnak, mint a HR-es picsára, aki felvesz ez idiótát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.09. 15:01:43

@tesz-vesz:

Nem mer, mert ez kockázat.

Csak akkor mennek szembe a HR-rel, ha személyes havert kell segíteni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.10. 14:15:40

@Tata86:

Pedig ezt csinálja minden nagy cég.

A lépések:
- x részleg vezetője szól, kell ember,
- főnökség engedélyezi a munkaerő felvételét,
- a HR megkapja a feladatot,
- a HR listát készít az általa alkalmasnak tartott személyekről,
- x részleg vezetője választ a listáról.

Tata86 2024.04.10. 20:08:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A HR egyetlen érdemi feladatát pont kihagytad, mégpedig a bér kérdését.
Itt szokott is lenni konfliktus.
Abszolút cég-manager-jelölt-eset válogatja, hogy végül átmegy-e. Sokszor igen, a hr-rel szemben is, sokszor valóban nem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.10. 21:09:42

@Tata86:

Általában van egy keret eleve, ezt fent döntik el, a HR-nek nincs mozgástere.

Tesz vesz XVIII. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.12. 18:02:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

azért mert te hallottál valamit

a HR-esekről is a vezetőség dönt, és k-ra nem döntenek semmiről a HR-ben, csak előválogatást tartanak a munkaerőnél.

minden komoly cégnél egy laza műszakvezető jobban beleszól hogy kit rúgjanak ki, mint a hr.

a gyakorlatban. mivel a termelés a legfontosabb egy komoly cégnél.

hol van a példád az ellenkezőjére? most hozol 1 példát ami nagy sajtót kapott, de közben millió más eset történik amikor nem lett hírben hogy kirúgtak egy hülyét

vagy erre sincs eszed?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.13. 10:14:03

@Tesz vesz XVIII.:

Kirúgásról beszélsz, ami nem ugyanaz, mint a felvétel.

Láthatóan nem értesz hozzá. Ne erőlködj, neked marad Gyurcsányné tapsolása, ahhoz értesz.

Tesz vesz XVIII. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.17. 13:36:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

mégse különbözik, amikor "Kevés vezető mer szembemenni a HR-rel."

hol tapsoltam gyurcsánynak mikor utálom te retardált a k anyádat.

hoznám ezt a cikket ha gyurcsányista lennék te ostob köcsög. véglény.

www.valaszonline.hu/2019/04/17/gyurcsany-szilvasy-oroszok-titkosszolgalat/

TE ELMEBETEG DARAB SZAR!

nem sok embert tudnék megfojtani a tulajdon két kezemmel, bötös botond a múltkor még közte volt, de ha élőben játszanád el velem te féreg, k-ra menekülj te kibaszott korcs. mert ezt élőben se tűröm el.

nem sikerült bizonyítani se h gyurcsányista vagyok, se arra a HR-s dolgora linket hozni amire kértem.

miért nem fogod be inkább a htivány pofádat és nem kéne gépelned semmit se az internetre.

olyan szinten vagy söpredék, hogy az elmondhatatlan. hirtelen nem is tudom eldönteni hogy te vagy bede zsolt az ostobább.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.17. 13:56:02

@Tesz vesz XVIII.:

Menj el dolgozni, megismerkedsz a munka világával, s magad is meglátod miként és hogyan működik egy cég.

Az, hogy gyerekkúróista szivárványos gyurcsánynéista még nem jelenti, hogy ne ismerkedhetnél meg a munkaerőpiaccal.

Tesz vesz XVIII. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.18. 16:26:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

nézd ha nem lennél hitvány elmebeteg és síkhülye , akkor megkérdezném, hogy ki ér többet szerinted:

- egy tolvaj, aki gátlástalanul hazudozik, ostoba és közben magyar zászlót lenget, tehát hűséges állítólag valamihez.

- vagy egy olyan aki ért a legnagyobb szinten a szakmájához, de nem lengeti a magyar zászlót és nincs

de mivel olyan szinten vagy kezdetleges primtiív elmebeháborodtt, aki még kommuinikálni se tud ha két kérdést kap egyszerre, így nem kérdezem meg

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.18. 17:00:03

@Tesz vesz XVIII.:

Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez.

Tesz vesz XVIII. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.19. 10:31:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez.

A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak.

volt egy kérdés a kanyádat, válaszolsz rá az idén még?

annyire ostoba vagy, hogy nem lehet veled kommunikálni. szellemi fogyatékos autista

pszichopata vagy te is mint g nagy lacika?
mímeled csak az érzelmeket 5 éves kisgyerek színvonalán?

www.youtube.com/watch?v=civvmOryvXk
Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről

de hogy vegyem emberszámba a fideszes szavazókat ilyen kivonulások után? mire való a bizottsági ülés a parlamentben?!

HOGY?!

ti pofáztok hazafiságról? azt se tudjátok mi az, kibaszott férgek vagytok csupán, akik gátlástalanul hazudoznak mindenben.
makogjál már erre is valamit. hazudj valami szépet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.19. 10:51:47

@Tesz vesz XVIII.:

"nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez"

Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.19. 10:52:26

@Tesz vesz XVIII.:

"válaszolsz rá az idén még?"

Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.19. 10:53:17

@Tesz vesz XVIII.:

"Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről"

Ilyen a politikai harc egy demokráciában.

Tesz vesz XVIII. · www.kkbk.blog.hu 2024.04.19. 14:07:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd.

téged csúnyán átvertek. buzikám.

nem lehet veled kommunikálni. elmebeteg vagy. takarodj már a k anyádba.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.19. 14:14:29

@Tesz vesz XVIII.:

Látom, nincsenek érveid.

Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz.
süti beállítások módosítása