HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.02.23. 07:47 mefisto

Kegyeleti rasszizmus

 

 
A bolsevikok oroszokat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A nácik németeket gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A bolsevikok ukránokat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A nácik szellemi fogyatékosokat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A bolsevikok grúzokat, örményeket és azerieket gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A nácik franciákat, hollandokat és belgákat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A bolsevikok észteket, letteket és litvánokat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A nácik lengyeleket és cseheket gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A bolsevikok németeket gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A nácik magyarokat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A bolsevikok lengyeleket és magyarokat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A nácik görögöket és szerbeket gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A bolsevikok zsidókat gyilkoltak. Ennek tagadása nem bűncselekmény.
A nácik zsidókat gyilkoltak. Ennek tagadása bűncselekmény.
 
A Büntető Törvénykönyv módosítása szerint a Holokauszt, a zsidók ellen elkövetett náci népirtások tagadása bűncselekmény. De ha bárki más sérelmére elkövetett népirtást tagadja valaki, az nem bűncselekmény.
Ha egy zsidó rab túlélte Auschwitzot, majd internálták és megölték a gulágon, ezt meg lehet tagadni, mert ez büntetendő cselekedet.
Az Országgyűlés döntése értelmében minden további nélkül diszkriminálni lehet az egyes népirtásokat az elkövetők eszméje, és az áldozatok hovatartozása szerint. Lehet válogatni az áldozatok között a tömegsírban, hogy melyik halott áldozatát tartjuk tiszteletben, és melyikét nem. Ez a szegregált megemlékezés. De nevezhetjük kegyeleti rasszizmusnak is.
Épülnek majd olyan emlékhelyek, ahol csak a náci népirtás zsidó áldozataira lehet emlékezni, más megemlékezőnek „belépni tilos”? Gettóba lehet zárni a halottak emlékét?
 
Soha nem éreztem még az Archiregnum jelmondatát ennyire aktuálisnak:
Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

53 komment · 1 trackback

Címkék: mszp holokauszt társadalmi bűn


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr601782749

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Holokauszttagadás 2010.02.23. 11:38:04

61. § (1) A Magyar Köztársaságban mindenkinek joga van a szabad véleménynyilvánításra, továbbá arra, hogy a közérdekű adatokat megismerje, illetőleg terjessze. Tegnap elfogadta az Országgyűlés a Büntető törvénykönyv módosítását, mellyel immáron bünteth...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 08:48:13

Erre keltem. Csipásan néztem a híradót. Nem akartam hinni a szememnek és bekapcsoltam a számítógépet...

Ez egyszerűen hihetetlen. Egy olyan országban, ahol a mai napig könyvek készülnek arról, hogy '56 ellenforradalom volt. Egy olyan országban, ahol egy párt (MSZP, KI MÁS) miniszterelnök jelöltje a kampánynyitó, isteníti a pufajkások, véreskezű bolsevikok nemzedékét.

Hányingerem van.

NA ILYENKOR VAN LÉTJOGOSULTSÁGA OLYAN PORTÁLOKNAK: MINT A KURUC.INFO!!!

És még csodálkoznak, hogy VAN és LESZ antiszemitizmus Magyarországon.

Mi a következő lépés?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 08:53:08

És ezek után még hangosabban ordítom, hogy:

SZEBB JÖVŐT!!!

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 09:00:40

Ha meggondoljuk, a törvény alapján továbbra is szabad tagadni az alábbi állításokat, tehát nincs itt minden veszve:

A zsidók magyarokat gyilkoltak
A zsidók németeket gyilkoltak.
A zsidók palesztinokat gyilkoltak.
A zsidók keresztény gyerekek vérét sütötték a maceszba.

De mivel nem erőszak a disznótor, én nem élek a jogommal, hogy a fentieket tagadjam...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 09:08:19

@Arma Gedeon2: ez a törvény csak tovább növeli bennem a haragot. De ez a harag már odáig terjed, hogy a Fideszt is egy kalapba veszem ezekkel. Mert azok is végigülték ezt a szart és nem szóltak ellene semmit. Másodvonalbeli helytartók. PONTOSAN!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.23. 11:37:36

Egy kis kiegészítés: "A nácik zsidókat gyilkoltak. Ennek tagadása bűncselekmény. "
Az még csak hagyján, hogy ezt tagadni bűncselekmény(, igazából nem nem hagyján...), de ha azt mondod, hogy:
"A nácik kevesebb zsidót öltek, mint amennyit most állítanak." esetleg:
"A nácik nem úgy ölték meg a zsidókat, ahogy állítják."
már ez is holotagadás, ha jól tudom.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.23. 11:43:56

@Bemmbemm: A Fidesznek nem tudom mekkora a mozgástere, de van egy olyan érzésem, hogy normális országban szépen kiállnának, és azt mondanák: Faszt a szátokba!
Aztán felolvasnák a TASZ közleményét, meg a díszzsidóikkal elhatárolódnának az mszp-szdsztől, és leantiszemitáznák őket.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 11:59:46

@TaTa86.:

A Fidesznek volt olyan mozgástere, hogy
1. megszavazza a törvényt
2. ellene szavaz
3. tartózkodik

az 1. és a 2. karakteres kiállás, a 3. fosgerincű. Ezt választották. Az 1. karakteresen aljas lett volna, a 2. tisztességes, a 3. erkölcsi fos.
A törvény előtt volt hír, hogy fideszes kampányaktivisták álltak át a Jobbikhoz. Lehet, hogy lesznek követőik?

levee 2010.02.23. 12:05:57

Ja engem is megdöbbentett a tartózkodomjuk. Eleve egy fasság a tartózkodás.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 12:06:32

Gondolom, a holótagadás törvényi tényállását megvalósítja az alábbi eretnek állítás is:

"A cionista mozgalom és Izrael állam saját, gyakran emberi jogokat sértő politikai céljai szolgálatába állítja a Holokausztkultuszt, annak túlzó , vagy részben hamis állításaival együtt. Felmentésként használja pl. a palesztinok elleni néprtás ügyében."

Vessük össze ezt azzal, hogy ugyanaz az izraeli kormány, melynek nemrég külügyminisztere követelte a magyar holótagadási törvényt, milyen pofátlanul dacol a nemzetközi kritikákkal egy épp aktuális piszkos ügyében:

index.hu/kulfold/2010/02/22/az_unio_eliteli_a_hamis_utlevelek_hasznalatat./

"Izrael: Nincs mit tagadni, mert nincs bizonyíték"

Tehát még a látszatra sem ügyelnek, nyjltan azzal védekeznek, mint a legjobb ügyvédetmegfizető maffiózók, hogy talán elkövettem a bűncselekményt, de nincs bizonyítékotok! Aki ennyire visszaél a törvény betűjével saját bűnei ügyében, annak ilyen irracionális, mellesleg a Szent Felvilágosodás elveivel is teljesen ellentétes védelmet adunk a tények nyílt feltárásával szemben???

Ez a törvény nyílt hazaárulás, a tartózkodással való támogatása is!

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 12:13:35

A HALLGATÁS BELEEGYEZÉS.

A cionisták magyarországi helytartóinak ez volt az utolsó feladatuk, amit véghez kellett vinniük. A Fidesztől mégiscsak hülyeség lenne elvárni, hogy ezzel foglalkozzanak a következő ciklusban, ha már ilyen szépen felépítették ezt a "2/3-os pártot". Ezt a lépést a már amúgy is sárba döngölt ballib sleppnek kellett végrehajtania.

És követelem, hogy a tartózkodást töröljék el a parlamentben!

Mi a fasznak választunk mi képviselőket?! Én a véleményére vagyok kíváncsi, nem a kibaszott sunnyogására!

ÉS MEGINT LEÍROM: ÉN EZÉRT SEM SZAVAZOK A FIDESZRE TÖBBÉ!

Most még csak azt szabályozzák, hogy miről beszélgethetünk. Ezek után mi következik?

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 12:16:42

@levee: A bejegyzésed jó tippet adott Purim ügyben. Ha lenne "Zsidók által elkövetett népirtások tagadásának bűntette", az angol nyelvű wikipédia szócikk önkéntes szerkesztőit, illetve cenzorait is le lehetne csukni, eltekintve a felvetés teljes abszurditásától. Nem tudom, ma mi van ott, de pár hete, amikor a Purimról keresgéltem, az angol wiki-szócikk szövege egy büdös szót nem szólt a lemészárolt 80 ezer "ellenségről". Maradt az üdvtörténet, meg a jópofa "zsidó farsang", a léyneg nélkül. A közismert izraelita netkommandó műve, amely kitakarjtja a rájuk nézve terhelő TÉNYEKET a netről.

Miközben ezt csinálják, még börtönbe záratják az őket kritizálókat, ez egy ocsmány diktatúra. Az ilyesmi lázadást szokott szülni...

levee 2010.02.23. 12:18:30

@Arma Gedeon2: nem kell leírniuk, ott van minden Bibliában, lapozd csak fel. De persze az más, az önvédelem volt! ...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 12:22:36

@Bemmbemm:

Én meg követelem például az önkormányzatoknál a zárt ülés eltörlését. A fickók közügyekről tárgyalnak, tehát ne lehessen zárt. Üzleti titkaik ne lehessenek.

Persze, leszerepelt az egész gyalázatos globalista banda fideszestől.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 12:28:29

@levee:

én tudom, de ma a többség, ha meghallja a rémhírt, (nácziktól), hogy a zsidók egy őseik által elkövetett történelmi népirtást ünnepelnek (ami miatt aztán párszor megismételték a modellt, Lenin-fiúk, ÁVÓ, Salamon Morel és társai, stb.), akkor e rémhjrt a Neten próbálja ellenőrizni. Amit viszont cenzúráz az izraelbarát netkommandó. EZT nem tiltja törvény.
Ki tudja, mikor kezdik a Bibliát cenzúrázni. A Vatikánt már rákényszerítették egyoldalú visszakozásokra a zsidókról fenntartott álláspontja ügyében...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 12:31:48

@Arma Gedeon2: a Fidesz pont a kretén, gyalázatos képviselőinek és polgármestereinek köszönheti a vidék Jobbik felé fordulását többek között. A sok ellenőrizetlen hányingerkeltő szarzsák miatt. 2006-ban a bodrikutya is bejuthatott képviselőként bárhova a Fidesz színeiben. Egyébként nem azért van nekik ekkora támogatásuk, mert olyan űber faszák, csak eddig nem volt értelmes ellenfelük a pártok között. Csak a haverok.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 12:34:38

@Arma Gedeon2: "Ki tudja, mikor kezdik a Bibliát cenzúrázni."
Lehet, hogy a Book of Eli című film egy ilyen világ utóéletét mutatja be?

Scala 2010.02.23. 12:59:44

@TaTa86.: Igen. Zavar, amit műveltek, de nem előrször akadok ki a Fideszen plenáris ülés és szavazás témában.
Ők tudják... Szépen el lehet kúrni ezt a kampányt is.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 13:01:44

@Bemmbemm:

A Jobbik sincs beoltva ez ellen. Ha idén ősszel elsöprő Jobbikos siker születne az önkormányzatokban (és ez elvileg most el is képzelhető...), amennyiben a világ viszonyai maradnának a maiak (nem maradnak), akkor rakétasebességgel kurvulnának el a jobbikosok, akik közt eleve kevés lenne a politikai újszülött, sokan átigazoltként már nem lennének olyan szűzek.
De ettől megóvhatja őket a világválság, a litellehetőségek megszűnése (a kormányzat és a parlament is óvhatja őket pl. az önkormányzati eladósodás megtiltásával, a kiegyensúlyozott költségvetés előírásával, a központi pénzből fenntartott helyi intézmények államosításával.)

Scala 2010.02.23. 13:02:11

@Bemmbemm: Este is ment már a téma a Mandíneren nézd ezt a postot, linkeltem a Galaktikus Posthoz is:
mandiner.blog.hu/2010/02/22/a_mult_szent_a_velemeny_szabad
Kommenteket. ;-)

Scala 2010.02.23. 13:03:52

kieg. ... sajnos most látom túl sok komment lett azóta, előröl kezd, ott van a lényeg.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 13:12:26

@Scala: kösz, de ennyi hsz-t nincs kedvem most végigrágni. A véleményemen nem változtatnának.( Este, hosszú hetek óta először, viszonylag időben el tudtam aludni:), úgyhogy nekem ez a hír ma reggel volt friss.)

@Arma Gedeon2: na ebben teljesen egyetértek veled. Nekem évek óta a szilárd meggyőződésem, hogy a településeken (és főleg falvakat, községeket, kisvárosokat értek ezek alatt) NEM szabadna politikai pártokra szavazni. Az emberek ismerik egymást, tudják ki kicsoda, tudják ki gazember és ki viszonylag becsületes. De mi beleesünk abba az ostoba hibába, hogy mindenhol tetves pártdroidokat választunk. Nálunk, fájó kimondani, de pont az előző rendszerből megmaradt "tanácselnök" és képviselői tettek a legtöbbet a településért. A jobboldal 10 éve vette át a vezetést és azóta nem haladunk előre egy lépést sem. És ez rengeteg helyen pontosan ugyan így van.
Ismerem a mostani jobbikos jelölteket is. Becsületes, tisztességes emberek, de már most látom, hogy egyikük sem való képviselőnek.

Önkormányzati választásokon szüntessék be a pártpolitizálást és EMBEREKET kelljen választanunk a posztokra!

Na megint sikerült témába vágóan írnom:). Elnézést az offért.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 13:18:15

@Bemmbemm:

Ez fontos. Úgy tudom, a háború előtt az országos pártok nem indíthattak jelölteket a hejhatósági választáson. (hejha, hejha...)
Drámai különbség lenne, ha az önkormányzat csak saját helyi bevételeiből (a helyi adókból) gazdálkodhatna, a tanács tagjai és a polgi süvegelnék meg választóikat, adófizetőiket az utcán.
Amire pedig az államkassza ad pénzt, az szigorúan legyen ÁLLAMI INTÉZMÉNY. Állami általános iskola a kisvárosban, állami kórház, stb. megszűnne a polgi úrelvtárs a helyi égimannaelosztócsap csaposa lenni, leszállna az égből a földre választói közé.

Scala 2010.02.23. 14:55:12

@Bemmbemm: Egyetértek az önk-i jelöltekkel kapcs., fájó, hogy nem magától, hogy úgymondjam organikusan alakult ez ki 20 év alatt... arról nem is beszélve, hogy még tíz év is túl hosszú idő ennek belátására, nemhogy ... :-(

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 15:26:14

@Scala:

attól függ, hol. Nagyjából úgy tízezer fő alatt kialakult , efölött meg pártok csatatere a település. Egyszerűen túl sok ahhoz a pénz egy ekkora településen, hogy azt már kihagynák a pártemberek.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 16:08:14

@TaTa86.: Ebben igazából az az agyrém, hogy még azt sem lehet normálisan meghatározni, hogy mi az a Holokauszt.

Mármint ha egy holland zsidót a gestapo lelőtt Antwerpenben, az nem Holokauszt, viszont ha 24 órával később a feleségét elgázosították Mauthausenben, az már Holokauszt?

Agyrém!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 16:11:57

@Arma Gedeon2: Azt gondolom figyelted, hogy a gyilkosok esetében nem nemzeteket, más közösségeket írtam, hanem eszmék képviselőit.

Minden további nélkül elképzelhető, hogy egy "zsidó" gyilkolt meg egy magyart, de ezt "bolsevikként" tette, és nem a zsidóság képiseletében.

Ugyanígy elképzelhető, hogy egy zsidó ávéhás gyilkolt meg egy zsidó áldozatot.

De ez esetben az elkövető részéről az az eszme a releváns, aminek a nevében gyilkolt, nem a vallása.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 16:15:12

@Bemmbemm: Szerintem félreérted a Fidesz tartózkodását. A tartózkodásuk azt fejezte ki, hogy már önmagában a szavazást is érdemtelennek találják, és nem "tisztelik meg" ezt a törvényjavaslatot egy "nem"-mel.

Bár én sokkal jobban örültem volna, ha egyáltalán nem szavaznak.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 16:18:53

@Bemmbemm: "A cionisták magyarországi helytartóinak ez volt az utolsó feladatuk, amit véghez kellett vinniük. A Fidesztől mégiscsak hülyeség lenne elvárni, hogy ezzel foglalkozzanak a következő ciklusban, ha már ilyen szépen felépítették ezt a "2/3-os pártot". "

Szerintem meg a Fidesz kétharmados parlamenti működésének első két hónapja pont arról fog szólni, hogy hatályon kívül helyezik ezeket a döntéseket, amiket ez a bolsevik rablóbanda megszavazott. :)

tudi 2010.02.23. 17:53:16

Erről most értesültem, de jó vágülis demokrácia volnánk, tehát ha azt mondom, mint havas szófia azt szabad, de ha netán azt mondanám, hogy Németországban nem voltak haláltáborok, akkor az már bűncselekmény lenne, vagy azt mondani, hogy az ÁVO jópár vezetője zsidó volt. Amúgy a poszban leírtakkal teljesen eggyetértek.

cotti 2010.02.23. 18:01:41

@mefisto: "A tartózkodásuk azt fejezte ki, hogy már önmagában a szavazást is érdemtelennek találják"

Nem szeretnélek megbántani, de hogy lehet valaki ennyire naiv? :(

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.23. 18:07:27

@mefisto: szerintem te túl jóhiszemű vagy a Fidesszel szemben. Ők azért nem szavazták meg, mert egyetértettek vele, de nem volt szükség a szavazatukra. Ha nemmel szavaznak, akkor meg jön az izraeli nagybácsik picsánrúgása.

Mi az, hogy nem tisztelik meg? Ez marhaság. HATÁROLÓDJANAK EL AZ ILYEN FASZSÁGOKTÓL és szavazzanak NEMmel!

Gyáva szarok, az a helyzet és hiába magyarázzák be az embereknek sokan, hogy nem.

Nem nyugalom kell ide, hanem igazság. Én már nem elégszem meg ennyi mocskos picsánrúgás után. ZAVARJÁK ki az ilyen embereket a picsába az országból!

Elnézést a hangnemért, de ez volt az utolsó csepp a pohárban. Innentől kezdve vagyok igazi véresszájú szélsőjobboldali.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 18:55:13

@mefisto:

"De ez esetben az elkövető részéről az az eszme a releváns, aminek a nevében gyilkolt, nem a vallása. "

És a semmiből termett az az eszme, vagy komoly oka volt a talmudi hagyomány, hogy aki abban nőtt fel, nayobb eséllyel hozott létre ilyen eszmét, vagy lett annak követője? Illetve eszmétől függetlenül szívesen vállalt hóhéri szerepkört a helyi többségi nemzet tagjai ellen? A purimi hagyomány jegyében. Márpedig a purim, ez a hozzáállás az országok többségi népéhez a zsidó vallás egy komoly eleme. De persze a vallást csak köntösnek tartom egy kiválasztottságtudaton alapuló (lényegében rasszista) és mások gyűlöletét hirdető identitásmag körül. Akiknél lefoszlik a vallási köntös, de maradnak e gyólölködő, kiválasztottságában hívő közegben, azok akkor is antiszociálisak, ha nincs pajeszuk.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 19:06:38

@cotti: Nem bántottál meg, de ez nem naivitás, hanem a testületi döntéshozatal sajátosságaiból adódó következtetés.

Ha van egy testületi döntéshozatali szerv, akkor általában az egyéni döntések megoszlanak egy kérdés ügyében, és a többségi álláspont dönt. Ettől függetlenül morálisan a testület valamennyi tagja felel a többségi döntésért - akkor is, ha ő azzal ellentétesen szavazott.

Vagy külön jelzi, hogy már magával a szavazás tényével sem ért egyet. Ez történt.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 19:08:54

@Bemmbemm: No problem. De vágod, ez nem az az eset, amikor a Fidesz nemmel szavaz mondjuk az illetéktörvény egy módosítására, mert nem ért egyet vele.

Itt azt kellett kifejezni, hogy már maga a döntéshozatal is helytelen.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 19:10:35

"De persze a vallást csak köntösnek tartom egy kiválasztottságtudaton alapuló (lényegében rasszista) és mások gyűlöletét hirdető identitásmag körül. Akiknél lefoszlik a vallási köntös, de maradnak e gyólölködő, kiválasztottságában hívő közegben, azok akkor is antiszociálisak, ha nincs pajeszuk."

Teljes mértékben egyetértek!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.23. 19:15:03

Tekintve, hogy az ilyen álszent törvények ab ovo az ellenkező hatást váltják ki és erősen kétlem, hogy a döntéshozók ezt nem tudták volna... ez biza SZVSZ arra ment ki, hogy a bársonyszékből kibukva lehessen kopogni pölö Soros Dzsordzsónál, hátha akad hely valamilyen alapítványban, politikai műhelyben.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.02.23. 20:41:16

tehát megszavazták a komcsi(zsidók)

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 20:42:05

Az sajnos nem állja meg a helyét, hogy a Fidesz azért tartózkodott, mert már a szavazás tényét is helytelenítette. Ennek ugyanis ellentmond, hogy olyan módosító indítványt terjesztettek be, amely a holótagadás tényállását teljesen érintetlenül hagyva kiegészítette volna a kommunizmus bűneinek tagadása tilalmával is. Amivel csakis duplázták volna az irracionalitását, hiszen ugyan hülye, aki tényeket tagad, de itt épp azt ellenezzük, hogy a törvény szabja meg, mit gondolhatunk, vagy mondhatunk. És tény, hogy a kommunizmus bűneire nincs haszonleső iparág alapozva.

jardel 2010.02.23. 20:51:08

Valljuk be, hogy 6 héttel a választás előtt ez egy szép kis kampányhúzás volt és én, mint ilyet is értékelném: ha a fidesz nemmel szavaz, akkor a következő 6 hét arról szól, hogy szerintük lehet tagadni a holokausztot, tehát szerintük sem volt vagy nem úgy volt, tehát mégis Orbán itt az igaz nyilasvezér. Ha megszavazzák, de tartózkodnak is, akkor meg azért esnek nekik a jobboldalról, hogy fosgerincűek, amint itt olvasom. Szóval, ebből ők nem jöhettek ki jól, azt is mondhatnám: ez mindenkinek jó volt, csak nekik nem. Az, hogy ezt el lehet játszani Mo-n, ma, hogy a kormánypártnak ez eszébe jut, az meg róluk és a magyar választók bölcsességéről szól. A következő etap az lesz, hogy mit kezd ezzel az új OGY? ha így hagyja, akkor fosgerincű, zsidóbérenc. Ha nem, akkor üldözik a kommunistákat, Orbán hazudott, amikor azt mondta, hogy ez nem bosszúkormány lesz stb.
Arra, hogy vannak akik úgy gondolják, többet érnek másoknál és az ő igazságuk előbbre való egy pl: www.dzsihad.blog.hu

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.23. 21:08:43

@jardel: És ha a Fidesz a szokásokkal szakítva egyenes gerinccel kiáll, hogy a qrva anyját annak, aki halottakból akar hasznot húzni, továbbá kiállnak a szólásszabadság mellett?

jardel 2010.02.23. 21:21:47

@TaTa86.: akkor lehet, hogy a magyar jobboldal megint nem lesz kormányképes, vagy legalábbis mérsékelt változásokra lesz képes - egy alapvetően elvi, szimbolikus ügy miatt. Ne értsd félre: nem értek egyet a törvénnyel, és szerintem vagy nem kellene ezt büntetni vagy minden hasonlót büntetni kellene (inkább az előbbi), de azt nem szeretném, hogy mondjuk a közigazgatás átalakítása azon bukna meg (többség hiányában), hogy a Fidesz kiállt a szólásszabadság mellett, és ezen belül egészen pontosan amellett, hogy egy egyébként megtörtént dolgot valakik máshogy is értékelhessenek, mint a hivatalos álláspont. Én a magam részéről annak örülnék, ha az iskolában a kommunizmusról korrekt, kimerítő és a személyeket nem nélkülöző módon (pl. Apró Antal) tanítanánka, meg világosan tanítanák, hogy hány nyilas állt be a kommunisták közé és hogyan szoktak visszaélni az ideológiákkal személyes érdekek miatt.

jardel 2010.02.23. 21:26:07

@TaTa86.: nem véletlenül rugóztak a turul-ügyön sem: miről volt szó? Egy közismert és széles körben használt szimbólum, a háború hegyvidéki áldozatainak emlékére. Mégis képesek voltak elferdíteni az egészet és az jött le belőle sokaknak, hogy a Mitnyan az a) kb. nyilas b) minimum baromságokra költi a pénzt a kátyúzás helyett. Ez kicsiben elment, de ez egy szemét provokáció volt most, aminek akkor sem szabad felülni, ha az a mondanivalója: van aki többet ér a másiknál.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 23:09:56

@jardel:

A fidesznek olyannyira nem volt kifogása a holótagadás tiltása ellen, hogy még meg is toldotta egy kiegészítő javaslattal, amit Gyurcsány meg is szavazott. Ha Gyurcsány példáját követte volna a teljes szocipárt és szadi, most a Fidesz nem moshatná le magáról, hogy teljes összhangban szavazta meg a ballibekkel ezt a gyalázatos és józan észnek ellentmondó törvényt. Még egyszer, a Fideszen nem múlott, ha az ő módosító indítványát megszavazták volna, utána magára a fő beterjesztésre csakis igennel szavazhatott volna! A ballibek mentették meg egy még nagyobb gyalázattól...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.23. 23:14:39

"de azt nem szeretném, hogy mondjuk a közigazgatás átalakítása azon bukna meg (többség hiányában), hogy a Fidesz kiállt a szólásszabadság mellett, és ezen belül egészen pontosan amellett, hogy egy egyébként megtörtént dolgot valakik máshogy is értékelhessenek, mint a hivatalos álláspont. "

Mire megyünk apró, technikai jellegű reformokkal, ha ennek ára, hogy olyan alapvető dolgokban van már terror, hogy pl. bevezetik a Gondolatbűnt?
Szerintem a közigazgatás bakfitty ahhoz képest, hogy zajlik egy kegyetlen hódítás Mo-on és a Fidesz épp a hódítókkal felejt el szembeszállni, mert megváltó tervei vannak a közizgatással, aminek nem lesz nagy jelentősége, ha már héber lesz a hivatali nyelv.
Pont ilyen megfontolásokból ment át Románia EU tagsága, vagy a liszaboni szerződés látatlanban ratifikálása is, nehogy a végén kiderüljön, hogy mindnen fontosat feláldoz a fidesz "kompromisszumból", hogy pár jelentéktelen apróságot elintézhessen.És különben is, egyelőre még nem kizárt, hogy Pintérmaffiózó lesz a belügyminiszter. Ettől kéne olyan boldognak lennünk, ezeknek kell kormányra kerülnie?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.24. 00:03:47

@jardel: ha karakánul feláll a Fidesz frakció a parlamentben és azt mondja: "Mi nem szavazunk meg olyan törvényjavaslatot, ami korlátozza a szólásszabadságot és különbséget tesz népirtások közt!", akkor én bólintottam volna egyet és talán elgondolkodnék azon, hogy kire voksoljak. Ugyanis ezzel bebizonyították, hogy gerinctelenek és a legszomorúbb, hogy a zsidók helytartói ők is. A Fidesz nem szavazókat veszített volna, hanem talán vissza is nyer rengeteget a Jobbik szavazók közül. Ezzel a döntésével viszont biztos, hogy veszített.
Semmiképpen nem szavaztak volna nemmel, ebben biztos vagyok. Nem a stratégiával kell magyarázni ezt a döntést. Annyiban ügyeskedtek, hogy nem szavaztak igennel, mert nem volt a szavazatukra szükség. Viszont igen szavazással szerintem minimum 10%-ot csökken a népszerűségük, ami automatikusan a Jobbikhoz csapódik (de legalábbis a nagyja).

Mondjuk ki: elbaszták!
Nem kicsit, nagyon!

Scala 2010.02.24. 00:13:53

Karakán, mint szó az ellenzéki Fidesznél (elmúlt 8 év), fogalmilag kizárt.
Nem baj, legalább muszáj lesz levonni a konzekvenciákat.

Hozzátenném, mefisto és jardel nem érzelmi alapon kezeli a kérdst. Mi egy picit igen. De én veletek értek egyet, kivve a közigazgatási reform egy lófütty.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.24. 00:21:15

@Scala:

Akkor lófütty, ha még fontosabbakat áldoznak fel érte.

Egyébként nem ez a kérdések kérdése, csak egy magától értetődő apróság, hogy mindneféle léhűtő posztokat töredékére kell csökkenteni. Az alapkérdés, hogy a fogyasztói társadalom bukásával helyre kell álljtani a produktív gazdaságot. Ezzel meg nem nagyon mernek kampányolni, akik tudják, azok se.

Arra senki nem reagált, hogy csak a szocikon múlt, hogy a Fidesz nem szavazott igennel.

jardel 2010.02.24. 10:03:55

@Arma Gedeon2: 1. szerintem a közigazgatás átalakítása vagy mondjuk a vállalkozások helyzetbe hozása nem apróság: ha ezek a gyakorlati, de fontos dolgok megtörténnek és szépen lassan elkezdenek működni a dolgok, több esélyt adva az embereknek, akkor várható, hogy kialakul, megerősödik egy olyan réteg, amely már pártoktól, külső hatásoktól függetlenül is meg tudja fogalmazni az akaratát és érvényesíti azt (nem tudományos igénnyel fogalmazva). Kurucos rohamok helyett józan ész, ettől még nem kell feladni az értékeket, de szerintem igenis meg kell válogatni, hogy mikor, minek van helye. Egyébként nem véletlen, hogy a Jobbik is visszavett - van tét. Na, a Fidesznél 2X ekkora a tét. Szerintem meg kell teremteni azt a helyzetet, hogy Mo. eséllyel felléphessen azok ellen, akik veszélyeztetik az érdekeit. Most nem ez a helyzet és ez az elmúlt 8 évnek is köszönhető: ezeket a kormányokat pedig nem zsidók szavazták meg, hanem magyarok, akiknek egy jó része most a Jobbikra vagy a Fideszre fog szavazni. Én inkább ezen gondolkodnék. Románia EU tagságáról pedig annyit, hogy Macedónia ma is FYROM, Észak-Ciprus meg egy szegény hely, ami nem lehet Ciprus része - mert a görögök tökösek voltak. És mi az eredménye? Mert szerintem semmi és erre ők is rájöttek már. Romániához még annyit adalékként, hogy amíg az RMDSZ kb. 300 magyar család korrupciós üzleteinek eszköze, amelyek hatalomból is igen keveset tettek Erdélyért, addig ne már Románia EU tagságával foglalkozzunk.
2. hol lehet megtalálni ezt a fideszes indítványt?

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.02.24. 14:11:34

@jardel:

a fidesz indítványáról a sajtó is beszámolt és nyilván fent van az országgyűlés iratai közt online.

A többi ügyben: nem lesz "lassú építkezés", mert összedől a viilággazdaság

lásd:

olajcsucs.blogspot.com/2010/02/az-oroszok-veszett-kutyat-szeliditenek.html

molaris 2010.02.27. 08:25:04

Zsidók palesztinokat gyilkolnak. Ennek tagadása- KÍVÁNATOS!!!!!!

A Fideszben is kezdenek előbújni a patkányok. A leendő hatalom fényében megmártóznak, aztán vissza az árnyékba, és szorgosan másolják majd tanítóik tetteit.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.03.10. 13:33:41

A jelen helyzetben már jobban meg tudom érteni, hogy a köztársasági elnöki címet bitorló Keselyű Lászlót nem engedték be Szlovákiába. Ideje kitiltani Csonkamagyarországról is...
süti beállítások módosítása