HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.04.12. 00:16 Herr SturmLikudnik

Gyorselemzés

Fidesz nyert - papírforma
Fidesz 2/3-ot nyer(t) - Kúrcsány csomagolj :)
Mszp második, Jobbik harmadik - affene, vesztettem egy sört
LMP bejutott - nyertem egy sört
MADESZ game over - van igazság a világon

Bővebben később, most bontok egy hideg sört és leporolom a Scorpions "Wind of change" nótáját. Stílusosan, bakelit lemezről. Mint amikor anno 1989-ben lelkes pubiként özönlöttem át Berlin keleti részéből a nyugatiba a Zendékában: tabula rasa, új idő kezdődik. Nagy lehetőségek nyílnak és nagy felelősség - vágjunk neki az új 4 évnek.

Update: saját szemszögből félsiker a választás. Renitens szavazat-megosztóként, császári voksommal élve a fidoxot hatalomra segítettem, ámde Chuck Norris-ot nem sikerült egyéniben bejuttatnom. Master, I have failed you!

49 komment · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr811913366

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Választások után, választások előtt 2010.04.13. 17:43:30

Mindenek előtt gratulálok a Fidesznek az elért eredményhez. Reméljük, hogy beváltják ígéreteiket és kivezetik az országot a kátyúból. Sajnos már egyre kevésbé tudok hinni ebben. És egyúttal hadd gratuláljak a Jobbiknak is az elért eredményhez. Szé...

Trackback: Anti-MSZP 2010.04.12. 02:18:09

 A választás üzenete: csak ne az MSZP-t! A vasárnapi választás egyértelműen az MSZP-ellenes erők elsöprő győzelmét hozta. A választások első fordulója a Fidesz nagy győzelmét hozta. Nincs azonban győzelem vereség nélkül. A vasárnapi választások ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.12. 01:06:48

LMP bejutása kiakasztott. Erre marha nagy szükség volt. Budapest 4ever. Bombáznám porig...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.12. 01:07:56

Jobbik talán még előzheti a szocikat.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 01:33:43

@Bemmbemm:

"Budapest 4ever. Bombáznám porig..."

Na látod PONT ezért esett pofára a Dzsobbik a fővárosban és nem lett országos győzelem (nyöhe) se. Hiteles szókimondó hazafiasch polityikára van igény, a tahó übermagyarkodásnak kisebb a piaca. Le lehet vonni a következtetéseket. Én szóltam előre.

Ui: nem, nekem se kedvencem az szdsz 2.0

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.12. 01:52:02

@Herr SturmLiberator: Milyen következtetéseket? A Jobbik a büdös életben nem lesz erős Budapesten. Az a város egy gennyes seb az országon. Ezermilliárdok folynak el a végeláthatatlan beruházásokra, máshol meg egy óvodát nem tudnak fenntartani.

2 millió ember miatt sokat veszít a 8 millió vidéken élő magyar.

Ez nem tahó übermagyarkodás volt barátom, ez tény. Ez a tetves város gáncsolta el a Fideszt is az elmúlt 2 választáson, ha emlékszel még.. Hol volt akkor a Fidesz a fővárosban a vidékhez képest? Sehol.

Az más kérdés, hogy a BKV botrányok miatt sokan átvándoroltak kénytelen kelletlen a Fideszhez is.

A Fidesz folytat hiteles hazafias szókimondó politikát mi? Ne röhögtess már.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.12. 01:54:28

Ha nem vetted észre, akkor közlöm, hogy nem a Fidesz eredményével van bajom. Az várható bolt. Gratulálok nekik!

De van ismét SZDSZ-ünk és majd 20 %-on állnak a komcsik, akiknek már létezniük sem szabadna. Lesz itt sírás 2014-ben megint.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 02:14:09

@Bemmbemm:

Nem érted, nem akarod érteni, nem is érdemes. De elárom a trükköt: a fidox megtanult rámosolyogni Budapestre, ha már eccer van ott milliós szavazóréteg.

Zorbánék abbahagyták a főváros népének szapulását, míg a te okos Pörzséd a barikádon Szent Gellértből is antiszemét taplópagandát csinált. Feldicsőítette a város fölösleges szarrá rombolását előidéző kitörésnapi waffentúristákat és naív/nyilas pajtásaikat. És nédda, ki hinné, nem kért belőle a nevezett milliós fővárosi réteg (se, vidéken is toronymagasan elhúzott a narancs egynémely balfék kampánystratégája ellenére is.). Vona elprimitívkedett márciusi beszéde se tett jót az imázsnak, a kampányzáróra már csak a tömeg töredéke ment el. Nem, nem szent a fidox, de 2010-et (kettőezertizet) írunk és nem 1944-et. És a világvége sem jön holnapután, a nemzetközi nemzeti forradalom se. Ideje felnézni néha a turulbutikban vett alterezotérikus szittyabullshitból. Ez kérlek szépen nem Koppány országa, Szent István adta meg az irányt, a (sokszor hálátlan) nyugati ihletettségű orientáció kell a népnek. Csinált volna a Jobbik modernizált szofthortizmust...

Ez van, hiába vered a söröd az asztalra. Csurka/Torgyán is így lett önmaga paródiája.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.04.12. 07:57:24

A Jobbik többet kapott mint amennyit tippeltem.
Az MSZP is.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 08:26:23

@Talon Karrde:

Sebaj, nekem az volt a fontos, hogy NE legyünk következmények nélküli ország. Ne lehessen jól kijönni egy öszödi böszmeségből. Mindennek megvan a határa.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.12. 11:49:32

@Herr SturmLiberator: Ne add már a számba ezt a "szittyabulshit" dumát megint! Soha nem voltam híve ennek az ősmagyarkodásnak, nem az én asztalom. Jössz ezzel a szar sablon szittyázással, felesleges!

Az, hogy mi lesz a világban, egy erősen kérdéses dolog. Nem a virágevők fogják meghatározni a közeljövőt. De ezt hagyjuk is.

A mostani Fidesz szavazók egy nagy része fáziskésésben van. 2006-ban tetszettek volna a Fideszre szavazni. Kíváncsi leszek az elkövetkezendő évekre. Kormányozzanak sikeresen! Az én érdekem is, de félek, hogy nem sok jót várhatunk most sem.

A Jobbik még fiatal párt. Gyerekbetegségei vannak. Valóban le kell most kicsit csillapodniuk, csináltak hülyeségeket.

Ezt a fellengzős hangnemet meg tényleg elhagyhatnád néha. Ma már meghallgattam néhány jó barátom kellemesen agymosott szövegét és "jobbik szavazók" leidiótázását.

Remélem a Fidesz a fellengzős hangnemen kívül mást is fel fog mutatni.

És maradjunk annyiban, ha a Jobbiknak csak fele akkora médiafelülete lett volna, mint a többi pártnak, akkor most vakarhatná a fejét a Fidesz. És a hátrány ellenére is majd 900 ezren szavaztak rájuk. Azért ez szép dolog.

Utólag még annyit: ne a sablon szövegedet told, mert nem értetted meg, amit mondtam. Nem a Fidesz eredményével van bajom a fővárosban, hanem azzal, hogy a szocik és a kis takony zsidópárt ilyen magas arányban kapott szavazatokat megint. Azok, akik rájuk szavaztak, a büdös életben nem szavaznának a Jobbikra.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 12:59:39

@Bemmbemm:

Üdvözlöm az egódat, de nem rólad, hanem a Jobbikról generell beszélek, ott meg - lásd Csanádvezér - igenis van szittyabullshit.

Ha nem tetszik a szövegem, ne olvasd, nem nagy ügy :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.12. 13:11:49

@Herr SturmLiberator: @Bemmbemm: Lásd be Bemmbemm HSLnek igaza van. A Jobbik a kampányban tényleg túlerőltette a tubrómagyarkodást.

Teljesen fölösleges volt nyíltan zsidózni, teljesen fölöslegesen kurucinfóztak, és fölösleges volt a fideszt is ilyen módon támadni.

Az a helyzet, hogy a Jobbik még így is túlnyerte magát, ha ezt az arcát fogja a továbbiakban is mutatni, mennek vissza 2.2%-ra.

A kifogáskeresés, bűnbakképzés pedig fölösleges sőt káros. Igen: Budapestet elvesztette a Jobbik, pedig itt is van ám cigánybűnözés, és a színvonalas zsidózásra is lett volna igény.

Szóval: "Le lehet vonni a következtetéseket. Én szóltam előre."

miről van itt nagybasz0 2010.04.12. 13:34:29

@Herr SturmLiberator: Kíváncsi vagyok, hogy milyen mélyen fognak belemenni ebbe "hogy NE legyünk következmények nélküli ország." "Elszámoltatás" sztem nem nagyon lesz, szlalom beébi szlalommal ugyanis igen problémás bármit komolyan csinálni.

miről van itt nagybasz0 2010.04.12. 13:44:42

@miről van itt nagybaszó: Hát sajnos a Jobbik elrontott valamit, kommunikáció, szervezés, tervezés... Azért az Mszp-t illő lett vóna lenyomni, úgy látszik még nem vagyunk elég mélyen a szarban, hogy az emberek elmenjenek szavazni...

jardel 2010.04.12. 14:21:24

Azért ne csináljunk már úgy, mintha a Jobbik 16,7%-a nem lenne jó eredmény és elbasztak volna valamit - szerintem inkább nagyon is ügyes, hogy ezt elérték. Az, hogy mást kommunikáltak, az elemzők meg nem tudták, hogy mennyit is érhet el pontosan és ezért van, aki többet várt, egy dolog, a másik, hogy 0-ról így felépíteni egy szép teljestmény. Megtartani méginkább. Az meg, hogy az LMP elért 7,x %-ot miért probléma könyörgöm? Mások is élnek itt. szerintem innetől kezdve az a lényeges, hogy az új kormány lehetővé teszi-e és mikorra, hogy adótrükkök nélkül műkdötessél egy vállalkozást, hogy az üzletszerzésben ne legyen ilyen meghatározó a (politikai) kapcsolat, hogy az emberek meg tudják valósítani elképzeléseiket. Stb. Ez baromira nem lesz könnyű és ilyen felhatalmazás birtokában végre nem lehet hivatkozni semmire.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.12. 16:06:52

@jardel: Ebben is van igazság. A Jobbik megduplázta a szavazóit az EPválasztás óta..
De ha az átszavazókat levesszük akkor minimum megtriplázta.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.12. 16:48:03

@TaTa86.: Szerintem is nagyon jó eredményt ért el a Jobbik. Aki itt valóban győzelmet várt, az álomvilágban él.
A Jobbiknak nincs médiája. A HírTV alapítója mondta most, hogy a Fidesznek is felépített egy médiabirodalmat, a Jobbiknak is fel tud. A média kulcskérdés. Persze támadott itt a Jobbik a Fideszre, stb, csak azt az egyet higgyétek el, hogy ami itt neten kering, az a szavazók 80-90 %-ához NEM JUT EL! Nem befolyásolta őket semmi, viszont minden este megkapták a "szélsőjobbtól" való rettegés adagot, mind a bal, mind a jobboldali sajtóban. Barikádot szerintetek hányan ismerik? Az ország 20-30 %-a? A többi még csak nem is hallott róla.
Nem az elhibázott nagymagyarkodás volt itt a probléma, hanem hogy nincs médiafelületük. Még...

@jardel: Az a baj Jardel, hogy Budapesten megint nagy arányban szavaztak semmirekellő emberekre. Mit kaptak a szocialistáktól és az SZDSZ-től az utóbbi 20 évben? Egy kutyaszaros, botrányos várost. Az LMP pedig valóban ugyanaz, mint az SZDSZ volt. Kóka is ott mosolygott, mikor megkérdezték, hogy támogatta e a kampányukat. Mit keresett ott több nagykövetség delegációja a köreikben a választások éjszakáján? Nem lesznek olyan helyzetben, mint az SZDSZ volt, de ismét ott ülnek a parlamentben és ez aggasztó.

@Herr SturmLiberator: nem venném magamra a mondataidat, ha nem fogalmaznál kétértelműen. Olvasd vissza magad. Ne csodálkozz, ha valaki betámad, ha nem fogalmazol egyértelműen.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.12. 17:00:02

@Bemmbemm:

Egyértelműség hiánya miatt speciell blogolásom kezdete óta soha nem vettek elő, annál inkább azért, ha kivert a biztonsági szelepem a vita hevében.

jardel 2010.04.12. 18:26:27

@Bemmbemm: ezzel azért teljesen nem értek egyet. Bp-et tényleg rendesen elcseszték, de az egyetlen hely, ahol jó eredményt értek el, a XIII.kerület, ott valóban egy jó polgármestert adtak. A rejtély az, hogy eddig miért szavaztak rájuk annyian az elmúlt években. A 20-30% meg egy törzsközönség, ezen nem érdemes mérgelődni, ha OV törvénybe iktatná, hogy csak pedofilok lehetnek papok és minden gyereket kötelező ezekhez hittanra járatni, akkor is lenne 20%, aki a Fidszre szavazna. Az LMP-ről meg azt gondolom, hogy bár az LMP tagok, szavazók közül biztos sokan szavaztak valamikor az SZDSZ-re, azért nem feltétlenül bűnözők, semmirekellők. Lehet, hogy elkurvulnak majd mértéktelenül, mint a szadesz, de ezt még nem tudjuk.

tudi 2010.04.12. 18:35:04

Az elempé engem nagyon meglepett, én úgy max 5,1-től max 6%-ra tippeltem volna, a jobbik is meglepett, hogy "csak" 3. lett. Az mszp mégjobban meglepett, hogy majd 20%-ot ért el.
Amúgy én azokkal értek eggyet, akik szerint a jobbik elqurt valamit, nem kicsit nagyon, igaz ez is szép eredmény volt tőlük gratula is, de el lelhet gondolkodni miért buktak BP-n, a folyamatos Judapestezés stb ehhez vezet, ha én pesti lettem volna kikértem volna magamnak, mégha ismerős is lett volna a BP-i cigányhelyzet, most ebből lehet tanulnak és visszábbvesznek az arcból, mert én pl azért nem szavaztam.rájuk, mert a végén már nagyon irritált ez a csak mi vagyunk az igaz magyarok stb. Ha ez megtörténik, és közben nem aprózódnak le, akkor még lehet 2.erő is 2014-re, de végülis nem rossz eredmény egy "elsőbálozótól".

tudi 2010.04.12. 18:39:35

@miről van itt nagybaszó: "Azért az Mszp-t illő lett vóna lenyomni, úgy látszik még nem vagyunk elég mélyen a szarban, hogy az emberek elmenjenek szavazni... "
Lehet, de szerintem azért mert még mindíg vannak olyan emberek, akiknek az mszp az isten, ha Gyurcsány a veséjüket eladta volna albán szervkereskedőknek, azért is a fidesz, meg a patásorbán lenne a hibás, meg belehet őket hülyíteni minden fassággal, és sajnos nem csak nyugdíjasokat, hallottam én már mszp-t dícsőíteni 20-30 éves egyetemet végzett embert.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.12. 18:45:12

@tudi: Én pesti vagyok, de nem zavar a Judapestezés...

jardel 2010.04.12. 18:56:30

Olvastam valamit az Origon - index nem elérhető vhogy by the way - hogy az adatvédelmi biztos szerint jogsértő volt a tegnapi OVB határozat.
Erről az jutott eszembe, hogy: leszarom. Egy dolog viszont szerintem fontos lenne: a pártállami és az emúlt 20 év titkosított iratai és adatai legyenek nyilvánosak! Indítsunk aláírásgyűjtést népszavazásért, ha az új kormánynak ez nem lesz fontos. Van-e 200 000 magyar ember, aki tudni akarja, hogy ki volt ügynök és mi szerepel a privatizációs szerződésekben? ez lehetne az igazi jele annak, hogy rendszerváltás következik.

geor dar khordak 2010.04.12. 20:18:01

@jardel: De, tudjuk (már ha nyitott szemmel járunk)
"Lányi András író, humánökológus, a választásokon ezúttal nem induló Élőlánc ökopárt alapítója azt kéri a környezetvédőktől, hogy ne szavazzanak az LMP-re, mert Schiffer András pártja eleven cáfolata annak, hogy lehetne más a politika, mint puszta marketing. Állítja, felkereste őt az amerikai nagykövetség két munkatársa, és egy órán át arról faggatták, hogy az Élőlánc
miért nem áll be az LMP mögé."
www.magyarhirlap.hu/hatter/lanyi_vigyazat_atveres_ne_szavazzanak_az_lmpre.html
Mi faszt keresett az USA nagykövete az lmpnél a választások éjszakáján?
Üdv a való világban!

Scala 2010.04.12. 20:31:39

@geor dar khordak: Na ez az.
Írtam egy hosszút és nagyon értelmeset :-D, de elveszett. Szóval most gyűjtöm az erőt, hogy újra.
Lmp: nekem nem kell. És senki nem nyomja le őket a torkomon.
Am. T. Fidesz lehet beveszi őket a kolícióba... várjuk ki a végét... szép lesz.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.12. 21:06:48

@Scala: Felháborítónak tartom, hogy még mindig életben tartanak egy ilyen kis zsidó pártot. Tegnap este ez húzott fel a legjobban. Ha hagyjuk, megint megerősödnek és lenyomják a szart az emberek torkán. NEM KÉRÜNK TÖBBET ILYENEKBŐL!

A mi kisvárosunkban is elég sok szavazatot kaptak. Lestem is. Szerintem valami újat kerestek, elhúzták előttük a mézesmadzagot, de fogalmuk sem volt kire szavaznak. Bár elég sok itt a kitelepült pesti fiatal. Azokból kinézem, hogy ezeket támogatták.

@geor dar khordak: a főnököm, aki egyébként nem nagyon mondja el a politikai véleményét, is azon volt kiakadva, hogy MIT KERESTEK EGYES NAGYKÖVETEK tegnap az LMP-nél?! Pofánkba röhög as zsidó karvalytőke. Meg lehet nézni Schifferék arcát: jellegzetes beletenyésztett egyedek.

Egy másik blogról idézem egy olvasó hozzászólását:

"Csak még valamit.Dolgoztam 4 évet budán,a Tabáni Terasz nevű zsidó étteremben a 2000 évek elején.Akkor még nemigen ébredtem magamra,OTT tudtam meg hogy kik is ezek,förtelmes érzésekkel jártam oda dolgozni,emberileg komoly erkölcsi, morális fertőt éltem át.(többedmagammal gojok)Egy nap du.5 kor ledobtam a kötényemet és egyszerüen hazamentem,végeztem,hánytam tőlük.Nem számitott hogy egy vasam sem volt,nem birtam tovább.Na ez az lmp-s siffer törzsvendég volt ott.Gyakran jött az akkoriban legujabb zöld szinű range rover csucs terepjárójával.Hogy milyen piti vendég volt,mellékes csak azt nem értettem még eleinte,miért nem reagál a kedvességre, odafigyelésre,szakmaiságra.Nem pénnzel(jattal)hanem ugymond emberi gesztusokkal.Ez az ember közelről,élőben félelmetes aurával van megáldva,arcmimikája vetekszik egy vizihulláéval,szinte semmilyen érzelem vagy értelem nem tükröződik a képén kommunikáció esetén.Ez persze nem bűn,de nemsokára már tudtam hogy ez valószinűen goj mivoltomnak szól.Csak még azt nem tudom,hogy poloskának,vagy csótánynak nézett engem.És imé,felbukkant a semmiből,lehet nézni újra szimpatikus pofáját,és kitudja még mire viszi.Ez a mi hazánk,ez MAGYARHON? "

jaegtoer 2010.04.12. 21:12:11

1. Szittyát a szattyánba!
Kéretik a szittyákat békén hagyni! Én is az volnék, szász, sváb, magyar és egyéb, ki tudja még milyen felmenőkkel. Elég bajunk volt már ezzel és ebből. Csomagoljuk szattyánba, a modernebbek sztaniolba, be a fiókba, vigyázzunk rá, ne feledkezzünk meg róla. Tartsuk észben, és a szívben. Ez a mi belső ügyünk. A mi dolgunk. Magyarok vagyunk. Ez még nem érdem. Az érték a tett.

2. Ne legyünk telhetetlenek.

2.1 Az mdf látványosan kiesett, Ibolya lemondott, menekül.
2.2 Az szdsz=00
2.3 Az mszp szűkölhet, nyáladzhat, de ki nem szarja le őket. 8 (más olvasatban 21) évük volt, hogy átvegyék és meghonosítsák az európai szociáldemokrata mintát. Nem tették. Dögöljenek meg. El is fognak hullani.

3. Van két új parlamenti pártunk.

3.1 Jobbik. Meglátjuk. Szocializálódhatnak. A felelősség felismerése megváltoztathatja előnyükre őket. (Ha nem az NBH manipulálja őket, ennek most egyre csökken a lehetősége)
3.2 LMP (SZDSZ 2.0) Minden államtitokhoz hozzáférhetnek legálisan. Ez volt a cél. Nem a tagságé. Akik gründolták ezt a kampanit. Kivédhetetlen. Az előd csúfosan megbukott. Rájuk is ez vár, ha elvetik a sulykot. Sajnos a demokrácia nem csak drága, időigényes is.

4. A fidesz-kdnp m á r egyedül is kormányképes. Valószínűsíthető a kétharmados többség.

Háááá örüjjjünk mááá enneeek!

jaegtoer 2010.04.12. 21:20:58

@Bemmbemm:

Ne idegeld magad. Egyszer majd napvilágra kerül, mennyi kettős állampolgárságú magyar él szavazati jogával. Ők mind szavaztak vasárnap Pesten is, Budán is, meg messze is.

Ezért kell valamennyi magyarra kiterjeszteni a kettős állampolgárság intézményét.

Scala 2010.04.13. 01:02:02

@Bemmbemm: A Tabáni Teraszban egyszer voltam, jól főznek. :-)
Ez a leírás elég szemléletes. Nem lep meg...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.13. 11:53:51

@Scala: az, hogy hogy főznek egy étteremben nem minősíti a tulajdonosi kört. Egy olyan helyen, ahová csak a felső körök járnak, nem lehet mekis kaját az asztalra tenni. A fentebb linkelt kommentet teljes mértékben elhiszem. Van egy rokonom, aki szintén egy elitétteremben volt felszolgáló a belvárosban. Ő is csak ilyen történeteket mesélt a nyikhaj zsidó vendégekről, akik kutyába sem veszik az alkalmazottakat. Arra sem méltatják őket, hogy válaszoljanak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.13. 12:39:42

@Bemmbemm: "Ő is csak ilyen történeteket mesélt a nyikhaj zsidó vendégekről, akik kutyába sem veszik az alkalmazottakat."
Mégis mit vársz az újgazdagoktól?

jardel 2010.04.13. 12:52:44

@geor dar khordak: azt, hogy az LMP az eleven cáfolata annak, hogy nem L.M.P. osztom és én is leírtam számos helyen. Azt is gondolom azonban, hogy a többi párt is sok szempontból a cáfolata annak, amit képviselni akar és egyik sem szende szűzleányok gyülekezete, egyúttal azonban mindegyik elég vegyes társaság. Az LMP számomra akkor lenne SZDSZ 2.0, ha azt csinálnák, mint Demszky - és az, hogy az amerikai nagykövet megjelenik náluk, hogy a Schiffer nem szimpatikus és furcsán néz ki, az még nem egyenlő azzal, amit a szadesz egy része tett. Az, hogy egyébként milyen nézeteket vallanak egy más kérdés, ezekkel max. nem értek egyet, nem szimpatikus stb. de ettől az egész társaság és a szavazóik nekem még nem alávalók, hazaárulók stb.

jardel 2010.04.13. 12:59:56

@Bemmbemm: Nekem is volt olyan élményen, hogy egy zsidó származású ember felettébb inkorrektül járt el, de olyan is, hogy történelmi Magyarország matricás vagy kimondottan "szittya" jellegű tevékenységeket űző valaki tette ezt és természetesen olyan is, hogy egy úgymond "fideszes". Sőt, ért kellemes meglepetés zs származású és kellemetlen nem zs származású ember részéről. Szóval erre azért olyan sokat nem adnék és megmondom őszintén, hogy az alpári zsidózást nem tekintem az egészséges lelkület részének. Szerintem egyébként egyes népcsoportoknak vannak sajátosságaik és ez alapján tudni kell elhelyezni őket, tartani egy lépés távolságot - de ez sajnos a magyarokra is igaz. Hasonlóan az ember általában tudja, hogy bizonyos dolgokban kb. mit várhat egy angoltól vagy némettől, amellett, hogy nyilván ez nem lesz igaz minden angolra vagy németre és minden szituációra.
Szerintem nekünk akkor lesz jobb, ha magunkra koncentrálunk és arra, hogy azt a beteg lelkületet, ami ezt az országot uralja, hogyan tegyük jobbá, hogy legyen ez egy élhetőbb hely. Tévedés lenne, ha ebben a tekintetben éles határvonalat húznánk emberek közé politikai nézeteik vagy származásuk alapján - szerintem.

Scala 2010.04.13. 16:43:44

@jardel: Egy lépés távolság nem elég... :-D
Egyébként ezeket nem érdekli. Az első dolga a bejutás után az volt, hogy a pénzről beszél:
pártfinanszírozás, kampányfinanszírozás.
Mert ők a semmiből kampányoltak a sárga labdák a semmiből hullottak alá, és a teljes marketingstratégia.
Hát én itt be is fejeztem, köszönöm szépen.

Kínosan ügyelnek, hogy ne ugyanazok az arcok, és más, szende és amatőrnek tűnő kommunikáció leggyen. Be is jött. Én maradok cinikus állat. Túl jó a radarom.

A többiekről elmondottakban egyetértek, iszonyú kiábrándítóak a 'fideszesek' is, ha arról van szó...

Scala 2010.04.13. 16:48:10

@TaTa86.: Az újgazdagok borzasztóak, és van közös metszet a két halmaz között...
Fene tudja érdemes-e itt distinkciót tenni. Lehetni, lehet. ;-)

Scala 2010.04.13. 16:59:08

E pillanatban látom, hogy a kerületemben visszalépett a cocialista jelölt az lmp-s javára.
Kénytelen leszek elvonszolni magam a második fordulóra... és érvényesen szavazni. Basszus. :-D

geor dar khordak 2010.04.13. 17:35:55

@jardel: Álljunk meg egy szóra, én semmi olyat nem írtam hogy az lmp szavazói alávalók vagy/és hazaárulók.
Azt továbbra is fenntartom, hogy az lmp számomra messziről bűzlik. Amúgy sokkal nagyobb problémának tartom az mszpre savazó 990ezer embert.

Scala 2010.04.13. 21:21:20

@geor dar khordak: Szerintem a kommerek szavazóbázisának fele kihalóban, és amúgy is menthetetlen. Voltak, vannak, lesznek.

Bűzlik: igen, mint állat, számomra is. Sajna az ő 7%-uk is voltak, vannak lesznek... Vegyük tudomásul. Bár jobb lenne, ha a 7-ből 4-5% lenne, és akkor agyő. Én ezt szeretném.
De ez a ragadós massza sosem mosható le, ez van.
Vagy akkor a fővárosi választókerületeket kéne nagyon átszabni, átsúlyozni. Ebben benne lennék.
Mert BemmBemm is megfogalmazta: valami brutális torzítás van a rendszerben, ami nem az egységes Magyarországot építi, csak a vidék-Bp. ellentétet.

Scala 2010.04.13. 21:23:58

Ja, természetesen a puding próbája mondás és az ártatlanság vélelme mindenkit megillet, gonosz előítéleteim meg hadd legyenek. /Vannak./ Kiderül bejön-e. ;-)

jardel 2010.04.14. 08:16:33

@Scala: az egész sztori baromi jól példázza azt, hogy sokan általában gondolkodás nélkül hisznek el mindent, ami le van írva és szépen felépített sablonjaik alapján már meg is fogalmazzák határozott véleményüket - mert hogy a kommentek 50%-a az elmúlt 1-2 napban a közéleti blogokon arról szólt, hogy nahát, Obama beállít az LMP mögé.
Vona meg leszarja, csak jól jön neki, nálunk is kell, hogy vigye valaki az anti-atlantista vonalat.
Az mondjuk már egészen durva, hogy ezek szerint egy úgymond Fidesz-közeli napilap is lehozta, hogy csak az LMP-nél volt a nagykövet. Tovább érlelődik bennem a poszt a napilapokról.

geor dar khordak 2010.04.14. 09:15:25

@Scala: Köszi, olvastam.
Az lmp szavazókat tudom hová tenni, de az mszp szavazók száma hihetetlen számomra. Részemről kétféle mszp szavazót tudok elképzelni 1, agyhalott 2, anyagi érdeke az mszp hatalma. Szomorú ha ezek száma 990 ezer.
@jardel: Hol posztolsz? Napilapok mind borzasztóak szerintem, sőt nem csak azok. Oknyomozó újságírás minimális létezik. Balatonring kapcsán az indexes Bodoky verte a tamtamot, annak kapcsán volt erről szó.

jardel 2010.04.14. 10:59:46

@geor dar khordak: nem posztolok, de ez a kérdés (napilapok) annyira idegesít, hogy felmerült bennem, írok erről valamit. Valami végtelen igénytelenség és ostobaság jellemi a közéleti lapokat és a szerzők többségét - vannak kivételek persze. Az egy-egy cikkel kapcsolatos felületesség mellett átüt rajtuk az általános műveletlenség és tájékozatlanság is - valószínűleg ez vezet oda, hogy a cikkek igen jelentős hányada is színvonaltalan. Bosszantó ez, mert igazából nincs független sajtó és ez nehezíti a tájékozódást - az ember pár témában átlátja, hogy mekkora ökörségeket írnak, de mindenhez nem lehet érteni, mindennek nem lehet utánanézni és akkor jön az általános gyanakvás. Az on-line sajtóban sem értem továbbá, hogy miért nincs egy alapvető nyelvi lektorálás - a cikkek nagy része az indexen is egyszerűen hibás, elütésektől hemzseg és hiányzik az alany/állítmány stb. A pénzzel ne jöjjenek nekem, egyszer átolvasni egy cikket még nem fogja földhöz vágni a marginjukat.

jardel 2010.04.14. 11:00:23

@geor dar khordak: szerintem a Milton-os cikkek jók voltak egyébként, nem tudom mi a véleményed.

geor dar khordak 2010.04.14. 12:30:00

@jardel: Visszás lesz amit írok. Sajtó kritikáddal egyetértek, miközben a nyomtatott sajtó olvasásról néhány éve leszoktam. Online sajtót viszont napi szinten böngészem népszavától a hírlapig (némileg a mandíner hatására) , meg más netes portálokat is. Tapasztalataink szomorúan egybecsengnek. Az hogy helyesírásom hagy maga után kívánnivalót egy dolog, de egy újságírónál alapfeltétel, hogy tudjon helyesen írni.
Bodokynak részemről maximális tisztelet az általad említett cikkeiért, még sok Bodokyt a magyar sajtóba.
Független sajtóban ne nagyon reménykedj, amennyire tudom máshol se nagyon van illetve elenyésző.
Nyilván a függetlenség elvárható lenne a közpénzből fenntartott tévéktől rádióktól.

jardel 2010.04.14. 13:24:36

@geor dar khordak: a HV-ban volt egy cikk (vagy több) pár hónapja arról, hogy miért nem él meg a magyar sajtó és az volt a következtetésük, hogy rendszeres állami támogatásra lenne szükség. Ezzel maximálisan nem értek egyet és felháborítónak is tartottam: eszükbe sem jutott, hogy amit csinálnak az esetleg nem jó, pedig a HV még nem is olyan gáz, mint egy sor másik lap. Az ő szerkesztőségükben is van azonban egy sor ember, aki kb. alanyi jogon ír és nem igazán nézik meg, hogy amit ír azt kit is érdekel, szakmailag milyen szintű és mit kellene változtatni azon, hogy többeket érjenek el. Persze a Blikk példányszámát kár lenne megcélozni, de látható az egységes koncepció hiánya. Például a választások előtt volt egy cikksorozat arról, hogy mit akar a Fidesz meg hasonlók (Élő Anita asszem): tipikus indexes szóhasználattal íródott (ha nem tudta eddig, mi most megmondjuk stb.), talán azt feltételezve, hogy ezzel őket is 400 ezren veszik majd meg... Most arról, hogy a nemzés meg egyszerűen összekever dolgokat és ez nem is zavarja őket, nem is beszélek. De azért kell az állami támogatás.

jardel 2010.04.14. 13:35:29

@geor dar khordak: én egyébként Times-t és El Pais-t szoktam olvasgatni a külföldi lapok közül - nem függetlenek az tény, de függetlenebbek és lényegesen tartalmasabbak - a Times meg vicces is (blogok). Hozzánk, ha nem olvas az ember mást, ebből annyi jut el, hogy Lovas István (aki számomra Bayer Zsolttal együtt egy felettébb gyanús figura és hangra, stílusra és ránézésre biztos nem jobbra raknám őket) szemeszgeti a külföldi lapokat, ha éppen valami terhelőt írnak Izraelről. Szóval ez baromi szánalmas.

geor dar khordak 2010.04.14. 16:08:53

@jardel
Állami támogatás nem közszolgálati médiumnak? El kéne ezt nagyon gyorsan felejteni. Lehet a hv a hócipő és társai nyomába szeretne lépni?
Lovast én kedvelem Bayert kevésbé szerintem jó tollú publicista mindkettő.
süti beállítások módosítása