HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) mzp (2) MZP (9) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2009.05.12. 15:55 Omár

Magyarország megfogalmazza a héten területi és pénzügyi követeléseit!

Lettország és Lengyelország példáját követően Magyarország is elkezdte kidolgozni területi és pénzügyi követeléseit. A külügyminiszter elé holnap kerülő tervezet egyenlőre szigorúan titkos, mégis kiszivárgott. Olvasóink exkluzívan itt olvashatják a lista munkaanyagának kiszivárgott részeit:

"Oroszországgal szemben:

Összesen 310 milliárd dollárt a második világháborúban elszenvedett veszteségekért, a lerombolt és elszállított iparlétesítményekért, internálásokért és az ingyenmunkákért. Az összeg tartalmazza továbbá az 1989-ig történt megszállás népességi, gazdasági kárának egy részét, különösen, 50 milliárd dollár értékben, az 1956-os forradalom leverését. Ezen felül követeljük az 1945-ben zsákmányolt magyar műkincseket visszaszolgáltatni.

Szlovákiával szemben:

A Felvidék déli, többségében magyarlakta részének átadását, vagy azonnali autonóm területté nyilvánítását, 60 milliárd dollár megfizetése mellett. Ebből az összegből 2 milliárd dollár az Eszterházy Pál Alapítvány számlájára utalandó.

Romániával szemben:

Erdély egész területének visszaszolgáltatása, valamint 120 milliárd dollár összértékű kártérítés, az 1919 óta okozott, úgy a természeti, mint a gazdasági károkért, valamint a falurombolásokért. Ezen felül követeljük visszaadni az ebben az időben, illetve 1945-ben zsákmányolt magyar műkincseket.

Szerbiával szemben:

A Vajdaság magyarlakta részeinek azonnali visszaszolgáltatását, és 70 milliárd dollár kártérítés mielőbbi megfizetését, a második világháborút megelőző és követő etnikai tisztogatások miatt.

Törökországgal szemben:

80 milliárd dollár megfizetését az 1541-1686 közötti megszállás alatt elkövetett elhurcolásokért, és gazdasági károkozásért.

Mongóliával szemben:

30 milliárd dollár kártérítést a Dzsingisz kán alatt elkövetett orv hadjáratért és gazdasági kisemmizésért.

Németországgal szemben:

40 milliárd dollárt a második világháború alatt elszenvedett károkért, valamint további 5 milliárd dollárt a XI. századi két hadjárat miatt, továbbá 2 milliárd dollár kártérítést, amiért nem adták meg magukat 955-ben Augsburgnál.

(Széljegyzet a lapon: főnök, idáig ennyi, de még dolgozunk, mert ez így még csak a fél IMF-hitelt fedezi...)

Az Európai Uniót felszólítjuk, hogy Magyarországnak biztosítson a Parlamentben összesen 100 képviseleti helyet, mivel, ha nem lett volna a történelem, ma jogosan ennyi illetne meg minket. "

(http://www.fn.hu/kulfold/20090512/200_milliard_fajdalomdij_szovjet/)

108 komment

Címkék: magyarország eu oroszország lengyelország lettország jóvátétel


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr41117357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

min 2009.05.12. 20:07:12

Akkor mi mennyit fizetünk ha kiszámolják azt a sarcot /védelmi pénzt amit szedtek az őseink a környező királyságoktól:-)
Ez megint egy szélsőjobb agyroggyant baromság.....

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 20:08:23

@mefisto: Jó ötlet, felvetjük a kormányülésen! Igen, igen, én is úgy emlékszem, hogy II. András jóvoltából kaptuk ezt a címet...

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 20:10:03

@min: ööö... a kormány egyenlőre a költségvetés pozitív oldalát nézi, a kifizetések 2010 után esedékesek! ;)

balú 2009.05.12. 20:16:18

Gyerekek! Eszeteknél vagytok?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 20:20:19

@min: @balú: Remélem mindenki látja/tudja/érzi, hogy ez a cikk ironikus, és nem revíziós plakát...

Rézfánfütyülő fűzangyal 2009.05.12. 20:23:57

Azért hozzánk is jön majd néhány számla pl. Augsburg alól. Aztán Bécsből: "Nyögte Mátyás bús hadát..." Stb.stb.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.05.12. 20:30:14

A franciákat is bele kéne venni egyrészt trianonért ugye, másrészt a napóleoni háború. Na meg az olaszokat isonzóért, a horvátok meg adják vissza fiumét.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 20:31:48

@patrona-: Egyértelmű... Valószínűleg az a lap másik oldalán van! :)

szalaif 2009.05.12. 20:37:12

"Oroszországgal szemben:"

Oroszországnak (a Szovjetúniónak) mi üzentünk hadat, elég messzi be is kalandoztunk...

Szerbiával szemben:

A Vajdaságban (ahogy Romániában is) azért mi is tisztogatunk...

Németországgal szemben:

Németosrzágnak szövetségese voltunk, egy ideig - megelégedésünkre -, jól is mentek a dolgok...

Csak kapásból, lehetne ezt még csiszolni

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.12. 20:41:50

szerintem ez kurvára nem vicces.

SINtelen 2009.05.12. 20:42:45

Ennyi erővel kártérítést követelhetnék Ausztriától a Habsburg kor alatti elnyomásért, a szabadságharc leveréséért, Vatikán államtól a Törökök elleni harc csak " erkölcsi" támogatásáért a haderő helyett. Hülyeségből profik vagyunk amiért viszont Nobel díjat érdemelne az ország.

szalaif 2009.05.12. 20:42:50

Nem vicces, de nem kurvára nem, csak simán... Na és...?

min 2009.05.12. 20:45:25

Hmmm a keresztes háborúk során milyen nemzetek hadai is vonultak át akik azért megdézsmálták javainkat:-)
Szerintem ha összeadunk-kivonunk talán nullszaldóra ki lehet hozni az ügyet így mindenki marad a seggén:-)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 20:47:40

@szalaif: Ne menjünk bele egy nem komolynak szánt dolog boncolgatásába... Amúgy ezekhez ugyanannyi jogunk lenne, mint a letteknek meg a lengyeleknek. Pont.

Amúgy várom a javaslatokat, miért kaphatnánk még kárpótlást? :)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 20:49:15

@min: No ige, ez jó ötlet: a keresztes hadak. Meg ugye, hogy teljesen ne pusztítsanak le mindent, elláttuk őket ingyen élelemmel, plussz kísérni kellett őket komoly erőkkel... húzós számla lesz... :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.12. 20:54:26

Tök jó látni, hogy végre van más egészségesen soviniszta blog is, nemcsak a miénk. Hajrá!

min 2009.05.12. 20:58:42

Szerintem a németek meg a nyakunba akasztanak egy olyan pert amiért Lehel fejbevágta a krályukat, hogy csak na...

Amúgy az elsüllyeszett Szt.István csatahajónkért is kérhetnénk valamit hisz jóformán lövés nélkűl küldték a tenger fenékre.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:00:32

@min: Pontosan! Ráadásul a fegyverszünet aláírása után 1 nappal! Ajjaj! Ez is felkerült a listára...

Esetleg jogdíjat követelhetnénk a "Gulasch" kifejezésért is. Pár száz évre visszamenőleg. Alakul, alakul!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:05:35

Azért valószínűleg a lettek listája sem lesz sokkal rövidebb. Kezdve a Német Lovagrend "térítő tevékenységétől" a svédek/dánok uralmán át a szovjetekig.

De hogy képesek erre egy külön bizottságot létrehozni, az nonszensz.

Trig 2009.05.12. 21:06:16

Tényleg nem vicces.

"és 70 milliárd dollár kártérítés mielőbbi megfizetését, a második világháborút megelőző és követő etnikai tisztogatások miatt."

Másoknak ilyenért jár kártérítés. Csak mondom.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:07:01

@mefisto: Na, igen, azért szívből örülök, hogy ezt nem mi találtuk ki!

Különben szerintem minket talán egyik európai ország se körözhetne le sérelmekben... Gazdagok leszünk, csak teremtsenek precedenst! :))

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:08:05

@Trig: Én itt a magyar állampolgárokra gondoltam kollektíven. És nem is kívánnám részletezni, mert az méltánytalan lenne.

Trig 2009.05.12. 21:10:55

@Omár: Ez így meg izléstelen.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:13:04

@Trig: Amúgy megmondod nekem, hogy hány magyar kapott kártérítést a Vajdaságban, a szerb partizánok tisztogatásai nyomán?

Trig 2009.05.12. 21:15:23

@Omár: Meg. Semennyi. Nem is fog soha. Mai napig is tagadják - jobb esetben,a rosszabik az, hogy magasról leszarják.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:18:47

@Trig: Na, ez szerintem sem helyes, hogy így van, mondjuk így -finoman. Pedig a számuk több tízezerre rúg... De tényleg nem célja ennek a bejgyzésnek, hogy ezeket a sérelmeket tárgyaljuk, és az tényleg nem is lenne méltó, szóval ez legyen OFF.

ON

Rókakoma 2009.05.12. 21:23:08

Momentán az augsburgi csata 955-ben volt.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:24:29

@Trig: Féligoff

Ez a poszt most csak arról szól, hogy volt egy félhülye lett politikus, aki a lehető legbénább módon nekiállt összeszedni a hazáját ért történelmi sérelmeket, többek között arra építve az anyagi igényét, hogy mennyivel magasabb lenne az ország GDP-je, ha nincs a szovjet megszállás. Az indok természetesen valahol érthető, a megvalósítás meg egyszerűen dilettáns. Ezt próbáltuk meg érzékeltetni.

A valós magyar sérelmeket nem akarjuk belevonni ebbe a körbe, mert az véresen komoly téma - az majd kap egy komoly posztot megfelelő hangnemben.

Ez most egy hoax. :)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:24:44

@Rókakoma: Teljesen igazad van, nyomdahiba, hamu a fejemre, ki is javítom!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.12. 21:27:53

Azért azt is számítsuk bele, hogy ha bejelentkezik nálunk a történelem legelesettebb, legüldözöttebb, legszerencsétlenebb népe, akkor a záróegyenleg még akkor is mínusz lesz, ha minden kintlevőséget sikerül behajtanunk.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:30:49

@Kurtz ezredes: Akkor maradjunk annyiban, hogy csak országok perelhetnek, nem népek. :) Máris plusz.

Trig 2009.05.12. 21:32:53

@Omár:
Oké, csak arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy az ilyen dolgokkal minimum óvatosan kell bánni.

Írjatok sok jó posztot, sziasztok!

Empty 2009.05.12. 21:33:42

Szerintem csak európai, s legalább ezeréves államisággal rendelkezô országok perelhetnek.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.12. 21:35:48

@Empty:
Erre megvan a válaszuk, az Ószövetségtől számlázzák a tételt.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:36:05

@Empty: Ok, felvetés elfogadva! De a perelhetők körét hagyjuk szabadon, mert éhen veszünk! :) Meg az IMF is! ;)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:38:11

@Kurtz ezredes: Akkor is maradunk a folytonos állam léténél! :) Nesze neked diaszpóra!

Empty 2009.05.12. 21:38:57

@Kurtz ezredes:
Krisztus elôtt ami történt nem számít és kész.

Empty 2009.05.12. 21:39:28

@Omár:
Ez is jó megoldás.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:40:45

@Empty: Végülis... Csak nekünk kedvezzen. Na, lassan ott vagyunk, hogy Magyarország alkotja egyedül az ENSZ BT-t is! :)

Empty 2009.05.12. 21:41:28

@Omár:
A közép-ázsiai országok biztos, hogy sokat csesztettek miinket amikor arra jártunk. Az össes -sztántól is kérjünk valamit. Ja meg Kínától mert zaklatják az ujgurukat, s úgyis túl sok pénzük van, ha amcsi államkötvénybe ölik.

Empty 2009.05.12. 21:42:32

@Omár:
Ezt ki kell egyensúlyoznii azért. Legyen egy másik tag is. Mondjuk a Kiribat-Tokelau szigetcsoport.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:42:32

@Empty: Kína: a mérgező melanin meg a többi ócska áru okozta károk azt hiszem fedezné a fentiek egészét! :p

Empty 2009.05.12. 21:43:47

@Omár:
Az igaz, a pamutzoknival is mindig átvernek. Ezért nekem külön is jár kártérítés.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:45:57

@Empty: Tényleg, Kína! A Kínai Nagy Falat elsősorban a hunok ellen építették. Ez a szabad kereskedelem durva korlátozása; mi meg a hunok jogutódai vagyunk. Ha kiszabjuk kötbért jegybanki alapkamat x 2, visszamenőleg jónéhány száz évre, az mennyi is?

Lassan tényleg összeáll az IMF-hitel törlesztése. :)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:46:16

@Empty: Egyénileg is peresíthető lesz! Kiváló ötlet Empty!!! Amit a honpolgárok bezsebelnek, az ingatlanadóra úgyis kiszórják, szóval uccu! :DDD

Empty 2009.05.12. 21:50:05

Lengyelországtól is jár valami, valamint a görögöktôl a befogadott menekültekért. Ja, s persze Indiától is sokat befogadtunk.

Empty 2009.05.12. 21:52:00

A finnektôl is követeljünk valamennyit az eltorzított ôsi nyelvért.

is 2009.05.12. 21:55:16

@Bukowszky: szerintem meg igen, elég vicces. persze csak addig, amíg bele nem gondolok, hogy van, aki ezt komolyan meggondolja, meg nem találja viccesnek. onnantól már én is azt gondolom, hogy komolyodik a helyzet.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 21:57:48

@is: Köszönöm!

@Empty: Komolya, Empty, nem Te írtad véletlenül a jegyzéket? Kész lángelme vagy, a következő lett külügyminiszter! :DDDD Jogdíj a finnektől! Ez új dimenziókat nyit meg! Meg a magyar találmányok, amikért nem fizettek... lángszóró pl.?

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.05.12. 21:58:22

szerintem jó poszt. ha nem is montipájton, de elgondolkodtató. ha visszamegyünk: meddig? és jogos-e kártérítést követelni azoktól, akik az esemény történtekor még csak tervben sem léteztek (azoknak, akik szintén nem)?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 22:12:27

Megjegyezném (libazsír kollégának címezve első sorban), hogy ezen a blogoldalon nem tűrjük meg az ocsmány beszédet, pláne nem tartósan. Kérem maradjunk egy bizonyos szinten... Köszönöm!

hamisnero 2009.05.12. 22:32:32

és ha tudnánk bizonyítani a sumer-magyar kontinuitást? na akkor lenne dínom-dánom. a gatyáját leperelnénk a perzsáknak, meg az asszíroknak - csak attól félek, hogy ha esetleg természetben rendeznék a számlát, és a Tigris-Eufrates közét visszakapnánk, akkor háborúzni kellene az amikkal. de megéri, mert akkor a nemzeti melletti kis kuki formájú zikkuratot le tudnánk cserélni egy tutira. ja, és az Enkiduért még elmehetnénk Strasbourgba is (mint a Gilgames jogutódja).

Empty 2009.05.12. 22:38:44

@Omár:

Az atombombákért vagy darabonként 1 milliárd dollárt kapunk, vagy a mi tulajdonunkba kerülnek. Akkor meg már másként kérjük a pénzt, s többet. A reaktorelméletben is sokat segített egy-két magyar, akadt aki a gyakorlatban is, tehát reaktoronként 1000 MW teljesítményenként 1 milliárd euró.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 22:39:44

@hamisnero: Komolyan, lassan összeáll a stáb! :D LOL!

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 22:40:45

@Empty: Pontosan. És Neumann Jánost még elő se vettük! Hoppá! Bill Gates holnaptól nagy bajban lesz! XD

kafferbivalybalamber 2009.05.12. 22:46:19

És a kamatokkal mi lesz?
Így ez elég karcsú. :)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.05.12. 22:49:11

Azt a tatárjárásos számlát nem Mongóliának, hanem Kínának kéne benyújtani.
Egyrészt azért, mert nem Dzsingisz idején történt az eset, hanem később, amikor Dzsingiszt posztumusz kínai császárnak kiáltották, ki, és az így induló uralkodóház jogfolytonosságára való hivatkozással foglalták el a minap Tibetet is.
Ha pedig Tibetre érvényes a jogfolytonosság, akkor az itteni dúlásra is.
Másrészt Kínának van pénze, Mongóliának meg nincs.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 22:49:46

@kafferbivalybalamber: Ajjaj, azt hiszem nem lesz elég a világ össze pénze se....!! :)))

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 22:54:11

@Vérnűsző Barom: Természetesen jogos a kiigazítás! És végül is jobban is járunk, ha nem kumiszban kapjuk, hanem amerikai állapapírokban a kártérítést. Amerikát azért kéne békén hagyni, hogy 1. legyen aki megvéd minket csúszópénzért, 2. érjen valamit az állampapírjuk, hogy seftelhessünk vele! :DD

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.05.12. 23:01:17

Hát,pedig Trianonban közel annyira ludasak, mint a franciák. Lehetne ott is verni egy kicsit a palávert.
Emelett hivatkozhatnának arra a kétszázvalahány népre, nemzetre, amit szorgosan kiirtottak, és amelyek utólagos kártérítésének nehéz feladatát eme blog kénytelen magára vállalni.
Jó-jó, tudom, sokat esett az amcsi ingatlanok értéke, de azért még így is szép, nagy telek...

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 23:05:19

@Vérnűsző Barom: Wilson elnök épp nem akart nekünk rosszat... De casus belli mindig akad. Ha már miénk lesz az egész világ... kit érdekel Amerika??? :D Az utolsó csatlósunk lesz!!! :DDD

Prala 2009.05.12. 23:16:51

én annyival is beérném, ha az elcsatolt területek autonómiát kapnának...

poénnak nem rossz a post, egyébként meg felbecsülhetetlen az a kár, ami Magyarországot érte történelme során, kurva jól kihasználtak minket, szépen gyarapodtak belőlünk az európaiak és a ruszkik. Talán egyetlen korrekt állam (szövetség) van, az USA, de még azt megvárnám, hogy Táncsics börtönét visszaadják...

A ruszikra érdemes lesz újra odafigyelni, mert a gázt dollárban számolják ám el....

Loach · http://thumb8.webshots.net/t/55/455/4/70/8/2077470080100200348FjoMqj_th.jpg 2009.05.12. 23:20:58

Kérem, az Urál hegységnél hátrahagyott, később a tatárok és mások által nagy részben lemészárolt őseinkért még nem is követeltünk semmit! Pedig ha az nem volt etnikai tisztogatás akkor semmi! :)
Grat a poszthoz, és valóban sajnálom azokat, akik ezt képesek véresen komolyan venni!

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 23:25:35

@Prala: @Loach: Köszönöm!

Prala, én is poénnak szántam, a téma komoly számbavételére egy emberélet is kevés volna és nem is túl bölcs dolog. Egyes dolgokat meg kell bocsájtani. De elfelejteni semmit!

Loach, azokat a szemét besenyőket is felkutatjuk! Hiába bújkálnak egyszer megtaláljuk őket, aztán majd számolgathatják a GDP-jüket! ;)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 23:28:34

Eh, a kalandozásoknál az útiköltségünket nem is említettem! Sőt, a szerzői jogdíjból is lekanyaríthatnák picit... Azok a nyilazó magyarokat ábrázoló templomi freskók meg a kódexek ahol említenek minket biztosan megérnek egy kis pénzt...

Így kell válságot kezelni kérem!!! :DDD

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 23:29:16

Követeljünk lett miniszterelnököt Magyarországnak is!!! ;p

Loach · http://thumb8.webshots.net/t/55/455/4/70/8/2077470080100200348FjoMqj_th.jpg 2009.05.12. 23:30:20

Egyébként igényelhetnénk az egykori Nápoly-Szicíliai királyság területét is, hiszen ott anno az Anjou-családnak azon ága uralkodott, amely később királyokat is adott Magyarországnak! Hogy ezt mindenki elfelejti! Felháborító!! :X ;)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.12. 23:33:00

@Loach: Az csak Nápoly, maradjunk annyiban... Az időtájt Szicília vígan normann hercegi birtok volt! De sebaj, jöhet bármi! Esetleg nagyvonalúan megvásárolhatják tőlünk! :)

Golem 2009.05.13. 00:03:13

Az van továbbá, hogy a világ összes kincse kevés lenne kártérítésül, ha azokat a vétkeket vesszük lajstromba amit a magyarok saját maguk ellen követtek/követnek el. :S

(Az egyelőre szóban pediglen nincs "n". Ha már nemzeti öntudatoskodunk. Még ha csak viccből is.)

Loach · http://thumb8.webshots.net/t/55/455/4/70/8/2077470080100200348FjoMqj_th.jpg 2009.05.13. 00:10:26

I.Károly (VIII:Lajos fia) még birtokolta Szicíliát is, (persze csak 1282-ig, amíg el nem veszítette azt) de ez már csak részletkérdés. Szicília akkor is jár! A magyar maffia még nem elég fejlett! :)

lápi lidérc 2009.05.13. 01:22:39

Ha már úgy döntöttél, hogy blogot akarsz írni, miért nem tanulsz meg előtte magyarul?

Mondjuk ez a téma mellesleg szerintem kicsit sem humoros.

Empty 2009.05.13. 01:55:58

@lápi lidérc:

Tényleg szomorú a téma, szégyellem is magam, hogy mosolyogtam mikor olvastam, s még hozzá is szóltam.

köszi-klán 2009.05.13. 02:14:32

Gratulálok! Ez aranyos (kommentestül)!

Shrek magyar származása miatt is jogdíjra lennénk jogosultak (ogre -- hongrie). Reszkessen az amcsi filmipar! (A többi magyar származású tételének megemlítését másoknak hagyom.)

Circus 2009.05.13. 02:25:21

Szerintem úgy ahogy van a Föld teljes humán lakosságát, beleértve a főemlősöket (csimpánz, gorilla, orangután), amiért volt pofájuk kifejlődni és elfoglalni az ősi magyar területeket (másszóval a Föld felszínét).

A gravitációt, mert úgy ahogy van lehúz Bennünket a földre és nem engedi a magyar népet szárnyalni.

És nem utolsósorban be kellene perelni az 54-es VB -döntő játékvezetőjét.

Meg engem is mert nem megyek aludni, hanem hülyeségeket írkálok összevissza.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.13. 06:09:22

@Circus: Azt hiszem lassan tényleg mindent beperelünk... Magyarország leghosszabb pere készül (A leghosszabb per: a D-per!) :)

Eszembe jutott, hogy a világ szinte összes népét, aki a "Hallo" valamelyik faját használja, ismét csak perelhetjük: A telefonközpont feltalálásakor ugyanis a "tesztbeszélgetés" az volt, hogy: "Hallod? - Hallom'" És innen jött, hogy előbb a telefonba így, vagy ehhez hasonlóan köszöntek.

Ez húzós díj lesz, azt hiszem! ;)

Lajosforras 2009.05.13. 06:23:39

Na ja.Volna miért nyafogni.Kellene is.Mennyi jóvátételt is fizettünk ki a II. világháborúban és '56-ban elkobzott-elhurcolt-államosított ingatlanokért-ingóságokért?Kissé megtelik ám a szamócamintás napozóm,hogy mindig csak fizetünk és még ideológia is van gyártva hozzá.Remélem,hamarosan eljön az idő,mikor olyanok kerülnek a kupolás házba,akik ennek az országnak és állampolgárainak az érdekeit védik kőkeményen.

Közöd?? (törölt) 2009.05.13. 06:23:51

@Empty: ez nem jó mert akkor japán is jogosan fog perelni minket az őt ért atomtámadás miatt:-))

hamisnero 2009.05.13. 07:05:27

@Közöd??:
ne tegyék, hanem előbb adják vissza azt az izét, mindjárt mondom, olyan bazi nagy hogyhívják, most nem jön a nyelvemre, de azért adják vissza, mert az a miénk.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.13. 07:22:55

@Közöd??: Meg tehetjük rendbe a Mexikói-sivatagot.... De ennyi pénzből parkosítjuk is! :D

Cypriánus 2009.05.13. 08:36:03

az oroszokat mi is romboltuk aII. VH-ban, és ők ezt számon is tartják.

Átutazó 2009.05.13. 08:37:39

Két dolog: Ausztriától a II. József alatt felrobbantott várainkért is kérhetnénk pénzt, kéremszépen.

Illetve hitelrontásért és erkölcsi kárért a Benes-dekrétum miatt, mivelhogy még mindig kollektíve bűnösök vagyunk :P

(Mellesleg amikor az ember már a saját nyomorán görcsölés nélkül tud röhögni - az a gyógyuláshoz vezető út első állomása.)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.13. 09:09:32

@Cypriánus: Az I. vh-s Schwarzlose géppuskáink vagy a a 75 mm-es tüzérségünk tette őket tönkre? Még gondolkozom... ;)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.13. 09:10:52

@Átutazó: Úgy látom az osztrákok se ússzák meg 70 milliárd alatt a bulit... :)

Amúgy kicsit komolyra fordítva a szót, persze csak 1 percre, ezért a megjegyzésért:

"(Mellesleg amikor az ember már a saját nyomorán görcsölés nélkül tud röhögni - az a gyógyuláshoz vezető út első állomása.)"

ott a pont... Nagyon igaz.

lampionos · http://www.autostat.hu 2009.05.13. 09:33:13

Azta!!!


Az elején leizzadtam, h ez komoly.... aztán rájöttem, hogy poén, illetve, hogy nem is az....
De ettől olyan a magyar amilyen.. Végignyomtuk a középkort a barokkot, többen szálltak meg minket, mint más országokat, de elpusztíthatatlanok vagyunk. És ezért nem értem, aki csak siránkozik, hiszen, mindig lesz valami, ami kihúz minket a csávából. (Bár mostanában nem látom, de optimista vagyok:)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.13. 09:39:13

@lampionos: Jó a hozzáállás, a nemzeti büszkeségünkből szerintem sem kell alább adni. Nem vagyunk akárkik!

Bamo:D 2009.05.13. 09:51:40

Az angolokat senki nem akarja beperelni? Pedig toluk is lehetne valamiert karpotlast kovetelni. Masnem azert, mert nem nyujtottak katonai segitseget a masodik vilaghaboru alatt... vagy akarmi :D

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.13. 10:03:15

@Bamo:D: Kiváló ötlet! Amiért hagytak belekerülni a tengelyhatalmak érdekkörébe, és az ígérgetésen kívül mást meg se próbáltak tenni ellene. Ja, de: fenyegettek.
Akkor odavesszük őket is, és legyen mondjuk... 15 milliárd dollár, ami magában foglaltaja, hogy a ruszkiknak adtak kölcsön pénzt és fegyvert ellenünk. Na meg a partizánoknak is dobáltak az idétlen Stanekből. Bár azért nekünk kéne fizetni, hogy megdobtak egy kis haszontalan fémhulladékkal, amit leadhattunk a MÉH-telepen. :)

molaris 2009.05.13. 11:01:29

És a józan többség, most felébredve, törvényes hatalommal a háta mögött, majd benyújtja a számlát azoknak, aki letépték körmeit, és azt mondják: kaparj kurta, neked is jut.

Ez lesz az epilógus.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.13. 11:18:09

@molaris: Benne vagyok. :)

A külhoni számlák után itthon nyújtjuk be! ;)

Loach · http://thumb8.webshots.net/t/55/455/4/70/8/2077470080100200348FjoMqj_th.jpg 2009.05.13. 12:43:04

Az angolok is bombáztak minket, ill engedték az amcsiknak, hogy használják a reptereiket, szal megvan a jogalap a kifizetések követelésére :)

molaris 2009.05.13. 13:00:35

@Omár:
Kamatostul, csak hát akkor kinek marad körme a családjukban?????

Circus 2009.05.13. 21:30:46

Amolyan magyaros megközelítéssel pereljük be Árpádot, hogy ilyen hülye helyen parkolta le a lovát.

hm?

Circus 2009.05.13. 21:32:50

@Circus:
hoppácska, mielőtt (jogosan) kapok a fejemre - mármint a képcsőház kellős közepén, hogy mindig mindenki itt járkál keresztbe

'szélvédettnek szélvédett, de megmarad a büdös is!"
(R) Hofi G.
pereljük be őt is - hogy mert meghalni?

Circus 2009.05.13. 21:33:57

@Circus:
lépcsőház

bazz, beperelem a klaviaturhámat

HaKohen 2009.05.14. 15:56:34

Nahát!!!!!!!!
105 kommentelő egyrakáson?! Méghozzá csekély másfél nap alatt!

Következtetésem: az emberiség két részre osztható: azokra, akik mindent komolyan vesznek és azokra, akik semmit sem vesznek komolyan. (Én természetesen középen állok.)

Más szemszögből: azokra, akik rendelkeznek iróniával (ami nem egy ország, ahol az irónok laknak) és azokra, akik nem rendelkeznek. (Na, én hova álljak?)

Egyébként a bejegyzésben ajánlott eredeti FigyelőNet hírt elolvastam, majd rögtön alatta ezt találtam, amit melegen ajánlok nektek is:

Béltisztító méregtelenítő
Miért annyira életbevágóan fontos a belső tisztítás és a méregtelenítés

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.14. 17:08:36

@HaKohen: Bezony, megvolt az első index-címlapunk! :)

Egyébként megdöbbentő: egy olyan témát, ami szerintem tövig merül az iróniába és az abszurditásba, van, aki komolyan veszi.

Méregtelenítés momentán nem aktuális, de fejfájás-csillapító, az kellett! :))))

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.15. 08:46:37

@HaKohen: Na, igen. Én azért titkon azt reméltem ettől az indexes beharangozástól, hogy a többi komolyabb írásainkat is elolvassák, hozzászólnak. Igazából látható, hogy a mi igazi profilunk inkább a komolyabb politizálás, az államelméleti- és felelősségi kérdések feszegetése, és csak akkor rittyentünk "ilyen" irományt szeretett blogunkra, ha valami leveri a biztosítékot.

Azért jól esett ez a sok látogató! :)
süti beállítások módosítása