HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Minden rendszer erről szól. (2024.03.28. 14:33) Shit-show
  • Tata86: @Tesz vesz XVI.: "hont andrás zsíros pozicióit nem sajnálod?" Milyen zsíros pozícióit? :D Btw: s... (2024.03.28. 14:12) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Minden rendszer erről szól. (2024.03.28. 14:33) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze, hiszen erről szól a szocializmus/kommunizmus/fasizmus. Ezért történik ez a NER alatt is, és te pontosan ezért támog... (2024.03.28. 14:22) Shit-show
  • Tata86: @Tesz vesz XVI.: "hont andrás zsíros pozicióit nem sajnálod?" Milyen zsíros pozícióit? :D Btw: szerinted az Átlátszó miért alkalmazza? "még szer... (2024.03.28. 14:12) Magyar Péter szuperpozícióban
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVI.: Igen. Ahogy egy ballib kormány se alkalmazna kiváló szakembert, aki nemzeti érzelmű. (2024.03.28. 14:10) Shit-show
  • Tesz vesz XVI.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tehét a szakértelem rovására inkább elgyen valaki fideszes. első a párt, ugye te elmbeteg bolsevik (2024.03.28. 13:43) Shit-show
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "ez jelenti az "ellenzéki" újságírást addig NER lesz." kezd már lassan fájni hogy ilyen ostoba vagy. KI AF ASZOM MONDTA NEKED HOGY EZ AZ... (2024.03.28. 13:41) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVI.: A megbízhatóság az első. Minden aztán következik. Persze az ideális, ha minden megvan: megbízhatóság, magas erkölcs, szakértele... (2024.03.28. 13:39) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) dk (1) DK (4) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.01.21. 12:43 TaTa86.

Villlámposzt 3

Egy gyerek fejlődését két dolog tudja tönkretenni, az ateista zsidók és a pornográfia.

111 komment

Címkék: vallás villámposzt társadalmi bűn ateista zsidók


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr921689899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.01.21. 17:22:06

jav. Tudtam, hiányt
... csak túl sok dolgot csinálok egyszerre...

Scala 2010.01.21. 17:25:58

Nincs türelmem végigolvasni az a postot...
Áááááá, kár is minden szóért... nem fárasztom magam.
Viszont, @TaTa86.: -nak a diszjunkt halmazokban teljesen igazat adok, épp a minap elmélkedtem efelett... magamban, mosogatógépbe pakolás közben.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.21. 17:29:57

Először is a fordított párhuzam jól elvan fuserálva, ugyanis a rádióban nem az hangzott el, hogy a gyerek fejlődésének az ATEISTA kereszténység árt!

Másodszor pedig nagyon naív ez a villámposzt és a hozzáfűzött PC magyarázkodás is. Vajon hova akarok kilyukadni? (igen, arrafelé tapogatózni, hogy míg az ateista keresztény értelmezhetetlen fogalom, az ateista zsidó nem, tehát nem is olyan biztos, hogy ég és föld rejlik a megkülönböztetés két oldalán)

Scala 2010.01.21. 17:38:46

@ArmaGeddon Bácsi: Elolvastam Tóta W. postját, tanítani lehetne, esküszöm, annyira tipikus, szemelvény:
"A politikai kereszténység alapelve ugyanis a gyűlölet. Vallásuk nem abban nyilvánul meg, hogy szeretik felebarátjukat, hanem hogy gyűlölik az ateistákat, a szélsőjobbos keresztények pedig konkrétan a zsidókat. Zászlót égetnek, fenyegetőznek, és helyeslik a terrorizmust. Hajmeresztő hazugságspirálba ugranak fejest, hogy bebizonyítsák, Jézus nem volt zsidó. Valószínűleg kidurranna a maradék agyuk, ha rájönnének, hogy a katolicizmus ugyanolyan határok nélküli dolog, mint a globalizáció, és vonatkozik a négerekre is. Egyáltalán, a legkevésbé sem érdekli őket az egyház tanítása: ezek ugyanúgy részegeskednek, szívnak, paráználkodnak, mint a legistentelenebb hollywoodi filmrendező. Negyven év alatt senki, senki nem tartja be a katolikus szexuáletikát, de van egy réteg, amelynek ennek ellenére van pofája úgy szövegelni, mintha ő jobb ember lenne, amiért kereszténynek vallja magát. Pedig nem jobb, hanem rosszabb: álszent köcsög.

Ennek az áramlatnak, amely most megint felemelte ocsmány arcát, semmi köze ahhoz az életviteli reformszakácskönyvhöz, amit Újszövetség néven ismerünk, és amiből ki lehet hozni egy konstruktív, bölcs életvitel felé orientáló rendszert. Ennek csak a szaremberséghez, a gyávasághoz, a jellemgyengeséghez van köze, a véglényhez, aki többnek érzi magát attól, hogy többnek hazudja.

A keresztény kurzus azért visszataszító lehetőség, mert ezeknek a gilisztáknak az önkényes, ostoba uralmát jelenti. Könnyű őket felismerni: kezdettől fogva az a céljuk, hogy megszüntessék az ellenvéleményt. Mert tudják, hogy nincs igazuk."

Összafoglaljam a módszert? Vagy tudjátok magatoktól is?
Tudjátok... ;-)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 17:43:57

@Omár: Egyet értek. Azzal kiegészítve, hogy a vallást, és a vallásosságot ilyen kmm egyszerűen kritizálni(, primitíven gyalázni), vagy alapvetően sikertelen, nem kifejezetten iq-bajnokok szokták, vagy ateista zsidók.

Az egészben az az érdekes, hogy nagyon úgy tűnik az utóbbiak fel sem fogják, hogy mit csinálnak, pedig jobbára intelligens emberek. Ténylegesen azt hiszik, hogy az emberi szabadságért, és boldogságért küzdenek, és amit támadnak az a droidmentalitás.
Ehhez képest a valóság az, hogy a társadalom kohéziójának koporsójába ütnek újabb és újabb szögeket. Megszállottan próbálják szétzúzni azt a közösséget, amely régen kirekesztett őket.
A sors iróniája, hogyha ezt befejeznék, akkor ma simán elfogadná őket a közösség, így viszont az ember az ellenséget látja bennük.

"A katolikus vallás az egyetlen, az Európában és környékén, közvetlen vonzástérdégében (pl. Közel-Kelet, Kis-Ázsia) elterjed vallások közül, amelyik békés együttélést hirdet, és valósít is meg manapság, és semmilyen nyílt vagy bújtatott eszközzel nem buzdít mások lenézésére, megalázására, átverésére, megölésére, elűzésére."
Na azért a protestánsokat se hagyjuk ki, ha kérhetném. ;-)
Bár nekem a vallásos zsidókkal sincs különösebb bajom. Ők nem a közösség létének legitimitását próbálják kikezdeni, egyszerűen csak meg vannak győződve róla, hogy ők übermenschek. De hát miért fájna az nekem?

@Scala: Ááá, te szegény pára! Azokat nem azért linkeltem, hogy el is olvassa valaki, hanem hogy úgy tűnjön mintha valóban foglalkoznék a szerzők gondolataival, és nem csak az előítéleteimből élnék...
Az egészségre is gondolni kell néha! XD (Mondjuk Bedéé rövid meg vicces is azt elolvastam. Tóta majd akkor érdekel, ha lesz valami újdonság is a posztjaiban.)

Scala 2010.01.21. 17:46:41

És két komment tartalma, ami kifejezi nagyjából milyen a post, és mi megy ott:

"Megint csak egy paranoiás hiszti ez Árpi."
és
"Megint bunkó módon belerúgsz azokba, akikről valójában nem tudsz túl sokat. Mindezt paraszt módon."

Tényleg azt gondolom, hogy a pasas belehergelte magát, de csak az jön le mennyire beteg, félművelt, aggresszív és amúgy is a lejtőn.
+ persze jól megfizetik...

Scala 2010.01.21. 17:50:24

@TaTa86.: Azt hittem útmutatásul linkelted... :-DDD
Nem baj, ma is tanultam...
Toleranciát, ugye :-DDDDDDDDDDDDD

És igen, ha abbahagynák, sián elfogadnák őket... amúgy, aki most harcol, az nem is emlékszik a kirekesztésre... basszus.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 17:53:27

@ArmaGeddon Bácsi: Szerintem nincs elfuserálva.

"Másodszor pedig nagyon naív ez a villámposzt és a hozzáfűzött PC magyarázkodás is. Vajon hova akarok kilyukadni?"
Nem értem, hogy hol van itt magyarázkodás? Egyáltalán mitől PC? Mi nem világos kilyukadásügyileg?

"(igen, arrafelé tapogatózni, hogy míg az ateista keresztény értelmezhetetlen fogalom, az ateista zsidó nem, tehát nem is olyan biztos, hogy ég és föld rejlik a megkülönböztetés két oldalán)"
??? Nem értem...

Scala 2010.01.21. 17:57:49

@TaTa86.: Elolvastam a Bede M. postot is, először nem vettem észre, hogy két link van...
És egy komment kifejezi, amit kell:
"Amit Bede ír, az a tudományra való hivatkozásnál válik nevetségessé. Annyira szórakoztató, hogy ilyen indulattal megy neki valaminek, ami valójában csak előítéletekből és téveszmékből összerótt köd. Nem érti, soha nem is értette,
- hiányzik a műveltség, a józanság, az érdeklődés és a megkülönböztetés képessége. -

Aki ilyet leír, mikor látott utoljára papot? Mikor gondolkodott el a tudomány és a vallás viszonyán?"

kiemelés tőlem...
Amúgy mi bajuk a fiúknak? Hogy nagyon megy majd a keresztény szöveg, és nem lesz tere a szennynek?!
Ugyan. Ebben az országban mindig tere lesz a bedének, a tóta W-nek, a szennynek.

Apropó: a bede sokat romlott, sőt teljesen leamortizálta magát korábbi énjéhez képest...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 18:04:43

@Scala: "Tényleg azt gondolom, hogy a pasas belehergelte magát, de csak az jön le mennyire beteg, félművelt, aggresszív és amúgy is a lejtőn."
Tóta sérült! :P
Pszichológus kéne neki, meg akik hasonlóan "másként gondolkodnak"...

"A keresztény kurzus azért visszataszító lehetőség, mert ezeknek a gilisztáknak az önkényes, ostoba uralmát jelenti. Könnyű őket felismerni: kezdettől fogva az a céljuk, hogy megszüntessék az ellenvéleményt. Mert tudják, hogy nincs igazuk."
Ezt be kéne kereteztetni. XD

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 18:12:39

@Scala: "Amúgy mi bajuk a fiúknak? Hogy nagyon megy majd a keresztény szöveg, és nem lesz tere a szennynek?!"
Pavlovi reflex. 1000 év kirekesztettség már a génekben is nyomot hagy, nemhogy a pszichében.
Meghallják a keresztény szót, és elönti a szar az agyukat.
Ez pánikreakció, nincs benne ráció, fölösleges is keresni.

"Ugyan. Ebben az országban mindig tere lesz a bedének, a tóta W-nek, a szennynek."
Na ez az amitől én is félek. A pánik hatalmas erőket tud felszabadít, és ezzel az erővel még sokáig többnek fognak tűnni, mint a mulya magyarok.

Scala 2010.01.21. 18:14:50

@TaTa86.: Évekkel ezelőtt láttam róla képet, már akkor sem a kiegyensúlyozott egészség példakpe volt...
A mentálhigiénia a minimum lenne, de akkor eljutunk az Állampolgári Jogok Bizottsága Alapítványhoz vagy mi, tudjátok, anti agykurkászás.
Hát bizony, nagy az esélye, hogy kigyógyítják, és akkor nem mennének ezek az ultra toleráns cikkek...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.21. 18:22:51

@TaTa86.: "A keresztény kurzus azért visszataszító lehetőség, mert ezeknek a gilisztáknak az önkényes, ostoba uralmát jelenti."

Nos igen, ha ennél a mondatnál is elvégeznénk a behelyettesítést, akkor már menne a vísítás, hogy "jáháháháhájjjjjj, fásizmus!!!!".

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.21. 18:27:10

@Scala: "Ebben az országban mindig tere lesz a bedének, a tóta W-nek, a szennynek."

Tere az lesz, de igény rá, az nem nagyon. Szerintem nem kevesen vannak, akiknek végképp elegük van ebből a szellemi mocsárból. Ez olyan, mint akármelyik szélsőséges ideológia. Egy darabig lehet vele hülyíteni a tömegeket, aztán szépen elhal.

Scala 2010.01.21. 18:29:02

@TaTa86.: Pavlovi refles: értem. :-)
Pánik: bizony. Még sokáig.
Megnéztem hogy néz ki Tóta W. Nem rá gondoltam, eredetileg... Mindegy, mert akit most megismertem: nem teljesen normális szegény...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 18:31:29

@mefisto: "Nos igen, ha ennél a mondatnál is elvégeznénk a behelyettesítést, akkor már menne a vísítás, hogy "jáháháháhájjjjjj, fásizmus!!!!"."
De tudod miért?

"Könnyű őket felismerni: kezdettől fogva az a céljuk, hogy megszüntessék az ellenvéleményt. Mert tudják, hogy nincs igazuk"
XDDDD

Scala 2010.01.21. 18:38:50

@TaTa86.: Igen, épp most néztem. :-D Kegyetlen!!!
A buta liba a felkonf-fal: amikor kettőnél több jelzőt használnak valakire, az agész önparódia lesz. :-D

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.21. 18:49:23

@TaTa86.: "Mert tudják, hogy nincs igazuk"

A mainstream baller értelmiségiek jobboldal-kritikája egyfajta pszichoterápiának is felfogható. Őszíntén kibeszélik a mentális defektjeiket. XD

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.21. 20:24:27

@TaTa86.:

"Ehhez képest a valóság az, hogy a társadalom kohéziójának koporsójába ütnek újabb és újabb szögeket. Megszállottan próbálják szétzúzni azt a közösséget, amely régen kirekesztett őket."

És mit gondolsz, mi volt előbb, a tyúk, vagy a tojás?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 20:53:28

@mefisto: Valahogy úgy. Nagy kár, hogy a terápia úgy néz ki pont fordítva sül el. Ahelyett hogy kigyógyulnának a gyogyóból, egyre mélyebbre süllyednek.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.21. 20:57:47

@TaTa86.: Doktor úr, néha van, hogy elveszítjük a beteget...
(elmorzsol egy könnycseppet)

jardel 2010.01.21. 20:58:53

Annyira jó végre, hogy valaki rájött, mi ebben az országban a porbléma! Hát persze, hogy a kereszténység és a pornográfia! (a pedofil papok) Kiderült, hogy a bűnözők, a leszakadó csoportok, az adó-, járulék- és jaradékcsalók keresztények és pornográfok eccerre! Hiányoltam az oknyomozó újságírást, amit nem ken meg senki, és most szerenécsére mégis itt van a választások előtt 3 hónappal!

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.21. 21:14:14

@TaTa86.:

Mert nem mindegy, hogy olyan valakik próbálják (méghogy próbálják!) megszállottan szétzúzni azt a közösséget (minden közösséget a világon!), amely régen kirekesztette őket, vagy éppen a közösségek azért rekesztették ki őket régen, mert rég megtapasztalták, hogy ők minden közösséget szétzúznak. És akkor még nem számított, hogy ezek mit átkozódnak, még nem volt holótagadási törvény (jut eszembe, még holó sem volt, azt csak később fejlesztette ki a szétzúzásban utazó csapat), akkor még a közösségi önvédelemnek volt némi tere. Sajnos ezt az önvédelmet meglékelte az osztályönzés, az uralkodó rétegek némi aprópénzért felkarolták a szétzúzókat, mert segítettek neki népet nyúzni. Hálából a szétzúzók szétzúzták a "feudalizmust", hogy egyre inkább az alapjaiig zúzhassák szét a társadalmakat.

Nagy naívság egy éles választóvonalat húzni az "ateista" és a nem ateista zsidók között. Miből nőtt ki a zsidó ateizmus? A judaizmus mindent tagadásából. A "náci" elődje az "amálekita". Azt még nem ateista zsidók átkozták, értve alatta mindenkit, aki nem ők.

Scala 2010.01.21. 21:25:03

Mindenestre Árpádka, amikor írod ezeket a pozitív érzelmekben csapongó, építő kicsengésű cikkeidet, tüdőzd le a slukkot jó mélyen! Mindenkinek az lesz a legjobb.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 21:37:11

@ArmaGeddon Bácsi: "Elég csak arra gondolni, hogy kampányolnak törvényességgel és támogatják a gárdát."
Szerintem nem naívság, sőt pont a lényegre világít rá.
Mert szerintem van háromféle zsidó:
-ateista zsidó: Ez a legrosszabb, mert nincs identitása. Egy identitáspusztító pótidentitása van. Ráadásul ezt tagadja is, minden áron a közösség tagja akar maradni, amit fanatikus dühvel pusztít. Mindent támad, mindent megkérdőjelez.
-zsidó vallású zsidó: Velük nincs különösebb bajom. Mert róluk mindenki tudja, hogy "mások". Ha elkezdi a mondókáját a sábeszdeklijében meg a pajeszában, akkor mindenki láthatja, hogy ő egy másik közösséget képvisel. Amit mond azt zsidóként mondja.
Ráadásul ők azok, akik még ha akarnák sem tudnák eredményese tagadni az közösségi identitás létjogát.
Nem akarja elpusztítani a környezete identitását.
-keresztény/magyar zsidó: Na ő pedig az akit nem különböztetek meg. Aki nem csak az állampolgársága miatt magyar, hanem mert ténylegesen együtt érez a magyarsággal.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 21:41:38

@TaTa86.: Ohhh... rossz az idézet. Nem tudom, miért csinálja ezt a Firefox. Néha egyszerűen nem veszi tudomásul a crt+v-t.

Szóval erre válaszoltam:
"Nagy naivság éles választóvonalat húzni az "ateista", és a nem ateista zsidók között."

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.21. 21:45:27

Ez az Árpi rettentően szánalmas alak.... Arra is elégtelen hogy felhúzzam magam. Tudatlan, rosszindulatú és végletesen rövidlátó. Szánalmas.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.21. 21:48:16

@TaTa86.:

Gondolom, mindkettőnkre egyformán igaz, hogy nem gének, "vér" alapján sorolunk be embereket ilyen csoportokba, hanem identitás, közösségképző kollektív sztorikészlet és viselkedési reflexek alapján, melyek kulturális termékek. Csak hogy világos legyen, részemről ezért szögezem le a magától értetődőt.

"-ateista zsidó: Ez a legrosszabb, mert nincs identitása. Egy identitáspusztító pótidentitása van."

Szóval szerinted is VAN identitásuk, ne bonyolítsuk túl. Egy direkt romboló identitás. Nekik maguknak is romboló, ön- és közveszélyes.

"-zsidó vallású zsidó: Velük nincs különösebb bajom. (...)
Ráadásul ők azok, akik még ha akarnák sem tudnák eredményese tagadni az közösségi identitás létjogát.
Nem akarja elpusztítani a környezete identitását. "

Nem egészen. Sok esetben a gojok fizikai elpusztításának kívánatosságát is hangoztatja a Talmudjuk, ilyen imáik vannak, stb. Már a Talmud kora előtt is az identitásuk sarokköve volt, hogy IstenÜK (saját, különbejáratú, csak nekik) elrendeli a nekik, választott népének igért földet ottlétükkel beszennyező egyéb népek (nem tisztafajú kiválasztott árják) irmagostól való kiirtását.

"-keresztény/magyar zsidó: Na ő pedig az akit nem különböztetek meg. "

Definíció szerint nem is teheted, mert ha tényleg beilleszkedett tagja egy társadalomnak, akkor nem zsidó. Addig zsidó, amíg "kiválasztott". Nem tudom elképzelni, hogy lehetne megreformálni, a más kötzösségek szétverésére irányuló hajlamtól megszabadítani a zsidó identitást úgy, hogy azért megmaradjon. De minek ez egyáltalán?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.21. 22:12:53

@ArmaGeddon Bácsi: "Szóval szerinted is VAN identitásuk, ne bonyolítsuk túl. Egy direkt romboló identitás. Nekik maguknak is romboló, ön- és közveszélyes."
Ez nem túlbonyolítás, szerintem így fedi jobban az igazságot. Pont azért rombolnak mert nincs identitásuk. Az, hogy valami ellen meghatározod magad nem igazi identitás.
Szerintem sokkal normálisabbak lennének még akkor is ha a nem kifejezetten toleráns zsidó valláshoz térnének vissza.

"Sok esetben a gojok fizikai elpusztításának kívánatosságát is hangoztatja a Talmudjuk, ilyen imáik vannak, stb. "
Az nem gond. A fizikai részétől nem félek, kevesen vannak, és a magyar mindig is tudott verekedni. Amikor a széthúzásunkat használják ki, na az már veszélyes.
Egyébként a Talmud nem szentírás, az amolyan "vélemény". Persze sok mindent elmond róluk, de én ezt akkor sem használnám fel.

"Definíció szerint nem is teheted, mert ha tényleg beilleszkedett tagja egy társadalomnak, akkor nem zsidó. Addig zsidó, amíg "kiválasztott"."
Na ebben teljesen egyetértünk.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.21. 22:31:45

@TaTa86.:

A Talmud nem valami "vélemény", hanem lényegében Törvény, szokásjog.
A talmudi gondolkodásmód meghatározta és máig meghatároza a zsidók hozzáállását a többiekhez, az ATEISTA ZSIDÓKÉT IS. Ugyanis csak a vallási sallangokat vetették le, hogy mit mivel nem szabad keverni, mit nem szabad szombaton, stb, de a lényeget, a mindent tagadás, mindent szétverés, minden gojnak ártás vágyát nem.

"A fizikai részétől nem félek, kevesen vannak, és a magyar mindig is tudott verekedni."

Nem szemtől szembe támadásra buzdítja híveit ez a hagyomány, úgy tényleg könnyű lenne a védekezés...

Scala 2010.01.22. 01:53:10

@Omár: Nekem sikerült flhúznom magam rajta.
De inkább nem írok oda kommentet... vagy mégis?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.22. 07:38:12

@Scala: Na, igen, ez jó kérdés! "Tudassam vele, hogy bizony nem értek egyet, és hogy egy oltárian nagy barom, vagy arra se méltassam, hogy odapötyögök..." Örök dilemma. Esetleg egy rövid, hűvös, lenéző kommentet megérdemel. :-D

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.22. 07:48:02

@ArmaGeddon Bácsi: "de a lényeget, a mindent tagadás, mindent szétverés, minden gojnak ártás vágyát nem. (...) Nem szemtől szembe támadásra buzdítja híveit ez a hagyomány, úgy tényleg könnyű lenne a védekezés..."

Egyetértek! Ezért is emeltem említettem, hogy a kereszténység (én amúgy most ezalatt a protestáns irányzatokat is értettem, kedves TaTa, ne félj!) vallási dogmáiban, gyakorlatában SEHOL sem találsz kirekesztő jelleget! Épp az ellenkezőjét, az ellenségnek valós megbocsájtást propagálja, még akkor is, ha az nem bánta meg tettét! Ezzel szemben egy példát említenék: Izrael állam joga erősen kötődik a Talmudhoz, mint az ismeretes. Nos, a kívülről (illetve kívülre) a liberalizmust, globalizmust a legszélesebben támogató Izraelben olyan jogszabályok élnek, amely szerint zsidó vallásúnak a nem zsidó vallásúval kötött házassága minden esetben érvénytelen! No lám... Szerintem a Benes-dekrétumokkal fej-fej mellett versengenek a világ hatályos jogban élő fasizmus versenyén...

Szemtől-szembe pedig nem az erősségük kiállni, és a vagyonukat sem azért hordták össze, mert annyira kiváló becsületes üzletemberek voltak: a legbefolyásosabb, leggazdagabbak csalással, lopással szerezték meg azt a kezdő vagyont, amiből -ha az illető nem szenvedélybeteg és totál idióta- bárki ilyen hatalmat építhetett volna ki. Erről ennyit.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.22. 09:12:26

És még valami: hallottatok már olyanról, hogy "zsidó szeretetszolgálat" vagy hogy zsidó segélyszervezetek, illetve hogy ilyen mondjuk azonnal futna a világ bármely pontjára több tonna ruhával, élelmiszerrel, ha szökőár, földrengés pusztított? Én még soha. De a keresztényeknél minden ágazat azonnal ugrik, és segít! Pedig mi magyarok nem éppen a világ legjobban álló országa vagyunk, mégis kitelik tőlünk. Szóval ez a kedves tóta w. jobb lenne ha magába szállna kicsit, és elgondolkodna rajta, hogy ateista barátai mikor mennek segíteni önzetlenül bárkin is, és hogy még rajta is segítenének a keresztények, ha olyan helyzetbe kerülne!!! TaTa pedig a kommentem első felém nyámynoghat nagy megnyugvással. :-)

(Apropó, hol a hivatalos, és nagyra becsült ellenzékünk, HaKohen úr? Pedig már épp vártam hogy rárepüljön a témára. :-) )

Scala 2010.01.22. 10:01:46

@Omár: Valamai cinkusat írnék, ha írok...
A bazári kereskedő mentalitásról írtakkal egyetértek! Mind ugyanolyan szarrágó faszok; és női változatban kiváncsiskodó, pletykás, ártalmas ribancok. A fiatalabbja is!

Ne de viszont mit találtam, ha ezt a tóta w. olvasná... eldobná a 'maradék agyát' (sic tőle)... ha bármelyiknek lenne annyi alapműveltsége, hogy tudná ilyen is van... Ehelyett a beteg Csáth Géza lett a vesszőparipa... mert az menő náluk, a Csáth Géza. Azt imádják a köreikben.
Szóval:
"189
A nemi éhségről és a kapzsiságról
A kifelé hordott, feltűnően mutogatott és bizonyítgatott vallásosság mindig mély és gyáva kapzsiságot és nemi éhséget leplez."
(Márai Sándor: Füveskönyv)

Scala 2010.01.22. 10:06:47

Eldöntöttem, nem írok oda... Elkezdtem, de rájöttem nem szint. :-)
És amúgy is ráférne egy kis bojkott. A betegség majd jön magától...

levee 2010.01.22. 10:10:20

Itt már megint a kettős mércével van a baj. De szerintem erre Tóta rá se jönne magától. Csalódtam benne, mondjuk már nem először, és gondolom nem is utoljára.

Scala 2010.01.22. 10:24:10

@levee: Megrendelték ezt most tőle sztem, annak ellenére, hogy gyakran kirohan a pavlovi reflex miatt a rk. egyház ellen.

Scala 2010.01.22. 11:12:44

@Omár: Ezért sem érdemes írni neki...
"Az alázatról és a méltóságról
Az emberek szívesen dölyfösek és gyűlölködők, mihelyst módjuk nyílik erre; s legtöbbször valóban oly sajátosan kegyetlenek, mint a gyermekek. De te maradj alázatos, s ugyanakkor őrizd meg méltóságodat." (Márai Sándor)
Mivel nem tudnék olyat írni, amivel megfelelek a belső mércémnek, inkább nem írok.
Mert egy dolog, hogy itt magunk között elengedem magam, de tudom nem értitek félre.
Ott meg sportot űznek a félremagyarázásból. Ami bénítóan idegesítőleg hat.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.22. 12:18:17

@Omár: "Esetleg egy rövid, hűvös, lenéző kommentet megérdemel. :-D "
Fölösleges. Úgyis moderál, meg a rajongók elnyomnak.
Viszont, ha a Mester nekem hülyemagyarnak túl sok, akkor ezt olvasgatom: tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/

"Szemtől-szembe pedig nem az erősségük kiállni"
Megjegyezném, hogy a világ legnagyobb tankcsatája Izraelhez köthető. Azért a szovjeteket lepipálni nem semmi.

"És még valami: hallottatok már olyanról, hogy "zsidó szeretetszolgálat" vagy hogy zsidó segélyszervezetek, illetve hogy ilyen mondjuk azonnal futna a világ bármely pontjára több tonna ruhával, élelmiszerrel, ha szökőár, földrengés pusztított?"
Hát jogsegélyben élen járnak, csak ne lennének olyan tendenciózusak... Négy Mancs, PETA, Amnesty Iternational, Riss! Human Rights, Helsinki Bizottság, TASZ, az összes feminista szervezet, stb.
Bár abban gondolom egyet értünk, hogy jobban járnánk, ha ezeknek a 95% nem létezne.
A falvakban nyomorgó, terrorizált 70 éves heteroszexuális, keresztény, dolgozó embereknek valahogy nem szervezték meg a jogvédelmét. :(

@Scala: "és női változatban kiváncsiskodó, pletykás, ártalmas ribancok. A fiatalabbja is!"
A nők olyan kedveseket tudnak mondani egymásról. :)

"Megrendelték ezt most tőle sztem, annak ellenére, hogy gyakran kirohan a pavlovi reflex miatt a rk. egyház ellen. "
Én nem hiszem. A bértollnokban is előbb utóbb kialakul egy csendőrmentalitás. Szépen felzabálja a szakmája, és már parancs nélkül is tudja mit kell tenni, sőt az erkölcse is deformálódik, hogy kényelmesebb legyen a szolgálat.
Én tényleg meg vagyok róla győződve, hogy Tóta ingyé' is ugyanezt írná.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.22. 12:36:05

@Scala: Látom sűrűn forgatod a Füves könyvet, jó is az, sok igazság van benne. És jól tetted, hogy ezt kihagytad az életedből, nem érdemli meg.

Amúgy én csak most fedeztem fel, hogy van aki rajong ezért a böszméért? Úristen! Persze tudom, hogy ha valaki olyannyira logikátlant és elrugaszkodottat prédikál, hogy az már felfoghatatlan, egyesek máris Messiásnak hiszik, és egy merőben más, az igazsághoz közelebb álló irányzatnak tekintik. Pedig a dolog egyszerű: hülye.

@TaTa86.: Nem hiszem hogy a kurkszi csatánál nagyobbat összedobtak, kizártnak tartom..... Ugye nem a Szíriával 'vívott' pár napos csete-patéra gondolsz, ahol a szírek panzer IV-eseket is bedobtak? :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.22. 12:52:02

@Omár: Nem, én az egyiptomi afférra gondolok.

"Amúgy én csak most fedeztem fel, hogy van aki rajong ezért a böszméért?"
A kereset-kínálat törvényéből triviálisan levezethető. Van egy csomó félművelt, átlagintelligenciájó ember, akinek erőteljes igénye magát különbnek látni a többinél.
Na Tóta ezt az igényt elégíti ki.
Nem kell mást csinálnod mint egyetértened a Mesterrel, és máris fényévekkel felette vagy a sok hülyevallásosnál, meg hülyemagyarnál, meg hülyefideszesnél, nomeg az összes hülyehívőnél.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.22. 15:53:50

Nem Izrael tankcsatájáról volt szó (bár ott is leginkább gyerekeket szeretnek kazettás bombával támadni, aztán a szerveik mehetnek a piacra), hanem, hogy a más közösségek szétverésében nem állnak ki nyjltan azzal, hogy "na most szétverjük a társadalmatokat, mert a Tóra, meg a Talmud minket erre indít".
Jogvédelemnek álcázzák, vagy mikor minek.
Mellesleg a társadalmak pusztjtásában (az olyanban, ami zsidókhoz köthető, mások is pusztjtanak eleget, saját társadalmukban is) mindig partnerük valamilyen önző osztály. Mo-on pl. a birtokos nemesség volt az, a lengyeleknél ugyanúgy. Lásd Izrael Sahak művét a Hmelnyickij-felkelés okairól.

Scala 2010.01.22. 17:35:58

@Omár: Füveskönyv, igen most olvasom, és megkaptam wordben is. Minden adott a villogáshoz. ;-)

Én is azon lepődök meg, bár meglepődni semmin sem szabad(na), a korábbi tapasztaatok után, hogy lehidalnak egyesek ennek a pöcsnek az elégséges szint közeli mondandóját + íráskészség...
+ Bede Mártonnak ez a postja dettó.
Egyetlen dolog miatt figyelemreméltó: megtanulod mire számíthatsz, a módszert...
Rakd össze pontosan milyen vagy, te miket művelsz, majd hiszterizáld bele magad, hogy azt az ellenséged teszi (projektálás), így a zavaró kis lelkiismereti tnyező is megszűnt, nyomhatod arcátlanul, ami a csövön kifér.
Üzleti cűrés-csavarásban is láttam már. Kikészít.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 18:56:54

Kommentek olvasása nélkül kérlek titeket hogy majd nézzetek bele ebbe a posztba, érdemes elolvasni az összes kommentet, hihetetlen dolgok derülnek ki...
sardobalo.blog.hu/2010/01/13/miert_vagyok_keresztenydemokrata

Olvasom a kommenteket, én nagyjából mindent elmondtam a témában a sárdobálós posztban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.22. 19:01:59

@Talon Karrde: Az a baj, hogy onnan kitiltottak, mert rá mertem világítani, hogy a szélsőliberalizmus erősítette a társadalom atomizációját, ennek következményeképpen tudták a poszt szerzőjét következmények nélkül megverni. :(

A te kommentjeidet szívesen olvasom, de a Sárdobálós csacsiságot nehéz úgy végignézni, ha az ember nem válaszolhat.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 19:11:57

@TaTa86.: Szerintem ha írsz egy privátot kolbenheyer-nek akkor kiszedi a kickbant, mondom, szerintem.

Scala 2010.01.22. 19:12:05

@TaTa86.: :-) Mára én is kihagyom, inkább a combgyakorlatok... :-D
Elég volt a tegnapi adag a kritikátlan, romboló 'fővárosi értelmiségtől'.
@Talon Karrde: Bár annak a blognak - egyszer néztem egy korábbi itteni villámpost miatt - tudom, hogy más a hangulata, mint a w.blog.hunak.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 19:36:45

@Scala: Ha van kis időd érdemes elolvasni azt a posztot.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.22. 19:38:57

@Talon Karrde: Na csak jó, hogy átfutottam:
"Konkrétan a hit kinyilvánítása a 1. viccestől a 2. szánalmason át a 3. félelmetesig terjedő benyomást tesz rám. (1. körmenet, 2. idióta ruhák/étkezési előírások/szexuális szabályok, 3. önkorbácsolás/terrorizmus.)"
Klasszikus!

Egyébként érdekes olvasni ezeket a dolgokat a kommenteket, meglátom a 12-14 éves önmagamat. Mondjuk 20 fölött ez a konok tagadás, állázadás kifejezetten ciki.

Azért azt be kell vallani, hogy érthető az érvelésük. Ha valakinek nincs szilárd identitása, akkor fél hogy elveszti azt, és ezért támad minden mást.

Ezt peetmaster egyébként ezt már többször leírta, és már meg is cáfoltam tudományosan, de ez sosem érdekli:
"Ateista: A világ azért létezik, mert az anyag öröktől fogva van, és a fizika törvényeinek engedelmeskedik."
A fizika törvényei nincsenek "kőbe vésve", folyamatosan változnak. Persze nem középiskolai szinten, szóval ehhez kéne valami minimális szintű reálos műveltség...
Ráadásul, noha van egy csomó fizikai törvényünk, a legtöbbről fogalmunk nincs, hogy miért is működik. Ilyen pl a gravitáció. Senki nem tudja, hogy tulajdonképpen miért is van.

Szóval tudományosan: Az ember ismeri az univerzum egy véges részét, de a jelenállás szerint az univerzum végtelen. Vagyis, az univerzum tudomány által leírható része gyakorlatilag 0. (Ez benne van az Galaxis útikalauz stopposoknak-ban is.(: )
Vagyis minden tudományos teóriának a világ keletkezéséről a valószínűsége, hogy helyes: 0
Definíció szerint: minden pozitív e-re P(tudományos magyarázat helyes)<0+e
Ugyanígy a vallásos magyarázatokra is, tudományosan.
De a lényeg az, hogy ez mindenképpen hitvita, ahogy te is írtad az ateizmus is tulképpen vallás.

"Szerintem ha írsz egy privátot kolbenheyer-nek akkor kiszedi a kickbant, mondom, szerintem. "
Nem fogok kuncsorogni. Ha szerintük náci vagyok, akkor higgyék azt.

Scala 2010.01.22. 21:24:08

@TaTa86.: "Nem fogok kuncsorogni. Ha szerintük náci vagyok, akkor higgyék azt."
:-DDDD
Egyetértek.

És 12 éves gyerekek elméjével vitatkozni, melyet felvértezett a felnőtt öntudat, eltökéltség + paranoia az identitás elvesztéstől: kár a gőzért, inkább elmegyek sétálni.

A körmenet miért nem frankó? Ez milyen rohadék megjegyzés már... Én is elkezdjem? Asszem belemnnénk a testfelépítésbe...

Amúgy az is egy mostani post?
Mondom, hogy megrendelésre!!! Csak, hogy ne legyen szó a lényeges dolgokról, tényekről.
Na megint kezdek ideges lenni, megyek. :-)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.22. 21:27:17

@TaTa86.: OKKÉ

@Scala: A poszt jó, a kommentek a kemények.

Scala 2010.01.22. 21:35:02

Na itt van egy ellencsapás, vicces:
vilagnezet.blog.hu/2010/01/22/para_kovacs_botranyos_kijelentese_a_pornografia_ellen

És egy komment, egy rugóra jár az agyunk?
"Sátán meg a Jocó 2010.01.22. 19:08:50
@Before: a gond ott jelentkezik, hogy ha egy rádióban ilyesfajta mondtat hangozna el:

"egy gyerek fejlődését két dolog tudja délelőtt tönkretenni, a zsidóság és a pornográfia",

akkor egészen-egészen másféleképpen ajvékolnának a toleranciabajnokok, nemdebár?"

:-)

Scala 2010.01.22. 21:37:31

A postban szereplő linkek viszont bevisznek a mocsárba! Szólok. ;-)

jaegtoer 2010.01.23. 07:30:37

Jól van Tata. Én csak azt tenném, hozzá, hogy TWÁ elég nyilvánvalóan önellentmondásba keveredett önmagával. Decemberben a fogyasztói társadalom azaz az anyagias világszemlélet elhatalmasodása ellen ír posztot, januárban pedig a szellemi élet, a lélek piedesztálját kezdi farigcsálni, aláásni.
Védekezhet azzal, hogy a szélsőséges eseteket veszi górcső alá, de a posztok sorrendje és témaköre inkább azt tükrözi, hogy nincs erkölcsi értékrendje.
Ha lenne, akkor következetesen haladna egy értékrend megszabta pályán. Engem nem zavarna az sem, ha az az értékrend liberális, materialista lenne, hiszen vegytiszta állapotukban ezek az eszmerendszerek nem elvetnivalók, hanem inkább elgondolkodtatóak, csak hát az utóbbi 150 év alatt több mocsok kapcsolódott hozzájuk mint a 2000 éves keresztény hitvalláshoz.

Ezért úgy vélem, hogy egy erkölcsös és művelt embernek külön kellene kezelni az eszmecserékben, netán vitában a hitet, és a hitélet intézményeit.

Tóta erre eddig képtelen volt, ezért addigi munkássága bár szellemes, de erkölcstelen.

Talán ezt is tükrözi is kommentelők változása, és a régi kommentelők előfordulásának gyakorisága.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.01.23. 17:24:07

Tóta szószátyár és idegbeteg, mint mindig, Bede viszont lényegretörő, neki 10/10. Egyébként meg nem is zsidó:)

tudi 2010.01.23. 19:31:33

Oh árpi egy kicsit paranoiás, de amúgy jómunkásember.:)
Én nem sűrűn szoktam öt olvasgatni, ha olvasom is akkor is csak az első bekezdést max, tovább olvasás már árt a szívemnek. Dea kedvencem, mikor elemezgeti, hogy hülyeség a minimálbéremelés, meg hülyeség a sztrájk.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.23. 19:50:08

@tudi: Meg tudlak érteni. Egy bekezdést olvasni tőle pont elég(, talán még sok is), a többit már ki lehet találni olvasás nélkül is. XD

Mondjuk a minimálbér-emelés szerintem is csacsiság, de a sztrájkhoz való hozzáállása meglehetősen gyerekes. Amolyan miért nem kapok csokit fogmosás után, stílusú...

@Bokortalan Lajtalan: "Egyébként meg nem is zsidó:) "
Egy világ dőlne össze bennem. ;-)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.23. 20:11:46

@tudi: Lehet el kéne magyarázni neki mi mire való, és milyen makrogazdasági hozadéka van ennek is, annak is. De lehet a felvilágosult agya nem venne be ilyen okkult tudományokat. ;)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.23. 23:31:19

@Talon Karrde: A posztot meg az utsó száz kommentet végigolvastam. Kolbenheyer általában jó posztokat ír - na ez pont nem tartozik bele.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.23. 23:32:33

@Talon Karrde: Egyébként eddig sem nagyon kommenteltem a sárdobálót, de mióta Tatát bannolták, elvi alapon sem fogom.

Szolidariti!!!!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.23. 23:34:26

@jaegtoer: Először Jagdpanzernek olvastam a nickedet! XD

Scala 2010.01.24. 00:13:27

@jaegtoer: A magafajtájának (:-DDD, ezt cpoyrightoltatni kéne) van 'erkölcsi' étékrendje, miért ne lenne: amiért jön a lé, azért kiállok. Ameddig jön a lé.
Azán úgy teszek, mintha SOHA ott se lettem volna.
Még ha éppen még mindig ott vagyok.
Demszky Gábor a legszebb példa.
@Bokortalan Lajtalan:
Hát bocs, de az. Legalábbis ha genetikailag elemzzük a témát.

Scala 2010.01.24. 00:15:07

Elnézést az elütéseimért, csak salátát eszem közben. Rukkola + madársaláta, balzsamecet, alma, citromlé. :-)

Scala 2010.01.24. 00:21:16

Helyesbítek, azrt kiállok ilyen embereknél nincs, az ellen kiállok helyesen, amit írni akartam... :-(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.24. 00:59:05

@jaegtoer: Korrekt.

@Scala: Van benne valami. Ezt egyesek kurválkodásnak hívják, mások piacképesnek. XD
Bár én tartom magam ahhoz, hogy Tóta akkor is ezt mondaná, ha egy vasat sem kapna érte.
Kínos is neki, hogy így a menő lázadó megmondása, enyhén röhejes, hiszen a hatalmat szolgálja ki, valag sok pénzért.
Pedig mondjuk ha ezt a 30as években írta volna le, úgy legalább a bátorságot el lehetne ismerni.

Scala 2010.01.24. 13:31:29

@TaTa86.: Igen. Igen. Nos az egy más korszak volt... a 30-as évek...
de hidd el, ennek a Tóta gyereknek semmi önreflexiója, ilyen léptékben pláne nem gondolkodik el magán! :-(
Szószátyár (nagyon találó megállapítás, valaki írta fentebb), nem túl igényes vagy művelt személy, érdekes testi adottságokkal.
Hogy ez a legutóbbi náci meg ilyesmi megjegyzés... hát nem érdekel, és nem vagyok egyedül a véleményemmel. Pl.
bukowszky.blog.hu/2008/12/10/jegyzetek_a_szepsegrol_es_a_starbucksrol
4. bekezdés
Az igényesség és műveltség hiánya abban is megmutatkozik W-nél, milyen lendülettel rúg bele olyanokba, akikről semmit sem tud. A bunkók lendülete. Általános iskola 6. osztály! Bár már akkor is ciki szerintem.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.24. 14:58:50

A poszt remek, igenis el kell viselnie a társadalomnak mind az eredeti, mind -a szerintetek ellenpont, szerintem egyenértékű- két mondatot.

A kommentek azonban megrémítenek, és félek, hogy ti még az értelmesebbje vagytok.

"milyen lendülettel rúg bele olyanokba, akikről semmit sem tud. A bunkók lendülete."

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.24. 15:43:25

@szomorutojas: "A poszt remek, igenis el kell viselnie a társadalomnak mind az eredeti, mind -a szerintetek ellenpont, szerintem egyenértékű- két mondatot."

Vizsgaidőszak után majd írok egy hosszabb posztot arról, hogy miért nem kell elviselni... (Azzal együtt, hogy szólásszabadság rúlz!)
Addig stay tooned!

"A kommentek azonban megrémítenek, és félek, hogy ti még az értelmesebbje vagytok."
Ez kedves tőled. Igyekszünk majd megfelelni...

"milyen lendülettel rúg bele olyanokba, akikről semmit sem tud. A bunkók lendülete."
Igyekszünk nem beleesni ebbe a hibába, szóval nyugodtan felhomályosíthatsz minket. Sokkal szívesebben rúgunk bele abba amit ismerünk.
(Erre van is egy idevágó történetem:
Kirándulás közben, már vagy 3 óra gyaloglás után tesóm egyre jobban unta az utat, és hogy szórakoztassa magát, az út menti lapuleveleket rugdosta.
Egyszer csak egy nagy b*sszamegre leszünk figyelmesek, és arra hogy a tesóm a földön fekszik, sajgó lábát fogdosva.
Aztán megnéztük a lapulevelet, és kiderült, hogy pechére alatt volt egy jó nagy kődarab.)

Egyébként üdvözlünk a fedélzeten!

Najó takarodok tanulni...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.24. 17:40:05

@szomorutojas: Nemhogy nem kell, nem is szabad elviselni az ilyen mondatokat. A hívő emberek esetében - legyen zsidó, keresztény vagy muzulmán - a vallás a személyes méltóság része. A szólásszabadság pedig nem terjed ki arra, hogy valaki a vallásom gyalázásával megsértsen engem.

Sajnos azt látom, hogy amíg a mainstream jobboldali közbeszédben a vallási irányzatok tisztelete egyetemleges, addig a baloldal szelektál, és önfeledten szórakozik a kereszténységen.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.24. 20:38:20

@TaTa86.:

Erre a finom lapuleveles fenyegetőzésre/vészjóslásra egy szemléletes példa a Gandhiról szóló holibudi giccsfilm egy látványos jelenete.
Van benne egy eset, amikor tüntetőket üldöznek a gyarmati rendőrök, maguk is indiaiak amúgy, közben botokkal véresre verik őket. Szűk sikátorokon át verik a futó szerencsétlenek hátát, amikor beszaladnak egy széles térre, ami tele van tüntetők óriási tömegével. A tüntetőket odáig ütlegelő kb. tíz rendőr egyszercsak elbizonytalanodik, a vészjósló csend másodpercei után felharsan a rendőrvérre éhes tömeg üvöltése és az erőviszonyok megváltoztával szerepcsere, a rendőrök futnak őrültül az őrszobáig a tömeg előtt, amit magukra reteszelnek és a tömeg annak rendje-módja szerint rájukgyújtja, meg is sütve őket.

Más is szimatolja a levegőben az előérzetével a sült ballib értelmiségi és politikusszagot?

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.24. 22:05:30

@TaTa86.: "Igyekszünk majd megfelelni..." nahh, csak aztán nehogy izzadságszagú legyen, mert ott a bukta ;)

Ismerés nem ismerésre:
"
"ha tényleg beilleszkedett tagja egy társadalomnak, akkor nem zsidó. Addig zsidó, amíg "kiválasztott"."
Na ebben teljesen egyetértünk.
"
Vajon tényleg úgy gondolod, hogy komoly mennyiségû ember identitását az határozza meg, hogy 1. kiválasztott 2. más csoportokat akar szétrombolni?
Ez olyannyira egysíkú és üres, mint minden keresztényt a konkvisztádorokkal / inkvizítorokkal / pedofil papokkal / hittérítôkkel azonosítani.

Vannak megrögzött hitek és képzetek, de ezek ismerete nem a tárgy ismerete, csak a képzeteké és hiteké. A "nem zörög a haraszt" ellenvéleményre pedig ld. a keresztényekrôl kialakított tévképzeteket.

@mefisto: Tulajdonképpen mindegy hogy egységesen elviselendônek tartod, vagy egységesen elutasítandónak, mindaddig míg egységesen teszed.

A szólásszabadság nem azt jelenti, hogy mindent el kell szótlanul tûrni, hanem azt, hogy mindenkinek jogában áll kimondani a véleményét. Sem a társadalmi, sem a jogi következményei alól ez az alapjog nem mentesít senkit.

@ArmaGeddon Bácsi: "Más is szimatolja a levegőben az előérzetével a sült ballib értelmiségi és politikusszagot?"
Ember, gondolkodj már mielôtt írsz!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.24. 22:20:33

@szomorutojas: "A szólásszabadság nem azt jelenti, hogy mindent el kell szótlanul tûrni, hanem azt, hogy mindenkinek jogában áll kimondani a véleményét."

Mondjuk ez igaz. Az ilyen "véleményeket" is tök fölösleges törvénnyel tiltani, mert ugyanúgy kontraproduktív, mint a holotagadás büntetése.

"nahh, csak aztán nehogy izzadságszagú legyen, mert ott a bukta ;)"
Majd szólj időben. :-)

"Vajon tényleg úgy gondolod, hogy komoly mennyiségû ember identitását az határozza meg, hogy 1. kiválasztott 2. más csoportokat akar szétrombolni?"

Hát egy kicsit komplikáltabban, de ha le akarjuk úgy egyszerűsíteni, hogy egy mondatba beleférjen, akkor igen.
A közös identitás az individuumokban igazából nem túlságosan látványos, de egy közösségnél, már eléggé nagy tehetetlensége van.

(1síkú) Matematikai modellel leírva:
Gondolj el egy ilyen sorozatot: Sum( rand(-10.000,10.000)) n-szer; ennek a várható értéke 0. És akkor most egy ilyet: Sum(rand(-10.000,10.000)+1) n-szer; ennek pedig ha n tart a végtelenbe akkor végtelen. Pedig az egyes tagok átlagosan 1/10.000 részben térnek csak el.

"Ez olyannyira egysíkú és üres, mint minden keresztényt a konkvisztádorokkal / inkvizítorokkal / pedofil papokkal / hittérítôkkel azonosítani."
Az első kettő az menő! XD
Vicc nélkül: a keresztény az nem egy nép. De mondjuk néppel is sántítana, kivéve a cigányokkal. Mert ők élnek még minimum 500 éve diaszpórában.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.24. 22:21:58

@TaTa86.: "sorozatot", igazából sor, de még inkább sorösszeget.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.24. 22:42:12

@szomorutojas:

Mi a gond? Az idézet film sztorija, mint analógia keretein belül maradva írtam. Bár, ha nagyon durva összeomlást hoz a válság, akkor nagyon durva utcai jelenetek is történhetnek, én nem zárom ki, de nem is hiányzik. Nem azért, mert ballib megmondóembereket sajnálnék, hanem mert a tömeges utcai erőszak vak.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.24. 22:54:56

@TaTa86.: a zsidóság sem egy nép.

Tudom, hogy van Izrael, ami olyan népjelleget ad az egésznek, de akik ott laknak izraeliek, és persze jelentôs részben zsidók és sokan még vallásosak is.
Éppen Izrael léte tette gyökeresen mássá az európai zsidóságot, mivel mind a vallásos zsidók jelentôs része, mind a magukat népnek tartó zsidók jelentôs része odament.

A maradék zsidóság leginkább identitástudat, olyannyira, hogy sok magát zsidónak valló embert a szabályok mentén nem lehetne zsidónak tekinteni, sôt még csak körülbelül sem tudja belôni, hogy a zsidó naptár szerint hányas évet írunk. Ami maradt, az valami vegyes egyveleg, ami egyaránt táplálkozik a külsô elvárásokból (filoszemiták által pozitívnak tartott és/vagy antiszemiták által negatívnak tartott jegyekbôl), meg a körülötte lévô hasonszôrû zsidók által kialakított szokásokból. Nagyon kicsi részt fellelhetô valamilyen egységes kultúra (a kultúra antropológia értelmében), ez az egységes kultúra az, amit te a sorral írtál le (utólagos engedelmeddel ezt megjegyzem, mert nagyon jó megközelítés, amúgy ezt én úgy szoktam leírni, hogy míg a folyóban a molekulák mozgásán nem látni a folyásirányt, a folyó mégis egyértelmûen folyik valamerre)

Márpedig ezek azok a zsidók, akik között te élsz. Nem az izraeliek. Amúgy az Izraelen folyó életrôl, politikáról a legtöbb magyar zsidónak halvány fogalma sincs, köze sincs hozzá, csak mindig azzal jön elô mindenki, hát biztos kúl. Valahogy így lesz az Izrael-kritikából Izrael-pártiság a másik oldalon.

Amúgy meg szerintem nem arra gondoltatok, hogy a társadalomnak nem tagja az, aki zsidó, hanem arra, hogy a nemzetnek nem tagja. A társadalom sokkal tágabb fogalom, ráadásul jól definiált, abból nehéz valakit kizárni, a nemzet fogalom elég önkényes ahhoz, hogy lazán ki lehessen mondani, hogy aki a tagja, az majd megmondja, ki tagja még.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.24. 22:58:50

@ArmaGeddon Bácsi: ohh, köszönöm, így már egészen más.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.24. 23:13:29

@szomorutojas: Na, ha ilyeneket irkálsz, akkor szívesen látunk itt. :) (Mondjuk egyébként is...)

"a zsidóság sem egy nép. "
Köszönöm, hogy ezt megfogalmaztad. Én is így gondoltam körülbelül, csak nem akartam egy kész kisesszét írni...

"Amúgy meg szerintem nem arra gondoltatok, hogy a társadalomnak nem tagja az, aki zsidó, hanem arra, hogy a nemzetnek nem tagja."
Ez viszont abszolút jogos.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.24. 23:47:58

@szomorutojas:

Persze, én néha direkt kerülöm is a nemzet szót, mert olyan hamis pátopsszal is szokás használni.
Csakhogy nem mindegy, hogy kik milyen hozzáállással tagjai egy társadalomnak, egészséges lélekkel akarnak-e valami közösséget érezni annak egészével, vagy ösztönösen annak bomlasztására ösztönzi őket furcsa identitásuk.
Az nagyon kellemetlen, hogy most is van egyfajta reneszánsza a nemzet valamilyen történelmi hüsöktől eredeztetésének, mindig a ma élő tényleges emberekből kellene kiindulni. A józan többség azonban nem vevő a mítoszgyártásra (ugyanilyen mítoszgyártás sokfelé van, a zsidók körében is), hanem van igénye egy egészséges közösség-érzésre. Egyes egyének őseinek géntérképétől teljesen függetlenül.
A zsidókat identitásuk a világ minden pontján ösztönzi a társadalmat összetartó kötelékek elvagdalására. Ha ennek megreformálását tűzi ki célul valami zsidó mozgalom, az ugyan tisztességes (van ilyen?), de akkor mi marad a zsidóságukból, kell-e egyáltalán, hogy maradjon? Van e erre valami szükség, van-e ennek valami haszna? Mert a többi identitás létjogosultságát is csak territóriumhoz kapcsolódva fogadom el.

Scala 2010.01.25. 00:16:39

Nem volt időm végigolvasni a legutóbbiakat... látom, hogy van külsős látogató. :-)

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.25. 15:24:17

@ArmaGeddon Bácsi: A társadalom -ha a legtágabb definíciót vesszük- egymással kapcsolatban álló emberek halmaza. Bármilyen furcsa, de az ellenséges viszony -amennyiben az interperszonális (ha van erre egy szép magyar szó, idevele)- is kapcsolat.

Egy társadalom belsô kohézióját sok minden adhatja, és ezen kohéziós erôk felismerése, vagy minôsítése politikai hozzáállás szerint szokott változni. Elôfeltevésem az, hogy számodra a kohéziót bizonyos közös fogalmak megkérdôjelezetlen tisztelete jelenti, és bármilyen más erôt valamiképp ezen kohézió rombolásának tartasz. Tehát ha -példának okáért- a haza fogalma valaki számára nem tartalmaz értéket, avagy nem hordoz értéket, és ennek hangot is ad, az számodra a kohézió (ergo a társadalom) rombolására tett kísérlet.

Magyarán ha valaki a hazát -maradva az elôzô példánál- nem egy geopolitikai egységgel azonosítja, hanem valamiféle elvont (ott a hazám, ahol a családom, bárhol is legyen a világon) fogalommal, akkor automatikusan rombolja azt a kohéziós erôt, ami számodra a társadalom kohézióját jelenti, ha nem is egyedüliként, de meghatározóan.

Érzelmi szempontból teljesen érthetô, társadalomtudományi szempontból azonban hamis állítás lenne ez, ezért továbbra is javaslom a nemzet szó használatát. Az mindenképpen egy értékrend mentén felépülô fogalom, míg a társadalom léte nem érzelmek kérdése, a belsô kohéziójának ereje, mikéntjei értékmentesen vizsgálhatóak.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.25. 16:42:11

@Herr SturmLiberator: abból már kizártak a büdös zsidók, most próbálok beleférkôzni a népnemzetibe. ;)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.25. 21:03:28

@szomorutojas: ha nem ösmerném 90%-ban minőségi, ámde helyenként DÖBBENETESEN szélsőállibbant (sorry) szösszeneteidet a kettős mérce blogról, még díjaznám is a humort.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.01.25. 21:25:33

"Tehát ha -példának okáért- a haza fogalma valaki számára nem tartalmaz értéket, avagy nem hordoz értéket, és ennek hangot is ad, az számodra a kohézió (ergo a társadalom) rombolására tett kísérlet."

így van. Az teljes mértékben tolerálható, ha valaki számára a haza fogalma nem hordoz értéket, de ezt a nézetét megtartja magának, és magánéletben éli ki magát, meg az is, ha valaki deklaráltan egy autonóm kisebbség tagjaként egy diaszpórában él az adott társadalomban, de ez esetben a vendégjoggal nem él vissza, tehát óvakodik a házigazdák bírálatától.
A történelem tele van ilyen autonómiákkal, bár válságos időszakokban néha sajnos rossz véget értek. Azoknál a diaszpóráknál, akik nyjltan ártó szándékkal állnak hozzá a befogadó társadalmakhoz, ez a rossz vég sokkal gyakrabban és gyorsabban eljöhetett. Hogy ne csak a zsidókon rugózzunk, egy példa erre a tatárjáráskor a hódítókkal örömmel kollaboráló, saját befogadóik pribékjévé váló magyarországi izmaelitákra gondolni, akiket a tatár kitakarodása után a magyarok rövid úton megszüntettek. De bántotta valaki mondjuk az erdélyi szászokat?
Lehet nem beolvadni, különállást megőrizni, távoli anyországgal érzelmileg azonosulni. De akkor vendég a neved, a vendégjog véd és kötelez.

A zsidók ezt nem képesek felfogni, mindenhol beleszarnak a házigazdák identitásába, aztán visonganak, ha elfogy a türelem.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.25. 21:36:44

Off:

TaTa, amikor legközelebb találkozunk Omárnál, csörögj ránk, amikor a kapuhoz érsz. Segítünk felhordani azt a három rekesz sört. Köszi! XD

On:

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.26. 09:09:09

@Herr SturmLiberator: zsidó vagyok (a fent leírt nemvallásos, nemnép), végzettségem szerint társadalomtudós, (a költözzközéjük fajta, költöztem is közéjük), életem felét külföldön éltem már gyerekként is, versenyszférában dolgozom vezetô beosztásban (most már) külföldön.

Ebbôl milyen politikai nézet lehet?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.26. 12:51:51

@szomorutojas: hümmmm... tippelek: Talibán? Szegény külföld... csak ne tarts nekik előadást az "objektív felelősség" témában. Hátha visszapofoznak :)

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.26. 15:53:35

@Herr SturmLiberator: ide dolgozni, politizálni a bloghura járok, nem keverem a kettôt ;)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.26. 16:45:53

@szomorutojas: no-no... cocciológiában utazó embörként tudhatod, hogy a társadalmi szerepek csak elméletileg különülnek el vegytisztán.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.01.26. 23:02:41

@Herr SturmLiberator: szerintem egy politikai vitához egyenlô felek kellenek, egy céges hierarchiában kevés ilyen pozíció van, fentrôl lefele politizálni pedig rendkívül kontraproduktív.
Beosztottként nem érzem annyira fontosnak, hogy azt az érzékeny egyensúlyt, ami az ellentmondások és egyetértések között fenntartok, ilyen marhasággal borítsam fel.
Fônökként pedig etikátlannak tartom, hogy véleményt mondjak, mert visszaélnék a pozíciómmal.

Otthon sem tûrtem a politikát a munkahelyen, itt meg közöm sincs hozzá.

jardel 2010.01.27. 00:01:56

Az a baj az egész témával, amit a poszt felvet, hogy alapvetően szánalmas - bár kétségtelenül szórakoztató - dolog, hogy ilyenekről szól a közbeszéd - kb. 170 éve. Ez a szerencsétlen Tóta W. is csak ilyenekről tud írni, nem másról - de valljuk be: a jobboldalon is van nem kevés hasonló kvalitású kollégája. Szerintem amúgy rendes jobboldali termeli a pénzt és nem frusztrálódik a zsidók miatt, a balosok meg kb. tiltakoznak, hogy ki él szarul. Azért is kár a zsidókon rugózni, mert Demszkyt sem 60, 120, 250 stb. ezer zsidó választotta meg meg egy olyan nyílt beteget, mint Feltó sem. Összetenném a kezem, ha ez lenne a probléma. Szóval én azért el szoktam azon gondolkozni, hogy bármekkora köcsög is Ján Slota meg mondjuk a román pártvezérek, azért az sem lehet könnyű feladat, hogy minket szeressenek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.27. 01:21:20

@jardel: "Azért is kár a zsidókon rugózni, mert Demszkyt sem 60, 120, 250 stb."
Hát, ha megnézed mekkora egy vörösvérsejt, és mekkora egy influenza vírus, akkor még durvább arányokat fogsz találni.
A másik témánál írtam: a főbűn az mszp kiengedése a karanténból.

"Szóval én azért el szoktam azon gondolkozni, hogy bármekkora köcsög is Ján Slota meg mondjuk a román pártvezérek, azért az sem lehet könnyű feladat, hogy minket szeressenek."
Hát ezen anyukám is gondolkozott, mivel partiumiként a saját bőrén tapasztalhatta a Kárpátok Géniuszának áldásait. Mivel törit tanult, ő arra a következtetésre jutott, hogy talán azért van ez, mert az egész román propaganda az utóbbi 90 évben mást sem harsogott, minthogy minden a magyarok hibája. A kőbunkó román, amelyik 1990ben Bólyait (1802-1860) akarta meglincselni, meg bevette.

jardel 2010.01.27. 20:56:53

@TaTa86.: Igen, emlékszem, Bolyai gyere ki!:-( A mamádnak igaza van, a hamis szlovák és román tankönyvek sokat ártanak. van egy szlovák-magyar történészbizottság, a tankönyvek közös értelmezésének kialakítása céljából, nem jutott messze. Nem is ezt kérdőjelezem meg, hanem arra gondolok, hogy a sérelmi politika (lásd: Trianon egy tragédia, amiről mi tehetünk a legkevésbé) nem alkalmas arra, hogy kiegyensúlyozottan értékeljük a történteket, a jelenlegi helyzetet és ebből előremutató megoldások szülessenek. például szerintem nálunk az alapvető megközelítés az, hogy 18' előtt Mo. demokratikus volt és a kisebbségeknek is jó volt (szemben azzal, amit a magyarokkal ma művelnek a szőrösök), a háborúkba meg az osztrákok és a németek kényszerítettek minket egy az egyben, amit csak mi szívtunk meg, nézzétek ők milyen jól élnek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.27. 22:12:31

@jardel: "hogy 18' előtt Mo. demokratikus volt"
Korlátozott demokrácia volt, de szerintem így volt jó.

"kisebbségeknek is jó volt "
Mihez képest ugye... Valamiért nem nagyon vándoroltak ki Erdélyből tömegesen a románok, meg a szerbek sem Délvidékről. A vendégjoggal meg tessék nem visszaélni. A lehetőségekhez képest a kisebbségeknek itt igenis jó volt. (Egyébként pont a legszegényebb tótok és ruszinok nem lázadtak soha.)

Nyilván másképp látják ők a saját helyzetüket, de ettől még a magyarellenes politikusokat nem lehet elfogadni. (Pedig az igazság, hogy ők velünk vannak, a nagytót/nagyromán virtussal csak ártanak a saját nemzetükön. Sokkal nehezebb megfogni az egyszerűen hazafias román vagy tót politikust, aki ugyanúgy benne van az asszimilációban.)

Scala 2010.01.27. 22:37:52

@TaTa86.: ja, Ján Slotát is remekül megfogtuk, vissza is vettek rendesen... Az asszimiláción szerintem azért mi is segíthetnénk, pl. ha a 4-es metró egy állomásának árát rászánnánk a többi magyar támogatására, mondjuk egy-két célzott alapítványon keresztül, már többet tennénk, mint 41 óta bárki. Jó és hasznos programokat lehetne kidolgozni, aminek lenne hatása - ellentétben a szájtépéssel, ami itthon is megy.
süti beállítások módosítása