HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.03.27. 15:14 Herr SturmLikudnik

Budaházy Bukása

No, bevégeztetett, az ország kedvenc kukagyújtogatója szabadságharcosa marad rácsok mögött, nem sikerült országgyűlési képviselőként indítani. A leadott ajánlószelvények nem kis része érvénytelennek bizonyult, game over. Hát akkor lássuk a dolgokat részletesebben:

ad 1.
Maga az alapszitu is elég magyarosch: a képviselők visszahívhatóságáról és politikusbűnözéstől mantrázó Jobbik - pont a mentelmi jogra hivatkozva - pártolta egy olyan ember indítását, aki számtalanszor bátorított tűntetéseken agresszív cselekedetekre másokat ill. ammortizálta a belvárost maga is aktívan. Nem mellékesen még hátrafelé nyilazós terrorizmus vádja alól is tisztáznia kell magát, persze a korrektség kedvéért jó kérdés, hogy ebből mennyi igaz és mennyi a DraskoVicc féle "igazságszolgáltatás" csúsztatása.

ad 2.
Azért a fenti ellentmondás a Jobbiknak is okozhatott némi fejtörést, hisz végül Budaházyt nem a Jobbik képviselőjeként, hanem függetlenként indították. Értsd: nem vállalták fel. A hivatalos magyarázat erre holmi ködös zanza volt szavazatvesztésről stb., noha ez nettó baromság. Egyfelől ugyebár nem kell Jobbik párttagnak lennie Budaházynak ahhoz, hogy a Jobbik indíthassa... Morvai Krisztina se az a mai napig, mégis a Jobbik révén EP képviselő és Gaudi-Nagy Tamás sem az (pedig ő Jobbik jelöltként indul most egyéniben és országos listán is). Pedig ha Budaházy Jobbik jelöltként indul, akkor bizony a rá adott szavazatok (a megválasztás amúgy is halovány esélyére való tekintettel) ugyanúgy szépen mentek volna fel töredékszavazatként a Jobbik országos listára.

ad 3.
Szintén elég rossz választás volt Budaházy-t a XI. kerületben (17. OEVK) indítani. Ugyan meg kell hagyni, hogy Novák Előd részéről gáláns volt a kétfelé osztódó támogató aláírásokat bevállalva maga mellett versenyeztetni Betyárnindzsa Györgyöt, de hajlamos vagyok feltételezni, hogy alaposan elmérte magát a nemzet kisdobosa a tereppel. Hisztizve végigmegafonozott Horthy megemlékezések - nédda - nem emelték a népszerűségét a környéken. A kerületben 2006-ban a parlamenti és önkormányzati választáson egyaránt az MSZP volt a befutó, előtte is az MDF-es Csapody hozta zsinórban, nem radifellegvár. Ezzel szemben Miskolc, Ózd féle tudjukmilyenproblémás vidékeken - ahol ráadásul nem tapad hozzá első kézből városszétverő imázs - Budaházynak függetlenként is jóval több kopogtatócédula jutott volna.

ad 4.
És bizony a magyar választási rendszer sajátosságaként még mindig ott az egyéni jelöltség mellett a pártlista... Nem vette listára Budaházy-t a Jobbik. Se területire/fővárosira, se országosra. Ugyan csak párt állíthat listát,  ámde azon nem kell párttagnak lenni (lásd ugyebár Gaudit). Ez az elzárkózás főleg annak a fényében roppant érdekes egy dolog, hogy a listáról kieső jelölt esetében (vagy mert az pölö meghal, vagy mert ugyebár hűvösön marad) annak mandátuma NEM vész el a párt számára, hanem feljebb csúszik a sorban következő jelölt. Hoppá. Novák felesége, Dúró Dóra persze befutó helyen van az országos listán, gondolom pótolhatatlan szakértelme miatt.

ad 5.
És itt vagyunk a végső pontnál, na kié a felelősség... lássuk a közbeszéd szerint Novák Előd által (is) szerkesztett kuruc.info véleményét:

"A Kuruc.info - mint Budaházy független indulásának egyik támogatója - fontosnak tartja leszögezni, hogy természetesen nem vett részt ajánlószelvény-hamisításban, elítéli azt és sajnálja, hogy elkeseredésében egy vagy több gyűjtő ilyen eszközhöz folyamodhatott, besározva Budaházy György ügyét."

Tyűha, azaz a hetekig dolgozó aktivisták a hunyók, bezzeg ha BÁRMILYEN más párt, jelölt esetében van hamis, rontott vagy gyanús kopogtatócédula, az persze csakis példátlan csaláááááás lehet...

Mocskos egy dolog a politika, nem-e?

Ui.:

persze annak tükrében, hogy az Országos Választási Bizottság mostanában nem adja meg a mentelmi jogot a problémás jelölteknek - így Kolompár Orbánnak se - eleve fölösleges volt az egész cirkusz. A multik mellett a mozgalmi celebeket sem árt(ana) megrostálni, mert később kínos dolog tud lenni a kihátrálás.

55 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr801872949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 17:10:39

Ajjaj! Szerintem ezért a posztért fogsz kapni rendesen:)! Na nem tőlem, én azért nem vagyok hatalmas Budaházy fan, de felháborítónak tartom, amit a magyar "igazságszolgáltatás" művel vele.

Egy baj van, alapból a "kurucokat támadjuk be" hozzáállással írtad a posztot! Nem védem őket, de 100%, hogy "valakik" ki akartak szúrni Budaházyval. Most gondolkodj el egy percig: szerinted vannak olyan barom állatok a Budaházyért küzdő aktivisták, hogy saját maguk hamisítsanak ajánlószelvényeket, miközben tudják, hogy egész ku..aország őket figyeli? Szerintem tudod a választ.

Nem akart ő választást nyerni, csak el akart indulni képviselőként, hogy addig is kijusson a börtönből. A kettő közt nagy a különbség!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.27. 17:17:40

@Bemmbemm: szép-szép, és akkor Jobbik miért nem vette listára szegény Betyárgyurit, hm? Ott nem kell kopicetli és ha nem adják meg a mentelmi jogot, legfeljebb ókuruc szokás szerint majd zsidózzák az OVB-t. Szintén ismételten figyelmedbe ajánlanám az alapszitut: a képviselői visszahívhatóság mellett kampányol Jobbik pont mentelmi jogra alapozva biztosított volna eltávot? Nyöhe.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 17:51:43

@Herr SturmLiberator: De nem értem, hogy mit nem értesz azon, hogy NEM a Jobbik támogatta Budaházy indulását. Az más kérdés, hogy nem is ellenezték, mint "demokratikus" pártjaink.
Még a Kuruc szerkesztői is összevitatkoztak az indításán, nemhogy a Jobbik vezetése. Morvai kiállt mellette, de ő nem is párttag.
Az a baj, hogy mindenki azt magyarázza, hogy a Jobbik hivatkozik a mentelmi jogra, közben Budaházyt ezzel akarták kihozni. De NEM a Jobbik akarta kihozni, innentől kezdve nincs miről beszélni.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 17:54:19

@Herr SturmLiberator: És maradjunk annyiban, hogy a Kuruc a Jobbik belső ellenzékének az irányítása alatt áll. Valószínűleg ezért sem ismerik el hivatalosan a párt szócsöveként, holott messze a legtöbb ember ők szólítják meg.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.27. 18:07:29

@Bemmbemm:

És ugyan miért nem támogatta a Jobbik a betyár úr indulását? Ha már egyik fő kampányhősük és úgyis csak 2 hónapra kellett volna kihozni (a mandátum megmarad listás indításkor a Jobbiknak). Vagy politikai foglyokért nincs politikai áldozat?

És ugyebár miért nem volt annyi eszük, hogy szögilajosos vidéken indítják, ahol tonnányi kopicetli van radijelölteknek?

A "Jobbik belső ellenzéke" meg ugyebár Mr. Békaszáj és sleppje. Úgy látszik ha Budaházynak ilyen barátai vannak, nincs szükség ellenségekre.

jardel 2010.03.27. 18:21:00

Szerintem nem teljesen logikus a posztod: egyrészt azt mondod, hogy a Jobbik a visszahívhatóság és a mentelmi jog korlátozása mellett van. Másrészt mintegy számonkéred rajtuk, hogy miért nem rakták listára és miért nem vállalták fel? Talán részben azért mert a mentelmi jog korlátozása mellett vannak és részben meg azért, mert annyira nem azonosulnak Budaházyval (aki belső ellenzék is lehetne), csak a szavazótáboruk egy része (ezért nem ellenezték, hogy induljon). Nem akarom védeni őket, de én nem látom itt a nagy törést.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.27. 18:30:41

@jardel:

Hogyne lenne... nem ártana eldönteni, hogy akkor most Budaházy tényleg a naaagy nemzeti betyármártír és akkor ugyebár az igaz hazafy haverpártnak kutya kötelessége lett volna listára venni, VAGY ha mégis ciki a Budaházy (az), akkor tényleg következetesen külön kezelni és nem pedig a Jobbikban politizáló Novák, Gaudi, Morvai stb-val az élen a jelölése mellett kampányolgatni. Pláne aztán a végén az aktivistákra tolni elegánsan a felelősséget. És itt is ismétlem: ha bezzeg más pártnál van inkorrekt cetli, ott bezzeg a pártot teszik visítozva csaló anyagyilkossá. Ha (kvázi) saját jelöltnál van gáz, az bezzeg mááááááááás. Értjük, értjük.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 19:18:10

@jardel: Bezony, jól látod!

@Herr SturmLiberator: "És ugyan miért nem támogatta a Jobbik a betyár úr indulását?"-egyrészt ezt kérdezd tőlük, másrészt a lehetséges okokat elég jól körülírta jardel.

Te számon kéred, miért nem volt annyi eszük, hogy cigány-fertőzött vidéken indítsák, mikor nem is ők indították. Nem értem a logikád.

jardel 2010.03.27. 19:32:50

@Herr SturmLiberator: nem tudom, lehet, hogy igazad van, nem követem ilyen szorosan a Jobbik kampányát. Morvait láttam egy videón, ahol a TV-ben beszélt és kiállít amellett, hogy Bházynak fair eljárást kell nyújtani. Ebben szerintem még nem volt semmi különös, tehát nem volt az az érzésem, hogy akkor miért nem indítják el jelöltként. Gondolom ezen túlmentek és ezen pöccentél be, hogy ha sztük a mentelmi joggal nem lehet visszaélni, akkor miért buzdítják (???) Bházyt és követőit hogy induljon. Mondjuk ehhez képest ha jól értem Novák Elődöt, aki a párt egyik frontembere indították a körzetében, szóval sokat nem segítettek neki.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 19:34:19

Bizony, bizony a Jobbiknak elég kínos az ügy.
Van egy nagyon lelkes, ugyanakkor alulszocializálódott 1%os réteg, amelyik kell a plakátragasztáshoz, kopigyűjtéshez, ráadásul ami még fontosabb: előbb pofáznak(, jó hangosan), és utána sem gondolkoznak.
Vagyis, ha a Jobbik beint nekik abból balhé van, amit a ballib és fideszes média valószínűleg premier plánban adott volna...

Szóval nem csinálhattak mást, mint kármentést folytattak: nyilvánvaló, hogy Butaházy teher számukra, ha lehetne még az emlékét is kitörölnék, nagyon jól tudják, hogy vele jelentékeny szavazattól esnének el.

Ahogy írod HSL: ha akarták volna, összehozhatták volna neki az indulást. Akár Ózddal, akár listával, de nem tették.

Szvsz jól csinálták, így buktak rajta a legkevesebbet.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 19:35:57

@TaTa86.: Amit sajnálok: a Fidesz nem hajlandó felvenni az ügy jogállami részét.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 19:47:51

@TaTa86.: "Ahogy írod HSL: ha akarták volna, összehozhatták volna neki az indulást. Akár Ózddal, akár listával, de nem tették."-csak az a baj, hogy HSL éppen azt kéri számon, hogy miért nem ott indították.:) Te érted az okát, de ő azt állítja, hogy a "hülyéknek" ennyi eszük sem volt.

"Amit sajnálok: a Fidesz nem hajlandó felvenni az ügy jogállami részét. "-mármint azt, hogy miért ülhet ilyen nevetséges indokokkal börtönben több ember?

Amúgy igazad van, ez nekik mindenképpen a cumi kategória volt. Szemét dolog a politika, de így bukták a legkevesebbet. És tegyük hozzá, hogy a Fidesznek legalább annyira ki kellett volna állnia Budaházy mellett, mint a Jobbik egyes politikusainak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 20:14:27

@Bemmbemm: "És tegyük hozzá, hogy a Fidesznek legalább annyira ki kellett volna állnia Budaházy mellett, mint a Jobbik egyes politikusainak. "

Hát igen. Az emberi memória bámulatosan rugalmas tud lenni. Most hogy a Fidesz lesz a fasz jobb oldalán, és nem ők lesznek azok, akik ki lesznek téve az esetleges önkénynek, már nem olyan sürgős a jogállamiság, főleg ha ezzel szavazatot lehet veszíteni.

tudi 2010.03.27. 20:23:29

Szerintem a Jobbiknak az a jó, hogy Budaházy a börtönben van, főleg jól jött, hogy márc. 15.-én ott volt, legalább nem lett balhé, mert ő minden ilyen alkalomkor forradalmat akar csinállni, másrészt lehet vele bizonyosmértékig kampányolni (ez a politika)is, hogy kihozzuk meg ilyenek, jó most, hogy ott van ő úgysem ismeri el ezt az államberendezkedést, ami most itt van, másrészt ha amit az a jóember mondott és tényleg voltak akkora IQ negatívak, hogy tényleg megtették ezeket a"terrorcselekményeket" akkor érthető a távolságtartás.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 21:12:00

@jardel: na ez már mindennek a teteje! Rohadt mocskos liberális szennymédia!

Szerintem kapsz még néhány lökést az elkövetkezendő napokban és nem fogsz gondolkodni az x-en!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 21:19:43

@jardel: "Fiúk, ha a Jobbikra szavaztok levetkőzök!"
Bazze, ha ezt tudom már rég jelentkezek gárdistának!XD

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 21:24:05

És kik fogják ezt elítélni a legjobban? Azok, akiknek a 80%-a otthon recskázik a pornófilmekre esténként.

Ennyire kétségbe vannak esve, hogy minden napra csak ilyen bulvármocskot találnak ellenük? Egyébként mióta buzigyűlölő a gárda?

Xor (törölt) 2010.03.27. 21:24:09

@jardel: Jó, most már tudjuk honnan van pénz a Gárdára (meg a kampányra) :))

Van ilyenje a Fidesznek vagy a szociknak? Na ugye, hogy nincs!! :)

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 21:27:58

@Xor: @TaTa86.: @jardel: szerintem ez inkább felháborító, mint vicces. Ennyire mocskos lejárató hadjárat soha nem volt párt ellen.

Xor (törölt) 2010.03.27. 21:30:34

@Bemmbemm: Úgy tűnik ennyi telik tőlük. De ez visszaüthet, mert ha így megy tovább a buzik is a Jobbikra fognak szavazni :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 21:31:45

@Bemmbemm: Most erre mit mondjak? Igen, valószínűleg a fidelitaszosokra nem állítottak rá külön kutatócsoportot...
De az is tény, hogy a többiek nem csinálnak mást mint a kuruc. Hiába: ne dobálózzon kővel akinek üvegből van a háza!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 21:34:08

@Xor: Ebben egyetértek. Ezek az ügyek annyira kicsinyesek hogy inkább hoznak a Jobbiknak, mint visznek.
Kezd is kicsit unalmassá válni, hogy az egyszerű talpasok magánéletével akarják megfogni a pártot.

A helótageci ütött, a péncinagyobbító póz már uncsi volt, ez már kifejezetten visszatetsző.

Xor (törölt) 2010.03.27. 21:42:05

@TaTa86.: Igen, ráadásul most fél éves hírt melegítettek fel. A csajról már 2009. szep. 8-án cikkeztek. Ez olyan, mint a kayaibrahimozás 2010-ben.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 22:12:50

@Xor: Azzal a különbséggel, hogy a kayaibrahimos izé, az ténylegesen egy korrupciós ügy volt, noha nem egy 4es metró.
A másik különbség, hogy ott egy politikához szorosan kapcsolódó ügy miatt politikusokat sároztak be. Persze egy szinten túl már szánalmas, de alapvetően nem olyan kirívó dolog.
Itt meg mi történik? Van egy egyszerű civil, akiről elkezd cikkezni a sajtó hogy pornós volt. Hát a kurva anyjukat! A gárdista nem közszereplő, nincs többlethatalma, nem ad neki senki pénz, nem köteles a társadalomnak elszámolnia semmivel.

(Hogyha a hölgy ténylegesen tagja lenne a Jobbik által felállítandó( höhöhö) csendőrségnek, akkor persze már más a helyzet, de erről egyelőre szó nincs.)

jardel 2010.03.27. 22:17:58

@Bemmbemm: szerintem meg hozott a velvet +2%-ot a Jobbiknak a 18-45 éves ffi lakosság köréből. Tudom, hogy hülyén hangzik, de nálam Morvai népszerűségi indexe az elmúlt napokban 2x emelkedett: amikor a mandineren (vagy vhol) elemezték, amint Bethlennel beszélget, aztán meg a kerékbilincs miatt. Gyűlölöm a köztereseket és a parkolóőröket, szerintem jól tette, hogy üvöltözött velük:-) szóval biztos van, aki úgy érezte eddig, hogy túl merev dolog ez a Magyar Gárda meg a Jobbik, de Király András meg a kis csaj oldotta az összképet. Azt meg nem hiszem, hogy emiatt sokan pártolnának el tőlük - lám, Téged is csak megerősít. A legjobb összeesküvés elmélet ebben a helyzetben az lehet, hogy direkt a Jobbik kreálja ezeket a híreket...

jardel 2010.03.27. 22:22:12

@TaTa86.: igen, ez teljesen igaz, olyan, mintha mondjuk Dundikáról azt írnák, hogy ő is a Fidesz tag, tehát a Fidesz olyan, mint Dundika

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 22:32:13

@Xor: @jardel: abban egyetértek, hogy szavazatokat hoz. Szerintem szinte senki nem pártol el ilyen ügyek miatt.

Viszont kérdem én: ha ilyen médiánk van, akkor miért is vannak egyesek felháborodva, ha z RTL Klub és a TV2 ledózerolásáról beszélünk?

@TaTa86.: kezdjük ott, hogy a Csendőrségben én nem szeretnék nőket látni. Csak 180 cm feletti, széles vállú legényeket, akik úgy vernek el minden bűnöző orkot, mint szódás a lovát. ;)

De az azért érdekes, hogy ha a Jobbikról van szó, akkor lehet a homokosokkal riogatni. Tolerancia bajnokai.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 22:50:25

@Bemmbemm: "ha ilyen médiánk van, akkor miért is vannak egyesek felháborodva, ha z RTL Klub és a TV2 ledózerolásáról beszélünk?"
Jó kérdés. Főleg miután a kurucon megnéztem az rtl videóanyagát. Nem amit belekevertek, az nyilván direkt rossz színben akarta feltüntetni az adót. Hanem az tv picsogását. Egyszerűen ocsmány.
Van pofájuk azzal érvelni, hogy 10ből 8 magyar napi 3 órát (!!!) tévézik!
Wazze, ha harmadennyit sétálnának tv helyett kb minden egészségügyi összehasonlításban 20 helyet jönnénk fel. Ha a másik órát tanulásra fordítanánk a zsidókat is lepipálnánk Nobel díjakban. És ha az utolsó órában egymással beszélgetnénk, talán nem mi lennék a 3. legdepressziósabb nemzet a világon.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.27. 22:54:27

@jardel: Mondjuk a parkolós szerintem tényleg gáz volt. Nem tudom milyen állapotban vannak Morvai idegei, de egy politikus ne rendezzen már jelenetet egy kerékbilincs miatt!
Az M1en pedig eléggé besült Morvai, komolyan nem lepődöm meg ha ott sírja el magát.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.27. 22:59:33

@Bemmbemm: "Na nem tőlem, én azért nem vagyok hatalmas Budaházy fan, de felháborítónak tartom, amit a magyar "igazságszolgáltatás" művel vele."

Az ellene folyó eljárás egy vicc, jelenleg semmi érdemleges nem támasztja alá a bűnösségét. Még ha el is ítélik, szerintem eséllyel pályázhat az elnöki kegyelemre.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 23:03:17

@TaTa86.: Bakker nem tudtad? Ne szavazz a Jobbikra, mert nem lesz több Barátok Közt, meg Heti Hetes!!! A magyarok rabszolgasorba kerülnek és Győzike lesz a mi Spartacusunk.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.27. 23:08:24

@jardel: "ráadásul nem válogatós, a felhozatalban férfiakkal és nőkkel egyaránt szerepel, illetve vannak vibrátoros jelenetei is."

Alapvetően nincs bajom a leszbi csajokkal, csak tudnék nekik jobb programot. 8D

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.27. 23:10:24

@Bemmbemm: "Ne szavazz a Jobbikra, mert nem lesz több Barátok Közt, meg Heti Hetes!!! "

Ha Vona ezt bedobja kampánytémának, +3-5%. XD

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.27. 23:51:10

Ohóóó, pornós Gárda-Girl? Wow, szentkoronás királyság! Na ilyen hazafiasch csirkék inkább motiválnak engemet X-re mint Nyivák Előbőr nyafogása... ráadásul a csaj végső soron hiteles radikális, hisz a lepedőt se simogatja, hanem meggyűri istenesen :)

molaris 2010.03.28. 12:14:17

@Herr SturmLiberator:
Gondolom Ő a kiválasztott a népszaporulat javítását célzó dolgok népszerűsítésére.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.29. 10:02:29

Mélységesen egyetértek a cikkel, nekem nagyon tetszett, köszi, HSL!

Bizony, ahogy egyre közelebb kerülünk április 11-hez, egyre halványodik a Jobbik csillaga... előbb ez az erősen kétes megítélésű dolog, Dúró Dóra (aki a mai politika legnagyobb antitalentuma) teljesen "érthetetlen" előrehelyezése, aztán pláne Morvai Krisztina kerékbilincs-levetetős ügye.... Egyre több helyen derül ki, hogy talán nem is mások, mint az általuk vérmesen támadott jelenlegi parlamenti pártok, sőt: még képmutatók is...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.29. 12:14:24

@Omár: Szerintem meg nevetséges, hogy csak ilyen dolgokkal tudják betámadni a Jobbikot. Persze, hogy van képmutatás, hol nincs? Valószínűleg nem gyengítették ezekkel a fröcsögésekkel a Jobbikot, hanem erősítették.

A cikk egy részével továbbra sem értek egyet, mert nem a Jobbik indította Budaházyt, noha sokan ezt szeretnék bemagyarázni.

Egyébként tudod mivel halványodik a Jobbikba vetett hit? Most néztem meg egy Posta Imre előadást és hatalmas igazságokat mond a Jobbikról, ami valóban nem sok jóval kecsegtet.(kiraktam a blogunkon, ha érdekel valakit, mondjuk 3 órás:))

Viszont a Jobbik a mostani politikájával tudja megfogni a legtöbb embert. Lehetnének teljesen olyanok, mint anno Csurkáék, de a kutya nem szavazna rájuk. Ellődörögnének 5%-al a parlamentben.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.29. 13:39:35

@Bemmbemm: Azért ez nem egészen helytálló... Nem az a két út van, hogy ráülök a Fidesz kocsijára (mint a MIÉP anno)), vagy képmutatóan fröcsögök mindenkire, és közben ugyanúgy megy a mutyizás már most a párton belül. Ezek igenis jelentős dolgok. Nincs olyan, hogy valaki kicsit gazember, valaki meg nagyon gazember. A kettő között annyi a különbség, hogy mire van kapacitása. Ha valaki ellop egy almát, az több mint valószínű, hogy nagyobb értékű dolgot is el fog emelni. És itt épp ez a baj, hogy ők ezzel hirdették be magukat, és ezért gondolkozik (vagy gondolkozott) sok, amúgy Fidesz-szimpatizáns azon, hogy megossza a szavazatát... De így nem sok minden lesz a dologból, amikor már gyökereiben ezt látja az ember: amiket már korábban is felsoroltam, ezek elég visszatartó erőt jelentenek. Nekem legalábbis. Csak az a bajom, hogy nem tudok hova szavazni. Szégyen, hogy nincs egy konzervatív párt sem Magyarországon, vagy ne is legyünk ennyire idealisták: nincs egy olyan párt sem, amelyiknél nem ez a mutyizás megy... (Nem, neeem, ne jöjjön elő senki az LMP-vel, nem. ;-) )

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.29. 14:29:14

@Omár: Én is szeretném azt hinni, hogy lesz valaha olyan párt vagy vezetés, akik megingathatatlan becsülettel fognak kormányozni, de nem élhetünk álomvilágban. Ilyen nincs, nem is volt és nem is lesz soha.

Emberek vagyunk.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.29. 15:43:59

@Bemmbemm: Na, de azért ennyire primitíven sem kéne ezt tenni, ahogy manapság teszik. Én személy szerint a Horthy-korszak politika-erkölcsi irányvonalát tartom ildomosnak, de elég ha csak a mai pl. német politizálást nézzük.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.29. 19:42:43

@miről van itt nagybaszó: Na, azért ennyire nem szofisztikus a dolog. Bár szerintem is bőven túlzó valakit a kukagyújtogatásért az egyik legsúlyosabb bűncselekménnyel megvádolni, és persze azt is hozzá kell tenni, hogy ő alkalmas erre a szerepre. Egy igazi bolond. Mondhatnám, hogy barom is, aki mögött viszont elég pénz áll, hogy szépen szittyának öltözhessen minden tárgyalásra. Ez kell a komcsiknak, és ő dalolva meg is adjak. Ezek után mindegy, hogy bűnös-e, valószínűleg úgysem ítélik el terrorizmusért, de a kampányban jól jön a szociknak.

miről van itt nagybasz0 2010.03.29. 22:15:36

@Omár: "Szeptember 11.-től, illetve most már a holotörvény bevezetése óta fokozottan, elég csak rámutatni valakire (ország-város-király-nép-sziklák-szakmák-folyók), aki nem tetszik, és el lehet húzni a nótáját végérvényesen, bármilyen igaz vagy igaztalan váddal. Persze egy kis média rásegítés sem árt."
Mindig az éppen aktuális hatalom ezt most már ki is fogja használni...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.03.30. 09:28:50

Teljesen ellentmond a poszt első pontja a többinek. Most akkor baj, hogy a Jobbik nem támogatta, vagy jó?

Szerintem pont jól csinálták, világos, hogy elhatárolódnak tőle, Morvai pedig szerencsére a párt peremén van.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.30. 10:03:33

@Arma Gedeon2: Szerintem nem tiszta a dolog. Egyrészt nyomják, persze "underground" módon "egyénileg", de "hivatalosan" nem. A Jobbiknál nincs olyan, hogy underground és nem-underground. Ez az egész még olyan szinten mozog, hogy az aktivisták... hogy is fejezzem ki magam... Szóval itt ők még szabad köznépek, míg a régi nagy pártoknál már csak jobbágyok. Itt csak underground van. Ha valóban segíteni akartak volna, és nem féltették volna a hátsójukat, ha le tudtak volna mondani 1 zsíros helyről is, akkor pl. tényleg betehették volna a Dúró Dóra helyére, aki egy hatalmas politikai nihil... Szóval ez elég átlátszó volt tőlük. És elég szánalmas. Meg az egész "Szabadságot a politikai foglyoknak". Nem tudják miről beszélnek.

Persze nem tartom helyesnek, hogy így tartják fogva, ez tényleg a ló másik oldala, de azért a másik oldalról sem kéne túlozni.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.03.30. 10:35:18

@Omár:
Most se derül ki, hogy akkor szerinted parlamentben a helye a Jobbik frakcióban? Ennek az idiótának???
Dúró Dóráról nem tudok sokat mondani, de azt igen, hogy biztos nem olyan veszélyes és káros, mint Budaházy. A férje elég veszélyes.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.03.30. 10:37:08

Szerintem a szabad harcos aktivisták nem akadályozzák, hogy a vezetésben értelmes dolgok történjenek. pl. a volt számvevőszéki alelnök leigazolása pénzügyminiszterjelöltnek. Ez a hír, bár az is jó hír, hogy nem kellett nekik Budaházy.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.30. 11:44:55

@Arma Gedeon2: Én sem gondolom, hogy Budaházy a parlamentbe való. Bár elég lesújtó a véleményem a politikusokról, így generálisan nem lett volna feltűnően ostobább és haszontalan, mint a többiek. De erről majd később.

Magában nem veszélyes egy buta, affektáló nő, aki előretérdelte magát, de képviselőként már a nemzetet károsítja.

Novák Előd meg tényleg egy hatalommániás, kisebbségi komplexussal rendelkező félkegyelmű. Kb. olyan, mint Goebbels. Csak ő benne fikarcnyi zsenialitás sincs.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.03.30. 12:25:17

@Omár:

A Fidesz-frakcióban is tudsz nem tökéletes egyéneket megnevezni?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.30. 12:28:14

@Arma Gedeon2: Persze. Nagyon sok van. De most éppen erről az emberről volt szó. Akkor ne máshoz méregessük, csak őt magát vegyük. És persze a Jobbiknál ez százszorosan bűn, mert ők egyedül erre alapítják a kampányukat, hogy ők mások mint a többiek, és ezért szavazz rájuk. Én nagyot csalódtam. Nagyon nagyot.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.30. 12:30:32

Vona szerintem hatalmas csaták közepén áll a Jobbikon belül. Nagyon félek tőle, hogy előbb.utóbb őt fogják megfúrni. Olyan ő, mintha a Jobbik eredeti elképzelései szerint akarna politizálni, de egyes köröknek ez nem érdekük. Ugyanúgy nem érdekül, mint ahogy a Fidesznek sem érdeke egy Molnár Oszkár típusú politikus.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.30. 13:10:34

@Bemmbemm: Vonáról is hallottam már ilyet is, olyat is, majd meglátjuk. Komolyan rajzolok még egy karikát a lapra....

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.30. 14:09:54

@Omár: jó hallani sok mindent lehet. Talán ha képviselőjelölt lennék, akkor hallhatnál olyanokat rólam, hogy öngyilkos merénylőnek képeztek ki Afganisztánban a Mossad ügynökei, majd 3 éven keresztül a csecsen lázadók kettős-ügynöke voltam Moszkvában.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.30. 14:50:34

@Bemmbemm: Az ilyeneknek épp ezért nem adok nagy súlyt, de azért észben tartom. Én se ma jöttem le a falvédőről, régóta ismerem a Jobbikosokat, úgyhogy én nem a mostanság felmerült hangoktól hallottam ezeket.
süti beállítások módosítása