HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euró (1) euro (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2019.03.01. 13:08 Tata86

EPP-Medve és a futócipő

Két székely járja az erdőt, egyszer csak brummogást hallanak a málnásból. Nosza fogja az egyik, kitépi a zsákjából a futócipőt, és elkezdi felrángatni a lábára. 
- Megőrülték komám, minek az? A medve úgyis gyorsabb nálad! 
- No! Hát nem is a medvét kell lefutnom, csak téged! 

Ez a vicc jut folyamatosan eszembe a néppárti hírekről, miszerint a Fideszt már nagyon, de nagyon ki akarják rúgni.  Lesz nemulass! A medve már robog Orbán felé! Csakhogy ez lényegtelen. Orbánnak bőven elég a Jobbikot legyőznie, ahhoz, hogy megmeneküljön...

Egyfelől az Unió a Néppárttal és mindennel együtt béna kacsa, vagy legalábbis mások a motivációi, mint amit kifelé megjeleníteni igyekszik. Pl a német nagytőke érdekeit egész jól képviselik. Ahogy a Fidesz is. Másfelől az  EPP a tagállamok legerősebb jobboldali pártját veszi fel. Pont. (Mint a szocik pepitában.) A lényeg, hogy nem fog fájdalmas műtétet végrehajtani magán, hogy kipenderítse a felsőközép kategóriás, fegyelmezetten szavazó Fideszt. Ahogy egyébként az európai szocik sem zavartatják magukat a saját vadhajtásaik miatt. Amire talán hajlandóak lennének, az egy kockázatmentes csere. 

A Fidesznek egy nem a néppárti medvét kell rettegve lesnie, elég rá-rá pislantania a mögötte bukdácsoló Jobbikra. Ameddig nekik esélyük sincs előzni, addig nem fenyeget veszély.

És hogyan áll a Jobbik? Cefetül. 

  • Mandátumszám: A Fideszre több mint kétszer annyian szavaznak. Az előrejelzések 12-14 mandátum vs 4-5-ot jósolnak.
  • Kóser-pecsét: Orbánékat hiába támadják xenofóbiával(, egyébként jogosan), antiszemitizmussal(, ez ostobaság), fasizmussal(, mert kötelező címke), amilyen pocsék kapcsolatai vannak mondjuk Sorossal, olyan jók a hazai zsidó vallási vezetőkkel és Izraellel, anélkül, hogy a Fidesznek egy másodpercig is le kéne vennie a lábát a gázpedálról. A Jobbik lassan teljesen leszalámizza magát, és elvesztette a karakterét, de így sincs szövetségese. A hazai ballibek egy része talán hajlana az együttműködésre, de a bizalom továbbra is hiányzik. Külföldön a Jobbik továbbra is náci pártként van elkönyvelve. Egyértelmű Fidesz-előny.
  • Megbízhatóság: :D Csak ízlelgessük: Morvai Krisztina, Szegedi Csanád, KGBéla. Szinte sajnálom, hogy Völnernek nem jött össze... 

Álmodozni persze lehet. Most már valami portugál néppárt is besorosult. Na és? Látni kell, hogy ezek a pártok nem a Fidesz ellen vannak, hanem pontosan az orbáni utat követik. Ha minden igaz, a néppárti tagok kötöttek egy megállapodás, hogy nyugton maradnak a felek a választások végéig. Ez logikus lépés a Néppárt szempontjából, hiszen így a frakció szavazatszámát maximalizálni tudják. Erre lépnek most a kicsit, akik ha jókor kezdenek partizánkodni, a szövetség kárára olcsó népszerűséghez tudnak jutni. 

Orbán jól jár, hiszen a mindig langyi EP-választást kicsit fel tudják paprikázni. Világos, hogyha a Fidesz szavazók elmennek voksolni, akkor kiütéses győzelem lesz a vége. Jól jár, mert a gyengülő Néppártban a mandátumaik még többet fognak érni.
Jól járnak a kicsik is, hiszen megkapják az öt perc rivaldafényt, ők is európai játékosnak tűnnek néhány pillanatra, és otthon eljátszhatják a szigorú de igazságos konzervatív úriembert. 

 Összefoglalva: marad ami volt, Európa most sem fogja helyettünk megoldani a problémáinkat. 

101 komment

Címkék: vicc fidesz jobbik ep választás néppárt


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr314661395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tata86 2019.03.01. 15:07:49

@MAXVAL bircaman közíró: Társutas? Én azt hittem a szocik a társutasok, a Jobbik pedig náci. :O

Komolyan, kell nekünk ez a primitív propaganda?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.01. 16:29:10

@Tata86:

Minden vélemény propaganda,

A Jobbik igazi náci sose volt, korai időszakukban kb, reformnyilasok voltak.

Ma meg színtelen-szagtalan liberó-konzik, teljesen hiteltelenül egébként.

Tata86 2019.03.01. 17:15:56

@MAXVAL bircaman közíró: éppenséggel a vélemény és a propagamda diszjunkt halmazok. Akkor is ha valakinek lehet pont ugyanaz a vélemény, amit egy propagamda tol.

Szóval, a jobbik "társutassága" csacsiság. Mondjuk jól hangzik.

"Ma meg színtelen-szagtalan liberó-konzik, teljesen hiteltelenül egébként."
Na, ez már sokkal inkább véleménynek tűnik :)
A liberóval vitatkoznék(, de minek?), a többi abszolút pontos.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.01. 17:29:45

@Tata86:

"Szóval, a jobbik "társutassága" csacsiság."

A szövetség a ballibekkel mi?

Tata86 2019.03.01. 17:58:35

@MAXVAL bircaman közíró: A propaganda nem vélemény. Nem azért közli valaki, mert igaznak gondolja, hanem mert szakmányban hatást akar elérni.

Egyébként szörnyű, ahogyan a fidesz képes volt ezt a bolsevikekhez mérhető relativizációt végigvinni. 2010 előtt ezek az emberek nagyon is büszkék voltak rá, hogy van saját véleményük, ami adott esetben átfedésbem volt a fideszével. Azóta eljutottunk odáig, hogy a vélemény létét tagadod...

"A szövetség a ballibekkel mi?"
A társutasság lényege: ott voltak a győztes nyugati hatalmak és a szu a világháborúk után. A társutas nyugatiak azok voltak, akik a status quo-t fennatartva elnézték kelet-európa gyarmatosításás.

Churchill ezzel szemben nem volt társutas, hanem egy közvetlen fenyegető veszély ellen szövetkezett az ellensége ellenségével.

A Jobbik pont ezt csinálja, és a magam szintjén én is. A fidesz a közvetlen veszély, ami ráadásul minden kezdeményezést erőszakkal blokkol, ami javítana a helyzeten. Együttműködik tehát azzal, akivel lehet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.01. 18:53:52

@Tata86:

A kimondott vélemény mindig propaganda, Nem értelek, miért tekinted negatív szónak a "propaganda" szót.

Tata86 2019.03.01. 20:17:38

@MAXVAL bircaman közíró: Azért negatív, mert intézmenyesített néphülyítést jelent. Más kérdés, hogy elkerülhetetlen. Nem is lenne vele különösebb bajom, ha csak a pártok(, és kormány) csinálná.

A probléma ott kezdődik, hogy civilek kezdik nyomni önként, és amikor megszűnik a kormánypárti újságírás, a néphülyités rovására.

Tata86 2019.03.01. 20:22:32

@MAXVAL bircaman közíró: tényleg magyarázni kell, miért probléma a diktatúra?
- mert nincs visszacsatolás, ha rossz az irány
- mert a másik oldalon kitermeli a radikalizálódott ellenzéket

Most gondolj bele, ha Orbán nem ragaszkodott volna róvidpórázon tartott ügyészséghez. Egyfelől nem lenne MINDENKI zsarolható a kormányban pl titkosszolgálatok által, nem rinyálna mindenki a korrupció miatt, és tövb pénz jutna értelmes fejlesztésekre is.

Tata86 2019.03.02. 08:56:11

@MAXVAL bircaman közíró: Akkor mire érted a "veszély lenne a populista irányváltást"?

Tata86 2019.03.02. 08:58:14

@MAXVAL bircaman közíró: Rividen: az, hogy a NER alatt totálissá vált, és gyakorlatilag megölte a közbeszédet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.02. 09:34:02

@Tata86:

A liberális rend omlik, idő van. Bűn lenne nem kihasználni ezt. Ennyi az egész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.02. 09:35:20

@Tata86:

1990 óta mindigis szekértáborok voltak. Aki nem ballib, az fasiszta. Nem a Fidesz kezdte ezt 2010-ben.

Most mindenképpen plurálisabb a szellemi tér, mint a 90-es években.

Tata86 2019.03.02. 10:29:16

@MAXVAL bircaman közíró: Szerinted az "liberális rend", hogy nem az egyszemélyi hatalom csicskása a főügyész, az ÁSZ(-elnök), a NAV, az AB?
Komolyan azt hiszed, hogy azért mert kezd kifulladni(?) a 68as virtus, a személyi kultuszhoz kell visszatérnünk? Mert ez a két lehetőség van?

Tata86 2019.03.02. 10:39:45

@MAXVAL bircaman közíró: 90ben egy diktatúrából lábadoztunk, amit terror és diktatúra előzött meg, amit háború, népirtás, diktatúra, amit egy autoriter rendszer, amit terror és diktatúra, amit háború előzött meg.

Komolyan ugyanezt az elborult traumatikus utat kell folytatni?
Igen, látom, hogy valójában, minden hazugságot és képmutatást lehámozva EZ a Fidesz politikai terméke: a durci.

"Most mindenképpen plurálisabb a szellemi tér, mint a 90-es években."
Tudod, ez olyan, mint amikor egy klimaxos tanárnő szívatja a gyerekeket egy általa is tudottan kontraproduktív módszerrel, mondván neki sokkal rosszabb volt, és örüljenek, hogy ennyivel megússzák.
Akár jól is taníthatna, de valahogy benne van, hogy ha már az ő életét elb@szták, akkor legyen a következő generációnak is xar.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.02. 10:40:27

@Tata86:

Szakítani kellett az 1990-es modellel, ahol mindent a nyugat és annak senki által meg nem választott emberei irányítanak, ez a lényeg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.02. 10:42:20

@Tata86:

Vannak hibák most is, de hibákkal együtt is sokkal jobb a korábbinál.

Amíg pedig az alternatíva a liberális görénykurzus visszatérése, nem is akarom a mostani komolayn kritizálni.

Tata86 2019.03.02. 11:30:36

@MAXVAL bircaman közíró: "Szakítani kellett az 1990-es modellel, ahol mindent a nyugat és annak senki által meg nem választott emberei irányítanak, ez a lényeg."
Ez azért így eléggé kinyilatkoztatás-szerű. Ha jól tudom, Magyarországon voltak választások.
(Megjegyzem: pont ezért háborít fel, hogy totalitarizmusként értelmezed a demokráciát. 1994ben 54%-ot kapott Horn Gyula. Nem igaz, hogy a demokratikus felhatalmazás egyben igazság is! Horn Gyula egy pufajkás, akinek semmi keresni valója nem volt a hatalomban a rendszerváltás után! Ez akkor is igazság marad, hogyha a behülyített kádárprolik imádták! Akkor is, ha egyébként politikai kultúrában abszolút a mai Orbán fölé emelkedik! Soros Györgynek, akit végül a komcsik üldöztek el, ezerszer több joga van beleszólni a magyar politikába, mint Hornnak volt!)

"Vannak hibák most is, de hibákkal együtt is sokkal jobb a korábbinál."
Igen, ezt mondták Rákosiék is. (Oké, bocsi, magas labda volt. Az érved, akár valid is lehetne Rákositól függetlenül.)

"Amíg pedig az alternatíva a liberális görénykurzus visszatérése"
Ez paranoia. Nincs ilyen alternatíva. Egyrészt kihalt az a generáció, amelyikkel te még mindig harcolsz, másrészt a Jobbik elvitte azt a 10-15%-nyi eredetileg szocikra szavazó vidéki munkáshátterű tömeget, amelyik az akkori nyuggerekkel stabil többséget teremtett a posztkomcsiknak.

Ennél is fontosabb az, hogy a nemzeti oldal, amíg még volt, megtanulta megszervezni magát, szóval a Horn-éra soha nem fog visszajönni.

Orbán veje 2019.03.03. 09:58:47

@MAXVAL bircaman közíró:

Haver! Te egy retkes, mocskos orbántroll vagy, pont olyan hazug, szarházi, mint a tolvaj kenyéradó gazdád.

Egyébként mi a fészkes fenéért rontod itt állandóan a levegőt. Mé nem takarodsz valamelyik lopott fidesz propagandalapra, ki kíváncsi rád itt? Az orbáni hazugságokon kívül egy kibaszott értelmes gondolatot sem tudsz kiizzadni magadból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 10:00:11

@Orbán veje:

Nyugodj le, majmom, ha szót fogadsz, tavasszal megsimogatja a buksidat Soros bácsi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 10:02:06

@Tata86:

Jelenleg 2 út van a magyar politikában: Orbán vagy a ballibek.

Lehet fanyalogni, de bármit teszel. a 2 közül valamelyiket így is, úgy is támogatni fogod.

Kb. mint az egyszerű kisember 1943-ban a keleti fronton: vagy Sztálin vagy Hitler, harmadik opció nem volt.

midnightcoder2 2019.03.03. 10:08:38

"Orbánékat hiába támadják xenofóbiával(, egyébként jogosan)"

Orbánék xenofóbiája elég szelektív. Sajnos, túlzottan is az, ha valamibe belebukhatnak az pont ez. Lásd Pl. az ösztöndíj a több ezer közel-keleti iszlamistának a magyar egyetemekre.

Amúgy pont ez a szelektív xenofóbia, ami Európának a túlélést jelentheti. A kontinens jövõje nagyjából attól függ, hogy sikerül-e távol tartani az afrikaiakat és a közel-keleti iszlamistákat. Ha nem, akkor 30 év múlva ez a hely kb. úgy fog kinézni mit Szíria.

midnightcoder2 2019.03.03. 10:10:30

@midnightcoder2: Szerk: pontosabban nem _ez_ a szelektív xenofóbia. Mert hogy a szemetet távol kell tartani a kontinenstõl, ugyanakkor Pl. ha a távol keletrõl jönnek a népek, az kevésbé toxikus.

Orbán veje 2019.03.03. 10:21:35

@midnightcoder2:

Haver ezt már a Birca nickeden is behazudtad pár perce.

BathoB 2019.03.03. 10:43:35

@Orbán veje: Igazad van, ez eddig fe se tűnt, hogy ez a moszkvai kágébés, fizetett troll több nicknevet használ.

dunántúli gyerek 2019.03.03. 10:55:41

Bircaman a kiraly, a propaganda nem negativ, s nem eleve hazug (max. leegyszerusito), maa szerintem.

Jo a poszt amugy fogalmam nincs mit keres a cimlapon.

BathoB 2019.03.03. 10:56:16

Nem lesz semmiféle "kiütéses" fidesz győzelem, ha a normális többség végre megteszi, amit tavALY áprilisban elmulasztatott:

1. Az ország ÖSSZES szavazókörébe független, lehetőleg külföldi, EU által szűrt (nem putyinügynök) megfigyelőt KELL kérni!

2. Ugyanilyen módon delegált informatikusok felügyelete szükséges a választási informatikai rendszer ÖSSZES beavatkozási pontjára!

3. A csalás egyértelmű bizonyítékaira - mint tavaly a rendszer urnazárás utáni, több órás "leállása", a részvételi adat CSÖKKENÉSE urnazárás után - azonnali, drasztikus reagálás szükséges, a választás legitimitásának nemzetközi szintű megtagadása!

Tavaly tavasszal a hódmezővásárhelyi választás mutatta a választói hangulat valós képét. Mert a maffia azt hitte előtte, hogy nem kell csalni. Utána viszont, látva az eredményt, Putyin SEMMILYEN eszközét, "segítségét" se utasították vissza.

Ha az ellenzék mindezt idén is eltűri, akkor egyértelmű cinkos hazánk elárulásában és tönkretételében.

BathoB 2019.03.03. 11:01:56

Történelmi kiegészítés: Joszif Sztálin, Putyin - általa büszkén vállaltan - szellemi atyja nyilatkozta:

Egy választáson nem az a lényeg, kire szavaznak többen, hanem hogy ki számolja a szavazatokat.

Putyin és "magyar" helytartója csupán követi ezt az elvet.

dunántúli gyerek 2019.03.03. 11:05:33

@BathoB: szanalmash

Az ellenzek talan be tudja adagolni a varhato szegyenteljes bukast az agyhalottjainak, hogy mar elore megmondja hogy elcsaljak a valasztasokat (persze azert reszt vesznek rajta)

bru hu hu

BathoB 2019.03.03. 11:06:09

@dunántúli gyerek: Mit keres a poszt a címlapon? Jellemzően cinikus kérdés, amikor arról szól, hogyan lett és marad hazánk "kétharmados" uralkodója Putyin ügynöke.
Tényleg "mellékes".

Orbán veje 2019.03.03. 11:09:15

Orbán és bűnbandája elsősorban Magyarország szégyene.

Másodsorban a Néppártté, de tulajdonképpen az egész EU számára szégyen.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.03. 11:13:47

@BathoB:

1. nincs ellenzéki összefogás

2. az ellenzék annyira kretén, hogy nem él az alkotmányos jogával, hogy minden szavazóhelyre ellenőrt állítson

3. ha lett volna egyértelmű csalás, akkor az nemzetközi hörgést váltott volna ki, de nem volt jelentős probléma

-------------------

Ahhoz, hogy itt valaki legyőzze a Csuti Napóleon Rabló Bandáját, először is el kellene kergetni a 2006-os kurafiakat a politika közeléből (értd: maszopiták és kurcsányiták) utána tudna csak a névtelenségből kiemelkedni egy vállalható éshiteles ellenzéki párt, ami mögé hajlandóak az állampolgárok tömegével beállni. Amíg a fentebb említett megalkuvó megélhetési politikusok, akik mellesleg a 2006-os gerinctelenségek hadát is elkövették, a parlamentben vannak, addig az ellenzék soha nem lesz egységes, és a fidesznek megmarad a kényelmes többsége is.

dunántúli gyerek 2019.03.03. 11:14:27

@BathoB: Azert fura mert kizarolag agyhalott libbant (kb. sixx, jotunder) posztokat szoktak kitenni a kattintasok novelese vegett

- leven a kattintasok nagy resze meg az Indexen is a Fideszesektol jon

bru hu hu

Ehhez kepest ez a poszt normalisan meg van irva, es nem a libbant alternativ valosagban jatszodik.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2019.03.03. 11:19:22

@Orbán veje: DE leginkább az ellenzékének a szégyene, amelyik még arra is alkalmatlan, hogy minden szavazókörbe ellenőrt küldjön.

Vegyük észre hogy a Csuti Rablóbanda ellenzéke egy szánalmas bukott politikusok csürhéje, akik megélhetésük miatt nem takarodtak el eddig (és ezután se) a tetves rohadt kurva annyukba. Lepaktáltak a Csuti Csüngőhasúval, az juttat nekik apanázst, ők meg cserébe megakadálysozzák, hogy a helyükön egy életképes, vállalható és hiteles ellenzéki csoport megjelenjen, és a Csuti Bandát lenyomják mint a bélyeget.

Orbán veje 2019.03.03. 11:25:22

@Magánvéleményem:

Marhaság. A fideszes rablóbanda már annyi lopást, lenyúlást, jogállamszétverést követett el, hogy már ellenzék nélkül is rég el kellett volna hajtani az egész orbánista brancsot a büdös picsába. Csakhát a csúti geci lebontotta a demokráciát és a szabad sajtót.

dunántúli gyerek 2019.03.03. 11:29:52

@Orbán veje: "A fideszes rablóbanda már annyi lopást, lenyúlást, jogállamszétverést követett el, hogy már ellenzék nélkül is rég el kellett volna hajtani az egész orbánista brancsot a büdös picsába. "

HAt pont ez volt az ellenzeki taktika az elmult2 valasztason...:)

Faszan bejott, a Zorbannak!

foly tass uk

Orbán veje 2019.03.03. 11:36:24

@Magánvéleményem:

Haver, képzeld megnéztem a blogod! Mondjuk a kutya sem olvassa, mert még a magyar időknél is szarabb.

Viszont a lényeg: most tudtam meg, hogy te egy geci orbánista szaralak vagy. Aki egy csúfosan bukott bloggal is próbálkozik, meg bekommentel ezer nicken máshova.

Kishaver! Énszerintem nyugodtan eltakarodhatsz a retkes, hazug fideszes kurva anyádba.

ulpius66 2019.03.03. 11:55:17

Tata!
(ami lehet: Nagyapa, város, avagy autómárka...)

A Fidesz hihetetlen zseniális húzást csinált ezzel a Junkcer kampánnyal!

1. Ténylegesen bemutatta, hogy eddig ilyen adócsaló, lerobbant alkesz vezette az EU-t.... és mind ilyenek a brüsszeli bürokraták!

2. Kivette a magyar ballibsik kezéből a LEGFONTOSABB ÜTŐKÁRTYÁT! HISZEN AZ ILYEN ÉS HASONLÓ PLAKÁTOKKAL A MAGYAR BALLIBSIKNEK KÉNE KAMPÁNYOLNIUK AZ EURÓPAI KONZERVATÍV-KERESZTÉNY-NÉPPÁRTOK ELLEN!

TÉNYLEG ZSENIÁLIS A FIDESZ!

ulpius66 2019.03.03. 11:59:55

Minden nemzeti néppárt kampányoljon úgy a saját országában, hogy az hozza nekik a legtöbb szavazatot!!!!!!!

Ha a Fidesznek az hozza a legtöbb szavaztot, hogy bemutatja milyen TÉNYLEGESEN a Junkcer, akkor ezzel kampányoljon és maximalizálja a mandátumait!

Ha teszem azt a belga, finn, svéd, holland, stb. pártok úgy tudják saját országukban maximalizálni a mandátumukat, hogy a Fidesz kizárását követelik, akkor kampányoljanak azzal!!!

A LÉNYEG: AZ EURÓPAI NÉPPÁRT LEGYEN A LEGNAGYOBB FRAKCIÓ!!!!!!!!!!!!

szabibbbb 2019.03.03. 12:01:39

@BathoB: A három pontod xart sem ér, ha továbbra is ez a korrupt maffia kormány milliárdokból azt hazudja az ellenzékről, hogy xy buzi, xy kerítést bontana, xy náci, xy földmutyiban mennyi földet vett, xy megverte a szomszédját, xy hobbiból repülőgépezik, xy mecsetet fog építeni, stb. stb. stb. stb. stb. stb. stb. stb. stb.

Esetleg a sok agyhalott narancsosnak bemásoljam a saját pártállami médiájukban lehozott helyreigazításokat? Hm?

Nem mindenki a net előtt terpeszkedik, jobb dolga is van annál. Ami hírt megkap, pl. az alap Mindigtv csomag, a bedobott wc papírnak sem jó lokkal, stb.

Jaj tényleg! Tavaly ilyenkor határoztak a fűtéstámogatásról, idén mikor jön? Jaaaaaaaaaaaa! Hogy csak választás előtt húzzuk el a mézesmadzagot? Egy kis bözsi utalvány, egy kis krumpli támogatás, egy kis fűtéstámogatás...????

És ez meg mi megint? Nyugodtan szeretném élni az életemet, erre valamelyik nap kimozdulok, hát mi fogad? Egy helyen, öt plakáthelyből négyen Soros és Junker!! Egy nem elég? Vagy tömni kell a haverok zsebét? És ez titeket nem bax fel???!!!

Tudjátok narancsisztán nélkül is tudom, hogy nem kérek se migránst, semmit. És a homik házasságát sem komálom, habár van/volt ilyen ismerősöm. És? Ő élete! Amíg engem nem piszkál, meg nem mutogatja magát azon a fos felvonuláson, addig semmi bajunk egymással... Sőt nem kérek az MSZP és DK-ból sem! Nah? Libsi vagyok narancsosok? De tudjátok mit! Ebből a retek, magamutogató, korrupt orbánrendszerből se kérek!

Van egy ismerősünk, vér fideszes... Szóba jött a politika, elmondtuk a véleményünket, ott forgott vérben a szeme! Mégis hogy merünk mi a nagy hatalmasságról, királyunkról (nem az enyém) rosszat mondani??? Mert hogy az MSZP idején nem volt munkája, stb. stb. B+ ha jól tudom 2008-ban válság is volt, és ráadásul nem is annyi Uniós pénz jött! Jah és hogy lett munkája? Ismeretséggel, nah nagy megerőltetés! Mindegy is, azóta nem hozzuk inkább szóba a politikát, imádja csak a kis orbán szobrot... Valamint ki is akar MSZP-t? Hmm? Én nem!

Egyébként én se vagyok elégedett az ellenzékkel se... Pl. most lépett ki Hegedűs a Jobbikból. Nem az áruló Mitanyánkhoz ment, ok. De azért érdekes volt hallani tőle, amikor azt nyilatkozta: "Posztkommunistákkal történő bármilyen közösségvállalás ellentétes neveltetésemmel és személyes meggyőződésemmel". Hogy is van akkor ez? Most akkor az Ördöggel is? És akkor a szavazókat szembe köpik?

Másik dolog, van ez a Gulyás marci gyerek. Néztem/nézem a videóit, mondták róla, hogy Soros bérenc, de itt konkrétan kimondta, hogy ő lebontaná a határkerítést, és multikultit akar. Na én meg azt üzenem neki, ha annyira mutikultit akar, menjen ki egy iszlám országba, és ott ossza az észt! Egyébként így kellene mindenkinek! Mondja a szemébe a választóknak: bevándorlást akar vagy nem! A videó itt: www.youtube.com/watch?v=KocOH_oHjjY

Lényeg a lényeg, nem tudom mi lesz itt. Sose voltam EP választáson, most megyek és szavazok a Jobbikra. Ha addig nem történik valami olyan :D :D Kérdem én tőletek, ha a narancs nem opció, akkor ki?

ulpius66 2019.03.03. 12:05:04

Az is teljesen nyilvánvaló, hogy a Fidesznek csak Európában vannak ellenfelei, a hazai pártocskák ellen mi a tökömért kampányolna a Fidesz!

Mit érne, ha teszem azt a Fidesz az Mszp vagy a JOBBIK ellen kampányolna?

Ezek úgy is szétverik magukat, anélkül, hogy a Fidesz "le karakter-gyilkolászná" őket.....

A gyurcsányiné (DK) ellen meg eleget fognak kampányolni maguk a ballibsi pártok!!!!
(gyengébbek kedvéért: DK = Dobrev Klára)

ulpius66 2019.03.03. 12:11:05

@szabibbbb: "...ez a korrupt maffia kormány milliárdokból azt hazudja az ellenzékről, hogy xy buzi,"

Eddig csak olyanokat olvasgattam, hogy O1G!
(ami valljuk be, tényleg hatalmas szallemi teljesítmény a ballibsiktől.....)

De csak azért, hogy én is lesüllyedjek a ballibsik értelmi szintjére, én is tudok ilyeneket!!!!!

Itt van mindjárt KGB!

Magyarul: KariGeriBuzi!

Vagy ami még jobb: B1B!

Magyarul: Botka1Buzi!
(ez ráadásul még alliterál is!)

Nehezen ugyan, de mégiscsak sikerült lesüllyednem a ballibsik értelmi színvonalára!!!!!!!!!
(egyebekben ez a B1B még nekem is tetszik.....javaslom, hogy alkalmazzák majd Szegeden a választásokon.... firkálják úgy tele ezzel Szegedet, mint a ballibsik tették ezt az O1G-vel Budapesten.....)

morph on deer 2019.03.03. 13:14:35

@MAXVAL bircaman közíró:
“Jelenleg 2 út van a magyar politikában: Orbán vagy a ballibek.”

Ez az egyike a tévedéseidnek.

A másik az, hogy kényszeresen összekapcsolod a baloldaliságot a liberalizmussal, holott jobboldali konzervatív is lehet liberális, ez a szegmens jóval szélesebb, mint gondolnád.

Következésképpen nem az orbáni agyrokkant önkényuralmi vonal az egyetlen olyan lehetőség, amely nem baloldali liberális, csak éppen sem te, sem a többi orbánhitű szerencsétlen nem hajlandó ezt tudomásul venni, hiszen akkor azonnal érvek nélkül maradnának az orbáni politika legitimációját illetően!

És most ne gyere nekem a neoliberális gazdasági modellel, légyszives, mert az NEM azonos a liberalizmussal!
Komoly össznépi - szándékosan indukált - fogalomzavar van, nem is véletlenül.

Mint ahogy az orbáni “illiberális állam” NEM a neoliberális modell ellentéte, hanem a liberalizmusé, ahogy ez mindenki (más) számára világszerte nyilvánvaló. Csakúgy, mint ahogy az is: ez nem bal és/vagy jobboldaliság kérdése.

Az illiberális orbanizmus a szolgalelkű cselédnép számára talán megoldás, de akiben szikrányi integritás is szorult, az garantáltan nem veti alá magát a felcsúti ganajtúró uralkodói kénye-kedvének.

Az ég szerelmére, milyen normális gondolkodású személy akar önként visszafelé haladni időben és politikai kultúrában itt és ma, azaz Európa - földrajzi - közepén, a XXI. században?!
Mert az világos, hogy orbán diktátori törekvéseinek ez az, ami hatalomtechnikai szempontból leginkább megfelel, ezért is nyomja lépésről lépésre ebbe az irányba az országot, de ehhez az is kell, hogy az agymosott hívők ne lássanak túl a fanyűvő módon primitív lózungokon, amivel hülyíti őket.

Ahogy már többször javasoltam, szerintem itt lenne az ideje, hogy elkezdjük hirdetni a legújabb magyar attrakciót: az időutazást!
Átjössz a szögesdrótos határon, belépsz a “Magyarország” nevű skanzenbe, és máris a dicső emlékű harmincas években találhatod magad..! Hatalmas élmény lesz! Ha szerencséd van, egészen az ötvenes évekig is eljuthatsz!

És ez hatalmas üzlet.
Már csak egy ügyes és rátermett turisztikai szakember kéne, jó kapcsolatokkal, és már mehetne is.
Na várjál, hol is hallottam ilyenről...?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 13:18:18

@morph on deer:

"kényszeresen összekapcsolod a baloldaliságot a liberalizmussal"

Pont az ellenkezőjét csinálom, Mindig kijelentem, hogy amit ma Mo-on baloldalnak neveznek, az NEM baloldal, hanem liberális jobboldal.

vajdasagi 2019.03.03. 14:56:19

@MAXVAL bircaman közíró: @Tata86: @Orbán veje: Birka nem orbán-troll. Ő putyin fizetett ügynöke. Ha ezt nem értitek, akkor teljesen tévúton jártok a vele való vitában. Birkának az a dolga, hogy bomlassza az EU-t, Magyarország nyugati elkötelezettségét, és minket Moszkvához láncoljon. Mint ilyen, kiválóan végzi a feladatát. Én tulajdonképpen csodálom is a megbízóit, akik valószínűleg még a KGB-s időkben adták neki ezt a feladatot és ezt ő tanultan és ügyesen és lelkesen végzi. Ő nem hazaáruló, merthogy neki a Nagy Szovjetúnió a hazája. Neki a Putyin-féle Oroszország a gazdája és nem orbán. nagy kár, hogy ilyen ellenségei vannak a hazánknak. Hülye, műveletlen és/vagy lusta ellenségek mellett könyebb lenne a dolgunk.
Birka számára egy a baj: Putyin nem felvirágoztatni fogja Oroszországot, hanem pont elveszejteni. Kna megeszi őket, miközben ők az EU bomlasztását tűzték ki célul. De hát ez egy globális trend, amelybe se mi, se birca nem tudunk beleszólni.
Kár. Birka nagyon jó szövetséges lenne, ha nem ellenünk focizna.

ulpius66 2019.03.03. 15:07:24

@vajdasagi:

Vajda Ági!

Neked túl élénk a fantáziád, vagy túl sok mesét olvasol!

A Birka egy Szeredőci honpolgár, akinek összesen annyi a "bűne" hogy útálja a libsiket!
(gyengébbek kedvéért: Szeredőc (esetleg Szredec) Szófia régi magyar neve)

vajdasagi 2019.03.03. 15:14:04

@ulpius66: Már vagy 1000 kommentjét olvastam, és ez alapján tudom, hogy NINCS igazad. A birka egy Putyin-ügynök. A "libsiket" azért utálja, mert Putyin rendszerére az a veszély leselkedik nyugatról. Ha liberalizmus lenne Oroszországban, akkor nem esnének ki a toronyházak ablakaiból az orosz ellenzéki újságírók. Akkor nem mérgeznék meg a külföldre szökött kettős ügynökeiket és 1-2 véletlenül arrajáró járókelőt, és még sorolhatnám. Az egyébként sokkal többre képes orosz népet ellehetetleníti ez az orosz illiberalizmus. És hát orbán is ilyet építget. Ezért most szövetségesek ők, de Birka egy orosz ügynök.

vajdasagi 2019.03.03. 15:15:16

@ulpius66: Ja, és Birkának nincs bűne. Ő csupán egy világhatalom ügynöke és az a munkája, hogy minket bomlasszon. Ez nem bűn, noha persze sajnálatos.

ulpius66 2019.03.03. 15:39:01

@vajdasagi:

Vajda Ági!

"Birkának nincs bűne. Ő csupán egy világhatalom ügynöke és az a munkája, hogy minket bomlasszon."

Hát az lehet, hogy téged tud "bomlasztani" engem speciál nem, mert én szinte minden szavával egyetértek!
(persze az is lehet, hogy engem már "elbomlasztott"....)

Vajda Ági!

Ha már ennyire tökéletesen "felismerted" a Birkát, hogy ő Putyin ügynöke, akkor a blog írójában kinek az ügynökét véled felfedezni?
(az nem jó válasz, hogy ő is Putyin ügynöke....)

nemecsekerno_007 2019.03.03. 16:06:24

Hallottátok, hogy Hermann Göhring unokája indul az EP választáson?!?! :)))

Kukubenko 2019.03.03. 16:42:32

@nemecsekerno_007:

Így írják:

Göring

várúrfi 2019.03.03. 16:46:14

@Orbán veje:
Ahogy olvasgatlak, neked sincs "egy kibaszott értelmes gondolatod".
A sarki kocsmában a pult mellől kommentálsz?
Netán onnan is kirúgtak?
Érvek helyett szitkozódás?
Köszönésed viszonozza a viceházmester?
Stb.

exterminador 2019.03.03. 17:09:36

@vajdasagi: Birca nem Putyin fizetett ügynöke, hanem bevallottan mentális zavarokkal (Asperger) küszködik. Állapota meggátolja, hogy objektívan fel tudja mérni a helyzetet. Ezért részemről elhatároztam, hogy semmilyen hozzászólására nem reagálok többet, mert azok úgysem hatolnak át a torz világképe határain.

nemecsekerno_007 2019.03.03. 17:44:00

@Kukubenko: Látom sikerült megfogni a lényeget :)))))

Dobrev Klára nevét szerencsére le tudom helyesen írni... :)

Már ha érted a célzást :)

Helga Beauty Salon. 2019.03.03. 18:19:48

Megbízhatóság: :D Csak ízlelgessük: Morvai Krisztina, Szegedi Csanád, KGBéla. Szinte sajnálom, hogy Völnernek nem jött össze... ..............

Morvai egy istennő, hogy mered egy napon említeni ezekkel a senkikkel? Eleve nem is Jobbikos, ha tudni akarod.

morph on deer 2019.03.03. 18:23:56

@Magánvéleményem:
“utána tudna csak a névtelenségből kiemelkedni egy vállalható éshiteles ellenzéki párt, ami mögé hajlandóak az állampolgárok tömegével beállni.”

Ezek szerint van olyan párt, csak nem sikerül “kiemelkednie”, mert az emeszpé meg a Gyurcsány?

Mit nem mondasz!
Akkor lehet, hogy vannak titkos, földalatti pártgyűlések is, ahova álruhában settenkednek a tagok, nehogy az a fránya Gyurcsány meg az ilyenolyan emeszpé tudomást ne szerezzen a dologról valahogy?

Jaj, de izgiiii!

Bár szerintem ez nem több, mint egy bárgyú és ügyetlen kifogás, amivel a teszetosza tehetetlenséget próbálják magyarázni azok, akik amúgy a közvetlen családtagjaikon kívül egy teremtett lelket nem érdekelnek, a világmegváltó politikai elképzeléseik ellenére sem.

Tudod az úgy van, hogy ELŐBB kéne felmutatni valami épkézláb dolgot, és akkor várhatóan lesz támogatottsága a jövendőbeli qrvajó pártnak, és onnan már csak egy lépés a Gyurcsány meg az emeszpé bukása, hiszen az újak annyival jobbak, hogy a választók százezrei özönlenek hozzájuk!

Ez így megy.
Másképp meg nem, most képzeld el!

morph on deer 2019.03.03. 18:29:53

@MAXVAL bircaman közíró:
“amit ma Mo-on baloldalnak neveznek, az NEM baloldal, hanem liberális jobboldal.”

És vice versa. Egyébként ebben teljesen igazad is van.
Csakhogy én nem erről, hanem az állandó ballibsizésről beszéltem, ami meg - az előbbiek alapján is - nyilvánvaló.
Szerintem.

Tata86 2019.03.03. 18:42:08

@MAXVAL bircaman közíró: Más dimenzióról beszélünk. Vegyük pl az ügyészséget. Nem az a kérdés, hogy válassz, szoci vagy fideszes(, esetleg jobbikos) főügyészt akarsz.
A kérdés az, hogyha egy párt megszállta az ügyészséget, akkor mit tudsz tenni ellene?

Egyébként rohadtul mindegy, hogy melyik posztkomcsi van hatalmon. A Maszop a szervilizmusával és a csatolt részek holokauszttraumájával pont ugyanakkora kárt okoz, mint a Fidesz a szervilis kakaskodásával és Trianon-traumájával.

Ezért is van, hogy nem az keserít el, hogy fideszes vagy 2,5 millió társaddal együtt, hanem az, hogy illedelmesen ki is vonulsz a közélet azon részéből, ahová beteszi a lábát a Párt.

Tata86 2019.03.03. 18:44:03

@Orbán veje: Nem csak az. A te vitakultúrád is. Még egy ilyen komment és repülsz.

Tata86 2019.03.03. 18:46:09

@midnightcoder2: "A kontinens jövõje nagyjából attól függ, hogy sikerül-e távol tartani az afrikaiakat és a közel-keleti iszlamistákat."

Nem :)
Hogyha nincs más tervünk mint a védekezés, akkor csak idő kérdése a vereség. Egyszer hibázunk, akkor vége.
Nem az iszlamistákat és négereket kell távol tartani, hanem gyarmatosítani a Közel-Keletet és Afrikát. Aztán izguljanak ők a fehér telepesek miatt. #elhatárolódommagamtól

exterminador 2019.03.03. 18:46:56

@Helga Beauty Salon: nem ám, egykor még az SZDSZ sorai gyengítette.

Tata86 2019.03.03. 19:14:17

@BathoB: Szép álom, te is tudod jól, hogy nem igaz. :)

@Magánvéleményem: Egyetértek. Szvsz még ez sem szükséges, de az mindenképpen, hogy az ellenzék külön-külön és egyben tudja magáról, hogy mit képvisel.

Jelenleg Gyurcsányon kívül senkinek nincs víziója(, neki meg bár ne lenne), és ez szégyen.

@dunántúli gyerek: Gyanús :D
Azért mostanában ki szokott rakni az index, én sem értem miért. Ha tippelnem kell: egyszerűen nem folyik politikai blogolás az országban, megölte az apátia.

@ulpius66: Lehet, hogy bilibe lóg a fejem, de szerintem az európai polgárok nincsenek ennyire kódolva a duplagondolra. Ha egyszer kondicionálva vannak rá, hogy mi a jó meg a rossz, nem lehet naponta váltogatni. Kell valami koncepció.

Nálunk sajnos alapvetés, hogy 2+2=5 ha Orbán/Gyurcsány szerint annyi, vagy ha eleget fizetnek.

@szabibbbb: Micsoda esszé! :D
Egyébként jogos.

@vajdasagi: Birca tisztességesen és kulturáltan vitatkozik, ellentétben veled, csak vagdalkozol és vádaskodsz. Ha nem értesz vele egyet valamiben, fejts ki, de ügynöközésre nem vagyok kíváncsi.

@Helga Beauty Salon: Morvai más kategória, mint a többiek, ebben igazad van. Magasan kvalifikált, nemzetközi rutinnal rendelkező, nyelveket beszélő jogász, egyetemi tanár.

És egy elszabadult hajóágyú, akire nem lehet építeni.

Én a megbízhatóságát kérdőjeleztem, mégpedig a Néppárt szempontjából. Megjegyzem: az, hogy valaki nem káder, nem feltétlenül rossz.

@morph on deer: Azért abba gondolj bele, hogy a politika is mesterség. Ipar. Ahol mindennek megvan az ára. Ma Magyarországon egyedül a fidesznek van tőkéje.

Elindulhatsz egy új párttal, de az ÁSZ akármikor vissza tud dobni a startvonalra, míg mondjuk a saját házi ellenzékét, ahol megvannak már a téglák nem fogja ellehetetleníteni.

Elindulhatsz egy új párttal, de alapból állami támogatásod nincs, tőkés pedig egyrészt nem mer támogatni, másrészt ha mer, akkor kicsinálják. (Lásd: Simicska)

Ezt még sokáig lehetne folytatni. Az ellenzéknek rengeteg bűne van, és sok mindent orvosolni is lehetne, talán a jelenlegi eszközökkel is, de az a pálya, amin játszani kénytelenek iszonyúan lejt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 19:43:14

@morph on deer:

"És vice versa."

Ez nem teljesen igaz. A magyar jobboldal gazdaságpolitikailag sose volt liberális, azaz nem jobboldal, a szó nyugati értelmében. De kulturálisan jobboldal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 19:48:41

@Tata86:

A Fidesz és Trianon? Alig van erről szó. Kevered a régi MDF-fel és a korai Jobbikkal.

Jelenleg háború van Európában. Mint mondtam, akkor is erősíted az egyik oldalt, ha kimaradsz az egészből.

Nem jobb, ha tudatosan választasz oldalt?

A Fidesz lényegének kb. fele számomra teljesen idegen, pl. a nacionalizmust ellenzem, a kényszeres antikommunizmust is, a modernista történelemszemléletet is, a nemzeti liberális narratívát, s mondhatnák még mást is.

De kiállok mellettük, mert nem akarom az ellenségüket segíteni. Ennyi az egész.

Tata86 2019.03.03. 19:51:35

@MAXVAL bircaman közíró: A jobboldal alapvetően a minőségről szól. Ennek egy bigott változata az elitizmus. Amikor végignézel a NER-en te látsz ilyet, vagy leginkább egy kisstílű maffiát?

Magyarországon Gyurcsány az aki jobboldali, de nem nemzeti. Bigott, cezaromániás, pszichopata, de jobboldali.

Rajta kívül Schiffert említeném és esetleg Márky-Zayt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 19:56:53

@Tata86:

Nem vagyok jobboldali. Ha már választani kell a két modern eszme közül, akkor a baloldalt választom.

Viszont eleve elutastíom a modernitást, azaz se bal-, se jobboldali nemvagyok a valóságban.

A NER egy eszköz a ballib görénykurzus ellen, semmi más. Lehet fanyalogni, de más nincs jelenleg.

MZP nulla, nem tudni mit akar. Leginkább talán csak pozíciót a ballibek közt.

Schiffert elismerm, rendes antiliberális balos politikus, bár nem mindenben értek egyet vele.

Gyurcsány kőkemény jobbos, ez tény. Persze nem a szó magyar értelmében.

Tata86 2019.03.03. 19:58:30

@MAXVAL bircaman közíró: "A Fidesz és Trianon? Alig van erről szó. Kevered a régi MDF-fel és a korai Jobbikkal."

Paranoid félelem a jelentéktelenné válástól, a deklasszációtól, az izolációtól, ezt kompenzálandó folyamatos nagyzolási mánia és kakaskodás.
Ez kérlek Trianon-trauma.

Ha megnézed a libsik fiatal generációja sem zsidózik/holokausztozik/nácizik már igazán. De látod, hogy gyengítetten ugyanaz az érzelmi motiváció hajtja őket, mint a "nagy öregeket".

"Jelenleg háború van Európában. Mint mondtam, akkor is erősíted az egyik oldalt, ha kimaradsz az egészből. "

Ez a harc lesz a végső! :D
Elegem van a bolsevik mentalitásból. Még csak 32 éves vagyok de már unom ezeket a cicaharcokat.

Nincs háború, kegyelmi időszak van. Ezt a kegyelmi időszakot használja fel a Fidesz arra, hogy ellőve a kis puskaporát a háború látszatát keltse.

Ezt pont azért teheti meg büntetlenül, mert nincs háború. A többieket zavarja a vaktöltények puffogása, de nem annyira, hogy megmozduljanak.

"De kiállok mellettük, mert nem akarom az ellenségüket segíteni. Ennyi az egész."
1984 megvan?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 20:01:32

@Tata86:

Kegyelmi időszak van, ez tény. A magállamok sose voltak ilyen gyengék, a liberalizmus agonizál. Most kell szétverni a pofájukat.

S erre jönnek az MZP félé, meg az új Jobbik, s a ballibekkel szövetségben meg akarják erősíteni a nyugatot. A kurva anyjukat a szemét hazaárulóknak!

Orbán veje 2019.03.03. 20:03:34

@MAXVAL bircaman közíró:

Haver! Látom napkeltétől napnyugtáig rohadtál itt a blogon, hogy a geci gazdád mentegesd. Hogy te micsoda egy genetikai selejt vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 20:09:37

@Orbán veje:

Nekem nincs gazdám, azaz van, de csak munkaviszonyilag, de szellemileg az nem gazda.

Nincs kit mentegetnem.

eßemfaßom meg áll 2019.03.03. 20:21:32

@BathoB: "Igazad van, ez eddig fe se tűnt, hogy ez a moszkvai kágébés, fizetett troll több nicknevet használ. "

LOL

BathoB

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2019.02.26. óta tag.

Dankházi Zsolt 2019.03.03. 20:25:08

A kontinens jövője, a te gyereked jövője a globális felmelegedés hatásaitól és a nagyhatalmaktól függ. Semmi ráhatásod sincs, max annyi, hogy nem dobálod el a szaros pelenkákat mindenfelé amerre jársz.

Dankházi Zsolt 2019.03.03. 20:29:31

Politika egy vallás. Míg a képviselők vadul dorbézolnak te szép csendben meghalsz valamelyik alulfinanszírozott magyar kórházban. Pont leszarja mindegyik hogy veled mi van.

Tata86 2019.03.03. 20:43:01

@MAXVAL bircaman közíró: El kell magyaráznom az allegóriát, vagy válaszolsz anélkül is?

Tudod, Goldstein, az állandó háborúk stb...

Tata86 2019.03.03. 21:12:36

kvadrillio egy napra ki lett tiltva, kommentjait töröltem, hozzáadott érték híjján. (Caps lock, copy-paste)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.03. 22:47:42

@Tata86:

Az, hogy az üldözési mánia egy betegség, jelenti azt, hogy nem létezik egyáltalán üldözés?

BiG74 Bodri 2019.03.04. 00:02:09

Érdekes gondolatok.
Csak azt nem értem még mindig, hogy mit sírunk a jobbik után? A jobbikba kódolva van a szétesés, és ezt nem a vona tette, hanem a zakkant széljobb elszabadult hajóágyúk. Félreértés ne essék nekik is kell a képviselet, de lássuk be ezen szakasz támogatottsága nem túl magas. Viszont lehettek volna egy hangsúlyos párt tagozata, része, viszont politikai éleslátásuk szódásüvegalj szemüveggel is gyatra. Mennek külön, aztán még tovább osztódnak, mint egy boldog amőba. Nulla egység, és maximális lehetőség a beépített egyéb párt ügynököknek, hogy mindig, amikor kell, szétverhessék a jobbikot. Aztán megint mennek fityisz lélegeztető gépre.Ezért sírni?
Továbbá értem, hogy nincsenek konkrét magvas gondolatok az ellenzéknél a jövőre nézve. Legalábbis óriásplakátokon kiragasztva, tucatnyi tv-rádió adón közérdekűsítve a közösből, és néhány abszolút nyereséges nyomtatott termék oldalain, szinte rejtői magasságokban. Aztán kellenek?

Pop40 2019.03.04. 02:01:18

@BathoB:

+1

Leírtad a lényeget. Erről van szó.

Tata86 2019.03.04. 11:28:17

@MAXVAL bircaman közíró: Valóban. Akkor most azt kéne eldönteni, melyikről van szó. (Ugye, az sem kizárt, hogy mindkettőről egyszerre.)

"Most kell szétverni a pofájukat."
Ennek a mikéntje azért érdekelne. :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.04. 12:45:06

@Tata86:

A nyugati rendszer kizsákmányolsáon alapszik, s mi nem vagyunk ezen rend haszonélvezői között. Azt hiszem, ez világos.

Miként? Úgy ahogy most megy, egész Kelet-Európa ellenáll, s nyugati szövetségeseink is vannak már.

Tata86 2019.03.04. 13:08:27

@MAXVAL bircaman közíró: Kizsákmányol? Rohamtempóban fejlődik az egész keleti blokk. Sose volt még ilyen lehetőségünk... Egyszerűen nem bírom felfogni! Pláne a náci német és szovjet-orosz gyarmati sor után!

Utazz már végig Lengyelországban! Egy polgári ország! Szlovákia, Csehország szintén. Horvátország rohamosan fejlődik, Románia sem egy segglyuk most már. Te pedig büszke Júdea Nemzeti Frontként az imperialista kizsákmányolásra panaszkodsz? :O

"Úgy ahogy most megy, egész Kelet-Európa ellenáll, s nyugati szövetségeseink is vannak már."
Ellenáll? Minek áll ellen?
Annyi történik, hogy a nyugatiakat annyira nem zavarja, hogy a kutya ugat, amíg a karaván halad.
Mi pl 2015 óta a bevándorlás ellen küzdünk, ami eleve nem is érint minket, hiszen nem vagyunk cél. Ellenben az általad kizsákmányolásnak hívott témához a NER nagyon is asszisztál, lásd túlóra törvény, Palkovics reakciója a sztrájkokhoz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.04. 14:55:17

@Tata86:

Egész régiónk szenved a nyugati rablás alatt. Igen, vannak eltérések, de minden országból porszívózza ki a vagyont a nyugat.

Tata86 2019.03.04. 15:05:38

@MAXVAL bircaman közíró: Egyfelől nem értem, hogy ezt mire alapozod, mikor láthatólag gazdagszik az egész régió? Sokkal gyorsabban mint a centrum.

Másfelől miért támogatod azt a Fideszt amelyik szemérmetlenül nyalja a német nagytőke seggét? Pl én nem vagyok tőke-ellenes, de a rabszolga-törvényt soknak tartom, azt is, hogy valaki azzal hívja be a multikat, hogy ez egy szakszervezet-mentes övezet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.04. 15:38:20

@Tata86:

Nyilvén van fejlődés, de nem nagy a mértéke, s a modell fenntarthatatlan.

Mindkét oldal támogtaja az idegen nagytőkát. Mi a jobb, a lelkes vagy a vonakodó csicskás?

Tata86 2019.03.04. 15:58:17

@MAXVAL bircaman közíró: Mi az, hogy nem nagy? 20 év alatt porfészekből polgári államok születnek, annak ellenére, hogy ennek a kulturális alapjai sem voltak meg! Mit akarsz még?

"Mi a jobb, a lelkes vagy a vonakodó csicskás?"
Most akkor a győzelem küszöbén állunk a szabadságharcunkban, vagy csicskák vagyunk, amin egyébként egy kormányváltás se rontana/javítana?

"Mi a jobb, a lelkes vagy a vonakodó csicskás?"
Melyik "oldal" melyik lenne?

BiG74 Bodri 2019.03.04. 16:24:58

@Tata86: Ez ám a szép vita, egy kultúrkörös agyatlan trollal.

@MAXVAL bircaman közíró:

Figyelj birca, már mondtam, hogy számomra te egy nagyon undorító alak vagy. Nem kell egymással foglalkoznunk. Ha lehet más nick alatt se tedd pl. akkorismedögleszhafáramászol stb.

Vannak itt akik bírják a búrád, rájuk koncentrálj légyszíves.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.04. 16:31:46

@Tata86:

Nem akarok polgári államokat, zsákutcás modell.

A ballibek a nyugat lelkes hívei, a Fidesz harmadikutas.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.04. 16:33:29

@BiG74 Bodri:

Komolyan hiszed, hogy érdekel a véleményed? Ha ezt hiszed, akkor nagyon nem ismersz engem...

Tata86 2019.03.04. 17:53:36

@MAXVAL bircaman közíró: Ez megint kinyilatkoztatás, ráadásul nem reagálsz arra, amit írtam.

Tata86 2019.03.04. 20:41:44

@MAXVAL bircaman közíró: Igazából semmire. :S

Csak idevetsz egy-két lazán kapcsolódó mondatot.

morph on deer 2019.03.04. 21:35:39

@MAXVAL bircaman közíró:
“A Fidesz lényegének kb. fele számomra teljesen idegen, pl. a nacionalizmust ellenzem, a kényszeres antikommunizmust is, a modernista történelemszemléletet is, a nemzeti liberális narratívát, s mondhatnák még mást is.”

¡Holá hombre! Egy enyhe kivétellel teljes egyetértünk: szerintem ugyanis nem nemzeti liberális, hanem inkább nemzeti fundamentalista a vonalde mondom, a többi stimmel.
Ezen túl persze a konklúzió is más, mivel én nem hiszek abban, hogy ezen a szinten, ahová süllyedtek emberségben, még lenne olyan ok, amiért támogatni lehetne őket.

Mondjuk mást se igazán, de ez az orbán féle bagázs nálam az életben soha (többé) nem kerülhet szóba.

Ó igen. ‘90-ben rájuk szavaztam.
Utoljára.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.05. 05:13:20

@morph on deer:

Amikor háború van, oldalt kell választani.

Én tavaly se terveztem a Fideszre szavazni, de végül MZP győzött meg arról, hogy a Fideszre kell szavaznom.

Tata86 2019.03.07. 14:15:40

@MAXVAL bircaman közíró: Mindképpen látni akartad Gyurcsányt visszajönni a politikába, ezt pedig csak a Fidesz tudja elérni.

Exquisite choice, Sir!
süti beállítások módosítása