HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euró (1) euro (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2022.03.31. 23:34 Tata86

Most vasárnap

Kire szavazzon az ember fia? Vegyük végig... 

Szavazás

Először is, hadd kérjem meg minden kedves olvasómat, hogy SZAVAZZON(, amennyiben tud)! Ha úgy érzi nincs kire, hát szavazzon érvénytelenül, de mindenképpen fáradjon el szavazókörhöz, regisztrálja magát, és adja le a voksát. Nem szavazni nem protest, hanem egyszerűen az eredmény láttamozása. Annak kinyilvánítása, hogy a polgár semmit nem szándékozik tenni a helyzet megváltoztatása érdekében. 

Tessék szavazni, mert a politikai piacot ezzel lehet motiválni, a passzívokért senki nem fog lehajolni! Az előző választásokon 1% szavazott érvénytelenül, míg 30% nem ment el. Ennyiért legfeljebb kamupártot érdemes alapítani.

Credo

Jómagam szabadelvű konzervatív vagyok: ami fontos számomra elsősorban a szabadság, egyéni felelősség, szubszidiaritás, másodsorban pedig azon tradíciók megőrzése, ápolása, amelyek segítenek emberivé tenni életet( aka: normalitás). Ez a világnézet valami miatt egzotikus perverzió Magyarországon, és semelyik párt nem hajlandó ilyesmit képviselni. Sebaj! Már azelőtt elkezdtem összefogni, mielőtt még menő lett volna, hogy valakit mégis támogathassak.

A minimum követelmény, hogy az adott alakulat ne legyen explicit az ellenségem se nekem, se egyéb véletlenszerű társadalmi csoportoknak. Ezen felül legalább a saját logikájukon belül legyenek következetesek, lássam, hogy hajlandók elvégezni a házi feladatot. Ezek nem irreális elvárások, 2018ban pl az LMP, a Momentum és a Kétfarkúak is átlibbentek a léc felett... 

Menjünk végig, hogyan is állunk most a pártokkal

Fidesz

Amit Orbán kínál az a kuruc diktatúra. A diktatúrát tessék a szó eredeti jelentésében érteni: nem azt jelenti, hogy "fujj-fujj rossz", hanem hogy egy személy irányít intézményes kontroll nélkül. A párt világnézettel bíró szavazói szerint a Jó Vezérrel ez egy hatékony struktúra, szerintem viszont nem, ahogy a magyar történelem során sosem jártunk jól az erős vezetőkkel. Egy ideig funkcionáltak, aztán vagy utód nélkül maradtak(, hiszen az erős vezető kiírtja a saját alternatíváját), vagy a történelem elsöpörte őket(, mert annyira azért mégse voltak erősek). 

Kár erre több szót pazarolni, nem hiszek Viktor világképében, szerintem már ő se nagyon. Kiket kellett figyelni, mint sikeres illiberális vezetők? Putyin és Erdogan? 

A korrupció és ellenségkeresés már csak hab a tortán, jobban mondva egyenes következmény. Ilyenek a diktátorok, mindenhol, mindenkor. Tehát a Fidesz kizárva.

Egyesült Ellenzék

Nem mondom, hogy ne lettek volna jó pontjaik a hivatalos oppozíciónak. Az, hogy sikerült megszülniük a saját együttműködésüket pozitív, ééééés nagyjából ennyi. Végül sikerült mindenben a legostobább pozíciót felvenni, ami sokszor eleve ellentmondásba kerül önmagával. Megtartjuk a leggázabb arcokat, akik minimum harminc éve szívják az állam csöcsét nagykoalícióban anélkül, hogy bármit is letettek volna az asztalra, de egyébként forradalmat és elszámoltatást ígérünk. Éljenek a szabadságjogok, és segítségeurópa itt a fasizmus, de igenis úgy kellett volna kezelni a Covidot, mint a kínaiak! Nyugatról vegyük át a legdestruktívabb, legretardáltabb áramlatokat pusztán azért, mert ez a progresszív divat, cserébe elnézzük a jobbikosok periodikusan előkerülő zikkájlolásait(, mert ugye ezzel lehet lekenyerezni a jobbosokat). 

Ezt az egész zagyvalékot sikerült megkoronázni a bulvárpolitikát fullba nyomó, összes progresszív agymenést magáévá tevő keresztény nagycsaládos MZP-vel, akire biztonság kedvéért szájkosarat raktak, és gondosan elszeparálták a leendő parlamentben. 

Gratulálok ellenzék! Minden kritériumon megbuktatok! Gyurcsányék MZP-ék kizárva

Mi Hazánk

Mellettük szól, hogy néha a következetesség nyomait lehetett felfedezni a politizálásukban, illetve nem voltak restek beleállni mainstream által aktuális kiátkozott álláspontba Covid-ügyben. Ugyancsak jár a pont, amiért Toroczkai azon ritka politikusok egyike, aki képes úgy megszólalni, mintha felnőtt emberként valóban meg akarna győzni valamiről. (Abszolút felüdülés a Fidesz csendőrből lett téesz-elnöki és az ellenzék HR-előadói stílusa után.)

Ahol nyilvánvalóan leverik a lécet az a politikai ellenfeleik démonizálása, és a harci retorikát remekül kiegészítő áldozati vernyákolás. 

Mégsem emiatt zárom ki őket az opciók közül: egyszerűen nem hiszem el, hogy ők egy önálló párt. Ha a Fideszt akarom támogatni, majd szavazok közvetlenül rájuk.

Kutyák

Végre a negatívumok mellett bőven tudok pozitívumokat is sorolni. A szervezet sokáig azt se döntötte el, hogy egyáltalán hivatalosan párttá alakul-e, ehhez képest az ellenzéki oldalon ők az egyetlenek, ahol számomra kirajzolódott valamiféle koherens világkép. Ráadásul ez a világnézet alapvetően szimpatikus: a párt a lokális cselekvést szorgalmazza, a kis közösségek erejében bízik, nem hisz a hatalom megoldásaiban, a bürokráciában és voluntarizmusban. 
Ők azok, akik az utolsó években a minimális követségvetéssel képesek voltak kreatív akciókkal nem egyszerűn bemutatni a kormány aljasságát és/vagy tehetetlenségét, de a saját megoldásaikat is az zembereket közvetlenül értintő létező problémákra, lásd: kalóz-buszmegállók építése. Csak egyetérteni tudok: ez nem egy olyan probléma, aminek meg kell járnia Brüsszelt, a Karmelita kolostort, a megyei főelvtársat és félbűnöző pályázatíróit, hogy végül lepasszolják a haveri vállalkozónak, aki három év múlva tízszeresen túlárazva szarul megcsinálja, amit kell. Ez egy olyan ügy, amit helyi összefogással könnyen, olcsón orvosolni lehet mindenki megelégedésére. 
Külön kiemelném, hogy az egyetlen párt, amelyik nem akarja magát folyamatosan áldozatnak eladni, miközben dúskál a százmilliókban, az egyetlen párt amelyik képes volt az utóbbi tíz évben tömegtüntetést szervezni, az egyetlen párt, amelyiknek nincs gátlástalan fake-news médiája, és az egyetlen párt amelyik hajlandó felvetni, hogy létezik matematika, fizika és természeti törvények.

Ami nem szimpatikus:
-először is hadd legyek humor-sznob: a Kutyák legtöbbször nem viccesek. Jópofának talán jópofák, de látszik, hogy intellektuálisan ennyi van a pártban.
-A komolyabb témákról visszaevezve a bohócligába, a világnézeti következetességükkel kapcsolatban is panaszt kell tegyek. Ha valaki a szabadságban hisz, higgyen a szabadságban! Mindenki szabadságában! Ezzel szemben az MKKP látványosan csak balos témákban liberális. Marihuana-legalizálás(, erre nem biztos, hogy ők a legjobb reklámarcok), szabad buzulás jöhet, de mi lesz pl az adócsökkentéssel, szabad fegyverviseléssel, szólásszabadsággal? 
- Már saját magamat unom, de újra ide kell ráncigálnom a covidot! Nem egyszerűen arról van szó, hogy kétfarkúék máshová teszik a hangsúlyokat... kétfarkúék nem értik a problémát. Onnantól kezdve, hogy nem a saját szabadságukat érzik korlátozva, a téma hirtelen nem fontos. Szívni karanténban is lehet, szóval nem kell túllihegni az ügyet. 

A legnagyobb problémám mégsem ez, hanem pontosan ugyanaz, mint az előző esetben: nem győztek meg arról, hogy az MKKP egy önálló párt. "Koordináltak" az ellenzékkel, amivel mellesleg sikerült 100millió forintnyi kampánytámogatást bukniuk anélkül, hogy ezért bármit is kértek volna, sőt igazából Kovácsék qrva anyja, hogy egyáltalán indulni mertek! Úgy általában nem látom, hogy akarnának bármit is! Legalább viccelődni, vagy protestálni! Ezeket pedig tudnám támogatni.

A lécbe biztosan belebotlottak, és nagyon rezeg...

Eredményhirdetés

A verseny nem sikerült túl izgalmasra. Kétfarkúak küzdenek még, de egyedül se számítanak favoritnak. Valószínűleg az urna magányában fogom eldönteni, hogy támogassam-e a viccpártot vagy érvénytelenül szavazzak.

Az eredményt a magamfajták nem fogják idén befolyásolni. A parlamentet 95-100%-ban szocialisták töltik majd fel. A Fidesz nyer, az Ellenzék viszont elveszi tőle a kétharmadot és 2026ra jó eséllyel bukni fog a kormány. Ennek egyébként örülök, bőven ideje, hogy ez bekövetkezzen. Számomra az egyetlen kérdés és törekvés, hogy addigra kialakuljon egy a parlamenti helyekért önállóan harcolni képes konzlib erő. 

66 komment

Címkék: választások 2022


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr3717794519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 00:58:59

kiszámoltad már fudanból mennyi magyar egyetemet lehet építeni?

rájöttél már hogy miért utálod Boldogkőit kisgyerek?

kit érdekel a kutyák 3-6 %-a mikor kormányváltásról van szó?
az összellenzéknek van esélye a győzelemre, minden másra adott szavazat a fideszt erősiti, most mit érsz vele ha a kutyák nem 3 %-osak hanem pl max 6 %? ugyaúgy a fidesz marad. elhizott tolvaj piócák , akik győr után, a borkai ügy után azt hiszik bármit megtehetnek

az összellenzékben ott van Horváth András és Hadházy, aki Márkiéknak is dolgozott, tehát ez a három ember hiteles. a mesterv az lenne, hogy előbb kiikatatnák a fideszt a korrupciós hivatallal, ezt a dk és mszp, jobbik is akadályozná, dehát meg lehet próbálni, aztán meg kiiktatják a dk-t és mszp-t. még mindig jobb egy szinte lehetetlen küldetés mint egy hihetetlenül kártékony fidesz.
én láttam a Hódmezős testületben Márkit, nagyon jól kiosztja a korruptakat.

nem vicces már a fidesz kormány, hogy a kutyák opció lehessen, ráadásul fűpártiak, és kerítés ellenesek.

te hülye vagy baszod? toroczkai kiváló kőműves lehetett volna ha továbbtanul, annyi esze van a csávónak mitn egy darab kőnek, viszont az arca k-nagy.
magyarázni kell hogy miért fideszesek a mi hazánkosok?

kit érdekel mit mond MZP? a tettei fontosak kisgyerek, érted? Hódmezőt meg lehet nézni.

midnight coder 2022.04.01. 07:59:42

¨kiszámoltad már fudanból mennyi magyar egyetemet lehet építeni?"

Ja. Csak ha azt a pénzt magyar egyetem építésére költöd, abból nem világszínvonalú egyetem lesz, hanem ellopódik. És ebből a szempontból kb. tökmindegy hogy az ellenzék vagy a kormány van hatalmon, mert egy tolvaj mind a kettő.

"az összellenzéknek van esélye a győzelemre"

Azért, hogy a tolvaj gazembereket idióta tolvaj gazemberekre váltsuk?

"az összellenzékben ott van Horváth András és Hadházy, aki Márkiéknak is dolgozott, tehát ez a három ember hiteles."

Az összellenzék nem képzelhető el DK és Gyurcsány nélkül. Ami már eleve kizár bármiféle hitelességet.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2022.04.01. 09:42:11

Ha tudnád, hogy mennyi konzervatív liberális él Magyarországon és várja évek óta ölbe tett kézzel a szavazatára hajtó ideális pártot...

Tata86 2022.04.01. 10:35:02

@tesz-vesz: "kiszámoltad már fudanból mennyi magyar egyetemet lehet építeni?"
Top 50est? 0.
Btw: most lesz választás. Miért nem azzal kampányol az ellenzék, hogyha ők nyerik akkor tizedannyiból épül az egyetem?

"rájöttél már hogy miért utálod Boldogkőit kisgyerek?"
Rá. archiregnum.blog.hu/2022/03/21/boldogkoi_csodalatos_vilaga

"kit érdekel a kutyák 3-6 %-a mikor kormányváltásról van szó?"
Szerintem tök mindegy ki van kormányon. A 2/3adnak jó, hogy vége van, de ennyi.

"tehát ez a három ember hiteles."
Se Horváth, se Hadházy nem szerepel a listán. Sajnálom, de ez kevés. Tudod, ha több tucat maffiózó közé bedobsz néhány embert, akik nem sárosak, attól nem lesz tiszta az egész, hanem az a pár arc is mocskos lesz.

"én láttam a Hódmezős testületben Márkit, nagyon jól kiosztja a korruptakat."
Nagyszerű. Alapítson pártokat, kezdjen el úgy kommunikálni, mint egy értelmes, tisztességes ember, és nem csak rá szavazok, de a pártba is belépek.

"magyarázni kell hogy miért fideszesek a mi hazánkosok?"
Konkrétan ezt írtam én is. Te olvasol is, vagy csak írsz?

@Online Távmunkás: Jó kérdés. Mennyi?
Írtam egyébként, hogy nekem nem kell ideális párt.
Szavaztam volt az ellenzékre, hogyha MZP nem tolja fullba a hülyét és frakciót kap, az LA75-re, ha lett volna litája és a Polgári Válaszra, ha nem tolja fullba a kretént Covid-ügyben.

GyMasa 2022.04.01. 11:44:31

Meglepö, hogy milyen hasonlóan gondolkozunk!
Alapvetöen én is szavazáspárti voltam 2010-ig.
Állampolgári kötelességemnek éreztem.
2010-ben a fideszre szavaztam, de inkább gyurcsány ellen.
Aztán, ahogy alakultak a dolgok, rájöttem, hogy nem a fidesz az, ami képviseli az én értékrendemet.
Így, '14 és '18 kimaradt.
Legközelebb '19-ben szavaztam a kutyákra.
Akkor úgy éreztem, hogy ök a középsö ujj az összes többi fafej között.
Egészen az elöválasztás végéig úgy voltam vele, hogy megint rájuk szavazok.
Utána viszont elgondolkoztam rajta, hogy vajon mi lesz így az országgal?
- Ha megint a kutyákra szavazok, akkor _esetleg_ bejutnak a parlamentbe, és, ha szerencsénk van, akkor majd lesznek _vicces_ hekkek is az üléseken, (lásd helyesírási hibáktól mentes molinók, nem a Hadházy féle prosztó akciók, stb). de ez kb. ennyi is.
- Az összefosásra nem vagyok hajlandó addig szavazni, amíg nem szabadulnak meg gyurcsánytól, a DK-tól, az msz(m)p - és hasadványaitól. velük nem az a legnagyobb baj, hogy MOST milyenek, meg hogy mennyire tehetségtelenek, hanem az, ahogy az arroganciájukkal, és az ellentmondást nem türö stílusukkal aktívan akadályozzák, hogy egyáltalán megjelenhessen a politikai palettán egy olyan balos formáció, aki valós kihívója lehet orbánéknak 4-8 éven belül! Plusz gyurcsány neve a garancia a fidesz újabb kormányára. Ö az az ember, aki egyedül nem elég népszerü kormányra kerülni, de elég népszerütlen, hogy bárkit elzárjon a kormányra kerülés lehetöségétöl.
- A Mi hazánk, az nekem szimplán egy Jobbik V2.0, akik, szerintem idén igenis be fognak jutni, méghozzá, én nagyon nem csodálkoznék egy, akár 10%-os eredményen sem. Ennek ellenére nem tudok egyetérteni a rasszista dolgaikkal, meg a nyíltan náci alakokkal. (annak ellenére, hogy Trorckai pl. egy meglepöen értelmes alak)
- Gödény-ék, megy Gattyán-ék: Nos, igen, róluk még nem tudom, hogy mi a helyzet, egyszerüen túlságosan új alakulatok. Simán lehetnek kamupártok, vagy a fidesz kihelyezett al, söt az is lehet, hogy ez egyikük, vagy akár mind a ketten majd sikeres kormányt alakíthatnak késöbb. Úgyhogy idén biztosan nem szavazok rájuk
- Az othon maradás nálam most nem játszik, mivel fontosnak tartom, hogy történjen már végre jó az országgal.
- Az érvénytelen szavazás szerintem értelmetlen, mert olyan, mintha otthon maradtam volna.

Szóval, most arra jutottam, hogy megpróbálok egy utolsó üzenetet küldeni az összefosásnak, hogy vegyék komolyan orbánt, aki azt mondta, hogy elöször az ellenzéket kell leváltani.
Emiatt legjobb eséllyel a fideszre fogok szavazni, és nagyon remélem, hogy meglesz nekik egy 4/5.
Azt érzem, hogy egy megsemmisítö, ÉS magalázó vereség _talán_ kinyitja a szemüket (nem fogja), hogy ez nem mehet így tovább...

GyMasa 2022.04.01. 11:59:29

@tesz-vesz:
"kit érdekel a kutyák 3-6 %-a mikor kormányváltásról van szó?"
Nem, most arról van szó, hogy lesz-e újabb 2/3-a a fidesznek.
A kormányváltás kb. fél éve lekerült a palettáráról.

"az összellenzéknek van esélye a győzelemre,"
Nem, országos szinten nincs nekik.

" minden másra adott szavazat a fideszt erősiti, most mit érsz vele ha a kutyák nem 3 %-osak hanem pl max 6 %?"
Szerintem meg mindenki arra szavaz, akire akar.
Matematikailag igaz, amit mondasz, csakhogy én nem fogom újol gyurcsány kezébe adni a kormányrudat, mert azügyben ne legyenek kétségeid, hogy MZP, ha egyáltalán lesz is miniszterelnöke az országnak, sokáig otthagyja gyurcsány.
Illetve egyféleképpen tudom ezt elképzelni, ha MZP 100%ban becsicskul gyurcsánynak, és csak a bábja lesz.
Viszont ebben az esetben isét az van, hogy gyakorlatilag fleto vezeti az országot úgy, hogy a felelösség nem az övé lesz.
Na, ez az, amit semennyire nem szeretnék!
2006-ban bemutatta, hogy mekkra államférfi tud lenni, amikor ö a felelös.

"...ugyaúgy a fidesz marad."
Egy esetleges ellenzéki gyözelem után én max 1-2 évet adok a kromány megbukásáig, és uta´na visszajön a fidesz újabb 10-20 évre.

".. elhizott tolvaj piócák , akik győr után, a borkai ügy után azt hiszik bármit megtehetnek"
Ja, ezeket akarod leváltani a nagyképü, helyesen írni, és országot vezetni nem tudó, sportos, idióta tolvaj pojácákra.

"a mesterv az lenne, hogy előbb kiikatatnák a fideszt a korrupciós hivatallal, ezt a dk és mszp, jobbik is akadályozná, dehát meg lehet próbálni, aztán meg kiiktatják a dk-t és mszp-t."
Ez egy elég jó kis SciFi alapötlet!
Gondolkoztál már a megfilmasítésen?
Remélem, hogy hangosan kacagva írtad le ezt a mondatot...

" még mindig jobb egy szinte lehetetlen küldetés mint egy hihetetlenül kártékony fidesz."
Igen, azért kellett volna ezt 4-8 évvel ezelött elkezdeni.
Kormányon ennek semmi esélye sincs.
Egyik korrupt politikus sem fog soha megszavazni semmilyen olyan törvényt, amit aztán majd utána is fel lehet használni!

"én láttam a Hódmezős testületben Márkit, nagyon jól kiosztja a korruptakat."
MZP-nek semekkora érdekérvényesítö képessége, vagy zsarolási potenciálj nincs ebben a helyzetben. Szavazni sem fogsz rá, sehol!

"magyarázni kell hogy miért fideszesek a mi hazánkosok?"
Igen, nekem kell! 2018-ban a jobbik 24%-ot ért el. Ma kb 10%-ra mérik. Hol van az a 14%-nyi szavazó? (az olyan 1 millió szavazat) Nem hiszem, hogy bármekkora eséllyel is az összefogásra fognak szavazni...

GyMasa 2022.04.01. 12:05:22

@Tata86:
"Miért nem azzal kampányol az ellenzék, hogyha ők nyerik akkor tizedannyiból épül az egyetem?"
de, miért kell új egyetemet építeni? A mostaniak nem jók?

"...hanem az a pár arc is mocskos lesz."
Vagy, jobbik esetben csak ki lesznek közösítve, vagy lekaraktergyilkolva.
Ebben a mszp hátország feketeöves bajnok.

"Nagyszerű. Alapítson pártokat, kezdjen el úgy kommunikálni, mint egy értelmes, tisztességes ember, és nem csak rá szavazok, de a pártba is belépek."
Hát, nálam MZP eljátszotta a becsületét az elmúlt fél évben az "elszabadult hajóágyú" szerepkörben elöadott teljesítményével. Ezek után úgy gondolom, hogy semmi keresnivalója nincs a politikában.

Tata86 2022.04.01. 12:15:20

@GyMasa: "- Ha megint a kutyákra szavazok, akkor _esetleg_ bejutnak a parlamentbe, és, ha szerencsénk van, akkor majd lesznek _vicces_ hekkek is az üléseken"

Ha folytatják, amit eddig csináltak, akkor nem a parlamenti szereplésük lesz elsősorban érdekes, hanem az hogy 100szor akkora forrásból tudnak akciókra pályáztatni. Ez szerintem mindenképpen egy plusz.

"Gödény-ék, megy Gattyán-ék"
Gődény nem új, 18ban is indult a Közös Nevező nevű kamupártjával. Rég börtönben lenne a helye. Gattyánék igazából semmit nem tudok.

"Emiatt legjobb eséllyel a fideszre fogok szavazni, és nagyon remélem, hogy meglesz nekik egy 4/5."
Na ezt nem láttam jönni! :D

Nem értek egyet, szerintem fölösleges ennyire túltaktikázni, már csak azért is, mert gyurcsányéknak jó az Orbánra adott szavazat, orbánéknak jó a GYurcsányra adott szavazat. A DK kevesebb mint 6%-al került be és közvetlenül felelősek a 2/3adért. Lett valami eredménye? 22től övék lesz a legnagyobb frakció, úgy hogy kb a Momentumon és egy-két renegád egyéni képviselőn kívül zsebükben van a teljes ellenzék.

"Azt érzem, hogy egy megsemmisítö, ÉS magalázó vereség _talán_ kinyitja a szemüket (nem fogja), hogy ez nem mehet így tovább..."
Na látod, te is ellentmondásra jutottál. Egyrészt nem lesz megalázó vereség, másrészt szeretnék én ennyiért megalázva lenni!

Tata86 2022.04.01. 12:23:13

@GyMasa: "de, miért kell új egyetemet építeni? A mostaniak nem jók?"

Mármint az épületek? Lehet hogy jók, de engem tényleg nem zavar, ha egyetemek épülnek.

"Vagy, jobbik esetben csak ki lesznek közösítve, vagy lekaraktergyilkolva.
Ebben a mszp hátország feketeöves bajnok."

Simán csak megüzenik, hogy ha sokat mozgolódik el lesz ásva. Hadházy szerintem a körülményekhez képest tisztességes ember, de nem mártír, és nem is kívánom, hogy az legyen.
A jelen funkciója sajnos csak szelep.

"Hát, nálam MZP eljátszotta a becsületét az elmúlt fél évben az "elszabadult hajóágyú" szerepkörben elöadott teljesítményével."
Ebben igazad lehet. Igazából gondoskodott arról, hogy elássa magát.

www.youtube.com/watch?v=X6WHBO_Qc-Q

gigabursch 2022.04.01. 13:13:54

Amilyen következetlen idióta M(s)Z(m)P meg a köré szerveződött csürhe, azon se lepődnék meg, ha a Mi Hazánk Mozgalomnak több szavazata lenne listán.
Ezt az eredményről.

Ami a meg a szavazást illeti: már rég megvonták volna a szavazati jogot a notórius nem szavazóktól.

gigabursch 2022.04.01. 13:15:24

@tesz-vesz:
Bocsi, de Hadházi mitől is hiteles?

gigabursch 2022.04.01. 13:19:24

@GyMasa:
Nem Gödény, hanem Gödény!
Az egyik madár, a másik kecske!

gigabursch 2022.04.01. 13:20:29

@gigabursch:

Nem Gödény, hanem Gődény! Ö =/= Ő
Az egyik madár, a másik kecske!

GyMasa 2022.04.01. 13:29:50

@Tata86:
"Ha folytatják, amit eddig csináltak, akkor nem a parlamenti szereplésük lesz elsősorban érdekes, hanem az hogy 100szor akkora forrásból tudnak akciókra pályáztatni. Ez szerintem mindenképpen egy plusz."
Igen, ez tényleg jó lenne.
Még a végén meggyözöl, hogy rájuk szavazzak :-D

"Gődény nem új, 18ban is indult a Közös Nevező nevű kamupártjával. Rég börtönben lenne a helye. "
Akkor pont parlament kompatibilis :-D

"Gattyánék igazából semmit nem tudok."
Igen ezért nem fogok rájuk szavazni. Ha meglesznek majd 2026-ban is, majd utánuk nézek...
Annyi ilyen, egy ciklusos párt volt már pl. az ellenzéki oldalon, hogy amikor megjelennek, nem is foglalkozom velük. Az elsö töréspont, amikor végleg elfogy az érdeklödésem az, az a pont, amikor megpróbálják beleeröszakolni öket az összefogásba. Ha ott engednek, akkor, számomra el is vesztek örökre.

"Na ezt nem láttam jönni! :D"
Hát, én is újabban gondolkozom ezen.

"Nem értek egyet, szerintem fölösleges ennyire túltaktikázni,..."
Most nincs jobb ötletem...

"... már csak azért is, mert gyurcsányéknak jó az Orbánra adott szavazat, orbánéknak jó a GYurcsányra adott szavazat."
Igen, csak én ezt la´tom egy lehetséges kitörési pontnak ebben a patthelyzetben.
12 éve van fidesz kormány, és én nem látom a realisztikus utat a leváltásukra.
Föleg, ha vasárnap is 2/3-uk lesz.
Akkor véglegesen bebizonyosodik, hogy nem müködik az összefogás sem, mert ahhoz olyanok kellenek oda, akikre szavaznak is elegen az emberek.

"Na látod, te is ellentmondásra jutottál. Egyrészt nem lesz megalázó vereség, másrészt szeretnék én ennyiért megalázva lenni!"
Igen én is ettöl félek...
Azaz, hogy igazából teljesen jó az ellenzéknek a mostani helyzet, és _valójában_ nem is akarnak gyözni.
Viszont, akkor meg takarodjanak a francba!

GyMasa 2022.04.01. 13:35:53

@Tata86:
"Mármint az épületek? Lehet hogy jók, de engem tényleg nem zavar, ha egyetemek épülnek."
Nem, az intézmények...
Engem sem zavar, ha újak épülnek, de nem látom azt annyira szükségesnek...
Szerintem jobban járna az ország, ha azt az 500 milliárdot elosztanák a BME/SOTE/Közgáz között.

"Simán csak megüzenik, hogy ha sokat mozgolódik el lesz ásva. Hadházy szerintem a körülményekhez képest tisztességes ember, de nem mártír, és nem is kívánom, hogy az legyen.
A jelen funkciója sajnos csak szelep."
Nekem nem lépte át az ingerküszöbömet...

"Ebben igazad lehet. Igazából gondoskodott arról, hogy elássa magát."
Igen, szerintem egyáltalán nem viselkedik egy olyan államférfiként, akire rá merném bízni az országot...
Valójában egy nagyon is problémás jellemü alak képét rajzolta elém magáról.
Úgy is mondhatnám, hogy egy doboz gyufát nem tudnék jó szívvel rábízni.
Nekem nagyon unszimpatikus volt, ahogy képes "megsértödni" dolgokon, és akkor úgy reagál, mint egy megsértödött óvodás, akinek éppen elvették a dömperét.

GyMasa 2022.04.01. 13:37:04

@gigabursch:
"Amilyen következetlen idióta M(s)Z(m)P meg a köré szerveződött csürhe, azon se lepődnék meg, ha a Mi Hazánk Mozgalomnak több szavazata lenne listán.
Ezt az eredményről."
Pont ezt írtam, hogy 600k-1 millió volt jobbikos szavazó egyszerüen eltünt 2018-hoz képest.

GyMasa 2022.04.01. 13:38:02

@gigabursch:
"Nem Gödény, hanem Gödény!"
Tudom azt én, de a céges gépemen csak német billentyüzet van. Azon nincs hosszú ö és ü.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 13:48:34

@midnight coder:
lMI fizetjük kínai hitelből fudant, több mint 500 milliárd forintos költsége alsó hangon. a diákváros helyett. a kínaiaknak, és a világ többi részének, nem a magyaroknak, honnan veszed, hogy nem magyarok építik? honnan veszed hogy a fő felelősök nem magyarok, ahogy akár egy magyar építésénél?

leírtam, neked mindent kétszer kell leírni móricka?

az összellenzékben ott van Horváth András és Hadházy, aki Márkiéknak is dolgozott, tehát ez a két-három ember hiteles. Márkiról meg majd kiderül mennyire szájhős, hódmezőn elég jól muzsikált, persze vannak kételyek azért ott is.

a mesterv az lenne, hogy előbb kiikatatnák a fideszt a korrupciós hivatallal, ezt a dk és mszp, jobbik is akadályozná, dehát meg lehet próbálni, aztán meg kiiktatják a dk-t és mszp-t. még mindig jobb egy szinte lehetetlen küldetés mint egy hihetetlenül kártékony fidesz.

Tata86 2022.04.01. 13:48:54

@GyMasa: "Szerintem jobban járna az ország, ha azt az 500 milliárdot elosztanák a BME/SOTE/Közgáz között."

Ezek mikor voltak benne nem a top 50ben, hanem a top 500ban?
Még egyszer: értem az ellenérveket, egyszerűen csak annyit mondok: egy elitegyetem építése semelyik országnak nem tragédia.

"Nekem nem lépte át az ingerküszöbömet..."
Számomra abszolút egy szimpatikus alak, és konkrétan az egyetlen akin azt láttam, hogyha már a nép fizeti a cehhet akkor cserébe lehetőségeihez, tehetségéhez mérten valamit virítani kellene.

"Valójában egy nagyon is problémás jellemü alak képét rajzolta elém magáról.
Úgy is mondhatnám, hogy egy doboz gyufát nem tudnék jó szívvel rábízni."

Az a durva, hogy Hódmezővásárhelyen kifejezetten szimpinek tűnt. Annyira, hogy újra és újra kételkedem a saját józan eszemben.

"Pont ezt írtam, hogy 600k-1 millió volt jobbikos szavazó egyszerüen eltünt 2018-hoz képest."
Erre én is kíváncsi leszek. Váci jobbikos ismerősök már mondták, hogy a Mi Hazánkra szavaznak jobb híján. Hogyha van helyben ismert nemzeti érzelmű egyéni jelölt, akkor ott szvsz őt fogják támogatni, de a dékás, akkor még azt is el tudom képzelni, hogy konkrétan átmennek a fideszhez.

Tata86 2022.04.01. 13:53:15

@tesz-vesz: Bilibe lóg a kezed, de nem vagy hajlandó felébredni.
A maffiára szavazol, mert szerinted a maffia börtönbe fogja csukni a maffiát.

GyMasa 2022.04.01. 14:01:25

@Tata86:
"Ezek mikor voltak benne nem a top 50ben, hanem a top 500ban?
Még egyszer: értem az ellenérveket, egyszerűen csak annyit mondok: egy elitegyetem építése semelyik országnak nem tragédia."
Jah, akkor most félreértettelek.
Nyilva´n, 500 milliárdért a Fudan a normális választás, mert annak ar megvan a neve a világban.
Én az ellenzéki Fudan-ellenességre reagáltam.
Szerintem 500 milliárdból nem fogunk egy Top100 egyetemet összehozni a közeli (inkább a távoli) jövöben...
Én erre az esetre írtam, hogy akkor inkább osszák el a 3 legnagyobb egyetem között...

"Számomra abszolút egy szimpatikus alak, és konkrétan az egyetlen akin azt láttam, hogyha már a nép fizeti a cehhet akkor cserébe lehetőségeihez, tehetségéhez mérten valamit virítani kellene."
OKé, nyilván nekem az összefogással kapcsolatos elöítéleteim gátolnak benne, hogy foglalkozzak vele...

"Az a durva, hogy Hódmezővásárhelyen kifejezetten szimpinek tűnt. Annyira, hogy újra és újra kételkedem a saját józan eszemben."
Én sem értem, hogy mi történt, mert nekem ezelött olyan semleges-pozitív volt a véleményem.
De, amit az utóbbi idöbenmüvelt, az szánalmas volt.
Szerintem nem bírja kezelni a nyomást.
A konteos énem meg egy beépített fidesz embert lát akinek a rombolás volt a feladata.

"Erre én is kíváncsi leszek. Váci jobbikos ismerősök már mondták, hogy a Mi Hazánkra szavaznak jobb híján."
2018-ban volt erröl közvéleménykutatás, ami szerint az akkor jobbikosok 80% nem szavazna át a DK-ra, és a DK-sok 20%-a nem szavazna a jobbikra.
Ez, pedig nem jó ómen.

" Hogyha van helyben ismert nemzeti érzelmű egyéni jelölt, akkor ott szvsz őt fogják támogatni, de a dékás, akkor még azt is el tudom képzelni, hogy konkrétan átmennek a fideszhez."
Igen, én is így látom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 14:10:56

@Tata86:

látom képben vagy, több mint 500 milliárd forintos költsége alsó hangon. a diákváros helyett. a kínaiaknak, és a világ többi részének, nem a magyaroknak,
nem számít hogy a kínai kémfészek top hány, mert közünk nem lesz hozzá, mit tanítanak azon a top 50-es egyetemen majd, áruld már el? miért lesz egy jogász képzés vagy egy közgazdász képzés top 50-es? tudod? kamu

azért nem kampányol az ellenzék, mert nincs szükség több egyetemre?
elég sok gondunk lesz majd pakssal, orosz hitellek, kínai hitellel együtt anélkül is. de sabja, basszunk a lovak közé még 500 milliárdod! egyszer élünk!

lehet igazad van és tökmindegy ki van kormányon, de lássuk mire jut Hadházy és Horváth András, a minisztériumukhoz, pedig az összellezéki kormány kell.
nem bohóckodás. akkor lesz izgalmas a belpolitika, ha láthatjuk a felvázolt ütközéseket, nem pedig unalmas korrupt fidesz sivárság és hegemónia. ha van csoda, lehet itt is szlovák és román helyzet,

2/3 nélkül mondjuk nem lehet a 2/3 os törvényeket megváltoztani, max népszavazással.
nem a listán szerepelnek, hanem korrupciós minisztériumban vannak, írtam: "kiikatatnák a fideszt a korrupciós hivatallal" a terv szerint.
mindent kétszer írjak le?

vagy épp attól lesz izgalmas , hogy lebukik-e Márki.
sok sületlenséget beszél Márki, de fejlődőképesnek tűnik. párbeszédképes. nincs tökéletes ember. elég ha tisztességes és antikorrupt első körben, egyelőre ez az ország elégedjen meg ennyivel. már ennyi is csoda lenne.

ezt írtad konkrétan a mi hazánkról "egyszerűen nem hiszem el, hogy ők egy önálló párt."
nem hinni kell, ahnem tudni kisgyerek.

nem MZP-n múlt hogy nem kapott frakciót, miért őt bünteted vele? elég baj hogy pálinkással összeállt, de be kell látni, kellenek a félhülyék szavazatai is, hogy kormányra kerüljön, meg a félhülyék korrupt pártjai is.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 14:21:44

@GyMasa: hogy a f-omba lehet toroczkai -tóthot értelmesnek tartani?!!? b+ ennyi hülye lenne? nyilván magasabb nálad, azért nézel fel rá, vagy tartod egyenrangúnak magaddal.

annak még az agyát is baltával faragták. tudományos kérdésekhez síkhülye.
www.youtube.com/watch?v=Sm6K4kuXJ-Q&t=1s

lásd időbélyeges kommentet, felteszi újra a kérdést, amire már válaszoltka, nem megy a komplex gondokodás neki

a feltételes módot sem érti
www.youtube.com/watch?v=2floJvZAy8w

folyamatosan konfabulál, hazudozik, alakváltó boszokrkonyáokról, de minden másról is, tip.verbális betegség, azoknál akiknek sokat kell beszélniük, hogy elvesztík a kontroll és hazudoznak, konfabulálnak összevissza!

Hadházynak a lófaszos valóban prosztó volt, de az orbán előtti molinó meg nagyon is jó volt.

gödény és gattyán mindkettő a fideszbe van beépülve.... fura hogy ezt még magyarázni kell

www.youtube.com/watch?v=EA50q6FONuc

Tata86 2022.04.01. 14:39:20

@tesz-vesz: "ezt írtad konkrétan a mi hazánkról "egyszerűen nem hiszem el, hogy ők egy önálló párt."
nem hinni kell, ahnem tudni kisgyerek."

:D Baszki! Amikor egyetértünk, akkor is meg kell magyaráznod!

Anti-korrupció: kilóg a lóláb. Szerinted érdemes mondjuk 30 naplopót/maffiózót bejuttatni azért, hogy bejusson egy darab tisztességes ember, mert ez majd megváltoztatja a rendszert...
Szerintem meg nem. A maffia nem fogja felszámolni a maffiát.

Már csak azért sem, mert ha képes lennél olvasni a sorok között, akkor látnád, hogy ennek az ellenkezőjét ígérik.
- Újraalkalmazzák a leggázabb arcokat. (ha nem a lista elején, hát máshogy)
- Növelnék az állami újraeloszlást
- Eleve megágyaznak a saját teljhatalmuknak: covid-vészhelyzet, klíma-vészhelyzet, feles alkotmányozás
- A hatalmukat az eltartott rétegekre akarják alapozni.

Te még hiszel abban, hogy létezik jó szocializmus, akkor is ha ilyet sehol se láttuk még. A politikusok azt a pénzt nem fogják ellopni, amit nem adsz nekik oda!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 14:49:29

@GyMasa:
lekerült a palettáról a kormányváltás? bocs, engem nem értesítettek a gyíkemberek. nem vagyok a sziriuszi levelezőlistán, nem vagyok jós sem. de való igaz, h nagyon nehéz a dolgunk. ezt kéne kommunikálni, hogy mindenki elmenjen aki nem akar fidesz győzelmet.

még mindig több az esélye az ellenzéknek, mint a 3%-os kutyáknak.

"Szerintem meg mindenki arra szavaz, akire akar."

te vagy az orawecznóra?
b*szod, a választás a legkomplexebb kognitiv folyamat amira a választói birkatömegek mennek el felkészületlenül. nem kéne szerinted minél több embernek, minél több emberrel megbeszélni és megvitatni, hogy mi alapján dönt és miért? a politikai a legfontosabb kérdés. ez a demokrácia fő szerepe, hogy megbeszéljük a pártokat.
politikai döntés nem tabu! minél több embernek kéne minél hosszabban beszélgetni róla!

ezért lesz izgalmas, a választók nem gyurcsányra szavaztak, hanem MZP-re, én soha nem szavaznék egy gyurcsányra vagy egy dobrevre, az az izgalmas kérdés, hogy becsicskul-e MZP, vagy esetleg bilincsben viszik-e el gyurcsánt a korrupciós hivatallal? nyilván utóbbi vágyálmom csak, ennyire nem intelligens Márki.

1-2 évet adsz a kormány megbukáság? ki se húzzák a 4 évet? a híveit nem érdekli a drágulás viktor ártatlan mindenben, érted?
és hogy gondoltad, mi lesz két év után? a félhülye, földbuta szerviens csicska fidesz-képviselők mint a főnixmadár feltámadnak, és elzavarják orbánt? putint előbb fogják elzavarni az oligarchák, mint a fideszesek orbánt.

elmondtam hogy Hadházy és Horváth Adnrás korrupció ellenes szervezet miatt szavazok az összellenzékre, mert ők hitelesek.
nem modntam hogy könnyű lesz, azt se mondtam, hogy akarják-e tényleg ezt azok, akiket hitelesnek tartok. de az biztos, hogy meg kell büntetni a fideszt, amiért ilyen ostobák és tolvajok.
különben semmi gátjuk nem lesz soha. ez a mestertev. direkt írtam hogy lehetetlen küldetés, olvastad?

mondd a spicli vonának a fideszes alapítványával, hogy miért nem kezdte el előbb 4-8 évvel. azt azért érted, hogy a most az most van?
felesleges a múlton keseregni.

"Egyik korrupt politikus sem fog soha megszavazni semmilyen olyan törvényt, amit aztán majd utána is fel lehet használni!"

a jog, a btk és a paramenti törvényhozás az két külön dolog. azt tudod?

karácsony valahogy mégis visszalépett Sade Márki javára, Hódmező is élhetőbb. valami rejtett erő mégiscsak van benne

a fideszes mi hazánkot úgy értettem, hogy a Mi hazánk nem önálló párt, a fidesz csicskapártja. ha kell kifejthetem a rendőspicli toroczkait is.
nem a szavazóikról beszéltem.

"Szavazni sem fogsz rá, sehol!"

azt hittem a listás szavazás 1. helyén szerepel koma. vagy sok volt az LSD az ebédemben? csináljak neked egy print screent róla?

Márki jobbos kereszténynek van eladva, szavaznak azért rá a régi jobbikból is

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 14:53:26

@GyMasa: melyik mondatával szabadult el Márki nálad? segítek na.

konkrétum, tények, érvek, az intelligens kommunikáció ismérvei.

nálad ez most kimaradt.

nem a szavak számítanak hanem a tettek, azért megnéznlek téged 5 óra olvassál minket nyilgatkozgatnál napi 6-10 órán keresztül beszélve kb.

sok sületlenséget beszél Márki, de fejlődőképesnek tűnik. párbeszédképes. nincs tökéletes ember. elég ha tisztességes és antikorrupt első körben, egyelőre ez az ország elégedjen meg ennyivel. már ennyi is csoda lenne.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 14:56:06

@GyMasa: bocs de ez most komoly?

"Emiatt legjobb eséllyel a fideszre fogok szavazni, és nagyon remélem, hogy meglesz nekik egy 4/5.
Azt érzem, hogy egy megsemmisítö, ÉS magalázó vereség _talán_ kinyitja a szemüket (nem fogja), hogy ez nem mehet így tovább..."

te gyengeelméjű vagy?

mit szólsz a Budapest-Belgrád vasútvonalhoz?
ha ebből a pénzből Audi Q8-asokat vennék, hosszabb lenne a kocsisor, mint a sínek.
Kilométerenként plusz 1,4 milliárd. megéri? 1000 év alatt térülne csak meg, túlbecsült teherforgalommal.
750 milliárdra becsülik jelenleg a 160 kilométeres magyar szakaszt
A szerb dokumentumból kiderül, hogy a saját 183 kilométeres részüket 610 milliárd forintból építik, azaz Szerbiában kilométerenként 1,4 milliárd forinttal lesz olcsóbb a projekt a magyar szakaszénál,
pedig a Kiskunságnál egyszerűbb terepet elképzelni sem nagyon lehet.
Belgrádtól délre részben EU-s támogatásból folytatják a vasútvonal felújítását, azaz a hintapolitikában járatos Vučić kipöckölte a kínaiakat a projektjükből az unió kedvéért.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 14:58:52

@Tata86: túltaktikázni? ez az idióta azt hiszi hogy az ő egyetlen árva szavazata olyan mintha vasököl lenne! és 300 000 szavazattal érne fel. ez nem túltaktikázás, hanem elmebetegség!

nem is írta hogy mi nem mehet tovább.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 15:00:01

@gigabursch: nem ismered? trafik ügy? horváth csaba? mindenhova csap. a facebookát nem olvasod? antikorrupt, és nem úgy mint a portik-haver juhász péter, aki csak magát népszerűsíti

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 15:02:41

@Tata86: mi a f*szról beszélsz?! SZEDD MÁR ÖSSZE MAGAD és konkrétumokat írjál, ne kelljen már 6 x leírnom baszod ugyanazt!

tudom hogy gyenge képességű vagy, de én se vagyok örökké türelmes!

MIÉRT maffia Hadházy és Horváth András? meg a nekik dolgozó jogész és közgazdász csapat?

GyMasa 2022.04.01. 15:06:04

@tesz-vesz:
Te most miért vagy ilyen agresszív kismalac?

GyMasa 2022.04.01. 15:10:50

@tesz-vesz:
De, most komolyan, te tényleg azt hiszed, hogy ezzel a stílussal meg fogsz engem gyözni, hogy az összefosásra szavazzak?
Nem fog menni!

Én élek a szabad jogommal, hogy arra szavazzak, akire csak akarok!
Ami neked is megvan.
A hosszú írásaidra meg el sem kezdek reagálni, mert te is olyan ember vagy, akivel ez teljesen felesleges, hiszen meggyözni nem foglak tudni, idöm meg kedvem, így péntek délután nincs ezzel tölteni az idömet.
Ráadásul te az az ember vagy, akivel oda fogunk kilyukadni, hogy elkezdesz majd személyeskedni, majd végül anyázni meg gyalázkodni.
Ehhez meg már most sincs kedvem!
Szóval, tökjó, hogy reagáltál, jó megismerni a véleményedet!
Kellemes hétvégét!

Tata86 2022.04.01. 15:15:24

@tesz-vesz: Nem ezt írtam, fuss neki még egyszer! :)

@GyMasa: Szegény sosem tanulta meg kezelni a kognitív disszonanciát. Borzasztóan magabiztosnak tűnik, de az érveiből látszik, hogy billeg az egész építmény.

GyMasa 2022.04.01. 15:20:25

@Tata86:
Ahogy írtam:
Vele teljesen felesleges belekezdeni is a vitába, mert kb 50 000 karater, amúgy vele kapcsolatben felesleges bepötyögése után oda lyukadunk, ki, amit már fentebb is írtam...
Nekem erre nincs idöm, mert van egy úgynevezett életem is, ami fontosabb, és sokkal szórakoztatóbb.

gigabursch 2022.04.01. 15:27:50

@tesz-vesz:
Antikorrupt..., ja persze... Én meg a római pápa...
Maradj meg a hitedben...

Részemről lezárva a kérdés.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 15:37:03

@Tata86:
nem érted, te írtad hogy "Te olvasol is, vagy csak írsz?" erre írtam, hogy nem határozottan írtad és még dicsérted is a földbuta tóth - toroczkai híres eszét
lovagolhatsz ezen még, csak nem érdemes.

nem egy darab, hanem egy kis csoport. és igen, érdemes látnia a nagy pártoknak, hogy nem érdemes túl sokat lopni, hazudozni és vissza

a változás mozdítja elő a demokráciát, apr

nem szabad a kövér piócát hagyni elhízni. mert a másik is erről vesz majd példát. a fiatalab pártok is hozzáidomulnak, ahelyett hogy kis lépéssel előbbre lépjenek, változás kell. még ha új korruptak is jönnek, lesz egy kis MINISZTÉRIUM baszod, nem egy ember, aki ellenük dolgozik.
elhiszem hogy azt hiszed menő belesimulni a tinispleenbe, de elég jól leírtam miért nem szabad hagyni a fideszt tovább nyerni.
a maffia nem egy konglomerátum. nem egy homogén csoport, tudod. nincs olyan hogy a maffia. korrupt pártok vannak, és vannak fiatalabb pártok is. akik kevésbé korruptak még.
már az elős kommetemben leírtam csak nem sikerült túlgondolnod.

magyarul nem tudsz? mi az hogy növelik az állami újraelosztást?! nem lehet növelni, mert átcsoportosítást jelent

Az újraelosztás lehet jövedelmi szempontból progresszív (gazdagoktól a szegények felé) vagy degresszív (szegényektől a gazdagok felé).

"Te még hiszel abban, hogy létezik jó szocializmus"
hol a faszomba beszéltem jó szocializmusról? végig arról beszéltem hogy Hadházy, Horváth András, korrupció ellenes minisztárium.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 15:38:24

@gigabursch: miért nem antikorrupt hülyegyerek? összetett mondatok még mennek ,vagy vallási alapon minden logikát nélkülözve gondolkozdsz?

MI ALAPJÁN állítod hogy Hadházy és Horváth András korrupt?

k szar itt a színvonal b+. ennél még a utube kommentelők is értelmesebbek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 15:47:42

@GyMasa: mondjuk a színvonaladon sokat segítene, ha összefoGás szót használnád. elég sokat írtam amúgy, eljutott a kis fejecskédig?

@Tata86: AKKOR MI F* T ÍRTÁLT HOGY A KANY B* TELIBE!

te idióta!

"A maffiára szavazol, mert szerinted a maffia börtönbe fogja csukni a maffiát."

kérdeztem, miért maffia Horváth és Hadházy? ebből is poszt lesz 6 hónap múlva ahogy Boldogkőiből b+?!

olyan a kommunikációd mint egy 6 éves gyereknek. a sajtreszelővel szívesebben állok szóba mint a te hülye fejeddel. kinyögöd végre már a releváns infókat magadtól te kis buzi? KOMMUNIKÁCIÓ! b+ nem dísznek van

vannak még normális bírók amúgy.
szlovákiában érdekes a "maffia" zárta börtönbe a "maffiát"

mik vannak, elképesztő. a korruptak csuktak le korruptakat.
romániába is volt valami hasonló, Laura Kövesi ismerős hülyegyerek?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.01. 15:49:06

@Tata86: AKKOR MI F* T ÍRTÁLT HOGY A KANY B* TELIBE!

te idióta!

"A maffiára szavazol, mert szerinted a maffia börtönbe fogja csukni a maffiát."

kérdeztem, miért maffia Horváth és Hadházy? ebből is poszt lesz 6 hónap múlva ahogy Boldogkőiből b+?!

olyan a kommunikációd mint egy 6 éves gyereknek. a sajtreszelővel szívesebben állok szóba mint a te hülye fejeddel. kinyögöd végre már a releváns infókat magadtól te kis buzi? KOMMUNIKÁCIÓ! b+ nem dísznek van

vannak még normális bírók amúgy.
szlovákiában érdekes a "maffia" zárta börtönbe a "maffiát"

mik vannak, elképesztő. a korruptak csuktak le korruptakat.
romániába is volt valami hasonló, Laura Kövesi ismerős hülyegyerek?

Tata86 2022.04.01. 15:51:42

@tesz-vesz: Egyszerűen nem arra reagálsz, amit írok. Látom, hogy nem érted, vagy nem akarod érteni.

Tata86 2022.04.01. 16:02:14

@tesz-vesz: Mit mondtam neked a személyeskedésről és a spammelésről? :)

parttalan 2022.04.02. 03:15:18

Elmegyek. Nem ikszelek sehova. Sem pártlistára, sem egyéni jelöltre. Négy NEM-el felelek a népszavazási kérdésekre.

Elismerem a kormány számos intézkedését, a magyar kultúra és a nemzettudat megőrzésére tett erőfeszítéseit, valamint azt, hogy védeni kívánja az országot a nyugati őrülettől. De legalább annyi minden taszít is a fideszesekben, ami miatt - úgy mint eddig is - ezután sem kívánom melléjük rakni az X-et.

Az egybefőtt ellenzék megfelelési kényszerben szenvedő nyugatmajmok gyülekezete, sorosista NGO- és CIA ügynökökkel megspékelve. Elhiszem, hogy a maguk módján jót akarnak, de abból a "jóból" nem kérek. Européernek tartom magam. Az Európai Unió jó, de ahhoz az Unióhoz számítom magamat, amelyhez még 2004-ben csatlakoztunk. Kevés kivételtől eltekintve semmirekellő alakok gyülekezete; csupa züllött, lerongyolódott, vállalhatatlan és 2010 előtt már lejáratódott figurával, akikre egy használt zsebkendőt sem bíznék, nehogy egy ország vezetését. Olyan rettenetes alakokat, akikkel az Egyesült Ellenzék nekifut a választásoknak, utoljára a MIÉP-ben és a kisgazdák köreiben lehetett látni. Sokuknak viselt dolgaik vannak, pedig az ellenzéki megállapodás tető alá hozásakor feddhetetlen jelölteket ígértek.

Részemről nincs protest-szavazat. A kétfarkúak nem kormányképesek, márpedig csak olyan alakulatra tudom adni a voksomat, amelyből kinézem a kormányzásra való képességet.

A Mi Hazánkat a Jobbikból kivált keménymag alkotja. Annyiban tisztességesebbek a Jakab-féle alakulatnál, hogy ők következetesen vállalják azt, amik. A néppártosodás rögös és átlátszó útját járó cukiskodó, de néha azért (viccből(?)) egy-egy karlendítéssel lelepleződő bagázzsal szemben.

És ennyi. Köszönöm nem. Ha a Fidesz marad, megoldják nélkülem. Ha ezek a korcsok jutnak hatalomra, nem segítettem őket benne.

parttalan 2022.04.02. 03:42:50

"A Fidesz nyer, az Ellenzék viszont elveszi tőle a kétharmadot és 2026ra jó eséllyel bukni fog a kormány. "

Többek között ezért nem fogok blogokat olvasni a választások után. Nem lesz kedvem az ellenzéki blogokhoz, melyekben eddig - mint ahogyan az elmúlt 12 évben végig - másról sem nagyon lehetett olvasni, miért bukik meg most Orbán, ápr. 3 után meg arra állnak át, miért fog megbukni 2026-ban. Amennyiben max akkora baj lesz, mint most, pártjával nyer négy év múlva is. Ha a következő választás konjunktúrában találja az országot: pláne. Ezzel a mostani ellenzékkel versenyben biztosan. Amennyiben amazok képesek lesznek újulni, a következő választásokra az esélyek kiegyenlítettebbé válhatnak. De ahhoz felettébb sokat kellene változniuk, fejlődniük mondanivalóban és személyi állományban egyaránt.

parttalan 2022.04.02. 04:02:32

@Tata86: "Nagyszerű. Alapítson pártokat, kezdjen el úgy kommunikálni, mint egy értelmes, tisztességes ember, és nem csak rá szavazok, de a pártba is belépek."

Gyurcsánnyal ellentétben Márki-Zaynak nem kellett kormányfővé válnia ahhoz, hogy lejárassa magát. Számára innen nincs újabb komoly esély a kormányfői székbe. Pártot fog gründolni ez nem vitás, de amennyiben látni fogják benne a veszélyt, a következő ciklusban a Fidesznek és sajtójának elegendő lesz a népet azokra a vállalhatatlan kijelentéseire emlékeztetni, amiket az elmúlt fél évben tett. Híveinek, szimpatizánsainak zömét elveszítette az előválasztás óta eltelt időszakban. Elriasztotta őket magától, kiábrándultak belőle. Nem látom azt a markáns szavazói bázist, amely őt 4 év múlva újra pajzsra emelheti és ezáltal őt a - vélhetően kényszerből újra összefogott - ellenzék listavezetőjévé teszi.

Tata86 2022.04.02. 10:29:57

@parttalan: "Nem ikszelek sehova. Sem pártlistára, sem egyéni jelöltre."
Ha már úgyis elmész, miért nem ikszelsz mindenhova? :O

"Elismerem a kormány számos intézkedését, a magyar kultúra és a nemzettudat megőrzésére tett erőfeszítéseit"

Érdekes, én ezért vagyok rájuk leginkább pipa: amit tesznek kontraproduktív.
Az SZDSZ ebből a szempontból sokkal jobb volt, puszta léte elég volt a nemzeti reneszánszhoz.

"hogy védeni kívánja az országot a nyugati őrülettől"
Ugyanazt érzem: jobban lennénk védve, ha nem védene minket a Fidesz. Szar érvekkel, bugyután, kitartott senkikkel, miközben a globális aktivistákból áldozatokat csinálnak.

"Nem lesz kedvem az ellenzéki blogokhoz, melyekben eddig - mint ahogyan az elmúlt 12 évben végig - másról sem nagyon lehetett olvasni, miért bukik meg most Orbán, ápr. 3 után meg arra állnak át, miért fog megbukni 2026-ban"

2014ben, 2018ban én nem jósoltam, hogy bukni fog a kormány :D
Most igen: azt hittem Orbánék lesznek a nyuggerhergelő halálmadár diktátorok a covid alatt(, lásd első hullám), de aztán az ellenzék lekörözte őket. Szóval itt tévedtem.
Hogyha 26ban ugyanez az ellenzék próbálkozik, akkor ki tud kapni.

MZP: Persze, lehet hogy bilibe lóg a kezem. Azt egyébként nem hiszem, hogy egy politikus pusztán azzal képes leírni magát, hogy hülyeségeket beszél.

GyMasa 2022.04.02. 13:37:58

@parttalan:
"ápr. 3 után meg arra állnak át, miért fog megbukni 2026-ban."
Igen, de közben lesz majd úgy egy hónapnyi idő, amikorra csillapodni fog majd a kognitív disszonanciájuk...
Addig viszont kő kövön nem fog maradni. Hatalmas hiszti lesz az "orbán csalt" meg ilyenféle gondolatokkal.

" Amennyiben max akkora baj lesz, mint most, pártjával nyer négy év múlva is."
Amennyiben az ellenzék nem lesz leváltva ezután a bukta után, az marad az egyetlen esélyük, hogy orbánnal történik valami.

" Ha a következő választás konjunktúrában találja az országot: pláne. Ezzel a mostani ellenzékkel versenyben biztosan.
Pontosan!

"Amennyiben amazok képesek lesznek újulni, a következő választásokra az esélyek kiegyenlítettebbé válhatnak."
Sajnos nem megújulniuk kell, hanem egy új generációnak feljönnie.
Az pedig nem fog menni 2026-ig.

" De ahhoz felettébb sokat kellene változniuk, fejlődniük mondanivalóban és személyi állományban egyaránt. "
Szerintem nem fognak...
Nagy szomorúság ez!

GyMasa 2022.04.02. 13:39:15

@parttalan:
"...a Fidesznek és sajtójának elegendő lesz a népet azokra a vállalhatatlan kijelentéseire emlékeztetni, ..."
Amilyen alaknak én újabban megismertem, semmi szükség nem lesz az emlékeztetésre, mondani fog maj újabb zöldségeket. Frisseket...

parttalan 2022.04.02. 14:54:33

@Tata86: "Ha már úgyis elmész, miért nem ikszelsz mindenhova? :O"

A mindenhova ikszelést és a szavazólap üresen hagyását ugyanaz az elhatározás vezérli és a végeredménye is ugyanaz.

parttalan 2022.04.02. 15:15:47

@Tata86: Nem tartom kontraproduktívnak a Fidesz nemzettudat erősítő próbálkozásait. Hogy a prolikból és a globalistákból (akik valójában szimplán csak magyargyűlölők, ami éppen most mutatkozik meg az ukránok, mint nép melletti kiállásukban, és a nemzeti érdekeik hangoztatásakor) ez automatikus ellenszenvet vált ki, az szinte természetes. De mivel ők vannak kisebbségben, tulajdonképpen mindegy is. Egy nemzet nemzetként való fennmaradásához (és nem állampolgárok puszta egymás mellett éléséhez) a közös nyelven túlmenően kell kohézió az emberek között - szokások, hagyományok, kulturális kapcsok és kapcsolódási pontok. Dolgoznak éppen elegen rajta, hogy ezeket a kapcsolódásokat világszinten megszüntessék és az egész emberiség feloldódjon egy nagy közös globalo-multikulti semmiben. A kultúráért is rengeteg mindent tettek: színházak, mozik, történelmi emlékhelyek, várak és kastélyok újultak meg. Nekem ez fontos.

parttalan 2022.04.02. 15:25:37

@Tata86: "Ugyanazt érzem: jobban lennénk védve, ha nem védene minket a Fidesz."

A gyerekvédelmi törvény jó. Az az őrület, ami nyugaton tombol, ott várakozik az osztrák határnál, hogy bejöhessen. Ami ennek kapcsán tavaly Bécsben történt, gondolom megvan. Akkor meg? Egy kormányváltással és törvény híján az LMBTQ lobbi beözönlene az iskolákba Washington, Brüsszel, a német kormány és az NGO-k nyomására. Ez nem paranoia, ez a valóság.

parttalan 2022.04.02. 15:30:41

@Tata86: "2014ben, 2018ban én nem jósoltam, hogy bukni fog a kormány :D
Most igen:..."

Nekem az utóbbi tökéletesen elég, mint ahogy arra még annyira sem leszek kíváncsi, a bloggerek hogyan veszik biztosra Orbánék bukását a köv. négy évben.

Ne vedd magadra, a blogszféráról, mint általánosságban beszélek.

parttalan 2022.04.02. 15:35:28

@Tata86: "Azt egyébként nem hiszem, hogy egy politikus pusztán azzal képes leírni magát, hogy hülyeségeket beszél."

Valóban, a CDU kancellárjelöltjének elegendő volt nevetgélnie az áradások áldozatain, hogy leírja magát.

parttalan 2022.04.02. 15:45:21

@GyMasa: Ez igaz, de amennyiben a várható bukta után országos szereplő kíván maradni, azért emlékeztetni fogják a társadalmat a korábbi kijelentéseire is. Felszínen tartják ezeket, az mind (tartalék) muníció lesz a fidesz zsebében. Mint ahogyan Gyurcsány esetében az újabb-és újabb baromságainak szajkózása közepette előszeretettel nyúlnak vissza Öszödhöz, és az azt követő kormányzati időszakához is, és mint az 2026-ban sem lesz másként.

GyMasa 2022.04.02. 17:06:11

@parttalan:
Ez igaz, én csak azt tettem hozzá, hogy szinte biztos vagyok benne, hogy lesznek majd újabb idióta mondatai is, nem lesz túl sok szükség az emlékeztetésre...

Tata86 2022.04.02. 17:17:29

@parttalan: Gyenge identitáspolitika. A törvénynek maximum annyi hatása lesz, hogy még menőbb lesz a buzulás, mert tilos.

Megjegyzem: a törvény semmilyen praktikus akadályt nem jelent a buzipropagandának, ellenben ha bárki is komolyan venné ártatlan helyzeteket büntetne börtönnel, nem azt amit "akarna", de természetesen nem fogja senki sem komolyan venni.

Ahogyan minden identitáspolitikai ökörség, ez is csak arra jó, hogy nem létező dolgok miatt összeugrassza az embereket.

"gy nemzet nemzetként való fennmaradásához (és nem állampolgárok puszta egymás mellett éléséhez) a közös nyelven túlmenően kell kohézió az emberek között - szokások, hagyományok, kulturális kapcsok és kapcsolódási pontok."

Ezt pusztítja ki a Fidesz, és ezt támogatjátok.

"A kultúráért is rengeteg mindent tettek: színházak, mozik, történelmi emlékhelyek, várak és kastélyok újultak meg."

Ez nagyon érdekes, én pont úgy látom, hogy plázák, hotelek, irodaházak épülnek Lölőnek és Tiborcznak műemlékek, természeti értékek helyén, és mindenkit elpusztítanak, aki ezellen fel mer szólalni.

parttalan 2022.04.02. 18:10:27

@Tata86: "Gyenge identitáspolitika. A törvénynek maximum annyi hatása lesz, hogy még menőbb lesz a buzulás, mert tilos."

Iskoláról van szó meg óvodáról. Otthon mindenki azt csinál, amit akar. Ha a csomó neveletlen és gyenge jellemű, a közösségi médiában egymást hülyítő identitászavaros tinédzser buzulni meg transzneművé válni akar, hát tegye. Vannak, akik komolyan gondolják, de a legtöbbjük kinövi. Ha viszont közben levágatja a fütyijét, és aztán növi ki a személyiségzavarát, már késő lesz. Vili?
Nem arról van szó, hogy ettől a szartól teljesen meg lehetne védeni a gyermekeinket. De van egy határ, amit nem lehet átlépni. Ötéves gyermekeknek nálunk nem fogják mutogatni, hol kell megfogdosni egy nőt, hogy jó legyen neki. Mint arra sor került nemrég Bécsben. Lett is belőle botrány és szándékosan a hozzánk legközelebbi példával éltem, hogy érzékeltessem, a jelenség valós. Ez egy vírusként terjedő elmebaj és megálljt kell neki parancsolni.

Szóval nem lehet a gyerekeket teljesen megvédeni, pláne elzárni őket ettől, de:

1. A törvény még az ártatlan óvodás-és kisiskolás korban lévő gyermekeket védi. Ők még nem fognak fellázadni, őket kímélni lehet és kell.

2. Ha valóban buli (is) az LMBTQ, akkor hazugság, miszerint a szexuális hajlam kizárólag gének által meghatározott adottság, és nem lehet akár divathóbort eredménye is.

A törvény ezekről szól.

parttalan 2022.04.02. 18:24:21

@Tata86: "Ahogyan minden identitáspolitikai ökörség, ez is csak arra jó, hogy nem létező dolgok miatt összeugrassza az embereket."

Úgy látszik nem olvasol eleget. Ez LÉTEZŐ jelenség. Ismerethiány és/vagy politikai ellenszenv kell ahhoz, hogy valaki azzal söpörje le az asztalról ezt az egészet, hogy nálunk nincs ilyen, így nem létező probléma.

Nálunk MÉG nem létezik. Tőlünk nyugatabbra nem csak hogy létezik: tombol. A törvény nem a jelenről, hanem a jövőről szól. A jövőben kívánja óvni a szóban forgó korosztályokat egy már LÉTEZŐ jelenségtől. Tényleg olyan kib...ott nehéz megérteni?!

Tata86 2022.04.02. 18:35:21

@parttalan: Ennek a törvénynek az égvilágon semmi ilyesmi hatása nem lesz. Igazából te is tudod. Senkit nem véd meg, csak hergeli az arra fogékonyakat.

Igen, tudom mi történik Nyugaton és aggaszt. Pontosan azért, mert itthon Orbán most ágyaz meg ennek. Közben egyébként a magyar teli gázzal önpusztít, és ezzel kéne foglalkozni, nem azzal, hogy néhány akasztanivaló ökör 10ezer kilométerre, hogyan abuzálja a gyerekét.

Jót jól. Te megint a szart véded.

parttalan 2022.04.02. 18:45:56

@Tata86: "Ezt pusztítja ki a Fidesz, és ezt támogatjátok."

Nem igaz, nem pusztítja. Alányúl, megtartja, építi.

"Ez nagyon érdekes, én pont úgy látom, hogy plázák, hotelek, irodaházak épülnek Lölőnek és Tiborcznak műemlékek, természeti értékek helyén..."

Ne lölőzzél és tiborczozzál, a kettőnek semmi köze a másikhoz. Pláza, hotel nem kultúramegőrzés. A Fertő-tó sem az. Színházak, mozik, történelmi emlékhelyek, várak és kastélyok újultak meg. Ne takargasd mással a nyilvánvalót! Amit írsz, azok is valós dolgok, de itt és most csupán elkendőzés. Ha írjál említett urak természetpusztító beruházásaival kapcsolatban bejegyzést, nem hordanálak le az ott megfogalmazott és valószínűleg helytálló gondolatok miatt.

Kész, befejeztem. Ápr. 3 után végiglátogatom a blogokat, milyen szánalmas magyarázatokkal traktálják olvasóikat az ellenzék leszereplésével kapcsolatban, aztán hosszú időre újra búcsút intek a blogszférának. Van ennél jobb időtöltés is.

parttalan 2022.04.02. 18:50:32

@Tata86: Hát akkor most széttárom a kezem, nincs értelme folytatni.

"Te megint a szart véded."

Az eddigi kellemes beszélgetést a másik fél részéről kezdi fölváltani az indulat, de még mielőtt személyeskedésbe csapna, itt be is fejezzük.

Hétfőn ide már nem kell benézni.

Tata86 2022.04.02. 19:37:40

@parttalan: Ez hol személyeskedés?
A politika pedig már csak olyan, hogy vannak benne indulatok. Nekem fontos a nemzeti eszme, nekem fontos, hogy a modern agyrémekre érkezzen emberi válasz, és az látom, hogy a Fidesz(, de leginkább a fidesz-szavazók birca-mentalitása) szétveri az egészet. Az lenne furcsa, ha nem lennék indulatos.

" Ápr. 3 után végiglátogatom a blogokat"
Minden pofon jó helyre megy... Akárki is nyer, a másik oldalon nagyon jóízűen lehet majd röhögni.
Persze a vesztes sose fogja azt gondolni, hogy kár volt színvonaltalan szarnak lennie, legközelebb mással vág neki.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.04.04. 19:12:07

@Tata86: arra válaszoltam amit írtál, 3x-4x megkérdeztem hogy miben látod a problémát? milyen félreértést látsz?
nem váalszoltál.
és csodálkozol ha felidegeítesz?

lehet nem tudod jól kifejezni magad inkább, arra gondoltál már?

Tata86 2022.04.04. 19:43:39

@tesz-vesz: Persze, hogy gondoltam, de a többieknek valahogy nincs ilyen gondja, míg te senkivel nem tudsz vitatkozni.
süti beállítások módosítása