HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) mzp (2) MZP (9) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2022.08.15. 14:40 Tata86

Zsúfolt uborkaszezon

Az utóbbi időben nagyon sok mindenről akartam írni, ha egyéb elfoglaltságaim és lustaságom engedték volna, úgy mint: 

- Az erős állam csődje
- Rezsikommunizmus
- Benzinkommunizmus
- Viktor, a fajvédelem, és az okafogyás
- Alternatívátlanság és fásultság
- Klímahiszti
- Vírushiszti
- Orosz-ukrán meccs
- Trump FBI-os vegzálása

stb... stb... 

Van valami, amiről egészen biztosan nem akartam, mégis tele van vele a média. 

Jakabról. 

Segítsetek ki kedves olvasók! Tényleg van olyan ember, akit ez a téma egyébként érdekel? Jakab, mint politikai entitás létezik? 

48 komment

Címkék: jakab péter


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr9917908627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.15. 15:39:01

sajnos vannak szavazói, tehát létezik,
400 ezer követője van facén.

karácsonynak 300 ezer.
dobrev 130 ezer.
márki 170 ezer.

nem mintha a diplomata komcsi szülős gyöngyösi, ki rogánnak vagy valaki más elvtársnak a pincsije, jobb lenne.

vagy a mi hazánkos fidesz spiclik jobbak lennének? miért?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.15. 15:40:11

túrótorta 280 ezer követő

Tata86 2022.08.15. 15:57:10

@tesz-vesz: Ezekkel a követkő-számokkal sosem tudom, hogy számoljak.
Egyrészt lehet venni is kamukövetőket, másrészt egy jól sikerült gag után bekövethetik 100ezeren, aztán lehet hogy utána egyiket se érdekli, csak úgy hagyja.
Pl MZPnek is nagyon sokat kellett dolgoznia, hogy kikövessem.

Mondjuk, ahogyan nézem az ATV meg az index oldalát a Jakabos cikkek alatt, tényleg az látszik, hogy sokan szeretik, de én konkrétan nem ismerek olyat, aki tudomást venne a létezéséről.
Lehetséges, hogy a dékások... az megmagyarázná azt is, miért nincs a környezetemben Jakab-fan :D

Toroczkai-fanokat ismerek viszont. Fidesz-csicska vagy nem, ő egy létező politikus szavazókkal, aktivistákkal, követőkkel.

ulpius66 2022.08.15. 16:34:25

Engem pl. a "várispán" vagy valami ilyesmiféle ballibsi hiszti érdekel!
(na jó, ez vicc volt.....)

ulpius66 2022.08.15. 16:37:48

Jakab aki nyíltan vállalja (sőt! büszkélkedik vele) hogy ő zsidó, hogyan lehetett eg ykimondottan zsidóellenes (mondhatnám antiszemita) párt vezetője????????

TELJESEN TERMÉSZETESEN ÚGY, HOGY A ZSIDÓK "NYOMTÁK BE" EBBE A POZÍCIÓBA.......

A többi már történelem, Jákob csak végrehajtotta a gazdik utasítását, és szétverte a JOBBIK-ot, mint antiszemita pártot!!!!!

ulpius66 2022.08.15. 16:39:36

Mondom ezt úgy, hogy kb. 15 évig JOBBIK-tag voltam itt a 11. kerben....
(előtte kb. 10 évig MIÉP-tag voltam ugyanitt....)

ulpius66 2022.08.15. 16:45:21

@tesz-vesz:

Teljesen jól látod!

Ennél nagyobb komcsi, mint a Gyöngyösi még nem volt magyar párt élén!!!!!

Horn Gyula elbújhat mellette!!!!!!

Gyöngyösi hivatalos életrajzában olvasható, hogy a Kádár-korszakban "Édesapja külkereskedőként dolgozott, így Gyöngyösi Márton gyermekkorát Egyiptomban, Irakban, Afganisztánban és Indiában töltötte"

Az apja nyilván III/III-as ügynök volt, ő meg az anyatejjel szopta magába a kommunista eszméket.... ma ő a JOBBIK elnöke!!!!!!!

Igaza van Orbánnak!

KOMMUNISTÁK = FASISZTÁK = LIBERÁLISOK

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.15. 16:47:11

@Tata86: a rajongók számát valamennyire ki lehet következtetni a követők alapján, nem túl pontos az igaz, hisz az előválastzáson jakab nagoyn alulmaradt, de az is lehet, hogy nem igazán mozgatta meg jakab tenyeres-talpas rajongóit, nyilván csak a netes aktivitást lehet belőle érzékelni, nem mutaja azokat akik nem is ismerik az internetet, de olyan nagy szórás nem lehet ebben a pártok között.

de hiába relatíve több a momentumnak a netes rajongója, mint a dk-nak, mert a dk szavazói hamarosan a föld alatt lesznek

annyi bizonyos lehet hogy akinek több százezres követője van, az már eléggé ismert. hogy rászavaznak -e, az eléggé kérdéses

gyöngyösi márton: 100 000 követő

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.15. 16:53:04

@ulpius66: csak a probléma tudod, hogy orbán volt az egyik legnagyobb komcsi.

Orbánt '82-ben megkísérelték beszervezni is - derül ki a miniszterelnök honlapján publikált dokumentumokból.

"lehallgatták és megfigyelték Orbánt és feleségét" aztán felvették Orbánt egy minisztérium vezetőképző intézetébe...
A megfigyelésekből kiderült hogy jó elvtársak vagy hogy?

Ha csak "megpróbálták" beszervezni, akkor az ügynökakták miért nem nyilvánosak? Milyen kínos lapok kerülhetnének elő onnan!

simicska is elmondta, hogy orbán elárulta neki, hogy beszervezték és jelentést kell írnia mindnekiről.
olyan mint a mai torockai.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.15. 16:55:01

@Tata86: miért kérdéses ez bárkinek hogy toroczkai fideszcsicska?

20 éve ismerem azt a nagyarcú , ostoba, tudománytagadó köcsögöt.

bővebben:
kkbk.blog.hu/2022/05/04/miert_fideszes_a_mi_hazank

ulpius66 2022.08.15. 16:56:55

Egyebekben én úgy látom, semmi szükség a JOBBIK-ra!!!!!
(nem azért, mert én 5 éve kiléptem....)

Semmi szükség a zsidó Jákob vezette Nép Pártjára, és semmi szükség a JOBBIK-ra!!!!!!!

Tata!

Igazad van!

Kár is szót vesztegetni rájuk!

ulpius66 2022.08.15. 16:59:49

@tesz-vesz: "@ulpius66: csak a probléma tudod, hogy orbán volt az egyik legnagyobb komcsi."

Jujj, de izgi.........tényleg KISZ-titkár volt?

Aztán meséljél mán mekkora komcsi volt......mondjuk összevetve gyurcsányival......

ulpius66 2022.08.15. 17:01:29

@tesz-vesz: @ulpius66: csak a probléma tudod, hogy orbán volt az egyik legnagyobb komcsi."

ORBÁN TÉNYLEG NAGYOBB KOMCSI VOLT, MINT HORN GYULA VAGY MEGYÓ?????????

gigabursch 2022.08.15. 17:17:28

Szóra se érdemes.

Egy nulla, kicsit kisebb nulla,int M(s)Z(m)P.

gigabursch 2022.08.15. 17:26:32

@Tata86:
Ezekkel a számokkal csak úgy számolhatsz, hogy elszámolás magad.

Magyarán: Sehogy.
Aki abból akat következtetést levonni, hogy kinek mennyi követője van, az gondolja át, hogy az áprilisi választásokon a követők és a szavazások eredménye hogyan passzolt.
Mindezt tetezve a közvélemény kutatások eredménytelenségével.
Emlékezz vissza a szavazások előtti utolsó, tippelgetős blogbejegyzésedre.

Halkan jegyzem meg a követők min 1/3-a az nem rajongó/elkötelezett/stb, hanem vagy pont az ellenkezője, vagy kifejezetten csak szétoffoló.

Emellé oda kell tenni, hogy a face - ma még nem látványosan -, de idehaza túl van a zenitjén.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.08.15. 17:43:26

Én nem örülök, a fejleményeknek a választás utáni viselkedésének, annak sem hogy idáig jutott a dolog, hogy kilépett. Fideszék nyilván most örülnek én nem.

Tata86 2022.08.15. 18:39:49

@ulpius66: "eg ykimondottan zsidóellenes (mondhatnám antiszemita) párt vezetője????????"

Sosem volt ilyesmi kimondva. Nekem se Jakabbal, se régebben Szegedivel nem az volt a bajom, hogy zsidó származásúak.

"Engem pl. a "várispán" vagy valami ilyesmiféle ballibsi hiszti érdekel!
(na jó, ez vicc volt.....)"
Valóban! Arról is akartam picsogni! :D

@tesz-vesz: Mondom: szerintem annyi történt, hogy Jakab lett a DK legnépszerűbb megmondóembere. Csak hát más az, amikor egyetértőleg kell hümmögni, és már amikor Klárika előtt be kéne rá húzni az ikszet.

@gigabursch: Persze persze, azért is érdekelt, hogy akkor most mi van...
De nézz meg bármilyen Jakabos hírt, továbbra is többségben vannak azok, akik spanolják. Engem ez meglep.

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nincs túl nagy különbség a választások előtti és utáni viselkedésének, és úgy ahogy van indifferens a személye.
Van az ellenzékben még 20 hasonló kaliberű senki, még csak azt se mondhatod, hogy akár a Fidesznek nagy szüksége lenne az ex-elnökre.

ulpius66 2022.08.15. 20:01:58

@Tata86:

Ha nincs a ballibsik ármánykodása a JOBBIK "elcsábítására" és a JOBBIK külön indul a választásokon, akkor kb. 25-30 képviselője van a Parlamentben, szemben a mostani tízzel!

Ja!

... és a Fidesz/KDNP-nek nincs kétharmada!
(mivel a JOBBIK elfordult választóitól és összeállt a ballibsikkel....így aztán a választói is (köztük jómagam is) otthagyták a JOBBIK-ot és jobb híján átmentek, átmentünk a Fideszhez.....

Nevem senki. 2022.08.15. 20:42:19

@tesz-vesz: Semmit nem jelent kinek mennyi követője van. Én is követem Thürmer Gyulát mégsem szavaztam rá sose. Akikre meg eddig szavaztam, azokat sose követtem.

gigabursch 2022.08.15. 20:50:33

@Tata86:
Sajnos a Kiskegyed és a Barátok közt országában - mivel erre treniroztak a legtöbb ember agyát (sikeresen) -, a csámcsogás más vélt vagy valós kárán vagyonokat mozgat meg azzal, "benne vagyok a TV-ben".

Ha beleolvasol pl a kurucba egy olyan cikket, ami a jobbik amortizációjáról szól és megnézed alatta a kommenteket, láthatod hogy sokan hangot adnak annak, hogy mennyire únják a témát. S mégis lehozza a kuruc, mert nagy a kattintás száma.

Elszomorító...
Ahogy a focihoz mindenki ért, úgy legalább annyira nem értik ezeket a manipulálásokat.
Mert minden ember többé-kevésbé manipulálható, csak akik ezt teszik, sajnos véletlenül sem a hasznosra, a jóra hajtanak, hanem az aljra, a mocsokra.
Ez nem egyedi, sajnos más országokban is ugyanez a műsor megy.

Tata86 2022.08.15. 21:18:23

@ulpius66: Persze, ha öreganyámnak kereke lenne ő lenne a 6os villamos...
Az igazság az, hogy a Jobbik kb azóta hanyatlik, hogy NER van.
Vona próbálta valamilyen fenntartható irányba terelni, nem sikerült.

A centrális erőtér pedig pont arra volt kitalálva, hogy a nackók és a libsik elbohóckodjanak egymás ellen 55%-al, míg Orbán stabilan 45% fölött végez és bezsebeli a 2/3adot. Ami érthető is, mert ha ebből a háromból kéne választani, én is Orbánt választanám.

@gigabursch: A mocsok örök. Mondjuk szerintem a kuruc közönsége tényleg unja a Jobbikot Jakabostól mindenestül. Bár ki tudja... 2010 után azt hittem a Fidesz pár évig tudja nyomni a hisztériáját, aztán megunják az emberek és már 14ben buknak.

Minden esetre eddig itt sem találtam olyan embert, akit bármilyen szempontból érdekelne Jakab. (Talán ulpiust a zsidó szál miatt...)

ulpius66 2022.08.15. 21:55:28

Boldog Szülinapot!

Jakab Péter 1980. augusztus 16.

Egyebekben egy évvel ezelőtt, a ballibsi minielnök-jelölti támogatás:
(a Závecz Riszörcs kutatta ki...)

Jákob 28%
gyurcsányiné 27%
Kamugeri 24%
Fegyőr 13%
MZP 5%

Na, a Jákobnak innen sikerült két hónap alatt kiesni még az első háromból is......ügyes gyerek ez a Jákob!

Bár holnap Szülinap!!!!!!
(az meg, hogy zsidó, csak hab a tortán......NE HENCEGJEN A ZSIDÓSÁGÁVAL!)

ulpius66 2022.08.15. 21:58:59

@Tata86: "A centrális erőtér pedig pont arra volt kitalálva, hogy a nackók és a libsik elbohóckodjanak egymás ellen 55%-al, míg Orbán stabilan 45% fölött végez és bezsebeli a 2/3adot. Ami érthető is, mert ha ebből a háromból kéne választani, én is Orbánt választanám."

AZTÁN MOST, HOGY A NACKÓK MEG A LIBCSIK ÖSSZEBÚJTAK AZ EDDIGI 55% HELYETT KAPTAK 34%-OT.

TÉNYLEG ZSENIÁLIS TALÁLMÁNY EZ AZ ÖSSZEFOSÁS!!!!!!!
(legközelebb vegyék be az Összefosásba a Kétfarkú Kutyuskákat is, akkor valószínüleg 30%-ot sem fognak kapni...)

CSAK ÍGY TOVÁBB!!!!!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.08.15. 22:06:54

@Tata86: én bírtam a csávót de a Fidesz gőzhenger meg a saját hülyeségei leamortizálták.
Majd Viktor unokája visszaadja egyszer a koronát.

Tata86 2022.08.15. 22:28:49

@ulpius66: Szóval így is, úgy is 2/3ad.

(Továbbra is úgy gondolom, hogy nem az összefogással volt gond, inkább a módjával. Kifejezetten jól is elsülhetett volna, hogyha mindkét oldal elismeri viselt faszságait, morális alapon keres valami kompromisszumot, majd a saját karakterüket megtartva koordinálva politizálnak tovább.

Pl szerintem a kurucék és a náculás vállalhatatlan. De látni kell, hogy ez reakció. A dékás és libsi magyargyűlölet és önkolonizáció ugyanúgy iszonyúan gáz. Sajnos nem ez történt. Jakab parádézik egy kvázi-náci párt pr-osaként zsidóként, majd fogja magát, átül Dobrev Klára mellé.)

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Én sosem, de úgy voltam vele, hogyha valaki magáénak érzi, akkor hajrá!
De ahogy az előbb is írtam... nekem már radikális jobboldaliként is vállalhatatlan volt a Jobbik, ez a majom meg zsidóként asszisztált mindenhez. Zero gerinc.

ulpius66 2022.08.15. 22:29:33

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Ja!

Én is bírtam a csávót!

Ő volt a gyurcsányi udvari bolondja a Parlamentben!!!!!
(persze így is marad bőven ballibsi bolond a Parlamentben a Szabó Timcsikétől a Tordai Bencéig.....most Jakab kevesebb szerepet kap...)

ulpius66 2022.08.15. 22:35:23

@Tata86: "De ahogy az előbb is írtam... nekem már radikális jobboldaliként is vállalhatatlan volt a Jobbik, ez a majom meg zsidóként asszisztált mindenhez. Zero gerinc."

Jakabot azért "tették meg" JOBBIK vezérnek, hogy verje szét a JOBBIKOT!!!!

MOST ÖRÜLHETSZ!! MEGSZŰNT A JOBBIK!!!!
(A mór megtette kötelességét, a mór mehet!)

IdomitottFoka 2022.08.16. 12:03:36

- Az erős állam csődje - Írjál
- Rezsikommunizmus - Írjál
- Benzinkommunizmus - Ez a rezsikommunizmus részhalmaza
- Viktor, a fajvédelem, és az okafogyás - gumicsont
- Alternatívátlanság és fásultság - ???
- Klímahiszti - Írjál, ez mitől hiszti?
- Vírushiszti - Kit érdekel ez már...
- Orosz-ukrán meccs - Írjál
- Trump FBI-os vegzálása - 20adrang

Jakab le van sz...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.17. 15:44:51

@ulpius66: megyó nem csinált mérhetetlenül ostoba komcsi diktatúrát mint orbánod, tehát orbán nagyobb komcsi nála

hornnál már kérdéses az ügy. orbán csak egy beszervezett gyáva gerinctelen spicli volt.

ulpius66 2022.08.17. 17:22:36

@tesz-vesz:

Bocsika!

Az nem jött át, hogy a Patás azért NAGY KOMMUNISTA, mert "mérhetetlenül ostoba komcsi diktatúrát csinál".....
(így már érthető, hogy mért nagyobb kommunista, mint a D-209 vagy a gyurcsányi......)

ulpius66 2022.08.17. 17:24:48

... és akkor egyben fasiszta és liberális is!!!!!!

Hiszen jól tuggyuk!

KOMMUNISTA = FASISZTA = LIBERÁLIS

Tata86 2022.08.18. 11:19:51

@IdomitottFoka: Parancs! :D
Maj' szép lassan...

@tesz-vesz: Megyónál nem hiszem, hogy az akarat hiányzott, inkább a képesség.

Egyébként nem értem, hogyan lesz valaki attól komcsi, hogy be akarják szervezni? Ez színtiszta áldozathibáztatás. Orbán nagyon is tökösen viselkedett abban az időben.

Komolyan nem értem, miért pont ezzel támadod Orbánt, amikor annyi más erős kritikával lehet illetni, többek között a mostani komcsi attitűdjeit is.
Már csak azért se értem, mert te is szocialista vagy(, ahogyan ulpius is). Miért fáj, hogy Orbán is az? Vagy ha látod, hogy a szocializmus nem működik, miért nem váltasz?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.18. 15:00:54

@ulpius66: azt vágod ugye, hogy beszervezett komcsi volt? végülis csak 2x írtam le, de lehet a zsibasztó kis agycskádig ez nem jutott el. meg hogy hitt a komcsi rendszerben fiatalkorában? az megvan? ügynökakták? lusztráció? elszámoltatás?
ugye képben vagy a közélettel csöpi?

a soros ösztöndíjáról lehetséges hogy jelentést kellett írnia. de ez már nem oszt nem szoroz a kis gerinctelen komcsinál.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.18. 15:05:01

@Tata86: még mindig nem érted? NEM BE AKARTÁK SZERVEZNI! HANEM BE VOLT SZERVEZVE!

simicska is elmondta, de elég lett volna összerakni a képet. olvasd el mégegyszer a fenti beírásom!
olyan nincs hogy valakit be akartak szervezni, évekig megfigyelik, és aztán 88-ban már a komcsi minisztériumban dolgozik!
ha hiteles amit viktor a saját honlapján nyilvánosságra hozott, akkor azért álltak el a beszervezesétől mert 1982 környékén már be volt szervezve máshova, vagy később szervezték be, simicska szerint amikor katona volt orbán, akkor már jelentést írt mindenkiről.

olyan orbán mint a mai toroczkai, végig egy spicli volt. és sokan a mai napig komolyan veszik amiket összevissza hazudozik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.18. 15:15:22

@Tata86: a politikai és gazdasági ideológiákba ne menjünk bele mert nem érted, szerintem fogalmad sincs róla hogy nem egy tengely van, hanem kettő.
a középosztályt támogatom, és van olyan is ám hogy kollektivista konzervatív. te meg azért vagy Gazdasági jobbos mert fogalmad sincs a gazdaságról, csakúgy mint márki zay péternek, úgy könnyű neolib gazdasági dogmákat röfögni, de lefogadom nem tudnád elmondani hogy a gazdasági bal és hol a gazdasági jobb határa.

orbán tökösen viselkedett, mert az egész kibebaszott rendszer a háta mögött volt b+! (mint toroczkainál.)

hihetetlen hogy még mindig nem érted az orbán múltját, elképesztő bamzeg hogy te mit csináltál az utóbbi 10 évben.

persze a rendőrnek aki meg gumibotozta orbánt, nem mondták ám el, hogy stumpf apósa, horváth istván volt a komcsi belügyminiszter!

" ha látod, hogy a szocializmus nem működik, miért nem váltasz?"

váltsunk a fizetős eü. felé, hogy aztán az átlagembernek másodállás után kell néznie?
csodálatos. te is ott voltál szijjártó mellett szij laci yachtján? vagy te a borkaikkal nyaraltál? tudod a középkori feudalizmus már nem olyan trendi, de látom te jobban szereted az ókori fáraó rendszereket. csodás gazdasági viszonyok voltak.

miért olyan nagy probléma, ha a középosztály engedjük élni normálisan? az adót is elvileg ezért fizetjük ám. nem humánerőforrások, hanem normális emberek.
lehet te is ezt akarod, csak nem tudsz róla akkora gazdasági analfabéta vagy.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.18. 15:24:52

@Tata86: orbán meg nem szocialista édes istenem! BAZMEG ez már fáj.

szavakban lehet, de nem reklám számít, hanem a tettek és a valóság! neoliberális orbán csakúgy mint az szdsz, gazdaságpolitikábban, a multikat etetik, 5-8 évre kifizetik a multiknak a magyar munkások bérét előre, csakhogy ide költözzenek. szent tehenek a német és orosz cégek, nekik még adót se mernek emelni, én egyedül több adót fizettem tavaly pl mint a meki meg a starbucks stb.
fokozatosan meg vonják ki a pénzt az oktatásból és az eü.-ből, környezetvédelem már nincsen, EZ NEM SZOCIALISTA! nem tudom mi a végzettséged, de hogy mindenhez hülye vagy, az gáz, és még irogatsz is.

populista diktatúra

kkbk.blog.hu/2015/05/22/a_populista_diktaturak_jellemzo_manipulacios_technikai

a fidesz POPULISTA! a szó rosszabbik értelmében. amihez nyúlnak az szarrá válik, nagoyn megérte a hatósági ár, ha emeli az inflációt !

nem érdekli az emberek sorsa, nem is érte hozzá, csak millirádokat lopnak szét, mint kullancs a kutyában, mint patkány a spájzban, olyan a fidesz, és a sok agyalágyult még tapsikol is nekik.

Tata86 2022.08.18. 16:52:27

@tesz-vesz: Az a baj veled, hogy úgy vitatkozol, mint egy nő.
Össze-vissza csapongsz amíg úgy érzed igazad van, teljesen irreleváns dolgokat vagdosva az ember fejéhez.

"a multikat etetik, 5-8 évre kifizetik a multiknak a magyar munkások bérét előre, csakhogy ide költözzenek. szent tehenek a német és orosz cégek, nekik még adót se mernek emelni, én egyedül több adót fizettem tavaly pl mint a meki meg a starbucks stb."

Ez pl egy releváns kritika.
Az, hogy Orbán komcsi, mert 20 évesen lehet hogy nemtommitcsinált ez meg női hiszti. De beleállsz, történeteket költesz köré, érzelmileg azonosulsz a sztoriddal, mert csak.

"váltsunk a fizetős eü. felé, hogy aztán az átlagembernek másodállás után kell néznie?"
Lol! Nem tudom, hol élsz! Az átlagember fizet az egészségügyért, és másodállás után néz. Ez egy befejezett tény.

Ami között választani lehetne, hogy szembenézünk-e a valósággal vagy nem. Te továbbra is azt mondod, hogy abszolút fair évente egymillió forintot beszedni a polgártól olyan szolgáltatásra, amit nem vesz igénybe, hogy ezzel borzasztó hatásfokú halálgyárakat üzemeltessünk, és az orvosbárókat a privát praxis mellett másodszor is kifizessük.

"nem érdekli az emberek sorsa, nem is érte hozzá"
Ahogyan egyik politikust se, és ahogyan azok se értenek semmihez seggnyaláson és könyökölésen kívül.
Miért akarsz te ezeknek hatalmat adni, reménykedve hogy 99 pszichopata gazember után a századik már csak elhozza a megváltást?

" te is ott voltál szijjártó mellett szij laci yachtján?"
Továbbra is: te támogatod az erős államot, magas adókat. Szerinted miből lett Szíjj yachtja?

"de látom te jobban szereted az ókori fáraó rendszereket"
Ez hogy a gyíkba jön ide? :D
Önmagában sincs értelme és kontextusba se. Csodálatos.

gigabursch 2022.08.18. 16:59:34

@Tata86:
Mi van, @tesz-vesz megint "Harag Napjá"-t tart?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.25. 14:37:43

@Tata86:

te meg úgy vitatkozol, mint egy analfabéta!
mit csapongok összevissza bazmeg?! TE ÍRTÁL AZOKRÓL, AMIKRE REAGÁLTAM!

te agyalágyult, sokat nem fogsz fel a világból ugye?! RÁD REAGÁLTAM, tőled idéztem.
Persze egy kommentbe k-ra nem tudom felsorolni az összes problémát, ami a fideszt érinti, meg a neoliberalizmusukat, csak ami épp eszembejut, és amit épp fontosnak találok. idióta, b*zmeg a női hasonlatodat.
MI A F*SZ VOLT EBBEN AZ IRRELEVÁNS?! ne használj olyan szavakat, amiknek nem ismered a jelentését.

női hiszti hogy NINCS LUSZTRÁCIÓ, hogy nem nyilvánosak az ügyökakták, ahogy pl úgy tudom németországban, lengyeleknél, cseheknél meg igen, női hiszti, hogy a magyar kommunisták ittmaradtak sértetlenül a hatalombanban, és tovább loptak,
miért nincs lustzráció baszod, ha sznerinted orbán olyan k nagy antikommunista?! az összes fideszesnek szinte van komcsi múltja, nem baj?

MI FASZT KÖLTÖK HOZZÁ TE MARHA?! csak felfedezem azt ami a te aspergeres agyadnak nem sikerül, csak a sorok között kellene olvasni, persze neked és agyhalott fideszes csőcseléknek ez k nehéz, de kérdezz már meg légyszi akkor egy komolyabb történészt erről a korrol, és erről az orbáni beszervezésről. de az alap logika megvan kölyök? úgy látom nem. hogy a k anyádba dolgozhatott orbán 88-ban a komcsi minisztériumban?
megfigyelték és kiderült hogy jó elvtárs?! mert csak?
nem voltam elég világos látom. de az autistáknak hiába elég világos az ember, ha többször le kell írni nekik valamit és akkor se értik.

értem én hogy ignoráns vagy, de ha arrogancia is társul hozzá, bazmeg, pont tőled, a tudatlan fajtádból, akkor mérges leszek én is. mi van? sokat nézted a pesti tévét?

értem én hogy szorgalmas vagy, csak ha közben idióta is, akkor a produktumjaid többsége is nívótlan szar lesz. érted? grafomán kis ignoráns.

"Lol! Nem tudom, hol élsz! Az átlagember fizet az egészségügyért, és másodállás után néz. Ez egy befejezett tény."

igen? körülötted lehet, én körülttem meg még senki nem nézett másodállás után, de nem vonom kétségbe a szavad, akkor miért lesz jobb, ha fizetőssé tesszük az egészségügyet pl?

alap logika nem megy öcsi, nem véletlen hogy nem tudod megkülönböztetni az állam és a politikusok magánvagyonát.

ja értem miért hiszed hogy mindefelé csapongok, mert már a múltkor is toltad a neolib gazdasági f*szságaidat, és én arra is reagáltam, megvan még a nyugdíjas poszt? talán ha befejezted volna ott a vitát, akkor nem szivárogna át ide is, pont te vagy olyan mint egy hülye csaj: egy k vitát nem lehet végigvinni velük. de ha úgy tűnik meg is beszéltük, ő mindig felhozza később is, mintha soha szót nem ejtettünk volna róla!

te felhoztad hogy orbán szocialista, erről beszélek, ezt kérdeztem a fizetős egészségüggyel. szerintem egyértelmű volt, mert ezzel kezdem a kommentet, mégse értetted.

ahogy azt se értetted mit akartam hornnal a horn gyulás posztnál. mint egy aszpergeres nő, többször el kell mondani neked mindent, és még akkor se érted.

"abszolút fair évente egymillió forintot beszedni a polgártól olyan szolgáltatásra, amit nem vesz igénybe"

olyanról hogy biztosítás, hallottál már? kötelező biztosítás pl? ugye hogy nem, csak szólok, hogy amerikában ugyanúgy van eü.-i biztosítási díj ezen az alapon. persze drágább az is, mint a mi tb-nk. de sebaj, akarjunk mi is olyat! MERT már most másodállás után kell néznünk, annyira szegények vagyunk! logika, ugye.

nem jobb havi 8-10 ezret levonni a fizetésből a tb-re, mindig, mint 5 milliót fizetni egy műtétre? fél milliót meg egy gyökérkezelésre? persze a pénzt ellopják, ezért vonul ki az állam az eü-ből, de mi most az elméletéről kéne hogy beszéljünk.
erről szólna a társadalom. egy közösség, ami felelősséget vállal egymással, persze aki iszik, cigizik, nagyon-nagyon túlsúlyos annak lehet magasabb az összeg, én nem vagyok a reformok ellen.

kicsit olyan ez is mint az élelmiszerbiztonság, nem számít mibe kerül, meg fel fizetni, egy közösségként egy biztosítási díjként meg állod a bajtársad számláját is ha bajba kerül.
vagy fizetsz többet fizetős egészségügyben magán biztosításban ugyanúgy havonta, és ugyanúgy, mert ez lesz a vége a fizetős egészségügynek is. hiszen mi a miliós műtéteket se tudjuk megfizetni, ezért kénytelenek lesznek a magánkórházak ilyen trükkös szolgáltatásokkal élni, mint széleskörű biztosítási díj.

"ezzel borzasztó hatásfokú halálgyárakat üzemeltessünk, és az orvosbárókat a privát praxis mellett másodszor is kifizessük."

nem kell borzasztó hatásfokkal működni (ha nincs korrupció, akkor még mindig futhat úgy, magasabb biztosítási díjakkal mint egy magánkórház eu. bizt. díja, a hatásfok megmarad) és elvileg a magánpraxist már most se lehet az orvosbéremeléssel,

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.25. 14:38:28

@Tata86:

innen meg ugye nem csapongok mint egy nő, hanem szorosan kapcsolódik a témához, hogy nem neoliberális banánköztársaságot kéne orbánnak se üzemeltetnie, hanem normális gazdaságú országot, amit nem korrupt inkubátorban fideszes fantom- és fedőcégeket üzemeltetnek, meg szent érinthetlen autógyárakat, egy kapitalista feudalizmusban az oligarcháikkal, még 5-10 orbán-kormány és bulgária is gazdasgabb ország lesz nálunk. most már egyszinten vagyunk bulgáriával, már románia is több mutatóban jobb, szlovákia horvátország már rég elhúzott. mert nem úgy viselkednek mint egy banánköztársaság.

"Miért akarsz te ezeknek hatalmat adni?"

kiknek? és én csapongok ugye? elmondtam már szerintem, de újra el kell, hogy az összellenzékben voltak tisztességes arcok, Hadházy, Horváth andrás és a korrupciófelderítő csapatuk, Márki is tisztességesnek tűnik, csak kicsit agyalágyult néha, és ahogy írtam a posztomban: meg kéne kapargatni azokat a fideszes cégeket is, amelyekkel Márki büszkélkedik, hogy tendert nyertek náluk, nemám elhúzodott projekt csöppet, márki meg villog vele, hogy ők adták a legjobb ajánlatot.

kkbk.blog.hu/2021/10/04/marki_zay_peter_vs_karacsony

mert te senkire se szavaztál? vagy elmentél és a tudományellenes degenerált mi hazánkra leszavaztok bazmeg, a fidesz csicskáira.

ja és a Boldogkőis posztodra se reagáltál, te valami humámszart tanulhattál, mert a tudományhoz sincs semmi közöd, ha nem tűnik ki, hogy toroczkai mekkora primitív és nagyképű senkiházi

kkbk.blog.hu/2022/05/04/miert_fideszes_a_mi_hazank

"te támogatod az erős államot, magas adókat. Szerinted miből lett Szíjj yachtja?"

te idióta, hát nem a magas adókból! közbeszerzésekkel van kitömve, látod, autistaként nem tudod megkülönböztetni az állam vagyonát, meg a korruptak vagyonát....

az erős állam nem egyenlő a kvázi gazdag állammal: hogy a pénzt a gazdaságban áramoltatja vagy aranytartalékot gyűjt? az erős állam nem egyenlő azzal, hogy hogyan tevékenykedik az állam a piacon, államosít vagy magánosít? mindkettő lehet erős állam. és mindkettő lehet korrupt gyenge állam is.

ilyet hogy erős állam, ilyet kijelenteni, hát finoman szólva se vagy specifikus és konkrét, mint aki nem értene hozzá.

önmagában is van értelme, csak nem érted, míg ki nem fejtem, mert egy kis hülyegyerek vagy, galambbal is megpróbálhatok sakkozni meg vitatkozni, ő is ugyanolyan tehetséges ezekben, mint te. ha jelenleg feudalizmusban élünk, bár mészáros és tán csányi is állítólag gazdagabb mint bármelyik grófunk és hercegünk volt a történelem folyamán, akkor a fáraóknál meg nincstelen rabszolga volt a társadalom nagyobbrésze. latin-amerikai latifundiumok, ugye. erről beszélt Ángyán is. ez a neoliberalizmus következménye. ha megnézed a netflixen a boeing dokumentfilmet akkor ott is elmoondják és érdekes módon ugyanerre az eredményre jut most a két jogász a Rezervátumon, hogy amerika a 80-as években, a báb reagan alatt kezdett el kettéválni, addig a középosztály ugyanolyan arányban gazdagodott mint a nagyon gazdagok, 80-as évektől a középosztály stagnált inkább lecsúszott, és a szupergazdagok
ez okozza a boeing rossz minőségét is. stb, nem fejtem ki részletesebben
a pénz valamilyen szinten körforgásban van egy országban, ha valahonnan elveszel pénzt, az hiányozni fog máshonnan, ha valakik nagyon gazdagodnak, akkor valakik elszegényednek, ezért a középosztály anyagi érdekei a legfontosabbak, nem a k cégek, hiszen nem csorog le a cégek gazdagodása a dolgozóik felé, ez egy téveszme, hadd ne kelljen már kikeresnem, most volt erről egy tanulmány. ugye mert mindig ezzel érvelnek: "ha jót teszünk a cégekkel, kimentjük a bankokat, akkor az lecsorog a középsztoályba", de ez korrupt tévedés, vagy hazugság. nem csorog le. látható is. és ti bután ilyen rendszert akarnátok. és a kimentett bankok is prémiumot osztogatnak maguknak, persze mondjuk az usa is fogyjul ejtett állam, és ez ennek is egy következménye, dehát mi még milliószor vagyunk state capture-ban, mint az usa, itt semmiféle független intézmény vagy hivatal egészében nincsen aminek komoly szerepe lenne bármiben, a bíróságok egyedóül nem homogének, de a fontos ügyeket párthű bíróra bízzák így hiába nem homogén, ha az eredményen nem változtat, az usában meg azért lehetnek független szervezetek.

szóval mi a bajod a középosztállyal valójában?
erre mondtam, k könnyű ostobaként neoliberálisnak lenni és a piact éltetni, mindenféle reguláció nélkül.
csak ha valaki kicsit értelmesebb és fontosabb neki a középosztály, akkor már nem olyan egyszerű a piac mellé állni, mint egy k szdsz-es.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.25. 14:40:54

@Tata86: ja és biztos belekötnél, ezért más most leírom

"te támogatod az erős államot, magas adókat. Szerinted miből lett Szíjj yachtja?"

ha normális az adó, közbeszerzéseket attól még ellophatják, ezért beszéltél hülyeségeket, és most egy felesleges kört megelőztem

Tata86 2022.08.25. 14:42:11

@tesz-vesz: "te meg úgy vitatkozol, mint egy analfabéta!
mit csapongok összevissza bazmeg?! TE ÍRTÁL AZOKRÓL, AMIKRE REAGÁLTAM!"

Ennyit láttam a monitoromon, amikor megnyitottam az értesítés-emailt, és azt hittem ennyi a reakció.

Na mondom! Tesz-vesz meggyógyult! Ha már trollkodik, legalább nem érzi úgy, hogy két sornál többet érdemes erre áldoznia...

Aztán megláttam a többit...

Ember! :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.25. 14:44:09

@gigabursch: :) többet várnék már azért egy elvileg gondolkodó embertől.

de miben nem volt igazam? hogy a mi hazánk fideszes?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.08.25. 14:45:54

@Tata86: úgy csinálsz mintha nem beszélnél soha elég világosan

gigabursch 2022.08.25. 16:55:57

@tesz-vesz:
Az nem párttetszési kérdés, hogy milyen hangnemben osztod az észt.
Én erre a velőtrázóan primitív, tahó, neveletlen szóhasználatra, ami belőled árad _nem_vagyok_kíváncsi_!

Ameddig ennyire becsülsz meg mást, nincs mit tenni - nem állok szóba veled.
Gyakorold az emberi viselkedést és az érvelést!
Amit rendezel, a fröcsögés és a hörgés legvisszataszítóbb egyvelege.

Nem fekszem le melléd a sárba, hogy elmagyarázzam mégegyszer, hogy _így_nem_viselkedünk_.

Pont.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.09.15. 16:11:44

@gigabursch: egyem a kis szívedet, majd a misén kiimádkozod magadból, jó?

az nem probléma hogy elképesztően ostobaságokat beszélnek az emberek ugye?
velem van a gond, hogy erre úgy reagálok, ahogy illik?

mindjárt sírva fakadok hogy nem állsz szóba velem, valahogy úgy érzem, nem is kár.

komolyen eddig te hol éltél, hogy neked ez a szöveg "primitív, tahó, neveletlen"?

külföldön élsz? egy elzárt szektában a hitgyüliben? azok ilyen kis lelkizősek, de fiútól ez eléggé buzis.
süti beállítások módosítása