HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euro (1) euró (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2024.06.19. 00:10 Tata86

Meme politika

A helyhatósági- és EP-választás is lezajlott a közelmúltban, mégsem érezhettük, hogy az események performansz-jellegén felül bármi is történt volna. Kár, de ha már így alakult, elemezzük az előadást!

Megváltó Péter

Ahol nem volt különleges helyi jelentősége a derbinek, ott az egyetlen izgalmas aspektusa a választásnak Magyar Péter és a Tisza Párt szereplése volt.
Legyünk őszinték: Varga ex-férje az érvénytelen szavazat volt. Valaki akitől nem várnak semmit, így csalódást se tud okozni, a lényeg az üzenet célbajuttatása, és a flow. Nem mondom, voltak jó pontjai a NER-Szpáhinak, pl hogy egy másodpercig se hagyott kétséget a viszonyával Gyurcsányékkal, illetve hogy semmilyen szinten nem volt hajlandó a balos-woke közbeszédhez idomulni. (Annyira nem, hogy sokkal inkább bevállalta, hogy a ló másik oldalára dől el, aztán legfeljebb visszamászott a pacira.) Illetve maga a tény, hogy képes a megtapasztalt valóságból kiindulni, nem jut róla eszembe az összes multi hr-osztálya, megfelelően rugalmas(, talán kicsit túlságosan is), és érti azt, hogy az embereknek szüksége van egy átélhető törénetre.

A mozgalom ennek ellenére 90%ban üres reményen alapul. Ha létezik lufi, akkor ez az. Legyünk őszinték, Peti egy senki. Nem ért semmihez, nincs tőkéje, nincs tapasztalata, nincs semmije, csak hatalmas arca. De lényeges ez?

Az eredmény

Régóta mondogatom, hogy a kereslet teremti meg a kínálatot, és nem fordítva. Már MZP előválasztási győzelménél teljesen világos volt, hogy az "ellenzéki szavazónak" kezd elege lenni az őt addig képviselő pártokból és már ebben a tömegben is a "Takarodjon az összes kapálni!" a legerősebb hang. MZP ezt valahogy félreértette. ("Te vagy a Messiás, aki Gyurcsányt megválthatja és visszahozhatja a hatalomba. Deus vult!") Kár. Nagyságrendekkel jobb megváltó volt. De hát ilyen az élet...

A lényeg, hogy el lett mindenki küldve a picsába, ahogy Horn Gábor mondaná. Nem maradt remény az eddigi létező pártokban. A DK 8%-a természetesen azt jelenti, hogy Gyurcsány újra meg fogja játszani a rivert, de ők innentől kezdve a kiesés ellen küzdenek. Ez a 8% egyszerűen nem alapja a hatékony zsarolásnak. 26ra bárki is ér oda, valószínűleg a vigaszdíjért megy, mégpedig: kivégezni Orbán Horcux-át; Ferit.
Az MKKP újra megtapasztalhatta, hogy a langyosat az Úristen is kiköpi. Tőlük ennek ellenére többet vártam, de a XII. kerületen kívül úgy látszik nem sikerült áttörniük. (Itt azért megjegyezném: a Kutyák léteznek. Jól állnak közösségépítésben falvaktól elkezdve Budapesten át. A házifeladatot megcsinálták, már csak a dolgozatra kéne egyszer józanul bemenni...)
A többiek mennek a levesbe. Végre.

A Mi Hazánkat a megyei eredményei szerint én 15%-ra vártam ehhez képest a közel 7% igazából gyenge. Nem látok okot arra, hogy egy fideszes miért ne szavazott volna most rájuk. Talán Toroczkai se hoz atomháborút ránk Soros zsoldjában, mérsékeltkedni pedig mostmár hova? Azért behúzták az 1 mandátumukat, a fideszes lepattanókkal valószínűleg meglesz az 5% is.

A FIDESZ KIKAPOTT! ORBÁN RETTEG! ROGÁN ÉPÍTI AZ ŰRHAJÓJÁT!!!!444!!!44
A realitások talaján maradva: ez egy nagyon szép félidős eredmény. Az egyik oldalról bőven 2/3, a másik oldalról pedig 45% egy szabad, demokratikus választás végeredménye. Ha valaki, akár csak durciból üzenni akart, most megtehette. A parlamenti választások óta elvesztett 10%pont fele alapértelmezetten visszajön egy téttel bíró választáson, 50% + 5% Mi Hazánk, ahogy írtam bőven 2/3. Kell még valamit mondanom Ildikó?

Meme-gyár

Miénk a tér: Túlmutat a meme-en, de még nem politika: Megváló Peti megverte a Fideszt az utcán. Én nem tudom, hogy. Azt értettem, hogy Pottyondiék hősök terei tüntetése miért mozgatott meg ennyi embert, Magyar viszont rejtély. Mármint azon kívül, hogy a kereslet teremti meg a kínálatot. Ha az emberek ki akarnak menni, akkor kimennek. Ha egy karizmatikus hadvezér viszi őket, akkor ő, ha egy bohóc, akkor ő.
Nem hiszem, hogy ezt meg lehet fordítani, ahogy annak rendje van, a Fidesz elkezdett kisétálni az életből, de amíg odaér ahova kell az még 10-15 év.

Atomháború: Ezt valaki bevette? Ez mozgatott valakit? Abszolút röhej, de megszoktuk. Reméljük Putyin 10 mandátum felett már nem tenyerel a vörös gombra Zelenszki és Soros miatt.

Árad a Tisza: Hatalmas! Fogja magát az arc, vesz egy kamupártot az utolsó pillanatban, és behúz 30%-ot. Közben nemzetközi lapok cikkeznek róla, ő a magyar Tusk! I'm not even mad, this is amazing. Még a jelmondat is fasza. Tényleg az.

Vita: Egyfelől örüljünk, hogy volt, másfelől megint hadd utaljak vissza a keresletre, és ez igen fájó pont: a szavazatok 3/4ét begyűjtő pártok képviselői nem mentek el Marcihoz. Btw: a Fidesznél ez nyilván taktika, de megfigyeltétek, hogy Megváltó Peti igazából kerüli az ilyen helyzeteket, mint ördög a szentelt vizet? Ahogyan mindegy egyéb olyan szituációt is, ahogy kérdésekkel provokálhatják...

Egon: Itt a hírhedt kivonulás. Megváltó Peti hazudott. Szándékosan, következetesen, pofátlanul. Elszámolni nem akar. És ez senkit nem érdekel. Egy meme-en persze kár moralitást számonkérni, de mégis: min csodálkozunk? Kedves Választó! Ha a politikus először átver, dölgöljön meg, de ha huszadszor? Akkor a fejekben a probléma. Mégis miért probléma, hogy Orbán nem vitatkozik?

Vizézy vs Karácsony: Műalkotás. Az egész, ahogy lezajlott. Fantasztikus. Több jelentéstartalma van, mint egy odabaszós József Attila-versnek! És egyébként totálisan következménymentes. Budapest ugye kormányozhatatlan, mert kerületek és NER. Szóval át lehet írni menetrendeket és lehet csíkokat festeni az aszfaltra, és itt meg is állt a főpolgi hatásköre. (1. réteg) A két induló közül az egyik egy nemlétező párt nemtommilye, akiket valószínűleg külföldről tolnak, a másik egy NER-tiszt, egy NER-főtiszt fiának lakossági támogatást totálisan nélkülöző ellenzéki pártjának bajnoka. A kettő programjában érdemi különbség nincs. (2. réteg) A harmadik induló a hatalom hivatalos jelöltje, aki egy pillanatra se érdekel senkit, majd az utolsó pillanatban visszalép (3. réteg). A pöstiek olyan szinten nem tudnak dönteni a két ugyanolyan, senkit se képviselő, hatalomnélküli jelölt között, hogy majdnem ugyanannyian szavaznak ide és oda, úgyhogy konkrétan az dönt, hogy a dékás kerületekben komisz módon halványabban húzzák ki Szentkirályi nevét, és sok fogalmatlan nyuggerhez későn jut el az infó, hogy Óceánia mindig is Eurázsia ellen viselt háborút, szóval Vitézy az igazi. De azért újraszámolják a szavazatokat, mert sok helyen érvényes szavazatokat is kizártak, ugyanis nem csak Kispolgár Mancika tud ostoba lenni, de a szavazatszámláló is, így végül kb 50 szavazattal nyer Karácsony. Bazdmeg! (4. réteg) Na de várjál! Karácsony új szavazás kiírását kéri! Na jó, ez nem új réteg, csak blöff, a szokásos politikai bullshit.
A lényeg: KariGeri újabb öt évig bábozhatja el a demokráciát a NERben, miközben nézi, ahogyan szétlopja a várost, akinek éppen szét szabad.

EP Peti: Ha lehetne fogadni politikai eseményekre, ezt megtettem volna... Tudva lévő, hogy az EP a bohócliga. Ha már van, szavazunk, de #kinemszarjale. Egész európában roncstemetőnek vagy gyakornokképzőnek használja. Viszont, különösen magyar viszonylatban, jó fizut adnak. Sőt! Lehet vinni kollégákat is, teljes ellátással! Megváltó Peti tudja, ilyen volt az első szuperállami kamuállása.
Éppen ezért, aki komolyan akarja venni magát, és a politikai karrierja többet ér, mint havi nettó 3misi + benefits, az inkább marad otthon. Ennek nem kéne magas lécnek lennie. Kerper-Fróniuszra valaki emlékszik? Hát nem egy megváltó, mi? Informatikai kisvállalkozóként jó eséllyel többet kivesz a saját cégéből... Hadházy állatorvosi rendelője simán megtermel ennyit. Cseh Katkát nem akarom visszaküldeni a botmixerhez, de nőgyógyászként tisztességes munkát is végezhet kb ennyi pénzért. Ő sem az ajróért ment ki Brüsszelbe.

Csak hát Megváltó Peti sosem dolgozott, neki vezetői pozíciókat szereztek. Neki bizony kell a zsé.

De megmagyarázza... egyrészt nyiván nélkülözhetetlen a kinti munkája, mert csak. Másrészt, amúgy is itthon lesz az idő nagy részében. :D Értsd: a nélkülözhetetlen munkáját nem fogja fél emberként se végezni.

Nem gond át megy ez is.

28 komment

Címkék: önkormányzati választások meme ep választás önkormányzati választások 2024


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr8618430837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MEDVE1978 2024.06.19. 11:15:36

"mégpedig: kivégezni Orbán Horcux-át; Ferit."
A probléma az, hogy ebben az esetben a Horcrux csak magát tudja kivégezni. Mert Ferire mindig lesz 5-8% vevő réteg. Nyugdíjas néni, haladár középkorú. Viszont a pártja nem termelt ki alternatívákat. Varjú László? Kálmán Olga? Vagy Klárika? Mindegyikükből naftalinszag árad.

Szóval Ferenc egyedül önmagát tudná kivonni a forgalomból, amit az egója miatt nem fog megtenni.

"Az MKKP újra megtapasztalhatta, hogy a langyosat az Úristen is kiköpi. "
Az MKKP rácseszett, hogy nem ők lettek a protestpárt. Kifejezetten ők is a felmutatott középső ujjnak lettek kitalálva, a probléma az, hogy egy százszor karizmatikusabb középső ujj lépett be az arénába. Ha nincs MP, akkor az MKKP 7-8%-ot simán hozott volna.

Mi Hazánk: összehasonlítva a korábbi Jobbikkal, sokkal gyengébbnek érzem őket. Egyrészt a média sincs már annyira kiakadva rájuk, illetve a médiatérkép átalakult, már a NER-é nagyon sok minden. A mainstream ellenzék fő ellensége is a NER, a Mi Hazánk már nem érdekli. A Jobbik abban különbözött, hogy a mainstream ellenzéknek kiváló célpont volt, a médiában támadták, a gonosz szélsőjobb megtestesítője a Magyar Gárdával stb. Ilyen az MH-val nincs, jellegtelenebbek és az ellenzék sem lő rájuk. + a FIDESZ lenyúlta sok témájukat: migráns, gonosz USA, gonosz Brüsszel, oroszbarátság stb.
A Jobbik egyik aduásza a cigányellenesség volt. Ezt most azonban jóval kevésbé lehet játszani, mert a munkaerőhiány és a közfoglalkoztatás miatt, nomeg a szegregáció megtűrése miatt a cigányokkal jóval kevesebb a probléma. Jóval többen dolgoznak vagy közfoglalkoztatják őket stb.
Erre jön rá, hogy az MH-hoz csapódott egy rakat összeesküvéselmélet hívő is: a gonosz COVID oltástól kezdve gondolom a laposföldig. Ezért nyilván a MH már nem olyan jó választás, mint egykor volt, vidéken sem.

Tata86 2024.06.19. 11:29:12

@MEDVE1978: "Mert Ferire mindig lesz 5-8% vevő réteg."
Szerintem nem. Eleve nagyon idős a törzsszavazó gárda, itt még 2 év is számít. Most kaptak 8%-ot, ez a top. 70%-os részvételnél már ez is 5%, onnantól bejön az elveszett szavazat réme...
De már annak is örülnék, ha megfordulna az összefogás-örjöngés: a dékás nyuggereket ordítanák le, hogy nem kell a Feri.

Aztán lehet hogy bilibe lóg a kezem, volt már ilyen. Eleve nem csak Gyurcsánnyal van a probélma, hanem az egész közösséggel, ők pedig valahol ott lesznek.

HM: egyetértek. De a megyei eredményeik azért durvák. Igazából itt annyi a lényeg, hogy a szavazóik vajon hova x-elnek egyéniben. Egy részük a fideszre, de vajon mekkora?

MEDVE1978 2024.06.19. 15:13:21

Vita témakörében. Vitának jelen esetben nem nagyon van értelme. Alapvetően az informatív vita előfeltétele lenne a viszonylag független műsorvezető, illetve az érdemi vitaidő - tehát a szűk kör, mert ha 10 pártot hív meg valaki, akkor nincs idő vitázni, mert mindenki szólni akar. Utóbbira példa volt a köztévés vita, amikor minden párt képviselője elhadarta a betanult dumát.

Egon témában: Minden politikus hazudik vagy csúsztat, ez igaz MP-re is természetesen. Egontól a baj az volt, hogy pitbullt játszott. És itt elhiszem a hátteret: Németh Sándor Orbán nagy rajongója, az ATV is egyfajta királyi ellenzék TV-je szerepkört tölt be. Legalábbis én nem emlékszem olyan botrányra, amit az ATV derített volna ki, oknyomozott volna. A jelenlegi működés az a meghívjuk az ellenzéki politikusokat és beszélgetnek. A FIDESZ ezzel fel tudja mutatni, hogy milyen médiafölény kérem, itt az ellenzéki csatorna! Egon emellett méltatlan helyzetbe is hozta MP-t, odaadott egy dossziét azzal, hogy hazudtál te szemét, ott van benne a bizonyíték. MP letette, hogy jó majd megnézi, de nem ismeri el, hogy ez bizonyíték. És Egon erre nem engedte csontot, hanem cibálta.

Vizézy vs Karácsony ügyben: A FIDESZ nyerte a jelenlegi helyzettel a legnagyobbat. A Fővárosi Közgyűlés darabokban van és a FIDESZ innen csak nyerő helyzetben lehet. Ha MP, Vitézy és Karigeri összefognak, a FIDESZ legitimen össze tudja majd GYurcsányozni Magyar Pétert. Ha nem fognak össze, akkor meg működésképtelen.

Szentkirályi esélytelen volt a nyerésre, de még vele is jól jártak. Ha versenyben hagyják harmadik lehetett volna, ami ugye óriási blamázs. Az állampárt nem lehet harmadik.... De így, hogy visszavonták és Orbán beállt Vitézy mögé, Vitézy összeorbánozódott és ez a bélyeg rajta fog maradni. A fővárosi helyzet így ideális a FIDESZ számára. Még jobb is így, mintha Vitézy nyert volna, hiszen akkor Orbánnak két kellemetlen döntéssel kellett volna szembe néznie: 1. Honnan lesz pénz fővárosi fejlesztésekre 2. Konfliktus az általa támogatott Vitézy és Lázár János között. Így egyik sincs, továbbra is lehet fojtogatni a fővárost, majd az egészet ráfogni Miniferire, azaz ebben az esetben Karácsonyra.

Tata86 2024.06.19. 15:51:54

@MEDVE1978: Vita: vesd le a szellemi béklyóidat! Túlságosan ragaszkodsz a hivatalos keretekhez. Nekem az is tökéletes lenne, amit Vona mondott, hogy egy teherautó platóján vitatkozik két fél...

Ehhez ugyebár két félen kívül semmi sem kell. Még kampány se. Tök random egy szürke téli napon is leülhet egy-egy kávé mellé két politikus és vitázhat.

Szerintem ráadásul csak ennek van értelme, az EP eleve bohócliga, az önkorikat. Akkor legalább beszélgessünk, nézzük meg az álláspontokat, hadd legyen képünk arról, hogy kinek van egyáltalán világképe, ki tudja azt megvédeni...

Egon: Én azt látom, hogy Magyar mindenkinek megígérte, hogy elmegy, interjút ad, vitatkozik, és ebből az lett, hogy ahol esély volt arra, hogy érdemi kérdésekkel zaklatják, oda nem ment el. Persze lehet, hogy mindenki egyszerre hazudik, csak ő helikopter, akkor tessék utólag vigigmenni a dosszié pontjain! Annyit kell bizonyítania, hogy nem tudatosan hazudozott.
Most az, hogy Egon bitbull-e vagy nem, lényegtelen. Ne féltsük már közhatalomra jelentkezők bársonyos lelkét! Egyébként egy pitbull-riporter leszerelése ér a legtöbb pontot.

Budapest: az általam már többször megénekelt csiki-csuki. Tök mindegy az ellenfél mit lép, a Fidesz nyer. De Karácsonyék nem merik borítani az asztalt, mert ez most nagyon jó biztos pénz, ellenkező esetben pedig elásná a maffia.

2024 2024.06.19. 17:40:07

A TISZA tábora vegyesfelvágott. Bázisa rengeteg alsó középosztálybeli mindenkire dühös ember. Mivel 70%-os volt a legutóbbi országgyűlési választások alkalmával a részvétel, ők sem rejtőzködtek eddig: jobb híján szavaztak ide oda. Szerencsés csillagzat alatt egy jelentős választói bázis és egy bosszúszomjas ember egymásra talált. Akik nemzeti zászlót lengetnek és a Himnuszt éneklik, és azok, akik nemrég a tévévita napján kifütyülték a dékásokat, azok ex-jobbikos, ex-mihazánkos jobbosok. Azok, akiket a dékából nyert meg, elsősorban O1G-ző dühös emberek, különösebb politikai hitvallás nélkül. Most kiderült, mennyien vannak azok, akik Gyurcsányék és Donáthék mögött ideológiai alapon állnak (kevesen). A pesti liberális értelmiség egy részét az erő felmutatásával szintén maga mellé állította. A TISZA EP képviselői progresszívek. Ugyanakkor sokáig egy ilyen heterogén tábort összetartani nem lehet. Két dolog köti össze őket: az elégedetlenség és az O1G. Előbb utóbb megjelennek a repedésvonalak közöttük.

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 16:44:49

@Tata86:

"Legyünk őszinték: Varga ex-férje az érvénytelen szavazat volt. Valaki akitől nem várnak semmit"

azért néha már el kellene kezdődnie a fejecskéd fejlődésének, nem? elmondta a pontjait március 15.én, bizonyította hogy nincs jogállam. a kiscserkész messiás ezután miért lenne érvénytelen, mikor a második legerősebb pártja van?

"a balos-woke közbeszédhez idomulni. (Annyira nem, hogy sokkal inkább bevállalta, hogy a ló másik oldalára dől el, aztán legfeljebb visszamászott a pacira.)"

véletlenül se írj le konkrétumokat , hogy véletlenül legyen értelme a csekély értelmű grafomán sületlenségeidnek.

"Ha létezik lufi, akkor ez az. Legyünk őszinték, Peti egy senki. Nem ért semmihez, nincs tőkéje, nincs tapasztalata, nincs semmije"

hogy jön ide a tőke bazmeg? te elmebeteg vagy? lufi az bazmeg, RENDSZERVÁLTÓ, forradalmi erők vannak, és lufi mikor lenullázza lassan a dk-t is. mellesleg hozott bizonyítékot hogy nem vagyunk jogállam, de nem ért semmihez.

"A lényeg, hogy el lett mindenki küldve a picsába"

kivéve a lufit b+. úristen, milyen kib. színvonaltalan vagy még mindig.

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 16:55:14

@Tata86: 'Megváltó Peti hazudott. Szándékosan, következetesen, pofátlanul.'

ott voltál hogy ennyire tudod te retardált? még véletlenül se a testvérén úszott el, vagy a sajtósán? vagy kamuzik a félfideszes (vagy tán egészen az) atv?

" A két induló közül az egyik egy nemlétező párt nemtommilye, akiket valószínűleg külföldről tolnak"

biztos ez? és ez baj? idegen ügynök? soros-ügynök?

" A kettő programjában érdemi különbség nincs."

csak a tartalomban, nem mindegy hogy karácsony nem lopja szét a fővárost, vagy ha lesz gazdája budapestnek, és úgy fogják hívni hogy orbán.

" A pöstiek olyan szinten nem tudnak dönteni a két ugyanolyan, senkit se képviselő, hatalomnélküli jelölt között, hogy majdnem ugyanannyian szavaznak ide és oda"

inkább a venezuelaikat meg a kínaiak miatt lett ilyen szoros.

"miközben nézi, ahogyan szétlopja a várost, akinek éppen szét szabad."

mert erről is ő tehet? vagy polt peti jobban szereti Karácsony feljelentéseit? legalább karácsonyék nem lopnak.

"Na jó, ez nem új réteg, csak blöff, a szokásos politikai bullshit."

ja mer végülis tök oké ha nem leszünk már hivatalosan se demokrácia.

annyira vannak szabad, demokratikus választások amennyire a fideszesek és putyin megengedik. és ahogy szurol a hurok, úgy fognak vergódni.

már nincs önálló külügyminisztérium, amióta leépítette a diplomáciát a magyar történelem legostobább hazaárulója, szijjártó. aki átveszi a hazaárulása utánaz oroszország hőse kitüntetést lavrovtól. önmagában már a frizurája vétek a diplomácia elle. persze óbágatják a nemzeti szuverenitást, és azok akiknek 10 éve egy igaz szavuk nincsen, hazugozzák le az igazmondókat. gusztustalan férgek

"itt már nem az a kérdés, hogy ki nyerte a főpolgármester-választást. A megtévesztő kihúzás baj. Ha történtek hibák a szavazatszámlálás során, az még nagyobb baj. Ha voltak tévesen érvénytelenített szavazatok, az nagyon nagy baj. De ha az egész választást lebonyolító, annak tisztaságán őrködő NVI megengedte, sőt Karácsony Gergely szerint egyenesen elősegítette, hogy szavazólapokhoz hozzá lehessen férni ellenőrizetlen körülmények között, az tragédia. Akkor Magyarország tényleg nem tekinthető demokráciának többé.

Ha igaz, amit Karácsony Gergely állít, akkor ez a tétel most megdőlt. (Márpedig állításait könnyűnek kéne lenni hitelt érdemlően, jegyzőkönyvekkel, pecsétekkel, miegymással cáfolni, és mint írtuk, amit tudunk, az egyelőre őt igazolja.)"

mfor.hu/cikkek/szubjektiv/karacsony-vitezy-budapest-fopolgarmester-ujraszamolas-orban-viktor-bukas.html

itt van 3 értelmesnek tűnő jogász a választási bizottságban aki mondja hogy súlyos anomáliák voltak, be lehetett tenni, nem vot lezárva a szavazat, borítékba érkezett be stb.

www.youtube.com/watch?v=uugUV16elhY

1️⃣ Miért tartunk itt? Azért, mert a „választók megtévesztését célozta és eredményezte az a stratégia, hogy az egyik főpolgármester-jelölt 48 órával a választás előtt visszalép, és támogatóit arra kéri, hogy az állítólag független jelöltre szavazzon". Mindezt nem én mondom, hanem a Választási Megfigyelő Szervezetek Európai Hálózata (ENEMO), amelynek a június 9-ei választást megfigyelő missziója elítélte ezt a gyakorlatot. Azt viszont már én mondom, hogy ez volt az Orbán-Ungár paktum, amelynek kezdetektől célja a választók megtévesztése. A Szentkirályi- és Vitézy-kampányok együtt, és alighanem egyeztetve ezt a célt, a választók átverését szolgálták. Ez még a két kampány döbbenetes mértékű pénzköltésén is látszik.

2️⃣ A Nemzeti Választási Bizottság fideszes többsége tegnap statáriális döntést hozott az újraszámlálásról. A fideszes többség nem adott lehetőséget az ellenzéki tagoknak arra, hogy érdemben és egyenként vizsgálják meg Vitézyék állítólagos „bizonyítékait”. Egy óra alatt hívták össze az ülést, a tagok az ülés előtt percekkel kapták meg a dokumentumokat. Azokról pedig első ránézésre látszott, hogy a legtöbb esetben előre megírt nyomtatott papírokat töltöttek ki a zömmel a Fidesz által delegált szavazóköri bizottsági tagok. Ennyi idő alatt még azt sem lehetett ellenőrizni, hogy egyáltalán létező emberektől származnak-e ezek a „bizonyítékok”.

3️⃣ A Nemzeti Választási Bizottság fideszes többsége nem a lezárt urnákat kérte be az újraszámláláshoz, hanem arra utasította a helyi választási irodákat, hogy az urnákból vegyék ki az ott elvben kötegelve megtalálható érvénytelen szavazatokat. A Nemzeti Választási Bizottság fideszes többsége nem tette kötelezővé, hogy az urnákat csak ellenzéki választási bizottsági tagok jelenlétében bonthassák föl, erre csak lehetőséget adott. Tudunk olyan fideszes kerületről, ahol – hogy hogy nem - a jegyző nem kívánt élni ezzel a lehetőséggel, mire az ellenzéki delegált odaért, ő már felbontotta az urnát. Hogy közben történt-e valami, azt senki nem tudja már ellenőrizni.

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 16:56:22

4️⃣ Az érvénytelen szavazólapokat úgy kell elvileg kötegelni a törvény szerint, hogy a köteg ne legyen észrevétlenül megbontható, vagyis ne lehessen kivenni vagy betenni szavazólapot, vagy akár újabb ikszet tenni a szavazólapra. Ha már nem a leplombált urnákat kérte be az NVI, az újraszámolás tisztasága csak akkor lenne biztosított, ha legalább a kötegek bontatlanul érkeznek be a Nemzeti Választási Irodába. Ezzel szemben tudunk olyan kerületről, ahol a Nemzeti Választási Iroda utasítására hivatkozva felbontották helyben a köteget, és csak a szavazólapokat küldték be egy borítékban az NVI-hez. Sem a kötegek felbontása során, sem a szállítás közben nem volt biztosított az, hogy ne lehessen belenyúlni a kötegbe, illetve a szavazólapokat ne lehessen manipulálni.

Összességében a most zajló eljárást nehéz másként látni, mint úgy, hogy egyik eleme annak a stratégiának, amelyről a nemzetközi választási megfigyelők is kimondták: a választók megtévesztését eredményezte. Ezt kimondani pedig akkor kell, amikor nem tudjuk, mi lesz az újraszámlálás eredménye."

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 16:59:18

" nélkülözhetetlen a kinti munkája"

ja a Néppárthoz akkor nincsenek odakötve a nagy német multik? a támogatása Webernek vagy von Leyennek nyilván semmit nem ér.

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 17:02:42

@MEDVE1978:

arra leszek kíváncsi hogy ezután hány mihazánkos szavaz le toroczkaira? mennyinek jön meg az esze hogy kormányváltás kéne?

szerintem nem soknak mert alapból tudománytagadó agyhalottak. 1-5 %-ot talán elvesz a választásokra a Messiás?

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 17:12:05

@MEDVE1978: "Ha versenyben hagyják harmadik lehetett volna, ami ugye óriási blamázs. Az állampárt nem lehet harmadik...."

te kib. naiv vagy te. DIREKT indították és DIREKT léptették vissza, különben az orbán rokon nem nyert volna, annyivel népszerűbb volt Karácsony a Medián szerint is.

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 17:16:18

@Tata86:

"ebből az lett, hogy ahol esély volt arra, hogy érdemi kérdésekkel zaklatják, oda nem ment el. "

és egont lett volna az? ahhoz képest 5x kérdezték meg tőle hogy van-e kérdés.

nem kap a partizánban érdemi kérdéseket MP?

és mondd, amúgy te teljesen elmebeteg vagy?

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 17:19:00

@Tata86:

"Most az, hogy Egon bitbull-e vagy nem, lényegtelen"

lényegtelen, hogy a szijjártós interjúján, amikor szijjártó elkezdett hadoválni, hogy gödön MINDEN környezetvédelmi előírást betartanak, akkor egon - akkor amikor már régen köztudott volt - nem kérdezte meg tőle, hogy akkor mi van a betemett kontrollkutakkal?

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 17:37:27

@2024:

a fideszre kik szavaznak szerinted? értelmiségiek? nem baj, hogy minden tud. igényességű kutatás szerint az iskolázatlanok? minél nagyobb az iskolázatlanság, annál több a fideszes szavazó és mivel én is többszáz fideszessel vitatkoztam, mindegyikről kijelenthető hogy agyhalott. a Tiszára azok a magyarok szavaztak, akiknek még van agyuk, és minimális tisztesség van bennük.
a repedésvonalak majd akkor jelennek meg, ha legyőzik a putyin csicskás orbánt. ami nem lesz egyszerű, főként hogy többszázezres lehet a választási csalás, amit a hazaáruló patkányok elkövetnek. és ki tudja nem-e lehet még több.

lehet a vérunket kell adni majd a szabadságért, hogy önálló külpolitikánk lehessen. mint az ukránok janukovics ellen a Majdanon.

Összeszámoltam Orbán hanyszoros (haza)árulo:

1. Elárulja az uniót. Btk-s bűncselekmény
2. Nato. Btk-s szintén
3. Hazaáruló, mert szétlopja az országot. Eladja, szétlopja a természeti kincseinket. Befizetett adókat, állami intézményeket.
4. Hazaáruló, mert orosz erdekeket kepvisel. (Nincs önálló kulpolitikank). Meg kinai, meg arab, meg torok, mint egy utolsó prostituált. Ez a pont lazan lehet 4 -5 kulon pont is. Rákosi es Kádár csak oroszok miatt volt hazaaruló.
5. Hazaáruló, mert igéretével ellentetben kicseréli az ország lakosságát. Bérszinvonalat leviszi, cigányok nyomorára is alapozza a vidéki szavazatok egy részét. Érdekelt a nyomorban, és a "kisebbségek" növekedésében.
6. Hazáruló, mert lassan mar nepirtas kategoria, amit muvel az aksigyaras magzatkarosito mergezesekkel. Meg kornyezetvedelem leepitesevel. Meg a hatastalan vakcinak miatt. A kórhazak szetveresevel jarvany idejen.
7. Hazaáruló. Mert szétveri az ország gazdaságát a feuadalizmussal, aksigyarakkal. Crony kapitalizmussal.
8. Hazaáruló, mert önkényuralmat epitett ki 2016 tól biztonsan a rendeleti kormanyzassal. Választási csalásokkal. Jogállam megszuntetesevel.
9. emiatt nem kapunk unios penzt, mert nem hajlando pl késsel-villaval enni. A politikusok vagyonnyilatkozatat nyilvanosságra hozni erdemben, stb.

10. lehet azért hazaáruló, mert lezülleszti az oktatást és az egészségügyet? szerintem igen.

Minimum 7x-es hazaarulo. Es szövetsegeseinket is elarulja.

kkbk.blog.hu/2024/05/06/a_mikepercsi_egyesulet

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.21. 17:39:18

@Tata86: mi a tököm van a régi avataroddal? ilyen amatőr lettél, hogy már az se kell?

IdomitottFoka 2024.06.25. 09:47:00

"Atomháború: Ezt valaki bevette? Ez mozgatott valakit?"

Azt nem tudom h vki bevette-e, de a receptet rögtön elkérte Macron:

444.hu/2024/06/25/macron-a-szelsobal-vagy-a-szelsojobb-gyozelme-polgarhaborut-fog-kirobbantani

Tata86 2024.06.25. 10:14:00

@IdomitottFoka: A polgárháborús uszítás kicsit más tészta. Viktorék atomháborúja a poszthoz illeszkedően egy meme, nem lehet komolyan venni. Macron para. Sokszor bebizonyította már, hogy semmit nem ér neki az alattvalói emberi jogai. Orbán se pro, se kontra semmit nem tud tenni az atomháborúért, Macron ki tud robbantani polgárháborút, pogromot.

@Tesz vesz XXIV.: " bizonyította hogy nincs jogállam"
Ha bizonyította, a szavazásnak sincs sok értelme nem, akkor pedig ugyanaz, mintha érvénytelenül szavaztál volna?

"véletlenül se írj le konkrétumokat "
Mire kérnél konkrétumokat?

"hogy jön ide a tőke bazmeg? te elmebeteg vagy?"
Jah, méghogy politikához tőke! :D Ki hallott már ilyet?

"ott voltál hogy ennyire tudod te retardált? még véletlenül se a testvérén úszott el, vagy a sajtósán? vagy kamuzik a félfideszes (vagy tán egészen az) atv?"

Továbbra is bármikor végigmehet a piros dosszién, és tételesen cáfolhatja.

"biztos ez? és ez baj? idegen ügynök? soros-ügynök?"
Jah ez baj. Főleg, hogy mást, pl magyar szavazópolgárokat nem látok a párbeszéd mögött.

"mert erről is ő tehet?"
Hát bizony, ilyen az, ha te vagy a góré. Te tehetsz mindenről, ami alattad folyik. Ha nem tudsz ellene tenni, nem muszáj górénak lenned.

"ja a Néppárthoz akkor nincsenek odakötve a nagy német multik? a támogatása Webernek vagy von Leyennek nyilván semmit nem ér. "
Nem értem.

IdomitottFoka 2024.06.25. 13:58:29

@Tata86: Az igaz h vikiékkel ellentétben Macron katonailag tényleg potens, de sztem ez a húzás uolyan 1bites riogatás mint itthon.
Ugyan Macron kevésbé csicskult be, amikor a gazdák és szagszervezetek az aranykort követelték vissza, de ennyi. Afrikából is visszavonul inkább, noha a légió még mindig szájon tudná lépni a törzsi vezetőket. A csőcselék autógyújtogatásai kb ugyanúgy vannak kezelve mint mindig. Azért tűnik militánsabbnak, mert amikor a ruszkik ezredjére is meglóbálták az atomfaszt, nem sírta el magát, hanem megjegyezte h ilyenjük nekik is van.

Tata86 2024.06.25. 14:22:37

@IdomitottFoka: Lehetséges, igazából nem tudom mi van Franciaországban. Annyi mondjuk lejött, hogy az ország legégetőbb kérdéseiről tilos beszélni, ami önmagában ad némi valós polgárháborús esélyt.

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.25. 15:51:45

@Tata86:
" " bizonyította hogy nincs jogállam" - Ha bizonyította, a szavazásnak sincs sok értelme nem?"

a jogállam és a demokrácia összefügg, de két külön dolog. szerintem és Hadházy szerint se tudja megverni a fideszt, ahogy lukasenkó és putyin ellen is felesleges menni a szavazáson. de esélye lehet ha vannak még tisztességes fideszes szazatszámlálók és választási vezetők.
Karácsony ügyében azért elég súlyos anomáliák voltak.

rengeteg az ostoba félrevezetett szavazó és csalások százezres nagyságban vannak, és lehetnek akár milliós nagyságban is bármikor, ahogy putyinnál.

"Mire kérnél konkrétumokat?"

amire írtam, emondat elött van fogyi: "a balos-woke közbeszédhez idomulni. (Annyira nem, hogy sokkal inkább bevállalta, hogy a ló másik oldalára dől el, aztán legfeljebb visszamászott a pacira.)"

"Jah, méghogy politikához tőke! :D Ki hallott már ilyet?"

és úgy néz ki MP, mint akinek nincs tőkéje? a márc 15.i fellépése került 5-10 millióba? vagy 15? a hősők terés meg 200 millióba.
koncentrálj, én erre írtam, hogy "hogy jön ide a tőke bazmeg? te elmebeteg vagy?":

"Ha létezik lufi, akkor ez az. Legyünk őszinték, Peti egy senki. Nem ért semmihez, nincs tőkéje, nincs tapasztalata, nincs semmije"

most meg az lesz a baj - hogy akkor hiába már valaki, mert van tőkéje - hogy honnan van tőkéje? mikor fog elkezdeni fejlődni a fejecskéd?

"Továbbra is bármikor végigmehet a piros dosszién, és tételesen cáfolhatja."

először megköszönte Egonnak és végignézte volna, aztán egon elkezdett hepciáskodni. de "jogosat" mondasz, vajon melyik a fontosabb, átnézni a piros dosszié listáját, vagy tárgyalni Weberrel?
a kérdést értetted fogyi? ott voltál hogy ennyire tudod te retardált hogy MP-n úszott el és MP hazudik? ugyanis ezt írtad te síkhülye: 'Megváltó Peti hazudott. Szándékosan, következetesen, pofátlanul.'

"magyar szavazópolgárokat nem látok a párbeszéd mögött."

de a DK mögött látsz. nem mintha gyurcsány pl a dk-s "demokratáknak" köszönhetné a vagyonát fogyi. jobb gyurcsány de inkább a többi oligarcha pénze, mint a küldöldi?

" Te tehetsz mindenről, ami alattad folyik."

csak ezek a lopások nem karácsony alatt folytak tudod. hanem kormányzati lopások, vagy esetleg fideszes önkormányzati KÉTEs ügyek. amik gondolom "jogszerűek" lehetnek, de a főügyész bármikor lezárja az ügyet "jogszerűen".

""- ja a Néppárthoz akkor nincsenek odakötve a nagy német multik? a támogatása Webernek vagy von Leyennek nyilván semmit nem ér.
"- Nem értem."

nem lep meg. felróvod MP nek hogy senki, mert nincs tőkéje, aztán mikor kapcsolatokat akar kiépíteni a NAGY NÉMET MULTIKHOZ, akiknek már k-ra elege van a piacot felrúgó OROSZBARÁT dagadt félistenből , akkor már mindjárt nem érted, miért kell kint lennie az EP-ben.
lehet gyurmáznod kéne inkább, nem írogatni.

te most akkor mi hazánkra szavazol? vagy a fideszre? DK-ra? vagy behúzod MP-re? annyira zavaros a fejed hogy már nem lehet tudni.

Tesz vesz XXIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.06.25. 15:55:38

@Tata86: * és annyi ostobaságot írsz, hogy nem lehet tudni

Tesz vesz XXXVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.07.10. 17:20:52

@Tata86:

hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál.

ehhez mit szólsz?
ezt is ki tudod magyarázni tata?

még a propagandisták mint siffer és ceglédi se tudtak hirtelen mit szólni erre. ugyanis ők álellenzéki fideszes propagandisták.
www.youtube.com/watch?v=92RAK8PpN6g

vágod már csöpi?

Angyal András · www.kkbk.blog.hu 2024.07.11. 12:30:29

Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes

Tesz Vesz XLI. · www.kkbk.blog.hu 2024.07.15. 15:27:19

@Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort.

tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást

Tata86 2024.07.16. 11:30:56

@Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :(
de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem.

(Te továbbra sem érted egyébként, hogy engem nem túlságosan érdekel Hont vagy bármelyik más közszereplő személye. Pl Puzsit mostanában nem komálom, főleg mert felszopta MP-t vita helyett, de ettől még simán mondhat olyat, amivel 100%ban egyetértek.)

@Angyal András: Kicsit túl van értékelve ez a "kormányzóképesség" dolog. Feudális beidegződés szocialista propagandával megerősítve.
Belgium pl kis túlzással többször nincs kormányozva mint van, és egész jól elvannak.

Tesz Vesz XLIV. · www.kkbk.blog.hu 2024.07.23. 15:33:16

@Tata86:

most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád?

nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra?

ne kelljen már visszakeresni, olyan méltatlan.

és én voltam a hülye fél éve meg egy éve mikor mondtam hogy hont fideszes álellenzéki elmebeteg darab szar?

te nem így emlékszel? vagy még mindig én nem értem? te is nárcisztikus vagy amúgy?
növessz gerincet inkább.

a Puzsérosnak én is csak az első felét hallgattam asszem.

MP vitája gáz lett. a Karácsonyos is (Puzsérnak), főleg hogy Puzsi Karácsony kapcsán nem érti az óvodás logikát sem.

Angyalra ne reagálj.

Tata86 2024.07.24. 09:23:25

@Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer!
(Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva.
"... hogy engem nem túlságosan érdekel Hont vagy bármelyik más közszereplő személye.")

Tesz Vesz XLV. · www.kkbk.blog.hu 2024.07.30. 16:21:43

@Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra?

Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer!
(Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva.
süti beállítások módosítása