HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.02.14. 09:39 Omár

Bolsevikokkal nincs párbeszéd

A február 13-án megtartott antifasiszta gyűlés bővelkedett a felvillanyozó gondolatokban, amelyek valóban érdemes megrágni... és kiköpni.

A magát máris mártírnak tekintő baloldal színe-java elment, hogy magát rettenetes veszélynek kitéve demonstráljon az éjszakánként az utcán fáklyákkal, molotov-koktélokkal randalírozó, fekete símaszkban boltok kirakatait bezúzó fasiszta hordák ellen. A legnagyobb bánatuk valószínűleg az, hogy ez csak az ő fejükben léezik: olyannyira nevetséges, hogy ezt a kérdést képesek csak megfelelő volumenűnek tartani ahhoz, hogy egy gyűlést szervezzenek, ami annyira érdekelte akár a jobb- akár a baloldaliakat, hogy ki se mentek. A szocialista párt rettegő vezérkara vonult csak ki az aktuális zászlóshajó, Mesterházy Attila vezényletével, a szokásos pár baloldali roppant szabadul gondolkodó, a régi jó partizánok utolsó képviselői, természetesen Bächer Iván és egy (számomra) új csillag az égen: Alföldi Andrea, a Baloldali Feminista Hálózat (muhaha) részéről.

Bächer úr már előre vízionálta a letartóztatás-hullámokat a szocialisták körében, és meg is simogatta a buksijukat: 70 éve is ültek a szocialisták. Azért hozzátette: akkor a meggyőződésükért, most pedig korrupciós ügyek mitt. (Az önkritika finom megnyílvánulása... azért természetesen továbbra is kiáll mellettük mindenki kedvenc publicistája...)

Németh Péter, a mindig igazat mondó Népszava főszerkesztője valószínűleg egy takaros fogdában ébredhetett volna, ha anno sikeresen beiktatják a gyűlöletbeszéd-törvényt. Elmagyarázta ugyanis, hogy olyan hatalom van készülőben Magyarországon, amelynek tetszik, ha baloldaliakat akasztanak fel az Andrássy úton vagy a Kossuth téren. Másik félelme, hogy elérkezik Magyarországra a párbeszéd nélküli világ. Elnézést, ebben téved: a magyar választók arra készülnek, hogy kimondják: a szocialistákkal nem beszélgetünk, mert nyolc évig töretlenül loptak, hazudtak, majd amikor ezt beismerték, megint letagadták. Az ilyen emberekkel senki sem akar beszélgetni. A "mindenki magából indul ki"-mondás pedig teljesen beigazolódig Németh úr mondanivalójában: lehet, hogy ő ezt tenné, embereket akasztana, de a másik oldalon, nyugodjon meg, senki sem erre készül. A Fidesz nem azért nem nyilatkozik olyan sűrűn, mert mindenki szorgosan csomózza a köteleket a pincében, hogy áprilisra mindenkinek jusson... (Mellesleg meg az Andrássy úton egyvalakik akasztottak: a kommunisták.)

A nevezett hölgy a Nagy-Magyarország-matricával ellátott autók tulajdonosait ugyan megkímélte a fasizmus vádja alól (az ő szótárában: "a korcs hit alapját megtöltő salak"), csupán a "szellemi vakságban szenvedő, kiutat kereső zombitömeg" (sic!). Ezekhez azt hiszem nem is érdemes bármi egyebet is hozzáfűzni, magért (vagyis épp maga ellen) beszél ez a pár mondat.

De a hölgy nem hagyta abba, és megosztotta velünk élete támaszát: "Szocialistának lenni mindig vígasz. Mindig belső megnyugvás. Mert az életnek tartalmat ad. Tartalmat és értelmet." Tehát tartalmat adott '48 és '89 között is, amikor számtalan mocskos bűncselekményt követett el, amikor a nevében taposták el az '56-os forradalmat, amikor megfigyelt, és elnyomó-apparátusával félelemben tartott egy egész népet (pardon, a fél világot), és amikor már nem volt java, földje, amitől megfossza a magyarságot, el kívánta venni ami még megmaradt: a tartását, az erkölcsi gernicét.

Itt kell, hogy azt mondjam: bolsevikokkal nincs párbeszéd! Akik valótlan, és igenis nem komolytalan vádakkal ostorozzák a társadalmat, ijesztegetik (ahogy tették azt '45 óta) az embereket, akik olyan mélyre süllyesztették ezt az országot, hogy a történelem során talán nem is volt ilyen mély ponton, akik félnek a csősztől, miután 8 évig rabolták a veteményest, akik ennek az eszmének a nevében bemocskolták a magyarok hírét a világban, azok nem érdemesek párbeszédre.

60 komment · 1 trackback

Címkék: tüntetés társadalom fasizmus kommunizmus bűnösök mesterházy attila társadalmi bűn


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr831756521

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Agyhalál 2010.02.14. 11:40:43

Kis csemege kb 300 idióta hős antifasisztáról (nana a fele riporter és operatőr volt, ne csúsztassunk). Végignéztem ezt a videót. Ha láttatok még a fejéből nagyon hülyén kinéző, értetlen embert, akkor annak az arckifejezése talán megközelítette az enyé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2010.02.14. 10:19:50

Télleg a Gyurcsány ott volt?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.14. 11:09:12

Erre az alkalomra tartogatott mondásom:

"Nem a barna eső a probléma, hanem a vörös tenger."

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.14. 11:11:55

Egyébként hülyeség, hogy akasztásokat akarnánk.

Én a mezőgazdasági büntetőkolónia alkalmazásának lelkes híve vagyok! XDXDXD

Corry 2010.02.14. 11:16:40

@Omár:
ez érdekes, pedig nemrég még ő is meggyőződéses antimindenféle volt. Tehát ha már nem az ő politikai ténykedését kell eltakarni ilyen megmozdulásokkal, akkor el sem megy?

Aki már annyira pofátlan volt, hogy még a magyar igazságszolgáltatás is utoléri, az azért bűnhődjön. A többieknek nem ártana mondjuk egy évig veteményezésből megélni egy cigány többségű faluban...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.14. 11:44:14

@mefisto: nem hülyeség, én akarok. De nem a szavazóikat, ahogy az a korcs mondja.

Egyébként vicces, hogy teljesen spontán eszembe jutott, hogy kirakjam erről a témáról a videót néhány gondolat kíséretében, utána idenavigáltam és rácsodálkoztam, hogy ez a cikk is róluk szól:).

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.14. 12:04:30

@Corry: Ha már úgyis a munka az istenük, akkor tessék hódolni neki. Támogatom! (Már látom is mi lesz a vetkező szavazás: "Mit ültessenek fél év múlva szoci ex-kormánytagok a csillag udvarán?")

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2010.02.14. 12:09:05

Tóta szerint a rendpártiaknak jól meg kellene kapniuk a "diktatúrát" amit akarnak/akarunk, ugye.

Szerintem ezeknek a birkáknak is járna legalább néhány hét abban a világban, amit oly előszeretettel vizionálnak minden utcasarokra. Sírva kívánnák vissza a fasiszta hordák dúlta 2010-es Magyarországot barna esőstül, Nagy-Magyarországostul...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.14. 12:59:07

@Bemmbemm: "Egyébként vicces, hogy teljesen spontán eszembe jutott, hogy kirakjam erről a témáról a videót néhány gondolat kíséretében, utána idenavigáltam és rácsodálkoztam, hogy ez a cikk is róluk szól:)."

Szerintem ez azért van, mert teljesen spontán módon ezt a bolsevik rablóbandát mindannyian ugyanannyira utáljuk. XD

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.14. 13:12:04

És még valami: Ha náci-veszélyről lehet ugatni, akkor hogy lehet, hogy pl. kommunista párt nyíltan is van, és ugyebár az MSZP is jogutódja egy diktatórikus, a törvényalkotó által ugyanolyan minőségben tárgyalt rendszer működtető pártjának, mint a nyilaskeresztesekét?

Én ezennel akkor követelem, hogy tiltsák el a politikai élettől, aktív és passzív oldalról is azt, aki szerepet vállalt abban a rendszerben, vezetői beosztásban. Helyi párttitkártól felfelé mindenkit. A Munkáspártot tiltsák be, és az MSzP is ezek fényében tartson önrevíziót, mert bizony a komcsi-veszély jelen van. Most még éppen kormányon. Azt hiszem ennek több a realitása, mint a fasiszta-veszélynek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.14. 15:06:43

"Alföldi Andrea, a Baloldali Feminista Hálózat (muhaha) részéről."
Miért van a muhaha áthúzva? :D
Egyébként élvezet hallgatni, és visítva röhögtem közben. Komolyan kéne nekem egy Alföldi Andrea ide a kertbe...

@Omár: Szerintem a Munkáspárttal nincs gond, és kéne egy náci párt is. Nomeg 1-2%-os parlamenti küszöb.

Az MSZPt viszont tényleg be kéne tiltani...

@mefisto: "Egyébként hülyeség, hogy akasztásokat akarnánk.

Én a mezőgazdasági büntetőkolónia alkalmazásának lelkes híve vagyok! XDXDXD "
Azért nem mondanám, hogy hülyeség. XD De a büntetőkolónia is jó ötlet. Legalább valami hasznot is hajtanának... (Bár ki enne olyan disznót, amit maga Lendvai gondozott?)

@Corry: Jogos. Egy hangyányit cinikus a mi kedvenc Ferencünk. Most, hogy már közvetlenül nem érdeke, leszarja az ilyesmit.

tudi 2010.02.14. 16:48:28

Azért megnéztem volna, hogy mit csináltak volna, ha jött volna velük szemben kb ugyarnnyi mondjuk új-nyilas. Akkor is ilyen bátrak lettek volna? Ezek még mindíg ugyanazt nyomják, akit annó a pártiskolán beléjük vertek, fasiztáznak, pedíg a fasizmusnak és a nácizmusnak/hitlerizmusnak/nemzetiszocializmusnak nem sok köze volt egymáshoz.

2010.02.14. 16:58:42

@tudi: Ezen fölösleges lovagolni állandóan, a hazai szóhasználatban a fasizmus és a nácizmus között egyenlőség van. Sőt, Mesterházy elmondja az Index videóján, hogy ők még ennél sokkal többet értenek fasisztán.

A szomorú az, hogy ez a rendezvény szimplán pártpolitikát szolgál és egybemossa a tényleg nácikat a jobboldaliakkal, akik pedig akár szövetségesek is lehetnének ellenük. Mint ahogy Franciaországban egységfrontot alkotott a polgári jobboldal a baloldallal a szélsőségek ellen. Nálunk ezt is elszúrták.

levee 2010.02.14. 17:39:53

Bede-stílusban reagálnék.

RINYÁLNI A SZÉLSŐSÉGESEKEN = NEM MENŐ.
ANTIFA DEMONSTRÁCIÓKAT TARTANI = NEM MENŐ.
LIBERÁLISNAK JÁTSZANI MAGUNKAT AZ ANTIFASIZMUS LEPLE ALATT = NEM MENŐ.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.14. 21:16:21

@levee: no igen, ismerek egy országot, ahol bárki lehet nyilvánosan náci vagy kommunista, mégis fekete az elnök és dühöng a kapitalizmus... ennyire érdemes rettegni a szélsőségektől.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.14. 21:34:06

@TaTa86.:

"Szerintem a Munkáspárttal nincs gond, és kéne egy náci párt is."

WTF? Mondjuk ennek azért meg lenne az az előnye, hogy se a bal, se jobboldalnak nem kéne saját soraik közt vérbolsikat/zugnyilasokat megtűrni a szent szavazatmaximálás miatt, hisz meglenne minden marhának a saját istállója.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.02.14. 22:07:01

@Herr SturmLiberator: Már csak ezért is jó lenne.
A másik, hogy az ember mindjárt máshogy áll a játékhoz, hogyha van esélye eredményt elérni. Vagyis a képviselet valamennyire csökkentheti a szélsőségesek frusztrációját.
És végül: többtényezős lenne a parlament. Nem mindegy, hogy két kimozdíthatatlan monolit párt osztozik a húsosfazékon, vagy ott vannak 10en.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.02.15. 07:50:29

@Corry: Emlékezetes párbeszéd tegnap este a TV2-n

- ... Gyurcsány?
- Azzal nem!

Ki látta?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.15. 08:24:59

@Talon Karrde: Én nem, de a párbeszéd-részlet igencsak felkeltette az érdeklődésemet! Meg lehet valahol nézni? Vagy csak mondd el! :-)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.02.15. 08:42:44

@Omár:
Staller Ilonát kérdezte a műsorvezető, hogy van-e magyar politikus akivel esetleg kettyintene és sorolni kezdte:
- Orbán?
- (nincs válasz)
- Gyurcsány?
- Azzal nem! (határozottan és zsigerből jövő válasz volt, ahogy én láttam)

www.stop.hu/articles/article.php?id=609808

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.02.15. 10:08:17

"olyan hatalom van készülőben Magyarországon, amelynek tetszik, ha baloldaliakat akasztanak fel az Andrássy úton vagy a Kossuth téren."

De szép e kép! Nem lehetne mégis megvalósítani? :-)

"ehet, hogy ő ezt tenné, embereket akasztana, de a másik oldalon, nyugodjon meg, senki sem erre készül."

Mindenkit ismersz a másik oldalon?

Komolyra fordítva a szót, ilyen akasztósdi valóban tőlük tellett és még tellherne, ha lehetőséget kapnának rá. Egy általános gazdasági összeomlás elszabadjthatja még a poklot. Nem nálunk, hanem világszerte.

levee 2010.02.15. 10:43:58

@ArmaGeddon Bácsi: jah, meg mintha az Andrássy úton épp a baloldali párt, hogy finoman fogalmazzam, jogelődjei... akasztgattak és kínozgatták az embereket.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.02.15. 11:44:04

@levee:

Ezért kár vitapartnernek tekinteni őket. Csak akkor vitatkoznak, ha muszáj, de akkor se korrektül, ha meg lehet, inkább akasztanak.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.15. 12:34:18

Az a lehető legnagyobb gusztustalanság az egészben, hogy mindig ezek papolnak emberi értékekről, meg toleranciáról, de a legvéreskezűbb, legalávalóbb emberek vannak a soraikban. Pontosan így van, ahogy mondjátok: az a fajta embertömeg akasztana másokat először, akik jártatják ez ellen a pofájukat.
És igenis, ha barbár, ha nem: fel kellene akasztani jó-néhány embert az Andrássy úti lámpavasakra, mert olyan mérhetetlen kárt okoztak és olyan bűntetteket követtek el, amit nem lehet megbocsájtani.
Amíg ez a szar "toleránsnak" mondott világ marad, addig nem lesz az emberek többségének normális élete.
A volt MSZMP-sek kaptak 20 év türelmi időt, nem éltek vele, szar emberek maradtak. A románoknak százszor több eszük volt. Az ilyen szutykokat lelőtték szó nélkül. Nekik volt igazuk. Mi meg birkák vagyunk továbbra is.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.15. 12:36:46

De maradjunk "ejrópaiak": nem kell senkit akasztani, de követelem, hogy legyenek nyilvánosan megszégyenítve és minden vagyonukat kobozzák el egy szarcsíkos gatyán kívül. Ennyi a minimum.

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.02.15. 13:08:03

@Bemmbemm:

A románoknál is gyilkosok és gazemberek lőtték le a főgyilkos vezérüket, hogy ne kérdezze senki, kik segjtettek neki, mert egyedül nem lehet diktatúrát működtetni. Ott se volt nagytakarítás, nem is lehet, a komcsijainkat is saját társadalmunk termelte ki.
Kivégezhetnénk mondjuk a teljes maszop-szadi vezérkart, a megürülő helyeket más szemétládák töltenék be.
Nem lehet egy mágnespatkóról levágni a negatív pólusát...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.15. 13:24:54

@Omár: "És még valami: Ha náci-veszélyről lehet ugatni, akkor hogy lehet, hogy pl. kommunista párt nyíltan is van, és ugyebár az MSZP is jogutódja egy diktatórikus, a törvényalkotó által ugyanolyan minőségben tárgyalt rendszer működtető pártjának, mint a nyilaskeresztesekét?"

Ott a pont.

@TaTa86.: "(Bár ki enne olyan disznót, amit maga Lendvai gondozott?)"

Valamivel a többi fegyencet is etetni kell. XD

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.15. 13:27:07

@iii: "A szomorú az, hogy ez a rendezvény szimplán pártpolitikát szolgál és egybemossa a tényleg nácikat a jobboldaliakkal, akik pedig akár szövetségesek is lehetnének ellenük."

De legalább nem férgeztek le senkit. Bizonyos kontextusban ez is pozitív jelenségként értelmezhető, nemdebár?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.15. 13:30:05

@levee: Bede: nem menő! :P

@Bemmbemm: "Az a lehető legnagyobb gusztustalanság az egészben, hogy mindig ezek papolnak emberi értékekről, meg toleranciáról, de a legvéreskezűbb, legalávalóbb emberek vannak a soraikban. Pontosan így van, ahogy mondjátok: az a fajta embertömeg akasztana másokat először, akik jártatják ez ellen a pofájukat."

És ezt igazán nem is veszik magukról észre...

@ArmaGeddon Bácsi: "Nem lehet egy mágnespatkóról levágni a negatív pólusát... "

Ez jó! Ezt megjegyzem! XD

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.02.15. 13:41:08

@mefisto: Ja, ha még Ilike SE (aki ugye lóval...) vállalja be Gyurcsány vezért, az már meredek. LOL

ArmaGeddon Bácsi · http://ordoguzo.blogspot.com/ 2010.02.15. 13:57:45

@Talon Karrde:

Egy prostinak is lehetnek erkölcsei...

Csicsolina erkölcsi magaslaton áll ezekhez képest.

Most ugrik be a Salo c. Pasolini filmből, hogy a vesztüket érző fasiszták végtombolásukban pl. a karmaikba jutott szerencsétlenek szemeit is kitolják...
Honnan ismerte Pasolini Fletót?

jaegtoer 2010.02.16. 05:58:07

@iii:

Igazad is van. A kettő között annyi csak a különbség, mint egy kiadós tasli és egy hereroncsoló tökönrúgás között.

Ha másért nem, akkor a tárgyilagosságért, a tudásért, saját önbecsülésünkért, és a történelmi tisztánlátás érdekében praktikus a különbséget ismerni és disztingválni. Azzal, aki a kettő közötti különbséget nem tartja fontosnak, általában nem érdemes szóba elegyedni.... eszmecserébe, vitába keveredni megplánenem.

De! Kedves Iii, nyugodtan választhatod a tökön rúgás opciót, a tasli helyett, amennyiben eccő úgy alakulna. Ha neked mindegy... Csak utólag reklamálni nem ér.
Merthogy időben szóltam, szóltunk, szóltak.

A legjobbakat polgártárs. /olvastalak is/

j.

2010.02.16. 07:54:08

@jaegtoer: Ez nem disztingválási kérdés, hanem szóhasználati kérdés. A fasiszta szó alatt az olasz fasisztákat meg a német nácikat összefoglaló kifejezést értünk már nagyon régóta. Mint a te hasonlatodban is kitűnik, a kettő között sok azonosság van, nem véletlenül voltak szoros szövetségben. Ott, ahol ennek értelme van, meg lehet tenni a különbséget, a közbeszédben fölösleges. Ez a szőrszálhasogatás csak a lényegről tereli el a figyelmet.

Például:
- Add ide azt a kést, mert nagyon veszélyes.
- De hát ez nem kés, hanem bicska, az teljesen más.

És elkezdenek arról vitatkozni, hogy most kés vagy bicska, jól lehet a lényeg, hogy mindkettő veszélyes.

molaris 2010.02.16. 11:44:16

@Omár:
Két rövid szösszenet:
1,- a Csillag udvarán nehéz ültetgetni, le van bitumenezve.:D
2,- az általad leírt viselkedésnek ékes példája volt a tegnapi ülés az Országgyűlésben.

Volt ott minden, amit korteskedésnek lehet nevezni. Molnár Csabi elemében volt, hazudott mint a vízfolyás, Mesterházy meg ott bólogatott mögötte. Megérte megnézni!

molaris 2010.02.16. 11:45:16

Ja!!! A csúcs megint Szabó Zolika volt. Hogy ezt a férget miért nem nyeli el a Föld?

jaegtoer 2010.02.16. 17:19:52

@iii:
...hhmmm, ....akkor jó tökönrúgást.

Engedelmed nélkül továbbra is megkülönböztetem a nemzetiszocializmust és a fasizmust.

jaegtoer 2010.02.16. 17:25:28

@iii:

Ezt írod: "_A fasiszta szó alatt az olasz fasisztákat meg a német nácikat összefoglaló kifejezést értünk már nagyon régóta._"

Én meg ezt: - Értelmes és gondolkodó emberek meg nem.

jaegtoer 2010.02.16. 17:29:51

@iii:

Végül be is fejezem, mert épp ezt mondja a poszt címe is, azaz: bolsevikokkal nincs párbeszéd.

Talán rájössz miért. Ha nem, a te dolgod.

2010.02.17. 21:55:26

@jaegtoer: Úristen, te bolsevik vagy? Namost ez is érdekes, mert a bolsevik viselkedés se csak a kommunisták kiváltsága.

Ha tudsz jobb szót a nácik meg a fasiszták együttesére, akkor terjesszed. Ha tetszik, én is azt fogom használni. A nyelvhasználat nem egyes emberek okoskodásán múlik.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.17. 22:48:09

@iii: te a ratyi kettős mércét nem rakták ki megint címlapra? Nem ott kellene moderálni? Nincs jobb dolgod, minthogy itt kötözködj?

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.18. 00:04:09

@iii: "Ha tudsz jobb szót a nácik meg a fasiszták együttesére, akkor terjesszed. Ha tetszik, én is azt fogom használni. "

Egyik kedves bloggertársad igen komoly eredményeket ért el, hogy a "féreg" kifejezést mindenkire elsüsse, aki éppen aktuálisan nem szimpatikus. :)))

Scala 2010.02.18. 16:03:35

Ez a post is megtestesíti az ősi módszert: fogd rá az ellenségedre azt, ami tőled telik ki csak. Nem kell lenyelni, és nem kell felvenni sem.
És szorongjanak-szűköljenek nyugodtan, akik fenyegetve érzik magukat, és van eufemizmussal élve: vaj a fülek mögött.
Majd kiderül mi lesz.
Ha egy kis ismeretanyag szorult volna beléjük: a magyar nem bosszúálló nép, az a Vörös-tengeri szellő sajátossága.

jaegtoer 2010.02.18. 18:44:54

@iii:

Hello Iii!

Nem vagy partner a vitában, mert nincs meg hozzá sem a kellő tudásod, sem az intelligenciád.
Történelmi kérdésekben fontos a fogalmak "tisztántartása". Azért találták ki, hogy a különféle világfelfogású, és nációjú emberek bizonyos szavakkal megjelenített dolgokon ugyanazt értsék, gondolják.
Legmarkánsabb képviselője ennek az irányzatnak Max Weber, az ideáltípusos megközelítés megalkotója. Persze erről sem kell tudnod, mert amíg magadban zavarod össze a dolgokat és hasonlítod az almát a körtéhez, addig a te problémád, ha téves következtetésre jutsz. Ellenben az írott szó felelősségéről sincs fogalmad, ez pedig már több mint hiba, vagy magánügy, mert amire te teszel kísérletet a fogalmak összemosásával az nem egyszerű handabandázás, hanem bűn, a történelem hamisítás pedig egyenesen aljasság. És ebben a megközelítésben mindegy is, hogy bolsinak méltóztatol lenni, avagy valami egyéb zérofokozat, a lényeg, hogy nem vagy vitaképes.

Mire gondoltál, azt hitted, itt majd marhulhatsz? Itt legfeljebb csak megsemmisülhetsz b+.

j.

Scala 2010.02.18. 19:09:38

@jaegtoer: Minden komoly tudománynak saját fogalmait, axiómáit, széles körűen kimunkált teóriáit azért KELL pontosan idézni, hogy lehessen ÉRDEMI eszmecserét folytatni a SEGÍTSÉGÜKKEL.
Azaz: a fogalmi szabatosság szerintem nem cél, hanem eszköz. És belépő, menetlevél egy vitához.

Éppen ezért szánalmas megpróbálni elterelni ilyen irányba egy vitát, mert kb. - most aktuális hasonlattal - olyan, mintha egy műkorcsoláyzó nem tudja megugrani a triplaszaltót, de a jégpálya szélén, ő s a menedzsere elkezdik magyarázni, hogy nem is kell, mert a tripla, az köztudottan a duplaszaltó + kis negyedfordulatnyi pörgés.
Nem, nem az. És ahhoz, hogy olimpián valaki eséllyeé induljon szabályosan kell tudnia triplaszaltót ugrani. Like it or not.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.18. 20:19:04

Ennek örömére megyek is rettegni a Kettős Mércére. Délután is felvidított:).

jaegtoer 2010.02.18. 21:11:30

@Scala:

Feladom.
Az nem szánalmas, ha valaki keveri a nemzetiszocializmust a fasizmussal, az viszont szerinted már szánalmas, ha valaki erre rávilágít, továbbá arra, hogy a handibandi alapvető fogalmakkal sincs tisztában, aki mindennek betetőzéseként a helytelen szóhasználatot hazudja követendőnek
Passz.

Ám legyen igazad.
A te olvasatod szerint akkor akár azt is lehet állítani, hogy a zsidók üdülőtelepeken múlatták az időt a fasisztáknál az olasz tengerparton a 'Duce' meghívására, az csak véletlenszerű eltérés, hogy Itáliában koncentrációs táborokat nem találtak a szövetségesek.

Esetleg olvasd el honnan indult a nézeteltérés, és .... bár mindegy.... érteni is kellene.

Scala 2010.02.18. 21:18:20

@jaegtoer: Fúú, igazából nekem iii módszere a szánalmas, csak neked mondtam, mait melletted...
Mindegy akkor, félreérted.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.18. 21:57:47

@jaegtoer: Ne húzd fel magad:). Tényleg melletted állt ki, azért írta a korcsolyázós hasonlatot is.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.18. 22:15:47

@Bemmbemm: Azt olvastad, amikor a mocskos fideszes házmester szinte a testi épségében fenyegette az egyik posztíró édesanyját? Basszus, mint egy zs-kategóriás náci háborús propagandafilm! XDXDXD

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.18. 22:17:14

@Scala: Eddig nem gondoltam volna, hogy körünkben bárki is megközelítheti a Szijjártó népszerű(tlen)ségét, de úgy látom, iii keményen állja a sarat.

Nem is értem, hogy miért... :)))

jaegtoer 2010.02.18. 22:29:40

@Scala:

Hello Scala!

Milánóban is, és az operában is járatlan vagyok, s mivel nekem címezted, hát úgy láttam engem illet. Nem vitás, meglepett, de tragédia nem esett:-)
Hanem! ...ezért kell vigyázni a bolsikkal, kicsit nem figyelünk, idejön, ideköp, eloson, a népek meg azannyáznak: -Mé' köpködtök hé?!

Üdv.

j.

jaegtoer 2010.02.18. 22:33:52

@Bemmbemm:

O.K. (csak suttogva: a korcsolyás dolgokhoz is hülye vagyok, nem is dupla axellel jöttem vissza:-)

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.18. 23:34:45

@mefisto: ááá nem olvastam végig a kommenteket. De eldöntöttem, hogy mostantól minden nap megyek oda rettegni. Jó srácok ezek csak mehetnének kicsit kapálni is néha, mert a felesleges idiotizmuson kívül így nem fognak sok mindent felmutatni az életben.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.02.19. 01:51:32

@Bemmbemm: Az régi csapattal tök jól kijöttem, amióta bezöldültek elempébe, azóta vannak ezek a marhaságok.

levee 2010.02.19. 10:24:29

@mefisto: én se tudom mi lett velük, csalódás.

2010.02.20. 15:24:54

@jaegtoer: Te viszont kurvára okos vagy. Azt a szót is ismered, hogy Weber. Le a kalappal!

Scala 2010.02.20. 16:24:18

@jaegtoer: No problem. Velem Omár egyik kommentjénél fordult elő, háromszor olvastam félre valamit... :-D

jaegtoer 2010.02.20. 22:05:45

@iii:

Kedves iii!

Gondolnám, ha valaki három kis i-t ír nicknek, akkor pontos, ám amikor szól pontatlan. Ellenben fontos, hogy pontos legyen a szó nem csak az i-k, ebből egy jottányit sem engedek.
Mivel haláleset nem esett, javaslom, nyújtsunk egymásnak kezet, ez jobb, mintha kóstolgatsz. Hagyjuk az ebet és a karót, mindkettő elveszett:-)

Weberről szólva meg inkább szerencsés vagyok, hogy olvashattam, így tudom, hogy még mennyi olvasnivalóm van. Rendben?

j.

jaegtoer 2010.02.20. 22:07:27

@Scala:

Kedves Scala!

Akkor ezt megbeszéltük:-)
süti beállítások módosítása