HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • gigabursch: @IdomitottFoka: Ezt a beteg Hőzöngő Hőzöngevicset nem ok nélkül tettem szűrőre. Mindenbe és minde... (2024.03.29. 09:39) Magyar Péter szuperpozícióban
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Pedig ez a kérdés lényege: a hűség tipikus személyesiségbeli ügy, ezért fontos. Az csa... (2024.03.29. 08:44) Shit-show
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • gigabursch: @IdomitottFoka: Ezt a beteg Hőzöngő Hőzöngevicset nem ok nélkül tettem szűrőre. Mindenbe és mindenkibe belamar, belerúg. (2024.03.29. 09:39) Magyar Péter szuperpozícióban
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Pedig ez a kérdés lényege: a hűség tipikus személyesiségbeli ügy, ezért fontos. Az csak a halivúdi filmekben van, hogy jön a kiváló szak... (2024.03.29. 08:44) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Kevés vezető mer szembemenni a HR-rel. A normál mechanizmus: a HR előválogat, s azok közül választ a vezető. Sokéves tapasztalatom ez m... (2024.03.29. 08:43) Shit-show
  • IdomitottFoka: @Tesz vesz XVI.: "tehát akkor majdnem hitvány vagy" Csak majdnem? "nem a férfiakra, vágod?" Idióta szexizmus. "mi alapján kritizálod akkor a fideszt... (2024.03.29. 08:30) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt." Lóf@szt, a hr csak végrehajt. "A személyiség fontosabb, mint a szakértelem." Nem volt ilyen kérdés. (Amú... (2024.03.28. 19:11) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: A személyiség fontosabb, mint a szakértelem. (2024.03.28. 19:04) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: De, a HR dönt. Ez a feladata. (2024.03.28. 19:03) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) mzp (2) MZP (9) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.09.04. 20:23 Mj

A Hetero büszkeség napja

Itt van az ősz, itt van újra, vele együtt én is aktivizálódom végre. Lombrosoval már korábban fontolgattuk, hogy jó lenne egy poénos, abszolút civil hetero felvonuláson részt venni, így amikor Mefisto kolléga fölvetette az ötletet, hogy nézzünk ki a Hősök terére, örömmel ragadtam fényképezőgépet. Hamar az arcomra is fagyott a mosoly, és nem azért, mert hideg van. A továbbiakban beszéljenek helyettem a képek és a képaláírások.

 

Szállingózó jobbikosok, hungaristák és unatkozó nyugdíjasok. A képen megtalálható ősi heteroszexuális jelképünk, az Árpád-sáv és az Aryan Brotherhood emblémája is.

 

Elmondása szerint 1992-ben menekült ide a határon túlról, és azóta sem kap állampolgárságot. Viszont szorzótáblás és történelmi Magyarország térképes szórólap osztásával próbált udvarolni, amin külön megjelölte, hogy melyik számon hívjam fel. Nem fogom.

 

Koletár Csaba szervező szerint is kevesen voltak. Szerintem még a 88-as bűvös számot sem érték el.

 

Jól harmonizál a népies viselettel a zokni-szandál kombó.

 

A kislányt még lekötötte. (Reméljük, mellette az apukája és nem a férje látható.:))

 

Az egyetlen, abszolút ötlettelen transzparens. De legalább a "mocskos buzik, rohadt zsidók" típusú primitív üzeneteket nélkülözték.

 

A turul-csodaszarvas-szittya univerzum még a hetero lét kifejezésére is kiterjed.

 

A kopaszodó úriember a karján hirdeti, hogy egy nénit szeret. A háttérben Szabadságot Budaházynak feliratú pólóval tiltakozik egy tüntető, amiért a kormány a hazafit a homokosoktól zsúfolt börtönbe vetette.

 

A kislánynak maradandó kulturális élményben volt része.

 

Fontos, hogy beleolvadjanak a fás környezetbe. Nyilván a jó álcázás miatt láthattunk csak kb. 80 embert.

 

Állítólag ez nem egy jobbikos rendezvény volt. (A kerületi Fidesz is valószínűleg kétszer annyi embert tudott volna az utcára hívni.) Amíg Dóra beszél, addig Előd megadja a férfiszabójának a címét a nemzeti proletárnak öltözött szervezőnek.

 

Ne tévesszen meg minket a rengeteg normálisan öltözött ember: ezek mind turisták. 

Ők pedig a demonstrálók.

 

Novák Előd elmondása szerint "az esernyőtől való félelem" miatt szerelkezett föl Demszky-kellékkel. De kiderült, hogy jogalkotó honatyaként még a garázdaság fogalmával sincs tisztában - pusztán a megbotránkoztató jelleg miatt nevezte garázdáknak a melegeket -, és a latintudása is hiányos lehet, mivel neki a transzfesztitákkal van gondja. (Ők talán valamiféle ünneplő csoport lennének?) Előd egy igazi rétor.

 

Példakép a fiatalságnak.

 

A lánglelkű beszédektől feltüzelt tömeg kiközösítette a nemi identitászavarral küszködő kisfiút. Éppen a pulzusát ellenőrzik, hogy van-e értelme még tovább verni. (Figyelem, ez is irónia, természetesen szegény gyerek nem tehet róla.)

 

Novák Előd autója Abuval, a sofőrrel a háttérben várakozott.

 

Novák Előd még a nagynénjét is elhívta, hogy szaporítsák a tömeget. De vajon miért nem a szülei jöttek el?:)

 

Végre vége...

Vonulnak az Erzsébet térre.

 

 

A tüntetésen felbuzdulva egyesek még a házasságkötő teremig sem tudtak várni. Végül is erről szólt.:)

Talán a képaláírásokból is kiderül, hogy annyira érdektelen volt a rendezvény, hogy kénytelenek voltunk a fantáziánkra hagyatkozni, hogy ne unjuk magunkat halálra.

81 komment · 2 trackback

Címkék: budapest politika szánalmas hetero jobbik


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr912271784

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Felvonulók kérték: buzikat a Dunába! 2010.09.05. 13:07:59

Az utóbbi idők legfontosabb megmozdulása zajlott tegnap, hivatalosan "Hetero Büszkeség Napjának" nevezték. Nem hivatalosan "Ne Buzulj Felvonulásnak" tűnik a híradásokat böngészve."Hetero Büszkeség Napját" tartottak szombat...

Trackback: Ugye te is hallottál SZOTJOLA és GOMOLJA városáról? 2010.09.05. 11:14:52

Mit hághattunk meg a Tízparancsolat előtti időkben? Angyalszex! Bűn! Halál! Sóbálvány! Hághatunk-e Lót és Pónit? Landdie paródiája. „ Az óriások valának a földön abban az időben, sőt még azután is, mikor az Isten fiai bémenének az emberek leán...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2010.09.04. 21:06:10

Na, ja ezt így kár volt megrendezni. De kábé ez az egészséges, hiogy ennyien mennek el egy ilyen, a szexuális orientáltságot kihangsúlyozó dzsemborira.
Viszont az meglepivel begyített örömmel tölt el, hogy új szerzője is van a blognak, ez régebb óta így van, vagy ez az első poszt?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.04. 23:35:01

Akkor érdemes volt kimenni! :D
Legalább volt miről írni bemutatkozó posztot. :o)

2010.09.05. 09:41:28

szánalmas poszt

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.09.05. 09:48:19

ejnye, ez a sok jogász... :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.09.05. 09:58:08

Hát szerintem meg tartsanak csak nyugodtan akár lepedőbe-vágott-lyukon-keresztül-misszionárus-póz-büszkeség napot is. Gyülekezésszabadság van, véleményt lehet nyilvánítani, sokkal civilizáltabb módja a heteróság hangsúlyozásának, mint Buta-házy überbátor buziverő hőstettei.

Na mentem megünnepelni a sörivó büszkeség napját.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.05. 09:58:45

Látszik, hogy micsoda szellemi toprongyokból áll a jobbikos csürhe...
Tegnapelőtt a Váci úton elmentem egy jobbik iroda mellett. Odabenn néhány, a hajléktalan léttől már csak egy lépésnyire álló alak... no comment.

Corry 2010.09.05. 09:58:47

@HUN_Sector:
Szerintem maga a rendezvény volt eléggé szánalmas, a poszt szerzője megpróbálta menteni a menthetőt és maximumot kihozni a lényegében semmiből.

Azon persze érdemes lenne elmélázni, hogy milyen is lett volna ez a rendezvény, ha akkor tartják amikor a gyurcsány antirasszista meg egyéb dzsemborikat tartatott, elterelvén az ország gazdasági bajaitól a figyelmet. Hát én úgy gondolom, hogy akkortájt tele lett volna a Hősök tere (feltéve ha az akkori toleráns urak ezt engedélyezték volna).

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.05. 09:59:37

Mellesleg annak a patkánynak, aki kisgyereket visz ilyen helyre, törvényileg kéne kitaposni a belit.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.09.05. 10:07:05

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:

"Mellesleg annak a patkánynak, aki kisgyereket visz ilyen helyre, törvényileg kéne kitaposni a belit."

M'ér? Csak toleranciafétisre lehet vinni? Látom megy az neked :)

gofri. · http://gofriblog.blogspot.com 2010.09.05. 10:17:27

A hetedik képen az a nemzetiszínű bicikli nagyon baba....

bcrider 2010.09.05. 10:27:21

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Na ne rohogtesd ki magad mar ennyire kerlek. Buzifelvonulasra lehet gyereket vinni, ugye? Sot szerinted oda egyenesen kotelezo? "Torvenyileg kitaposni a belet" -uj fogalom... ROFL

razer 2010.09.05. 10:42:23

dórit viszont kúrnám

Melchi Zadok 2010.09.05. 10:54:50

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: sixx.... mi a fenéért kell lesüllyedned erre a szintre? vagy te lettél az index hivatásos trollja? komolyan nem értelek. mi a baj?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 10:55:42

@Corry:

Régebb óta kellene posztokat produkálnom, csak eddig nyár volt és renyheség.:) Na de úgy látszik, megérte a "böjt".:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 10:56:37

@melchi zadok:

Semmi gond, szó nélkül kiszedjük az értelmetlen anyázást.

pengusz 2010.09.05. 10:59:05

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: "Odabenn néhány, a hajléktalan léttől már csak egy lépésnyire álló alak... no comment."
Azok biztos szociológus professzorok voltak :D

valójábannemberci 2010.09.05. 10:59:56

Juli, ez jól esett így reggel. Köszi. Egyéb hozzáfűznivalóm nincs is. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 11:00:40

@AdamT:

Amúgy én nem vagyok az, van már elég a családomban meg a környezetemben.:P

nyergibergi 2010.09.05. 11:03:05

Hülye vagy te ecsém! Az, hogy kevesen voltak nem azt jelenti, hogy a buzik vannak többségben, hanem azt, hogy a normális emberek nem az utcán akarnak büszkélkedni szexuális beállítottságukkal, hanem élik az Istentől kapott normális életüket. Ez egy erősen cinikus töltetű rendezvény volt szerintem és az üzenete a részvételi aktivitástól függetlenül remélem eljutott az illetékesekhez. Te sem szervezel remélem seggny@ló büszkeség napját, pedig ha az ismerettségi köröd elmenne rá, biztosan többen lennétekm mint ezen a rendezvényen!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 11:03:09

@berciXcore:

Na a reggel szóval én is egyetértek, itt vegetálok bevérzett szemmel, 5 óra alvás után, félig kijózanodva csak...:-S

valójábannemberci 2010.09.05. 11:09:28

@Mj: Hát akkor jó reggelt, és mielőbbi regenerálódást. :)

benkoo 2010.09.05. 11:11:43

Ez a kis talika jól jellemzi novákék támogatottságát és értelmes gondolatait.
Dórát sunáznám.
Lehet azért mentek el kevesen mert sok a nemzeti érzelmű meleg?

prometheus_X 2010.09.05. 11:13:37

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: "Eggyel kevesebb náci lenne. "

Mert a bél kitaposása emberies cselekedet. Aha. Most már értem.

Egyébként a rendezvény maga szánalmas volt. Másrészt meg ha ilyenek a heterók, akkor én inkább meggondolom magamat és mégiscsak buzi leszek. Végülis ez eldöntés kérdése, csak elhatározás kell hozzá, mint tudjuk :D

Úgy is fogalmazhatnék, hogy a rendezvény nem érte el a célját, vagy inkább azzal ellentétes célt ért el. Feltéve, hogy egyáltalán bármiféle célja is volt, kivéve a 64 vármegyés köcsög beszéltetése, mert az mint tudjuk, kötelező pontja egy ilyen dolognak, ahol a "normális" (kognitív zavarokkal terhelt elméjű) egyedek gyűlnek össze.

Egyébként ettől függetlenül a meleg felvonulást is betiltanám - vagy tanuljanak meg öltözködni. Kb ennyi a baj az egésszel. Semmi szükség a cécóra, huszad annyi embernek lenne gondja a vonulgató buzikkal, ha normális ruhában lennének, nem ezekben a gej latex/bőr szarokban amik a hálószobában lehet hogy valakit felizgatnak, de a többség okádik tőle, attól függetlenül hogy hetero vagy nem. Hirtelen 10x annyi ember vállalná talán a szolidáris kíséretet is a menet mellett.

Otthon mindenki azt csinál, amit akar. A szél.jobbos otthon szabadon homofókodhat, zsidózhat és stb, a buzik meg... nem részletezem. Mindenki legyen a maga ura, amikor meg ezzel is gondok vannak, akkor talán szakemberhez kéne fordulni, nem tüntetést szervezni, azon részt venni vagy azon felszólalni.

2010.09.05. 11:16:02

@benkoo: a cigók kitoloncolása ellen meg tüntettek vagy 20-an, ennyi meg az lmp-szdsz támogatottsága. A fideszes rendezvényre akkor a kalkulációd alapján kimennek mondjuk 2000-en, ha már támogatottság...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 11:20:06

@berciXcore:

Köszönöm, pár bögre kávé csodákra képes.:)

pakesz (törölt) 2010.09.05. 11:30:39

azt hittem hogy az egyeduli hetero par ottan eload egy performanszot :)

Azördögügyvédje 2010.09.05. 11:31:00

Én könnyesre röhögtem magam a képeken, és főleg a képaláírásokon. Ország bohócainak azért mégiscsak tartsuk meg a Jobbikot.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.09.05. 11:34:25

#1 - landdie - 2009.01.06 - 19:38:27
Kérdés Bibliahívőkhöz:
Milyen borral itatták le Lótot leányai, hogy atyjukkal hálhassanak?
A tudatromboló bor és az erekció kapcsolata miként működött e korai időszakban?
Kik Isten unokái, akik kezdettől fogva híres-neves emberek voltak?
...
...ööö mit is jelent az " Istennek fiai" kifejezés a Bibliában?

Ugye nem sátángyerkőcöket...:)))
Vagy...???:)))

Baresi Boriska · http://teheneszet.blog.hu/ 2010.09.05. 11:36:25

@benkoo:
akkor talan ez a kelt teszta lany adhatna minden buzi jobbikosnak egy vankosnyi meleg pinat...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.09.05. 11:47:52

Ne feledjétek. Hazánk legnagyobb homoszexuális közössége a keresztényeké. Ez tény. Több bejegyzett egyházi formula is van ilyen.

Nem vagyok fideszes 2010.09.05. 11:48:05

"nyújtúnk"

Ezek akkora hazafiak, hogy magyarul sem tudnak. Hiába, no, ennyit a széljobb szellemi képességeiről.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.09.05. 11:49:34

@Lófasz Hadnagy: még szerencse, hogy nem általánosítasz :)

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.09.05. 11:51:21

A barátaimmal azon gondolkodtunk, hogy ki kellett volna vonulnunk támogatni szegény heterókat. Vittünk volna "Veletek vagyunk!", "Elfogadunk titeket!", "Jogokat a heteróknak!" táblákat. Csak hogy lássák, mi tényleg a "baráti jobbot" nyújtjuk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 11:54:38

@IGe:

A Biblia alapján szinte mindent bebizonyíthatunk és annak az ellenkezőjét is. Viszont a következőkben nem értem, hogy miért kellene a keresztényeket - én is az vagyok - homokos (közéjük viszont már nem tartozom) közösséggé nyilvánítani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 11:55:43

@Woofer:

Az tényleg viccesebb lett volna, mint a "Jézusnak is két apja volt".

JohnHenry 2010.09.05. 11:58:47

OFF
kedves posztoló, ez most valami vicc, hogy -6-7-800k-s képeket raksz be a cikkbe???

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 12:26:02

@JohnHenry:

Nem, teljesen komoly. Mivel az eredeti képek olyan nagyméretűek voltak, hogy föl se lehetett tenni őket, szimplán megfeleztem őket ACDSee-ben.

Off: Az anyázók még mindig repülnek. Amúgy 7 éve boldog hetero párkapcsolatban élek.:P

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 12:28:31

@Mj: Ááááá, a legcukibb trollokat vágod ki. :'( QQ TT

Ugye csak simán a kommenteket törlöd, nem perm banokat osztogatsz? XD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 12:31:21

@TaTa86.:

1 napra kivágtam, mert kaptam föntről az utasítást, hogy kíméletlenül fasizálódjak.:) A szöveg amúgy még megvan, mert olyan édi, hogy képes valaki leszbinek nézni.:))

vauvauvau 2010.09.05. 12:36:35

Túró Dóra az ősmagyar Hősök terén miért van ilyen izléstelen kurta miniszoknyában?
Mindig csak a szex?
Pfújj!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 12:38:16

@vauvauvau:

És most képzeld el, hogy Dorka életében Előd az első és egyetlen férfi.:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 12:41:44

@vauvauvau: A szexualitást hagyjuk meg a hanyatló nyugat ópiumának! :D

@Mj: Legalább építed a gonoszfasiszta imágónkat, ha már minden második troll libsinek hisz minket. XD

(Egyébként jók a képek, főleg az aláírások!)

is 2010.09.05. 12:42:08

@Corry: hál istennek a meleg büszkeség nem a szexről szól, oda várnak továbbra is százezreket, mint Berlinben, Londoban, Amszterdamban stb. nem viccelek, ha nem hiszed, tájékozódj. a meleg büszkeség emberi és polgári jogi mozgalom.

@poszt: ez Magyarország, a meleg büszkeséget nem értik (mert nem akarják megérteni, hogy itt az emberi és polgári jogról van szó, nem a szexről), és heterot próbálnak rendezni. a többség meg csak ahhoz ért, hogy unatkozzon, meg gúnyolódjon. jó lenne kicsit aktívabbnak lenni, mert az, hogy csak az aktívakat sajnáljuk le, az nem nagyon fog sehová se vezetni, semmilyen témában.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 12:51:41

@TaTa86.:

Micsoda képzavar, hogy én kifejlett rovarokat hoznék létre...:) Amúgy voltam én már nácifasiszta Horthy-mosdató, klerikálreakciós, judeobolsevik provokatőr és cigányfajvédő libsi is, úgyhogy elfér mellettük még ez a leszbi jelző is.:) Én meg addig is maradnék tisztelettel k. und k., mármint keresztény és konzervatív.:P

Corry 2010.09.05. 12:56:47

@is: Egyetértünk, nem a szexről szól. Én sem írtam a szexről, olvasd el újra, kérlek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 13:04:42

@is: Ha értenék Magyarországon, akkor nem 100 kopasz dobálná őket, hanem 100ezer polgár...
Nagyon nem akarok odajutni mint London és Berlin.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 13:05:00

@is:

A többségnek semmi baja nem lenne a "meleg polgárjogi mozgalommal", ha kulturáltan és ízlésesen vonulnának fel, nem szándékosan provokálva másokat.
A hetero rendezvénynek is lett volna értelme, ha a melegfelvonulással egy időben - természetesen jó távol tőle - tartják meg, kicsit más körítéssel. És lehet, hogy te csak a polgárjogi kategóriát vetted észre, de a melegfelvonulás jóval tágabb üzenetet hordoz ennél: rendszerint az SZDSZ (főleg az Új Generáció) kapott az alkalmon, hogy még ízléstelenebbé tegye, ezzel is közvetítve, hogy Budapesten a szélsőséges liberalizmus az úr. (Értsd: önmagában nem a liberalizmus szélsőséges, hanem ez a fajta liberalizmus szélsőséges.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 13:10:01

@TaTa86.:

A dobálással abszolút nem tudok egyetérteni. Viszont ha az ellentábor igazán meg tudna szerveződni, sokkal hatásosabb lenne élőláncot alkotni a kordon mellett, és hátat fordítva rájuk sem nézni. Mondjuk így is szánalmas volt, hogy gyakorlatilag senki nem volt rájuk kíváncsi a hermetikusan elzárt Andrássy út környékén.

punciuspilatus 2010.09.05. 13:29:01

@Mj: remek ötlet a hátatfordítás, kicsit dőljetek is előre :D

tudi 2010.09.05. 14:05:16

Hát ez elég szánalmas volt no. Amúgy én sem vagyok ezeknek az utcai dzsemborik fő támogatója. A szexualitás mindenki magánügye. A Mandineren írta valaki és én is egyetértek vele: Az Andrássy-út a a közlekedésre való, nem felvonulgatásokra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 14:13:50

@punciuspilatus:

Nekem nincs félnivalóm ebből a szempontból, kivéve, ha bármilyen segédeszköz van a leszbiknél.:P

punciuspilatus 2010.09.05. 14:36:47

@Mj: ne felejtsd ki a biszexeket!

ZéBé 2010.09.05. 14:47:55

Tudja valaki, hogy milyen márka az az autó a 17. képen? Olyat akarok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 15:15:32

@punciuspilatus:

Sőt, a transzneműeket se hagyjuk ki.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 15:17:43

@ZéBé:

Fogalmam sincs, de én inkább egy Maybachot választanék.:)

bryan 2010.09.05. 15:40:19

@Mj:
A történelem során az ilyen utcai felvonulások mindig szokásban voltak, a Saturnáliáktól, a karneválokig, még a középkorban is megvolt a legtöbb helyen és időben az a nap, amikor az ünneplők megszabadultak a gátlásaiktól, kimentek az utcára, jól érezték magukat, berúgtak, volt aki összevissza szexelt, mások meg abban lelték örömüket, hogy a végítéletről prédikáltak. Mostanában a nyugati városokban a melegfelvonulás, meg esetleg a Love Parade tölti be ezt a szerepet.
Ezeknek a felvonulásoknak a sztárjai mindig is a különcök voltak. Ez egy teljesen normális dolog, hozzátartozik egy nagyváros életéhez, egészségesebb közösséget teremt. Ugyanez falun is megvolt, bár ott kicsit máshogy zajlott le, mert nehéz volt elkerülni az ismerősöket.
Szerintem a melegfelvonulásról egy normális helyzetben pont a polgárjogi vonalnak kéne eltűnnie, arra kéne egy másik időpontot találni, amikor normális ruhában normális emberek elmondják, miért is akarnak örökbefogadási, meg más jogokat. A melegfelvonulás meg legyen buli. Nem csak a melegeknek, hanem azoknak, akik jól akarják magukat érezni, egy olyan közegben, ahol nem számít, honnan jöttek, csak az, hogy együtt vannak, süt a nap, vagy éppen esti szellő lengedez és folyik a pia, mindenki táncol, mindenki lát jó csajokat, jó pasikat, jó androgünöket, meg transzvesztitákat ki-ki ízlése szerint.
Amikor a melegfelvonulásról, meg sok más témáról szóló kommenteket olvasok mindig a puritán definíciója jut eszembe, amit valahol olvastam, de most nem találom:
"A puritán olyan ember, aki kínzó fájdalmat érez, ha azt látja, hogy valaki jól érzi magát."

Corry 2010.09.05. 16:33:08

@bryan:
Ez így még talán rendben is lenne, de azért itt nálunk más volt a helyzet.
Nálunk a közutálatnak örvendő politikusok is a buzik között vonultak és hát ők mint a buziparádé "sztárjai" nem különcöknek számítottak, hanem olyan embereknek, akiket a köz a pokolba kívánt (lásd a későbbi választás eredménye) és akik függetlenül mindentől olyan értékrendet akartak meghonosítani, amit TŐLÜK a nép nagy része akkor sem fogadott volna el, ha abban még valami jó is lett volna.

Az idei melegfelvonulásnál nem volt már nagyobb balhé, érdekes nemde?? Azért volt itt még egy szösszenet, hogy a rendőrség a melegeket is felszólította, hogy a közszemérem megsértésétől óvakodjanak...

bryan 2010.09.05. 17:22:19

@Corry:
"Nálunk a közutálatnak örvendő politikusok is a buzik között vonultak"
Sajnos. Lehetett volna máshogy is.
" Azért volt itt még egy szösszenet, hogy a rendőrség a melegeket is felszólította, hogy a közszemérem megsértésétől óvakodjanak..."
Basszus, szerintem ez nagyon gáz volt. Igazi tradicionális kádárrendszer szaga volt a dolognak. Ha nem érted miért, nézd meg a google-ban a rosszemlékű Budapest Parádéról készült képeket, vesd össze a tavalyi, vagy az idei Pride-on készült képekkel. Érdekes, ott nem volt ilyen felszólítás.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 18:44:00

@bryan: Igen, a középkorban is voltak búcsúk, amik úgy néztek ki mint a mostani Sziget, csak kevesebb hangemberrel.
Pl több gyilkosság volt. XD

Viszont nagyon fontos, hogy az akkori ereszdelahajam bulik valami pozitív, hasznos dologhoz kötődtek. Esküvő, aratás stb, és nem a devianciát ünnepelték.

bryan 2010.09.05. 19:27:59

@TaTa86.:
Nem hiszem, hogy mondjuk a velencei, vagy a riói karnevál, valami pozitív hasznos dologhoz kötődtek volna, egyébként meg az apropó kb. mindegy.
Szerintem a tolerancia van olyan fontos érték, mint a középkori, vagy az ókori értékek legtöbbje.
De mondom, nem az apropó a lényeg, hanem a rejtett cél, ami végigkíséri az emberiséget. A gőz kieresztése az utcán, az egész város, falu, vagy kerület közös, rendszeres, hagyományos bulizása.
Ahogy a Robin Hood, a fuszeklik fejedelme című filmben mondta János király:
"Holnap lesz egy esküvőnk, vagy egy akasztásunk, mindegy, lényeg, hogy buli legyen." :)

Corry 2010.09.05. 20:18:55

@bryan:
Hát itt sokféleképpen lehetett volna máshogy. Ha egyszer politikus vagyok, nem flangálok a buzik között. Végülis ez is egy megközelítés. Ha egyszer közutálatnak örvendő politikus vagyok, akkor lemondok idejében és utána a kutyát nem érdekel, hogy flangálok -e a buzik között, vagy senem. Ez is egy szimpatkus megközelítés nemde? Ha közutálatnak örvendő politikus vagyok és az ország nagy bajban van, akkor azzal foglalatoskodom a felvonulás helyett. Nem ragozom tovább...

Azt, hogy kerüljék a közszeméremsértést, az meg miért baj? Jobb lett volna, ha ott koitálnak felszabadultan az Andrássy úton? Avagy azt már azért mégse? Mert ekkor már az egész nem csak az orientáltságról szólna és a kíváncsi gyerekek olyasmit látnának, amit azért nem kéne. Ennek vannak természetesen fokozatai, a lényeg az, hogy nem lenne szerencsés ha közterületen ilyesmit láthatnának.

is 2010.09.05. 20:20:10

@Mj: jaj, te is a híradóból nézed azt a két hosszú snittet, amin pontosan 3 transzvasztita be van öltözve? voltál már Berlinben, Amszterdamban, Londonban, ahol a KÖZÖNSÉG jórésze is beöltözik ugyanígy, mert ez egy KARNEVÁL? és Rioban meg félmeztelen nők riszálják magukat hetekig, az feltűnt? a TV persze a sokezer 'normálisan' öltözöttet, aki nyugodtan vonult, max. 3 másodpercig mutatta.

nehéz ügy ez, ha nem a tényekre, hanem hitekre alapozod a világnézeted.

Hannibal22 2010.09.05. 20:57:17

Szia! Ideje volt már aktivizálódnod!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 21:09:54

@bryan: "Szerintem a tolerancia van olyan fontos érték, mint a középkori, vagy az ókori értékek legtöbbje. "

Ebben akkor egyetértünk. De Londonban és Berlinben már nagyon nem a toleranciáról szól a dolog. Tolerancia azt jelenti magyarul, hogy "tűrés". Nem szereted, hogy van, nem örülsz neki, de elviseled. Én támogatom a buziság "tűrt" kategóriába helyezését, a tiltani elég beteges dolog, de támogatni még betegesebb.

A normális az lenne, ha Streigt Pride lenne össznépi ünnepség, ahonnan egyébként a buzikat sem rugdossák ki. Pl a riói karnevál pont ilyen.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 22:03:07

@bryan:

Én nagyon örülök, ha valaki jól érzi magát, de ugye te sem örülnél a szadista sorozatgyilkosok, a pedofilok vagy az állatkínzók nyilvános bulijainak, ha épp a "különc mániáikat" akarnák népszerűsíteni?;-) (Szándékosan erős a példám.:P)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 22:06:18

@is:

Peched van, tavaly is fényképeztem a felvonulást, ott voltam közöttük. És abszolút nem érdekel, hogy máshol milyen felvonulások vannak, mert én itt, Budapesten élek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 22:06:54

@hannibal22-73:

Ne is mondd, a szájtépőn nincs is admin felületem.:-/

bryan 2010.09.05. 23:46:03

@TaTa86.:
Gondolom straight pride-ot akartál írni...
@Mj:
Ebben az a különbség, hogy az általad felsoroltak ártanak másoknak vágyaik kiélésével. A nekrofilok jó példa lenne, nem ártanak közvetlenül élő embereknek, de nagyon veszélyes fertőzések, és kegyeleti okok miatt mégsem mondanám őket ártalmatlannak, inkább undorítóaknak. Nehéz értelmes okot találni, ami alapján bele lehet kötni a pride-ba a liberális (gyengébbek kedvéért: liberális =/= SZDSZ) minimum megtartásával.
Felőlem lehet olyan felvonulás is, ahol az egész város bulizik, meg van egy-két szivárvány kamion is, de ha külön akarnak egy ilyet szervezni, akkor senkinek nincs joga azt mondani az erkölcsi piedesztáljáról, hogy azt hogyan tegyék. Vannak hatályos törvényeink, azt be kell tartaniuk, ezen felül bárkinek megkövetelnie ilyenkor bármit, saját szerepének naiv túlértékelése.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.05. 23:55:37

Jók a képek. A képaláírások meg brutálisak! :P
Elődöt ki öltözteti? Vagy ez a játszósruhája?
Sárga Audit vinném magamnak.
Ja, és lemaradt a Kalapács kapucnis pulcsiban tüntető lurkó.

Még több ilyet!

renevol 2010.09.06. 10:52:55

Fölülről a negyedik képen szegény kislányon már látszik, hogy a jobbikos agresszív búvalbaszottság sajnos öröklődő betegség. Sterilizálni kéne a jobbikosokat, hogy ne szaporíthassák tovább szar ártalmas kisebbségüket. És még mi fizetjük a GYEST az ilyenek után, meg a hajléktalanszerű jobbikos idióták segélyét, nyugdíját!

Jajj, most hirtelen jobbikos retorikát használtam? Ajjajj.. fertőző! :)

Tetszenek a képaláírások, gondolom jól megragadták a lényeget. (Nem igazán van mit félremagyarázni egy ennyire szellős és eseménytelen valamin.) Szerintem egyébként pont ekkora támogatottsága van a Jobbik összes faszságának, mint ahányan itt is voltak. Reméljük, a kormány/kormánypárt továbbra is szépen kirekeszti ezeket az idiótákat, "a magyar nemzet testén élősködő gennyes parazita daganatot". Jajj, már megint... megtámadott a fertőzés! :)

(Ugye tudjuk, hogy a Jobbik a poszt-szovjet Oroszország hatalmi törekvéseinek eszközeként jött létre. Korábban a beépített komcsikat, manapság a beépített nácikat pénzelik. Vagy ez csak egy, a Jobbik-betegség következtében megjelenő összeesküvéselmélet? :))

Amit viszont én soha nem értettem, sem a meleg, sem a heteró büszkeségnél, sem a magyarkodásnál: Büszkének én olyan dolgokra vagyok büszke, ha elérek valamit. Ha befektetek időt, energiát, és elérek egy kitűzött célt. Olyat, amire nem mindenki képes. Büszke lehet az ember pl. egy sportteljesítményre. Büszke lehet az ember pl. egy megszerzett diplomára. Büszke lehet az ember pl. a gyerekére, ha a jó nevelés következményeit látja. De hogy a szexuális orientációjára, vagy arra, hogy hova született... ez annyira sekélyes, semmitmondó dolog... Az én szememben, aki ilyesmi dolgokra büszke, az nem ér túl sokat. Ez ilyen bulvármédia-szint, amikor a semmit ünneplik a semmilyen eredményt el nem ért, semmiből jött és semmibe eltűnő "sztárok", akik maximum egymást tartják sztárnak, meg a tévébámuló hipnotizált unter-IQ-s agyhalottak. Ahol már arra is büszkének lehetne lennem, hogy kék a szemem vagy jobbkezes vagyok, hát az egy elég izé. Pláne erre felvonulást szervezni. Szóval én ezeket a csodabogarakat soha nem értettem.

bryan 2010.09.06. 15:15:32

@renevol:
"Büszkének én olyan dolgokra vagyok büszke, ha elérek valamit."
Itt benne van a szóban a dac is. Nem arra voltak büszkék a melegek akik elkezdték a felvonulásokat San Franciscóban, hogy melegek, hanem arra, hogy ezt felvállalták, ki mernek állni, az atrocitások, a várható negatív diszkrimináció ellenére is (a hetvenes évek USA-ja nem összekeverendő a maival). A nemzeti büszkeség kifejezés is abból a korból származik szerintem, amikor kiállni a nemzeti elkötelezettség mellett hátrányokkal járhatott. Később aztán ez a kifejezés megmaradt, a rendezvény nevét is változatlanul hagyták. Magyarországon aki nyíltan felvállalja, hogy meleg, elmegy egy ilyen felvonulásra annak van mire büszkének lennie, nálunk sajnos ez nem kockázatmentes dolog, (lásd a fogalmatlan tahókat a 2008-as felvonulás környékén).
@TaTa86.:
Nem gáz, volt olyan ismerősöm, akire furcsán néztem, amikor azt mondta, mostantól street age lesz nála. Gondolkoztam, mit jelenthet ez, míg rá nem jöttem, hogy straight edge lesz az, valamiért magyaroknál nem megy ez a straight dolog. :)

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.09.06. 16:13:33

@bryan:

de pont ez a lényeg, hogy sokak szerint ennek vállalása sem tölthet el senkit büszkeséggel

lehetne alkoholisták büszkeségnapja, vagy sikertelen öngyilkosságot elkövetettek büszkeségének napja is

itt az a lényeg, hogy maga a homoszexualitás nem olyan dolog, amit nyíltan vállalni kéne... ha már így alakult, akkor otthon, csendben és akkor nincs semmi gond

a homoszexualitás nem vallás, nem világnézet, egyszerű nemi orientáció... a pisi/kaki szexet kedvelők sem bűnözők, mégsincs büszkeségnapjuk és jól is van ez így

renevol 2010.09.06. 17:11:28

@AdamT: Akkor fogalmazok másképp: felőlem természetesen vonulgathatnak az ilyen-olyan csoportok a "büszkeség" zászlaja alatt, legyen az meleg büszkeség, vagy fehér büszkeség. De hogy rajtuk kívül mindenki más idiótának nézi az ilyeneket, az is hótziher. Rokonszenvesebbek, elfogadottabbak nem lesznek ettől senki kívülálló szemében. (Pedig számomra szimpatikus társadalmi fejlődési irányvonal-morzsa lenne, ha a melegekkel szembeni állítólagos diszkrimináció megszünne - hát így nem fog, az tuti.)

Amúgy minden olyan csoport rendezzen magának büszkeség címszóval felvonulást, akik valaha a történelem folyamán diszkriminálva voltak? Hát, minden napra 2 büszkeség menet, kemény világ lenne... (Ráadásul, utalva a külföldi példákra, ahol már állítólag nagy bulik ezek a pride-ok, mindenki beöltözik transzvesztitának, stb, Berlin, Amszterdam.. na ott aztán meg pláne baromi nagy dolog lehet vállalnia melegségét valakinek, jogosan lehetnek büszkék rá, tényleg...)

Az a nemzeti szalagos bicaj nagyon keményen néz ki a képen! A férjnek még a pöcse is be van tekerve gondolom. Büszke rá, hogy magyar, és őket látva most már én is.

Ugyan nem tudom pl. az USÁ-ban mikor lehetett ilyen korszak, amikor "kiállni a nemzeti elkötelezettség mellett hátrányokkal járhatott", mindenesetre az ottani "büszke vagyok rá, hogy amerikai vagyok"-arcok biztos meg tudják mondani. Meg a fehér büszkeség szkinhedjei is biztos a fehérek dél-afrikai elnyomása elleni nemzetközi emberi jogi mozgalom aktivistái, csak valamiért ezt soha nem vállalják fel. (Majd biztos lesz ilyen büszkeség-nap is, azt ezt felvállaló szkinhedek büszkeségének napja. :))

Egyszóval nem, szerintem az ilyesmi pusztán nettó hülyeség.

renevol 2010.09.06. 17:12:17

Bocsi AdamT, nem neked ment az előző hsz, hanem bryan-nek.

bryan 2010.09.06. 19:32:37

@AdamT:
"ha már így alakult, akkor otthon, csendben és akkor nincs semmi gond"
Ööö már bocs, de ki vagy te ehhez, hogy ezt mondd? Lehet, hogy ez a többség véleménye, de ne keverjük a demokráciát a többség diktatúrájával.
@renevol:
"na ott aztán meg pláne baromi nagy dolog lehet vállalnia melegségét valakinek, jogosan lehetnek büszkék rá, tényleg..."
Gondolj bele a helyzetbe, milyen kemény lehet ezt felvállalni a családod előtt, úgy, hogy eközött és mások átverése között választhatsz.
"Ugyan nem tudom pl. az USÁ-ban mikor lehetett ilyen korszak, amikor "kiállni a nemzeti elkötelezettség mellett hátrányokkal járhatott", mindenesetre az ottani "büszke vagyok rá, hogy amerikai vagyok"-arcok biztos meg tudják mondani"
Az USA-ban kevésbé terjedt el a national pride kifejezés talán nem véletlenül.

AdamT · http://durva.blog.hu 2010.09.07. 09:09:35

@bryan: jajj

a demokrácia pont a nép uralmát jelenti, tehát de bizony, a többség diktatúrája a demokrácia :) amit Te idekeversz, az nem más, mint a liberalizmus, ami viszont nem a többség akaratának a megnyilvánulása...

tehát... ha valós demokrácia lenne, akkor bezony a melegek nem vonulhatnának, de mivel ez egy áldemokrátcia, (sokkal inkább olgirachia), ezért a többség akaratának ellenére is lehetne kakipisiszex felvonulás is

hurrá

bryan 2010.09.07. 21:14:32

@AdamT:
Maradjunk annyiban, hogy hibáztam, pontatlanul fogalmaztam. A demokrácia alapállapotában tényleg a többség diktatúrájaként is felfogható, csak úgy már sehol a világon nem működik (esetleg helyi szinten, de ott is korlátok közé van szorítva a magasabb, állami vagy megyei szint által). Hidd el, te sem szeretnél mindenben a többséghez alkalmazkodni.
Nagyon hamar rájöttek arra, hogyha a kisebbségeket nem védik, akkor abból csak polgárháború lehet.
A liberális demokrácia elég falsul hangzik egyébként, jelenleg például Magyarországon parlamentáris demokrácia van.
süti beállítások módosítása