HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt." Lóf@szt, a hr csak végrehajt. "A személyiség fontosabb... (2024.03.28. 19:11) Shit-show
  • Tata86: @Tesz vesz XVI.: "hont andrás zsíros pozicióit nem sajnálod?" Milyen zsíros pozícióit? :D Btw: s... (2024.03.28. 14:12) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt." Lóf@szt, a hr csak végrehajt. "A személyiség fontosabb, mint a szakértelem." Nem volt ilyen kérdés. (Amú... (2024.03.28. 19:11) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: A személyiség fontosabb, mint a szakértelem. (2024.03.28. 19:04) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: De, a HR dönt. Ez a feladata. (2024.03.28. 19:03) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nincs ilyen dichotómia, egyébként sem a hr dönt arról, hogy kit alkalmaz egy cég. Amiről mi beszéltünk: fontos-e hogy val... (2024.03.28. 17:12) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: A cég kénytelen alkalmazkodni, mert jön pl. a bojkott. Szóval bizony érdekli a céget mi az alkalmazott politikai álláspontja. Az ideális... (2024.03.28. 15:54) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Kérdezz meg egy HR-est, ki a jobb munkaerő: - beilleszkedni képtelen jó szakember, vagy - közös munkára alkalmas nem olyan jó szakember? (2024.03.28. 15:51) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Dehogynem. Folyamatosan ezt csinálják. Annyiban igazad van, hogy a woke őrülettel valóban ugyanez a mentalitás jött be az... (2024.03.28. 15:38) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) dk (1) DK (4) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.10.11. 15:33 TaTa86.

Válogatott és a szurkolás

Régen láthattunk már a magyar fociválogatottól parádés játékot, igaz ezt San Marino ellen produkáltuk, de én még emlékszem a Liechtenstein elleni 0-0ára, szóval ez is valami.
Magáról az eredményről, és az esélyeinkről nem nagyon akarok írni, egyrészt "nem értek a focihoz", másrészt nem tartozik a blog profiljába, annál inkább egy érdekes szurkolói viselkedési forma.

Leltár és esélyek

Úgy érzem, nagyon régen nem volt ilyen erős válogatottunk. Ez persze nem jelent túl sokat, hiszen a magyar futball az utóbbi 2 évtizedben igen látványosan haldoklott, de mégis...
Svédországtól idegenben kikaptunk, ez reális. Moldovát vertük ami jó. Az igazi vizsga a finnek elleni találkozó lesz, akik egyrészt papíron jobbak, mint mi, másrészt haza pályán játszanak, harmadrészt 0 pontjuk van, szóval, ha akarnak még valamit az EB-n akkor ellenünk kell megmutatniuk.

A támadó szekciónk az, amivel ténylegesen elégedett vagyok. Nem arról van szó, hogy van egy Geránk, aki talán villan egyet, és akkor lövünk egy szépítő gólt. Koman, Dzsudzsák, Rudolf és Szalai ténylegesen jó, ha nem is klasszis, játékosok. (Bár mindegyikük nagyon fiatal, szóval semmit nem zárhatunk ki.) Ráadásul még ott van talonban Németh és Balajti is.
Ez azt jelenti, hogy függetlenül attól, hogy esetleg egyik-másik támadónk rossz napot fog ki, a válogatottunk ténylegesen gólerős lehet.

Ami ellenünk szól, az a legfeljebb közepes gyenge kettes védelem. Megnéztem a két EB selejtezőt, ahol szóhoz jutott a hátvédsor is, és mit mondjak: katasztrófa. A 3ból 2 gól tiszta potya volt, ráadásul Moldova játszi könnyedséggel alakított ki ziccereket, amiket szerencsére rendre elpuskázott. De a lényeg: egy nálunk gyengébb csapat, nem éppen Messivel, Viaval, Ibrával és Podolskival felálló csatársora simán lőhetett volna 3 gólt is.

Ez azért nagyon kínos, mert a mai futball lényegében a védekezésről szól. Egy intakt védelemmel felálló harmatgyenge Svájc is képes volt legyőzni a későbbi világbajnok spanyolokat. De emlékezhetünk a 2008as EB győztesére, a klasszis teljesítménytől fényévekre álló görögökre is. A recept egyszerű: ha nem kapsz gólt, veszíteni sem tudsz.
Éppen ezért nagy kérdés, hogy mit tudunk alkotni a finnek ellen. Ha sikerül idegenben dominálnia a támadósorunknak a papíron jobb ellenfelet, és nem kapunk potyát, akkor nyerünk. Ha Komanéknak folyamatosan hátra kell sandítaniuk, nem mernek előre menni, kifáradnak a hátrasprintekben a hátvédek bénázása miatt, akkor esélyünk nincs. (Ez utóbbi a valószínű.)
De mint a bevezetőben említettem, nem erről akartam írni elsősorban...


Dementorok

... hanem a focival foglalkozó blogokat ellepő dementor trollokkal, akiknek jobb dolguk nincs, minthogy folyamatosan figyelmeztessék a T. Szurkolókat, hogy nemhogy az optimizmus, az "elbizakodottság", a "nagyképűség" bűnébe essenek!
Ez az ártalmas troll, mindig megjelenik, ha valaki olyasmit mert leírni, hogy "Ez az! Végre vannak csatáraink!" vagy "Ebből a Komanból még lesz valami!" esetleg "Kezd összeállni a csapat, na mibe,  hogy kijutunk a vébére!". Mi az, hogy megjelenik!? A kommentek több mint felét ők adják! Sőt olyan is van, hogy az összeset...
A jelenség azért roppant érdekes, mert én a magyar focival foglalkozó elbizakodott embert még életemben nem láttam.

Hogy visszakanyarodjunk a politikához: érdemes megfigyelni, ahogyan itt is előkerülnek a ballibeknél rendszeresített panelek. Például az "objektivitás". Objektivitás nélkül a dolgozó egy tapottat se megy! Az kell a magyarnak! Kár, hogy ez az objektivitás egyébként az esetek 99%-ában kimerül zsigeri pesszimizmusban, és ellendrukkerkedésben.
Olyan nincs, hogy a válogatott sikert ér el, vagy pozitív irányban változik! A sikerről meg kell magyarázni, hogy nem siker, a bukásnál pedig fölényesen mosolyogva kell mutogatni, "Na ugye, hát nem megmondtam!". A magyar fociban egyszerűen elképzelhetetlen a fejlődés! Ha magasabbra jutunk, annak egyetlen oka, és következménye kell hogy legyen: így nagyobbat esünk.

Megfigyelhető, hogy az objektívak érdemi információval képtelenek előállni. Hülyének nézve mindenkit, csak trivialitásokat képes egy kicsit elsötétítve az olvasók elé tárni. (Pont úgy mint a politikai témáknál, ahol például a HTM kapcsán ezredszer is le kell írni, hogy nem lenne jó ma megtámadni Erdélyt. Nem mintha ezt bárki javasolta volna...)
Az U20as vébé alatt például szükségesnek érezték naponta, minden új cikk, minden új poszt alá beírni, hogy ez nem igazi vébé, és nem jelent semmit. (Hogy ehhez Messi pl mit szól, az egy másik kérdés...) Tudjuk. Felfogtuk. Nem vagyunk retardáltak. Sőt, holnap is tudni fogjuk, de még jövő héten is! Ez olyan, mint ha lottózó ismerősünket felhívnánk a számok kihúzása előtt, hogy ugye tisztában van vele, hogy a telitalálatra 1:49millióhoz az esélye, vagyis a rohadt életben nem fog jelentős összeget nyerni, ha mégis, akkor valószínűleg lelkileg fog belerokkanni...  Csak azért, mert nem akarjuk, hogy szomorú legyen a húzás után.

A dementor minden igyekezete arra irányul, hogy megmentse az ártatlan, hamvas lelkeket a csalódástól. Úgy látszik ez a sérült embertípus egyszerűen képtelen felfogni, hogy mit jelent az, hogy szurkolás, és hogy mi az értelme.


De segítek: a szurkolás lényege, hogy egy közösség felfokozott lelkiállapotban vár egy eseményt, ami közben EGYÜTT drukkolnak, és ami után vagy EGYÜTT sírnak, vagy EGYÜTT nevetnek. Ez azért jó, mert segít közösséget formálni, plusz az esetleges vereség egészséges elviselése, feldolgozása nemesíti a lelket, a győzelem megélése pedig az egót növeli.
Ettől a felfokozott lelkiállapottól óvni a szurkolót, lényegében pont a meccs értelmét veszi el. (Mivel szakmailag tényleg nem nagyon van bennük túl sok látnivaló...) Ennyi erővel lehetne nézni 90(+15) percig a fehér falat, majd utána megtárgyalni, hogy nahát, még mindig fehér, és szerintem holnap is az lesz...

Ez a poszt most talán szőrszálhasogatásnak tűnhet... Hát minek kell ilyen hülyeséggel foglalkozni, mikor árad a vörösiszap?! De meggyőződésem a társadalom ilyen kicsiségek miatt működik, vagy nem működik. Nem győzöm hangsúlyozni: jelen pillanatban a legnagyobb idült problémánk a társadalom teljes atomizáltsága, elbizonytalanodottsága, meghasonlottsága! Ez az ami látszik impozáns helyezéseinken a depressziót, alkoholizmust, öngyilkosságokat vizsgáló nemzetközi vizsgálatokon is.
Ennek egyfelől indikátora az ilyen szurkolói viselkedés, másfelől ez egy ördögi kör: a zsigeri pesszimizmus, a "Nekünk semmi sem sikerülhet!" hozzáállás az ami még mélyebbre lök minket...

Az ilyen trollokat nem az zavarja, hogy esetleg koppanunk, mikor földet érünk. Neeem, tudja jól(, ugyanis ő sem hülye), hogy ennyit azért kibír az ember, másrészt mindig jól szórakozik, mikor a szomszéd tehene megdöglik. Amitől valójában fél szegény polgártársuk az pont a siker, és a pozitív érzelmek: a hit, a bizalom, az optimizmus.

Szóval a magam részéről megint tiszta szívvel fogok szurkolni! Akkor is, ha csoda történik és bejutunk az EB-re, vagy bravúrral megcsípjük a 3. helyet, akkor is, összeomlik a csapat, és Moldova mögött végzünk!
Hangos üdvrivalgásban török majd ki, ha gólt lövünk, és felháborodottan fogok *******ozni, ha megint potyát kapunk!

És persze: CSAK AZÉRT IS KIJUTUNK AZ EB-RE!!!

73 komment

Címkék: foci depresszió társadalom eb troll dementor


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr692363072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molaris 2010.10.11. 17:07:43

TaTa!!
"Régi mesékre emlékszel- e még?"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.10.11. 21:52:54

Nagyon sajnáltam, hogy pénteken el kellett adatnom a jegyemet, mert azelőtti szombat óta borzasztóan beteg voltam.:( Én a magam részéről hihetetlen élménynek tartom a szurkolást, és a magyar-görög óta minden válogatott meccsre ki is megyek. Ráadásul a pályán lévő srácokat is óriási energiával tölti el, amikor elemi erővel ordítjuk, hogy hajrá magyarok, ebben a 8-0-ban a közönség is benne volt. A fanyalgók pedig nem tudják, hogy milyen lelki élmény az összetartozás, a közös sikerünkért való teljes odaadás és a kitörő gólöröm, amikor minden porcikádban felszabadult örömöt és büszkeséget érzel. (Ezért nem értem egy barátomat, aki él-hal a Debrecenért, de Egervári miatt meg nem jön ki válogatott meccsekre.:( )
Amúgy Juhász Rolandot most választották az évtized magyar játékosává, aki már számtalanszor bizonyította, hogy nagyszerű védő. (Persze San Marino ellen is hibázott az egyetlen idegen szöglet után, mert azért ő is szokott.:))

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.12. 17:20:07

@Mj: Hát az tényleg pech!

"Amúgy Juhász Rolandot most választották az évtized magyar játékosává, aki már számtalanszor bizonyította, hogy nagyszerű védő. "

Sajnos a védelemben nem elég egy ember... Mindegyiknek hibátlanul kell játszania, végig a mérkőzésen.
Az utóbbi 3 meccsen 1 gólt szabadott volna kapnunk, ennyivel tényleg jobbak a svédek. De simán kaphattunk volna 5öt is, ha a moldávok egy kicsit szerencsésebbek és profibbak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.12. 19:26:41

BAZEEEEEEEEEEEEEE!

Mekkora meccs volt!

Koman, Szalai, Dzsudzsák!!!

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.12. 19:32:51

Ennyit a trollokról... Tisztességes mérkőzésen 1-3 a finnek ellen. (A tisztességtelenen meg 1-2, de mindegy.) Erre inni kell.
Dzsudzsák végre lőtt egy normális gólt, mér évek óta erre várok!
Koman(L).

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.12. 19:59:09

@[Lombroso]: Ivásról jut eszembe az ivás... Most jut eszembe, hogy van itthon barackpálesz!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.10.13. 02:37:32

@TaTa86.:

Hibátlanul csak a Jóisten tudna játszani.;-) Egyébként meg, ha a középpályásaink "működnek", máris alig lesz éles helyzet a 16-os környékén.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.10.13. 02:38:59

@TaTa86.:

Hmm, nálunk is maradt még egy kis délvidéki barack, de az orgoványi meggyből is még majdnem fél liter van. Nem is beszélve a székelyföldi szilváról, hmm...:) Mikor iszunk?:)

molaris 2010.10.19. 09:14:04

@Mj:
Kérek értesítést, hogy mint szakértő végigkóstolhassam és véleményt mondhassak e nemes italokról.
Természetesen ingyen. Egy a probléma, nehezen döntök, így a mennyiség sem lényegtelen.XDXD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.10.19. 12:17:24

@molaris:

Pont ezt akartam megnézni tegnap.:) (Régebben Milan-drukker voltam, így külön örülök.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.10.19. 12:19:20

@molaris:

Ha hozol piát cserébe, simán.:) Tényleg, összehozhatnánk egy blogtalit is, nem?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.10.20. 00:03:19

@Mj: Akkor most nem örülsz. XD

"Ha hozol piát cserébe, simán.:) Tényleg, összehozhatnánk egy blogtalit is, nem? "

Dede, mondjuk egy Párkány az most befigyelhetne...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.10.20. 00:09:58

@TaTa86.:

Hát nem, rég láttam ennyire szutyok mérkőzést - szuperrangadó, hát persze -, ilyen gagyi gólokkal.:-/

Simán, csak legyen emberi idő.:)

Bloodscalp 2011.01.20. 00:39:41

ha kijutunk az EB-re leszopom a teljes blogszerző (?) gárdát:)))))

Ria-ria.....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 00:56:30

@Bloodscalp:

Én nő vagyok, hímnemű bloggertársaim nevében persze nem nyilatkozhatok.:)

Bloodscalp 2011.01.20. 11:12:22

@Mj: ééééss?:))) az élményt amúgy is csak nőkkel tapasztaltam eddig:)

kár reménykedni-legyél realista

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 15:39:18

@Bloodscalp:

Csakhogy itt te vállalod a nő szerepét.:P

A realitások talaján maradva, a válogatott 20 éve nem szerepelt ilyen jól, mint most, tehát 20 éve most van a legtöbb esélyünk arra, hogy kijussunk.

Bloodscalp 2011.01.20. 15:52:24

@Mj: veled szemben?:) egyefene...szóval ha nem jutunk ki akkor...

ezt ugye nem gondolod komolyan hogy ez 20 év legjobb csapata?:) más részről még "nem értek a focihoz"cikkben is vannak releváns mondatok...szellős védelem stb, kis válogatottunk mindig is megremegett ha tét közelbe került...lehet gerázni/dzsudzsákozni de hogy mikor játszottak válogatott meccsen (jobb ellenfél) ellen jól-volt ilyen?régen voltam kint , és nem is mostanában megyek ki, németh krisztiánék generációjától sem várok sok jót

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 16:58:35

@Bloodscalp: "ezt ugye nem gondolod komolyan hogy ez 20 év legjobb csapata?:) "
Nem tudom mikor 4 éves voltam milyen volt a magyar válogatott, de az tény, hogy amióta az eszemet tudom nem volt ilyen jó csapatunk.

"de hogy mikor játszottak válogatott meccsen (jobb ellenfél) ellen jól-volt ilyen?"
A finnek jobbak mint mi, csak kifogtak pár rossz meccset, de ettől még papíron jobbak.
Azt is figyelembe kell venned, hogy a csapatban gyakorlatilag Királyon és Gerán kívül nincs régi ember, és a legtöbb játékos nagyon fiatal. Dzsudzsák az aki már tényleg beérett, de Koman, Szalai, Simon, Kádár, Varga, Gulácsi még nagyon sokat fejlődhet, és fejlődött is csak az utóbbi fél évben.

Jó meccsünk értékelhető ellenféllel valóban még nem volt, de az idő nekünk dolgozik. Amire én nagyon kíváncsi vagyok az a svéd meccs, ott dől el mennyit is ér a csapat. (A posztban ugye még finneket írtam, és őket meg is vertük, megérdemelten, és úgy hogy látszott: ebben a csapatban sokkal több van.)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 17:00:35

@Bloodscalp: "ha kijutunk az EB-re leszopom a teljes blogszerző (?) gárdát:)))))"

Inkább vegyél nekünk egy rekesz sört, azzal még úgy is lógok a többieknek! :D

Bloodscalp 2011.01.20. 17:17:46

@TaTa86.: igen tudom mi lett:) most néztem be ide...probacseresznye

egy finn csapat legyőzéséből sajna nem lehet kiindulni:(
jó, de több kell hogy kijussunk. Láttad a korábbi selejtezők svéd meccseit? teljesen partiban voltunk velük
aztán Ibra a semmiböl villant egyet, minden oda lett egy pillanat alatt...pedig pont Juhász fogta és jól...de elég neki egy villanás

Dzsudzsák egy erősebb európai csapatban húzóember, de hogy egy topcsapatban megállná e a helyét nem tudom...a baj az hogy nem karakteres, nem tudja húzni a válogatottat...ez a baj gerával is....
sokszor közepesen vagy rossz formában játszott, ritkán jól...és nem azok a közösségformáló emberek
mint ahogy senkisem sajnos
Varga egy vicc:)-ez a Loki meccseken kiderült...
Simon most került csak ki..
az "angolok" pedig sajnos még nem stabil kezdők a premier leage-ben (és hogy vajon lesznek e?)
Szalai-szerű üstökösünk is volt egy pár az elmúlt 10 évben - Szabics hol van most?én nem tudom
Egyedül Vladimir produkál sztem stabilan jól (Dzsu mellett)

///maradok Mj ajánlatánál:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 17:49:40

@Bloodscalp: "///maradok Mj ajánlatánál:) "
Na kár. Én mindig örülök az ingyensörnek, még akkor is ha kevés a valószínűsége.

Nagyjából egyet értünk... Nekem is Koman a favorit, de ő még elég messze van a csúcsformájától. Mindenesetre amit az u20as vébén alkotott, az valami zseniális volt, minden tekintetben.

Gera tényleg nem mutat semmit az utóbbi években. Mindig kint hagyja a formáját, pedig nagy szükség lenne egy irányítóra, amíg Koman fel nem nő.

Dzsudzsáknál viszont megtört a jég, és végre rajta kívül is vannak emberek...

"Varga egy vicc:)-ez a Loki meccseken kiderült..."
Há' most mé'?

"Szalai-szerű üstökösünk is volt egy pár az elmúlt 10 évben - Szabics hol van most?én nem tudom"
Ez igaz, Szabics eltűnt mint szürke szamár a ködben. Asszem nála az volt, hogy kikerült egy külföldi csapatba, ahol viszont nem tudta hozni a kötelezőt, aztán belefásult.
Szalai mégiscsak megállta a helyét a Bundesliga élén, nem csak az nb1ben ment a szekér... (Igaz, az ő formája sem stabil, bár lehet hogy csak nem kap elég labdát. )

Ezzel együtt reálisan valóban nincs sok esély az EPre, inkább a 2014es vébére... De azért a kijutás nem sci-fi. Ha a hollandok itthon kifognának egy rossz napot, akkor rögtön nem lenne olyan messze a 2. hely.

Bloodscalp 2011.01.20. 18:14:27

@TaTa86.: az elmúlt 20 évben megy ez, ha esetleg talán megverjük x-y akkor lehet hogy...az eredmény egy '97 pótselejtező, a mi generációnk mexikója...borzalmas volt.....

és nem hinném hogy 5-10-15 éven belül javulna a helyzet, ergo max a gyerekedet viszed majd ki vb/eb-re
(mert pályázatot nyertünk:)

még emlékszem mikor szabicsot úgyanigy sztárolták...lőtte a gólt a mencseszternek BL-ben stb
az nb1 sztárjaival had ne foglalkozzak...nem véletlen terjedt el a bohócliga elnevezés

ami van az nagyon kevés, és a reménykedés nem segít pl egy Hollandia ellen, ugye tudod hogy 6-0 lett legutobb, és abszolút nem is kell jól játszaniuk hogy nyerjenek...nekünk van 1 Dzsudákunk? nekik minden poszton vagy ilyen vagy jobb kaliberű játékosuk van, és ugye minden posztra több is...versenyeznek...minálunk csodaszámba ment hogy "kitermeltük" őt...ott teljesen profi alapon megy a foci - az itthoni akadémiák is a vicc szintjén vannak...
Szóval még sok sok biztatás kell a srácoknak sajnos:(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 18:35:10

@Bloodscalp: Senki nem mondta, hogy jól állunk. A bohócliga meg teljesen korrekt elnevezés. Volt a Vastagbőrön egy cikk a bundázásról, és videó, a megbundázott meccsről.
Hát én nem tudtam eldönteni melyik csapat az amelyik nekifutásból pancser, és melyik amelyik helyből.

A 6-1 (nem nulla) azért túlzó volt. Meglátjuk mi lesz a meccsen...

"Szóval még sok sok biztatás kell a srácoknak sajnos:( "
Az tuti.

Bloodscalp 2011.01.20. 18:47:43

@TaTa86.: ezúton elnézést a csapattól...(nem kellett volna mexikót felhoznom:)

de sajnos reális, ahogy a Fior v. a Lyon ha akar felpörög meccs közben és bevág 3-4 gólt a Lokinak, mert annyival jobb...viszont azt nem értem hogy amit egy szlovák, szlovén, lett csapat megtud csinálni...arra mi nem vagyunk képesek pedig semmivel se jobbak....csak sokat balfaszkodunk, hit nélkül játszunk, motiválatlanul...,
jönnek a kifogások...röviden magyarosan....

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 20:49:39

@Bloodscalp: "csak sokat balfaszkodunk, hit nélkül játszunk, motiválatlanul...,
jönnek a kifogások...röviden magyarosan.... "

Ez bizony így van. Bár, nevezz optimistának de szerintem a mostani keretre ez nem igaz.

Bloodscalp 2011.01.20. 21:11:25

@TaTa86.: tudod a remény hal meg utoljára:)
de ebben a keretben sincs benne hogy tétmeccsen egy nálánál jobb csapattal szemben eredményt érjen el

ez az optimizmus én úgy érzem mintha április óta lengené körül a csapatot...kicsit érdekes:) a 2/3 nem sokat ér a témában:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 21:52:14

@Bloodscalp:

"veled szemben?:) egyefene...szóval ha nem jutunk ki akkor..."

Arról beszéltünk, hogy kijutunk: akkor mit csináljak, vegyek egy felcsatolható műbrokit?:) Ha nem jutunk ki, akkor nincs semmi, maradunk az eddigi színvonalon.

"ezt ugye nem gondolod komolyan hogy ez 20 év legjobb csapata?:)"

De, válogatott szinten most vagyunk önmagunkhoz képest a legeredményesebbek, a számok magukért beszélnek, és ezt nemcsak én, hanem Puhl vagy Nyilasi is mondta már.

"lehet gerázni/dzsudzsákozni de hogy mikor játszottak válogatott meccsen (jobb ellenfél) ellen jól-volt ilyen?"

Szerintem bíztató, hogy idegenben megvertük a nálunk előbbre sorolt finneket. A svédek ellen is lehet esélyünk itthon, a legutóbbi alkalommal is az volt a szívás, hogy túl nagy volt a csapat szíve, mindenki előrement, hogy nyerjünk, Ibrahimovics hasáról meg bepattant a labda az utolsó percben. Egyébként meg lehet jönni Gerával és Dzsudzsákkal is, elvégre belőlük (is) áll a csapat.

"régen voltam kint , és nem is mostanában megyek ki, németh krisztiánék generációjától sem várok sok jót"

Ja kérem, beharangozott győzelemre nem kunszt kimenni.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 21:54:19

@Bloodscalp:

"///maradok Mj ajánlatánál:)"

Miért, mit ajánlottam?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 21:58:07

@Bloodscalp:

Ki akarja megverni a világ (érdemtelenül) második legjobbját?:P Nekem az is elég, ha csak a svédeket verjük.
Ráadásul amióta nem fut a Bozsik-program, én éppen Koman generációjában látom hosszú évekig az utolsó esélyt.

Bloodscalp 2011.01.20. 22:26:34

Nos, nem kell műbroki:) van igazi is és sz@pás de neki lehet esni:)

Csakhogy itt te vállalod a nő szerepét.:P-cserébe én is cumira veszlek...most ezt annyira kiakartad velem mondatni itt... hát tőlem...

Most hogy mindez letisztázva, ne abból indulj ki hogy a ki hányadikra van rangsorolva, mi is megelőzünk egy csomó olyan csapatot akik jobbak nálunk (kb az 50 hely környékén tanyázunk az IFFHS-nél) semmit nem jelent, a finn foci jobb picivel sztem

én nem az utsó svéd meccset mondom, hanem amikor 89 percig simán lefogták Ibrát, aztán a 90.-ben
lefordult a védöröl a 16-os sarkán és bebombázta
-nekünk nincs ilyen klasszisunk, aki ilyen meccseldöntő mozdulatra képes sajnos:( (azszem egy sorozattal korábbi svéd meccs volt)

Milyen beharangozott győzelem???Málta???Ciprus?
Olyan nekünk már nincs...

Rosszul közelitted...hogy a világ 2 legjobbja:)
Ha nem tétmeccsröl van szó,vertük mi az EB-bajnokot
(görögök) és a VB-bajnokot is (olaszok) nemrég
ha tétre megy....remeg a srácok térde, nuku összjáték
dekonctrentráltság

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.20. 23:01:49

@Bloodscalp:

Te azt ígérted, hogy kijutás esetén te részesíted orális örömökben a teljes szerzőgárdát, nem pedig azt, hogy a szerzőgárda valamelyik tagja téged.:P

A finn foci a legutóbbi meccs alapján egyszerűen unalmas, lapos, fantázia nélküli, és ráadásul híján van mindenféle támadójátéknak. Ráadásul pont azért vannak ranglisták a világon, hogy meg lehessen állapítani, melyik válogatott milyen szinten áll.

A legutóbbi svéd meccs kapcsán én is a legutóbbi hazai svéd meccsre gondoltam, amin egyébként kint is voltam. A bosnyáknak akkor szimplán szerencséje volt, és ezen nem változtat az a tény, hogy fordulékony, hogy képes megvillanni, vagy hogy nem is olyan rég hihetetlen klasszisgólt lőtt a Milanban. Szerintem meccseldöntő klasszis lövéseket láthatunk még Dzsudzsáktól, Szalaitól és Komantól is.

Máltát speciel rommá vertük a legutóbb, örömfoci volt az egész meccs.

Majd meglátjuk, szerintem ennek a csapatnak sokkal nagyobb szíve és küzdőereje van, mint bármelyik másiknak az elmúlt 20 év alatt.

Bloodscalp 2011.01.20. 23:34:40

@Mj: ...rád is áll a cumi:) de érdekes volt a viszontajánlatod:)

nagyon lineárisan gondolkozol...nem szabad egy meccsböl ítélni, láttam anno a '97 meccset amikor azt a bepattanós gólt löttük a finneknek, ők sem jutottak ki semmilyen tornára, voltak klasszisaik-Ljungberg v Hyypia

örömfoci málta ellen?:) pár éve akkorát égtünk máltán hogy neeee....csak szerényen

és nem szép bosnyákoznod:) nagyon nem kedvelem a srácot, nagyképű és túl agresszív...-de sajnos kegyetlen tudja bűvölni

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.21. 00:09:36

@Bloodscalp:

Köszönöm, én inkább maradnék boldog párkapcsolatban, de azért megnézném, hogy a többieknél ezt hogy teljesíted.:)

Végig azt állítom, hogy mind a statisztikák, mind a mutatott formánk alapján az utóbbi 20 évben most van a legnagyobb esélyünk arra, hogy kijussunk. Persze ez is csak egy esély, lehet, hogy harmadikak leszünk.

Pár éve még nem ez a csapat volt, éppen ez is az állításom egyik eredője.

A néger bevándorlók gyerekeit sem fogom lesvédezni csak azért, mert ott születtek.:P Egyébként meg hiába voltam Milan-drukker, rühellem azt a fazont, persze ezzel együtt éppen eggyel följebb ismertem el, hogy klasszis.:-/ Bár ne lenne az.

Bloodscalp 2011.01.21. 00:21:18

@Mj: annyira boldog hogy ilyet néznél?:P hoppá....

jóóóó, szurkoljál csak:) én szívbaj nélkül mondtam amit..

Jó éjt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.21. 01:43:13

@Bloodscalp:

Én durvább ötletnek tartom azt, hogy férfi létedre férfiaknak kínálkozol föl.:P Mellesleg a hangsúly azon volt, hogy kíváncsi vagyok, egyáltalán HOGYAN teljesítenéd - és nem azon, hogy megnézném a műveletet -, szerintem ugyanis nem tennéd meg.

Oké, szívbaj nálam sincs. Jó éjt neked is!:)

Bloodscalp 2011.01.21. 11:36:40

@Mj: nane:) az elöbb mondtad hogy megnéznéd...jó, te dolgod hogy mennyire vagy perverz:) amugy nem, csak az esélyeket akartam érzékeltetni

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.22. 20:54:15

@Bloodscalp:

A "megnézném, hogy" kifejezést inkább szóban, gúnyos hangsúlyozással szoktam értelmének megfelelően érzékeltetni: "kíváncsi lennék arra, hogy egyáltalán meg tudod-e csinálni". És pont az a lényeg, hogy téged tartalak ezzel kapcsolatban perverznek, hiszen ilyet mondani/írni is durva.:P Látod, mennyire egyszerűbb lett volna a rekesz sört beígérni.;-)

Bloodscalp 2011.01.22. 21:10:45

@Mj: akkor megértheted hogy miért "ígértem, hogy..."
ugyanaz:) van benne kis gúny, realitás, és perverzió is
-mármint aki ennek a csapatnak szurkol az mazochista:)
másba helyezd a lelkesedésed sztem:) ha 5 év múlva visszanézel magad is rájössz hogy ezeknek tök fölösleges volt szurkolni:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.22. 22:13:07

@Bloodscalp:

Csakhogy te egy olyan ígéretet fogalmaztál meg, amire van esély, hogy be kell váltanod.:P
A lelkesedés elég sok irányú az ember életében, nálam a hazaszeretet lelkesedésébe illeszthető bele az, hogy szurkolok a hazám válogatottjának. Svájcban gazdagabbak az emberek, Franciaországban büszkébb lehetek a gasztronómiára, Olaszországban sokkal több világhírű műalkotástól dagadhat a keblem, én mégis a kicsi Magyarországra vagyok a legbüszkébb, és mégis ez a kis ország számomra a legszebb. Ezért szurkolok a magyar válogatottnak is, és ezért nem tartom mazochizmusnak, ha éppen akkor is szurkolok nekik, amikor kevésbé megy a szekér.

Bloodscalp 2011.01.22. 22:45:34

@Mj: félre ne értsd:) én aztán nem akarlak lebeszélni róla hogy menj:) nem hiszem tudod, mikor vertük a svédeket utoljára....1994-ben....egy sz@r meccsen
1-0, és ez oltári meglepetés volt (mellesleg tétnélküli barátságos meccs) azóta sokmindent láttam...az a Yugo-meccs...na azóta teljesen természetesnek veszünk
6-1 eket pl Hollandoktól (Magyar-Yugo pótselejtező '97)
szurkoltam hosszú éveken át a Fradiért...mindiig 1 gólokkal estek ki nemzetközi kupában náluk semmivel sem jobb csapatoktól (Teplice,Köbenhavn,Sparta, stb)
ment az hogy "jövöre majd..." és látod? Szlovákia, SzlovániaLettország volt VB/EB-n....!!!! Ugyhogy a focink kb kambodzsai szinten van...-ez sajnos nem vicc, ha nagyon unatkozol menj ki egy enbéegyes meccsre, az is magyar foci:)-akkor rögtön nem dagad majd a cicid:)
A legnagyobb baj pedig hogy a magyar foci fejlesztését kb úgy képzelik el, hogy megnyitnak egy "Akadémiát"-apu&anyu befizeti a csemetét, és megtámogatja a céget, ezért a csemete kiszorit pár tehetséget...ez van most. erre én már nem tudok büszke lenni, a szar bajnokságra, a bundákra, stb stb
Persze a labda kerek:) játszottam eleget, tudom:)

És rosszul tudod, 1-2 sorozattal ezelött, volt reálisabb is a kijutás-épp a svédek ellen ment el.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.23. 08:12:08

@Bloodscalp:

Azért egy magyar válogatottat inkább ne hasonlítsunk a bohócligához, ahol csak a tehetségtelenek, a túl fiatalok meg a külföldiek játszanak. Nem véletlen, hogy bármely valamirevaló játékosunk is külföldön légióskodik.
Igen, látom, hogy még kisebb merítéssel dolgozó szomszédaink is ki tudnak jutni, ráadásul meg is állják a helyüket, pont ez mutatja, hogy Magyarország sincs elveszve, hiszen tehetség most is van bőven.
A Bozsik-program pont azért volt jó, mert a srácoknak elég volt azzal foglalkozniuk, amiben tehetségesek voltak, azzal viszont fokozottan.
Most szerintem reálisabb - például mikor volt u20-as bronzérmes csapatunk utoljára? -, majd meg is látjuk tavasszal.

Bloodscalp 2011.01.23. 11:03:59

@Mj: az a normális ha egy bajnokság termeli ki a játékosokat, illetve minimum 2-3-4 élcsapattal kellene rendelkeznünk-ma egy sincs...

Ifjúsági EB-t '84-ben nyertünk Moszkvában (az kb a mostani megfelelője)

megértem hogy lelkesedsz, viszont ahogy látom nem értesz a játékhoz-és ezt nem sértésként mondom:)
csak realitásból nem lennél ilyen elfogult:) szurkolni jó
de most max biztathatunk

Bloodscalp 2011.01.24. 21:07:23

@TaTa86.: feladom:) kész:)

Nem is mondom már hogy Huszti a válogatott közelében sincs meg ilyenek...antimagyar vagyok-ok?:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.01.24. 21:12:35

@Bloodscalp: "antimagyar vagyok-ok?:) "
Természetesen. XD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.26. 14:01:49

@Bloodscalp:

Hol vagyunk már attól, hogy a bajnokság legjobbjai adják ki a nemzeti válogatottat... Ennek alapján Mutunak vagy Sevcsenkónak semmi keresnivalójuk nem lett volna olasz csapatokban.

Abban az országban, ahol a focihoz, a politikához, a törihez és még sorolhatnám mennyi mindenhez értenek a zemberek, én szívesen vállalom, hogy lelkes műkedvelő vagyok, aki szeret focizni, mert mit ad Isten, a dédapám tesója válogatott kapus volt.

A realitás még mindig az, hogy 20 éve nem volt ekkora esélyünk, és ezt eddig te sem tudtad számokkal cáfolni. Az elfogultság meg természetes: magyar vagyok, így a magyar válogatottnak szurkolok, akár szárnyalnak a srácok, akár botladoznak.

Bloodscalp 2011.01.26. 15:11:28

@Mj: ezt én nem hiszem. nézd végig tételesen az elmúlt 10 selejtezöit, mikor hol álltunk,mellesleg ezt így "számokkal igazolni"nem is tudom hogy lehet ...amint mondtam mi tétmeccsen nem tudunk megverni nálunknál jobb csapatot.ellen...elfogultságodban szerintem túlértékeled a bronzérmet és elhiszed az a médiajnározást ami van a válogattotnál - egy málta megverésétöl odavagy......

mutu és seva példájáva jössz:) bár a román vagy az ukrán foci szintjén lennénk...viszont az olasz,német,angol,spanyol...bajnokságok szintje olyan, ha a nemzeti csapatból kidöl x játékos bátran merithetnek belöle...mi pedig nem duskálunk igaz tehetségekben...

nem is akarlak egyébként megcáfolni, félrene értsd:)
szerintem te szurkolonak is amatör vagy:) ezért a nagy lelkesedés...esetleg néz el egykét kézi v vízilabdameccsre:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.26. 15:33:48

@Bloodscalp:

Számokkal igazolható - a ranglista számaival -, hogy a finnek nálunk jobb csapat voltak, amikor tétmeccsen megvertük őket otthon. Ennyi. Hinni meg ebben a kérdésben nem érdemes, majd úgyis kiderül.
A bronzérem olyan eredmény, aminek a közelében kb. 20-25 éve voltunk utoljára, én a viszonyítás miatt hoztam föl ezt is, és csak azt akarom ezzel alátámasztani, hogy szerintem most több az esélyünk kijutni, mint 20 év alatt bármikor. De én is csak esélyről beszélek, és nem arról, hogy biztos, hogy kijutunk.

Nekem az is elég, ha a szlovén foci szintjén vagyunk, ami szerintem kevesebb tehetséges focistával rendelkezik, kisebb is a merítésük, mégis megállta a helyét a VB-n.

Voltam vízilabdameccsen és női kézimeccsen is, na és? Én a focit szeretem a legjobban, ezért ennek a sportágnak a meccseire járok ki rendszeresen. Ha pedig profi szurkoló lennék, nyilván állandóan a Carpathian Brigade körül forgolódnék. De inkább vagyok "amatőr szurkoló", aki teljes szívből buzdítja a nemzeti mezes válogatottat, mint profi szakértő, aki állandóan csak a fotelben fanyalog.

Bloodscalp 2011.01.26. 16:05:13

@Mj: már ugyanazokat rágjuk át újra és újra:)

1984-ben ifjúsági EB győztesek lettünk-abból a generációból nem sok lett...-páran ott voltak Mexikóban:P

A finneket korábban is legyőztük...és azután szaladtunk brutális verésbe...-akkor vajon hol voltál???

amikor máltán szétégett a pofánk 4 éve (gerával az élen!) akkor hol voltál?

neked csak annyi van meg: én magyar vagyok>ez a nemzeti csapat>akkor ezeknek szurkolnom kell

hajrá

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.26. 16:29:01

@Bloodscalp:

Ha szerinted ugyanazokat rágjuk át újra, akkor miért teszel föl értelmetlen kérdéseket?

Kijutottunk Mexikóba, ez tény. Én még mindig annyit állítok, hogy kb. azóta most van rá a legtöbb esélyünk, hogy újra kijussunk. Ennél viszont nem kell továbbgondolni.

Nem értem a kérdést. 2008 óta járok ki rendszeresen hazai meccsekre - kb. 2000-ben is voltam kint, de csak egy alkalomra -, és senkinek nem tartozom elszámolással arról, hogy mikor, hol és mit csináltam.

Ha már annyira kíváncsi vagy, erre éppen válaszolhatok. Itthon voltam - nincs pénzem külföldre menni - és szégyenkeztem, gondolom, ahogy te is.

Nem csak ennyi, de ez az alapja. Neked "mennyi van meg" egyébként?

Bloodscalp 2011.01.26. 16:39:00

@Mj: eléggé érezhető volt hogy rákaptál a dologra és kész:) jó dolog a foci, sokkal szívesebben játszom mint nézem:) nagyon hamar lejött hogy több Fradi (sztem mindegy -klub) és válogatott gólt és meccset néztem élőben mintsem te talán valaha fogsz-ez nem dicsekvés...nagyon korán járkáltam fel-hogy menjek a népligetbe/Népstadionba később pedig pesten dolgoztam....már nem nagyon hiszek a fradiban
undorító ahogy ezt is mint mindent átpolitizálták...-a fradi meg teljesen lezüllött....-tudod van egy régi mondás, ha jó a Fradi, jó a válogatott...erröl ennyit

Mellesleg majd 20 éves koromig igazoltan is játszottam...aztán 35-40 évesek pénzért "kiszoritottak"
egy teljesen utolsó falusi csapatban...kb itt kezdödnek a gondok-de ezt már nem hiszem hogy érted bocsi

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.26. 17:03:37

@Bloodscalp:

Nem szeretném, hogy személyes vonalra terelődjön a dolog, mert szerintem az eszmecserénk eddig sem arról szólt, hogy "bi-bi-bí, én szebb, jobb, okosabb vagyok nálad".

Fradi-szurkoló egyébként nem vagyok, legutoljára egy langyos hangulatú házibuliban néztem éjjel 2 körül Újpest-Fradi ismétlést félrészegen, és az egészen röhögtem. És nem szeretném, hogy a válogatottat a Fradihoz méricskéljék.

Ha nem hiszed, hogy értem - különben is, egy lány mit szól bele a fociba/navigálásba/vezetésbe/szerelésbe, ugye? -, akkor minek írod le? Én az olyan beszélgetéseket szeretem, ahol nyitottak egymás felé a beszélgetőpartnerek, és az a céljuk, hogy élményeket, tapasztalatokat, információkat, tudást cseréljenek anélkül, hogy bármiféle előfeltevés ebben rosszindulatúvá tenné őket. Ez az eszmecsere viszont úgy látom, nagyon nem ebbe az irányba megy, úgyhogy a magam részéről inkább befejezném, ha lehet.

Bloodscalp 2011.01.26. 17:19:48

@Mj: értelek én nyugi:) és abszolút nem nézlek le. csak ehhez. hülye vagy. csúnyán mondva. nem értesz. hozzá szebben mondva:) snem azért mert én advanced szinten lennék fociból, csak sokkal többet áldoztam rá már mint te.

sztem is fejezzük be, mert 20 kommenten át azontúl hogy
"20évenemvoltekkoraesélyünkmintmost" és hogy "magyarvagyokperszehogylelkesedemacsapatért" nem tudsz mondani semmit. Merev vagy és lineáris.Akár a politikai nézeteid.

Bloodscalp 2011.01.27. 17:42:42

@Mj: ezt tudtam. te viszont a helyes úton jársz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 12:06:35

@Bloodscalp:

Neked tényleg valami problémád van, ha már csak gúnyolódni tudsz.:(

Bloodscalp 2011.01.28. 12:13:10

@Mj: azt hiszem elég hosszan probáltam leírni a véleményem kifejtve, ritka merev vagy hallod....úgyanakkor mint mondtam megértem hogy szurkolni jó

csak ennek a beszélgetésnek nem nagyon lett értelme
szerintem te magad se tudsz indokot arra hogy miért szurkolsz-mert magyar vagy?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 12:44:33

@Bloodscalp:

A véleményed egyre több személyeskedéssel van tele, és pont a rugalmasságomnak köszönheted, hogy többek között rád is nyitott vagyok még mindig, ahelyett, hogy szimplán moderálnálak a fenébe.

Visszakérdezek. Miért szurkolsz a Fradinak? Ferencvárosi vagy?

Bloodscalp 2011.01.28. 12:55:33

@Mj: kölcsönös szimpátia alapján:) értéket képviseltek:)
3xszorosan is:) ma már sajnos nem...ők sem...és volt más is de hagyjuk

a személyeskedés kölcsönös volt

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.28. 13:58:24

@Bloodscalp:

Na, ezzel most nem lettem sokkal okosabb.:-S

Mi volt személyeskedő abban, amit írtam? Pont az volt a célom, amit le is írtam, hogy ne ebbe az irányba menjünk el, ezek szerint fölösleges volt.

Bloodscalp 2011.01.28. 14:04:52

3T betű...a zöld-fehér sas, legendák, s még nagyonsok minden...nem nem lettél...mert ahogy mondtam te sztem keveset ismersz a fociból-ezen nem kell megsértödni

igen:) sztem is, ismét írom-részemröl is lezárva

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.01.29. 20:49:00

@Bloodscalp:

Nyugodtan beszélgethetünk a "szervusz néger" eredetéről is, a "nem lettem okosabb" arra vonatkozott, hogy indoknak vékony, mint az idei borok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.03.29. 23:31:25

Na, kinek hogy tetszett a holland-magyar?:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.03.30. 00:48:28

@Mj: Hatalmas meccs volt! :D

Minden esetre a védelemmel tényleg csinálni kéne valamit. 9 gól két meccsen még a vébédöntőstől is sok.
Ráadásul elég hülye gólok is voltak.

A másik hogy nincs kapusunk.

Viszont ebből a meccsből legalább lehet építkezni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.03.30. 03:40:41

@TaTa86.:

De örülök, hogy láttam, majd' lerágtam a körmeimet - pedig nem is rágom:) -, hosszú évek óta ez volt az egyik legizgalmasabb, legfordulatosabb magyar tétmeccs, ráadásul egy világklasszis csapat ellen.:) Bár hozzátartozik, hogy a norvég bíró elmehet a sunyiba, hogy nem adott meg nekünk egy szabályos gólt, meg en bloc a hollandoknak fújt.

Hát igen, nem tudom mit veszítenének Gulácsival ilyen idióta gólok után.

És szerintem, ami a legfontosabb, nagy lelki muníciót ad, amit a svédek ellen muszáj lenne végre kamatoztatni. Kíváncsi vagyok, hogy mit mondanak/írnak holnap a hollandok.:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.03.30. 13:25:37

@Mj: "Hát igen, nem tudom mit veszítenének Gulácsival ilyen idióta gólok után."
Gulácsi meglehetősen gyenge volt, az osztrákok elleni U21es felkészülésin, a horvátok ellenit nem láttam, de a két meccsen ott is összejött 5 gól, és nagy védése nem volt.

A Népstadion-blogon Bogdánra esküsznek, Gulácsit meg tartaléknak raknák be.

"amit a svédek ellen muszáj lenne végre kamatoztatni"
Az lesz a hirtelen halál. :D Ha végre egyszer nyernénk ellenük, akkor simán meglehet a második hely.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.03.30. 21:29:36

@TaTa86.:

Bodgánt nem ismerem, viszont sem Királytól, sem Fülöptől nem láttam nagy védéseket. Ami holland helyzet volt például, az csak negatív értelemben múlt a magyar kapuson, mondjuk, hogy belepkézi-e.:-/

Várom már szeptember 2-át.:) Már csak azért is, mert a legutóbbi magyar-svéden pont velem szemben pattogott be a labda a bosnyák csaló hasáról, ami miatt hatványozottan gyűlölöm.:-/

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2011.03.31. 14:32:49

@Mj: www.pepsifoci.hu/node/87086
Nem rossz az a Bogdán gyerek. Illetve biztos nem rosszabb mint Király vagy Fülöp.

Egervári amúgy is azt mondta, hogy a csapatépítés a cél és a 2014es vébé. Hát akkor hajrá! Király már 172 éves, 1-2 éven belül úgyis nyugdíjba vonul, Fülöp sem mai gyerek, de legalább béna. Nincs mit vesztenünk, nagyöregnek meg ott van Gera.
süti beállítások módosítása