HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2019.06.03. 22:29 Tata86

Puzsér-jelenség

Amíg a kormány éppen einstandolja az Akadémiát, a közélet ennél jóval érdekfeszítőbb témákon polarizálódik. Például, hogy Puzsér indul-e az előválasztáson, és hogy ki támogatja, ki nem

A cinikus felütés ellenére elmagyarázom, miért is gondolom valóban fontos ügynek a kísérletet, és hogyan is állunk benne most... 

Matek: a 49-49% csalóka. Ha beleszámítjuk a Mi Hazánkat és az MKKP-t akkor optimistán is 54%-42%-ra jövünk ki. Az ellenzéknek tehát ráncba kéne szednie magát. A jelen kostrukcióval az összefogás biztos kudarc. Egyszerűen többen gondolják Orbánt kisebbik rossznak.

Gyurcsányék örülhetnek a 16%-nak, de az üvegfal továbbra is felettük. Volt, van és egy ideig még biztos lesz 25%-nyi szavazó, akiknek ez bejön. Több nincs.
A Momentumban van még növekedési potenciál a 10%-ról, de ez is véges: nincsenek fiatal progresszív urbánus tömegeink. Kevés. 

A Jobbik(, és az LMP) összeomlása viszont azt jelenti, szivárog a jobbszél, középen pedig nincs aki alternatívát mutasson a Fidesznek, legalább annyira, hogy az orrát egyre jobban fogdosó szavazójuk egyszer úgy gondolja, hogy Viktornak most már jót tenne egy vereség, négy évig pedig úgysem történik katasztrófa... 

Ezt a térfelet nem tudják bejátszani az EP-választás győztesei. 

Puzsér jelentősége abban áll, minden hibájával együtt, hogy megjelenített egy identitást az erre érzékeny tábornak. Valamit, ami nem öncélú hippiskedés, és nem is indiánosdi. Valamit, amiben lehet hinni is, akkor is, ha esetleg a vesztes oldalra kerül a társaság, akkor is ha anyagilag sem éri meg. Kijelölt egy célt, aminek tükrében már lehet kompromisszumokat kötni, nem pedig csak pozíciókat cserélgetni a kényelmesebb ingyenéléshez. 

Az óbaloldalon persze a showman népszerűsége "alulról karcolja a gyermekbénulásét", pedig ennek az összefogás-hívő szektának is pótolhatatlan lehetőség: 

Összefogni ugyanis csak szilárd identitású, szervezett tömörülések tudnak. Olyan környezetben, ahol világosan látszik, hogy az egyes táborok mit dobnak be a közösbe, és mit vesznek ki!

Egy ilyen összefogás már érték, valami, amire felfigyelhet a kormány-párti szavazó is, és nem szánalmas seftelés, ami csak megerősíti bennük, hogy Orbán lehet, hogy mocskos, de amit csinál legalább működik. 

Budapest

Persze most a legfontosabb az önkormányzati választás. Borzasztóan sajnálom, hogy elúszott a lehetőség, hogy a "centrum pártjai" összeálljanak egy domináns ellenzéki tömörülésbe. Azt pedig nem fogom fel, hogy miért gondolhatja bárki, hogy Puzsért fizeti a Fidesz, nem pedig azokat, akik konkrétan együtt lopnak a NER-szpáhikkal? Minden esetre ez a helyzet. A centrum-projekt nem látszik, hogy idén már működni tudna. 

De mint az előbb is írtam: ha egy közösségnek van identitása, vannak elvei, akkor egy vereség nem tragédia. Elég volt belőle, hogy ugyanaz a maffia zsarolja a népet 70 éve, miközben egyesek nem csak élvezik ezt az abuzív kapcsolatot, de kötelező jelleggel másokra is rákényszerítenék! 

60 komment

Címkék: budapest ellenzék puzsér önkormányzati választások 2019


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr10014877104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tangooo 2019.06.04. 11:12:02

Lehet, hogy őszre előáll egy újabb csodafegyverrel, az anyósával (Apró Piroskával), mint főpolgármester-jelölttel?

Tangooo 2019.06.04. 11:13:23

Az alany lemaradt(Gy.F.), de gondolom nem egy nagy etvasz kikövetkeztetni.

Michel Djerzinski 2019.06.04. 11:47:41

Ma reggel, az idei utolsó Keljfeljancsiban, Fiala János műsorában, a Civil rádióban betelefonált egy hallgató, aki szerint már “az isten se mossa le Puzsérról, hogy a Fidesz fizeti”. Mondta ezt annak kapcsán, hogy Puzsér visszalép az előválasztástól a jól ismert és teljes mértékben világos, megkérdőjelezhetetlen fenntartásai, kritikái miatt. Fiala dünnyögve helyeselt. Ő még ezt is feltételezni képes Puzsér Róbertről. Mondja ő, aki fideszes önkormányzatok vezetőivel kvaterkázik évek óta. Az a pénz nem a NER pénze?! Az a pénz nem büdös? Fialánál ez a kettős mérce a korai demencia jele?

Michel Djerzinski 2019.06.04. 11:51:23

@Michel Djerzinski: hajrá Puzsér! Cél a centrum! A többi levitézlett erkölcsi hulla és megélhetési politikus, médiamunkás meg takarodjon bal oldaltól jobb oldalig!

Michel Djerzinski 2019.06.04. 11:52:37

@MAXVAL bircaman közíró: és persze az áljobboldali svihákokat is, ne feledd!

rfbzs 2019.06.04. 12:09:06

@MAXVAL bircaman közíró:
Ja. És ez minden, amit “tud” ez az önjelölt ökör.

Michel Djerzinski 2019.06.04. 12:12:17

@rfbzs: a retardáció egy súlyosabb fokán állhatsz, ha számodra csak ez tűnik ki Puzsér Róbert programjából, politikai céljaiból.

ulpius66 2019.06.04. 12:22:18

Ha a humorista Zelenszkij lehet az ukrán államfő, akkor mért ne lehetne egy magyar humorista (sóman) a budapesti főpolgi?

Michel Djerzinski 2019.06.04. 12:30:08

@ulpius66: Puzsért a hazai médiában egyedül az Origo humoristázza notóriusan a karaktermészárlás jegyében. Ha te is humoristázod PR-t, akkor a hazai média egyik pöcegödrének bűzhödt főztjét böfögöd csak vissza.

Tata86 2019.06.04. 12:32:17

@Michel Djerzinski: Puzsérnak van/volt stand up commedy-je is, szóval nem gondolom, hogy lehumoristázni karaktergyilkosság lenne.

ulpius66 2019.06.04. 12:37:46

"Puzsér-jelenség"

Az utóbbi évben az egész ballibsi sajtó a Márky-Zay-Pétery-jelenséggel volt tele.

Most mért nem foglalkozik senki a ballibsiket "MEGVÁLTÓ" Márky-Zay-Péteryvel?

Mi van/mi lesz Vásárhelyen az önkori választással kapcsolatban?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 12:38:39

@Michel Djerzinski:

Nem ők az igazi ellenfelei, ezt te is tudod.

A fideszes szavazók nagy többsége kedveli Puzsért.

ulpius66 2019.06.04. 12:40:22

@Michel Djerzinski:

Szép nevet választottál nicknémnek!

Kérlek segíts!

Mi a Puzsér foglalkozása????
(esetleg végzettsége, mert fingom sincs....)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 12:40:28

@rfbzs:

S ez nagyon fontos.

Nagyon hasznosak azok az emberek, aki nem-fideszes háttérrel harcolnak a ballibák ellen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 12:46:35

@Michel Djerzinski:

A ballibek számára a gonosz Zorbán mindig második helyre szorul az ellenséglistában, ha akad egy nem-fideszes hátterű ember, aki felveszi a harcot a ballibákkal.

Lásd, Schiffer, akit Puzsérnél is jobban gyűlöltek a ballib megmondóemberek.

Tata86 2019.06.04. 12:46:45

@ulpius66: MZP-vel kapcsolatban mindenki egyetért: mikor őt támogatja, mert kijön, hogy ő az "esélyes jelölt", akkor megváltó, amikor nem akkor önjelölt kontár.

Aztán a választások után, megint hős lesz, és mindenki fogadkozik, hogy legközelebb tényleg, de TÉNYLEG össze kell fogni.

@MAXVAL bircaman közíró: Amikor éppen nem a Führert bántja, mert akkor természetesen ő is Soros-bérenc.
Egyébként volt erre valami közvélemény-kutatás, abból a 12%-os népszerűségből arra következtetek, hogy a szektások egységfrontot alkotnak Puzsér ellen.

ulpius66 2019.06.04. 12:49:07

Persze politikusnak inkább karizma kell, hogy legyen, a végzettsége szinte lényegtelen is!

Merkel eredeti végzettsége atomfizikus, és mégis elég jól elboldogul a politikában.....

Michel Djerzinski 2019.06.04. 12:53:45

@ulpius66: álkérdés... aki keres, talál. Mondjuk wikipedia.

ulpius66 2019.06.04. 12:55:34

@Tata86: Ne gyere nekem, ezzel az ennyit, meg annyit mértek a népszerűségének!

Csárdi Antalnak tavaly a választások előtt 4%-os népszerűséget mértek!

Aztán jól megnyerte az egyéni körzetét!

Persze minden ballibsi jelölt visszalépett a javára!

Ezt kellett volna tenni az ÖSSZES BUDAPESTI BALLIBSI JELÖLTNEK! VISSZA KELLETT VOLNA LÉPNI AZ LMP-S JAVÁRA, ÉS AKKOR SZINTE MINDENHOL AZ ELLENZÉK NYER!!!!!!!

Azt meg mán csak halkan kérdem: ha a ballibsik tényleg meg akarták dönteni a Patás hatalmát, akkor mért nem léptették vissza mindenhol az összes jelöltjüket?
(avagy mégsem elsődleges cél volt a Patás megdöntése?.... ezek szerint a ballibsik elsődleges célja az volt, HOGY ŐK SZEREZZÉK MEG A HATALMAT!!!!!)

rfbzs 2019.06.04. 12:55:42

@MAXVAL bircaman közíró:
Háttérrel vagy anélkül; az önjelölt ökrökre nincs szükség.

Michel Djerzinski 2019.06.04. 12:56:22

@MAXVAL bircaman közíró: tévedsz. Puzsér UGYANÚGY fyűlöli és megveti a NER-t, az egész fideszt 2010 óta, mint a hatalmukat lehetővé tevő (és ebből jól megélő) régi baloldalt.

rfbzs 2019.06.04. 12:57:27

@Michel Djerzinski:
Lehet, inkább te vagy visszamaradott, ha értékelni tudsz egy önjelölt hőbörgő ökröt.

ulpius66 2019.06.04. 12:58:25

@Michel Djerzinski:

Csak azért mertem megkérdezni, mert kifogásoltad, hogy humoristát írtam, azt hittem fejből tudod a foglalkozását.

Én meg abból szeretek kommentet írni ami a fejemben, és nem abból amit esetleg kitudok guglizni!
(egyebekben meg nagy ívben szarok rá, hogy mi a Puzsér foglalkozása...)

Michel Djerzinski 2019.06.04. 13:00:47

@rfbzs: nincs veled beszélni valóm. Újlipótvárosi, harcias, táskával-ernyővel csapdosó nyugger lehetsz. Hallgassad bolgárgyuri bácsit!

Michel Djerzinski 2019.06.04. 13:02:57

@MAXVAL bircaman közíró:

Puzsér vs. Huth Gergely a NER-ről:
youtu.be/_jVL4fI2S1k

Puzsér vs. Márki-Zay Péter:
youtu.be/ifZwRxlb6DQ

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 13:04:13

@Tata86:

Akkor nem olvasol kommenteket Puzsér kapcsán. A vele ellenséges kommentek 90 %-a ballib. Nem most, hanem régóta.

ulpius66 2019.06.04. 13:04:26

@Michel Djerzinski: "Puzsér UGYANÚGY gyűlöli és megveti a NER-t, az egész Fideszt 2010 óta, mint a hatalmukat lehetővé tevő (és ebből jól megélő) régi baloldalt."

Tudod hány millió magyar van ezzel így?

EZÉRT KELL MINIMUM HÁROM JELÖLT MINDENHOL!

EGY FIDESZES, EGY BALLIBSI, ÉS EGY FÜGGETLEN!!! HOGY LEGYEN AZOKNAK IS JELÖLTJÜK, AKIK UGYANÚGY ÚTÁLJÁK A FIDESZT MINT A BALLIBSIKET!

Michel Djerzinski 2019.06.04. 13:09:49

@MAXVAL bircaman közíró: azt cáfoltam, amit állítottál. Igazi ellenfele Puzsérnak az összes szarházi a régi baloldalon és a mostani NER-lovagokkal díszített establishment. Amiben Puzsér kivételes, az az, hogy ő nem mantrázta az összefogást! A Fidesz leváltásához az első lépés a régi baloldal felszámolása és helyük sóval való behintése. Egy maréknyi emberen kívül sajnos az ország mintegy 97%-a nem így látja....

Hajrá Puzsér!

Michel Djerzinski 2019.06.04. 13:12:47

@ulpius66: sajnos nagyon kevesen... a számok ezt mutatják.

Tata86 2019.06.04. 13:28:00

@ulpius66: Ebben nincs vita köztünk. Az LMP simán vitte volna Budát, és valóban, MZP-nél nem rájuk jött ki a matek, csak a józan ész.

"Tudod hány millió magyar van ezzel így?"
Ez olyan, mint a csajoknál, hogy szeretnének egy sármos, sikeres, határozott pasit, aki ráadásul még kedves és empatikus is.
Oké.

De mi van akkor, amikor jön egy machó és egy elvarázsolt trubadúr udvarló? Akkor elérzékenyülnek a trubadúrtól, majd elmennek a machóval.

@MAXVAL bircaman közíró: Igen, mert mostanában többet aprítja a ballibeket, mert a fideszesekbe kár a karakter.

De például Vonát a fideszesek-toroczkaisok rühellik jobban, mint a hardcore dk-fanok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 13:44:19

@Michel Djerzinski:

Hiába veti el Puzsér mind a fideszes, mind a ballib kurzust, hozzáállása sokkal nagyobb bajt okoz a ballibeknek.

Ráadásul Puzsér nézeteinek 80 %-a olyan, ami elfogadhatatlan egy fanatikus ballibnek, de még egy mérsékelt ballibnek, viszont teljesen egyezik egy átlag fideszes szavazó nézeteivel. Lásd, fogyasztói társadalom elleni szöveg, antifeminizmus, antigenderizmus, ballib kurzus kritikája, holokauszt demisztifikálása, ateizmus kritikája, stb.

Igaz, Puzsér valamiféle absztrakt liberalizmus nevében kritizál, de ez cseppet sem teszi a többit értéktelenné az átlag számára.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 13:45:51

@Michel Djerzinski:

Ha így lenne, mivel magyarázod, hogy se a törzskommentelői, se a kritikusai nem így látják?

enrikokaruszo 2019.06.04. 13:52:49

most már nem is veszi a fáradságot senki, hogy (politikai, gazdasági), célokat nevezzen meg a marketingen kívül?
fszom se tudja, mit tűzött ki puzsér a hatalomszerzésen kívül

szepipiktor 2019.06.04. 13:57:29

"az orrát egyre jobban fogdosó szavazójuk egyszer úgy gondolja, hogy Viktornak most már jót tenne egy vereség"
A szokásos ellenzéki álomvilág.
Ha a ma meghatárzó passzív, pártnélküli halmaz annyira nem akarná a csútit, pontosabban elfogadná az ellenzéket, akkor nem lenne alap a szokásos döntő fidesz-fölény!
Ha a jobbiktól elszivárognak, az csak a passzív halmazt növeli, így az alacsonyabb részvétel segíti az ellenzéket.
Tehát ez az ellenzék célja, ezért sértegeti folyamatosan a nem rájuk szavazókat.
A választópolgár nem felejt, tehát az ellenzék nem fogja megkapni a megsértet hatalmas tábor szavazatát.
Az ellenzéki bloggerek rendszeresen abban a hitben élnek, hogy a passzív tömeg szereti az ellenzéket, csak valami aberráltsága miatt nem szavaz rájuk...
NEM SZERETI!
A csútit sem, de a lejáratódott és a nemzeti idegen szektákat még jobban gyűlöli...
Tehát minden marad a régiben.
.
Puzsér meg azért lenne jó, mert NEM POLITIKUS!!! Rengeteg hibája van, de nem saját zsebét akarja kitömni, nem azért politizálna.

nemecsekerno_007 2019.06.04. 13:58:34

MZP hasznos hülye lesz hamarosan, Puzsér meg egy unatkozó aranyifjú. Amúgy jó fej Robi, meg értelmes de nincs válasza olyan hétköznapi kérdésekre mint a versenyképesség javítása, a gazdaság élénkítése vagy a magyar kkv szektor helyzete. Az ilyen emberek akkor kellenek ha annyi pénze lesz az országnak, hogy nem tudjuk mire költsük...

rfbzs 2019.06.04. 14:05:54

@Michel Djerzinski:
Nem vagyok újlipótvárosi táskával, ernyő vel hadonászó nyugger. Te azonban előítéletes vagy, mert ostobának gondolod azt, akinek más a véleménye.
A magadfajtával én sem beszélgetnék. Na, pá!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 14:07:02

@rfbzs:

Szerinted mi a hatásosabb a ballib görénykirzus ellenében?

Ha csak a Fidesz rombolja?
Vagy ha mások is?

Puzsér pont azért hasznps, amiért a schifferi LMP is az volt. Határozattan NEM-FIDESZES alapról rombolják a liberális konszenzust.

Michel Djerzinski 2019.06.04. 14:07:13

@MAXVAL bircaman közíró: Puzsér egy komplex jelenség. Mindenki a saját ízlésének, értékíteletének megfelelően szedi ki azt az elemet, amit ő fontosnak talál a puzséri gondolatkörből. És ez baj. Csak kevesen értik őt és még kevesebben képesek mindannak a totális megértésére, amit Puzsér Róbert a politikától a globalizáció- és marketingkritikán át a spirituális gondolatokig bezárólag vall és képvisel.

rfbzs 2019.06.04. 14:08:41

@Michel Djerzinski:
Ja, bolgárgyuribácsit sem hallgatom.

Tata86 2019.06.04. 14:20:46

@MAXVAL bircaman közíró: A fidesz éppenséggel építi a nagykoalíciós görényizmust. Nem kell félned, jelen állásban, ha jön egy válság jön vissza Feri. Szépen átveszik a KESMA birodalmát, és a mezei proli, közmunkás és nyugger megint rájuk fog szavazni.

Őt már ismerik a németek is, jenkik is, ruszkik is, zsidók is.

Aztán kezdődhet a játék pepitában. A "centrum" finnyáskodik, Viktor(, akinek természetesen mindent elsikál az új rendszer, csak Lőrincnek kell egyesülnie majd Leisztingerrel) pedig tolakodhat, hogy csakafidesz, hazanemlehetellenzékben, és el kel takarítani a hazáruló ballib kormányt.
Gyurcsány persze másodszorra már okosabb, mostmár nem akar nagy reformokat. Inkább ő is berendezkedik lopásra, a közélet teljes leuralásra, a híveinek a szemét meg kiszúrja buziházassággal, köztársaság-kampánnyal, Károlyi-kultusszal etc.
Esetleg betelepít 200ezer migránst a kivándorlók pótlására.

Tata86 2019.06.04. 14:22:54

@Michel Djerzinski: Szerintem azért kicsit túlmisztifikálod :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 14:29:37

@Michel Djerzinski:

Ami tény: ő a ballibeket zavarja leginkább, te ezt nem akarod elfogadni.

Aki hallgatja őt, az meg is érti. Aki meg nem érti, az eleve nem hallgatja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 14:33:04

@Tata86:

Nem, a Fidesz leépítette a liberális konszenzust, ami 1990-2010 között kötelező volt.

Ja, hogy nem minden, amit a Fidesz csinál az jó? Persze, hogy nem. Na és?

ulpius66 2019.06.04. 14:37:38

@MAXVAL bircaman közíró: "Ja, hogy nem minden, amit a Fidesz csinál az jó? Persze, hogy nem. Na és?"

Birca!

Te fjordítva ülsz a lovon!

A ballibsik alapvetése: AMIT A FIDESZ CSINÁL AZ CSAK ROSSZ LEHET!

Ezért szoktam kérdezni naivan a ballibsi kommentelőket: A Fidesz csinál valamit jól is?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 14:45:49

@ulpius66:

Igen, a ballib tábor jóval fanatikusabb a fideszesnél, ez tény.

Tata86 2019.06.04. 15:15:00

@MAXVAL bircaman közíró: Erről már vitatkoztunk. :)
Akkor is elmondtam: a Fidesz 2002 és 2010 között nem csinált semmit. A 98-02es kormányzással bemutatott egy alternatívát, ami valóban nagyon fontos volt, kár hogy sem Megyót, sem Gyurcsányt, sem a későbbi Orbánt nem ihlette meg.
A liberális kurzust a Jobbik számolta fel azzal, hogy egymillió addig balra voksoló szavazót kirántott alóluk.

A Jobbik jelenleg halálos beteg.

Te komolyan azt hiszed, hogy a Lokál, Riposzt, TV2 által etetett voksbarmok a Fidesz vagy a "jobboldal" lojális, minőségi támogatói? Egyszer kifogy a moslék azonnal átpártolnak oda, ahol éppen lesz.

"Igen, a ballib tábor jóval fanatikusabb a fideszesnél, ez tény."
Téves. Zsidók, buzik, vegánok egy része fanatikus. Nekik ez vérre megy. A ballib tábor többsége mulya kismagyar. Őket kevésbé érdekli a politika mint a fidesz szektásait.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 15:25:28

@Tata86:

A kemény belső magra utaltam, nem a perifériára. A ballib kemény mag szerint Fidesz = 100 % hiba, ez sokkal ritkább a fideszes keménymagnál ellentétesen.

A Fidesz 2010 óta csinál valami értelmeset, ez tény. Én is így látom.

Az első Fidesz-kormány káros volt, talán csak egy pontban volt jobb a ballibeknél: megmutatta, hogy lehet bért emelni, nem kell hozzá "termelékenység", s a gazdaság se dől össze tőle.

Egyébként én az akkori állandó polgározástól jobban viszkettem, mint a ballibek európázásától.

A Jobbik pozitív szerepe: a cigánytabut megtörte. Addig senki se mert erről beszélni: a ballibek tagadták, hogy egyáltalán létezne bármi probléma, a Fidesz meg kussolt.

Viszont a Jobbik sokkal több rosszat hozott.

S miután a Fidesz átvette a Jobbik egyes pontjait, nem maradt hely nekik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.04. 15:27:46

@Tata86:

A szavazók nagy többsége legközvetlenebb yapasztalai alapján szavaz, esetleg még érzelmi alapon. Az egész világon így van. Mo. miért lenne kivétel?

Tata86 2019.06.04. 15:29:52

@MAXVAL bircaman közíró: Nézd, meglátjuk majd, hogy mi lesz ebből.
Én csak annyit mondok: nézd meg az egyetemisták és a nyuggerek körében a Fidesz eredményeit.

Viktor nem az örökkévalóságnak alkot :)

Szóval várjuk meg a következő válságot...

virgo 2019.06.04. 15:50:08

@ulpius66: Bölcsész, elvileg történelemtanár.

elvis56 2019.06.04. 16:08:03

Puzsér egy BOHÓC.

2019.06.04. 16:30:22

@MAXVAL bircaman közíró: "Igen, a ballib tábor jóval fanatikusabb a fideszesnél, ez tény."

Legalább annyira tény, mint a Tények a TV2-n.
süti beállítások módosítása