HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euro (1) euró (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2019.10.14. 22:45 Tata86

Return of the Szekértábors

A tegnapi választás tanulsága számomra, hogy az utóbbi évtized kísérlete, miszerint meg kell kísérelni az országot kiragadni a hideg polgárháborúból, a debil dichotómiából végleg elbukott. 

Naiv kísérlet

A klasszikus szekértáborokat milliók hagyták ott a Jobbik, Együtt, LMP és társai kedvéért, ez mára az MKKP-re és Puzsérra olvadt. A kép árnyalt, de nagyvonalakban erről van szó. Jómagam is tévedtem, mikor azt gondoltam 2010től a magát túlnyerő jobboldalból tömegek fognak kiszakadni az enyhülő környezetben. Ezek a tömörülések alkothatták volna a végletesen lejáratódott "centrumot", az addigi szekértábor-felosztás ellenében. De magyar ember nem ugrik le a szekérről, ha az egyszer halad... 

Jelen

Azt hiszem, Faludy vette észre a történelem vastörvényét, miszerint bármi is történjen, végül a forgatókönyvek közül soha nem a legrosszabb vagy legjobb nyer, hanem mindig a legundorítóbb. 

A fővárost, számomra meglepetésként, elhozta Karácsony, méghozzá egész simán. A kerületek többségében DK-s, szoci polgármester irányít, DK-s, szoci testületet. A tíz elhódított megyejogú város többségében szintén ez a társaság irányít majd. 

Mint a címben is szerepel, ez a választás a dichotómia diadala. Amint fel tud állni a tézis és antitézis rögtön működni képes a rendszer. Az átlagember jóval szívesebben szavaz a rendezett rohadásra, mint a kaotikus pezsgésre. Ez kijelöli a Jobbik útját a sírba. Egyedül nem jelentenek erőt, szépen lassan bedarálják őket, ahogyan az összes politikai vállalkozást Magyarországon, amelyik ki akarta dugni a fejét a mainstreamből. Nincs meg a kultúrája a kompromisszumkész különbözőségnek, és bizalmatlan is az ilyennel az átlagember. 

Látóhatár

Amire közép és hosszútávon számítani lehet, hogy egy progresszív mozgalom növi ki magát a Momentumból és DKból, amit az MSZP hullája táplál majd, hogy túléljék a 2022 vagy 2026ig tartó telet. E kettő közül a Momentumot jelölném meg esélyesként, bár igazából nincs tétje: ugyanazok maradnak a szereplők, csak még le kell játszani, melyikük mezében készülnek majd a végső harcra a NER ellen. A DK szervezetileg jobban áll, de milyen párt az, amelyiknek a kampányban el kell dugni a vezérét? Az idő is ellenük dolgozik... 

Gorteszk, de felcserélődnek a szerepek. A posztkommunista baloldal szerepét átveszi a posztkommunista jobboldal. Előbbit támogatja majd a fiatalság, a polgári rétegek, utóbbit a nyugdíjasok, segélyből élők, telepi prolik. Ha Fegyőr nyer három vagy hét év múlva, ugyanolyan katarzis lesz, mint Orbán győzelme 98ban, amikor az ország egészségesebb része négy évre levegőt vehet az áporodott bűz felett...  

Hibernáció

Ez egy jobb periódus lesz a kettészakadtságban, de ugyanúgy annak a fejezete. Aztán kezdődik minden előröl. 

Annak, aki nem akar szurkolótáborba beállni, ez biztosan több, mint egy évtizedes várakozást jelent. Ez az az idő, amíg eljutunk például a szlovákok, románok szintjére, ahol megélnek az árnyalatok, képesek egymással szövetségre lépni anélkül, hogy a kelleténél jobban szétverjék maguk alatt a saját fészküket. Nacionalista posztkomcsik, internáci progresszívek, nackók, zöldek, nemzeti liberálisok, nemzetiségiek... Semmivel nem jobbak nálunk, és valahogy mégis azok.

Addig is elszórakoztatom magam ezzel a kis bloggal. Érdekes lesz majd visszanézni, mi teljesül a jóslatból, és mi nem. 

47 komment

Címkék: jövendölés dichotómia NER


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr8615223124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.15. 04:20:41

Mo-on erre van igény. A "baloldal" mindig ezt jelentette: a nyugat csicskásait. Ez már kiderült tavaly és idén is, az EP-választáson.

S ez nekünk is jó hír. Ideális ellenfél ez.

Tata86 2019.10.15. 09:41:10

@MAXVAL bircaman közíró: "A "baloldal" mindig ezt jelentette: a nyugat csicskásait."
Jaj, szegény Rákosi, Kádár meg ne hallja! :O

Vedd észre, hogy a két tábor ugyanúgy rombol, az igazságtól ugyanakkora távolságban. A jobboldal még mindig nagyhatalmi delíriumban él, és kamaszos dühvel próbál férfinak tűnni a nagyfiúk között, a baloldal simul, és azt hiszi az éteri segg egyszer kifizeti nekik a rajongást.
Mindkét oldal folyamatosan csalódik.

"S ez nekünk is jó hír. Ideális ellenfél ez."
Igen, már Tarlós is ezt mondta Karácsonyra.

Engem érdekelnek a baloldal viselt dolgai, de hidd el, a tömeg leszarja. Egyszer átfordul a közhangulat, aztán megy a NER is a levesbe.

Persze addig még sok víz lefolyik a Dunán. Lehet hogy 2026ban lesz...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.15. 11:41:56

@Tata86:

Nem, az egyik tábor lételeme a nyugat szolgai másolása, s a társadalom ostorozása amiért nem imádja a nyugatot.

Kádár, Rákosi nem elenérv.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.15. 11:49:03

@Tata86:

A közhangulat legnagyobb része ideológiamentes, megélhetésalapú.

Amint felnő egy olyan nemzedék, mely már nem tudja mi a ballib országrontás, a ballibek esélyesek lesznek.

Tata86 2019.10.15. 11:51:46

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán ezt is lemásolta... Csak ő a keleti (fel)diktatúrákat es diktátorokat ajnarozza.
És itt is tévedtem: azt hittem a jobboldaliakban van gerinc és ezt kikerik maguknak, ha másért nem mert a balosok rózsaszínködös seggnyalásának egy primitívebb verziója.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.15. 11:58:39

@Tata86:

Szövetség kell az elnyomók ellen. Mi a gond ezzel?

Nem Azerbajdzsán igázza le a világot például. Pedig nem is annyira szimpatikus az azeri állam.

Tata86 2019.10.15. 12:25:07

@MAXVAL bircaman közíró: "Szövetség kell az elnyomók ellen." :D
Mondom: nem hittem volna, hogy a jobberek csont nélkül elkezdik tolni Rákosi szövegeit...

"A közhangulat legnagyobb része ideológiamentes, megélhetésalapú."
Ez azért bonyolultabb. Ha így lett volna 2002ben a Fidesz nyer. Sose becsüld le a magyar morcit!
Én is lebecsültem, lásd a komment felső része.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.15. 13:09:12

@Tata86:

Rákosi szövege mióta ez? Azt mondod az elnyomás elleni harc automatikus egyetértés Rákosival?

2002-ben nem volt markáns különbség a 2 tábor között, az akkori "jobboldal" még bőven benne volt a liberális narratívában.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2019.10.15. 15:48:48

A Jobbikot az tette hidegre, hogy amikor 2010-ben jött a kormányváltás és egyidejűleg ők meg berepültek a parlamentbe, a kormány fogta magát és elkezdett a programjukból kormányozni.

Ezt nem sikerült kivédeniük.

Tata86 2019.10.15. 18:35:37

@Counter: A Jobbik nagyon öregecskedően vette a kanyart, pedig nem volt azért ez olyan szűk... 9 év alatt jutottak el odáig, ahova 2 év alatt kellett volna 2010 után.
Ez a probléma, nem pedig a kanyar léte.

@MAXVAL bircaman közíró: Igen, az elnyomó gaz imperialisták elleni harc Rákosi szövege. Becsületére legyen mondva: akkoriban legalább tényleg volt egy velük ellenséges szuperhatalom...

Téged pl ki nyom elé és mivel?

" az akkori "jobboldal" még bőven benne volt a liberális narratívában."
Úgy érted a jobboldali tábor többsége egyszerűen normális volt, nem pedig kényszeres soviniszta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.15. 18:47:45

@Tata86:

Igen, úgy értem, az akkori jobboldal liberális szemmel nézve "normális" volt.

A sovinizmus mióta ellentéte a liberalizmusnak?

Engem személyesen a rendszer nyom el. De ez nem személyes kérdés. Nme scak azzal foglalkozom, ami személyesen érint.

Quastr IlIl 2019.10.15. 20:17:57

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem, az egyik tábor lételeme a nyugat szolgai másolása" Akkor Széchenyi is hazaáruló baloldali? Csak mert ő elég sok mindent átvett az angoloktól.

@Counter: ok, de akkor hogyan tudott a Jobbik 2014-ben és 2018-ban kb 20% körüli eredményt elérni?

@Tata86: Jó a poszt. Puzsérnak sok mindenben igaza van. Baj csak az, hogy sokszor ő maga sem tudja betartani a saját elveit. De még a hibáival együtt is ő áll hozzám a legközelebb a magyar politikában.

Tata86 2019.10.15. 22:09:07

@Quastr IlIl: Nem pokitikus. És valóban értelmiségiként sem volt most túl ragyogó a performansza... Ha fegyelmezettebb akkor bemegy 5% felé. Mondjuk sok mindenen nem változtat.

@MAXVAL bircaman közíró: Nekem az rémlik kivoltak a folyamatos barna esőtől...

A mai libsik fogadják el az akkori fideszeseket. No persze nem mind. :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.16. 06:05:50

@Tata86:

Az akkori Fidesz ultraliberális volt. Bár pont a Charta-marhaságokban a Fidesz már csak jelképes szereplő volt, már kezdtek akkor összeveszni az SZDSZ-szel halkan.

Tata86 2019.10.16. 16:19:16

@MAXVAL bircaman közíró: a 98-02-es Fidesz ultraliberális volt? :O

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.16. 16:43:33

@Tata86:

Gazdaságpolitiikailag még igen. Amolyan konzrevatív-liberális volt, mint monjduk Mertkell.

Quastr IlIl 2019.10.16. 19:24:29

@MAXVAL bircaman közíró: :) Ok, de hol húzódik határ átvétel és másolás között? Mondjuk amikor Orbanék ctrl c ctrl v átvették a toryk hardworking people kampányszövegét, az is csak átvétel volt?

"Gazdaságpolitiikailag még igen. Amolyan konzrevatív-liberális volt, mint monjduk Mertkell." Ja és még nem volt oroszbarát, mint most. :)

@Tata86: De akkor most Puzsér Karácsonytól vagy Tarlóstól vette el a szavazatokat?

Tata86 2019.10.16. 20:35:04

@MAXVAL bircaman közíró: Akkor az nem ultraliberális, hanem liberális. És mellesleg működött.

@Quastr IlIl: "De akkor most Puzsér Karácsonytól vagy Tarlóstól vette el a szavazatokat?"
Passz. Én előbb szavaztam volna Tarlósra, mint Karácsonyra. Aztán ki tudja, lehet hogy csak üres durci, így hogy nem kellett meghoznom ezt a döntést.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.17. 04:22:22

@Quastr IlIl:

Amikor az ember a saját érdekeiben cselekszik, átvéve mások módszereiből, az nem gond.

Az első Fidesz-kormány mág messze nem a magyar érdekek mentén működött.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.17. 04:35:15

@Tata86:

Picit jobban kormányoztak, mint Bokortalan, de ez nem igazi teljesítmény.

A Fidesz a populista irányba tapogatózás előtt szart se ért. S még ma is sok benne a liberális téveszme.

Quastr IlIl 2019.10.17. 18:05:31

@Tata86: "Én előbb szavaztam volna Tarlósra, mint Karácsonyra. Aztán ki tudja, lehet hogy csak üres durci, így hogy nem kellett meghoznom ezt a döntést." metoo :) Bár egy puzsérhoz köthető facebook csoportban azt olvastam, hogy a Robi szavazóinak többsége inkább érvénytelenül voksolt volna.

@MAXVAL bircaman közíró: "Amikor az ember a saját érdekeiben cselekszik, átvéve mások módszereiből, az nem gond." Te most saját érdek alatt a közösség érdekére gondolsz, ami jogos. Vajon Mészáros Lőrincz csodálatos gazdagodása is közösségi érdek? Szerintem nem, és ezért nem vagyok már Fidesz szavazó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.18. 05:48:49

@Quastr IlIl:

Így igaz. A kisember érdeke, hogy erősödjön a magyar tőke az idegen hátrányára.

Tata86 2019.10.18. 08:08:09

@MAXVAL bircaman közíró: Ezt kifejthetnéd. Azt is, hogy mit jelent számodra, hogy a valamit érés.

A fidi első ciklusa konkéran az, amelyik 10 évre rá győzelemre vitte a nemzeti és konzervatív reneszánszt.
Kár hogy addigra a párt már posztkomcsi lett.
Úgyhogy most jön a progresszív liberális reneszánsz, mert a NER képtelen inspirálni.
Persze a mai nyuggereknek elég, ha a langymelegben áztathatják magukat, azzal a tudattal, hogy ez örökké tart.

Tata86 2019.10.18. 08:13:21

@Quastr IlIl: Azért azt jegyezzük meg: a legtöbb embernek kell egy arc, akit követhet. Még annak is, aki tömegben mind egyéniségnek gondolja magát.

Nem véletlen, hogy nem volt még olyan, hogy komoly szavazáson 4.44% érvénytelen szavazat született.

Minden esetre, most hogy KariGeri bejelentette, hogy lóf@sz lesz itt nem dugódíj, és Demszkájt díszpolgárnak jelöli azért örülök, hogy nem szavaztam rá. :D :(

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.18. 08:15:08

@Tata86:

Tudod jól, nekem más az alapeszmém, mint neked, nekem a polgári társadalom ellenszenves, nem elérendő cél.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.18. 08:16:10

@Tata86:

"most jön a progresszív liberális reneszánsz"

Így igaz, de ez jó nekünk. ENnél jobb ellenséget nem is lehetne kívánni, hidd el.

Tata86 2019.10.18. 13:39:51

@MAXVAL bircaman közíró: Azt tudom, hogy más, azt nem tudom, hogy mi az.

"Így igaz, de ez jó nekünk. ENnél jobb ellenséget nem is lehetne kívánni, hidd el."
Ez pozitív, mert progresszívék is nagyon jól elvannak ezzel a bőgatyás jobboldalisággal.
Úgyhogy ti legalább jól eljátszogathattok egymással.

Tata86 2019.10.18. 13:55:27

@MAXVAL bircaman közíró: Neked egyébként nem para, hogy xar ligának a bajnokcsapata is csak xar lesz?

Nézd meg mit csinál Viktor a magyar focival...

Kellenek az erős ellenfelek.

Erről az ellenség-dologról: harcoltál te már valaha életre-halálra? Az egész életünk cicaharc. Hagyjuk már ezt a fellengzést! Szeretnéd te ha lenne ellenséged, mert akkor legalább fontosnak tűnnél, de nincs. Ahogy nekem is. Picsoghatok itt bármit a NER-ről, nem jön a fekete autó, Tata elvtársam már meg sem akarják gyilkolni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.18. 15:01:06

@Tata86:

Én egyik cspoprtba se tartozom, semmi se áll távolabb tőlem, mint a nacionalizmus.

De mivel a progresszív liberális oldal rosszabb, így az ellenfelüket támogatom.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.18. 15:02:17

@Tata86:

Nem izhat a foci. Csak VB-t és EB-t nézek.

Ellenfelem a hatalmi elit. Kell ennél több?

Tata86 2019.10.18. 16:25:16

@MAXVAL bircaman közíró: Az előbb arról beszéltél, hogy milyen jó, hogy ők erősödnek majd meg, merthogy jó ellenfelek.

Tehát miért is támogatsz egy olyan kormányt, amelyik éppen kitenyészti a progresszív mozgalmat Magyarországon?

Köszönöm, hogy ellenfelekről beszélsz.

Tata86 2019.10.18. 19:26:14

@MAXVAL bircaman közíró: Nem beszélsz összefüggően...

Az előbb örvendeztél, hogy jó ellenfelek lesznek. De wazze, ha egyszer két opció van, akkor minek örülsz? Csak ők lehetnek az ellenfelek, nem?

Egyébként ez nonszensz. A társadalom, a korszellem folyamatosan változik. Vannak attitűdök, amik viszont nem jelentenek erkölcsi kategóriát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.19. 04:59:41

@Tata86:

A természetes jó sose változik, s amikor 2 opció, azt kell választani, mely közelebb esik hozzá.

Quastr IlIl 2019.10.19. 19:17:50

@MAXVAL bircaman közíró: "Ellenfelem a hatalmi elit. Kell ennél több?"
Csak 1 kérdés, az orosz hatalmi elitről is ez a véleményed?

@Tata86: "Azért azt jegyezzük meg: a legtöbb embernek kell egy arc, akit követhet." Nem tudok veled vitatkozni. Csak hát kérdés, hogy más arccal nem lett volna több? Lehet, hogy kiröhögtök, de én örülnék, ha Pálinkás alapítana egy rendes konzervatív pártot. Na rájuk tudnék igazán tiszta szívvel szavazni.

"örülök, hogy nem szavaztam rá." Szegény KariGeri és én még azt hittem, hogy ettől győzelemtől majd lesz egy kis önbizalma, és képes lesz határozottabban cselekdni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.19. 19:24:01

@Quastr IlIl:

Az orosz hatalmi elit nagy részben a jó oldalon áll, szóval nincs vele gond. Nyilván ők se mindenben járnak a jó úton, de viszonylagos jobbak, mint a nyugati, nyílt, liberális elitek.

Tata86 2019.10.19. 21:40:55

@MAXVAL bircaman közíró: Kiváló munkát végeznek. 1.5ös termékenységi ráta(, amit aztán muszlim bevándorlókkal pótolnak). Elit pozíciók öngyilkosságban, alkoholizmusban, depresszióban.
Középcsóró ország mérhetetlen ásványi kincsek birtokában.
Egy roncstársadalom szolidaritás nélkül, farkastörvényekkel.

De tény: náluk nincs buzivonulás, úgyhogy tök oké.

@Quastr IlIl: "Csak hát kérdés, hogy más arccal nem lett volna több?"
Valószínűleg de, de akkor hol maradtak volna pozíciói a szoci maffiának?
Aztán mit csinálna Orbán, ha eltűnnének? Naugye.

"Szegény KariGeri és én még azt hittem, hogy ettől győzelemtől majd lesz egy kis önbizalma, és képes lesz határozottabban cselekdni."
:D Majd az asztalra csap! Csak tudod ő ritkán teszi ez meg, de akkor aztán...!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.20. 07:34:24

@Tata86:

Azt nézd honnan hozták vissza az országot. Szétesés, teljes bénulás, liberális rémuralom, pár tucat milliárdps tulajdonában minden.

Tata86 2019.10.20. 09:00:18

@MAXVAL bircaman közíró: Szerintem nem tett volna rosszat senkinek, ha szétesik az Orosz Föderáció. Legalább a polgárosultabb civilizáltabb államok elkezdhettek volna fejlődni, aztán gyarmatosították volna a maffiaállamokat...

A probléma gyökerét nem szüntették meg. A káosz pont a roncstársadalom következménye, és ezt Putyin is csak fokozza.

Tata86 2019.10.20. 22:13:08

@MAXVAL bircaman közíró: Mit jelent jelen esetben a "liberális"?
És mit von le/ad hozzá az érveimhez?

Oroszország egy csődtömeg. Nekem nem az a bajom ha más a vilagképed, hanem hogy egy katasztrófa az ajánlatod követendő példaként.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.21. 07:30:42

@Tata86:

A polgárosodásban, a magántulajdonban látod a megoldaldást. Azaz liberális vagy.

Oroszország számára mindin katasztrófa volt ez, amikor megpróbálta: legutoljára 10 évig próbálta, a 90-es években.

Oroszország akkor volt csődtömeg, nem most.

Tata86 2019.10.21. 20:52:18

@MAXVAL bircaman közíró: Oké, de akkor ezzel mit mondasz? Miért jó ha libsi vagyok, miért rossz, hol van igazam, hol nincs, es főleg: miért?

Oroszok: azt gondolom nagyon súlyos kettős mércét alkalmazol, és egyszerűem tagadod a tenyeket.

Tata86 2019.10.22. 11:18:47

@MAXVAL bircaman közíró: Oroszország válságban van, pont azokon a területeken, amiket a fanok ki dzoktak emelni, mint a hanyatló Nyugat krízisjelei.
Pl termékenységi ráta, színes/muszlim bevándorlók aránya.

WiIdhunt 2019.10.22. 13:51:05

@Tata86:

Muszlimok Oroszországban - őshonosak, azaz nem a nyugati minta.

Igen, alacsony a termékenység.
süti beállítások módosítása