HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVI.: A megbízhatóság az első. Minden aztán következik. Persze az ideális, ha minde... (2024.03.28. 13:39) Shit-show
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "hogyan értelmezed a kontextust, ha egyébként nem tudsz és nem vagy hajlandó szöveget é... (2024.03.28. 12:32) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVI.: A megbízhatóság az első. Minden aztán következik. Persze az ideális, ha minden megvan: megbízhatóság, magas erkölcs, szakértele... (2024.03.28. 13:39) Shit-show
  • Tesz vesz XVI.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem hűségesnek kell lenni, hanem becsületesnek. de ha mégse, ezért vannak a hatóságok, tudod, idióta, te retardált, magyaru... (2024.03.28. 12:45) Shit-show
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "hogyan értelmezed a kontextust, ha egyébként nem tudsz és nem vagy hajlandó szöveget értelmezni?" mit nem értettem te darab szar? hány... (2024.03.28. 12:32) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @IdomitottFoka: tehát akkor majdnem hitvány vagy, bünöző hajlamú, akinek nincs önálló identitása és becsülete. "simán lehet" de az asszonyokra sz... (2024.03.28. 12:24) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Egy nagy nulla" azért ilyet mondani rá úgy hogy van érettségid, nem kéne. mert tök hülyének és komolyanvehetetlennek leszel nézve, mikö... (2024.03.28. 11:42) Shit-show
  • IdomitottFoka: @2024: 1. Sajnálom, gyenge voltam, a hozzád hasonlók ferivel ingerlése övön aluli, tudom. 2. De, a felelősségrevonásának lengetése a kampány része v... (2024.03.28. 05:59) Shit-show
  • IdomitottFoka: @Tesz vesz XVI.: ñem túĺ vszínű h bármelyik esetben pártot alapítanék. Nem túl vszínű h Magyar a lépéseivel közelebb került volna a jobb láthatási k... (2024.03.28. 05:35) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) dk (1) DK (4) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2020.01.30. 22:32 Tata86

Baki

Október óta néhány hatalmi pozíciót ellenzékiek birtokolnak, ebből következik, hogy most már nem csak ők kritizálnak, hanem őket is számon lehet kérni. Ellenzék-kormány konfliktusban nem egy civil áll szemben az államhatalom gépezetével, akivel akkor is szolidárisak vagyunk, ha éppen hibázik, hanem adott esetben pont az oppozíció jelenti a helyi hatalmat. 

Ezt valahol sikerül jól kihasználni, valahol nem.

Kommunikáció és hatalomtechnika

Azt szinte mondanom sem kell, hogy egy civilizált országban mind Niedermüller, mind az (egri) Fidesz viselt dolgai botránynak számítanának, amire reagálni kell, aminek következménye van, ami megrázza az országot. Természetesen itthon az égvilágon semmi nem fog történni, és ezzel mindenki tisztában is van. Rég be van árazva az egész.

Igen, a Fidesz választási csalást követett el egy megyeszékhelyen. Ezért bizony böri járna, és joggal veti fel Mirkóczky, hogy talán le kéne mondani. Skandallum! Lenne. Ő is tudja, hogy nem az. Ha ez a hét róla fog szólni, minden hetilap legalább egyszer leírja a nevét, akkor már megérte, egyébként senkit nem izgat. 

Persze nem róla fog szólni, hanem a Déká fenegyerekéről, aki jólmegmondta a többségi társadalomról, hogy egy dög! Hatalomban lévő polgármesterről van szó, aki százezer fehér, keresztény, heteroszexuális férfi és nő hűbérura helyi ügyeit igazgatja. De úgy őszintén? Érdekel valakit, hogy miket beszél? Lesz ennek következménye, pro vagy kontra? A DK, szokás szerint az előremenekülést választja, beleállnak. Jobban utálni már úgysem fogja őket senki.

A Fidesz pedig persze, hogy üti a vasat. Végre hatalomban lévő ellenzékieket lehet savazni, uccu neki! Bayerrel a gyűlölet ellen! Itt is ugyanaz: ezt már ők sem hiszik. Le kell tudni a kötelezőt, beleállni, amibe bele kell, de kétlem, hogy bármelyik fideszes most tényleg meg lenne sértődve. 


Homokszem

Ebbe a mozgalmas unalomba sikerült belerondítani valami váratlannal. A tüntetésen megtámadták Hont Andrást és a 444 operatőrét. Igazából ebben sem lenne semmi különös, Bede is being Bede, csak ezzel a kormány most bukta ezt a tematizációs versenyt! (Hont nyilván senkit sem érdekel, Huth Gergely nem fogja üvöltve csapkodni a Lendvai utca flaszterét pokolba küldve az egész bagázst, miközben a nője értetlenkedve figyeli...)

De vissza a fontos dolgokra! Eger ide, Eger oda, a kormány Niedermüllerrel továbbra is uralni gondolta a pillanatot, de ezt most bukták. Ilyen hibákat nem szoktak ejteni! Régóta megtanulta minden fideszes tüntető, hogy bárki, aki egy hajszállal is kilóg a tömegből, provokátor, akivel tilos interakcióba bocsátkozni. Ez a játék lényege. Bede póráza eddig milliméter pontosan ki volt számolva, és akkor balhézott, amikor szabad volt neki! 

Talán tényleg megremegtek a nertársak? Tényleg rést ütött a pajzson a tragikus október? Ha hozzáteszem a botrányhoz Karácsony parádés interjúját, akkor egyre inkább trenddé válik ez a hibasorozat...

106 komment

Címkék: hont andrás NER niedermüller


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr9715447140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rovid 2020.01.31. 10:13:29

komolyan? bayerzsóti tüncizget a gyűlölet ellen? és ez ennyi sort érdemel?

Tata86 2020.01.31. 10:26:17

@rovid: Miért mit vártál? Ha holnap kijön a parancs, akkor az XY. kommunista internacionálét fogja éltetni, jövő héten keresztény lesz, egy hónap múlva az ISIS-t propagálja, majd közli, hogy minden körülmények között pragmatikusan kell lenni!

Miért pont a gyűlölet ellen ne tüntethetne?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.31. 10:42:17

Nieder Müller szimplán őszintén kimondta: "mi jobban utálunk titeket, mint ti minket".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.31. 10:43:59

Hontalan Andrást isrmerve, szinte biztos, hogy ő ütött először. Feketöves provokátor a srác.

patkányarcúáginéni 2020.01.31. 10:47:09

A provokatőröket nem szokták szeretni a tüntetők.

apro_marosan_petergabor 2020.01.31. 10:55:36

Kissé zavaros a cikk.
Egy libero-bolsi, mindig gyűlöli a keresztényeket.
Ez a Niedermüller annyira, hogy hangosan ki is meri mondani.
Ki hazánkban ezt is lehet.
Kocsmában ezért megvernék, itt amradhat polgármester, akkor is ha majd lop, s ha nem ért hozzá (ezt már ő mondta).
Azt is látni kellene, Mo-on nem a homoszexuális-gender lobbi mondja meg a frankót. Remélem, ez még sokáig így lesz.

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 10:57:42

@MAXVAL bircaman közíró: valahogy én is így gondolom hogy ez csak annyit jelent h ők jobban utálnak minket mint mi őket, de ez eddig is így volt. De ahhoz azért pofa kell hogy ebből is az legyen az egyszerre mozduló független média reakciója , hogy a rasszista cigány :) orbán.

erol 2020.01.31. 11:09:03

@apro_marosan_petergabor: "Kocsmában ezért megvernék"
Miért kocsmába csak vallásos emberek járnak?

Wildhunt 2020.01.31. 11:16:19

@a nagy hohohorgász: mutass már egy hírt az elmúlt 10 évből, amiről nem ez jutott eszükbe. A nácit amúgy kihagytad.

Minden ballib bérretteg 2020.01.31. 11:22:32

Egyrész Bede nem ütütt meg senkit. A múltkor is lebuktak a Gyurcsány csicskák, mikor mentőt hívtak a DK-s provokátorhoz, akihez senki egy újjal sem ért:
www.vadhajtasok.hu/2019/10/24/nyilatkozat/

Másrészt meg fura hogy ti pofáztok, ellenzéki csürheként, akik a Hír TV és M1 tudosítóit rendre lökdösitek, vegzáljátok.

Nincs ezen mit csodálkozni kérem. A ballib hírhamisító tetveket mi fogjuk elküldeni a picsába.

Tangooo 2020.01.31. 11:30:22

Tüntetésen eddig egy komoly eset esett meg: Gulyás Mártont pofán verte egy DK-s harci nyugdíja egy összejövetelükön.
Aztán Ungváry történész úr zsinóros mellényben parádézva állítólag kapott egy taslit, amit csak ő látott, viszont eltörött a szemüvege.
Hont szemüvegét az idióta Bede levette a hírek szerint, de nem történt erőszak.
Mind a három eset a provokáció tipikus esete volt, de legnagyobb sajnálatára a provokátoroknak nem folyt vér.

konrada 2020.01.31. 11:34:17

Valóban azzal lehet bukni egy kommunikációs versenyt, hogy egy provokátor hülyét egy tüntetésen megüt egy levakult másik hülye???

...mert akkor ezzel le is van tudva a tüntetések eszenciája:
Oda alapvetően azok járnak, akik vagy haszon akarnak, vagy felfokozott hangulatban vannak, így az ilyenen feltűnő provokátor biztosan számíthat arra, hogy atrocitás éri egy baromtól, és teljesen mindegy, mi vagy ki ellen tüntetnek, biztosan lesz egy felheccelt DK-s nyögdíjas, vagy egy szentkoronás ökör, aki odacsap.

...szóval ha azt akarja mondani a kedves blogger, hogy ezeknek az utcai dzsemboriknak nem sok értelme van, mert a hírek nem a vélt vagy valós sérelmekről fognak szólni, hanem arról, ki hogyan csapta a másikat pofán...
...akkor nagyjából egyetértek.

(De ez azért baj, mert egy ilyen tüntetésen azért ott van több száz vagy több ezer ember - na jó, ha DK is a szervezők között van, akkor is több tucat!;) - akik valamit akarnak, de mégis sokszor több szó esik arról az 1-2 hülyéről, aki ott nem bír magával...)

Tata86 2020.01.31. 11:40:36

@MAXVAL bircaman közíró: És te nyilván örülhetsz, mert konfortosabb a Niedermüllerek "ellen" politizálni, mint ellenem. A Fidesz építette fel a DK-t, saját gyönyörűségére.

"Hontalan Andrást isrmerve, szinte biztos, hogy ő ütött először. Feketöves provokátor a srác."
Ez azért elég gyenge tőled.
Egyébként mi kell ahhoz, hogy valaki "feketeöves provokátor" legyen? Itt úgy látom a létezése elég volt...

@patkányarcúáginéni: Kivéve, ha keresztények. Nekünk parancsba van adva, hogy mindenkit szeretnünk kell. :(
De szeretetet félretéve: miért provokáció, ha egy újságíró kimegy egy sajtónyílvános rendezvényre?

@apro_marosan_petergabor: Hát menj, és verd meg! Mármint a Polgármester Urat. De miért azzal az újságíróval kell emberkedni, aki egyrészt a dolgát végzi, másrészt ha más nézőpontból, de ugyanúgy elég rossz véleménnyel van Niedermüllerrel?
Vagy onnantól, hogy zsidó tök mindegy, ezek együtt vannak?

@a nagy hohohorgász: "De ahhoz azért pofa kell hogy ebből is az legyen az egyszerre mozduló független média reakciója , hogy a rasszista cigány :) orbán."
Mert az? :O

@Wildhunt: Ő.... Felcsaptam az indexet, megkerestem az első politikai cikket.
index.hu/belfold/2020/01/31/egy_fideszes_kepviselo_kinezetuk_alapjan_allitja_szembe_a_kormanyparti_es_ellenzeki_politikusnoket/
Se orbán-cigányozás, se nácizás. Most akkor hogy van ez!

@Minden ballib bérretteg: Ki az a "ti"? Kik vagyok én? Mi közöm ahhoz, hogy valakik riportereket lökdösnek?
Ne tegyék egyébként! Igaz, ezek a propagandisták az én pénzemből vannak kint, de akkor se inzultálják őket!

Tata86 2020.01.31. 11:42:19

@Tangooo: Mi az, hogy provokáció?
Miért provokáció, ha egy újságíró kimegy egy sajtónyilvános rendezvényre tudósítani?
Szerinted hogyan kéne végeznie a dolgát, ha nem akar inzultust egy gyűlölet elleni tüntetésen?

Tata86 2020.01.31. 12:03:46

@konrada: Hát figy, ha te a gyűlöletkeltés és rasszizmus ellen tüntetsz, erre az antirasszistáid nekiesnek a tudósítóknak, mert azok buzi libsi zsidók, akkor az kínos.

Hasonlítsd össze a Békemenettel: alapvetően tenyleg békés nyuggerek vonulnak fel, énekelve, meghatódva saját maguktól. Függetlenül a céltól, az t kell mondanom, hogy semmi baj velük.

Minden ballib bérretteg 2020.01.31. 12:20:16

@Tata86:

Talán fel kéne szólalnod akkor is, mikor ballibek lökdösik a Hír-TV vagy M1 tudosítóit, akkor hitelesebb lenne az aggósásod.
Az elmúlt 3-4 évbe rendszeresen inzultálták a konzervatív újságírókat a ballib csürhe hisztipartijain.

konrada 2020.01.31. 12:21:28

@Tata86:
...aham.

...és még te beszélsz rasszizmusról, amikor azt feltételezed, hogy a tudósítók egyértelműen beazonosíthatóak voltak akár testi jellemzők, akár az öltözékük alapján...

(Mert egyébként honnan a pöcsből tudhatta volna meg az a farok, hogy a tit tudósítóitok, ha csak nem provokáltak???;))

...mert azért van egy olyan vélelmem, ha oda megy egy tudósító egy DK-s rendezvényre, vagy egyéb ellenzéki tüntetésre prostisrácos, vagy 888-as kitűzővel, akkor - szerintem nem igazán elítélhetően - lesz biztosan olyan, aki azért pofán akarja vágni.
Szóval honnan lehetett tudni, hogy az másik oldali tudósító, és nem egy provokátor? (A véleményem meg erről fentebb olvashatod...)

konrada 2020.01.31. 12:28:48

@Minden ballib bérretteg:
...na ezt hívják a szálka-gerenda esetének.

...ebbe azért mindannyian beleesünk, bár én próbálom megelőzni azzal, hogy egy ilyen tüntetésen a felfokozott izgalomba jövő barmok tetteit nem írom az adott oldal bűnének.

...de ez én vagyok, nem pedig egy olyan elfogult barom, aki a gerendát nem látja és ezért égeti magát azzal, ami - ha nem is természetes - de minden oldalon, szinte mindenhol (még a buddhisták tüntetésén is!;) előfordul...

Wildhunt 2020.01.31. 12:30:19

@Tata86: elolvastam. Olyan bújtatott nácizás, hogy ihaj.

Minden ballib bérretteg 2020.01.31. 12:32:56

@jános515:

Így igaz. GYurcsány fizetett magyargyűlölői feljelentették Bedét miután a DK-s luvnya eljátszotta a nagyhalált. Igazán kár, hogy videó rögzítette hogy senki hozzá se ért, így a pert is bukni fogják a kedvenc elkúróid.
Ezt még az index is megírta, és a cikk alján ott a videóhoz a link:

index.hu/belfold/2019/10/24/dk_kepviselono_megutottek_barkoczi_bede_zsolt_feljelnetes/

Az esetet árnyalja, hogy a tettes által megosztott videón látszik, Bede csak a transzparenst csapja ki Domokos kezéből, szándékos ütést vagy a személyt célzó mozdulatot sokadszori megnézésre sem lehet felfedezni.

www.vadhajtasok.hu/2019/10/24/nyilatkozat/

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.31. 12:35:16

@Tata86:

2 tábor van, s te is a ballib tábor tagja vagy, akkor is ha tudatlanul. Csúnyábban mondva: hasznos idióta, udvariasabban: útitárs.

S ki akarná ütni a tudatlanokat? A valós ellenséget kell.

Minden ballib bérretteg 2020.01.31. 12:38:18

@Tata86:

"A Fidesz építette fel a DK-t, saját gyönyörűségére."

Ehez képest a DK és csicskásai vezetik mr Budapestet, ahogy a teljes ellenzéket is.

Azaz tévedsz. A DK maga megtestesült ellenzéki formátum, a magyar gyűlölettel, és gyűlöletkeltéssel, uszítással, elkúrással együtt.

Tata86 2020.01.31. 12:57:50

@Minden ballib bérretteg: 1) Milyen alapon akarod megmondani, hogy miért szólaljak fel? (Egyébként itt sem szólaltam fel semmi ellen, semmiért. Nincs értelme. Megjegyeztem, hogy mintha régebben kevesebb öntökönrúgás történt volna fideszes happeningeken.)
2) Az előző kommentben, külön neked, felszólaltam. De úgy látom nem lett jobb. :(
3) Továbbra sem értem, hogy mi közöm a ballib akciónyuggerekhez?
4) Kormánytól függetlenül elnézőbb vagyok civilekkel, mint a hatalom birtokosaival, ellenzékkel, mint kormánnyal.
Ez akkor is így volt, amikor éppen Gyurcsány országolt.

Erről az álláspontomról beszélgethetünk, de kettős mércét nem fogsz találni!

ulpius66 2020.01.31. 13:22:04

Teljesen nyilvánvaló, hogy Hontot egy a tömegbe elvegyülő DK-s ütötte meg!

Micsoda gyűlölet-cunamit indíthat így a ballibsi média!!!!!!

Tata86 2020.01.31. 13:22:39

@konrada: Nem beszéltem rasszizmusról :O
Honnan veszed ezt?

Gondolom onnan tudták, hogy elmondták, hogy a 444től vannak. Hont pedig viszonylag ismert.
Itt egyébként simán előítéletről van szó, amivel nekem semmi bajom egyébként.

@Wildhunt: Van, akinek mindenről ugyanaz jut eszébe. A megboldogult szadesz pl mindenben antiszemitizmust látott.

Nem tudok ezzel mit kezdeni. Azzal sem, hogy miért egy jobboldali blogon kéred számon, hogy az ellenzéki média midenkit nácizik?

@MAXVAL bircaman közíró: Két tábor van. Egy polgári és egy szektás-jobbágy.

Olvass dékás és fideszses kommenteket! Csak az alany különbözik! Amit írtál pontosan úgyanúgy megkapom a hvg/444 kommentjeiben is.
Nézz végig a mostani tüntetés arcain! Látsz különbséget?
Csereszabatosak vagytok!

@Minden ballib bérretteg: A Fidesz egyedül a DK-s/MSZP-s médiát hagyta meg. Nincs más "ellenzéki" politikai napilap csak a NER-es (Puch) Népszava. Nincs más kritikus politikai tévé csak a NER-es (Németh Sándor) ÁTV.
Ez a nehéztüzérség, ez dönt, hogy ki lesz tényező, ki nem.

Ehhez még add hozzá, hogy Gyurcsányék büntetlenséget élveznek. Polt csodálatos módon nem talál náluk semmit. Hiába leplezi le a 444 a nagykoalíciós parkolási maffiát, nincs ügy!

Melyik ellenzéki párt tud még lopni? Tud médiát, hálózatot fenntartani ebből? A Jobbikról még azt a pénzt is leszedték, ami járna nekik...

Tata86 2020.01.31. 13:26:32

@ulpius66: Nyilván.
Bár eddig kb csak fideszes kommentek érkeztek, mint "gyűlölet-cunami". De az alapján, nem látom, hogy olyan távol lenne ettől a tábortól Hontnak lekeverni egy nyakast. :O

(Egyébként tök simán el tudom képzelni azt is, hogy a dékások ugyanígy éreznek.)

ulpius66 2020.01.31. 13:29:49

NAGYOKAT CSAK SZÓ SZERINT!

atv.hu

„Hogyha megnézzük azt, hogy mi marad, ha lehántod ezeket a gyűlöletvalamiket (ugye, fölsoroltuk: a nem magyarok, a mások, a migránsok, a romák, a "nemtudoménmik"), akkor ott marad egy rémisztő képződmény középen, ezek a fehér, keresztény, heteroszexuális férfiak – meg azért nők is vannak közöttük. (...) Ez azért borzalmas, mert ha megnézzük, hogy a világon mindenütt az úgynevezett fehér nacionalisták miből állnak össze: ebből, mondom csöndesen nektek.”

Istenem, Istenem!

Mi lett volna a ballibsi médiában, ha valami hasonlót jelent ki Kövér vagy Orbán!!!!!

Pl.

...ha lehántod ezeket a gyűlöletvalamiket (ugye, fölsoroltuk: a nem magyarok, a mások, a migránsok, a romák, a "nemtudoménmik"), akkor ott marad egy rémisztő képződmény középen, ezek a zsidó, izraelita, homokos férfiak – meg azért nők is vannak közöttük."

De helyettesíthető bármivel:
"... akkor ott marad egy rémisztő képződmény középen, ezek a néger, muszlim buzi férfiak".....

Erre vajon mit reagálnának a ballibsi hörgőemberek?

ulpius66 2020.01.31. 13:38:08

Némi válogatás a Nídermüller Péter, Budapest, 1952. a DK alelnöke posztjaiból:

„lassan nehezemre esik magyarul írni”

„Kell-e, hogy magyar legyen a zene...?”

ulpius66 2020.01.31. 13:39:54

A Magyar Katolikus Püspöki Kar közleménye:

„Szomorúan és megdöbbenéssel értesültünk arról, hogy 2020-ban Európában, Magyarországon előfordulhat az, hogy nyilvánosan általánosítva keresztény embereket bélyegeznek meg hitük és vallási hovatartozásuk miatt, ahogyan ez a napokban egy választott tisztségviselő részéről elhangozhatott.… Ezt a tragikus emlékeket idéző hozzáállást elfogadhatatlannak tartjuk, és határozottan kérjük a politikai élet minden szereplőjét, meggyőződésétől és hovatartozásától függetlenül, hogy munkáját a közjó érdekében, az etikai és erkölcsi normák megtartásával végezze."

ulpius66 2020.01.31. 13:43:52

A JOBBIK-ból úgy kibaszták, mint a macskát szarni azt a képviselőt, aki a holokauszt áldozatainak cipőjébe köpködött.

A DK-ban Nídermüller meddig lehet alelnök, illetve meddig lehet Erzsébetváros polgármestere?

Tata86 2020.01.31. 13:54:37

@ulpius66: Ki leszel rúgva ha offolsz és törlöm a kommenteidet is.

A poszthoz vagy a kommentekhez szólj hozzá! Lehetőleg miután elolvastad őket!

Tata86 2020.01.31. 13:58:55

@ennek annyi: Ámen.

Egyébként mindig van alternatíva, csak senkinek sem kell. Így azért nehéz.

megvagyhadnagy 2020.01.31. 14:15:48

Úgy gondolom, hogyha a ballib körökben elfogadott az. hogy Röszkénél a kormány által szervezett és fizetett migráns banda tört be, akkor nem fog megütközést kiváltani, ha én meg úgy gondolom, hogy Hontot pedig egy fizetett DK-s szektatag ütötte meg.

Tata86 2020.01.31. 14:32:57

@megvagyhadnagy: Hidd el, elég kevés dolog kelt már bennem megütközést... magasan van a léc!
Pl az, hogy egy random kommentelő dékás trollokra reflektálva trollkodik még alulról sem éri el.

Mi lenne, ha itt egyik eszelős agyrémet se terjesztenéd, hanem simán csak józan emberként vitatkoznál?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.31. 14:39:55

@Tata86:

"Olvass dékás és fideszses kommenteket! Csak az alany különbözik! Amit írtál pontosan úgyanúgy megkapom a hvg/444 kommentjeiben is.
Nézz végig a mostani tüntetés arcain! Látsz különbséget?
Csereszabatosak vagytok!"

Egy példa,

Én nem vagyok fideszes, názeteim másak. De tudatában vagyok, hogy közírói tevékenységem a Fidesznek hasznos, a ballibeknek meg káros. Így nem csodálkozom, hogy a ballibek fideszes bérbloggernek neveznek.

Pedig a valóságban még alpakérdésekben se értek egyet teljesen a Fidesszel.

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 14:51:51

@Tata86: milyen alternatíva van szerinted ha már azt írod h van? Kérlek oszd meg másokkal is.

Minden ballib bérretteg 2020.01.31. 15:01:01

@Tata86:
Szerintem nem offolt.

Rávilágíott, hogy bármilyen kisebbség, rassz behelyettesítéssel, országos felháborodás lett volna a ballibek részéről.

Igaza van. Az lett volna.
Persze így nem lett, hanem bevédik a rasszista fehér keresztényeket gyűlölő Niedermüllert.

Merlot 2020.01.31. 15:05:25

@ulpius66: Magyar Katolikus Püspöki Kar? Ezek a "nem vagyunk mi pedofilok, csak türelmetlenek bagázs? Akik vállalnák Orbánért az önkéntes tűzhalált is, hogy mentsék a seggét, amikor majd jön az elszámolás?
Vicces ezektől ide beidézgetni!

Tata86 2020.01.31. 15:08:02

@MAXVAL bircaman közíró: Oké, ez igaz.

De ebben a kényszeres dichotómiában pl nem látok köztetek különbséget. És ott van ugye a kacsa-teszt(, ami úgy totyog, mint egy kacsa)...

Ez a mi-ti szembenállás, amire mindent építesz a nemzeti traumákból építkező kényszerképzet. Lehet, hogy nem látod, de a fiatalokat(, ha én még annak számítok) ez már nem érinti. Nekünk nem határozta meg az életünket, és nem ebben a harcban látjuk további életünk értelmét.

A generációddal ki fog halni, és senkit nem érdekel majd 20-30 év múlva. Kb mint a kurucok és labancok szembenállása Trianon után. Esetleg a legitimisták és szabadkirályválasztók harca a bolsevizálódás után.

A történelem beárazta, és az adott generációk bármennyire is vették ezeket a konfliktusokat véresen komolyan végülis nevetséges cicaharc lett belőle.

A hasznos idiótaságról pedig annyit, hogy 2010ben pont azért kritizáltam a Fideszt, mert amit művelnek az középtávon pontosan visszahozza az ellenoldali sovinizmust.

Minden ballib bérretteg 2020.01.31. 15:12:23

@Tata86: Vannak akiknek nem számít a nemzet és a magyarság, vannak akiknek számít.
A fiatalok között is egyenlőre azok vannak jóval többen, akiknek számít.
Szerencsére.

Tata86 2020.01.31. 15:19:14

@Minden ballib bérretteg: 1) Nem ez a poszt témája, bármennyire is igaz.
2) Ezt sikerült 4 egymásutáni kommentben leírni. Ezek között copypaste-elt idézetekkel. Egyik sem reflektált sem az eredeti cikkre, sem akármelyik kommentre.

Egyébként igen: a dékás szekta ennek a tizedéért már őrjöngeni szokott.

@a nagy hohohorgász: Volt LMP, amíg ki nem zárták egymást, MKKP, Puzsér. Hibát lehet találni mindegyikben, de nem változtat a tényen, hogy alapvetően ekkora igény van kiugorni a szektaháborúból.

Pl ott volt a kinemszarjale-EP-választás. Nyugodtan lehetett volna üzenni, hogy elég volt! Miben lett volna rosszabb bármelyik magyarnak, hogyha Dobrevék helyett valamelyik kétfarkú megy ki?

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2020.01.31. 15:30:07

@MAXVAL bircaman közíró: "S ki akarná ütni a tudatlanokat? A valós ellenséget kell." - Tudassa velünk a személyüket elvtárs és a Kreml falánál kivégezzük őket!

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 15:39:40

@Tata86: végre valami amire lehet normálisan reagálni. A Schiffer féle vonal nekem is szimpatikus volt meg is furtak 3 oldalon. Balról jobbról és hátulról (szél bernike). Puzser és mkkp nekem túl troll szintű ők nem akarnak többet ezért kidobott szavazat. Egy Schiffer Pokorni varga Mihály navracsics féle polgári haladó de a konzervatív nézeteket szem előtt tartó pártot tudnék támogatni. Kérdés ez mennyire lenne budos odaát és h vitya hogy uszitana rájuk a hithű fideszeseket

LebensraumamOsten 2020.01.31. 15:53:40

@apro_marosan_petergabor: Ugyan már! Miért próbálod mosni a gennyes fasiszta mundérotokat? Már több milliárd ember tudja a világon, hogy egy olyan ócska balhézó kisebbség vagytok, akik a fehér kereszténység álarca mögé bújva élősködtök orcátlanul keményen dolgozó békés kisemberek millióin és az agresszív rasszista uszításotokkal próbáljátok elterelni a figyelmet köztörvényes vagyon elleni ügyködésetekről. Ennél pontosabban nem is fogalmazhattam volna. Azt is tudjátok, hogy tevékenykedésetekért 70 éve simán kötelet kaptatok volna a világ bármely országában a nagy dúlás után, mert a hasonló üvöltöző, uszító, háborús bűnözöket annyira meggyűlölték az egész bolygón. Akkor minek vernyákoltok.

Tata86 2020.01.31. 15:56:50

@Minden ballib bérretteg: Ez ma nem egy valós törésvonal.
Zoltai Gusztáv a NER része, én nem. Német Sándor kóser, Dévényi István áruló. Opportunista libsi "újságíró" haverom része a rendszernek, konzervatív, katolikus, nyelveket beszélő újságíró ismerősöm ellenség.

Úgy általában:
De miért lenne ellenség, akinek nem számít a magyarság vagy nem nemzeti?
Akár azért mert hardcore katolikus, akár azért mert globalista libsi világpolgár.

És miért lenne barát az, aki szándékosan egymás ellen uszítja a nemzetben gondolkodó polgárokat is?

Tata86 2020.01.31. 16:02:04

@a nagy hohohorgász: Sok a feltételes mód. Amíg nincs kereslet, addig kínálat se lesz. Az "elvesztegetett szavazat" pedig elég érdekesen hat 30 elvesztegetett év után.

Melyik volt az a szavazat, amelyik nem volt elvesztegetett?
Főleg ha valaki sosem arra szavaz, akire igazán akarna...

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 16:03:09

@Tata86: és miért lenne ellenség akinek fontos a haza? És miért ne lehetne ellenség aki minden erővel sárba tiporja ezt az érzést?

dare 2020.01.31. 16:13:44

@Tata86: Most csak erre a törésvonalra reagálva, akik ellenségek lettek a NER szemében.
Pont tegnap volt a Kötöttfogás műsorban egy poénkodás Lukácsi Katalintól, aki azt mondta a korona vírusra, hogy ezt az országra vetítve hívhatjuk nyugodtan Szent Korona vírusnak.
Csak nem ő lenne az, aki nemzetben gondolkodó polgárokat akar így maga mellé gyűjteni. :D

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 16:14:14

@Tata86: jót akarsz csak szarul csinálod úgy mint én csak másképp. Iranyitottal már embereket?

Tata86 2020.01.31. 16:22:47

@a nagy hohohorgász: Csak rövid ideig. :)

@MAXVAL bircaman közíró: Jézus szerint pedig csak egy :O
De a földre visszatérve: szerintem túl sokan, túlságosan dörzsöltnek gondolják magukat. Olyan játékokat játszanak a grandiózusság illúziójáért, amit egyáltalán nem fognak fel. (Nem csak ők nem, akik felül vannak, azok is találgatnak, és reagálnak.)

Mindenből politikát kell csinálni, megsejteni 5 rétegnyi mögöttes tartalmat, és kétszáz évre előre látni.

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 17:15:37

@Tata86: sajnálom. Én amikor először lettem vezető mindenkinek meg akartam felelni és magamnak is. 1 év után (komoly stressz miatt) rajottem hogy lehetetlen mindenkinek megfelelni. Mert ahányan vannak annyi érdek. És mellette van egy felsőbb elvaras. Szopo az egész. Aztán bevezettem a teljesítmény alapú értékelést. Ez még nagyobb ellenállást szült. Aztán megtanultam leszarni a felesleges hisztiket és láss csodát imádnak a főnökök és fixen van 3 megbízható munkatarsam akik ragaszkodnak hozzám a többiek meg cserelodnek. Szóval a lényeg nem tudsz egyszerre mindenkinek a kedvére tenni de tudsz működő dolgot csinálni. A liberális világban az a baj hogy egyszerűen lehetetlen h mindenki jól járjon a nagy többség veszíteni fog. Ha a közösség érdekeit nézed akkor mindenki nyerni fog vmennyit legfeljebb nem annyit amennyit szeretne.

illaim 2020.01.31. 17:23:20

Ja. Bayer a gyűlölet és a kirekesztés ellen! LOL Ez olyan, mint mikor a falkavezér oroszlán a vegetáriánus étkezés mellett agitál! LOL A fidess SA csürhéje meg tapsol neki!

Tata86 2020.01.31. 17:44:37

@a nagy hohohorgász: Ezt értem, de hogy jön ide? :O

" A liberális világban az a baj hogy egyszerűen lehetetlen h mindenki jól járjon a nagy többség veszíteni fog."

Jelen esetben mit jelent a "liberális világban"?

Grimbusz Makszimusz 2020.01.31. 18:10:46

Minekmentoda? :D Látlelet fénykép van egyébként? Szerintem nem bántották, ami egyébként kár!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2020.01.31. 18:27:12

@Tata86: Ennyi!

Bede egyébként a Fidesz kínos hülyéjének látszik, elképesztő, hogy egy ilyen nevetséges, súlytalan alakkal nem tudnak mit kezdeni (mármint se kiköpni, se lenyelni).

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 18:30:24

@Tata86: ha ennyit sem értesz akkor ne írj blogot. Menj ki a való világba és tapasztalj. De azért egy picit segítek hátha.. Ha én felruglak az neked fáj.akkor szted ha te felrugsz engem akkor az nekem nem fáj? Liberális ertekrend közepén az egyén van. A konzervatív közepén a közösség. Szerinted létezik olyan helyzet ahol minden egyén elégedett? Amikor tudjuk hogy ha neked több lesz akkor Valakinek kevesebb. Érted már ifjú Lenin?

Tata86 2020.01.31. 18:39:20

@Counter: Talán még lehet haszna. Igazából az a kínos, hogy Bede szerintem tenyleg nem pártkatona, egyszerűen csak rühelli a libsiket.
Innentől mit kezdesz vele?
Ha a széljobbot elüldözi a Fidesz nagyjából oda is a többsége.

@a nagy hohohorgász: Nem tudtam, hogy blogíráshoz valamilyen jogosítvany kell. :(

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 18:46:59

@Tata86: hát rajtad látszik hogy nem kell elég az hogy rohadt Orbán. Az lmp pont az ilyen férgek miatt bukott meg mint ti.

BiG74 Bodri 2020.01.31. 19:07:35

@a nagy hohohorgász:
Nagy kavarc van a fejedben, a liberális és konzervatív kifejezések terén.

BiG74 Bodri 2020.01.31. 19:19:16

@a nagy hohohorgász:
A liberális szerinted egy anarchista, közösségellenes, antiszociális egyén. Míg a konzervatív az a közösség alapeleme, az önfeláldozó, maximálisan kompromisszumképes egyén ( megjegyzem itt egyben magadnak is ellentmondtál).
Totál káosz, ember. Felkaptál divatos kényszerképzeteket minden kritika nélkül. Hány éves vagy királyfi, hogy még mindig ilyen mesékre vagy vevő?

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 19:22:19

@BiG74 Bodri: én nem ezt mondtam te barom. Próbáld meg újra.

kiskutyauto 2020.01.31. 19:24:21

Csak az igazságot mondta ki Niedermüller... mégha kissé bénán is, a jogos indulattól, hogy még mindig ennyi agyhalott barom él az országban... Persze abba nem gondolt bele, hogy idestova 10 éve "tenyésztik" ezeket a suttyó idióta újnácikat...

BiG74 Bodri 2020.01.31. 19:44:34

@a nagy hohohorgász:
Mit próbáljak meg hülyegyerek?
Háromfilléres életbölcsességeket fröcsögsz, aztán én vagyok a barom?
Még én idézgessem a zagyva gondolataidat a gonosz liberalizmusról, te csúcsvezető jani ?

BiG74 Bodri 2020.01.31. 19:51:20

@kiskutyauto:
Tisztelet a hülyéknek akik amíg el nem magyarázták nekik, hogy mit mondott a csávó, azt sem tudták, hogy létezik.
A baj az aljákkal van, akik jó ügyvédként tekerik csavarják, hogy lehetőleg a legnagyobb baromság legyen belőle, mindegy mi az ára.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2020.01.31. 19:55:06

@rovid: csak a libsik tüntetnek a rasszizmus ellen, bayer libsi.

BiG74 Bodri 2020.01.31. 19:57:52

@Tata86:
Jó gondolat.
A nemzet az a fehér heteró férfiak, és nők közössége?

röf 2020.01.31. 20:08:50

Nem mondod.... megtámadták a csupaizom Hontbandit...?
De hát már Kunczegabibácsi is megmondta a szemkilövető dzsembori után, hogy márpedig őt sehol nem picsázták ki, ahová nem ment oda....
És mint tudjuk, ő okos ember volt....

Tata86 2020.01.31. 20:19:24

@a nagy hohohorgász: azert kb de... azért is kérdeztem mit értesz liberalizmus alatt, de aztan csak az derült ki, hogy féreg vagyok

élhetetlen 2020.01.31. 20:25:20

@ulpius66: “De helyettesíthető bármivel”. Ez az, amit nem értesz. Ha ott van/ott marad egy csoport, akik CSAK SAJÁT MAGUKAT TEKINTIK TELJES ÉRTÉKŰ EMBERNEK, az egy rémisztő képződmény. Teljesen mindegy, hogy kikből áll, ha a tőlük eltérő embereket kirekesztik a társadalomból, mert úgy érzik, hogy megtehetik. Csak erről van szó.

BiG74 Bodri 2020.01.31. 20:28:30

@élhetetlen:
White power! A konzervatív közösségfejlesztői jelszó!

a nagy hohohorgász 2020.01.31. 20:29:24

@Tata86: tényleg szar az oktatás ha ilyen férgek jönnek ki mint te. Egy anarchista senki vagy. De én nem akarlak bántani majd fog téged az akire nem számítasz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.01.31. 21:20:59

@a nagy hohohorgász: Mi van hülyegyerek? Mit vagdalkozol itt? nem veri ki az asszony neked?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.01.31. 21:23:03

@a nagy hohohorgász: " Liberális ertekrend közepén az egyén van. A konzervatív közepén a közösség." - ja, a komcsik esetében is te idióta!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.01.31. 21:28:04

@a nagy hohohorgász: "A liberális világban az a baj hogy egyszerűen lehetetlen h mindenki jól járjon a nagy többség veszíteni fog. Ha a közösség érdekeit nézed akkor mindenki nyerni fog vmennyit legfeljebb nem annyit amennyit szeretne." - A kommunizmusban is a közösség érdeke volt az első. És mindenki jól járt? Te olyan hülye vagy, hogy az még fideszesben is ritka.

Quastr IlIl 2020.01.31. 22:34:40

@Tata86: látom nagyon népszerű lettél. :)

"Talán tényleg megremegtek a nertársak?"
I. Egyrészt nekem van egy olyan érzésem, hogy OV-t már nem érdekli Magyarország, őt már csak a nagy nemzetközi partik izgatják.
II. Pénztáros Lőrincz ügyei egyre jobban zavarja a pártkatonákat, mert úgy érzik, hogy ők többet érdemelnének. Ezt a feszültséget pedig egyre nehezebb elfojtani.

Tata86 2020.01.31. 22:53:01

@Quastr IlIl: Jah, index-címlap, es nagyobb az olvasottságod, mint valami random "magyarnemezet"-es "újságírónak".

Nem tudom, hogyan áll OV ezzel az üggyel... azt én is látom, hogy nagypályán akar focizni, de ez látványosan nem sikerül.
Egyszerűen kicsi az ország mögötte.

Lőrinc... nem tudom mennyire zavarja a szpáhikat, hogy a vezér eszik először. Mert erről van szó. Az a néhányszázmilliárd nem tűnik el, csak átalakul. Lecsorog a többieknek.

Balambér Kovács 2020.02.01. 00:02:59

@MAXVAL bircaman közíró:
"Hontalan Andrást isrmerve, szinte biztos, hogy ő ütött először. " Ismerni sehonnan nem ismerheted, hisz az Ég meg a Föld soha nem találkozik, csak a te 2-es IQ-s agyadban! Ha már itt tartunk: te fehér vagy fekete birka vagy? (nem arra kédezek, sötét vagy-e? Azt tudom.)

Balambér Kovács 2020.02.01. 00:08:14

Niedernek kellet volna kisétálni a tömegbe és a Hont helyett kapni a flamóst! Akkor lett volna egy kis respektje sőt 2-3 idiótát gyorsabban rabosítottak vona!
A szöveget nem olvasva a kép alapján azt hinnők, hogy a 70+-nak Erzsébet utalványt osztogatnak a VII-ben!

Dan da Man 2020.02.01. 00:12:12

@ulpius66: Baszdmeg te retardált! Azzal, hogy egy állításban kicserélsz részeket az EGÉSZ állítás már nem ugyanazt fogja jelenteni.

Tényleg nem érted?

Ez nem olyan, hogy tökmindegy, hogy a2+b2=c2 az ugyanaz, mint a2+b2=z2, mert tökmindegy hogy hívom a harmadikat.

Ez olyan, hogy "Dzsingisz kán megteremtette az Eurázsiai birodalmat", és ebbe nem helyettesítheted be Dzsingisz kán helyére, hogy István király", akkor sem, hogy ha ő is alapított egy országot.

Tehát, amit mondasz, az úgy csak buzizás meg cigányozás lett volna, így meg volt mögötte egy gondolat, aminek a lényege, hogy sajnos a fehér keresztény ember hajlamos azt hinni magáról, hogy ő a világ közepe. NA, és pont ezt a sztereotípiát erősíted meg te is.

Dan da Man 2020.02.01. 00:22:48

@a nagy hohohorgász: Te meg egy nagyívű figura lehetsz a stílusodból ítélve.

Várj, mondom én: "hozzád nem szólt senki, mit szállsz belém, köcsög?"

Tudod, közösségszellem. Az én barátom ellensége, az én ellenségem. Engem miért nem zavar vajon fehér, hetero, keresztény férfiként, amit Nieder mondott? És még csak kurvára liberális sem vagyok, hanem valahol olyan középtájon? Talán azért, mert van egyéniségem, és tudok magamnak gondolkodni?
Te meg fel vagy háborodva, és parasztkodsz itt. (Jaj, ezért még mit fogok kapni!)
Fehér, hetero és keresztény-E vagy?

Épüljön stadion a CEU helyére. 2020.02.01. 00:24:43

@Tata86: "Szerinted hogyan kéne végeznie a dolgát, ha nem akar inzultust egy gyűlölet elleni tüntetésen? "

Peldaul ugy, hogy eltakarja az ocsmany pofajat egy zacskoval, hogy ne provokalja a tuntetoket. Egyebbkent szandekosan provolkalta az embereket maga korul egyertelmuen az volt a celja, hogy pofan vagjak.

Dan da Man 2020.02.01. 00:28:55

@Minden ballib bérretteg: Ez pont így van.

index.hu/kultur/zene/2019/07/13/lustul_idosodik_es_globalizalodik_a_hazai_szelsojobb/

De linkelj már be egy KSH-statisztikát. Vagy egy 100-aláírásos igazolást onnan vidékről, ahol laksz.

Vagy csak próbálj meg kinézni a segged lyukából, mert bent persze, hogy sötét van és büdös. Kint meg elég jól ellehetnél, mert a mocskos libsik frankón leszarnának, és azt csinálhatnál, amit akarnál. Ha akarod szeretheted Magyarországot, ha nem akarod, nem muszáj. Ettől még tök jó ember lehetsz. Mert nem ez a mérce. Csak nálad, ott lent a barlangban.

a nagy hohohorgász 2020.02.01. 08:14:27

@Dan da Man: érdemben nem reagáltál csak azt hogy hülye vagyok. Nálunk az a divat hogy csak akkor szólok ha mondok vmi értelmeset és alá tudom támasztani h miért. Na neked ez nem sikerült. Amúgy a te logikad alapján az a cigány zsidó buzi leszbikus.... Akit ti felhergeltek azok is mind Nem egyéniség mert felháborodott? Hát téged sem az eszedert szeretnék. Mondani akartál egy nagyot és befostal. Ügyes vagy

Semper Fidelis 2020.02.01. 08:40:24

@Dan da Man: Szar dolog a parafrázis, mi? Próbáltál valami izzadságszagú dumát idelökni Dzsingisz kánról, de nem volt igazad. Nagyon is találó dolog a parafrázis...

Amúgy meg egy jótanács: a sok káromkodás kevésbé intelligens hozzászóló látszatát kelti. Vagy, mit képzelsz? Jobban alátámasztott véleménnyé válik amit írtál, ha trágárkodsz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.02.01. 09:00:06

@Balambér Kovács:

Ennyire azért nem nézném le Andrist. Kifejezetten művelt, intelligens ember, csak agyát fogságban tartják liberális tabuk.

Szürke birca vagyok.

ogli dzsí 2020.02.01. 09:14:49

nem veletlen hogy a vidio kimaradt a posztbol....:)

apro_marosan_petergabor 2020.02.01. 09:54:12

@erol:
Nem, de elég sok van közöttük(is), s van, akik nem bonyoliítják a dolgokat, s rövid úton elintézik a sértegetőt.

anyadmajma 2020.02.01. 09:58:14

@Dan da Man: ne nagyon strapáld magad, ennek a hazaáruló bolsevik geci terrorista birkának (mert ő van itt a pártközpontból vagy 1000 nicken), de mondjuk az összes többi elvtársának is csak addig terjed a csökött tudata, hogy ha nem orbán-hívő vagy, akkor csak mocskos libsi lehetsz, aki csak a gyurcsány arcképére tud elélvezni.
Szerintük más nem létezik. És megsértődnek, ha egybitesnek nevezik őket:D

apro_marosan_petergabor 2020.02.01. 10:02:02

@Tata86:
Nem tudom miért nekem válaszolsz és ezt. Én csak Niedermüllerrrel foglalkoztam, mert azt pontosan tudom, hogy mit tett, az újságíróról maximum hallottam, hogy provokált - de nem tudom, így nem is foglalkoztam vele.
Erős hibátok abolsi-libero oldalon, hogy azt is tudni vélitek, mit gondolunk, na most a gondolat olvasás még nem terjedt el az emberiségnél, majd talán néhány százezer év múlva, ha megérjük...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.02.01. 10:30:13

@apro_marosan_petergabor: "Erős hibátok abolsi-libero oldalon, hogy azt is tudni vélitek, mit gondolunk" - aha. És te?

"Egy libero-bolsi, mindig gyűlöli a keresztényeket."

BiG74 Bodri 2020.02.01. 11:28:55

@Dan da Man:
Bocsánat, de igaza van a behelyettesítéssel. Gondold csak végig. Csak az eredmény akkor is Niedermüllert erősíti.
A világon mindenhol ott van ez a fajta idióta gondolkodás, itt a középpontnak gondolt heteró fehér keresztény, amiből a leghangsúlyosabbak a heteró és a fehér. Máshol a hithű muzulmán és férfi, kiemelten a vallás. Stb.
Aztán ez a gondolkodás mindig elhozza a maga véres embertelen valóságát amitől ezek a lecsupaszított gondolati csoportok rémisztőek.

Tata86 2020.02.01. 12:28:39

@BiG74 Bodri: Izé, nem. Egyrészt meg Nieder is hozzátette a nőket... Másrészt ez a normalitás, az átlag, az alapeset, ami erőszakos adott esetben, mert az ember gyarló.

Máskor meg nem. Az ENSZ-t a Genfi egyezmenyt is ez az iszonyatos társaság hozta össze. A globalis humanitárius szervezeteket is leginkább ez a förmedvény erőlteti.

Ezek a kriptobolsevik ertelmiségiek mindig azzal próbalkoznak, hogyha szétzúzzak az organikus társadalmakat, akkot a hardreset után az élcsapat ki tud alakítani egy jobbat.
Tehát egy viszonylag homogen társadalom hibáit kijavítja majd a multikulti.
Csak a valóságban nem. Egybevegyítesz egy csomo embert, erre egy idő után azok a rphadékok kialakítjak ugyanazokat a heterogen társasagokat, leszűkítve a többiekkel való interakciót.

Ezt gyönyörűen végig lehet követni a deká nevű szektan is.

Niedermüller egyszerűen soviniszta, csak az ő társaságában axioma, hogy ők a jóarcok, akik minden körülmenyek között az abszolút jót képviselik, akkor is ha nem. Az atlagember meg birca. Ha látja, hogy valaki elhisz magáról valamit, akkor ő sem kérdőjelezi meg.

Long story short: NP többségi társadalom-fób.

BiG74 Bodri 2020.02.01. 14:17:56

@Tata86:
Organikus társadalom?
Meg mi a normalitás?

Tata86 2020.02.01. 14:42:44

@BiG74 Bodri: Organikus, amit nem felülről akar ráerőszakolni a népre valami okostojás, hanem csak úgy kialakul.

A normalitás ebben a szövegkörnyezetben kb ugyanez.

(Egyébként ebből az is következik, hogy egy kikötőváros, metropolisz valamilyen szinten multikulti lesz. Itt ez a normalitás, ez az organikus.)

BiG74 Bodri 2020.02.01. 16:34:32

@Tata86:
Stimt, de ebből kihozni, hogy NP többségi társadalom fób, ez érdekes.
Ha a kettőt együtt veszem, akkor a többségi társadalom azon keresztény, fehér heterók akik rasszistán, kirekesztően tekintenek minden tőlük különbözőre. Ráadásul ez még csak nem is konkrét kulturális megkülönböztetés.

Tata86 2020.02.01. 18:01:15

@BiG74 Bodri: Ami azt illeti jópár NP-esszét olvastam, szóval nem ebből az egy agymenésből gondolom, hogy soviniszta.
Ha tényleg hatalomra kerül, azért fogok érvelni ellene majd rendesen is...
De továbbra is remélem, hogy erre azért nem kerül sor.

"akkor a többségi társadalom azon keresztény, fehér heterók akik rasszistán, kirekesztően tekintenek minden tőlük különbözőre"

Persze így is lehet nézni. Úgy is, hogy az embernek alapvető igénye az akolmeleg. Minden emberé. Te sem vagy más, te sem vagy más, hogy a régi szadeszes jelszót parafrazáljam. Európában, Magyarországon ez éppen keresztény, fehér, heteró gyülekezet. Japánban sintó-buddhista, heteró(-polip- és mangafil), sárga.

NP sportot űz abból, hogy vesz egy természetes emberi reakciót, negatív kontextusba helyezi, és egyedül az ellenséges közegre húzza rá.

Eltagadja és bűnnek állítja be a fehér, heteró keresztényeknél az akolmeleg iránti vágyat.

Abban persze meg igaza van, hogy a Fidesz meg kihasználja és kifordítja ezt a vágyat és a természetes félelmeket is. Az is igaz, hogy egy traumatizált közösség "fertelmes". Más kérdés, hogy egy értelmiségi ilyenkor nem uszít a bűnös áldozatok ellen, hanem empátiával fordul felé, és a probléma megoldásán dolgozik. Ilyet dékástól sosem fogunk látni.

BiG74 Bodri 2020.02.01. 18:11:55

@Tata86:
NP egyéb munkásságát nem ismerem, lehet. A többi kerek egész, nem tudok vitába szállni vele.
süti beállítások módosítása