HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) ner (16) NER (50) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2020.05.25. 20:43 Tata86

A magyar Jackass

Amíg a Jobbik szorgalmasan ássa magának a sírt, egyes ellenzéki politikusok minden erejüket megfeszítve igyekeznek túlélni a saját politikai halálukat. Próbálnak valamilyen kreatív performansszal kitörni a földből, újra csatasorba állni, hátha a második, harmadik, ikszedik menet jobban sikerül mint az előzőek.

A lelkesedés természetesen becsülendő, a képviselő nyugodtan el is malmozhat négy évig a fizetéséért, ehhez képest azért mégiscsak csinál valami! Csak ne keltene ilyen erős szekunder szégyenérzetet...

Hadházy

Az egész jelenséget azért sajnálom, mert a jelenlegi eresztésből a "kedvenc" politikusom pont az LMP volt társelnöke. Egy intelligens, emberi figura, aki a politika előtt tisztességes, megbecsült, felelősségteljes munkával kereste a kenyerét. Azon kevesek egyike, akiknek tényleg volt egy vörös vonal a korrupcióval kapcsolatban, még akkor is, ha őt se hagyták volna ki, ha befogja a lepénylesőt. Illetve arra használja, amire a NER-ben kell. Külön elismerésre méltó a nonkonformizmusa, amivel képes volt szembeszállni az addigi közösségével, és az ellenzéken belül sem a legkönnyebb utat választotta. És, noha nem minden mutatványával értek egyet, rajta legalább látom, hogy nem csak alibiből ellenzékieskedik. 

Aki dudás akar lenni

Legutóbbi mutatványa a koronavírus alatti autós-dudálós tüntetés, már nem is tudom mi miatt, leginkább azért került a hírekbe, mert a rendőrség annak rendje és módja szerint végigbírságolta az egész társaságot... 
Mi is a baj ezzel? Önmagában a tüntetés formájával sincs semmi gond. Egy kis kreativitással a fejlett világ sok részén eljutottak a Covid-kompatibilis demonstráció eme formájáig. A tüntetés indoka is teljesen rendben van. Ha már linkeltem, átfutottam a cikket: a 30ezer felszabadított kórházi ágy a közvetlen kiváltó indok. 

A probléma az egész koncepciótlanságával, úgy általában a hangulatával és a következményeivel, illetve annak totális hiányával van. 

Ez itt a Jackass

A népszerű békebeli amerikai sorozat lényege, hogy a szereplők különböző kreatív, látványos, prosztó és sokszor igencsak fájdalmas marhaságokat találtak ki maguknak "Ne próbálja ki otthon!" jeligére. Ebből aztán halálra keresték magukat, az üzleti modell jól működött. A modern gladiátorok igazából ártatlan mókákkal szórakoztatják a népet. Becsületes dolog ez, a kuncsaft pontosan azt kapja, amire befizet. 

Tessék észrevenni, hogy a Hadházy-modell hasonló. A független képviselő kitalál valamilyen körítést, majd nekifut a NER-nek, végül az egyik oldal szörnyülködésére, a másik derültségére lepattan róla. Mindezért pedig a Képviselő Úr adományokat kap. Ha innen nézzük az egyetlen érdekesség, hogy miért nem azok fizetik, kik felhőtlenül szórakoznak a show-n, miért pont azok, akik emiatt rosszul érzik magukat?

Van azért egy elég feltűnő különbség a két művésztársaság között! Knoxville-ék, még ha az üvöltözések jó része megrendezett, és túltolt is volt, azért bevállaltak a műsorért jónéhány kék-zöld foltot. Az egésznek mégis csak volt némi tétje, ami miatt a nyárspolgár nemigen csinálná utánuk a mutatványokat. A Hadházy-show  következményei általában pénzbírságok. De várjunk! Hát nem pont ezt a pénzt kalapozza utána össze? Ha feltesszük, hogy a politikus maximálisan becsületes, és semmit nem rak ebből zsebbe, akkor lényegében annyi történik, hogy adófizető polgárok extra adományokkal gazdagítják a rendőrséget vagy a Tisztelt Házat. (Nem lennék a helyükben!) A résztvevőket semmi kár nem éri. Hol van itt a dráma?

A konkrét esetben 750ezer pénzre büntették az egyik résztvevőt. Skandallum. Egyébként tényleg rohadék dolog. De mi a következő lépés? Egy hét alatt összekalapozzák neki, befizetik a büntit, mindenki megy a dolgára. Igaz, az a 750K akár értelmes ügyre is elmehetett volna. 

Tervezés

Ami iszonyúan hiányzik, az a tudatos tervezés. Nem kell bonyolult kalkulusokra gondolni, operációkutatásban használt programozási feladatokra: ha már két lépésre előre gondolna valaki, már látványosan kiemelkedne a mezőnyből. Ha a politikai sakkjátszmához nem úgy állna, mint egy ötéves, hanem mint egy tíz. Aki már ismeri a legalapvetőbb trükköket, nem hagyja teljesen őrizetlenül a tisztjeit, és minden lépés előtt eljátszik magában egy "Ha én idelépek, ő oda léphet, akkor én ide lépek"-elemzést. 

Kifejezetten látványos lenne ez az újítás, mert a NER is képes lefagyással reagálni minden olyan helyzetre, amire nincs kész reakcióterv felülről. Arrafelé a szubszidiaritás ismeretlen fogalom, tehát ha egy alegységet megtalálnak egy speciális problémával, amit esetleg az illetékes elvtársak még titkolnak is a centrum elől(, lásd Borkai), akkor kész a baj. Napok kellenek, míg a kékhalál után újraindul a rendszer. 

De hogy is nézne ez ki a gyakorlatban:
Adott egy középtávú cél: (Én semmi ilyet nem látok egyetlen ellenzéki pártnál sem, ha csak nem éppen a belső riválisok, külső szövetségesek kiiktatásáról, dominálásáról van szó.) Mit lehet tenni ennek érdekében?

- Kimegyünk dudálni a haverokkal!
Nagyszerű! Mit fog erre csinálni OV? 
#) Enged a Fidesz -> 
a) Lexarja -> 
b) végigbüntetnek Pintér pribékjei, de egyébként lexarják (legvalószínűbb) -> 
c) Nekünk esnek a rendőrök tonfával -> 
d) nekünk esik Bede Zsolt ->

Be is következett a legvalószínűbb forgatókönyv, de nincs rá reakció. Ahogy nem volt arra sem, amikor a NER hibázott, felültek a provokációra, és kidobták az LMP két extárselnökét az MTVA-székházból. Nincs terv Bedére sem, a szélsőjobboldali-veszélyen való felháborodáson kívül. 
Egészen biztos, hogy arra sincs terv, ha véletlenül engedne a Főnök. 

Persze az egész már ott bukik, hogy cél sincs, akkor mégis mi alapján kéne dönteni? 

De a tények makacs dolgok! Akárhogy is kárálok itt, Hadházynak mégis mindig összekalapozzák a pénzt! Sokszor milliókat! De mégis miért? A színvonal alacsony, nincs tét, nincs katarzis, akkor mi a mozgatórugó? 


Áldozati mentalitás

 Akármilyen hihetetlen, nincs itt semmilyen tévedés! Pontosan ez az a termék, amire a nagyérdemű előfizet! A Tisztelt Vendég ezt a lovat akarta! Át akarja érezni a megaláztatást, az elnyomottságot, a reménytelenséget, a magárahagyatottságot. Ezért hoz anyagi áldozatokat, amiért magas minőségű árut kap, pontosan úgy, ahogyan igényli! 

A magyar Jaskass is egy kapitalista termék, szolgáltatás a fizető vendég részére, csak kicsit sárgább, kicsit savanyúbb. De a miénk. 

42 komment

Címkék: szánalmas ellenzék NER Hadházy


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr7115716708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quastr IlIl 2020.05.25. 22:12:22

" népszerű békebeli amerikai sorozat lényege" LOL a cím ellenére nekem erről a Dallas ugrott be. Nemrég meg is néztem belőle pár részt, mikor már csömöröm volt Grétától. :)

Ami téma komoly részét illeti: tök egyetértek poszttal.

Hadházy egy egész normális ember, akiből polgáribb viszonyok között lehetne egy államtitkár vagy közepes város polgármestere, ahhoz ő kevés, hogy megfordítsa a magyar politikai viszonyokat. Sajnos ő is beleszorult abba a helyzetbe, hogy egyre kínosabb akciókkal kell fölhívnia magára figyelmet. A gerincesebbek, mint Schiffer már rég belátták, hogy ez tök értelmetlen. Azért az, ami történik egy kicsit a társadalom sara is, mert ő tényleg próbált komolyabb témákkal betörni a köztudatba... 2018-ban végeztek egy országos közvéleménykutatást, hogy mi a nagyobb baj a migráció vagy a korrupció. 2/3-dal győzött a Stop Soros. Az meg, hogy Gyurcsány vissza tudott térni a világ szégyene. Először polgárváltás, aztán ellenzékváltás, majd kormányváltás. Sajnos ezen a sorrenden nem lehet változtatni.

Tata86 2020.05.25. 22:44:15

@Quastr IlIl: Egyetértek, igazából ezért is zártam úgy a posztot, ahogy...

Alapvetően a "társadalommal" van gond. Az ellenzék baloldali része továbbra is a saját áldozati létét akarja átélni, anélkül, hogy bármilyen koncepcióval rendelkezne arról, hogy milyen országot akar.
Szerintem konkrétan azért nincs értelmezhető ellenállás Orbán ellen, mert félnek, hogy kiderül, hogy NINCS fasizmus, nem azért mert attól félnek, hogy van.

Az ellenzék jobboldali része meg apafigura nélkül le van bénulva.

Szóval Hadházy most a balosoknak zenél, amit nagyon sajnálok. Nem is ismerek senkit, aki utalgatna neki! :O

"Hadházy egy egész normális ember, akiből polgáribb viszonyok között lehetne egy államtitkár vagy közepes város polgármestere"
Vesd össze Guy Verhofstadttal... Se nem csúnyább, se nem butább, oszt' az arcz a belgáknál miniszterelnök lehetett. 10 évig vazze! Ő flamand Orbán! Oké, azért ő is tud képeket vágni, de inkább egy olyan karakternek tűnik képes egyeztetni az érdekek között, nem egy maffiavezérnek. Tényleg nem Hadházy hibája, hogy nálunk az ő típusa lesajnált.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.26. 10:56:07

Reméljük, Hatházi Mákos még sokáig aktív marad. Debil idételenkedése ugyanis egyrészt kiváló mulatság, másrészt meg sokat segít a Fidesz kampányának.

Remélem lesznek közös számai még Börni Viharral is.

Következő javaslatom: Mákos öntse le egy vödör jeges vízzel Börnit a Lánchídon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.26. 10:58:14

@Quastr IlIl:

A nép köszöni, de nem akar polgárrá válni. Látjuk mit jelent polgárnak lenni, az elnyomott nyugati agymosott kisember sorsát ki akarná magának?

BUTApest te csodás 2020.05.26. 11:24:20

Ezeket szanalmas szerencsetleneket csak Soros penze tartja felszinen, mert szavazoik mar reg nincsennek.

konrada 2020.05.26. 11:26:50

...azért annak csak van valami emberi oka is, ha saját pártja egy másik vezetője a színpadon löki fel, meg annak is, ha egy viszonylag sikeres kampány - pártja és vele ő bejutott a parlamentbe - után dobja ki soraiból.

...szóval valami abnormalitás biztosan van nála, ami miatt csak bohócnak jó...

(És tényleg jó példa Knoxville. Bohócnak ő is zseniális, de komolyabb szerepre nem nagyon...)

birkamenet 2020.05.26. 11:33:23

@konrada:

Hadházynál már csak ti fidióták vagytok abnormálisabbak, akik még mindig képesek vafgytok szavazatot adni orbánra meg a fideSSre. Dehát, nektek mindig a történelmi lemaradás, a posvány kellett, 40 évig jó volt nektek a Kádárizmus, 1994-töl napjainkig meg az ostoba, történelmi lúzer komcsi kormányok. Ez az ország örökre megmaradt egy feudális-munkásparsaszt mix skanzennak.

Tata86 2020.05.26. 11:40:07

@konrada: Tudja a halál, hogy mi volt a háttérben, de nekem eléggé úgy tűnik, hogy az LMP-n belül egyszerűen túlburjánzott a nyakas hippi-virtus.
Arra egyébként sem gondolom, hogy létezik megfelelő magyarázat, hogy Sallai fizikai erőszakot alkalmazott. Ezt én teljesen privát agybajnak tudom be.

"szóval valami abnormalitás biztosan van nála, ami miatt csak bohócnak jó"
Senki sem tökéletes :D

@BUTApest te csodás: Ebben az a vicces, hogyha a nagytőke nem Orbánt támogatná, akkor két hét alatt bukna a NER, de te pont azokat támadod és hazaárulózod, akiket valóban csak magyar polgárok támogatnak. Ami pont erre elég: bohóckodásra.

birkamenet 2020.05.26. 11:40:47

Ha Hadházy csendesen ülve megbújik a Parlamentben az is rossz, ha csak az ATV-be megy be az is rossz, ha molinót csinál az is rossz, ha egyéb performanszot az is.
Tökmindegy, mit csinál, kétharmadnyi lumpen magyarjának megváltó vezér kell, senki más.

konrada 2020.05.26. 11:47:19

@Tata86:
...arra céloztam: ha pl. elmész a sarokig, és közben egyszer megbotlasz, az előfordulhat bárkivel.

Ha másodszor is, az már nagy pech.

De ha utána még többször is, akkor már valószínűleg nem a járdában van a hiba!;))

Tata86 2020.05.26. 12:22:04

@birkamenet: A "fideSS"-eseknek nyilván, de ha elolvasod a posztomat kommentelés előtt, akkor azért láthatod, hogy nálam nem ez a helyzet.

Külön kiemeltem, hogy igazából pozitív, hogy próbál valamit tenni, és tisztelem is ezért.

Ettől még tény, hogy nem látszik az egészben koncepció, és mindig csak addig jut el, hogy politikai nyereség nélkül áldozat lehessen.

Szerintem jó ötlet volt az Európai Ügyészséges aláírás-gyűjtés. Viszont nem sikerült meggyőzni a többieket, hogy támogassák.
Jó ötlet volt az MTVA-s provokáció. Viszont semmi terve nem volt a következő lépésről, és a többi ellenzéki egyszerűen elvitte a show, illetve közröhejt csinált az egészből.
Én megvédem a táblás performanszot is, szerintem simán belefér, és a cél, a publicitás megvalósult, de itt se látom, hogy benne lett volna a csőben a következő lépés...

@konrada: Persze, van ebben valami.
Egyébként az se lenne gáz, ha Hadházy vonzaná a pofonokat, csak álljon bele rendesen. Pl Tomcatnek annak idején ez jól állt, mert deklaráltan trollkodott, nem vette magát komolyan, és hogyha kapott egyet, annál jobban vigyorgott, úgyhogy a meccs dinamikáját ő irányította.

Maxim Tsigalko 2020.05.26. 12:32:27

Nincs ebben semmi új, a 2018-as választások előtt 150 milliót eltapsoló, majd magán a választáson az 1%-nál is kevesebb (amit még a Kutyapártnak is sikerült megugrania) szavazatot megszerző Együttnek és Juhász Péternek is összedobták ezt a pénzt pár hónap alatt. Le is nyilatkozta ez a szerény ember, hogy Kossuth óta nem gyűjtött össze politikus ennyi pénzt ilyen rövid idő alatt, biztos azért, mert az embereknek rá van szüksége.

Maxim Tsigalko 2020.05.26. 12:32:29

Nincs ebben semmi új, a 2018-as választások előtt 150 milliót eltapsoló, majd magán a választáson az 1%-nál is kevesebb (amit még a Kutyapártnak is sikerült megugrania) szavazatot megszerző Együttnek és Juhász Péternek is összedobták ezt a pénzt pár hónap alatt. Le is nyilatkozta ez a szerény ember, hogy Kossuth óta nem gyűjtött össze politikus ennyi pénzt ilyen rövid idő alatt, biztos azért, mert az embereknek rá van szüksége.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.26. 12:34:31

@birkamenet:

Így igaz. Mi azért dolgozunk sose legyen Mo-ból nyitott, züllött, nyugatbatát, szivárványtoleráns, polgári állam.

Mr.paksimogyoró 2020.05.26. 12:34:49

@MAXVAL bircaman közíró: azt nem értem, hogy ilyen orbánszaros nyelvvel hogy a viharban nem vagy még államtitkár, vagy legalább táska és vízhordó szeretett vezéred mellett. Tudom hogy abból a retek bulgáriából könnyű ugatni, meg isteníteni ezt a hazaáruló korrupt rezsimet, de gyere haza, és itt ugassál, te majom. Ja, és bulgáriától inkább elnézést kérek, mert mi már régóta a legretkebb, legkorruptabb, xenofób szar állam lettünk egész európában.

birkamenet 2020.05.26. 14:21:25

@Tata86: "Ettől még tény, hogy nem látszik az egészben koncepció,"

te, vidéken, ahol a magyarember gondolkodása a világról 90%-ban valahol 300-900 évvel ezelött ragadt le, ott nem koncepció kell, hanem az uraság, akinek lehet engedelmeskedni meg aki megmondja mit tegyen a zsellér meg aki megvédi a falut a betolakodóktól.

Javaslom Budapest határain túl is menni, bár ha megnézi az ember, azt az 1-2 %-ot amit egy értelmiségi párt vidéken össze tud kaparni, nem kell még helyszínelésre se kimenni, hogy az ember tudja, hogy mire van igénye az ottani népnek.

birkamenet 2020.05.26. 14:27:15

@MAXVAL bircaman közíró:

Nekem nagy öröm amikor az ostoba ruszki bérenc pofád belepofázik egy blogba, mert az ember rögtön láthatja, hogy ha titeket putyin seggnyalókat követne, akkor az ország a te bulgár szintedre zuhanna.

Te egy nagyon hasznos állat vagy mindegyik blogban, élrettentö példát mutatsz minden megszólalásoddal, hogy mit is ne higgyen meg ne csináljon az ember mindadabból a ruszki fake propagandából amit te egész nap kínlódva terjesztesz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.26. 14:49:29

@birkamenet:

A nép normalitást akar gyerekkúró szivárványtolerancia és 25-emeletes jachtokat pezsgővel felmosó filantrógerek helyett.

Tata86 2020.05.26. 15:01:18

@birkamenet: Ez mégis hol válasz a felvetésemre?

Az ellenzék legnagyobb baja, hogy csürheként viselkedik. (Ellentétben a kormánypártiakkal, akik csordát alkotnak.) Senki nem gondolja át, mit miért tesz, és hogyan tudja folytatni az ellen' reakciója után.
Valaki megindul, a többi vagy megy utána vagy nem. Eljut valameddig, aztán megint tanácstalanság jön vagy áldozatpóz.

A nép sajnos olyan, amilyen. Leváltani úgysem lehet. Nem is erre kéne koncentrálni.

Leooo 2020.05.26. 15:05:00

@MAXVAL bircaman közíró:
Ennyire nem lehetsz kétbites fidióta...pedig de...

birkamenet 2020.05.26. 16:02:18

@MAXVAL bircaman közíró:

Ez van, lebukott ruszki bérenc kontraproduktív bértroll vagy.

birkamenet 2020.05.26. 16:02:18

@MAXVAL bircaman közíró:

Ez van, lebukott ruszki bérenc kontraproduktív bértroll vagy.

birkamenet 2020.05.26. 16:03:02

@Tata86:

Mire kellene koncentrálni ha nem arra, hogy a nép mire adja a szavazatát?

Tata86 2020.05.26. 16:24:57

@birkamenet: Őőőő... kicsit elbeszélünk egymás mellett.

Az egy dolog, hogy az átlagszavazó s*gghülye, de legalább emellett még aljas indokok is vezérlik. Erre egy ellenzéki politikusnak sincs sok ráhatása(, főleg, hogyha sokan kifejezetten sokat tettek azért, hogy ez az állapot beálljon).

De ettől függetlenül, vagy pont ezért az átlagszavazó igenis értékeli a szervezettséget. Illetve szívesebben áll győztesek, mint vesztesek mellé.
Akkor is ha egy jobbágy.

Még valami: a közvetlen politikai hatalom egy dolog, de egy szervezett, agilis kisebbség is keresztül tudja vinni a követeléseit. Szóval még meg se kell győzni a jobbágyokat ahhoz, hogy szebb világ jöjjön Magyarországra.

birkamenet 2020.05.26. 16:39:50

@MAXVAL bircaman közíró:

te tévedsz Putyin fizetett trollja, csúnyán megbuktál.

birkamenet 2020.05.26. 16:47:49

@Tata86:

Mert szerinted Mari néni meg Debil Józsi a szervezettségre adja a szavazatát, nem pedig arra, hogy beszopták, hogy pl. 100 millió migráns akarja meghódítani Magyarországot, de Orbán megvédi öket.
Mert a szavazók 80-90%-ának, (ennyi az egybitesek aránya) marhára nem hosszú törénetek, hanem egymondatos megjegyezhetö jelszavak kellenek.

Ugyanolyan álmodozó vagy mint az ellenzék 95%-a, azt meg kijelenteni, hogy a politika nem a választó meggyőzéséröl szól, ezzel egy 10 lakásos társasházi közös képviselö választáson is megbuknál, nem hogy még nagyobb területeken.

Tata86 2020.05.26. 17:06:10

@birkamenet: Igen, a szervezettség az egyik legfontosabb. Ezerszer előbb szavaz a nép egyszerű gyermeke a xarra, mint a phoschra.
A dk nem véletlenül a legnépszerűbb ellenzéki párt, hiába tudja minden épeszű ember, hogy mekkora rohadékok.

Marinéni, és Józsibácsi már nagyon sok mindent elhitt, és a jó ég tudja mi kattintja át náluk a bitet. Nógrádi zsákfaluban élő nagymamám pl az szdsz-re szavazott, amíg még élt, mert egyszer szimpi volt az arc, aki hozzá becsöngetett, és egyáltalán, hogy becsöngetett. Nem mintha bármit is értett volna a politikához.

"azt meg kijelenteni, hogy a politika nem a választó meggyőzéséröl szól"
Őőőő, máskor kérlek idézz már tőlem, hogy legalább tudjam, miből költötted, amire reagálsz!
Akkor a kedvedért: nem kell, és nem is lehet mindenkit meggyőzni.
Holtidőben nem a zsákfalu kocsmatöltelékére kell lőni, mert már holnap sem emlékszik rá, hogy mi van, és eleve kemény dió átprogramozni.
Ha Józsi bácsi gyűlöli az ellenzéket 2020ban, annak semmi jelentősége nincs, úgyhogy fölösleges ezen görcsölni.

"ezzel egy 10 lakásos társasházi közös képviselö választáson is megbuknál"
Ez egy hobbiblogger programozónál hatalmas hátrány. Nem lennék a helyemben. Te egyébként melyik társasházban vagy kk? :O

Tata86 2020.05.26. 17:08:20

@MAXVAL bircaman közíró: Ez nem probléma, bármikor moderálni tudom a lövészárkokat, aztán folytatódhat a Blitzkrieg.
Légy szíves ne trollkodj/ne etesd a trollt!

Quastr IlIl 2020.05.26. 18:05:33

@MAXVAL bircaman közíró: :) 1.
Te is elköveted azt a hibát, hogy egyenlőségjelet teszel a kozmopolita nagyváros és a teljes nyugati társadalom között. Ha olyan nagy az elnyomás, akkor hogyan lett elnök Trump, vagy miért nyert a Brexit? Texasban nincs feminista elnyomás. 2. Mikor társadalom nem kis része eladja a szavazatát egy zsák krumpliért vagy egy Erzsébet-utalványért, akkor ők ne vágynának nyugati jólétre? 3. Attól még mert valami nem népszerű, attól még lehet helyes. Szegény Kassandra erről tudna mesélni... 4. GFG azt mondta, hogy a Polgári Magyarország csak egy politikai termék volt, erre OV "Vezérlőcsillagunk egy polgári Magyarország". Akkor szerinted OV is hülye?

Quastr IlIl 2020.05.26. 18:21:50

@Tata86: " azért nincs értelmezhető ellenállás Orbán ellen" Ja, de pont ez a lényeg, szerintem nem a szándék hiányzik. Hányan tüntetnek a korrupciós ügyek miatt? Az egészségügyi dolgozók vagy tanárok tüntetése is elhalt, mert a társadalom nem állt melléjük... Őszintén szólva itt önkritikus is vagyok, mert én sem mentem ki ezekre a tiltakozásokra.

Hadházy szerintem inkább hivatalnok, mint vérbeli politikus, mert hiányzik belőle a karizma. Gyurcsányt és Orbánt az tartja a felszínen, hogy alig vannak olyan emberek a magyar politikában, akiknek van karaktere.

Guy Verhofstadt: sokszor erőltetett az a poénkodás, ami magyar altright-nál zajlik, de amikor őt le "fogtündérezték", azon jót röhögtem. Nekem a másik kedvencem a tök nyilvánvalóan alkesz Junker.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.05.26. 18:29:30

@Quastr IlIl:

A liberális rendszer nem homogén, tele van belső ellentmondásokkal, ezért adódnak lehetőségek győzelmekre.

Amikor Orbán polgározott, akkor még liberális volt.

illaim 2020.05.26. 18:32:19

@Tata86 Csak a kérdésekre válaszolj légyszíves. Te egyetértettél az elvtelen, és embertelen kórházi ágyak kiürítésével? Az biztosan egyértelmű a számodra, hogy az ellenzék emberek közössége, akik nem értenek egyet a kormányzattal! Te hova sorolod magad? Te hogyan tiltakoznál?
Szerinted az a megoldás, hogy fikázod az ellenzéket? Az MTVA látogatás miért volt provokáció? Törvénytelen lenne egy költségvetésből garázdálkodó szervezet ellenőrzése egy országgyűlési képviselő részéről? Előre kösz a válaszokért! Üdv.

Tata86 2020.05.26. 20:33:58

@Quastr IlIl: "Őszintén szólva itt önkritikus is vagyok, mert én sem mentem ki ezekre a tiltakozásokra."

Hát ez nem szép dolog. Én a nagyobb(?) tüntiken, meg amin úgy gondoltam, hogy muszáj ott lenni, azért ott voltam.

"Hadházy szerintem inkább hivatalnok, mint vérbeli politikus, mert hiányzik belőle a karizma."
Én pont azt látom, hogy ezekben a sikeres kis államokban nem a karizma teszi a vezetőt. Ezért hoztam fel példának Verhofstadt-ot, aki nem az a figura, akivel csatába lovagolnál... Persze ez lehet hogy elhamarkodott előítélet.

@illaim: Köszönöm a konstruktív kommentet, de a legtöbb felvetésre már a posztban válaszoltam! Kérlek olvasd el figyelmesen!

Leírtam, hogy a tüntetés kiváltó oka abszolút legitim, és azt is, hogy a tiltakozás módja is az. Leírtam, hogy mit hiányolok, és konkrétan azt is, hogy ezt hogyan lehetne pótolni, ha erre lenne kereslet.

Az írás lényege igazából az, hogy sajnos nem erre van, és ez a nyomorunk forrása. Ez nem fikázás, érveltem a kritikáim mellett, és azt is leírtam, hogy mit tartanék ildomosnak.

"Az MTVA látogatás miért volt provokáció?"
Mert a lényege az volt, hogy egy szemtelen húzással túlzó reakciót váltsanak ki a hatalomból.
De könyörgöm! Ezzel semmi baj! Ez egy teljesen legitim eszköz! Kifejezetten jó húzásnak tartottam Hadházyék részéről! Amit hiányoltam, az az, hogy nem volt öltet a folytatásra, illetve hogy meglepődtek, hogy a provokációra reakció érkezett. Hát nem pont ez a lényege?

"Törvénytelen lenne egy költségvetésből garázdálkodó szervezet ellenőrzése egy országgyűlési képviselő részéről?"
Nem az, nincs benne semmi törvénytelen. De tőlem akár az is lehetett volna, bőven itt van az ideje a polgári engedetlenségi mozgalmaknak.

Egy kicsit kérlek vonatkoztass el a saját sértődöttségedtől!
Tudod jól, hogy a NER amorális, ha nem kifejezetten immorális.

Próbáld eredményorientáltan nézni az eseményeket, analitikusan, mint egy sakkjátszmát.

Mi volt a tiltakozás célja? (Nem oka, célja!)
Milyen reakciókat vártak?
Mi a következő lépés?

Ha ezekre nincs válasz, akkor ez bohóckodás. Ekkor érdemes feltenni a kérdést, hogy ezért fizetjük-e őket?

"Az biztosan egyértelmű a számodra, hogy az ellenzék emberek közössége, akik nem értenek egyet a kormányzattal!"
Ez kimaradt.
Szerintem ideális esetben mindenki ellenzéki, aki nem a kormány. Még a kormánypártok képviselői is, hiszen pont nekik felelős a végrehajtó hatalom.
Tehát ellenzéki vagyok, és súlyos szereptévesztésnek érzem amikor egy civil azt gondolja, hogy neki a kormány katonájaként, pláne önkéntes főtisztjeként kell szerepelnie.

illaim 2020.05.26. 21:36:22

@Tata86: Köszönöm a kioktatást, valószínűleg rám fért, bár 72 év tapasztalata alapján már nem szoktam csak úgy sértődött lenni, legfeljebb csak bosszant ha valaki olyat bírál, aki tesz is valamit, és nem csak a száját jártatja! Talán ha a realitás talaján gondolkozol, Te is rájössz, a mai helyzetben békés tiltakozásra nem sok lehetőséged van! A véleményem szerint, Neked mint írástudó azt a vonalat kellene erősíteni ami az ellenzék szándékát támogatja! Csodálatos programjai vannak az ellenzéki pártoknak, megismerése csak utánjárás kérdése! Ez persze csak tanács, én nem veszem a bátorságot, hogy ismeretlenül bárkit is kioktassak! Üdv.

Tata86 2020.05.26. 22:25:18

@illaim: Az a probléma, hogy nem arra reagálsz, amit írok.
Igazából fogalmam nincs mire reagálsz.

"a mai helyzetben békés tiltakozásra nem sok lehetőséged van"
Ez honnan jött? Melyik felvetésemről jutott eszedbe?

"A véleményem szerint, Neked mint írástudó azt a vonalat kellene erősíteni ami az ellenzék szándékát támogatja!"
Egyrészt szokjunk már le erről az "azt a vonalakat kellene erősíteni"-témáról! Én nem a bolsevizmusban nőttem fel, nem azért írok, hogy a Pártot erősítsem.

Másrészt, ha értelmezed az írást, akkor rájössz, hogy ez történt. (Legalábbis ez volt a cél. Aztán lehet hogy tévedek, lehet vitatni az állításaimat.)

"Az" ellenzék szándéka, hogy alternatívát jelentsen a kormánynak. Ehhez az kell, hogy a kritikájának legyenek következményei. Ehhez az kell, hogy ne az áldozati póz megélése legyen a cél.
süti beállítások módosítása