HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Látom, nincsenek érveid. Ami nem csoda, hisz ehhez a témához se értesz. (2024.04.19. 14:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hidd el, nem mindenhol kell leszopni a főnököd. téged csúnyán átvertek. buzikám. nem lehet veled kommunikálni. elmebete... (2024.04.19. 14:07) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "Kivonultak a kormánypárti tagok az akku-ipart tárgyaló parlamenti bizottsági ülésről" Ilyen a politikai harc egy demokráciában. (2024.04.19. 10:53) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "válaszolsz rá az idén még?" Mi a kérdésed, gyurcsánynéista troll? (2024.04.19. 10:52) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: "nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez" Majd ha munkába állsz valahol, meglátod, hogy baromságot beszélsz most. (2024.04.19. 10:51) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de alkalmazna, mert nincs ilyen hogy lojális lenni egy céghez. A TÖRVÉNYEK magasabb szinten állnak. volt egy kérdés a ... (2024.04.19. 10:31) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Egy cég sose alkalmazna jó szakembert, aki nem lojális a céghez. (2024.04.18. 17:00) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) dk (1) DK (4) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euro (1) euró (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2022.01.17. 14:27 Tata86

A közellenség és a tanulságok

Egy kicsit mintha megszaporodtak volna az MZP-t gyepáló cikkek az zinterneten... Kicsit elemezgessük már, hogy mit is tett ez a Sátán reinkarnációja! 

Nézem, nézem MZP bűneit, de a kelleténél nem tudok jobban felháborodni. Szerintem a fideszes idősek halálát választási szempontból elemezni taszító cinizmus, de alapvetően nincs messze a valóságtól. Szavazatokat pedig nem fog elvenni, mert baromira nehéz a kormánypártoknak azzal kampányolni, hogy tényleg hullanak a nyuggerek, és őké, hogy ennek az ellenzék "örül", de hát Viktor tehet róla. 

Volt itt még "buzizás", "zsidózás", csakhogy igazából senki sem vette homofóbiának vagy antiszemitának, ami leginkább fájt ezekben az a szekunder szégyen. Tényleg olyan, mint az ideológiailag képzetlen egyszerű ember, aki nagyon NAGYON meg akar felelni a PC-nek. Annyira, hogy mintha már átátesne a ló túloldalára. Node, hogy lehet ezért valakit utálni? 

Nem mondom, MZP sokszor tényleg iszonyúan amatőr. Van, hogy el se olvasom mit ír, mert már félek, hogy csak a falat kaparom majd tőle. De hát nem pont így nyerte meg az előválasztást? Az is furi, hogy sosem tudom, mit akar. Kicsit olyan karigeris. "Jaj hát én, miniszterelnöknek, hát neeeem, neeem. Bár végülis de, nekem ez a sorosom! De ha végülis nagyon nem akarjátok, akkor annyira azért nem... Mármint akarjátok? Szabad? De amúgy nincs más választásotok, mert csak én tudom legyőzni Orbánt!" De hát nem pont így nyerte meg az előválasztást?

Kicsit közelebb járunk a valósághoz, hogyha a gyűlölet okát a 7. frakció ötletében keressük. Ez húsba vág, tudjunk nagyon jól, hogy igenis arról szól ez a kurva ország, hogy hogyan lesz az útiköltség elszámolva! Ebben a közegben nagyon irritáló, amikor jönnek páran és azt mondják, hogy csináljuk meg basszameg! De azért legyünk reálisak: ha az ellenzék azzal számol, hogy nyernek az minimum 101 képviselőt jelent, ebből egy eleve MZP, szóval 4 (azaz négy) helyet kellett volna még kierőszakolniuk magukból. Azért az csak megoldható!

Van azonban egy ennél is kínosabb dolog a hódmezővásárhelyi polgármesterben: úgy nyerte meg az előválasztást, hogy lényegében az ellenzéki szavazók, a Nép középső ujjaként szerepelt. Egy nagy büdös "kapjátok be mind!".
Büntetés, ami miatt az egyéni körzeteket nagyrészt szétosztották egymás között anélkül, hogy bármilyen demokratikus versenyt kibontakozott volna. 
Büntetés a leárazott mirelit-panelek miatt, amit a "hatpárt" egymástól megkülönböztethetetlenül puffogtatott orrba-szájba, függetlenül attól, hogy volt-e rá igény vagy sem. 
Büntetés, amiért soha nem sikerül reagálni a zemberek igényeire, valószínűleg azért, mert egyszerűen nem is érintkeznek velük. 
Büntetés, amiért ezek a naplopók már 12-30-40 éve ülnek a nyakunkon, riogatnak diktatúrával, fasizmussal, barna esővel(, vagy éppen maguk a fasiszták, hogy aztán beálljanak a riogatók mögé) anélkül hogy valaha bármilyen értéket képviseltek volna. 
Büntetés, amiért a tőlünk lopott pénzből akarják megvásárolni a szimpátiánkat, hogy aztán még többet lophassanak. 

Ezt képviseli tehát Márki-Zay Péter, és ennek a támogatására kéne megnyernie a hat "pártot". Már az elején látszott, hogy lehetetlen küldetés. Nem mintha kommunikációs szempontból nem lehetne megoldani, simán meg lehet! Volt már cifrább is! A probléma, hogy nincs rá igény. A hatpárt véletlenül se azon kezdett dolgozni, hogy hogyan tudna a démoszhoz közelebb kerülni, hanem hogy hogyan tudná eltörölni a nép döntését. Le kell verni a fülke standforradalmat, ez most a legfontosabb! Ha Orbán nyer még egyszer, hát nyer még egyszer. Nem egyszerűen MZP-t kell meggyűlöltetni a néppel, de az ellenszegülést magát! Ez most a cél, és ez jóval fontosabb, mint a választás! Az lesz négy év múlva is, amikor Viktor már nagyon beteg lesz attól, amit főzött! 

Ezért nincs tehát kormányváltó hangulat, ezért nem érdekel senkit az ellenzéki népszavazás. Az egész cécó harmadlagos prioritást az ellenzéknek is. A tanulság számunka századszor is ugyanaz: Ez a maffia nem képvisel minket a legkisebb mértékben sem. Akkor sem hajlandóak értünk dolgozni, ha ez közvetetten az ő érdekük is lenne. A NERben ugyanis mindig kifizetik a jó elvtársakat, demokráciában, politikai szabadversenyben viszont csak azokat, akik teljesítenek!

Mit tegyünk ha a bűnözői kör nélkül nincs kormányváltás? Pontosan ugyanazt, amit a másik a másik rablóbandával... Ha nincs, akkor nincs. El kell engedni. Majd talán legközelebb... De előbb jussunk el odáig, hogy bármilyen kisebbségben, de szerezzünk képviseletet. Ki amilyet szeretne, balosat, jobbosat, libsit, konzit, anarchistát, libertáriusat, zöldet, lokalistát, globalistát, lényegtelen. A lényeg, hogy vevők legyünk és ne az áru. 

39 komment

Címkék: maffia választások MZP


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr1016814950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.17. 15:25:37

А lényeg most: megakadályozni MZP-ék ballib országrontását.

ulpius66 2022.01.17. 15:50:20

MZP egy báb!

MZP egy kanadai állampolgár!

MZP CIA-ügynök!!!!!!!!

MZP egy porszívó ügynök!

MZP az amerikaiak embere!

ulpius66 2022.01.17. 15:58:11

Jut eszembe!

Hogyan áll az MZP által gründolt népszavazási kezdeményezés, a Fundanról illetve a munkanélküli segélyről?
(tegnap járt le a gyűjtési határidő...... persze könnyű dolguk van!!!!!!! a meglévő ADATBÁZISUKBÓL BEMÁSOLNAK NÉHÁNY TÍZEZER NEVET, ÉS MÁRIS ÖSSZEJÖN A 200.000 ALÁÍRÁS!!!!!)

Tata86 2022.01.17. 16:21:06

Srácok, mondjátok hogy ez a fideszes trollok paródiája..

@ulpius66: Nem ő grundolta szerintem, de nem tudom. Ha jól veszem ki ez nem hivatalos határidő, hanem csak maguknak szabták, hogy majd Viktorozhassanak, amikor Viktor a választások utánra tűzi ki a népszavazást.

De igazából tök mindegy. Így is, úgy is blama. Nem is nagyon látnám hogy bármelyik ellenzéki portál nagyon reklámozná most.

ulpius66 2022.01.17. 18:16:20

@Tata86:
"Az ellenzék dolgát azonban más tényezők is nehezítik: bár december 16-án elkezdték a kétszázezer aláírás összegyűjtését, és erre van is négy hónapjuk, a saját maguk által szabott határidő ennél jóval szűkebb. „Január közepe a legvégső határidő” – fogalmazott a hvg.hu-nak Tordai Bence, a Párbeszéd országgyűlési képviselője. Tordai a hvg.hu-nak azt mondta, olyan belső határidőkkel dolgoznak, „hogy rajtunk ne múljon, hogy az országgyűlési választás időpontjában meg lehessen tartani a népszavazást”.

ulpius66 2022.01.17. 18:58:40

Tata!

Te olyan jó oknyomozó vagy (vagy valami ilyesmi).....

Derítsd mán ki hova tűnt az "ÖRDÖG ÜGYVÉDJE"
(él még, vagy elütötte a villamos....)

Előre is köszike!

Gógita 2022.01.17. 19:05:00

@ulpius66: " „hogy rajtunk ne múljon, hogy az országgyűlési választás időpontjában meg lehessen tartani a népszavazást”."

Mivel ez is választási akció csak, utána már nincsen semmi értelme. Ha ők nyernek ne adja Isten, azért, ha nem ők, azért.

Gógita 2022.01.17. 19:06:25

@ulpius66: Vagy csak kifogyott. A "bizonyítékokból".

Gógita 2022.01.17. 19:08:01

Vagy: Márciusra tartalékol. Ha van mit.
Ha akkor robban egy bomba, nincs idő hatástalanítani.

white999 2022.01.17. 20:33:47

@Tata86: Nem paródia. Rosszabb, mert komolyan gondolják.
Az előválasztás 600.000 emberéből ha minden 3. komolyan gondolná akkor már meglett volna a szükséges aláírás.

A nagy kérdés az, hogy a csapatnak (ellenzék összefogás) vagy szurkolóknak (szavazók) kellene a másikat tűzbe hozni a játékával vagy a szurkolásásval.
Valószínűleg mindegy de valakinek el kellene kezdeni.

Rodney_2 2022.01.18. 02:24:27

@ulpius66: Az Ördög ügyvédje a Czeglédy Csaba nevű köztörvényes bűnöző, akit az előválasztáson szavazó balkáni söpredég az Összefogás jelöltjének választott. Gondolom éppen valamilyen bűncselekmény megtervezésével vagy elkövetésével foglalkozik, ahogy szokott.

Tata86 2022.01.18. 10:35:35

@ulpius66: Dehogy vagyok! :D
Egyébként sem érdekelnek a maffia belső leszámolásai. Öljék csak egymást!

@white999: Szerintem erre elég egyértelmű a válasz. Először kéne a játék, utána lesz szurkolás. Itt nem arról van szó, hogy hullámvölgybe került a csapat, ami addig életét és vérét... Ez a maffiabanda a Fidesszel szövetségben módszeresen kiirtotta a saját alternatíváját. Mondanám, hogy ennek ellenére sem hajlandó még morzsákat sem adni a népnek, és úgy tenni, mintha valahol azért értük lennének, de hát pont azért kellett kiirtani az alternatívát, hogy ne is kelljen.

Aztán itt van a példastatuálás MZP-vel. Ezek az ellenségeim. Miért szurkoljak? Pedig október 23án kimentem a rendezvényre. Az is csak arculcsapás volt.

Ott ünnepli magát a 106 majom, hogy hogy a legtöbbjük közülük 10 embert nem tudott lehozni!
Ott ünnepli magát a 6 főmajom, akik tudják jól, hogy rühelljük őket, de a szemünkbe röhögnek, hogy nincs más!

@Rodney_2: Miért lenne ő? Csak szeretne ő lenni!

Egyébként nem gondolom, hogy az Ördög ügyvédje "valaki" lenne. Nem egy 007-es aki beépült, nyomoz és hozza az infókat. Egy random maffiózó a körből, akinek üzleti vitája volt Borkaival. Hogy miért tudna ő bármit is bárki másról? És ha tud, miért osztaná meg?

ulpius66 2022.01.18. 10:45:59

@Tata86:

Ellenzéki Összefogás = Világ lumpenproletárjai egyesüljetek!

Tata86 2022.01.18. 11:32:39

@ulpius66: Ha még lennének ott proletárok!

white999 2022.01.18. 16:40:24

@Tata86: Ha már csapat. Nyilván mindkét oldal tett róla, hogy ne legyen alternatívája. A FIDESZ nagyságrenddel többet, mert ő mindenkit kinyírt és az ellent pont annyira tartja életben, hogy könnyen le tudja győzni. Mint a vadász aki elé odaterelik a vadat. A csapatnak nehéz dolga van, mert aki kicsit is életképesebbnek bizonyult azt rögtön hazavágta lásd. Vona muszlim és buzi hírek a gyerek macskájának a felakasztása az ajtajára, ami ha nem is nagypolitika de gondolom eléggé megviseli az embert. Plusz a jobbiknak egy több száz millás ász büntetés nevelési célzattal. Szóval lehet ekézni Őket hogy szerencsétlenek de értelmes ember nem vágyik ilyenre. Az marad akinek nincs más és valljuk meg őszintén ha idejönne bármilyen zseniális elhivatott értelmes társaság az is pont így járna egy idő után. Szóval adom, hogy a csapatnak kellene lelkesíteni és azt is, hogy nem egy olyan szerethető társaság, akikért érdemes szétszaggatni a lelátót de tudomásul kell venni, hogy vagy nekik szurkolunk vagy nem járunk meccsre. Esetleg a gazdag de utált kretén csapatnak drukkolunk és akkor garantált a siker.

white999 2022.01.18. 16:43:26

@ulpius66: A FIDESZ meg a világ nyolc általánost végzettjei, plusz akinek még az sem jön össze.

Tata86 2022.01.18. 17:35:56

@white999: Ezt értem, de ez olyan, mint a vadász ellen összefogni a vadász kutyájával...

És tény, hogy a nép is sáros. Én ezért meg is teszem amit tudok. Szavazok, tüntetek, részt veszek azokban az eseményekben, aminek úgy érzem van értelme, vagy morálisan rendben van.

Nagyon nem szívcsücsök a 2018as Jobbik, de kint voltam tüntetni az ÁSZ-bírság miatt. Node hol volt a hatpárt? A momentum volt kint valami 20 emberrel és annyi. Igazából örültek, hogy Orbán kicsinálta Simicskát és Vonát. Ahogy örültek Hadházi leverésének is.

Most részt vettem az előválasztásban, és néhány hétig úgy tűnt, van ellenzék, van demokrácia. Mi volt a Csapat reakciója?
imgflip.com/memetemplate/187779015/Well-Now-Im-not-Doing-it

Mára sikerült kb teljesen annulálni az eredményt. MZP nem kap frakciót, nem kap cigókat, sőt Simor András személyében szájkosarat is kapott.
(Rágugliztam, hogy jól mondom-e a nevet, kiderült, hogy szóról szóra a fideszes propagandát nyomom :D )

Egy idő után ezt el kell engedni, mert már nem az ő szégyenük, hogy 20adszorra is átvernek, hanem a szavazópolgáré.

Abban egyébként igazad van, hogy iszonyúan nehéz bármi újba is belevágni, és minimum őrültnek kell lenni hozzá vagy bennfentesnek.

white999 2022.01.18. 19:53:03

@Tata86: Sok mindent nem tudok hozzátenni, egyetértek. A legnagyobb probléma az istenadta nép. A politikus azt csinálja amire igény van. Talán ma olvastam, hogy az emberek 2% tartja problémának az oktatás helyzetét. Miközben hosszútávon pont ez lenne a fejlődés és jobb élet záloga egyén és társadalmi szinten is. Arra van igény amit a fidesz csinál, így tömegeket se tud az ellenzék megmozdítani. Kérdés, hogy miért van erre igény. A FIDESZ minden olyan mezőt elfoglalt amivel tömegek mozgósíthatók. Vallás nacionalizmus, hazaszeretet idegengyűlölet stb. Nem véletlen hogy Amerikában sem a baloldal veri szét a városokat és a Capitóliumot. Oktatásért egészségügyért elvont fogalmakért a dolog természetéből adódóan nem fognak tömegek mozdulni és hamarabb lehet elvinni egy tüntetésre 100 nyolc általánossal rendelkező idegengyűlölőt aki félti a nyúlszaros állását és utál mindenkit aki értelmesebb és többet keres nála, mint 1 középkorú értelmiségit. Ahogy a vírustagadók késsel vágja le maszkot olyat nem nagyon hallani, hogy egy vírus nem tagadó megverne egy vírustagadót. Vírus nem tagadók nem rendeznek tüntetéseket, hogy mindenkit oltsanak be, fordítva ez napi rutin. Ez egy ilyen műfaj. Értelmesebb embereket értelmesebb célokért sokkal kevésbé lehet megmozdítani, mint primitív embereket primitív célokért.

a nagy hohohorgász 2022.01.18. 21:41:30

@white999: te buta fasz, és a libsik mit akarnak javítani az oktatáson a buzi kiralyfin kívül? Semmit bmeg. Te meg nyomod a likot. Igen kell javítani az oktatáson de amit ti akartok az gusztustalan.... szopjal lovat te szar

a nagy hohohorgász 2022.01.18. 21:46:49

a népet kell levaltani aztán jöhet a politika!!!! Itt van ez a rohadt kézilabda, meg foci. Hogy a köcsög Orbán nem tud odabaszni hogy legalább a cirkusz meglegyen a parasztnak.... de amíg ti annak orultok hogy qurcsany hogy beszopatta hazugsaggal Orbánt 2006ban és a fidesz csőcselék azon röhög hogy Orbán nem vitázik addig ez lesz és kész

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.01.19. 06:55:00

@a nagy hohohorgász: sehol egy eredeti gondolat. Beszarnak a szádba, és folyamatosan azt böfögöd vissza.

Tata86 2022.01.19. 11:21:12

@white999: " 2% tartja problémának az oktatás helyzetét"
Ezt láttam én is, de én inkább 20%-ra emlékszem. Aztán lehet, hogy tévedek.

" FIDESZ minden olyan mezőt elfoglalt amivel tömegek mozgósíthatók. Vallás nacionalizmus, hazaszeretet idegengyűlölet stb."

Ebben nem fogunk egyetérteni: ez balos kompenzálás. A Fidesz azért tud "elfoglalni" dolgokat, mert a másik oldalt nem érdekli. A baloldalon egyébként ugyanúgy megvan a nacionalizmus, csak kicsit máshogy. Ugyanúgy megvan az idegengyűlölet és a bigott vallásosság is. Nem véletlen a határontúliak gyűlölete. (Btw: nézd meg a buzi-témát. Csak libsik szólalnak meg. Miért? Mert a konzikat nem érdekli. Ez nem a libsik hibája, buzik léteznek, úgyhogy valami mondani kéne a jelenségre, de kényelmesebb úgy tenni, mintha nem léteznének.)

Ez a szélsőségesek tipikus magyarázata: mi azért nem vagyunk sikeresek, mert túl jók vagyunk. De ez sosem igaz, cserébe nagyon veszélyes, mert magadban már megindokoltad, miért lenne jogos, ha te/ti folyamodnátok agresszióhoz.

A létező baloldal azért sikertelen, mert még mindig a kádárizmusban él, úgy hogy Orbán jobban csinálja a kádárizmust, és mert túlságosan zsidó. Akikkel nincs semmi különösebb baj, csak nem fogják fel, hogy az ő fogfájásuk nem feltétlenül érdekli a többséget.
Abban a közegben pl triggerpont volt a migránsok kérdése, mert saját magukat látták ezekben az emberekben. De a többségi társadalom nem, ők saját maguk helyzetébe élték bele magukat.

"Nem véletlen hogy Amerikában sem a baloldal veri szét a városokat"
De. Konkrétan a baloldal veri szét a városokat. Ne csak balos sajtót olvass, már írtam róla, hogy cinikusan hazudoznak.

" és a Capitóliumot"
Nem verték szét. Párszáz majom bement szelfizni, abból néhány erőszakosan is viselkedett. Csúnya dolog, törvénytelen, kapják meg a büntetésüket, de ennyi.

Ezt összehasonlítani több száz városban tapasztalt gyújtogatással, fosztogatással, lincseléssel, ami után a bűnösöket demokrata politikusok hozzák ki a börtönből a balos média pedig hősökként ünnepli őket.

"Oktatásért egészségügyért elvont fogalmakért a dolog természetéből adódóan nem fognak tömegek mozdulni és hamarabb lehet elvinni egy tüntetésre 100 nyolc általánossal rendelkező idegengyűlölőt aki félti a nyúlszaros állását és utál mindenkit aki értelmesebb és többet keres nála, mint 1 középkorú értelmiségit."

Önfelmentő csacsiság. Próbálod felsőbbrendűként eladni a kudarcot. A baloldal azért nem tüntet, mert 40 évig voltak abban a pozícióban, hogy tüntetni a leggyalázatosabb dolog a világon. Illetve azért, mert az elitüknek halvány lila fingja sincs mi motiválja az átlagembert.

"Ahogy a vírustagadók késsel vágja le maszkot olyat nem nagyon hallani, hogy egy vírus nem tagadó megverne egy vírustagadót."
Lol :D
Te nagyon mélyen elástad magad a buborékodba! Egyébként a bigott jobberek, vagy minek hívjam őket, pontosan ugyanezt gondolják. Azt hiszik, hogy csak mask-Karen-ek vannak.

Az igazság, hogy mindkét oldalnak megvannak az agresszív barmai.

"Vírus nem tagadók nem rendeznek tüntetéseket, hogy mindenkit oltsanak be, fordítva ez napi rutin."
1) Miért baj, hogy valaki tüntet? Látod? Te magad démonizálod a demonstrációkat, majd csodálkozol, hogy miért nem tüntet a hozzád hasonló gondolkodású. Aztán persze ráfogod az ellenre.
2) De, néha tüntetnek ők is.
3) A hatalom mellett mindig kicsit zsenánt tüntetni. (Igen, a békemenet is furi, ráadásul mostmár érződik is, hogy nem feltétlenül önkéntes részvétel.)

"Értelmesebb embereket értelmesebb célokért sokkal kevésbé lehet megmozdítani, mint primitív embereket primitív célokért."
Önfelmentő wannabe-elitizmus.

Tata86 2022.01.19. 11:23:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró : Néha már nehéz követni ki kit utál jobban :D

@a nagy hohohorgász: Ez nem igaz. Az oktatásunk katasztrófa. Emberek értően olvasni nem tanulnak meg, nem jutnak el a függvény koncepciójának megértéséig, és nem tudnak logikusan gondolkodni.

Csapatmunkáról, adaptációs képességről, kommunikációról már nem is beszélek!

white999 2022.01.19. 19:08:27

@a nagy hohohorgász: Kreténkém nem az a téma, hogy a liberálisok mit csinálnak, hanem arról, hogyan kurta szét az oktatást a fityisz. Egyébként abban speciális hogy a tanítómesterek az autokrácia bölcsője országok Szingapúr és Kína például erre kifejezett hangsúlyt fektetett de itt ezt sem sikerült megcsinálni a sok stadion építés elvitte a fókuszt.

white999 2022.01.19. 20:08:08

@Tata86: A vallás nem balos téma sose volt az sem bigott sem semmilyen. Az minden ember személyes ügye azt csinál vele amit akar. Így a vallások sokszínűsége és vallásnélküliség miatt nem is lehet egy központ vezérlő elv amit követni kell. sőt pont az a lényeg, hogy mindenki azt csinál amit akar, ezért is nem lehet követni mert a dolog inviduális.

Csak libsik szólalnak meg. Miért?

Mert a buzikat is képviselni kell valakinek ezért vélhetőleg a liberálisok között rengeteg a buzi, Vagy marad a konziknak a Szájer féle megoldás hazudni egész életen át magának és másoknak.

A létező baloldal azért sikertelen, mert még mindig a kádárizmusban él, úgy hogy Orbán jobban csinálja a kádárizmust,

Ez így van, mert ez ismét egy olyan mező amit elfoglalt Viktor. Minden populáris dologra rárepül. Legjobb példa a csirkefarhát. Kevés dolog szimbolizálja jobban a kádárizmust és annak a reménytelenségét, hogy ezzel népszerűséget lehet szerezni.

"Nem verték szét. Párszáz majom bement szelfizni, abból néhány erőszakosan is viselkedett"

Meg egy pár ember belehalt és jó pár meg megsérült. Ezt én nem nevezném békés szelfizgetésnek.

Nem igazán emlékszem, hogy például az utóbbi 30 évben, hol volt ahol a baloldal verte szét vagy csinált erőszakos eseményt az országban de te akkor biztos rengeteg példát tudsz felhozni.
De szívesen várom a világ kitekintést is ebből a szemszögből.

Próbálod felsőbbrendűként eladni a kudarcot

Nem próbálom.

Illetve azért, mert az elitüknek halvány lila fingja sincs mi motiválja az átlagembert.

Szerintem van csak mint említettem az foglalt és mint említettem a fő gond, hogy a baloldal eredendően hiányzik az a fajta erőszakosság ami a jobboldal egy részében megvan. A baloldali bár egyre jobban utálom a meghatározást mert egy csomó olyan keveredik bele aminek köze sincs hozzá. Szóval egy olyan ember aki hisz az emberek sokszínűségében és nem hiszi hogy egy szakállas ember a fellegekből irányítja őt és családja, nemzetet sorsát valamint nem csak egyfajta igazság létezik, az nehezebben mozdul meg mint aki istenkáromlásért képes a másikat kinyírni. Egész egyszerűen azért sokkal nehéz tüntetni, hogy tök mindegy hogy ki milyen vallású és fehér fekete vagy buzi vagy homofób, mert alapesetben ez a baloldalit nem érdekli. Lényegesen egyszerűbb sulykolással elérni, hogy isten kiválasztott népe vagy akire rátör a külföld a baloldal a soros a migráns és tulajdonképpen mindenki aki nem fehér keresztény és mélyen magyar. Fekete magyar buzi magyar baloldali magyar nem létezik és az mind ellenség aki rájuk tör. Ja a pakliból vegyük ki a komcsi és szoci diktatúrákat, mert természetesen az alapvetően még valamennyire demokráciához köthető országokról beszélek, ahol megvan a választás lehetősége a polgárnak.

Az igazság, hogy mindkét oldalnak megvannak az agresszív barmai.

Ok. hol volt hasonló eset ellenkező előjellel.?Most nem olyanra gondolok, hogy egy oltáspárti elküldi az anyjába az oltástagadót, hanem mint németbe amikor visszament a tagadó a kútra és lelőtte a kutast mert rászóltak, hogy maszkot kell hordani. Én készséggel elismerem, hogy ennek az ellenkezője megtörtént csak én nem figyeltem eléggé. Sőt az is lehet, hogy buborékban tartanak de azért ennek volna hírértéke és az origóbol naponta ömlene.

"Vírus nem tagadók nem rendeznek tüntetéseket, hogy mindenkit oltsanak be, fordítva ez napi rutin."

Nem tom hogy nem akarod vagy szándékosan magyarázod félre. Semmi bajom, mindenki ott tüntet és azt csinál amit akar (Ez olyan baloldali izé tudod) Én pusztán azt mondom, hogy a tudomány mainstream állításával szemben egy kisebbségben levő társadalmi réteg sokkal hangosabban képvisel az érdekét pusztán azért mert azok a legbelsőbb félelmeire érzelmeire hatnak. Érzelmekért mozdul a tömeg nem racionális dolgokért. A baloldal és én itt tulajdonképpen Magyarországon a középen állókat értem és nem az ellenzéket racionálisan gondolkodó tömeg akit gyakorlatilag egyetlen igen erős érzelem mozgat az pedig az orbáni utálat, amiről tett is eléggé az a derék ember. Az hogy Magyarországon az ellenzék mögött ilyen támogatottság van és ennyire követik az ennek következménye. Én pl sokszor szavaztam Viktorra amikor liberális vagy már jobbos is volt de a 2010-es ámokfutása óta egyszer se pedig nem én változtam. Már nem tudnám megmondani, hogy akkor mi vagyok Valószínűleg se jobboldali se baloldali, mert ha ezek így működnek akkor egyik se kell, valószínűleg ezek csak üres frázisok de egy politikai formáció leírására nem alkalmasak. Vélhetőleg pont azért, mert minden oldalban volna normális dolog de azon múlik, hogy ki emeli a zászlajára, hogy kinek sikerül kiszorítani a másikat annak képviseletéből. Az ellenkező oldalnak meg marad, hogy az ellenkezőjét képviselje a megkülönböztethetőség kedvéért.

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.19. 20:25:58

Buzik és kretének, szevasztok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.01.20. 09:54:02

@ulpius66: ez most komoly ? vagy még nem rohadt szét az agyad és van humorérzéked?

Tata86 2022.01.20. 11:41:19

@white999: "Mert a buzikat is képviselni kell valakinek ezért vélhetőleg a liberálisok között rengeteg a buzi"

Hát én ezt így nem mondanám. Inkább az ő világnézetükbe ez abszolút beleillik, ezért aztán sok buzi is őket támogatja. De előbb volt az, hogy beleillik a világnézetükbe. Pl a cigányokat is tolják, aztán mégis az összes Viktorra szavaz.
De lényeg a lényeg: ha az egyik oldal figyelmen kívül hagy egy létező igényt, oda be fog menni a másik. Pont ezért is van plurális demokrácia. Erre nem megsértődni kell. A ballibeknek nem volt pozitív nemzetképük, és gyomoridegük volt az egész témától. Így Orbán "elfoglalta". Érdekes, hogy a kisgazdák, miépesek sosem zúgolódtak emiatt. Ők nem lettek kevésbé magyarok, mert Viktor kitűzte a kokárdát.

"Ez így van, mert ez ismét egy olyan mező amit elfoglalt Viktor. Minden populáris dologra rárepül."

Ezt úgy mondod, minthogyha a balosok nem ugyanolyan primitíven nyomnák a szociális demagógiát. Pedig de, csak butábban. Ráadásul úgy, hogy mondjuk Jámbor Andráson meg a Párbeszédeseken kívül (- KariGeri) mindenki tudja, hogy hazugság az egész.

Sajna a létező magyarországi jobboldalon nagyon sokan tényleg hisznek a jó királyban, aki ad a népnek...

"Meg egy pár ember belehalt és jó pár meg megsérült. Ezt én nem nevezném békés szelfizgetésnek."
Konkrétan egy ember halt bele a zavargásba, a tüntető csajszi, akit nyakon lőttek a biztonságiak. A többi halottról kiderült, hogy hazudozott a libsi média.
Volt egy rendőr aki öngyilkos lett, egy másik aki megsérült, majd egy másik egészségügyi ok miatt meghalt. (Róla hazudták, hogy a tűzoltó-izével ferték szét a fejét a tüntetők, és ebbe halt bele.)

"Nem igazán emlékszem, hogy például az utóbbi 30 évben, hol volt ahol a baloldal verte szét vagy csinált erőszakos eseményt az országban de te akkor biztos rengeteg példát tudsz felhozni."
:O :O :O
Neked semmit nem mond a BLM? Esetleg CHAZ?
archiregnum.blog.hu/2021/11/17/rittenhouse-ugy_ezek_hazudnak

Városokat gyújtottak fel, volt ahol saját autonóm országot kiáltottak ki(, ahol aztán tömegével gyilkoltak és erőszakoskodtak), önkormányzati épületeket ostromoltak meg, dobtak rá molotov-koktélt, bíróságokat fenyegettek, lincselések történtek. Ez a mainstream baloldal és média által támogatott neomarxista terrormozgalom.

i.dailymail.co.uk/1s/2020/05/31/12/29037094-0-image-a-23_1590924470818.jpg
spectator.org/the-real-insurrection-the-blm-riots/
townhall.com/tipsheet/katiepavlich/2020/09/08/new-study-shows-majority-of-blm-protests-turned-violent-n2575801

Ohh: fun fact: duckduckgo.com/ on kellett keresnem, mert a gugli egyszerűen nem hajlandó ezeket kiadni.

"mint említettem a fő gond, hogy a baloldal eredendően hiányzik az a fajta erőszakosság ami a jobboldal egy részében megvan"
Nagyjából 17 évesen vallottam hasonlóan naiv csacskaságokat a jobboldalról ;)
Én is megmagyaráztam, hogy a baloldal azért agresszív, korrupt mert nem hisz a nemzetben és Istenben. Aztán 2010 után láttam, hogy igazából az ez nem bal-jobb kérdés. Az ember ilyen.

Azt pedig nem is értem, hogy milyen erőszakról beszélsz... Miért kell ahhoz erőszak, hogy megfogd a seggedet és kimenj az utcára?

"Egész egyszerűen azért sokkal nehéz tüntetni, hogy tök mindegy hogy ki milyen vallású és fehér fekete vagy buzi vagy homofób, mert alapesetben ez a baloldalit nem érdekli. "
Naná :D
Neked egyébként az megvan, hogy a baloldal az előző századokban összeforrt az erőszakos utcai megmozdulásokkal? Ez alapvetően egy baloldali cucc.

Csak aztán jöttek a Szovjetekt, és rájött az itthoni baloldal, hogy tüntetni tulajdonképpen a világ leggyalázatosabb dolga. ( 56 se jobboldali projekt volt, ahogyan 53 és 68 se.)

Megint: nincs nagy különbség jobb és bal között. Hatalomban mindenki nyugalmat akar és békét, ellenzékben pedig balhét.

"anem mint németbe amikor visszament a tagadó a kútra és lelőtte a kutast mert rászóltak, hogy maszkot kell hordani."
Ez nem német volt(, vagy kérek linket), ott senkinek nincs fegyvere, hanem amerikai, ahol a néger bűnöző bepöccent.
Van az a zsenánt helyzet, hogy a kisebbségek még inkább szkeptikusak az oltással, és ahol ez a kisebbség követi el a gyilkosságok nagy részét, mert simán egy civilizálatlan barom, ott előfordulnak ilyenek.

Na most erre azt mondani, hogy a jobber propaganda miatt történnek ilyenek a sötétkék gettókban, elég vicces dolog.

Szóval maradok az álláspontomnál: mindenki be van feszülve, mindkét oldalon gyakori az agresszió. Sajnos a covid divattá tette, hogy házmesterkedjenek az emberek.

Tata86 2022.01.20. 11:42:07

@white999: "Ez olyan baloldali izé tudod"
Az, de azért megmagyarázod, hogy a balosok ilyen éteri lények, akik annyira egyenlőségpártiak és anti-agressziók, hogy kiabálni se mennének ki az utcára.

De örülök, hogy egyetértünk, mármint abban, hogy az embernek joga van tüntetni.

" Én pusztán azt mondom, hogy a tudomány mainstream állításával szemben egy kisebbségben levő társadalmi réteg sokkal hangosabban képvisel az érdekét pusztán azért mert azok a legbelsőbb félelmeire érzelmeire hatnak."
Te ilyenkor tényleg nem látod magadat?
Amikor a legtöbb kormány, a média mást se csinál két éve, mint differenciálatlanul tolja a rettegéskampányt, komolyan képes vagy felhozni, hogy a másik oldal hat a félelmekre?
BEROBBANT, HALÁL, HULLÁK, EXPONENCIÁLIS, KATASZTRÓFA!!!!! Naponta 50szer, ha kell, ne nem.

A tudományos mainstream meg egy vicc. Folyamatosan kiderül, hogy hazudoztak, és ezeket a hazugságokat nagyon agresszívan védte a hatalom. Lásd lab-leak. De hát tudományos mainstream volt az is, hogy a terasznyitások mindenkit megölnek.

Illetve megint előjön: hatalomban az ember békét és nyugalmat akar. Amikor a te álláspontodon van a kormány, a média, a bigtech persze hogy chill vagy. Viszont az empátia hiányát mutatja meg, hogy nem érted meg marginalizált csoportok elkeseredettségét.

Pl miért kell uszítani azok ellen, akik nem oltatják be magukat? Abszolút látszik, hogy ennek nincs társadalmi következménye.

"egyetlen igen erős érzelem mozgat az pedig az orbáni utálat, amiről tett is eléggé az a derék ember"
Persze. Világos is. Orbán beleszól az életünkbe, hátrányosan befolyásolja, miért ne lehetne utálni?

"Én pl sokszor szavaztam Viktorra amikor liberális vagy már jobbos is volt de a 2010-es ámokfutása óta egyszer se pedig nem én változtam."
Érthető, ebben egyetértünk. (Bár én listán már 2006ban se rá szavaztam, mert szociális demagógia monnyonle.)

"Már nem tudnám megmondani, hogy akkor mi vagyok Valószínűleg se jobboldali se baloldali..."
Ebben abszolút egyetértek, de akkor nem értem a kijelentésedet a baloldalról...

A kifejezés valóban egyre nehezebben használható. Eredetileg ez ugye az angol parlamenti felállásból jött, lényegében jobboldalon ültek, akiket a status quo hatalomra predesztinált, a balosok pedig ellenzékben voltak.

De szoci alatt nálunk megszűnt a hagyományos jobboldal, sőt a modernebb kisgazda-jobboldal is, a baloldal pedig a hatalom kizárólagos birtokosa lett, és ez a mai napig meghatározza az attitűdjeiket.

A "létező jobboldalt" pl arra használom, amit ma Magyarországon jobboldalnak hívnak. Végülis a feudális vonásokat lehet jobboldalinak nevezni, más kérdés hogy a modern világban ez már szocializmus-fasizmus, ezek viszont abszolút balos cuccok.
A hazai baloldal rajongása a multinacionális tőke iránt ellenben meglehetősen jobbos cucc, a nyugati progresszívek seggének nyalása pedig egyfajta birodalmi/koloniális gondolkodás. Megint csak jobbos.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.01.20. 13:12:53

@Rodney_2: balkáni söpredék választott az előválasztáson? akkor aki a rokonságát milliárdossá teszi akkor az mi? fekete afrikai korrupciós szint.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.01.20. 13:18:25

@white999: az ászból semmi nem lett, viszont vonának jól jöhetett az a kis pénzecske, amit elrakhatott. a sok agyhalott hülye meg utalt nekik, akkor tudtam, hogy az ÁSZ-os dolog gumicsont, ahgiy most a városháza ügy, meg a lejáratás a momentumos politiusgyerekek ellen. és mondtam mindenkinek hogy ne utaljon senki nekik. de sajnos nagyon sok a hülye

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.01.20. 13:19:50

@white999: viszont mekkora hős volt vonád, amikor támogatta az olimpiát, 6 billiós lopásból neki is juthatott volna egy kis tortaszelet, pl az épkaron keresztül, meg kaphatott volna egy kis simogatást a gazditól is.

white999 2022.01.20. 17:24:50

@Tata86: "Már nem tudnám megmondani, hogy akkor mi vagyok Valószínűleg se jobboldali se baloldali..."
Ebben abszolút egyetértek, de akkor nem értem a kijelentésedet a baloldalról...

Talán az a probláma, hogy a baloldal alatt a klasszikus értékeket értem és nem a kínjukban már nem tudják, hogy mit találjanak ki megoldásokat. A vitatkozást a she he előtagon, hogy kit hogyan lehet szólítani ha éppen hermafrodíta vagy mást testben képzeli el magát. Amit éppen itt a jobboldal is témává próbál tenni a dolog jellegéből adódóan tök értelmetlenül, mert itt mindenki Ő.

Belegondolva én is ott hibázok, hogy valszeg a bennem forró indulat miatt a jobboldali kreténségeket fogadom el alapnak és a baloldalon pedig erről hajlamos vagyok megfeledkezni és a klasszikus értékeket figyelem, ami értelemszerűen a jobboldalon is megvan. Elfogult vagyok. Ez van.2010 előtt meg a másik irányba voltam elfogult.

Tata86 2022.01.20. 21:22:32

@white999: No várj, hát így is ellentmondásra jutsz!

A klasszikus baloldal sose vetette meg az erőszakot, és nyilván most nem Sztálinra gondolok, hanem pl a szakszervezetekre, akiknek a megmozdulásait jobboldaliként is támogatom.
(Nagyon remélem, hogy nem a hippi-baloldalra gondolsz, mint klasszikus értékek hordozójára.)

"Amit éppen itt a jobboldal is témává próbál tenni a dolog jellegéből adódóan tök értelmetlenül, mert itt mindenki Ő."

Igen ezen én is jókat röhögök, de ez mindkét oldalon így van. Pl Orbán átvette az iszlamofóbiát, aminek az égvilágon semmi értelme Magyarországon, de legalább valakiket ingyen lehet gyűlölni úgy, hogy a zsidóktól pirospontot kapsz érte, szóval abszolút jó biznisz.

De a baloldal meg elkezdte nyomni a 3., 4. hullámos feminista ökörségeket, pl pay-gap, a sötétzöld ideológiát. Már várom, hogy elkezdjék a gendertémát is, utólag bebizonyítva, hogy Orbánnak igaza volt.

A covidban az a jó, hogy legalább létező dolgok miatt anyázzuk egymást. Persze úgyis csak az élmény a lényeg. :D

"Elfogult vagyok. Ez van.2010 előtt meg a másik irányba voltam elfogult."
Respect. Mármint tényleg.

Tata86 2022.01.20. 21:23:48

@white999: Csak még valami, és nem kötekedés...

Te tényleg nem hallottál a BLM-hez köthető zavargásokról, gyújtogatásokról, terrorcselekményekről és arról, hogy az egészet a mainstream baloldal támogatja?

white999 2022.01.21. 21:00:16

@Tata86: Már a baloldal mint olyan is egy olyan általános megfogalmazás ami miatt vitatkozhatunk, vagy a süketek párbeszédét folytatjuk.
Baloldali érték Thürmer Gyulának Marx Engels és Leninsz összes bőrkötésben.
Horn Gábornak már teljesen más, majdnem az ellenkezője de itt mégis mindenki baloldalról beszél.
Lehet már a klasszikuson is mindenki mást ért te is én is.
Számomra pl az egyik alapérték, hogy minden ember egyforma és még a buzi sem különb ember mint hetero de ez legyen fordítva is igaz Sem a negatív sem a pozitív diszkriminációt nem kedvelem. Természetesen faji kérdésben is ez a véleményem, annak ellenére, hogy több kellemetlen tapasztalatom van cigánnyal mint kellemes de találkoztam már a gyengélkedőn olyan cigány sráccal aki állatorvosira járt és át tudtam érezni elmondásai alapján milyen xar dolga van akit a többségi kisebbséggel összemosnak. Neki nehezebb dolga lehetett mint Récsölnek akinek apuci mindent elintéz, hogy a saját lábára álljon. Akkor ki az értékesebb ember? Rengeteg faxság van az utóbbi időben a baloldalon nyugaton a túlzásba vitt pisziségtől kezdve a genderkedésig de ezek már csak azért sem baloldali dolgok, mert a baloldaliságban benne van, hogy mindenki azt gondol mindenről amit akar és nem kényszerít másra semmit. Egyetlen kivételtől eltekintve, amikor az magának a közösségnek okoz olyan hátrányokat ami ezt felülírja.
Mondhatnám ezt a jobboldalra is a kereszténységben sehol nincs leírva, hogy erőszakkal kell a vallást terjeszteni, mégis voltak keresztes háborúk és Vitya is ezt állította a középpontba.
Tehát mindenki mazsolázik, kiemel és átértelmez dolgokat politikai okokból, hogy az aktuális mezőt is elfoglalja. Pedig az evolució is azt mutatja nem a tiszta-fajú áriák a vagy a nemesített kutyák a túlélés bajnokai hanem a genetikalag minél inkább keveredett "korcsok" a legéletképesebbek. Mindkettőből lehetne kiemelni értékeket.

Blm megvan csak nem így rövidítésben. Nem szép dolog valakinek a nyakán térdelni addig amíg megfullad de azért nem kell egy vagy több várost szétveri. A másik kérdés, hogy a tapasztalatok azt mutatták sok esetben, hogy a rendőrök ilyenkor simán megúszták. A megoldásnak ott kellene kezdődni, mint a gyilkosságnál, hogy nem a halálbüntetés az elrettentő erő, hanem, hogy elkapják az illetőt. Ezt a problémát nem itt fogjuk megoldani de európában elképzelhetetlen hogy minden nap ezren menekülnek a rendőr elől és mivel fegyvere van szinte bárkinek ezért sokszor vadnyugati lövöldözésbe fordul a story. Az erőszak meg erőszakot szül. Amerikában ez amióta világ a világ így van de pl a fegyverkultusz az kifejezetten jobboldali konzervatív vonás. amerikát én kiszoktam venni a pakliból ha lehet mert egy végtelen gazdag és buta társadalom. Azért a lehetőségek hazája, mert ha egy fokkal értelmesebb vagy a többitől és szorgalmasabb ott tényleg meg lehet csinálni a szerencsét a sok lusta buta kretén között.

Tata86 2022.01.22. 12:12:34

@white999: Igen, nem árt tisztázni ki mit ért egy fogalom alatt, pláne hogy ezek abszolút ellentétesek is lehetnek.

"minden ember egyforma"

De hát ez nem igaz. Minden ember különböző. Méltóságában, jogaiban lehet egyforma. És nem kötekednék szavakon, hogyha nem látnám, hogy sokszor a slendrián fogalmazásból fakadó kifejezésekből lesz axioma, amire mindent felépítenek.

Lásd CRT, modern feminizmus, ami tényleg abból indul ki, hogy minden ember egyforma, tehát bármilyen különbség van, az az elnyomásból fakad.

Hogyha méltóságunkban és jogainkban vagyunk egyenlő, az szerintem a jobboldalon is alaptézis, sőt mostanában a jobboldal áll ezért ki. Ha csak magyar példát nézünk: a baloldal abszolút Untermenschként kezeli az oltatlanokat. Lehet röhögni a halálukon, lehet azon ábrándozni, hogy annak ellenére ne kapjanak egészségügyi ellátást, hogy fizetik a tébét, el lehet lehetetleníteni őket egzisztenciálisan és el lehet tiltani őket a civilizáció legtöbb vívmányától. Pont mint a németországi zsidókat 1940ben.

"baloldaliságban benne van, hogy mindenki azt gondol mindenről amit akar és nem kényszerít másra semmit"

Ezt honnan veszed? Mindig és mindenhol kényszert akart alkalmazni a baloldal. Elég csak abba belegondolni, hogy a baloldal mindig több adót akar. Az talán önkéntes? A baloldal mindig is társadalommérnökösködésről szólt.

Ez akkor is igaz, hogyha a klasszikus jobboldal ugyanúgy autoriter volt. Ferenc Jóska se nézte túl jó szemmel a szabadosságot...

Gondolom neked is megvan a klasszikus politikai iránytű, a liberális-autoriter illetve bal-jobb tengellyel. (Ami egyedül ott hibázik, hogy a ballib gondolkodás fából vaskarika.)

"Vitya is ezt állította a középpontba."
Vityát eleve érdekes jobboldalinak nevezni, de tfh, hogy az. Akkor az előbbi iránytűn ő autoriter jobboldali. Hont András meg mondjuk liberális jobboldali.
Nem szükségszerű, hogy a modern jobboldal autoriter legyen. (Sőt én amellett érvelek, hogy ez ugyanúgy önellentmondás.)

"Pedig az evolució is azt mutatja nem a tiszta-fajú áriák a vagy a nemesített kutyák a túlélés bajnokai hanem a genetikalag minél inkább keveredett "korcsok" a legéletképesebbek."

Ez féligazság. Inkább a szélsőségek kerülése a kulcs. Se az árja faj nem járható, sem pedig a túlzott diverzitás nem előnyös.
Pl a kóborkutyák is aszerint verődnek csoportba, hogy mennyire hasonlítanak egymásra.
Hiába: hasonló a hasonlónak örül.

"Nem szép dolog valakinek a nyakán térdelni addig amíg megfullad"
Ez egyébként jóval komplexebb, de ebbe nincs kedvem úgy belemenni mint a Rittenhouse-ügybe, szóval fact-checkelni sem tudtam a jobbos állításokat.
De az tény, hogy nem az történt, hogy sétálgatott a fekete ministráns, aztán jött négy kkk-s zsaru, akik addig térdeltek a nyakán, amíg meghalt.

"A másik kérdés, hogy a tapasztalatok azt mutatták sok esetben, hogy a rendőrök ilyenkor simán megúszták"

Ez egy létező probléma, csak konkrétan nincs faji vonatkozása.

De a téma nem ez volt, hanem, hogy a jobboldal erőszakos az USÁban. A valóság ezzel szemben az, hogy a mainstream jobboldal semmilyen erőszakos megmozdulást, bűncselekményt nem támogat, és ezek egyébként meglehetősen ritkák is, míg a baloldal teljes mellszélességében támogatja ezeket, és nagy erőkkel uszít.

Nem mindegy, hogy egy 100ezres tüntetésből leválik 1000 ember balhézni, akik aztán törvénytelen dolgokat követnek el, ami aztán minden jobber elítél, vagy hogy minden hétre esik egy felgyújtott város, ahol az erőszakos bűncselekmények elkövetőit hősökként tisztelik.

"A megoldásnak ott kellene kezdődni, mint a gyilkosságnál, hogy nem a halálbüntetés az elrettentő erő, hanem, hogy elkapják az illetőt."
Ebben abszolút egyetértünk.
Az amcsik túlságosan szeretik az üres drámát, úgyhogy náluk minden médiatizált, szélsőséges és esetleges.
Pitiáner dolgokért kaphatnak (néger) tinédzserek sztálinista bűntetést, a másik oldalon hardcore erőszakos bűnöző (négerek) flangálnak szabadon automata fegyverrel a kezükben.
Ugyanazért a dologért bíró és közvélemény függvényében kaphatsz tényleges életfogytiglant és felmentést.

"de pl a fegyverkultusz az kifejezetten jobboldali konzervatív vonás"
Nézd végig a Rittenhouse-os videót :)
Ez nem igaz, csak a balos médiának a jobbos fegyverkultusz szúrja a szemét. Illetve hatásosabb a felvételeken egy AR-15ös, mint egy Glock, akkor is ha pisztollyal több mint 10szer annyi gyilkosságot követnek el.
Az említett esetben is volt minimum három blm-"tüntető", aki illegálisan használta a fegyverét, és egy "jobbos", aki legálisan. A média szerint persze felfegyverzett jobboldali milicisták vadásznak a balosokra.
De maga a fegyverkultusz valós. Én nem látom ezt annyira negatívnak, de tény hogy vannak negatív folyományai is.

Azért nem árt tudni: Svájcban és Finnországban is mindenkinek van fegyvere, míg rengeteg európai gettóban nincs lőfegyver. Hol érzed magad nagyobb biztonságban?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.01.24. 12:56:12

@white999: és mi lenne ha nem lennél elfogult?
süti beállítások módosítása