HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Egy nagy nulla" azért ilyet mondani rá úgy hogy van érettségid, nem kéne. mert tök hü... (2024.03.28. 11:42) Shit-show
  • IdomitottFoka: @Tesz vesz XVI.: ñem túĺ vszínű h bármelyik esetben pártot alapítanék. Nem túl vszínű h Magyar a l... (2024.03.28. 05:35) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Egy nagy nulla" azért ilyet mondani rá úgy hogy van érettségid, nem kéne. mert tök hülyének és komolyanvehetetlennek leszel nézve, mikö... (2024.03.28. 11:42) Shit-show
  • IdomitottFoka: @2024: 1. Sajnálom, gyenge voltam, a hozzád hasonlók ferivel ingerlése övön aluli, tudom. 2. De, a felelősségrevonásának lengetése a kampány része v... (2024.03.28. 05:59) Shit-show
  • IdomitottFoka: @Tesz vesz XVI.: ñem túĺ vszínű h bármelyik esetben pártot alapítanék. Nem túl vszínű h Magyar a lépéseivel közelebb került volna a jobb láthatási k... (2024.03.28. 05:35) Magyar Péter szuperpozícióban
  • gigabursch: @Tata86: Ez így kellően komplex és egyben rámutat arra, hogy ott más érdekek működnek. Nem ok nélkül való, hogy pl Gyárfás és Portik is csak ennyi ... (2024.03.27. 21:33) Shit-show
  • Tata86: @2024: @IdomitottFoka: Orbán tényleg nem ígérte, nem is ígérhette, csak éppen a hivatalos kampány része volt a dog-wistling. Lásd: "Ítéletidő". E... (2024.03.27. 19:15) Shit-show
  • 2024: @IdomitottFoka: 1. Te feriztél, te suttyó. 2. Orbán nem ígérte, hogy Gyurcsányt börtönbe vetik. 3. Konkrét, a BTK-ba ütköző bűntett ügyében ind... (2024.03.27. 18:48) Shit-show
  • IdomitottFoka: @2024: "A nyomozást lezárták, mert nem találtak elegendő bizonyítékot a vádemeléshez. És nem azért, mert Orbánnak úgy volt jó, ha Gy szabad ember. E... (2024.03.27. 18:28) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euró (1) euro (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) mzp (2) MZP (9) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2022.04.06. 13:12 Tata86

Egyszerűen senkik vagytok

Nézem, nézem a vereségre adott reakciókat, és azt látom, hogy az ellenzék nem tud akkora pofont kapni, amekkorát megérdemelne. Az emberi tisztesség minimumára is képtelenek, még akkor is ha "nincs tétje". Nem tudok mást mondani: elejétől a végéig ez egy értékelhetetlen söpredék. A 35% nem túl kevés, hanem túl sok! 

Márki-Zay Péter

MZP alapvetően MZP volt. Legalább saját magát nem múlta alul. Az új szezont is a választók nácizásával és egoizmusának prezentálásával kezdte, gátlás nélkül felvéve Jézus pózát

Márki-Zay majd istenhez fordult, hogy megbocsásson azoknak, akik nem tudják, hogy mit cselekszenek.

Csak felfelé!

Természetesen így, hogy elvesztette a megmérettetést már nincs demokrácia Magyarországon, de néhány napja még feles többséggel alkotmányozott volna, és börtönbe csukta volna a teljes Fideszt. Mert ugye diktatúrákban így szokás: az ellenzékiek jó fizető biztos állásaikból fenyegetik a kormányt, hogy még törvénytelenül is bosszút fognak állni. 

Becsületére legyen mondva: legalább kiállt, és nem az első mondata a "szövetségeseinek" ócsárlása volt. Azért önkritikára itt se igazán futotta. 

Donáth Anna

Ami pozitív, hogy annyi volt benne, hogy megvárta MZP beszédét, és önkritikát is megfogalmazott, megemlítve, hogy fogalma nincs arról, hogy miért történt, ami történt. Jobb helyen ilyenkor szoktak lemondani, de hát ez nem egy jobb hely. Apuci meddig koptatta tök fölöslegesen a parlamenti székeket? Na ugye! 

Mondott még mást is azonban: 

Nem lehet jobbról előzni a Fideszt. Egy megélhetési válság közepén vagyunk, két év koronavírus után, elképesztően növekvő inflációval. Erre kell hiteles, érthető választ találnunk, mert igenis a saját felelősségünk is, hogy ma, 12 év katasztrofális gazdaságpolitikája után többen várják a kormánytól a szociális helyzetük javítását, mint az ellenzéktől.

Egyfelől értem, hogy ő is csak azt adhatja, ami a lényege, és konkrétan becsülöm is emiatt, másfelől lássuk már, hogy ezzel csak méllyebbre ássa magát! 

Srácok! Azért bőgtetek le, mert a nemzeti érzelmű ellenzékieket nem egyszerűen nem tudtátok megszólítani, de elidegenítettétek! Ez teljesen világosan látszik! Erre komolyan az a válasz, hogy több baloldal? Nem volt elég 6 baloldali párt az Összefogásba? Nem látod, hogy a többség irtózik a koronavírusra adott reakciótoktól? Nem látod, hogy a "baloldali gazdaságpolitika" értsd: szociális demagógia és osztogatás az, ami inflációt gerjeszt? 

A Momentum egy neolib pártként indult és vett repülő rajtot, ami az ellenzék leváltását tűzte ki célul. Nem lehet, hogy az a probléma, hogy két év alatt sikerült 180°-ot fordulnotok? 

De még egyszer: Donáth egyszerűen csak magát adja. Ennél létezik nagyobb bűn is a világon...

LMP és MSZP társelnökei és Szabó Tímea

Ráguglizhatnék, hogy ideírjam a neveket, de egyszerűen nincs kedvem. Tulajdonképpen bámulatos, ahogyan ilyen jelentéktelen emberek ilyen flegmán tudnak viselkedni. Ők azok, akik biztos, hogy önerőből nem jutottak volna be a parlamentbe, akik az előző négy évet azzal töltötték, hogy végignézték, ahogy a pártjuk hibahatárra zsugorodik, és nem érezték, hogy ezzel a legapróbb probléma is lenne. Erre fogja magát az öt senki, és olyan félszegek, hogy el se mennek az eredményváróra! A lemondás gondolata persze egyikben sem merül fel. Nem Gődény kamupártja a felháborító, hanem ezek a paraziták! 

Node, Szabó Tímea tudjátok mivel érdemelte ki, hogy a nevét megjegyezzem? Íme

Azért vannak, akik jogkorlátozásként élik ezt meg, és sajnálják, hogy az ellenzék semmilyen szót nem emel a szabadságkorlátozások ellen.

Megvan a lehetőségük arra, hogy a Fideszre szavazzanak. Szabadságkorlátozás akkor, amikor komplett országokat lezárnak egy világjárvány miatt? Amikor ennyi a halott, pláne Magyarországon? Amikor fogalmunk sincs, mennyi lehet a tényleges fertőzött? Már bocsánat, de ez nehezen értelmezhető felvetés. 

Nos: szavaztak. Vagy ha nem rájuk, hát a Mi Hazánkra. Valaki tud olyan esetről, amikor Szabó Tímea szavazatot HOZOTT volna? 

Jakab Péter

A parízercsászár! Aki azt hitte Gyurcsány királycsinálója lehet, de lebőgött az előválasztáson, majd a választásokon is kiderült, hogy a Jobbik már nem igazán létezik. Hát mit tesz a betlibajnok? Figyelem: a mérce az, hogy Vona Gábor miután 20%-al a legerősebb ellenzéki párttá tette a Jobbikot, úgy hogy önmaguk nagyobbak voltak, mint a balos konglomerátum együtt, lemondott. Mert ez kudarc. 

Természetesen az első napon felrúgja a szarosvödröt! Noha ő az, aki személyesen felel, amiért nem volt képes olyan politikát megjeleníteni, ahol a nemzeti(radikális) szavazók is úgy gondolhatták volna, hogy képviselve vannak az összefogásban, ő az, aki önként vált Gyurcsány kiskutyájává ezzel ugyancsak elárulva a párt egész lényegét, természetesen az önreflexió szikrája sincs meg benne. 

Alapvetően tehetségtelen haramiabandának gondolom az ellenzéket, de hogy valakiben ilyen szinten ne legyen betyárbecsület az elképesztő! A legviccesebb az egészben, hogy ez senkit nem fog meggyőzni. MZP nem véletlenül győzte le Jakabot az előválasztáson, hiába lájkolták az utóbbit a dékás nyuggerek. Peti nem azért tahó, mert ez az érdeke. Egyszerűen arról van szó, hogy Jakab tanult emberként is maradt könyöklő panelproli. 

És figyeljétek a kis aranyost: Vona lemondása gyáva volt, azt mondja. :D Petike, ez túlságosan átlátszó...

Gyurcsány Ferenc

Végre elérkeztünk idáig. Feriről elmondom újra, hogy cinikus pszichopata, aki nyugodt szívvel éget fel mindent maga kerül, de ő egy centit nem hajlandó hátrálni. De ez nem új. Már két hónapja se volt az, de tíz éve sem! Feri konstans. A sok marha meg újra és újra és újra és újra elhiszi, hogy de nem is olyan. Akkor ez innentől az ő hibája? Persze, hogy nem ment el MZP beszédére, persze hogy az első nap rátolt minden felelősséget(, sőt már a kampányban is), persze, hogy fel sem merül a lemondás.

Mit fog csinálni az éhes oroszlán, ha elé raknak egy birkát? Bizony... És ha a PETA-aktivista megesküszik, hogy már vegán? Akkor is... És ha a fact-checker is rámondja, hogy vegán? Akkor is...

Mindig ugyanoda lyukadok ki: a DK elnöke egy zseni. MZP-n kívül azóta sem meri senki felvetni, hogy LEHETSÉGES, hogy ő és az elborult szektája tartja hatalomban Viktort, és ameddig a DK létezik, addig nem lesz kormányváltás. Tovább megyek: addig az ellenzéknek nem lesz igaza, nem lesz jobb választás, mint Viktor! Pedig mit szállítot a DK az összefogásnak? Fleck Zoltán: alkotmányos válság, Komáromi Zoltán: coviddiktatúra

Végezetül KariGeri

A mamlaszt szinte megsajnálom. Persze a mamlasz tudja, hogy azért került a magas polcra, hogy rohadékok rohadékságait adják el a bájos mamlaszságával, de mégis... Legalább ott van MZP beszédén, legalább nem jelölteti magát a Párbeszéd társelnökének. (Mármint lehet. Gondolkodik róla...) Nem is ócsárolta se MZP-t, se a partnereit. 

Persze Budapest élén sincs sok értelme a létének, de ne várjunk túl sokat! Ez is valami.

 

Ez volt az Ellenzék. A hat párt minden agya és gerince. A söpredék, amelyik egy pillanatra se tudta elhitetni velem, hogy a "közös célok" egy pillanatig is érdekelnék őket, és ne csak a saját gesztenyéjük. Az önjelölt arisztokrácia, akik mögött nincs vérvonal, nincs pénz, nincs teljesítmény, nincs intelligencia, nincs gerinc. Azért léteznek, mert Orbánnak ők a legkényelmesebb ellenfél, a nyugati hatalmaknak pedig az egész cécó nem ér annyit, hogy új embereket jelöljenek be Fészen vagy LinkedIn-en. 

Persze jó kérdés, hogy honnan lesz más. Egyelőre már annak is örülnék, ha igény lenne rá, aztán meglátjuk! 

 

ps: Egyedül Hadházyn látom, hogy kényelmetlen neki a dolog, pedig az egyetlen képviselő, aki valószínűleg hozott az ellenzéknek szavazatokat. Nem véletlen, hogy ő az egyetlen, aki a mandátuma visszaadását fontolgatja, ahelyett, hogy szardobálásba kezdene.

237 komment

Címkék: szánalmas ellenzék


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr9017798795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2022.04.07. 18:32:05

@Frady Endre: Hajrá Frady!

Erre ennyit lehet mondani. Mantrázd csak ezeket az ellenzéki ostobaságokat, önfelmentéseket, kibúvókat, kifogásokat, és a többi hülyeségeket, így biztosítod, hogy az értelmes emberek ne rátok szavazzanak.
Csak így tovább!

Tapi2021 2022.04.07. 18:42:04

@Tata86: "Bödőcs konzervatív, de ne engedd kizökkenteni magadat. "

Amilyen értelemben MZP meg keresztény.

A konzervatív Bödőcs a konzi kormányt támadja és segíti a balos, progresszív, globalista ellenoldalt (hogy elűzhesse a konzikat és a helyükre segítse őket).

A keresztény MZP a kereszténydemokrata kormányzat ellen összefogott az összes nem keresztény, sőt, keresztényellenes párttal, hogy leváltsák a kereszténydemokrata kormányzatot, és a helyére egy 99%-ban nem keresztény, balos, progresszív, globalista konglomerátumot ültessen. ...

Szóval ilyen értelemben... !!!

Tapi2021 2022.04.07. 18:48:40

@Frady Endre: "Ezt úgy lehetne elkerülni, ha lenne egy egyértelmű fő erő az ellenzéki oldalon, ám a kormánypárt és médiája mindig ügyel arra, hogy senki se lehessen a túloldalon népszerűbb a többinél, mert körülötte komoly erő kristályosodhatna ki. Ezért, ha valaki kiemelkedik, azt lezúzza a hazugsággyár."

Most komolyan nem értitek, hogy ezek KIFOGÁSOK!?

A Fideszt ki pátyolgatta, növesztette féltő gonddal az ELLENZÉKBŐL?

Mégis nagy lett! ÖNERŐBŐL.
Sőt, minden eltiprási kísérlet ellenére.

Nem nyafizni kell!

Ha az ellenzéknek olyan politikája, céljai, jövőképe, ajánlata... lenne, ami TETSZIK a tömegeknek, lenne szavazójuk és nagyok lehetnének!

De nincs!

Lásd a föntebb linkelt cikket a marketingestől a jó termékről!!!

ulpius66 2022.04.07. 18:54:08

Szerintem, ha Orbán Viktor még ezek után is megpróbálja megmenteni a fővárost Kamugeri balfaszkodásától, akkor elmegy a fővárosi közgyűlés legközelebbi ülésére, és elmondja, hogy mit kaphat a főváros.......

AZTÁN ERRE VAGY VAN FOGADÓKÉSZSÉG, VAGY NINCS....

Tapi2021 2022.04.07. 18:56:02

@Frady Endre: "Kicsit más példa, de amikor a pápa önálló és erkölcsileg kikezdhetetlen véleménye a menekültekről (fideszül migráncsokról) eltért a hazai állampártétól, a magát kereszténynek hazudó vezetőink még őt is lehazugozták."

Csak, hogy a pápa, mint ember szólalt meg, nem ex cathedra, és bizony tévedett! Nem volt igaza amikor a háborús menekültek mellett nem látta meg a sima gazdasági bevándorlókat, a honfoglalókat, és azt sem, hogy éppen tömegesen iszlamizálják Európát!

Nyilatkozatok helyett pedig nem küldött a határokhoz és a bevándorlási útvonalakhoz, táborokhoz, gettókba, no go zónákba... prédikátorokat, hogy hirdessék nekik (itt a keresztény Európában!!!) az evangéliumot!!! Pedig az ő dolga ez lett volna, ez lenne!

Hogy fognak így megtérni a muszlimok és a pogányok???

gigabursch 2022.04.07. 18:56:44

@Rodney_2:
Nehéz volt megoldani, mert face negatív vagyok.

Tanulságos.
Rádöbben az akadémikus, hogy van élet a Budapest táblán túl.
Jobb később, mint még később.
Ilyenkor a hőzöngő, acsarkodók számára adott a példa, hogy hogyan is lehetne viselkedni. Nekik meddő példa marad... :-(

Bár hozzá kell tenni, hogy vidéken is vannak olyan acsarkodók, akik már rég leléptek az ember minőségről, valahová, ahová én nem szeretnék lesüllyedni.

ez a nevem senki 2022.04.07. 18:57:17

Szerdán petárdákkal és zajt keltő eszközökkel zavarták meg a Barcelona labdarúgóinak éjszakai pihenését Frankfurtban, ahol a katalán együttes csütörtökön

emlékszik még valaki arra, amikor uezek a germánok letartóztattak 1 magyar drukkert mert nem megfelelő tetoválása volt?
amikor az angolkák a meccsről kijövő olasz drukkereket péppé verték?

a fifa pénzzel, üres stadionnal büntette a magyarokat a tetoválás és a nemtérdelés miatt

vajon a nyugati haladó kultúrnépeket mikor fogják megbüntetni?

Tapi2021 2022.04.07. 19:02:50

@Frady Endre: "VÁGATLANUL azt mondta, hogy mivel a NATO része vagyunk, ő pont ugyanazt tenné a NATO parancsára, mint Orbán, csak ő nem hazudozna róla."

Már leírta valaki, hogy a NATO NEM támadhatja meg Oroszországot, ha azt minden tag meg nem szavazza!
Mert VÉDELMI szövetség! És NATO tagot nem támadnak az oroszok!!!

Ugyanígy nem tudta az USA a NATO-t ráugrasztani Irakra sem, a hazugságokkal gyártott "bizonyítékaival" sem! Ezért kellett néhány tettestárssal háborúznia.

Tehát MZP hülyeségeket beszélt! Amiket másnap mindig korrigálni akart/kellett, hogy az nem is úgy volt!!!

Tapi2021 2022.04.07. 19:15:42

@dare: ", mert ezt követeli a nép már több mint 30 éve. "

Aha, látjuk mennyire követeljük, mi a nép!?

Ne téveszd össze a népet az ellenzéki táborral! Meg a sértett, elvakult hülyékkel, akik simán az ellenségre szavaznak, mert csak. Mert "ezek lopnak". Amazok meg nem.
Vagy...

Ez sima önáltatás és önsorsrontás. Kinyírni a mieinket a VÉLT vagy valós hibáik - és a saját VÉLT erkölcsi fölényünk, hibátlanságunk tudatában! - miatt és dühből átadni a kormányt azoknak, akik mindig, mindenben ellenünk vannak és lesznek is.

Ez mitől jó ötlet??? Fel nem fogom.

Tapi2021 2022.04.07. 19:22:43

@dare: "Márpedig a kiegyezést a kormánynak kellene inkább erőltetnie, mivel 4 alkalommal nyertek 2/3-dal, ez már azért indokolhatna valami erre irányuló gesztust a részükről. "

Ez álom és utópia!
Sosem működik.

Ez ugyanaz, mint amikor a katolikus (egyetemes) anyaszentegyház azt mondja az összes protestánsnak, hogy az anyaszentegyház haza-, visszavár titeket.
Jönnek? Jönnének?

Dehogy.

A gesztusokat mindenki leszarja, ha nem jár konkrét előnyökkel! Hatalommal, pénzzel, befolyással.

Mire megy egy homokos azzal a gesztussal, hogy nem ítélünk el téged, sőt, szeretünk, de amit csinálsz azt mi bűnnek tartjuk, és nem engedjük meg, hogy házasságnak hívd ami nem házasság, és családnak, ami nem család?

Ki fogja ez elégíteni?
Abbahagyja a harcot ellenünk?

Emmett Brown 2022.04.07. 19:27:05

@alöksz róz: persze, meg Gyurcsány is arra biztatta az embereket, hogy menjenek el...

gigabursch 2022.04.07. 19:27:48

@Tata86:
Soha < ?=? > pillanatra se

Mivel nem vagyok nyelvészetben olyan szinten elmélyült, hogy hiteles választ adhassak, így csak úgy tudom mondani, ahogy érzékeltetni lehetne a különbséget.

(Azt azért tekintsük alaptételnek, hogy a magyar nyelv nem véletlenül kellően gazdag, és ha alakban van különbség, akkor alighanem tartalomban is. Még akkor is, ha nem az elhíresült dugóhúzó - rejtővonó kabaré mentén indulunk el.)

A magyar nyelv nem tartalmaz annyi igeidőt, mint pl az angol, pedig talán ha onnan nézzük meg találhatnánk onnan is különbséget és - szerintem - talán nem is lenne megalapozatlan, viszont ez már nagyon erősen túlmutat rajtam.

Ahol azonban egyértelmű különbséget érzek, az az, hogy a 'soha' az egyértelműen egy cselekvésre, az igével van kapcsolatban, míg a 'pillanatra sem' meg az időhatározóval és a mondat tárgyával.

Hangsúlyozom!
Nem vagyok Grétsy László (sem), tehát így tévedés joga fenntartva.

S itt kérek meg bárkit, hogy bátran pontosítson!

alöksz róz 2022.04.07. 19:59:31

@Emmett Brown: és ez hogy jön ide? :-)

annyira agymosott vagy, hogy már egymásnak logikailag ellentmondó állításokat is elhiszel.

Boar. 2022.04.07. 20:29:23

@efi: Ennyi. A többi lófasz és esti fény.

Boar. 2022.04.07. 20:32:16

Azért van annak egy diszkrét bája amikor tapi és ulpius szopják fel egymást, a gigabuzi meg keni őket vazelinnel . Ez csak megerősíti a fideszt beszavazó csőcselékről szőtt elméletet :-)

alöksz róz 2022.04.07. 20:39:01

@Emmett Brown: azért gondolod ezt, mert agymosott vagy :-)

6.Lenin 2022.04.07. 20:44:58

@Boar.:

Szerintem rosszul értelmezed a kérdést.

az ellenzék + a haladó világ óriási emberi, média, anyagi fölényt biztosít a hatalmas szürkeállománynak vélt réteg számára már 2010óta, hogy legyenek szívesek és takarítsák már el az útból a kis dagadt, elszigetelt O1G-t.
Erre küldtek egy rövidke levelet S. Gyuri bácsinak:

-Gyurikám, sajnos nem jött össze a dolog.
-Miért nem sikerül drága gyemekeim?
-Mert ez egy bunkó, agymosott banda.
-Drága gyermekeim, akkor ti kik vagytok, ha a bunkó, agymosott banda már 4. alkalommal nyer kétharmaddal? Kik vagytok ti?
- Gyurikám, mi vagyunk a haladók.
-Na, akkor drága gyermekeim akkor nagyon gyorsan haladjatok vissza oda, ahonnan kibújtatok valamikor tök feleslegesen.
-Gyurikám, az merre van?
-!!!!!!!! oda, de gyorsan.

Ménár Atya 2022.04.07. 20:55:53

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Szánalmas, hogy ennyi ostobaságnak örül valaki.
De ha lefordítom erjóper baloldalira, akkor rasszista kirekesztő fszok vagytok, cigányoztok hülyéztek, nyuggereztek.
Minden baromságotok megdőlt, a fasz kopasz végén vagytok, és még most is képesek vagytok ilyen köcsög szövegre.
Olyanok vagytok mint a fekete lovag :D
youtu.be/DiKFV9Ka-GU?t=101

midnightcoder2 2022.04.07. 21:58:25

@Frady Endre: "Tegyük fel, hogy ez a mostani ellenzék eltűnik és előáll egy hiteles ember és összehoz egy hiteles pártot!"

Tegyük fel, hogy eljön a húsvéti nyuszi és tojik neked egy szép piros tojást!

De jó, tegyük fel. Akkor azonnal azzal szembesülne, hogy az ellenzéki oldalon ott van Fletó az úgy 15%-nyi DK szavazóval. Orbánnak pedig szintén megvan a fix szavazóbázisa. Na most, ahhoz hogy a hiteles embernek esélye legyen Orbán ellen, szüksége lesz tehát arra, hogy Fletóval szövetkezzen.

És máris nem lesz hiteles többé.

ulpius66 2022.04.07. 22:12:27

@midnightcoder2:

Szerintem a DK szövetkezzen a Fidesszel, és akkor a Fidesznek annyi!

Félretéve a tréfát azt azért én sem értem hogy A DEKLARÁLTAN, KIMONDOTTAN A BALLIBSIK ELLEN LÉTREJÖTT PÁRTOK EGY PÁR ÉV UTÁN MÉRT LETTEK A LIBERÁLISABBAK A BALLIBSIKNÉL, MÉRT ADTÁK FEL AZ ALAPÍTÁSKOR DEKLARÁLT ELVEIKET??????

ÚGYMINT: JOBBIK, LMP, PÁRBESZÉD, ÉS RÉSZBEN A MOMENTUM.
(azt értem én, hogy minden változik, még a pártok elvei is, na de ekkorát???)

ez a nevem senki 2022.04.07. 22:30:07

lesz még Viktor eu első embere
amennyi sötét paraszt él a kontinensen
megszavazzák
a trágyázott gombacsírák

Rodney_2 2022.04.07. 22:43:07

@Kage kyōi: Ezt az ügyet én belülről ismerem és minden maximálisan korrekt volt. Én is meglepődtem. És nem kellett visszaadni pénzt senkinek, Ilyen is van.

Tata86 2022.04.07. 22:45:17

@gigabursch: Én a matematika oldaláról közelítem meg, azért is kértem példát, ahol a kettő nem esik egybe. Ha nincs akkor itt ugyanazt az állapotteret írják le, még akkor is, ha némileg más a hangulatuk.

@Tapi2021: Valóban nem bonyolult. Orbán korrumpálja a klérust. Amit oszt az lopott pénz. Ez egyszerűen nem keresztényi.

@efi: 1) Ahogy látom kb senki sem dicsérte a Fideszt. Még a Fidesz-szavazók sem.
2) Lehülyézheted az ellenfeledet miután legyőzött, de ez inkább rólad beszél, mint róla.
3) Viktor sajnos tényleg tanult 2002ből, amikor láncszavaztatott cigányok, fogalmatlan nyuggerek és panelprolik szavazták le Magyarország valaha volt legjobb demokratikus kormányát egy elqrt posztkomcsi kupleráj kedvéért.
Mostmár ő láncszavaztat, rá szavaznak a fogalmatlan nyuggerek.
4) Nézd meg az eredményeket... A Fidesz sehol se végzett rosszul. Egyszerűen nem igaz, hogy a csőcselék szavazott rájuk. Igen, a csőcselék rájuk szavazott, de ugyanannyi melós, középosztálybeli, értelmiségi is.

Tata86 2022.04.07. 22:48:38

@apro_marosan_petergabor: Nem értünk egyet. Szerintem a NER kilátástalan katasztrófa, ami szépen lassan halad egy negatív spirálban...
Egészen elképesztő látni, hogy mennyivel jobb mentális állapotban volt az ország 15 éve, amikor még el tudta ítélni a kormány korrupcióját, agresszióját, balfaszságát.

sírjatok 2022.04.07. 23:41:52

@dare: "Márpedig a kiegyezést a kormánynak kellene inkább erőltetnie, mivel 4 alkalommal nyertek 2/3-dal, ez már azért indokolhatna valami erre irányuló gesztust a részükről. "

ja ja nyilván az akar inkább döntetlent, aki folyamatosan nyer :)

sírjatok 2022.04.07. 23:42:46

@Tata86: "Egészen elképesztő látni, hogy mennyivel jobb mentális állapotban volt az ország 15 éve,"

amikor rohamrendőrökkel verették szét a tüntetéseket, tényleg, az volt az igazi, meg az öszödi beszéd meg a válság. Mennyivel jobb is volt!

Ménár Atya 2022.04.08. 06:37:12

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Az igazság nektek fáj.
Ezért írkáltok marhaságokat.
Ilyen blődséggel már vitatkozni sem érdemes, az önáltatás magasiskolája az egész írás.
Pedig nem rég még 2/3-os ellenzéki győzelmet vizionáltatok, aztán jött a valóság, az emberek nem kérnek a szivárványos gittegyletből.
De efi írása jól tükrözi az egészet, pont ez a stílus ami nem megy le az emberek torkán.
De jó nézni, hogy máris megy a marakodás az osszefosás pártvezetői között, kb ennyit is várhattunk tőlük :)

GyMasa 2022.04.08. 08:23:44

@Frady Endre:
Hát, ha kicsinálja, akkor az nem volt jó jelölt!
A jó jelöltet nem fogják tudni kicsinálni.

Tapi2021 2022.04.08. 08:41:07

@sírjatok: Ebből is látszik, mennyire viszonylagos és szubjektív, hogy kinek mi a jó!

GyMasa 2022.04.08. 08:41:26

@Frady Endre:
"...csak együtt indulva lenne matematikai esélyük."
- A mostani, 54%-os fideszes eredménnyel nincs matematikai esélyük sem.
- Már a 4 évvel ezelőtti 49+%-nál is tényleg csak matematikai volt.

" Ám ebben az esetben világnézetileg nagyon nem illő csoportok kerülnek egy közös halmazba, ami törvényszerűen belső harcokhoz vezet."
Főleg, ha működésképtelen előválasztásuk meg egy még erre a halmazra is teljesen merőleges alakot hoz ki győztesnek.

"Ezt úgy lehetne elkerülni, ha lenne egy egyértelmű fő erő az ellenzéki oldalon, ám a kormánypárt és médiája mindig ügyel arra, hogy senki se lehessen a túloldalon népszerűbb a többinél, mert körülötte komoly erő kristályosodhatna ki."
Egy 50% körüli, vagy afeletti fideszes túlsúlynál ennek sincs értelme.
Az ellenzéknek vagy el kell happolnia szavazókat a fidesztől, ami, lássuk be, nem igazán reális alternatíva, vagy meg kell szólítania embereket a jelenleg passzívak közül.

" Ezért, ha valaki kiemelkedik, azt lezúzza a hazugsággyár."
Az a bajom, hogy a fideszes kivégzőosztag az csak kb a 3. helyen áll a szoci háttéremberek és a komplett ellenzéski megmondóemberek mögött. (Lásd, anno Bajnait, meg Botkát...)

Tapi2021 2022.04.08. 08:43:18

@Tata86: Miért nem vagy képes egyszerűen belátni, hogy 1. az emberek mégsem hülyék, 2. azt választották újra, ami a jobb nekik?
(Neked meg nem.)

Nem kell e mögé elméleteket gyártani.

GyMasa 2022.04.08. 08:46:00

@Frady Endre:
"...ő pont ugyanazt tenné a NATO parancsára, mint Orbán, csak ő nem hazudozna róla."
Akkor leírom még egyszer!
Olyan nincs, hogy a "NATO parancsára"!
A NATO egy védelmi szervezet. Kötelezettsége csak akkor lenne orbánnak, ha egy nem NATO tag megtámad egy NATO tagot!
Ha a NATO bármiféle háborúba be akarna szállni, akkor azt csak azután teheti meg, hogy arról a teljes tagság egyhangúlag szavazott!
Azaz, ha orbán nem akar NATO csapatokat Ukrajnába küldeni, és azzal gyakorlatilag kirobbantani a 3. vh-t, akkor azon a szavazáson egyszerűen megvétózza az ötletet.
Tehát, MZP vagy alapvetően nincs tisztában a NATO működésével, vagy pontosan ő hazudozik össze-vissza...

GyMasa 2022.04.08. 08:47:51

@6.Lenin:
"Tudnék is támogatni egy olyan alakulatot, akik jobbak a jelenlegi Fidesznél. De csak olyanokat."
Engem is írj fel!

GyMasa 2022.04.08. 08:49:49

@Emmett Brown:
"Mondta, hogy ő személy szerint támogatná, neadjisten kezdeményezné ezt?"
Látom, te sem érted, hogy működik a NATO.
Nem fogom még egyszer leírni.

GyMasa 2022.04.08. 08:51:43

@Emmett Brown:
"Rezsi: ja, megoldja. Kár, hogy ez a téma (hogy miként) például nem került elő a kampányban semmilyen szinten. De elég a vak hit, hogy majd megoldja... "
12 éve működik a rendszere.
Szerintem hidd el, hogy jobban fogja kezelni a helyzetet, mint az összefosás tenné.
Aztán, végső esetben el is lehet engedni a rezsicsökkentést. (Amivel én a kezdetek óta nem étrek egyet, de nagyon)
Amíg ilyen ellenzéke van, addig szerintem szinte bármit megtehet...

GyMasa 2022.04.08. 08:56:15

@gigabursch:
Nekem mind a 3 blokkolva van, szóval, akkor sem látom őket, ha esetelg itt vannak.

Tapi2021 2022.04.08. 08:58:05

@Tata86: " Valóban nem bonyolult. Orbán korrumpálja a klérust. Amit oszt az lopott pénz. Ez egyszerűen nem keresztényi."

Ez marhaság. Az egyházaknak adott célzott támogatások pontosan annyira lopott pénzek, mint a színházaknak, iskoláknak, sportegyesületeknek, stb. adott pénzek.
Mi lenne a különbség???

Újra mondom, hátha megérted: Nekünk keresztényeknek is kell politikai érdekképviselet! Ezért szavazunk arra, aki ezt FELVÁLLALJA! Ha győz és támogat, képviseli az érdekeinket, az egy TERMÉSZETES DOLOG, ez a lényege a szavazásnak!, egy ilyen pártokra épülő, demokratikus rendszerben!

És, ha így történik, nem kérünk bocsánatot érte, mert a mi jelöltünk jutott kormányra és minket támogat.
Miért kellene ezt szégyellni?
Akár egyes keresztényként, akár közösségként, egyházként?

NEM KELL!

Ballib demagógia, hitette el veled is, hogy ez az ördögtől van. Nem, ez a demokrácia. A kormányok azokat képviselik és támogatják leginkább, akik rájuk szavaztak, akiktől a hatalmat és legitimációt kapták!
Ha nagyrészt a keresztényektől, akkor őket.

Ha győzött volna az ellenzék, ők másokat támogattak volna. És nem szólhatnánk semmit ellene. De az valamiért neked is természetes lenne. Csak az nem, ha a keresztényeket és egyházainkat támogatják.
Az már bűnös.

Ha a Háttér Társaság a Melegekért kapna kormányzati támogatást és az ő érdekeiket mozdítaná elő egy másik kormány, , akkor is azzal jönnél, hogy a kormány korrumpálja a HTM vezetőit? És ez micsoda rossz dolog?

szvsz 2022.04.08. 08:59:03

Nagyon jó kis szösszenet, egyetlen hiba van benne: " "közös célok" egy pillanatig is érdekelnék őket, és ne csak a saját gesztenyéjük".
Nincsenek közös célok, nincsenek elvek sem, gerinc sohasem volt. Nincs semmi egyéb csak a gesztenye.
Sokáig éljen az összefosás, 2026-ban remélem, már a Jákob a parizeus vezeti őket.

GyMasa 2022.04.08. 09:01:14

@midnightcoder2:
Meg, a mostani 54%-os fidesz eredménnyel matematikai esélye sincs nyerni. Még ferenccel sem.

birkamenet 2022.04.08. 09:14:12

@6.Lenin:

Gyözike birkatársa, a ruszki tipusú selejt muzsik társadalmak egyik fö érve, hogy a vezirért 20-30 éven át él-hal a cselédnépsége, akik még azzal is boldogok ha a vezir lenyúlta megának az egész országot, ök a pofájukat nem merik kinyitni, a lényeg az, hogy behülyitik magukat azzal, hogy nekik pontosan ezért van teljes és boldog életük, pont ilyet akarnak maguknak.

Igazatok van, 4 évenként megkapjátok a krumplit meg a disznóst, ilyen jó dógotok még Kádár gazdátok alatt sem vótt!

birkamenet 2022.04.08. 09:17:25

@Tapi2021: " Nekünk keresztényeknek is kell politikai érdekképviselet! "

Na akkor a legújabb udvari mükeresztény bohóc Tóth Gabikában ezt megkaptátok!

Jut eszembe ti keresztényre FESTETT fidesskomcsik, orbán gazdátoktól miér nem kérdezitek meg, hogy hogyan áll a NE LOPJ! parancsolattal?

Tapi2021 2022.04.08. 09:19:27

@Boar.: "Azért van annak egy diszkrét bája amikor tapi és ulpius szopják fel egymást, a gigabuzi meg keni őket vazelinnel . Ez csak megerősíti a fideszt beszavazó csőcselékről szőtt elméletet :-) "

Figyelj! Mi győztünk. Ennyi a lényeg, ti meg nyalogattok. Sebeket, miegymást.
Próbáljuk veletek megértetni, hogy miért történt ez. ÚJRA. És újra.
Próbálunk valami infót bejuttatni a buborékotokba, hogy többet lássatok a világból.
Sajnos nem megy át, mert vastag a burok.
De megtesszük értetek, amit lehet!

Nekünk is érdekünk, hogy minél kevesebb gyűlölködő legyen az országban.

birkamenet 2022.04.08. 09:21:25

@GyMasa: "Aztán, végső esetben el is lehet engedni a rezsicsökkentést. (Amivel én a kezdetek óta nem étrek egyet, de nagyon)"

Igen, fidesskomcsik ezt a formulát már ismerjük. Amikor megbuktatok Kádárral, után jöttetek rá, hogy ti csak azért voltatok 20 évig komcsi párttagok, hogy belülröl bomlasszátok a rendszert. Mert amúgy kényszerböl kellett párttaggá válnotok és a rendszerrel amúgy sose értettetek egyet.

Jaj, te jó ég, ezét jöttök a netre, hogy ti is megvalljátok a Gyözike szinvonalatokat?

Tapi2021 2022.04.08. 09:24:29

@birkamenet: Ha lop, jelentsd fel!

Ha nem, fog be! :-)

Újra leírom: én/mi a SAJÁT érdekünket kell, hogy nézzük! És azt a Fidesz-KDNP képviseli, segíti. Ennyi.
Én/mi is tudjuk, hogy nem hibátlanok ők sem. Te az vagy?

De az ő hibáik miatt mi nem fogunk az ellenségeinkre szavazni, hogy MEGSZÍVASSUK MAGUNKAT IS!

Lásd: háborús szankciók, amiket Európa MAGA ELLEN hoz!

Ez a reálpolitika. Ha várnánk egy tökéletes és bűntelen pártra, SOHA nem lenne politikai érdekképviseletünk!!!
Tudom, nektek ez jönne be. De ez kit érdekel?

Ez kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk.

6.Lenin 2022.04.08. 09:24:55

@birkamenet:

Jársz te az országban? Beszélgetsz emberekkel?

Tele az utak, hétvégeken a kiránduló helyek, szállodák, falusi vendégházak.

Vásárolnak az emberek, van munkájuk, megélnek.

Te tényleg azt hiszed, hogy mindenki 0-24-ben politizál? Rágja a körmét néhány balfácán miatt? Az emberek többsége a saját életkörülményeit veszi figyelembe, az pedig javult az elmúlt 12 évben.
A többség ezt nézi.

Azt csak a hozzád hasonlóak kedvelik, ha a vezetőik hülyének nézik őket.

Volt igény a változtatásra, de ez a szerencsétlen MZP nagyon elcseszte, szerencsére.

Jellemző a baloldalon, hogy ő volt a "legjobb". Már ősztől látszott, hogy ennek a vége egy nagy bukta lesz.

És ezek után te még itt vered a nyálad a hülyeségeiteken? Miért nem a megoldást keresitek? De ez legyen a ti dolgotok. Néhány hónap, esetleg 1-2 év és ez az ellenzék eltűnik a homályban. Remélem lesznek jobbak tőletek.

Ez lenne mindenkinek az érdeke.

birkamenet 2022.04.08. 09:25:46

@Tapi2021: "Mi győztünk."

Jaj te hülye önámitó. Te egy senki vagy orbánnak, egy hasznos hülye. Te csak a sorosozást meg Brüsszelzést kapod töle, meg négyévente krumplit.

Majd szólj te Gyözike IQ-jú, amikor a 100 milliárdok nálad és nem Mér$zaros zsebében kötnek ki.
Majd szólj, ha te tespedesz az Adrián a NER-es büntárs luxus yachtján, nem a Szargyártó.

Szóval ki is vagy te ebben a NER rendszerben, ha nem a ganajtúró hasznos hülyéje a vezirnek?

birkamenet 2022.04.08. 09:32:15

@6.Lenin:

Budapesten a fidesst kiirtották, a vidéki Gyözike társadalom meg beszopta az egész Putynizációt. Hiába, vidéken tarolt a Gyözike fidess Néppárt.

Nem kell verned a nyálad, a cselédnépség a vezir legnagyobb kakáját is felzabálja, majd megmagyarázza, hogy "Ez a legkisebb rossz".

Amikor még MSZMP komcsi voltál, akkor a Kádári meg Horni szopatásodat pont ugyanígy magyaráztad meg, hogy neked, pont ez jó.

Ezért röhög rajtad a világ, mert az ilyen lúzer cselédnépségek önmagukat hülyitik mindennel, miközben a vezireik annyit lopnak, hogy a következö 1000 évben egyik leszármazittjának se kell többet dolgoznia.
Na ti a cselédnépség pont nem tartoztok bele ebbe.

Tapi2021 2022.04.08. 09:40:18

@efi: Eszméletlenül ostoba vagy. Nagyjából felsoroltál minden hülyeséget, amit az ellenzék "agytrösztjeinek" sikerült kitalálniuk az elmúlt években (önfelmentésként, kifogásként, demagógiaként), hogy beetessék ezekkel az embereket. Meg magukat is. Aztán jön a döbbenet, hogy a való világ meg más.

Miközben rendkívül szomorú, hogy egy hazugságokkal teli buborékban éltek, a saját fejetekben létrehozott diktatúrában, és teljes hiábavalóság nektek beszélni a valóságról, mégis van ebben pozitívum. Hiszen, amíg az ellenzéknél ez a szint a szint, a hazug, félreértelmezett valóság, addig a normális emberek nem szavaznak rátok!

Lásd: április 3.-a!!!

6.Lenin 2022.04.08. 09:41:20

@birkamenet:

Te lassan a sötétség etalonja leszel, ha így folytatod.
Alkalmatlan vagy a normális párbeszédre.
Pontosan ezért bukott az ellenzék, az ilyenek miatt, mint te is vagy.

DFK 2022.04.08. 09:41:41

@alöksz róz: Mégis, mit érdemel a pöcs-zongorista bábelnök, aki folyton beszólogatott a magyar kormánynak?

Tapi2021 2022.04.08. 09:43:47

@birkamenet: 11000111000011110001111

Ennyi a te világod. :-(

Tapi2021 2022.04.08. 09:45:48

@6.Lenin: Pontosan! Hála Istennek!
Amíg ezen a szinten vannak a normális többség nem rájuk szavaz.

Végül is köszönet jár nekik azért, mert segítették a normalitás erőit győzni!!!

6.Lenin 2022.04.08. 09:53:20

@Tapi2021:

Ezek ezt soha nem fogják megérteni. Sajnos, pedig mindenkinek az érdeke lenne egy hihető , elfogadható alternatíva. Még a Fidesznek, de az országnak mindenképpen jót tenne egy nemzeti elkötelezettségű baloldali alternatíva.
Vannak az országban baloldali, liberális beállítottságú emberek (genetikailag is), akik nemzeti érzelműek is. Ők hiteles képviselet nélkül maradtak eddig, és a jelek szerint maradnak is sokáig még.

Addig pedig tarolni fog továbbra is a Fidesz. Ezt jelenleg képtelenek felfogni a választóik is és a vezetőik is.

6.Lenin 2022.04.08. 10:26:27

@Tapi2021:

Igen, ő is jól látja, de....

Első és a legfontosabb lépés lenne Gyurcsányt és híveit eltakarítani az útból. Amíg ő itt lesz, nem lesz hiteles ellenzék, csak ez az elvtelen, gerinctelen banda. Még saját magukért se képesek kiállni. Minden szarukat másokra kennének.

birkamenet 2022.04.08. 10:33:40

@6.Lenin:

te 20 éve orbán fütyijén lógó NER birka, még bulgár birka se hiszi el a 78 fikanickjén, hogy Gyözike NER mozgalma az ellenzék javulásáért aggódik.

birkamenet 2022.04.08. 10:35:55

@6.Lenin: "Még saját magukért se képesek kiállni. Minden szarukat másokra kennének. "

Erröl eszembe jut orbán gazdád Gyözike, aki 30 éve pofázza, hogy ö kiáll a határontúli magyarokért, meg megvédi öket, aztán most a kárpátaljai magyarok 100 ezreit dobta oda Putyinnak, mivel az az ö háborújuk, nem az orbáné.

Na ezt hivják gerinctelen megélhetési szélhámosnak.

Boar. 2022.04.08. 10:36:29

@Tata86: "2002ből, amikor láncszavaztatott cigányok, fogalmatlan nyuggerek és panelprolik szavazták le Magyarország valaha volt legjobb demokratikus kormányát"
B+, nem tudom, mit szedsz de jó anyag lehet...

birkamenet 2022.04.08. 10:45:03

@Tapi2021: "lásd: Schiffer. "

Jaja bulgár birka, a kis Szakasits gyereket a szemünk elött idomitotta be Boyler Zsóti a Hirhamisitó TV-én NER cseléddé.

Már azzal is komplett hülyét csinált magából a kis Szakasits gyerek, hogy egy fidernyák Hazugssággyártásra alapitott médiaorgánumba betette a lábát.

Azt meg már szánalmas nézni, ahogy a Bójlerzsóti öt rendre leálázza, pl Schiffernek elöadta, hogy az orbán fater fidess székház árából rablóprivatizált köbányái a világ legátláthatóbb és legtörvényesebb privatizációja volt.

És a kis NER idomitott Szakasits gyerek meg nem mert szóllani, hogy Bójlerzsóti, viszgáltasd már meg azt a torz agyadat, mert a VALÓSÁG TAGADÁS már elmebeteggé tett tgéged.

Nem, a Schiffer gyerek csak ül pincsikutyaként és kussol., Illtve mára már úg be van idomitva NER cseléddé, hogy most már ö fújja fel Bójlerzsóti helyett a fidess moslék propagandáját.

Boar. 2022.04.08. 10:45:59

@Tapi2021: "Figyelj! Mi győztünk."
Aha. Erre térjünk majd vissza úgy egy hónap múlva. Addigra kiderül, mekkora győzelem ez. Nem is kell nagyon nyomozni, elég lesz lemenni tankolni vagy körülnézni egy élelmiszerboltban.
A második fokozat meg akkor indul be, amikor megjönnek az elszámolószámlák a gázról és a jövő évi kalkuláció.
Amúgy meg mit akarsz elmagyarázni hülyegyerek? Azt, hogy kell gátlástalanul hazudozni, csalni, lopni, rágalmazni, köztörvényes bűnöket elkövetni a választási nyereség érdekében?
Mert ebben alkottatok maradandót...
Jól megtanultátok putyingazdától a leckét... A kaposvári körzetben a somogyvári bunkóparaszt kihívója Dr. Varga István volt. Fideszkéim gyorsan kerítettek még egy Varga Istvánt aki egy abszolút ismeretlen arc volt amúgy, de az ő neve került felülre a szavazólapon, az "igazi" jelölté meg legalulra. Azzal az 1700 körüli szavazattal, amit a "kamujelöltre" adtak sem nyert volna Varga de a dolog mocsokságán ez nem változtat.
És ez a ruszki módszer csak csepp a tengerben.

Tata86 2022.04.08. 10:46:19

@szvsz: Hogy ne lennének közös célok? Minden ellenzéki szeretné rátenni a kezét az EU-pénzekre, vagy legalább a 30%-ára.

6.Lenin 2022.04.08. 11:01:35

@birkamenet:

Téged meg a saját vezetőid is magasról leszarnak meg egymást is, ez tény, te meg csak kitalációkon lovagolsz.

6.Lenin 2022.04.08. 11:04:33

@birkamenet:

"Szakasits gyereket "

Te most az egész ellenzéket lekomcsiztad, a momentumosokkal kezdve.
Néha nem ártana, ha gondolkodnál is, mielőtt leírsz egy baromságot.

nemecsekerno_007 2022.04.08. 12:41:58

@birkamenet: Abba ne hagyd FütyiMatyi.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Köszönjük az újabb 2/3-hoz nyújtott segítségedet!!!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Szulamith 2022.04.08. 12:49:32

Ami azt illeti Gyurcsány letudott mondani, aztán a Bajnai-Gyurcsány kormány külön nyugdijemelést adott a 9l-95 között nyugdijba menteknek. Annak a korosztálynak törölték el a korábbi évek keresetét.
Ami érdekes, hogy akármit tesznek a "hivők", Gyurcsány van.:)

ulpius66 2022.04.08. 12:51:50

@nemecsekerno_007:

Ja, ebből a bő 3,5 millió Fidesz+Mi Hazánkos szavazóból kellene 1 milliót "átcsábítani" a ballibsikhez......
(MERT OLYAN, HOGY INGADOZÓ, MEG BIZONYTALAN, MEG SEMLEGES SZAVAZÓ SAJNA NINCS, AKIT A BALLIBSIK MEG TUDNÁNAK SZÓLÍTANI....)

AKI FIDESZES VAGY MIHAZÁNKOS, AZ A BIRKAMENETET OLVASVA AZONNAL HAJÍT EL MINDENT ÉS ROHAN A BALLIBSIKRE SZAVAZNI....

RENDKÍVÜL JÓ ELKÉPZELÉSEI VANNAK A BIRKUCIMNAK A SZAVAZÓKRA HATÁSÁRÓL!!!!!!

ulpius66 2022.04.08. 13:15:53

SZÁMOLJÁK MÁR A LEVÉLSZAVAZATOKAT IS...

JELENLEGI ÁLLÁS: (PÉNTEK 13.00 ÓRA)

FIDESZ ----- 2,9 MILLIÓ SZAVAZAT 54,4%
ELLENZÉKI ÖSSZEFOSÁS ---- 1,813 SZAVAZAT 34%

AZAZ JELEN ÁLLÁS SZERINT A FIDESZ MINTEGY 1,1 MILLIÓ LISTÁS SZAVAZATTAL VEZET, SZÁZALÉKOSAN PEDIG BŐVEN 20% FELETTI A KÜLÖNBSÉG (54,4% ----- 34,0%-AL SZEMBEN)
(a ballibsik módjára írhatnám, hogy csak ezért ennyi, mert Budapesten a ballibsik elcsalták a választásokat, és csak ezért nyertek....meg mekkora média-túlsúlyuk van Budapesten, meg a pestiek csak liberális trágyával etetett birkák, és hasonló baromságok......)

HIÁBA NO, A BALLIBSIK NEM BÍRJÁK ELVISELNI A VERESÉGET!

PEDIG MÁR RUTINJUK VAN BENNE!!!!

AZ UTOLSÓ NÉGY VÁLASZTÁSBÓL MINDÖSSZE NÉGYET BUKTAK EL KÉTHARMADDAL!!!!

CSAK ÍGY TOVÁBB!!!!!!!!!

ulpius66 2022.04.08. 13:17:02

Focista hasonlattal élve, NÉGY EKKORA VERESÉG UTÁN ÚGY KIBASSZÁK EZ EDZŐT, MINT A MACSKÁT SZARNI!
(bármilyen csapatról van szó ugyanígy működne......MAGYARORSZÁGON NEM, MAGYARORSZÁGON NÉGY EKKORA ZAKÓ UTÁN AZ EDZŐ (VEZETŐ) NEM MOND LE, SŐT A VEZETŐSÉG MEGERŐSÍTI A POZICIÓJÁBAN....)

GyMasa 2022.04.08. 14:26:03

@ulpius66:
Az edzö 2006-ban sem mondott le...
Éppen amiatt van a fidesz hatalmon.

Tata86 2022.04.08. 14:52:23

@ulpius66: "AZ UTOLSÓ NÉGY VÁLASZTÁSBÓL MINDÖSSZE NÉGYET BUKTAK EL KÉTHARMADDAL!!!!"

Túlságosan kegyes vagy. Nem csak ogy-választások vannak.

Igen, buktak 18ban, de buktak 19ben az EP-választáson, az önkormányzati választásokon(, ez volt ugye a győzelemmel felérő vereség), KIKAPTAK A SAJÁT HÁZI ELŐVÁLASZTÁSUKON, ahol MZP majd' 2/3addal győzte le a pártok jelöltjeit, és végül kikaptak most is.

apro_marosan_petergabor 2022.04.08. 20:08:02

Azért hozzátenném, az ellenzék elképesztő silánysága nem magyarázza teljesen ezt a győzelmet. A FIDESZ-KDNP rengeteget tett annak érdekében, hogy újraválaszthatók legyenek. Itt nem két rossz közűl a kisebbik rosszat, hanem száraz kenyér vízzel, virgáccsal, ölből és a és a szarvaspörkölt házi nokedlivel, szekszárdi vörössel, terített asztalnál között kellett választani, így nem volt nehéz.
Ne feledjük, anno pár évvel a kommunizmus összeroppanása után 4 év emdéfes kínlódása után az emberek simán beszavazták pufajkás Gyulát, meg az ávósgyerekeket a kormányba (hamar megbánták). Azóta lassan, de sokat tanultak a választók és a FIDESZ-KDNP-is, akik 4 év sikeres kormányzás után szintén lassan megtanulták, nem elég jól kormányozni, de ezt el is kell mondani az embereknek...

Van, aki nem így látja, de:
- Megbírkoztak az IMF-el
- A deviza hitellel
- A magas államadóssággal
- A munkanélküliséggel
- Ipart telepítettek, rengeteget
- Elindították a cigányokat a munka világa felé
- Családtámogatás, kedvező adók
- Lakásépítési lehetőségek a fiataloknak
- Lenyomták a kamatokat
- Olcsó vállalkozói hitelek
- Kedvező adórendszer
- nyugdíjak emelése, 13...
- Magyar kézbe vették a közműveket
- > 2GW naperőmű
- Rendezték az orvosok és az egészségügy fizetését
- kb. 1 milió új munkahely
- Újjáépítik a hadsereget s a hadiipart
- Megvédték Mo-ot a nemkívánt bevándorlástól
- Korszerüsítették a MÁV-ot, BKV-t
- Rengeteg középületet felújítottak

Nem sorolom tovább, ezeket az emberek megjegyezték.

Boar. 2022.04.09. 00:38:57

@apro_marosan_petergabor: A fele sem igaz...egyharmada se...
Sima hazudozás bazdmeg.
-Nem birkóztak meg az IMF-el.
-Úgy megszopatták a devizahiteleseket, hogy a fal adta a másikat
-Az államadósság csúcson van, akkor is, ha neked nem szóltak.
-A munkanélküliséggel nem birkóztak meg...a közmunka nem "megbirkózás" mert nulla értéket állít elő és csak terheli az államkasszát, nem fizet be. Az pedig, hogy többszázezer magyar külföldön vállalt munkát, nem "megbirkózás". Valójában lebutították a munkanélküliek ellátását, így nem látszanak a rendszerben.
-Nem telepítettek ipart. Beengedtek pár multit, eladták nekik a magyar munkavállalókat a "rabszolgatörvénnyel".
-Nem indították el a cigányokat sehova. A "munka világába" program teljes pénzét lenyúlták, aztán érdekes módon a főkolompos farkasflóri még mindig szabadlábon van. Semmi valós program nem valósult meg.
-A támogatási rendszereik részben fedezet nélküliek, részben inflációgerjesztő hatásúak voltak. Az adórendszer világrekord áfát és új adónemet tartalmaz, egyben óriási terhet rak a munkáltatók vállára.
-A kamatokat nem ők nyomták le hanem a válságot követő gazdasági fellendülés, ez indukálta az olcsó hiteleket is. Mára ez a múlté.
-"Magyar kézbe vették a közműveket"...ja, az MVM a kilopott pénzzel igazi sikersztori.
-Az orvosok EGY RÉSZÉNEK a fizetését rendezték, elég érdekes feltételek mellett, a többit meg otthagyták az út szélén, az ápolókkal, nővérekkel együtt.
-Már megint a munkahelyek. Ez már volt, hülyegyerek. Nem teremtettek új munkahelyeket. Ők nem.
-Miután kiloptak mindent a hadseregből, most "újjáépítik"...aha...A hadiipar az azt jelenti, hogy összeszerelőműhelyeket hoztak létre pl. a törököknek...ez azért elég nagy szégyen, arról nem is beszélve, hogy az érintett települések hadicélponttá váltak.
-Magyarorszéágot nem kellett megvédeni semmiféle bevándorlástól, mert a migráció szempontjából tranzitország, eszük ágában sem volt ittmaradni. Ellenben jópénzért, amit persze a fideszes gazemberek tettek zsebre, beengedtek mindenféle köztörvényes bűnözőt, eu-s állampolgárságot biztosítva nekik...ez aztán kurvanagy "megvédés".
A máv, bkv "korszerűsítés" középület felújítások stb. valójában patyomkinberuházások pénzlenyúlásra. De csak beruházások mert arra volt uniós pénz, működtetésre nincs, úgyhogy változatlan sebességgel rohad le minden.
Rossz listát kaptál hülyegyerek, ezzel csak égeted magad...

GyMasa 2022.04.09. 01:12:34

@Boar.:
"-Nem birkóztak meg az IMF-el."
De, simán elhajtották őket.

"-Az államadósság csúcson van, akkor is, ha neked nem szóltak."
Az lehet, hogy összegszerűen magas, csak igen nagy kár, hoyg a világon SEHOL nem azt nézik, hanem a GDP arányos államadósságot, amivel az EU-n belül sem áll olyan rosszul Magyarország.

"-A munkanélküliséggel nem birkóztak meg...a közmunka nem "megbirkózás" "
Te hol a picsába' élsz, te idióta???
Kb. 100 000 közmunkás van az országbam, több, mint 4 millió dolgozik, és nagyon sok szakmában munkaerőhiány van!

"mert nulla értéket állít elő és csak terheli az államkasszát, nem fizet be. "
Azt, ugye tudod, hogy nem feltétlenül az "érték" előállítása az összes cél?
Mondd már meg nekem, hogy a szoci rendszer alatt mennyi "értéket" állított elő a 17 éves cigány, amelyiknak addigra volt 3 gyereke, és csak a farkából élt?

"Az pedig, hogy többszázezer magyar külföldön vállalt munkát, nem "megbirkózás".
Ez az EU egyik legfőbb alapelve.
Magyarország pedig eléggé nem áll az élen az emiatti elvándorlásban.
(Neked is leírom személyesen, hogy én 9 éve élek Németországban, és csak a hozzád hasonló prolik miatt nem költözöm haza, nem a pénz miatt.)

"-Nem telepítettek ipart. Beengedtek pár multit, eladták nekik a magyar munkavállalókat a "rabszolgatörvénnyel"."
Nincs olyan, hogy "rabszolgatürvény". Az csak a te fejedben létezik, mivel fogalmad sincs róla, hogyan működik a rugalmas munkaidőkeret!

"-Nem indították el a cigányokat sehova. A "munka világába" program teljes pénzét lenyúlták, aztán érdekes módon a főkolompos farkasflóri még mindig szabadlábon van. Semmi valós program nem valósult meg."
De, igen!
Ott van a közmunkaprogram.

"-A támogatási rendszereik részben fedezet nélküliek, részben inflációgerjesztő hatásúak voltak. Az adórendszer világrekord áfát és új adónemet tartalmaz, egyben óriási terhet rak a munkáltatók vállára."
Igen, ezért is mondta nyáron a vállalkozó unokaöcsém, hogy most a melósainak a felét tudja odaadni annak, amibe neki kerülnek, ami előtte a negyede volt...

"-A kamatokat nem ők nyomták le hanem a válságot követő gazdasági fellendülés, ez indukálta az olcsó hiteleket is. Mára ez a múlté."
Igen, de erről nem ők tehettek!
Akkor sem, és most sem!

"ja, az MVM a kilopott pénzzel igazi sikersztori."
Ácsi!!!
Akkor most hogy is van?
A reszicsökkentés nettó bukta a kormánynak, vagy ellopják a pénzt???
Döntsd már el, hogy melyik, mert a kettő pont ugyanúgy nem lehet, mint a "csak az EU-s pénzek tartják életben az országot", amit " mind ellopnak".

"-Az orvosok EGY RÉSZÉNEK a fizetését rendezték, elég érdekes feltételek mellett, a többit meg otthagyták az út szélén, az ápolókkal, nővérekkel együtt."
Te, figyeljél már!
Vezetsz te háztartást?
Tudod, olya, amikor nem ut mindenre bőségesen, hanem be kell osztani a pénzt, és dönteni kell, hogy ebben a hónapban Mauritiusra mász nyaralni, vagy befizeted a villanyszámlát?
Mert ez is pontosan olyan!

"-Már megint a munkahelyek. Ez már volt, hülyegyerek. Nem teremtettek új munkahelyeket. Ők nem."
Pontosan, mint, ahogy sehol a fejlett világban nem a kormány feladata munkahelyeket teremteni!
Nekik az a feladatuk, hogy a környezetet megteremtsék a vállalkozásoknak ahhoz, hogy munkahelyeket teremtsenek.

"-Miután kiloptak mindent a hadseregből, most "újjáépítik"...aha...A hadiipar az azt jelenti, hogy összeszerelőműhelyeket hoztak létre pl. a törököknek...ez azért elég nagy szégyen, arról nem is beszélve, hogy az érintett települések hadicélponttá váltak."
Jaja, meg olyan, teljesen elmaradott termékek lesznek itt gyártva, mint a Lynx, amire, ha rákeresel pl. a Youtube-on, akkor van róla 2 video, ahol mind a kettőben egy magyar hadgyakorlaton felvett filmek vannak...

"-Magyarorszéágot nem kellett megvédeni semmiféle bevándorlástól, mert a migráció szempontjából tranzitország, eszük ágában sem volt ittmaradni. "
Te hülye vagy!
Nem veszed észre, hogy mennyire hálás volt Merkel amiatt, hogy orbán vállalta a "rosszfiú" szerepet ebben a témában?

" De csak beruházások mert arra volt uniós pénz, működtetésre nincs, úgyhogy változatlan sebességgel rohad le minden."
Ezt az EU-n kellene számonkérned!
Ők adják a pénzt felcimkézve!
Ha kilátóépítésre, meg díszburkolatra lehet csak pályázni, abból nem lehet kórházat üzemeltetni.

"Rossz listát kaptál hülyegyerek, ezzel csak égeted magad... "
Te teljesen merőlegesvagy a valóságra, de én nem vagyok meglepve egy kicsit sem!
Pont ezért szoptátok be a 4. 2/3-ot is, méghozzá durvábban, mint anno akkor, amikor a nép gyurcsányt hajtott el a férges kurva anyjába!
Nyugodtan áltathatod magadat ezekkel a hazugságokkal, mert én pl. igazán jót szórakozok rajtad!
Mindenki mástól pedig elnézést kérek, hogy ilyen hosszan reagáltam a hülyeségeidre, tök fölöslegesen, mert nem értesz te semmit.
Sőt, az 5000 karatkerbe is belefértem, megleő módon...

Boar. 2022.04.09. 01:28:48

@GyMasa: Fogalmatlan vagy, mellébeszélsz, tolod a süket kampánydumát. Egyik állításoddal ütöd a másikat .
Megsúgom...ha olyan "proli" lettél volna mint én, nem kellett volna kimenned Németországba aljamunkát végző lenézett senkinek.
Így jártál...bár amennyit a blog.hu-n lógsz, nem úgy néz ki, mintha bármennyit is dolgoznál... Segélyből élsz, meg a propagandista júdáspénzből?
Az látszik, hogy gecibuta vagy, el se kezd magyarázni, hogy szellemi munkát végzel

GyMasa 2022.04.09. 01:54:20

@Boar.:
"Fogalmatlan vagy, mellébeszélsz, tolod a süket kampánydumát. Egyik állításoddal ütöd a másikat ."
Jaja, nyilván én!
Neked ugyanis, teljesen konzisztens az érvelésed!
Gratulálok!

"Megsúgom...ha olyan "proli" lettél volna mint én, nem kellett volna kimenned Németországba aljamunkát végző lenézett senkinek."
Nos, nem azért mentem ki, hogy "aljamunkát" végezzek.
A szakmámban dolgozom, az átlagos fizetés többszöröséért.
Az volt a szempont, hogy a gyerekeim anyanyelvi szinten megtanuljanak németül.
Ezt el is értük mostanra.
Tehát haza is mehetnék, mert anyagilag nem lenne rosszabb otthon (sőt).
Csak, sajnos a hozzád hasonló, fogalmatlan faszfejek egy erős gátat képeznek ezügyben.
Semmi kedvem nincs a veled hasonló, a valóságra teljes mértékben merőleges prolikkal vitatkozni.

"Így jártál...bár amennyit a blog.hu-n lógsz, nem úgy néz ki, mintha bármennyit is dolgoznál... Segélyből élsz, meg a propagandista júdáspénzből?"
Jaja, havi 400 EUR fizetek, hogy dolgozhassak!
És, közben gyufában lakom!

"Az látszik, hogy gecibuta vagy, el se kezd magyarázni, hogy szellemi munkát végzel "
Jaja, mert, te azt tudod!
Basszus, még a magad körüli világot sem vagy képes meglátni az "o1g" szemüveged nélkül...

Ja, és lesz esetleg olyan is, hogy majd érdemben reagálsz arra, amit leírtam, vagy te is beállsz a sorba, és verbális aggresszióval fogod kompenzálni a vitaképtelenségedet?

GyMasa 2022.04.09. 01:56:42

@Boar.:
"Fogalmatlan vagy, mellébeszélsz, tolod a süket kampánydumát. Egyik állításoddal ütöd a másikat ."
Az, ugye megvan, hogy pont neked sikerült "tolni" az összes, demagóg, szar ellenzéki kampánydumát, amivel éppen 5 napja buktátok életetek legnagyobbját?
Szar lehet már megint ekkorát szopni.
TÉNYLEG sajnállak!

Tata86 2022.04.09. 11:53:24

@GyMasa: "-Nem birkóztak meg az IMF-el."
De, simán elhajtották őket.

Ez számomra teljesen értelmezhetetlen. A szar gazdasági helyzettel kell megbirkózni, nem az aktuális uzsorással.

"Az lehet, hogy összegszerűen magas, csak igen nagy kár, hoyg a világon SEHOL nem azt nézik, hanem a GDP arányos államadósságot, amivel az EU-n belül sem áll olyan rosszul Magyarország."

Úgy is a csúcson van.
www.portfolio.hu/gazdasag/20211103/megugrott-a-magyar-allamadossag-megsem-kell-aggodnunk-507424

Orbán is beállította a gyurcsányi szintet. Ugyanúgy csőd, amit csinál, csak neki 12 év alatt sikerült összehoznia. Add hozzá, hogy ebben már benne vannak a MANYUP-pénzek is, szóval sikerült lepipálnia Gyurcsányt és Megyót.

"Ők adják a pénzt felcimkézve!
Ha kilátóépítésre, meg díszburkolatra lehet csak pályázni, abból nem lehet kórházat üzemeltetni."
Azért van olyan érzésem, hogy azt a pénzt tényleg el lehetne okosabban költeni...

A többiben egyetértek.

GyMasa 2022.04.09. 13:28:14

@Tata86:
"Ez számomra teljesen értelmezhetetlen. A szar gazdasági helyzettel kell megbirkózni, nem az aktuális uzsorással."
Igen, de orbánék bebizonyították, hogy nem az IMF az egyetlen út a megoldáshoz.
Valami Youtube videoban hallottam egyszer, hogy az IMF az a nemzetközi hóhér egy-egy államnak.
Ahol hagyják tevékenykedni (válságot kezelni), ott csak könnyek maradnak utánuk.

"Úgy is a csúcson van."
Nincs előfizetésem, úgyhogy ezt nem tudom elolvasni.

"Orbán is beállította a gyurcsányi szintet. Ugyanúgy csőd, amit csinál, csak neki 12 év alatt sikerült összehoznia."
Nem igazán, a covid-ig csökkent a GDP arányos államadósság. A covid kitörésével indult meg felfelé ismét, illetve a választások előtt ténylegesen is elkezdték szórni a pénzt.

" Add hozzá, hogy ebben már benne vannak a MANYUP-pénzek is, szóval sikerült lepipálnia Gyurcsányt és Megyót."
MIlyen értelemben?
A MANYUP egyrészt egy rettenetesen szar konstrukció volt, az ország nem engedhette meg magának, hogy megmaradjon. Plusz az a szociknak volt a kifizetőhelye.

"Azért van olyan érzésem, hogy azt a pénzt tényleg el lehetne okosabban költeni..."
NYilván el lehetne, de amivel az ellenzék kampányolt, hogy iskolákat, meg kórházakat üzemeltet belőle, azt nem lehetséges megtenni!
Építhetnek mást, praktikusabbat belőle, de kórházat nem üzemeltethet.

Tata86 2022.04.09. 13:56:37

@GyMasa: "Ahol hagyják tevékenykedni (válságot kezelni), ott csak könnyek maradnak utánuk."

Hát nem szokta a cigány a szántást...
Ahogy látom az IMF azt szokta kérni, hogy ne menjen el szociális faszságokra a költségvetés, cserébe piaci ár alatt ad hitelt.

Na most Orbán megoldotta, hogy kapjunk drágább hitelt cserébe ugyanúgy működhetett a maffiaállama, ahogy eddig.

Én ezen nem tudok mit ünnepelni. Azt meg pláne nem látom, hogy az IMFet bárki legyűrte volna. Te legyűröd a Tesco-t, ha a CBA-ban vásárolsz?

"A MANYUP egyrészt egy rettenetesen szar konstrukció volt, az ország nem engedhette meg magának, hogy megmaradjon. Plusz az a szociknak volt a kifizetőhelye."
Ez hol cáfolat arra, amit mondtam? Létezett egy megtakarítási számla, amit beleöltek hiteltörlesztésre. Ettől nem lett több pénzünk. Persze kevesebb sem, szóval az is hülyeség, hogy "ellopták".

"Építhetnek mást, praktikusabbat belőle, de kórházat nem üzemeltethet."
Direkt nem, de indirekt igen. Ha ebből építed, amit fel kell építeni, akkor marad pénz kórházüzemeltetésre.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.04.09. 17:05:19

@GyMasa: amúgy, baszod ember, vége a választásnak. Most kezdesz el kampányolni?

GyMasa 2022.04.09. 23:38:59

@Tata86:
"Azt meg pláne nem látom, hogy az IMFet bárki legyűrte volna. Te legyűröd a Tesco-t, ha a CBA-ban vásárolsz?"
Egyszerűen megolották IMF nélkül is a dolgot.
Működött?
Igen.
Akkor mi a probléma?

"Ez hol cáfolat arra, amit mondtam? Létezett egy megtakarítási számla, amit beleöltek hiteltörlesztésre."
Igen, ezt tették, de a rendszer szarul volt megcsinálva!
Mivel, ma a felosztó-kiróvó rendszer van, így az átmeneti időszakban ez a vegyes rendszer kétszr annyiba került volna, mint a régi. (ugye kell továbbra is fizetni a nuygdíjakat a MOSTANI nyugdíjasoknak, annyival kevesebb pénzből, amennyit a MANYUP-okba fizetnek az emberek.
Ezt a szocik a szokásos módon, 10%-os kamatra felvett hitelből oldották meg.
Ezen felül olyan bődületesen magas volt a kezelési költség, hogy az én számlámon alig volt növekedés azalatt a pár év alatt, amíg a rendszer létezett.
Amúgy, pedig nekem a mai napig megvan a számlám, és szépen gyarapodik.
Igaz, szerintem rettentően cinikus és arrogáns módon zsarolták meg az embereket, hogy elvehessék.

" Ettől nem lett több pénzünk. Persze kevesebb sem, szóval az is hülyeség, hogy "ellopták"."
Ha jól emlékszem, abból a pénzből akadályozták meg a MOL ellenséges felvásárlását is.
Ma is melékszem rá, hogy ment a vinnyog-s, hogy orbán ,ekkora egy balek, hogy olyan magas áron vásárolta vissza. Igaz, mára már bőven nyereséges lett az üzlet.

"Építhetnek mást, praktikusabbat belőle, de kórházat nem üzemeltethet."
Direkt nem, de indirekt igen. Ha ebből építed, amit fel kell építeni, akkor marad pénz kórházüzemeltetésre.
Az lehet, de ha az EU olyan dolgokra ad csak pénzt, amire egyébként semmi szüksége nincs az országnak (Lásd kilázók, meg díszburkolat), akkornincs semmiféle pénz, amit így el tudnál cserélni.

GyMasa 2022.04.09. 23:42:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Te mi a csodáról beszélsz???
Most bukott az oldalatok egy akkorát, mint még 2010-ban sem!!!
Erre a nyomorult felsorolja itt az összes idióta panelt, pont azokat, amik miatt buktak!
Persze, a hülye az én vagyok, hogy leállok vitatkozni az ilyen értelmi fogyatékosokkal...
Ja, és bizony, már MA el kell kezdeni készülni 2026-ra, mert, ha megint az lesz, ahogy szokták csinálni, akkor 26-ban is mélytorkozás lesz nekik.

Tata86 2022.04.10. 12:07:52

@GyMasa: "Akkor mi a probléma?"
Semmi, ahogy eleve nem volt ilyen probléma, amire megoldást kellett találni. Ennek ellenére azt próbálod eladni, hogy ez teljesítmény.
(Btw: az mindig pozitív, hogyha több piaci szereplő versenyzik az ember kegyeiért, tehát az is, ha nem csak IMF-hitel van.)

MANYUP: oké, szóval egyetértünk.
A befizetett megtakarítást hozzá lehet adni az államadóssághoz, és ezzel Orbánék államadóssága már magasabb, mint gyurcsányéké.
Az tény, hogy legalább a növekedés mértéke lassult...

Lehet, hogy nem a legjobb konstrukció volt, lehet hogy szocik is jól jártak vele, de az átállás abszolút szükséges, és ezt évtizedekre ellehetetlenítette Orbán, cserébe nem kaptunk semmit.

"Az lehet, de ha az EU olyan dolgokra ad csak pénzt, amire egyébként semmi szüksége nincs az országnak (Lásd kilázók, meg díszburkolat), akkornincs semmiféle pénz, amit így el tudnál cserélni."

Az a helyzet, hogy viszonylag kevés EU-pályázatot olvastam az eredeti kiírásba. Tényleg ez a helyzet? (Őszintén szólva meglepne. Látjuk azt, hogy mindent meg lehet oldani okosba, sőt a kormánynak még hülyébe is. Azért nem lenne rossz, ha azon menne a cirkusz, hogy az EU azon pörölne, hogy a geci kormány kórházat újított fel a térkő-pénzből!)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.07.15. 16:27:23

@Boar.: jós lettél, igaza lesz végül
Innotai Andrásnak is

"Addigra kiderül, mekkora győzelem ez. Nem is kell nagyon nyomozni, elég lesz lemenni tankolni vagy körülnézni egy élelmiszerboltban.
A második fokozat meg akkor indul be, amikor megjönnek az elszámolószámlák a gázról és a jövő évi kalkuláció."

apro_marosan_petergabor 2022.07.20. 14:57:18

Nyugi, nyugi.
A FIDESZ-KDNP-ben eddig sem hülyegyerekek irányították a szakmai ügyeket, ezután is értelmes emberek fogják ezt tenni.
Kiderül nemsokára, konkrétan hogyan alakul a rezsi rendelet.
Biztosan figyelnek a felmerült problémákra, nem véletlenül indították kiadás előtt útra az infót.
A fogyasztók pedig vigyázni fognak arra, amire eddig nem, ne legyen 26-28 fok a lakásban, utcára szellőztetve, ne menjen egész nap az elavult katódsugárcsöves TV és monitor stb. - hogy elérjék, vagy minél jobban megközelítsék a támogatott fogyasztási szintet.
Amíg ki nem tör a háború (s reméljük idáig nem jutnak a dolgok), addig élhető - jól élhető - lesz Magyarország.
S talán az EU vezetők is kijózanodnak, felismerik az EU valódi érdekeit, különben mennek a levesbe előbb-utóbb.

IdomitottFoka 2022.07.20. 16:13:06

@apro_marosan_petergabor: Jaja, előbb utóbb csak rá jön a parasztja h nem kéne annyit szemetet venni, hisz úgyse viszi el a kukás. Meg minek annyi vizet inni. Azért recseg ropog a közműrendszer mer nem hülyegyerekek irányítják, feri alatt már levegő se lenne!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.07.22. 18:02:27

@apro_marosan_petergabor:

valamit elírtál, helyesen:
"eddig is hülyegyerekek irányították a szakmai ügyeket"

Aszódi Attila? Rácz András? Ángyán? csak pár név a lemorzsolódásból a szakmai holdudvarban ami most kapásból eszembejut.

ha a baloldal nyert volna már 2019-ben megszüntették volna a rezsit, igen, vagy már most 6x-os áron lenne, ahogy mondta nekem egy fideszes elvtárs kemény agymunkával.

a fidesz szerinti piaci ár sehol nem ilyen magas európában, de no problem, nem hazudnak soha, ugye?

apro_marosan_petergabor 2022.10.18. 17:16:42

@tesz-vesz:

Mint láthatod, keményen támogatva van a rezsi az átlagfogyasztásig - még ebben a nehéz helyzetben is, így a legolcsóbbak között vagyunk Európában a rezsit tekintve.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.10.19. 14:40:20

@apro_marosan_petergabor: nincs támogatva, mert lement a piaci ára a gáznak! a rezsicsökkentés egy mítosz! neked meg a félhülye társaidnak, nem érzed hogy hülyére vagy véve?

video.atlatszo.hu/2022/09/28/igy-gyozte-le-a-fideszt-a-rezsidemon/?fbclid=IwAR3eyktOMF1yev4lr8vE9dDmE17bFHtAXKUflxvGmHd0yvwM3IDOGlg5UR4

a legdrágábbak vagyunk európában, de sebaj. a tények nem a barátiad haver. szedd össze magad

apro_marosan_petergabor 2022.10.20. 00:02:22

Kell még mondanom valamit, Ildikó?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2022.10.20. 14:15:56

@apro_marosan_petergabor: azonkívül hogy tudjuk, hogy s*gghülye vagy, szerintem nem érdemes megszólalnod.

összetett mondatokban, semmiképp.. még a végén megcáfolnád a tényt, hogy a fideszesek degenerált, szétrohadt agyúak.
süti beállítások módosítása