HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euro (1) euró (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2024.02.27. 22:20 Tata86

Hősök tere vs Kossuth tér

Aki az influenszer-tüntetés után azt hitte, hogy csak egy rossz álom a magyar ellenzéki politika: van ám itt tűz, lelkesedés, morál, akarat! Most vasárnap visszazökkenhetett a valóságba. Nincs tévedés, ez bizony ugyanaz a szánalom, ami volt az elmúlt évtizedben, talán már azt is értjük miért...

Kontraszt

Lehet elemezgetni, tudja-e Marinéni Mordor-alsókülsőn, hogy a Zorbán? Hát ha Emzépé nem mondja azt a csacsiságot, jaj a Marcinak se kellett volna erőltetnie! Hogyha megállapodunk az XY evk-n, és kiszórjuk az amerikából jött vécépapírokat! Jobboldalibb politikai kellett volna! Nem, baloldali! IZGAZI baloldali! ÖSSZEFOGÁS kellett volna! 

Lényegtelen, nem? Tessék ránézni a két tüntetésre és zongorázni a különbséget! Igen, a kossuth-teresek akartak feles többséggel kormányozni, mert hát megértek rá! Azt is értjük miért gondolták 3millióan, hogy tulajdonképpen nem olyan sürgős most leváltani Orbánt... 

NERlenzék

Ami számomra világos volt már évek óta, újra egyértelműen bebizonyosodott. A Parlament "ellenzéki" pártjai semmilyen módon nem képviselik a népet. Eleve a NER fizeti őket, ők pedig nem elvesznek a rendszerből, hanem hozzáadnak. 

A választási törvény 2014es átírása óta nagyon nehezen lehet megindokolni, hogy a parlamenti politizálásnak mi a legitimációja. Van, aki megpróbált mindent egy lapra feltéve nyerni, mint Vona, aki szépen le is mondott 18ban a hazárdjáték bukása után. Van aki végignézett a sakktáblán, és közölte, hogy ennek nincs értelme, mint Schiffer, és van aki folyamatos akciózással próbálja a látszatot fenntartani, hogy van, mint Hadházy. A többiek nem jutottak el idáig, igazából az igényt se ismerték fel. Miféle kérdés az, hogy van-e értelme?! Te mennyit keresel? NA, akkor van értelme? Ugye, hogy van értelme! 

Most röhögnek azok a "politikusok", akik nem vettek részt a "tüntetésen", mint pl Ungár vagy Gyöngyösi, azokon akik leforrázták magukat, de az egésznek nincs tétje. Nem a demonstrációt kellett volna kihagyni, hanem aki pár év extra zsetonnal akar arcot menteni, annak most lett volna lehetősége kiugrani, és visszaadni a mandátumát. Mint egy ellenzéki Magyar Péter, már csak azért is, mert nincs ellenzék, csak NER. 

A kő marad

Ami marad az a nép. Ami egyébként valóban van. Megmutatta magát, kidugta a fejét a Hősök terén. Nem kellett hozzá propaganda, beállított megkomponált performanszok, amerikai tanácsadók, százmilliókból-milliárdokból működő propagandamédia, nem kellett hozzá idő, infrastruktúra és gyakorlat. Egy valami kellett: igény. Vedd el ezt az egyet, és a Hősök teréből megkapod a Kossuth teret. 

Ez természetesen önmagában pontosan ennyit jelent: a kő marad. Akkor is ott lesz, ha elmossa a víz, akkor is, ha évekig nem jön elő. Ennyi a tény, pro és kontra is. Orbánék átküldhetik rajta a világ szennyét, ez nem változik. Gyurcsényék-Sorosék meg ráolvashatnak, hátha a varázserő pillérré majd genderfluid híddá alakítja, de ez nem így működik. 

Végre meg kéne érteni, hogyan működik a folyó. Meg kéne tanulni hidat építeni, hogy legyen értelme várni a következő aszályt. Mert a kő ott fog várni. 

33 komment

Címkék: tüntetés ellenzék NER


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr9318341089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2024 2024.02.29. 14:30:48

Választási törvény átírása...blablabla. Amúgy 2011-ben írták át és 2012. 01.01.-én, az Alaptörvénnyel együtt lépett hatályba.

2022.04.03: 70%-os részvétel, kerekítve 3,1 millió Fidesz, 1,9 millió Összefogás szavazó.

-----

2006-os országgyűlési választások.

A részvételi arány az első fordulóban 67,83%, a másodikban 64,39%.

Listás szavazatok száma:

MSZP: 2 336 705 (43,21%)
Fidesz-KDNP: 2 272 979 (42,03%)

-----

1994.évi országgyűlési választások.

Részvételi arány az első fordulóban 68,92%, a másodikban 55,12%.

Az MSZP 1 780 009 szavazattal, 32,99%-o listás eredménnyel és az első és második fordulóban elnyert egyéni listás mandátumaival tudott 209 helyet (54%) biztosítani magának az Országgyűlésben.

-----

A Fidesz a régi választási rendszer szerint is kétharmados többséggel rendelkezne az Országgyűlésben.

2024 2024.02.29. 15:04:20

"Ami marad az a nép. Ami egyébként valóban van. Megmutatta magát, kidugta a fejét a Hősök terén."

Régi bolsevik trükk: magukat állították be a nép egyedüli és kizárólagos felkent képviselőinek. Mert kapva az alkalmon, a kormány és a közt.-i elnök iránt érzett amúgy is meglévő ellenszenvtől vezérelve egy politikamentesnek hirdetett rendezvényre kimegy a fővárosi ellenzéki érzelmű szavazók egy része, köztük sok fiatal és középkorú, akik amúgy nem járnak ellenzéki demonstrációkra; de annyian, amennyit az ellenzéki pártok rendszerint képtelenek utcára vinni, és mindjárt ők a nép. Ők is a nép. Meg azok is akik nem mentek ki. Igen, váratlan nemzeti egységet teremtett a kegyelemadás nyilvánosságra kerülése miatt támadt mizéria, rengeteg kormánypárti szavazó szerint is hibázott Novák Katalin de ettől még nem fognak kiábrándulni a Fideszből.

70%-os volt a részvétel 2022-ben. 3,1 millió Fidesz szavazó (a határon túli voksokkal együtt). Hol vannak a bizonytalan szavazók? Sehol. Világosak a választóvonalak.

Van egy fóbiád neked is, miszerint a Fideszre kényszerből szavaz a választók jókora többsége. Ez csak részben igaz. Egyrészt ami ellen kézzel-lábbal tiltakoztok, ámde igaz: a gazdaságpolitika, a támogatások, a jóléti-szociális intézkedések, a családalapítási kedvezmények szavatolják a Fidesz győzelmét egyfelől, másrészt valóban az ellenzék milyensége. Csakhogy a valóság teljesen más, mint amit te itt sulykolni próbálsz. Az ellenzékre nem azért nem szavaznak kellő számban, mert "nerellenzék", hanem mert a nyugati gazdáiknak és nyugati trendeknek görcsösen megfelelni akaró hazaárulók gyülekezete. Ez a ellenzék akkor is ugyanúgy megvetendő lenne a magyar választók többségének szemében, ha fognák magukat és kivonulnának az országgyűlésből illetve nem indulnának el a soron következő országgyűlési választásokon. Mondjuk hülyén is tennék, ha már a 2014-es választásokon való indulással valóban legitimálták a választási rendszer átírását.

Tata86 2024.02.29. 16:37:05

@2024: Hogyan nézne ki vajon a választás, ha a Fidesz nem lehetetlenítené el maffiamódszerekkel a lehetséges jelölteket, és támogatókat?
Hogyan nézne ki, ha nem a százszorosát-ezerszeresét költhetnék a kampányra, mint a kitartott, engedélyezett ellenzék?
Hogyan nézne ki, ha nem Viktor csicskásai ülnének a NAV-ban, ÁSZ-ban, Ügyészségben, közmédiában, AB-ban?

Megjegyzem, szerintem akkor is Fidesz-kormány lenne koalícióban egy másik jobboldali párttal, ami engem nem is zavarna.

De hát sosem tudjuk meg.

" Ők is a nép. Meg azok is akik nem mentek ki. "
Igen, ez benne is van az allegóriában, te jóképességű! Ha te kidugod a fejed a vízből, akkor a maradék tested, amelyik benne marad, az nem te vagy?

"Régi bolsevik trükk"
Mellé ment, hiszen én nem tettem ilyet, de akkor szerinted Orbán bolsevik trükköt alkalmaz, amikor az elitcsapatot felelteti meg a nemzetnek?
Egyébként butaság, ez a trükk már az ókorban is szakállas volt.

"Van egy fóbiád neked is, miszerint a Fideszre kényszerből szavaz a választók jókora többsége. "

Én ennek az ellenkezőjét írtam, de nem baj. Egyszer majd olvasd el a posztjaimat!

"Egyrészt ami ellen kézzel-lábbal tiltakoztok"
Kik vagyok én? :O

"Csakhogy a valóság teljesen más, mint amit te itt sulykolni próbálsz. Az ellenzékre nem azért nem szavaznak kellő számban, mert "nerellenzék", hanem mert a nyugati gazdáiknak és nyugati trendeknek görcsösen megfelelni akaró hazaárulók gyülekezete."

A kettő nem zárja ki egymást.

Téged nem érdekel, mit írok ugye? Nem vagy hajlandó elolvasni, pláne nem értelmezni, és nem is akarsz beszélgetni a (magyar) közéletről?

gigabursch 2024.02.29. 20:56:57

Ami azt illeti jelenleg három olyan ellenzéki térfélen lévő szervezet van (direkt kerülöm a párt szót, mert egyik sem az), ami próbál a maga módjáén építkezni és szavazókat találni.

Egyik a végképp kiábrándultak és/vagy teljesen elmeháborodottak klubja, a Kétfarkú Kutyapárt.
Ezt külön nem is ragozom.

A másik az LMP, aminek szét kellett hullania, a megszűnés határára kellett érnie ahhoz, hogy egy hatalmas halom élősködő eltánjön onnan és kell hozzá egy Ungár Péter, akinek meg kell tudnia azt oldani, hogy ezek ne is keveredjenek vissza, vagy egy újabb klónjuk ne lépjen be.
Mind Schiffer megérte azt, hogy az egykori MSzDP, mind most Ungár megérte azt, hogy milyen az a tempó, amit a beküldött ügynökök az LMP, ütemezett belső szétrobbantásával el tudtak és akartak érni.
Nekik most érett be az immunrendszerük. Talán.
Hozzá kell tenni, hogy a kommunisták-bolsevikok a szociáldemokratákat mindig is gyűlölték és pusztították, amit a szociáldemokraták (no, nem azok, akiket magának nevez ElQró, a kádkőgyáras) a saját elvi és emberi képességeik mentén mindig is lassan fogtak fel és mire felfogták, már kicsinálták őket.

A harmadik a néhai MIÉP és az egykori Jobbik romjain kényszer-főnix üzemmódban tengődő, nemzeti önrendelkezést kívánó tömörülés, amelyet egyszer a vezetés (Papolczi-Csurka), másodszor meg a vezetés mögött álló első-második sor tett tönkre, szintén odaküldött ügynökök sorával.
Itt is csak a sokadik pofonra alakult ki az immunreakció.

Azonban mindez ezen három tömörülés esetében több, mint kétséges sikert tud felmutatni.
Ennek oka, hogy a választási lehetőségeket azok, akik a háttérben állnak le akarják butítani egy egydimenziós rendszerré, ahol egy számegyenesen haladsz jobbról balra vagy fordítva és beskálázol valakit.
Ezzel szemben az ember három dimenziós lény, ergo magas fokú primitivizálás kell (értsd: másodfokú derriválás), hogy egy, a politikát három dimenzióban értő és működtető rendszerből egy dimenziós mutatványt csinálj.
De megtették. Mert így vastagon lehet hazudni, ugyanis így csak egy dolgot tudsz megmutatni: Hogy hol van a függvénynek a csúcspontja.

Namost ezen két utóbbi párt tudna is akár kormányozni, ha nyernének, de épp a NER miatt, ami iszonyatosan beágyazta magát mindenhova - bár ott is sok ám az "alvó" ügynök -, az első két év pokoli nehéz lenne.

...
S akkor az influenszerekről.
Minden csoda három napig tart.
Most jól kihőbörgik magukat és aztán annyi...
Adtak bármilyen szakmai, politikai programot? Aligha...
Feszültséglevezetők voltak.
Ők a NER igazi hasznos hülyéi. Még csak nem is tudnak róla...
Mint a lassan főlő béka...

Tata86 2024.02.29. 22:47:48

@gigabursch: "Ezzel szemben az ember három dimenziós lény, ergo magas fokú primitivizálás kell (értsd: másodfokú derriválás), hogy egy, a politikát három dimenzióban értő és működtető rendszerből egy dimenziós mutatványt csinálj.
De megtették. Mert így vastagon lehet hazudni, ugyanis így csak egy dolgot tudsz megmutatni: Hogy hol van a függvénynek a csúcspontja."

Na ezt nem láttam jönni! Allegória másodfokú deriválással! És milyen okos!

---

Én továbbra is a lengyelek másolását gondolom reálisnak, kb 10 év spéttel, ahogyan lenni szokott(, mínusz ügynökakták ugye).

Szóval a Kutyák akár a balos szavazatok behúzásával koalícióban részt vehetnének egy jobbközép kormányban, de nem látom, ahogyan le tudnák darálni a DK-t. Bár ki tudja... Gyurcsányék már nem lesznek fiatalabbak.

MIÉPéket el kéne engedni. Nagyon remélem, hogy a nemzeti radikalizmust előbb utóbb nálunk is le fogja váltani egy liberatariánus-szerű "szélsőjobb".

Ungár van még... Alapvetően egy intelligens figura, de egyszerűen nem tud kitörni a NER-es gazdaggyerek szerepéből. Amit akar, nem létezik. Ő az a progresszív, aki nem woke. De erre jelenleg sehol nincs igény.

Nem tudom mi lesz. Magyar Péterben több pontenciált látok mint ezekben, és benne se látok sokat.

gigabursch 2024.03.01. 08:21:54

@Tata86:
Örülök, hogy tetszett!
:-)

Szerintem nemzeti radikális pártnak a magyar parlamentáris demokráciában nagyon is van helye!
S nagyon fontos, hogy a szomszédos államok helyi radikálisai számára irányt mutasson, hogy lehet védeni, meg kiállni a nemzeti érdekekért, de azt tessék úgy csinálni, hogy a mi viselkedésünkhöz igazodtok.

Magyarán (és vastagon leegyszerűsítve):
"OK, te mondjuk egy tót vagy. Értem amit mondasz, de egy dolgot be kell láss. Ha mi észérvekkel egymás mellett meg tudunk férni és emberi marad a viselkedésünk, akkor pont azt érjük el, ami miatt évszázada össze vagyunk ugrasztva, hogy nehogy elérjük."

Hozzá kell tegyem Orbán és Vucic az emúlt bő évtizedben többet tett a normális(abb) viszonyért, mint előtte bárki Hunyadi óta.
Ez azért nagy eredmény, akkor is, ha a belpesti hülyegyerekek ebből egy szót se értenek.

Ami a D(obrev)K(lárá)-t illeti:
Annyira bízom benne és vágyom rá, hogy totálisan pofára essenek az Ollyópaji Jujjdejós választásokon., hogy az elmondhatatlan.

A polák barátainknál azért szintén vannak gondok. Tanulságos az útjuk, de nem feltétlen gondolom iránymutatónak.
Azon még mindig elmerengek, hogy Jaruzelski alatt milyen olyan gazdasági berendezkedés történt, ami Kádár alatt nem történt meg, hogy ekkorát tudtak ugrani 1990-1998 között, de erre vonatkozóan sehol nem találtam korrekt tényfeltárást.

Tata86 2024.03.01. 11:22:49

@gigabursch: "Szerintem nemzeti radikális pártnak a magyar parlamentáris demokráciában nagyon is van helye!"

Szerintem is. Virágozzon ezer virág! Mondjuk ez a 2/3ad 10-14 éve kicsit sok.

"OK, te mondjuk egy tót vagy. Értem amit mondasz, de egy dolgot be kell láss. Ha mi észérvekkel egymás mellett meg tudunk férni és emberi marad a viselkedésünk, akkor pont azt érjük el, ami miatt évszázada össze vagyunk ugrasztva, hogy nehogy elérjük."

Nálam ez józan paraszti ész, nem nemzeti radikalizmus :D
Egyébként egyetértek, megjegyzem: amióta nemzeti radikális kormányunk van, jobb a viszonyunk az összes nacionalista szomszéddal. (Ukrajnát most ne számoljuk.)

"Hozzá kell tegyem Orbán és Vucic az emúlt bő évtizedben többet tett a normális(abb) viszonyért, mint előtte bárki Hunyadi óta."
Tény. Pl nagyon fontos, hogy az újvidéki mészárlás és a partizánok vérengzéséről együtt tudtak megemlékezni, együtt tudták elítélni. Ilyesmire azóta sem került sor egyik szomszédunkkal sem, de a zsidók se jutottak még el idáig.

"Ez azért nagy eredmény, akkor is, ha a belpesti hülyegyerekek ebből egy szót se értenek."
És tényleg nem. Elég csak megnézni a "partizán" kifejezés népszerűségét.

"Ami a D(obrev)K(lárá)-t illeti:
Annyira bízom benne és vágyom rá, hogy totálisan pofára essenek az Ollyópaji Jujjdejós választásokon., hogy az elmondhatatlan."

Hatalmas lenne, ha a Kétfarkúak levernék őket. Viszont minden más esetben győzelmet kiáltanak majd.

"Azon még mindig elmerengek, hogy Jaruzelski alatt milyen olyan gazdasági berendezkedés történt, ami Kádár alatt nem történt meg, hogy ekkorát tudtak ugrani 1990-1998 között, de erre vonatkozóan sehol nem találtam korrekt tényfeltárást."

Nagyon keveset tudunk a környék történetéről. Több mint bűn, hiba. Valóban sokkal jobban kéne érdekeljen minket, mi történik Lengyelországban, Csehországban, mint Franciaországban vagy Amerikában.

IdomitottFoka 2024.03.01. 12:08:43

@gigabursch: @Tata86:
"Hozzá kell tegyem Orbán és Vucic az emúlt bő évtizedben többet tett a normális(abb) viszonyért, mint előtte bárki Hunyadi óta."

Hát nem tudom. A két vezér jóba van, közös a strici, de mitől normális ez a viszony? Az h két ország kormánya fasírtba van egymással vagy puszipajtások, pont nem kéne számítson, és nem is nagyon számít. A magyarok a horvátokkal inkább vannak jóba.

"amióta nemzeti radikális kormányunk van, jobb a viszonyunk az összes nacionalista szomszéddal"

ez sajnos mindig a szomszédtól függ, ha épp szavazatdeficitben van az aktuális nacionalista, nekiáll kisebbségeket rugdosni...
én nem érzékeltem h a románokkal jobb/rosszabb lenne a viszony, pedig ha magyarokról van szó, akkor mindig nacionalisták, prüsszeltől függetlenül.

és ha kicsit távolabbról nézem, akkor a viszony rontásáért is nemzeti radikális kormányaink tettek a legtöbbet, 45 előtt nem is volt másmilyen, ideértve még a tanácsköztársaságot is.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.01. 15:47:28

@2024:

jaja, folyamatosan írták át a kubatov-lista alapján gerrymanderinggel, és választási csalásokkal lefizetett cigányokkal, meg tévesen bejelentett

persze valóban sok az agyhaloott fideszes szavazó is

www.youtube.com/watch?v=5X3hKKwArxs

www.youtube.com/watch?v=a2tIjiZCAgI

www.youtube.com/watch?v=cvXWbFsY5mw

van olyan csőcselék, ami úgy néz ki mint egy polgár külsőre, csak belül rohadt az agya.

www.youtube.com/watch?v=WNgFTP0ONFY

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.01. 15:48:44

* egy házba 300-an tévesen bejelentett ukrán állampolgárral

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.01. 15:49:56

@Tata86:

nem zavarna a ha a fidesz kormányozna a fidesz szatellitpártjával, a mi hazánkkal?

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.01. 15:53:33

@gigabursch:

"Hozzá kell tegyem Orbán és Vucic az emúlt bő évtizedben többet tett a normális(abb) viszonyért, mint előtte bárki Hunyadi óta.
Ez azért nagy eredmény, akkor is, ha a belpesti hülyegyerekek ebből egy szót se értenek."

és ez se volt olcsó orbánnak, mennyivel tömte ki dodikot hülyegyerek? 50 milliárdot kapott már?

még a szerbek is másfél milliárddal olcsóbban építik a vasútjukat km-ként.

Tata86 2024.03.01. 16:16:59

@Tesz vesz XVI.: Ha téged a papír érdekel, most is koalíciós kormány van. Abból, hogy a jelenlegi helyzettel nem vagyok kibékülve kikövetkeztetheted, hogy nem a papír érdekel.

Azt jól érted, nem hiszek abban, hogy a kalapból bárki elő tudna rántani egy tisztességes kormányt, ami egyszerűen csak jobb emberekből áll, mint a fidesz. Úgyhogy kizárásos alapon maradnak azok az emberek, akik a fideszben vannak, vagy ahhoz egészen hasonlóak. Kis ország, kis elit, kis csőcselék.

@IdomitottFoka: "A magyarok a horvátokkal inkább vannak jóba."
Én is így gondolom. De a szerbek, ha jól érzem, most éppen nem akarnak lemészárolni minket. Náluk ez már sokat jelent.

"ez sajnos mindig a szomszédtól függ, ha épp szavazatdeficitben van az aktuális nacionalista, nekiáll kisebbségeket rugdosni..."

Megtörténik sajnos, de elég belegondolni, hogy mi történt a néhány szocialista év alatt: temerini fiúk, Malina Hedvig, dunaszerdahelyi rendőrpogrom.
Nyilván apar Úz völgy, para hogy csak előkerül a magyar-kártya minden választáson, de én is azt látom, hogy jobb a viszony.

"és ha kicsit távolabbról nézem, akkor a viszony rontásáért is nemzeti radikális kormányaink tettek a legtöbbet, 45 előtt nem is volt másmilyen, ideértve még a tanácsköztársaságot is."

Ezt fejtsd ki!
De ha jól értem, akkor bizony nem értek egyet. Ha egy államnak, nemzetnek a legföbb célja, létének értelme a szomszédja lenyomása, igazából tök minden, hogy ott milyen kormány van.
Vica-versa. Semelyik oldalon nem volt meg a a bölcsesség az erő és az akarat, hogy kicsit nagyobb távlatban gondolkozzanak, minthogy dögöljön meg a szomszéd tehene. Teleki Pál magasan kiemelkedett ebből a mezőnyből, de pl a teljesen felesleges szlovák-magyar kis háború az ő miniszterelnöksége alatt folyt.

IdomitottFoka 2024.03.01. 21:19:17

@Tata86: "Ezt fejtsd ki!"
Mármint melyik részét? Ha a nert nemzeti radikálisnak veszem, akkor a 45 előtti kormányok a kiegyezésig bezárólag nemzeti ultraradikálisok voltak...
A szerbekkel való viszony leromlása..., nos kétszer is megtámadtuk őket 30 éven belül, és másodjára még elvileg se kenhettük a sógorokra az egészet. És a monarchiában a magyar adminisztráció az összes kisebbséggel kb kápó módjára viselkedett, valszeg ez se sokat segített. Most nem hamut akarok szórni a fejünkre, csak annyi h nemzeti kormányaink akkor az árkok betemetésével nemigen foglalkoztak.

Tata86 2024.03.01. 21:59:55

@IdomitottFoka: Részlet kérdés, de a "radikálist" továbbra sem értem. Persze nacionalisták voltak, mint mindenki a térségben, teljesen mainstream cucc volt.

"csak annyi h nemzeti kormányaink akkor az árkok betemetésével nemigen foglalkoztak."

Ahogy semelyik sem. És amikor valamelyik mégis, lásd Károlyi Mihály, abban nem volt köszönet, és ez a mondandóm lényege: Nem feltétlenül azért volt rossz a viszony, mert a magyar kormányok csináltak valamit, hanem eleve a rivális nemzetek el akarták tüntetni a magyarságot. Ahogy egyébként a általában magyar kormányok is a rivális nemzeteket. Ők sem azért, mert az aktuális kormány/nemzeti vezér rossz fát tett a tűzre.

IdomitottFoka 2024.03.02. 14:43:26

@Tata86: A radikálisnak nincs jelentősége, ezt a terminológiát ti használtátok, nekem megfelelt ráutalásként (noha a ner csak használja a nacionalizmus eszköztárát, hatalommegtartási okokból).

"Egyébként egyetértek, megjegyzem: amióta nemzeti radikális kormányunk van"

Tata86 2024.03.02. 16:02:34

@IdomitottFoka: Oksa, akkor félreértettük egymást. Szerintem a sima nemzeti mondjuk Tusk, 1. Orbán-kormány, ilyesmi.
Ehhez képest Orbán létrehozott egy autoriter forradalmi rendszert, nem tiszteli a magántulajdont, jogbiztonságot.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.06. 14:32:48

@Tata86:

az egész ország tudja már hogy ki hont és ceglédi.

de a híres elemző véleményvezér még mindig tagad.

rtl.hu/belfold/2024/03/06/magyar-peter-cegledi-zoltan

játssza a hülyét. szokása

Tata86 2024.03.06. 17:45:12

@Tesz vesz XVI.: Lol. Kemény érvek, kemény érvek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.03.13. 10:19:32

@Tata86:

olyan jó lenen veled úgy beszélgetni, ha nem lennél gyengeelméjú, dehát mit várjak egy tibiatya rajongótól?

ezt végignézted?
elemezd már ki

hont és ceglédike:

www.youtube.com/watch?
v=7gqy2YjTbag

Tata86 2024.03.13. 12:02:49

@tesz-vesz: Meg se néztem(, meg fogom!), de ha nem lenne ennyi munkád az ostobaságodban, meg lennék róla győződve, hogy paródia vagy és csak húzod az agyamat.

Most komolyan megtaláltad az új messiást Magyar Péterben? Komolyan ő a megmondója annak, hogy ki a szekértoló? Magyar aki életében nem dolgozott még a versenyszférában, és konkrétan mindent a NER tolt a segge alá? Aki négy évvel a diplomája után kimehet tanácsadóként(!!!) a leendő köztársasági elnök mellé Brüsszelbe, majd elvegye a leendő igazságügyminisztert?

Jah, de Hont a NER előtt 10 évvel tag/tanácsadó/önkoris képviselő volt egy teljesen másfajta Fideszben, ahonnan pont azért rúgták ki, mert nem tetszett neki az az irány, ami végül a NER-ben teljesedett ki, úgyhogy ő a szolga...

Tudod mit? Attól még hogy komolyan gondolod, paródia vagy, mégpedig zseniális!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2024.03.13. 12:22:46

@Tata86:

ide is írtam te félhülye. hogy magyar péter egy kiscserkész. a saját blogodat se olvasod, hát még az értelmes emberekét.
honnan a faszomból veszed te retardált hogy messiásnak tartom?
csak mert néha igaza van, már az, vagy nem beszélssz magyarul és gondolkozni se tudsz.

köszönettel tartoznál inkább hogy idejárok, és kijavítom a síkhülyeségeid néha, dehát a buta azért buta, mert nem ismeri fel az értelmet se. hont és tibiatya rajongója vagy, te balfasz.

Tímár Gábort olvassál inkább a kardblogon, vagy Káncz Csabát.
és máris nem lennél ilyen síkhülye.

magyar péter előtt is mondtam neked hogy hont fideszes te idióta! csak nincs agyad emlékezni rá.

nyilván ignorálnod kell ha egy kiugrott vezető fideszes is ezt mondja te ostoba balfasz.

bár te még akkor se veszed észre hogy hong fideszes mikor maga vallja be hogy ő inkább fideszes mint ellenzéki.

már múltkor belementük a mondatelemzésbe, onnan is elmenekjültél te lusta, gyáva véglény

Tata86 2024.03.13. 21:05:25

@tesz-vesz: Megnéztem, nem tudom mit elemezzek rajta, igazából mindennel egyetértek.

Számodra mi volt benne érdekes, vagy mivel kapcsolatban érdekelne a véleményem? (Ami egyébként nem nagyon tér el a videóban elhangzottaktól.)

Tata86 2024.03.13. 21:07:39

@tesz-vesz: Szóval semmi nem változott...

Te jöttél ide, hogy TESSÉK!!!! ÚJRA KIDERÜLT, HONT FIDESSCSICSKA!!!44!

Tímárt csekkolom...

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.18. 17:24:13

@Tata86: mindennel egyetértesz?

olvass már bele ott a kommentekbe:
www.youtube.com/watch?v=7gqy2YjTbag

"Jézusom, mintha két önértékelési problémás csajt hallgatnék, amikor bejön a buliba a bomba nő. Online érzem az izzadás szagát."

"Ennek a két tökkelütöttnek még ad bárki bármit a szavára?"

hát te adsz

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.18. 17:58:11

@Tata86:

szikra az volt mp-nél hogy az exfeleségének le kellett mondani?

lehet. de lehet hogy hazudik ceglédi, és maga a pedofilügy a szikra a 3 gyerekes MP-nek, nem pedig a lemondása.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.18. 18:00:26

@Tata86:

mit akar magyar péter?

"jó fizetést, kevés munkát" - hont

ezzel is minden oké? agyhalott vagy?
nem mindenki olyan hitvány mint ti, ha jó fizetést akarna akkor maradt volna a nerben, és aláírta volna a túlárazott szerződéseket

Tata86 2024.03.19. 20:31:44

@Tesz vesz XVI.: Hát ha már két kommentelő is személyeskedett, valóban jobb visszavonulnom! :D

" és maga a pedofilügy a szikra a 3 gyerekes MP-nek, nem pedig a lemondása."

Ezt te akarod a szájába adni, de Magyar sosem mondta, sőt megvédte a feleséges nemzeti elköteleződését és szakmai tudását.

""jó fizetést, kevés munkát" - hont

ezzel is minden oké? agyhalott vagy?"

Te tényleg nem vagy képes ezt értelmezni, ugye? Kifejtsem neked tőmondatokban?

50% komoly. Mindenki ezt akarja. EP képviselőség jó fizetés, kevés munka.
50% szarkazmus. Mögöttes jelentéstartalom: fogalmunk nincs
Igen. Minden oké.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.21. 17:35:54

@Tata86:

két kommtelőt másoltam be te nyomoruilt retardált.
olvass bele a többibe is. gusztustalan hont és ceglédi, te persze nem látod, hát a hitvány fideszesek se látják milyen hitványak. ezért is ostobák.

"Te tényleg nem vagy képes ezt értelmezni, ugye? Kifejtsem neked tőmondatokban?"

képes vagyok értelmezni bazmeg. hogy hont és te hizványkodtok. hontot megfizetik érte, te meg önszorgalomból vagy szortgalmas síkhülye.

nem olyan bonyolult ám ez, viszont te közérthetőbb lennél ha összetett mondatokban kommunikálsz. tudod a sárgaházban szoktak így fogalmazni ahogy te.

"Mindenki ezt akarja. EP képviselőség jó fizetés, kevés munka."

igen, ti ezért vagyokt hitványak honttal, de a világ nem olyan mint amilyenek ti vagytok. ne magatokból induljatok ki.

"50% szarkazmus. Mögöttes jelentéstartalom: fogalmunk nincs"

te vagy hont andrás hogy ennyire belemagyarázod a fogalmunk sincset? miről nincs fogalmad?

nem lehet a síkhülyéből értelmes embert faragni. látom örökre retardált maradsz.

Tesz vesz XVI. · www.kkbk.blog.hu 2024.03.21. 17:38:36

@Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nekiállsz keménykedni ugyanazzal - ezért is vagy hitvány. meg azért mert nem látod retardáltként hogy hont és ceglédi miért hitvány.
süti beállítások módosítása