HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt." Lóf@szt, a hr csak végrehajt. "A személyiség fontosabb... (2024.03.28. 19:11) Shit-show
  • Tata86: @Tesz vesz XVI.: "hont andrás zsíros pozicióit nem sajnálod?" Milyen zsíros pozícióit? :D Btw: s... (2024.03.28. 14:12) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt." Lóf@szt, a hr csak végrehajt. "A személyiség fontosabb, mint a szakértelem." Nem volt ilyen kérdés. (Amú... (2024.03.28. 19:11) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: A személyiség fontosabb, mint a szakértelem. (2024.03.28. 19:04) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: De, a HR dönt. Ez a feladata. (2024.03.28. 19:03) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nincs ilyen dichotómia, egyébként sem a hr dönt arról, hogy kit alkalmaz egy cég. Amiről mi beszéltünk: fontos-e hogy val... (2024.03.28. 17:12) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: A cég kénytelen alkalmazkodni, mert jön pl. a bojkott. Szóval bizony érdekli a céget mi az alkalmazott politikai álláspontja. Az ideális... (2024.03.28. 15:54) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Kérdezz meg egy HR-est, ki a jobb munkaerő: - beilleszkedni képtelen jó szakember, vagy - közös munkára alkalmas nem olyan jó szakember? (2024.03.28. 15:51) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Dehogynem. Folyamatosan ezt csinálják. Annyiban igazad van, hogy a woke őrülettel valóban ugyanez a mentalitás jött be az... (2024.03.28. 15:38) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) dk (1) DK (4) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2009.08.13. 12:57 Omár

Comingout - going where?

A MEH egyik szakállamtitkára, Sebián-Petrovszki László a vagyonnyilatkozatán keresztül tette meg a baloldal egyik kedvelt polgárpukkasztását, amit magyarosan "comingout"-nak hívnak. A politikában már nem ismeretlen jelenség ez: emlékezzünk csak Szetey Gáborra.

Vajon milyen helyzeti előnyt jelenthet egy felvállalt homoszexualtiás? Óhatatlanul is arra gondol az ember, hogy biztos nem a véletlen műve, hogy az utóbbi években szaporodott el a minisztériumok élén az ilyen beállítottságúak megbízása, akiknek furcsa módon mindig a nyári melegfelvonulás környékén jut eszükbe a sajtóba kürtölni vallomásukat.

Az egész homoszexualitás -szerintem- rendezetlen kérdés, elvarratlan szál, nem csak idehaza, hanem a világban is. Azt hiszem azt senki sem vitatja, hogy alapvetően a népesség zöme nem diszkriminálja a melegeket, az egész, körülöttük kialakult probléma-góc már egy egészen új kérdés folytán alakult ki: hol a határa a szexuális hovatartozás kimutatásának?

Miután tisztáztuk, hogy alapvetően "csendesen" éldegélő melegeket nem diszkriminálnak, az ellentettje maradt. A magamutogatást, extra figyelemfelkeltést, és az ezzel járó botrányos megjelenést, úgy gondolom, érdemes lenne elválasztani a nemi identitás kérdésétől. Részemről természetellenes magatartásnak tartom a homszexualitást, amit ha például az állatoknál megvizsgálunk, láthatjuk, hogy csupán akkor alakul ki, ha tartósan össze van zárva egy azonos nemű társával, és ellenkező neművel nem érintkezhet. Ebben az esetben sem mindig alakul ki, de többnyire ez az egyetlen előfordulási módozat. Ha a  természet rendeltetése ellenesnek elfogadjuk, az még nem jelenti, hogy egyidejűleg üldözendővé válna, vagy negatív megítélés alá kell, hogy essen. Egy betegségben szenvedő embert sem közösít ki a társadalom egészségének rendellenessége miatt. De nem is kezeli egészségesként.

A főként felvonuláson és kibeszélő-show-ban látható, egyértelműen feltűnési viszketegségben szenvedő melegek által elérhető egyetlen hatás a megbotránkoztatás. Ezzel egyidejűleg fiatalok és gyerekek is minden további nélkül láthatják az ilyet, és ezzel olyanokban is kialakulhat a "vágy" az ilyen viselkedés iránt, akik szexuálisan nem is vonzódnak a saját nemükhöz; ezzel szervesen hozzájárulva ahhoz, hogy lelkileg menthetetlenül sérült fiatalokat produkáljon. Persze kifogásként lehetne említeni a vallásokat sértő, és alapvetően, morálisan elítélendő magatartási formák sorát is.

Ezek indokolttá teszik -véleményem szerint-, hogy megfontoljuk: meddig nem káros a társadalomra a nemi hovatartozás kimutatása, és vajon mi szüksége van annak, hogy vezető tisztviselői posztot betöltők részéről, nyaranta "comingout"-ot élhessen meg a társadalom? Mi változik az ilyen akcióktól? Véleményem szerint: semmi. Olybá tűnik nekem, hogy ez egy olyan harc, ahol élet-halál küzdelmet folytat az egyik oldal, míg egy igazi problémája van csupán: nincs ellenfél.

30 komment

Címkék: melegek meh comingout sebián petrovszki lászló


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr781306956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.13. 16:43:05

Hümmm, na ebben libber álláspontra helyezkedem, értsd: semennyire se tartom a társadalomra veszélyesnek a homárság kimutatását, ez nálunk legfeljebb magukra a melegekre veszélyes, lesajnálással vagy tojászáporral díjazzák. A demográfiai mutatóink se a Kék Osztriga bár effekt miatt szarok, hanem a mai napig kicsi helyett kocsi, a pasik és a csajok is baba helyett BMW-vel álmodnak.

Az egész meleg büszkeség napja balhé az nálunk inkább meleg gyávaság napja, hisz költséges rendőrsorfal mutat fityiszt a magyar melegek hisztihomár része + csatolt szdsz celeb világ. A Jobbik meg a dolog túlspirázásával legalább annyira szánalmas, ráadásul ha direkt bejelentik, hogy legfőbb bajuk a homárok szétkergetése, akkor tudhatják, hogy megint olyan adófizetői milliárdokért fog a Rebisz is parádézni, amikre a vidéki rendőrörsön lenne szükség a napi adag benzinre. Ez kibaszottul álszent.

Ha valóban büszkék a felvonuló melegek, akkor bizony vállalják a biztosítás nélküli felvonulást. A Jobbik, pláne a betyárnindzsa része pedig vibrátoros buzik helyett kergessen csak viperás bodzamaffiózókat, az a kurucos hőstett.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.13. 18:01:40

@Herr SturmLiberator:

Technikai off:

Sturm, nálad is csak úgy mostanában jött le az előző kommented? Egész idáig csak az oldaldobozban volt látható, a posztnál nem. Remélem csak a blogmotor töketlenkedik és nem én baltáztam el valamit!

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.08.13. 18:23:51

@mefisto: Nálam is gyakorta "lagol" a komment.


ON

Végülis a cigarettázást is azért száműzték a kpernyőkről, mert kimutatták, hogy a vizuális élmény, ap ozitív beállítás sokaknak szimpatikussá tett az egyébként egészségtelen dohányzást. Ha így nézzük az analógiát, akkor jogos a felvetés.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.13. 18:36:08

@AdamT: Köszi, akkor megnyugodtam. Mostanában volt egy rakás üzemzavar, főleg adminfelületen. Reméltem, hogy nem a nettel vagy a gépemmel van baj.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.13. 18:40:58

On:

Nem tudom, hogy ez a "kinyilatkoztatás" mennyire illik ebbe a sémába, de engem alapvetően az zavar, hogy egy hangos, agresszív homoszexuális kisebbség mindent megtesz azért, hogy jól rátenyereljen a nemi identitás kérdésére. És ebben a sémában a békés egymás mellett élés és a tolerancia hangoztatása csak kamu, a valós célnak az ellenséges érzések kiprovokálása tűnik.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.13. 20:55:48

1.) tekknika: a műszaki lag valóban izzik, emiatt már párszor dupla commentbe futottam. Vagy persze a közvéleményre gyakorolt elképesztő hatásunk miatt előzetesen elolvassa Drazsé & Co :)))

2.) a vizuális propagálás stb gondolatmenet: szerintem a felvonulás semennyire se népszerűsíti a melegséget. Inkább az, hogy ma már a 6 éves gyerkőcök életébe is befigyel a net, ergo a kilószámra ingyenporno, a muszik tv dögös sztárjai is atomra kamuhomárok, mert az vagány. Ezt aztán beveszik a gyerekek és úgy nőnek fel, hogy nem is érnek semmit, ha nem küldtek egy biszex partit stb... belefutottam már olyan leányzóba, aki biszexualitását hangoztatva vigyorgott a képembe, persze aztán kiderült, hogy csak kamuzott, hogy dögösebbnek tűnjön, csak egyszer próbálta, de magától nem is kezdeményezné többet. Részemről semmi gond egy kiadós Michelle Wild vs Budai Bernadett hardcore girl actionnel, de azt már nagyonis betegnek tartom, ha valaki ezt puszta divatból teszi, mert hogy az menő, vagány stb... a média erre meg rá is játszik + az agresszív "homármaffia", aki ezt még gay pride-nak is álcázza. Eleve ez a pride dolog... senkinek sincs igénye szőkeség pride, brünettség pride, normálisság pride attackra. Ha egyszer hetero/bi/homo valaki, az ne legyen büszkeség tárgya, hanem a saját dolga. A szervezők nyugodtan bevallhatják, valójábanban nem homárságukról van szó, hanem simán exhibicionisták, emiatt pörögnek főleg. Köpenyes bácsik/nénik meleg kiszerelésben.

ifj. Katánghy Menyhért 2009.08.13. 23:57:46

@AdamT: dehogy jogos, hiszen a szexualitás vagy szerelem nehezen bizonyítható, hogy egésségtelen lenne

ifj. Katánghy Menyhért 2009.08.14. 00:02:07

@mefisto: a nemi identitás a gender-hovatartozásodat jelenti, ennek semmi köze a szexuális preferenciáidhoz.

egyépként kikre gondolsz?

(hozzátéve, hogy ugye ahogy a mészből sem lehet karamellát készíteni, úgy az ellenséges érzést is csak abból lehet kiprovokálni, akiben benne van. a nyelv egyik sunyi tulajdonsága, hogy elárujja a használóját)

ifj. Katánghy Menyhért 2009.08.14. 00:04:00

@Herr SturmLiberator: ez az elvárás kibaszott álszent. egy rendezvény biztosításának módjáról a rendőrség dönt, nem a szervezők, ez nem ojan, mint egy étterem, hogy mijen köretet kérsz. de egyépként is, mért kellene bárkinek megverekednie a gyülekezési jogaiért?

ifj. Katánghy Menyhért 2009.08.14. 00:11:25

@Herr SturmLiberator: ugye alapvetően a meleg büszkeség napja nem a melegség propagálásról szól, ahogy a szent jobb körmenet sem a nekrofília propagálása, a húsvéti körmenet sem azt propagájja, hogy a gyerekek feszíccsék egymást kereszre és nézzék meg, feltámad-e, a nemzetközi nőnap sem a nővé operálás propagálása és a veterans day sem arról szól, hogy minél többen lőjék el a lábukat. ez egy közösség hagyományos önreprezentációja, mej elsősorban azoknak szól, akik e (virtuális) közösséghez való tartozásuk miatt bárhol a világon üldöztetést, bántást szenvednek el vagy még nem jutottak el oda, hogy felvállalják magukat és emiatt szenvednek, vagy nem értik, mi történik velük és boldogtalanok, stb. nem utolsósorban tehát felvilágosító funkciója is van - mej utóbbi aspektus úgy látom, ezt a blogot még nem érintette meg.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.14. 01:00:12

@ifj. Katánghy Menyhért:

"az ellenséges érzést is csak abból lehet kiprovokálni, akiben benne van."

Jó, de egy emberi személyiség nem is Windows, hogy csak az a program nem fut, ami nincs telepítve. Érzelmi reakciókat - jelen esetben az utálatot vagy a gyűlöletet - lehet tompítani és lehet szítani. Biztos, hogy van ellenérzés a társadalom bizonyos csoportjaiban a melegekkel szemben, de a környezeti hatásokra tekintettel nagyon nem mindegy, hogy ez milyen intentizással nyilvánul meg.

Kikre gondolok. Huba posztjában például a fuck you-s klip alkotóit ebbe a körbe sorolom. A látszólagos mondanivalóval nincs probléma: beszólunk azoknak, akik beszólnak nekünk. A probléma a másodlagos jelentéstartalom, tudniillik az, hogy azokat a sértéseket kábé minden heteroszexuális magára veheti. (A szövegkörnyezet legalábbis eléggé kétértelmű.) Amikor néztem, bennem is felment a pumpa.

Nem tudom, hogy a videó alkotóitól mennyire volt ez szándékos, vagy nem szándékos, de ez inkább vált ki intoleranciát és agressziót az emberekből, mint egyetértést, hogy jól megmondták nekik.

Egyébként tágabb kontextusban, de szintén problémának tartom a homoszexuális közösséggel kapcsolatban, hogy mintha még nem tisztázták volna teljesen a saját, társadalommal kapcsolatos céljaikat és igényeiket. Én úgy látom, két dolog szokott felmerülni. Egyrészt: tolerálják őket, másrészt: szeressék őket.

Az elsővel minden rendben. Minden, megfelelő társadalmi életet élő embernek alapvető joga, hogy elfogadják olyannak, amilyen, a személyisége összes szegmentumával egyetemben.

A második igény viszont problémás: néhány szélsőséges csoport mintha azt követelné, hogy a társadalom kifejezette szeresse a homoszexualitást. Érzelmileg pozitívan viszonyuljon hozzá. Ez viszont szerintem már túlzott kérés.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.14. 01:05:16

@ifj. Katánghy Menyhért:
A melegek nagy közönség előtti, olyan megnyílvánulása, mint pl. a forgalmas köztereke/játszótereken való önfeledt csükolózása pl. egészen biztosan káros a fiatalok fejlődésére. Amikor könyvek,filmek annyira mélyen befolyásolják egy fiatal fejlődését, életfelfogását, látásmódját, hogy az meghatározza egy életre, akkor az életből vett példák nem hathatnak így?

Azt pedig, örülök neki, nem kérdőjeleztük meg, hogy a homoszexualitás nem természetes állapot, és ugyan nem szabad elnyomni, üldözni, de azért álljunk meg kicsit: követendő példa se legyen. Mint a dohányzás. Nem tiltott,és mégis pl. a reklámozását szinte teljesen tiltják, és minden eszközzel visszafogják. Ugyanígy a nyílt utcán se mutogassák, hogy melegek. Felőlem azt tesznek otthon, a meleg szórakozóhelyeken, zárt falak között, amit csak akarnak. Az ő dolguk. De ne tukmálják rá másokra! Főleg ne a kiforratlan egyéniségű fiatalokra.
Engem nem "ferdít el" ha ilyet látok, de ez nem ugyanígy hat a fiatalok körében.

Az a megállapításod, hogy kvázi a gyűlölet és intolerancia mindenkibn benne van,aki csak megbotránkozik, finoman szólva támadható. Ami az egészséges morális értékekbe, közszeméremsértően ütközik, az kelt megbotránkoztatást. Pl. én mondhatni gyűlölöm a kommunistákat és nyilasokat, mégis, ha meglátok egyet, nem akarok odarohanni, és lekeverni egyet.

A felvonulással pedig csak inzultálják a lakosságot, ez a tipikus kisebbség terrorja a többség fölött. Az pedig, hogy erre a kritikát még úgy is veszik, mint bizonyítékot az ellenük irányuló gyűlöletre, csak egyet mutat ki világosan: a szabadelvű liberálisok csak addig nyitottak a más véleményekre, amíg az a "más" vélemény öszevág az övükével. Ami holt ellentétes azzal, nekitámadnak, féktelen dühvel, hogy az "intoleráns". Akkor, ki az intoleráns?

Na igen, és szeretném, ha az én jóérzésemet, államolgári jogaimat is tiszteletben tartanák, és ne öltözzenek papnak, ne bohóckodjanak keresztekkel, feszületekkel. Én istenhívő katolikus vagyok, hagyják meg ezt nekem, kérem szépen...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.14. 08:56:40

@ifj. Katánghy Menyhért:

"ugye alapvetően a meleg büszkeség napja nem a melegség propagálásról szól, ahogy a szent jobb körmenet sem a nekrofília propagálása, a húsvéti körmenet sem azt propagájja, hogy a gyerekek feszíccsék egymást keresztre és nézzék meg, feltámad-e...."

Elég rossz ellenpéldák, hiszen a szent jobb körmenet stb NAGYON is valaminek a propagálásáról szól, persze nem necrobutcherkedés, hanem katolikus kereszténység, nemzeti öntudat stb. Ugyanígy a homárparádédé is egyrészt valóban sima önvállalás másrészt viszont benne van a propagálás is, olyan értelemben, hogy világ látens homárjai ne féljetek, vállaljátok, éljétek ki stb... na meg kis hazánkban a homármenet egyben szadi pártrendezvény is, ezzel persze csak tetézik a bajt.

"egy rendezvény biztosításának módjáról a rendőrség dönt, nem a szervezők, ez nem ojan, mint egy étterem, hogy mijen köretet kérsz. de egyépként is, mért kellene bárkinek megverekednie a gyülekezési jogaiért?"

Ha visszapörgetjük a törikönyvet a tavalyi eseményekre, mi is volt? Első körben bizony úgy döntött a rendőrség, hogy NE legyen felvonulás, mert lehetetlen azon az útvonalon biztosítani és csak káosz lesz. Felső sugallatra persze engedélyezték mégis, hogy Horn Gábor végre ne csak a sajtótájon legyen 10 embernél többel, aztán nééédddaa... jött, amit várni lehetett. Ugyebár a komplett vidéki szadesz is kiakadt a jászapáti vezetőjükkel az élén, hogy erre bezzeg van pénz, ők meg fulladjanak csak uborkaterrorba. Iszonyat öngól, valahol ott szakadt be a jég a szadi alatt végleg.

Ha még jobban visszapörgetjük a törikönyvet, akkor ugyebár ez az egész meleg büszkeség dolog onnan indult, hogy valamelyik amcsi kék osztriga bárban a homárok visszapofozták az attackoló hekusokat.
Hát kérem, ott a példa, tessék csak igenis biztosítás nélkül menni, mert ha megint csak költséges zsernyáksorfal mögött exhibicionistáskodnak, akkor az bizony gyáva buzi kategória és a társadalom részéről megint csak növeli az ellenszenvet, tudtommal nem ez lenne a rendezvény célja... a pocak gárda is mindig vállalta magát kirúgás, előzetesbe vágás, szamurájos fogadóbizottság ellenére, nem kis mértékben ez avatja őket népi hőssé a kétes ideológiájú vezérkéik ellenére.

kanyar vissza a fő topicra:

Szerintem teljesen ok, ha coming outol egy állami vezető, hiszen közszereplőknél nincs jó megoldás: ha eltitkolja, az a baj, a ha nem az. Akkor már így legalább őszinte. Csak aztán lépjen is tovább és ne ez legyen a fő téma, hanem az ország érdekében elért eredmények.

lordart 2009.08.14. 08:56:40

A "másság"-ahogyan a megnevezése is elárulja- egy más, a normálistól, vagy elfogadott-tól eltérő állapot. Nem olyan régen még bűnként kezelték. Aztán jött a tolerancia (és perverzitás) jegyében az elfogadása. Szerencsére van egy örök érvényű értékrend, és azt nem a politikai vagy egyéb érdekektől fújó szelek szerint változtatják saját ízlésükre az emberek. A Biblia több ezer éve ugyanazt vallja. A melegségről is. Bűn! Ugyanúgy, mint a vérfertőzés, vagy a gyerekekhez való vonzódás. Ha ilyen iramban halad a világ, lehet, hogy éveken belül már minden elfogadott lesz, amit a Biblia és a keresztény értékrend bűnnek tart. Azért csak megmarad az a szó, amely évezredek óta változatlan. És ameddig kinyitható a "nagykönyv", addig van remény, hogy nem fogy el a mérőzsinor, lesz mindig világosan és félreérthetetlenül kiolvasható igazság, világosság. A másságról is.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.14. 09:14:24

@lordart:

"A Biblia több ezer éve ugyanazt vallja. A melegségről is. Bűn! Ugyanúgy, mint a vérfertőzés, vagy a gyerekekhez való vonzódás."

Hümmmm...

a) a Biblia szerint valóban bűn. Sőt, még a buddhisták szerint is természetellenes, de legalább a szeretet egy megnyilvánulási formája. Jézus óta szintén tudjuk, az vesse az első követ... és elment a leprások közé, megszálló római katonát is gyógyított stb. Valami tolerancia féle... A divat-homárságot ergo el is kell utasítani, ha valaki történetesen viszont így született és nem is akarja kötelező viselkedéssé tenni, akkor kár szidni, nem rajta múlott, ahogy szeme színe se.

"Ha ilyen iramban halad a világ, lehet, hogy éveken belül már minden elfogadott lesz, amit a Biblia és a keresztény értékrend bűnnek tart."

Mintha az önző anyagiasság lenne messze a legnagyobb baja az európai civilizációnak, e fogyasztói társadalom rombolta le a hagyományos értékeket nem éppen tegnap óta és bizony nem a homárok indították el a folyamatot. Ez már a vég stádium, Róma bukása reloaded. A főbűnök között sincs kifejezetten nevesítve a homárság, hanem alles zusammen a PARÁZNÁLKODÁS (azaz ugyanolyan bűn bizony, amikor a homárt megdobáló hetero betyár befizet egy kurvának egy jó menetre). Az újszövetség pedig megerősítette bizony a kettős mérce tilalmát és elutasítja a farizeusságot. Ahogy helytelen kvázi homoporno módra felvonulni, ugyanúgy helytelen álszentül bűnbaknak beállítani a melegeket. Akik joggal várhatnak el toleranciát, de nem korlátlan mértékben.

Lényegében ez az egész homotéma luxusgond, mindkét oldal felől nagyobb a füstje, mint a lángja....

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.14. 14:04:29

@lordart: Sajnos igen eltávolodtunk már a bibliai értékek java részétől, de én is abban látom az áthidaló megoldást, amiben HSL: ne az ószövetség elavult, szemet-szemért, mózesi törvényeiből akarjunk megélni, inkább a jézusi megbocsájtás jegyében. Ez persze nem azt jelenti, hogy a tízparancsolat megy a levesbe, csak azt, hogy nyílt elmével, valós megoldást keresve lépjünk fel.

Magában az, hogy valaki meleg, szerintem még nem bűn. De nem is természetes dolog, így a nyílt téren való megnyílvánulását, a semmit sem érő felvonulások tartását én tiltanám. Az is etikátlan, ha eltérő neműek másznak bele egymás szájába egy buszon, pl., de legalább nem természetellenes. A közerkölcs védelmében legalábbis mindenképpen betiltanám a felvonulást.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.14. 15:41:15

@Omár: a betiltás ugyanolyan álszent lenne, mint amikor a jobber felvonulásokat cseszegeti Drazsé. A jogállami keret és megoldás adott: felvonulhat, de olyan útvonalon, ahol nem megbontránkoztató és nem okoz aránytalan zűrzavart (azaz óvoda, iskola, templom előtt nem mehet el), valamint egyik felvonuló se pózolhat olyan szerkóban, amiben önmagában is elvinnék közszeméremsértés miatt. Azaz ha masíroznak farsangi kosztümben akár kezet fogva, smárolva, rendben, ha viszont papi latex szerkóban szopogat vibrátort a kamion tetején, azonnal kiemelni mint a horogkeresztest. Ugyebár ha a Gárda sem vonulhat roma lakta utcában meg le kell vennie a nemzeti szimbólumokat akkor ez vonatkozik a homomenetre is. Nem vonulhat akárhol és nem hordhat akármit... egyenek a saját főztjükből aggódó jogvédőink, csak semmi kettős mérce :)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.14. 16:46:15

@Herr SturmLiberator: Teljes mértékben egyetértek veled, és át is veszem ezt az elgondolást.

molaris 2009.08.15. 07:32:56

@Omár: @Herr SturmLiberator:
Ismert, hogy nálam a Biblia a zsinórmérték. Modern az, és talán egyre nagyobb lenne a szükség az odafigyelésre, mert az elvetése látjuk hová vezet. Az értelmezésetekkel pedig csak annyi a baj, hogy a szeretet, nem szünteti meg a bűnt. A bűnt meg kell látni, vallani, elhagyni, és azt követi a bűnbocsánat.
Még Jézus szerint is.

lordart 2009.08.15. 09:33:33

@Herr SturmLiberator: Én is valóban hiszek a Krisztus-i szeretetben, de a szeretet nem feltétlenül jelent a bűnnel szemben toleranciát. Én nem vetettem sem az első követ, sem a következő kövek valamelyikét senkire. Meggyőződésem, hogy Jézus szerette a (bűnös) embert, de gyűlölte a bűnt. Valóban elment római katonát gyógyítani, valóban bűnösök, leprások közé ment, gyógyított, de mindig mindenhol hangját emelte a bűn ellen és megtérésre szólította fel az embereket, természetesen hirdetve a bűnbocsánatot a szeretet jegyében. De én úgy gondolom, hogy a melegek nem megtérni vonulnak fel az Andrássy úton.
Többek között azt is vallom, hogy nem dobom a követ senkire, mert én is sok bűnt követtem el az Úr ellen életemben. De ezeket megítéltem/ megítélem és törekszem megtérni ezekből, miközben Isten igéje alapján bűnnek nevezem és saját emberi gyengeségből, vagy gyarlóságból esem el néha, de a bűneimet, vagy gyengeségeimet nem megyek ki egy-egy felvonuláson elfogadtatni az emberekkel... Azt hiszem, ebben nem fogunk vitatkozni...

Scala 2009.08.16. 01:02:23

@Herr SturmLiberator: Az első hozzászólásoddal - bár képtelen lennék ezekre a szóösszetételekre, betyárnindzsa?! :-DDD - ezer %-ban egyetértek.

A post utolsó mondata remek, sajna előtte néhány bekezdés már gázosabb.
1. Biológiai és állatvilág spektrum sztem szélesebb,
2. valahol
- történelmi (amikor a nők nem voltak szellemi partnerek, csak szaporítóeszközök, egészen más felhangot kaphatott a dolog)
- társadalmi (oké vagy egyenesen bűncselekmény; elfogadás, pontosabban 'not an issue' a többség hozzáállása ÉS!!!! követelnek-e maguknak jogokat, pl.a kapcsolat monogám jellege esetén házasság lehetősége, vagy ezen is túl az ezzel járó jogosultságok)
- nevelési (ezért nem jó sztem, ha örökbefogadhatnának!)
- és egyéni sorsfüggő (ha van benne hajlam milyen történelmi korba, és államba születik)
is a dolog az én olvasatomban.

A betegekhez való társadalmi hozzááállás meg nem ide tartozik sztem, és a betegség nagyon relatív fogalom. Ebben az országban a jóérzésű, épelméjű embereket lehetne mutogatni a rengeteg hangulat- és személyiségzavaros közepette. Szóval nem tudom ki bélyegez meg kit, de számomra mindig félelmetes, amikor minimális információval messzemnő következtetéseket képesek levonni egyesek.
No offence, és nem is meleg téma, inkább a betegség-egészség. Félelmetesen relatív fogalom, annak ellenére, hogy legalább "... értelemben" vett egészséget fel tudok sorolni.

Egy társadalom fejlettségét a betegekhez és a 'másokhoz' való hozzáállás jól példázza, azzal együtt, hogy a szivárvány Liba Lujzák éves parádéja sztem :
1. aggresszív
2. túlzó
3. provokatív
és
4. gusztustalan.

És igenis lehessen beszélni arról, és ne fojtsák bele abba a szót, aki szerint ez természetellenes. Ha valaki zsigeri undort érez, ne lehessen a píszí vagy bármi egyéb kreált zsarnoki szabállyal beléfojtani.

Scala 2009.08.16. 01:04:02

kieg. legalább négy "... értelemben vett egészséget" fel tudnék sorolni

Scala 2009.08.16. 01:07:48

És amúgy már egy ideje 'a stílus és a divat fővárosaiban' a biszexualitás a trendi, szóval csak szólok! ;-)
(David Beckham is a Dolce és Gabbana közül az egyikkel (is) pörög :-D)

Scala 2009.08.16. 01:11:24

Mondjuk az egy nagy hiba, ha olyan helyzet alakul ki, mint nálunk, hogy politikai hovatartozás is függ(het) a dologtól.
Azaz, hogy a 'jobb oldal' kirekeszti a témát, lehetőséget stb.
Én személy szerint a Fidesz gyermekvállalási irányszámaitól is rosszul vagyok, és elhibázottnak tartom, de ez más téma.
/Megjegyzés: Utálom a BMW-t ;-)/

molaris 2009.08.16. 09:28:37

@lordart:
Sőt!
A Biblia kötelez a bűn megnevezésére. Nem biblikus az a hozzáállás, hogy mindenki csináljon amit akar, meg nem szólhatom.
Sőt!- a megintés fokozatai is leírattak.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.16. 23:28:40

2@Scala: "1. aggresszív
2. túlzó
3. provokatív
és
4. gusztustalan."

Én pl. ezért tiltanám be. Nincs rá szükség.

A másik: házasság: szó se lehet róla!!! Ez egy olyan intézmény, amihez közük nem lehet soha... Ez nem egy üres jgi kategória! Élhessenek elismert élettársi kapcsolatban, örökölhessenek ennek értelmében, stb, de házasságot soha!!! Gyermeket hasonlóan, még a közelükbe se menjenek... Ezt végképp nem részletezném, de ez már több-több a sok(k)nál.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.17. 10:09:47

No igen, ha vallási szemszögből nézzük, az meglehetősen szűkíti a dolog megítélését, hisz Istennek nem lehet vitatkozni, bunyózni is csak Jákobnak sikerült. Slampos katolikusként én viszont változatlanul nem a homovitát tekintem a legnagyobb gondnak. Ez csak látványosan megütköztet, ámde a valódi veszély, a teljes materializmus, értékrelativizmus 99%-ban a hétköznapi dolgokból áll össze. Nem kis mértékben amúgy az egyház lemorzsolódása is itt gyökerezik, ahol a papság vette/veszi a fáradságot és járja a népet, együtt tart velük, ott a mai napig fontos a keresztény mérce (Írek, erdély stb.), ahol gőgösen/lustán magukat szórakoztatják rutin litánia mellett (nyugat) ott meg konganak az ürességtől a templomok. Na mindegy, nem leszek reformátor.

Nekem a szólásszabadság abszolút érték, ergo a már vázolt megszorításokkal vonuljanak csak a melegek, akinek nem tetszik, ne foglalkozzon vele, ne nézze meg, nem kötelező. Erősen kétlem, hogy bárki is egy homofelvonulás miatt kezdene buzizni...

@Scala: utálod a BMW-? Cool, a legjobb úgyis a kék IFA :)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.17. 12:00:16

Istennek... Istennel!... másnaposan (deviáns viselkedési minta, mea culpa) nem köllene commentálgatnom

Scala 2009.08.19. 10:43:15

@Herr SturmLiberator: Egyetértek az egyháznak jóval nagyobb szerepe kellene, hogy legyen. És valóban fontosabb téma.
Ez nem az az ország, ahol a fontos dolgokról van szó...

Tényleg nem a felvonulás miatt lesz valaki homoszex.
És ha nem beszélnének róla, máris elveszítené a varázsát.
Szóval mindennel egyetértek, amit leírtál.
süti beállítások módosítása