HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Pedig ez a kérdés lényege: a hűség tipikus személyesiségbeli ügy, ezért fontos. Az csa... (2024.03.29. 08:44) Shit-show
  • IdomitottFoka: @Tesz vesz XVI.: "tehát akkor majdnem hitvány vagy" Csak majdnem? "nem a férfiakra, vágod?" Idióta... (2024.03.29. 08:30) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Pedig ez a kérdés lényege: a hűség tipikus személyesiségbeli ügy, ezért fontos. Az csak a halivúdi filmekben van, hogy jön a kiváló szak... (2024.03.29. 08:44) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Kevés vezető mer szembemenni a HR-rel. A normál mechanizmus: a HR előválogat, s azok közül választ a vezető. Sokéves tapasztalatom ez m... (2024.03.29. 08:43) Shit-show
  • IdomitottFoka: @Tesz vesz XVI.: "tehát akkor majdnem hitvány vagy" Csak majdnem? "nem a férfiakra, vágod?" Idióta szexizmus. "mi alapján kritizálod akkor a fideszt... (2024.03.29. 08:30) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "De, a HR dönt." Lóf@szt, a hr csak végrehajt. "A személyiség fontosabb, mint a szakértelem." Nem volt ilyen kérdés. (Amú... (2024.03.28. 19:11) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: A személyiség fontosabb, mint a szakértelem. (2024.03.28. 19:04) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: De, a HR dönt. Ez a feladata. (2024.03.28. 19:03) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nincs ilyen dichotómia, egyébként sem a hr dönt arról, hogy kit alkalmaz egy cég. Amiről mi beszéltünk: fontos-e hogy val... (2024.03.28. 17:12) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.01.08. 09:39 Omár

Egy kispolgár kesergései

Olyan szép lenne, ha hinni tudnék a politikiában, ha tényleg érdemes lenne bújni egy napilapot, ha magamban megnyugvással hajtanám párnámra esténként a fejem: igen, jellemes emberek ténykednek politikusaink között, és van párt, aki kiáll az értékrendemért. Csakhogy...

A két nagy párt, amiben reálisan, hatalmilag gondolkodni lehet, "meglepő" módon, hogy Orbán Viktor hasonlataival éljek, közös zászlót szorongat, amire a következő van írva: "Status Quo', alatta pedig, apróbetűs részként: "Volt is, lesz is, ez itt a praxis; Mindenkinek helyzete van." Mert fontosabb nekik, hogy fenntartsák azt a csillogó mázt, amit mellesleg a Fidesz és az MSZP együtt építettek: alapvetően minden rendben, rendszerváltás kipipálva, anti-rasszizmus kipipálva, minden rózsaszín a társadalomban, csupán a pártok nyiszálják egymást a droidjaik útján (érdekelne egy C3PO-R2D2 meccs, magyarul: Szijjártó vs. Újhelyi). Csakhogy egyre több helyen buknak le, és egyre többen tudják meg, hogy csak addig ölik egymást, amíg veszik a kamerák, különben együtt röhögnek. És persze, hogy így tesznek, amikor ellenzékben ugyanolyan jól lehet keresni, ebben a rendszerben, mint kormányon. A nagy hajtás a szavazásokkor csupán annyi, hogy többen tolonganak a húsosfazék körül, mint ahány szék van odanyomorítva az asztal köré, és ezért székfoglalóznak. A kérdés csupán az, hogy melyik párt élősködő, jellegtelen, magukat politikusnak avanzsáló aranyifjúi kerülnek oda többségben. Mert manapság elhivatott, erkölcsös ember egyik oldalon sem jut túl a helyi szervezet szintjén, és ha sokat dumál, onnan is kigolyózzák egy perc alatt. Nem kell. Ellenben üstökösként röppenhetnek fel olyanok, akik hajlandóak idomulni a pillanatnyi trendekhez, és munkájuknak összesen annyit tekintenek, hogy nyitott szemmel, mindig ugrásra készen állva, oda álljanak, ahol éppenséggel nagyobb a lyuk a hordó oldalán. Ennek fényében azért nem is meglepő az MDF-frakció életbentartásáért ugró fideszesek esete...

Hogy Kóka János is értse: Amikor egy piacon két nagy vállalat uralja a piaci részesedések meghatározó többségét, és azok összejátszanak, tehát kartellként járnak el, akkor lehetetlen a piacra lépni, vagy ettől a megállapodástól eltérően játszani. Az MDF-et piszkálni, lenézni, kaméleon-pártnak tartani "divatos", és persze nem is alaptalanul: az is. De: nem azt teszi kicsiben, a kínálat szűkségében kissé toldozva-foldozva, mint a két nagy párt? De bizony, azt. Csak életben szeretne maradni, és ezért, ha kell, bárkinek az oltárára virágot visznek. Jellemességben is érdekes a nagy pártokat kicsit megpiszkálni: kezdjük a valószínűsített következő kormányzó párttal, a Fidesszel. Tehát elvileg polgári (na, ez jó értékrendi pont, mert senki sem tudhatja, mi is tartozik ide, és mi nem, a határok messze elmosódnak, így maguk választják meg, hogy mi férjen bele), konzervatív és keresztény-demokrata (nyúlványuk a KDNP révén, ugyebár, deklaráltan is). Nézzük csak: konzervatív akkor volt, amikor én pápa. A rendszerváltás idején ifjú, borotválatlan titánok jöttek, az indokolt, és sürgetett változásokat zászlajukra tűzve. Amíg az MDF 1993-ig az volt, ami, addig a Fidesz nylívánvalóan a jobboldal liberális pártjának számított, olyannyira, hogy Fodor Gábor volt az egyik vitorla a háromárbócos ladikjukon. Ha megnézzük a Fidesz programjait, akkor csak egyes címszavakban köszön felénk pár '47 előtti, valóban konzervatív párt jelmondata (Isten, Haza, Család). És akkor itt is vagyunk a kereszténységnél. A párt képviselői kevés kivétellel olyan magánéletet élnek, ami néha egy-egy török szultán udvartartását is megszégyenített volna. Márpedig aki keresztény politikusnak vallja magát -szerintem- az éljen példás családi életet is! Kár lenne példákkal jönni, de a nagymoguloknál is találunk ilyet, ott van például Rogán úr, vagy Deutsch Tamás... Mindezek mellett a politikában sem állnak ki a keresztény-demokrata értékrend mellett mélységében, csupán felszínesen: ott, ahol még nem fáj. Mert ahol már húsbavágó, jelentősebb kérdésben kéne kiállni mellettte, sehol sem találni a párt hangembereiből sem, egyet sem! (A konzervatívizmus fényes megtagadása volt, amikor Bajnait azért támadták, mert Horthytól idézett, és így Horthy természetesen máris rossz lett...)

Az MSZP-nél egyszerűbb a dolgunk, a párt jelenlegi képe nagyjából olyan arcát mutatja jelenleg, mint a magyar sereg Muhinál, amint az égő szekérvárból kötelek között botladozva mindenki a másikon taposva igyekszik menekülni; ezért nézzük a pár évvel ezelőtti, amúgy évek óta -jobboldali "riválisához" hasonlóan- teljesen homogén politikájukat: A Semmi. De legalább nagybetűvel. Ez a párt az ég világon mást nem tudott felmutatni, mint a kádári kommunizmus körberajongását. Május 1-én kivirágzik, de estére elnyílik. De azon a napon a régi kommunisták kisereglenek a Városligetbe és magukba szívják az ócska zenéket, a vérvörös díszítéseket, a sör-virsli illatát valamint a dicső szakszervezetek jelvényeinek képét. És ennyi.

A hétköznapi politikában a rémisztgetés (+1 kádár-pont) és a hazudozás (+1 kádár-pont, valamint egy lenin-bónuszpont) ami tettenérhető. Szociális érdekekért még soha nem álltak ki, csupán szavakban. Ahogy szavakban anti-rasszisták is: egy felmérés (és saját személyes tapasztalatom) szerint a baloldali szavazók azok, akik a leginkább cigányellenesek! És ne gondoljuk azt, hogy a politikusaik nem azok. Ez is csak a máz része. Itt tartunk hát, jellegtelen emberek, jellegtelen politika, ahol mindenki ugyanazt a terepszínű ruhát hordja, csak az egyik a kádár-korszakot legyezgeti az emberek felé, a

Itt tartunk hát, jellegtelen emberek, jellegtelen politika, ahol mindenki ugyanazt a terepszínű ruhát hordja, csak az egyik a kádár-korszakot legyezgeti az emberek felé, a másik pedig azt az illúziót, hogy létezne nemzeti, konzervatív, magyar párt. Ezek után pedig szavazzak, és utána ne érezzem magam rosszul?

55 komment

Címkék: politika mszp magyarország mdf választások társadalom szánalmas társadalmi bűn ez a csapat ez tényleg kemény


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr611656065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.08. 14:20:23

""Heute sind Regierungen wie Parteien geschlossene Systeme. Posten werden zugeteilt, demokratische Auswahl ist zumeist fingiert, bloß formal legitimiert. Kabinette sind zusammengeflickt nach Koalitionsproporz, Parteibalance und regionaler Herkunft. Es zählt nicht, wer's kann, sondern wer darf."

"Loyalität schlägt Qualität - immer und unter allen Umständen. Koste es, was es wolle."

Hans-Ulrich Jörges

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.08. 15:01:55

@Herr SturmLiberator: Beruhigt mich dann, dass es nicht nur bei uns so ist...

Kicsi katicabogár · http://kicsikaticabogar.inda.hu 2010.01.08. 15:14:23

@Omár:
Off:
www.youtube.com/watch?v=WAcpOAh2j18
bocsi ezt nem hagyhattam ki, te dobtad fel a labdát...:)
bár kissé már idejét múlt, de szerintem örök klasszikus marad:):)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.08. 16:00:17

@Kicsi katicabogár: Bezony, klasszikus, de azért nem annyira ehhez a kifakadáshoz való. Nálam nincsenek jedik meg sithek, itt mindenki egy nagy Jabba, egy alaktalan, jellegtelen rakás ... .

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.08. 18:15:10

"csakhogy egyre több helyen buknak le, és egyre többen tudják meg, hogy csak addig ölik egymást, amíg veszik a kamerák, különben együtt röhögnek."

ezt én is hallottam már, de van vmi konkrét tényállás, koknrét tanú ez irányban?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.08. 18:32:11

a fidesznem volt jobboldali 90-es évek elején.
szerintem ma sem. liberális volt, kis eszdéesznek becézték. nem alaptalanul hiszen ott segítettek a fidesznek, ha jol emlékszem tán egyesek még az szdsz ifjúsági tagozatának is akarták berendezni a fideszt.
liberális volt, csak elővették a magyar zászlót, ami a komcsiknál márjobbooldali, egyesekné meg fasiszta

HaKohen 2010.01.08. 18:49:46

@Herr SturmLiberator: @Omár:

Csökött németségemmel megérteni véltem ragyogó párbeszédteket.

Ezután nincs más hátra, mint hogy orosz tudásomat villogtassam:

Уважаемые господа,

(sajnos a Word-ömből több cirill betűre nem futotta, ezért fonetikusan kell folytatnom:)

Nu, vot tyibe bábuska, i Jurjev gyeny!

(Ha esetleg nem értenétek, nem bennetek van a hiba.)

HaKohen 2010.01.08. 20:02:27

@Omár:

Hát majd' hanyatt estem a gépem előtt. Egy ízlésemnek megfelelően borúlátó, ámde világos és ragyogó elemzés a klaviatúrádból. És sehol semmi verbális molotov-koktél vagy egyéb őrjöngés. Mi történt? Megvilágosodtál vagy megnősültél? Alig térek magamhoz.

Próbáltam valami szőrszálat kihúzogatni a szövegből, amit hasogathatnék - de pokolba a szőrszálakkal.

Ezért csak két lényegtelen apróság, majdhogynem off:

"(érdekelne egy C3PO-R2D2 meccs, magyarul: Szijjártó vs. Újhelyi)"

Na ez az a két fazon, akik számomra a posztmodern neofitákat legkarakterisztikusabban ábrázolják. Amikor meglátom a képüket, azonnal átkapcsolok egy másik tévé-csatornára.

"jellegtelen emberek, jellegtelen politika"

Ez nem elírás? A jelző nem az akart lenni, hogy "jellemtelen"?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.08. 22:29:20

@HaKohen: Köszönöm a sajátos elismerést! Nem, nem nősültem meg. :-D

A jellegtelent jobban ideillőnek találtam, mert igazából semmilyen értelmes, jelző nem aggatható ezekre az emberekre. A jellemtelen kifejezés már némi elmozdulás erről a pontról: az legalább kifejezi, hogy gátlástalanok (ami javarészt szintén igaz), de én most még ezt is sajnálom tőlük, olyannyira konvergálnak a nullához.

A németezésért elnézést, hirtelenjében ez csúszott ki HSL idézetére, ahol megengedhető az idegen nyelv, mert ugye eredetiben adja ki a szöveg leginkább, hogy mi is volt az írói szándék mögötte. Ezért is készült ez a poszt magyarul, és nem malájul. A jövőben ügyelünk azért a fordításokra, ha ennyire szükségesnek látjuk lealacsonyodni a világ legszebb nyelve helyett egy másikra. ;-)

@tesz-vesz: Teljesen igazad van a Fidesszel kapcsolatban, csak ugye ők maguk is így definiálják magukat, és nem csak a szocik....

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.09. 02:39:04

@Omár: Aláírom, hogy a Fidesz is tele van droidokkal meg papírmasé figurákkal, de annyiban azért ki kell egészíteni ezt a gondolatmenetet, hogy az a 60+% nem a Viktor két szép szeméért vagy a Szíjjártó vibráló intelligenciájáért támogatja a Fideszt, hanem a változásért, a rendrakásért meg a konszolidációért. Ha ennek az igény-kötegnek nem tesznek eleget, mehetnek vissza a balettba ugrálni. Az MDF példája bizonyítja, hogy a polgári oldalon - szemben a szocikkal - nem a szervezet határozza meg a közösséget, hanem a közösség keres magának szervezetet. Ha az egyik nem alkalmas, átmegy egy másikba.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.09. 09:10:21

@mefisto: Van abban valami, amit írsz, de: szerintem az emberek inkább azért hajlanak most a Fideszre, mert egy bizonyos, minden emberben meglévő tuloajdonság hatványozottan él az átlag magyarokban: mindig az kell, ami éppen nincs.

Illetve ugye vitathatatlan, hogy ekkora egy szerencsétlen bandát, mint az MSZP, a politikai vezetésben, talán még nem ért ez az ország. Komolyan olyanok, mint a 7 éves kisgyerek, aki nyöszörög, hogy a nagyokkal ő is hadd játsszon a számítógépen, és amikor valahogy odakerül, csak nyomkod össze-vissza, mert fogalma sincs róla, mit hogyan kell... A másik gyengesége nálam nem erény az ellenfélnél, és lássuk be, a várhatóan alacsony részvétel is azt fogja mutatni: az emberek többség nem tud kire szavazni, mert az egyik egy pancser, a másik a tükörképe -bár tény, hogy nem pancser-, a harmadik egy vicc tárgya, hogy az ördöggel is összeállna még 300 szavazatért, a negyediktől az ország fele retteg, a másik üdvözítőként néz rá, de nem igazán tudjuk még mi lesz belőle, az ötödik meg kvázi már nincs is.... szóval elég kaotikus a helyzet.

Az is igaz, hogy most bizony kemény idők jönnek, és ha a Fideszes aranyifjúk azt gondolják, hogy a kampány után sikeresen elülhetnek a meleg bizottsági termekben, akkor tévednek: ha nem dolgoznak, bizony gyorsan apadni fog az a 60%.

Persze meg kell említeni még valamit, a magyar jellemmell kapcsolatban (amit ugyan most piszkálok, de TaTának üzenem, hogy változatlanul is büszke vagyok ré, hogy annak születtem ;-) ), mégpedig: hajlamosak ráció nélkül lecövekelni egy kialakult véleménynél, speciell, hogy én fideszes vagy maszopos vagyok. És innen az Úristen sem viszi el őket, még ha OV vagy GyF saját kezűleg csomózná meg a kötelet az egész családnak.... Hát ezért lesz nehéz itt bármit is változtanini, nem csak a jelenlegi pártok miatt...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.09. 15:10:30

@Omár: neokonok :)
na megyek olvasok egy kis szombatot-konzervatóriumot.
ablonczy ma nem ír cikket

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.09. 17:13:38

@Omár: "mégpedig: hajlamosak ráció nélkül lecövekelni egy kialakult véleménynél, speciell, hogy én fideszes vagy maszopos vagyok."

Hát ha már így nekem címezted: Az a gond, hogy nálunk a pártszimpátia identitást ad. Az ember nem a szerint szavaz, hogy melyik párt mit csinált, hanem úgy mint egy focimeccsen.
Az igazi fradista, akkor is fradista, ha a csapat kiesik az NB 1ből. Ez leginkább a szocikat érinti, hiszen úgy szurkolnak az mszpnek, hogy annak tényleg semmilyen józan magyarázata nincs.
Még nagyobb gond, ezzel párhuzamosan, a nemzeti identitás hiánya a legtöbb választónál.

Scala 2010.01.12. 21:56:45

"Itt tartunk hát, jellegtelen emberek, jellegtelen politika, ahol mindenki ugyanazt a terepszínű ruhát hordja."
Erről van szó, köszönöm! :-)
Tetszett a bejegyzés.

Rogánt lehetne bővebben, nem tudtam/hallottam, mi van? Polgármesterség meghozta a 'nagy természetet'? Ő is a titkárnőjének csinált gyereket?

Scala 2010.01.12. 22:03:34

@mefisto: "hogy a polgári oldalon - szemben a szocikkal - nem a szervezet határozza meg a közösséget, hanem a közösség keres magának szervezetet."
Jól mondatba foglaltad, azon érzésemet/meglátásomat, amire akkro ragadtatom magam, ha egy kis optimizmus dereng bennem. ;-)

Most éppen nem ez a helyzet:
Borúlátás, és nagy nihil + BKV botrányok,és figyelemelterelésként egy sztrájk. No közlekedés (autónk ugyanis összetörve, nem én voltam)
Üresség.

Arma Gedeonka 2010.01.12. 22:49:14

@Scala:

a meredező farkával kampányolt.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.14. 15:14:43

@Arma Gedeonka: Ejnye no, tessék kicsit disztingválni...

@Scala: Rogán bácsi otthagyta a feleségét, gyerekestül egy azt hiszem 22-23 éves kiscsajért. Ennyi. Szóval ez most a jobboldaliság vagy a keresztény beállítottság? Leírhatatlanul undorítónak tartom az ilyen viselkedést, nemcsak politikusoknál, de náluk fokozottan kéne erre ügyelni. Egy liberális még valahogy érthető, hogy agyabetegségében mindenfelé kalandozik, de egy magát jobboldalinak valló... Hát... Szóval megint csak arra tudok következtetni, hogy legalább 100 évvel elnéztem a születésemet...

Scala 2010.01.14. 17:53:07

@Omár: Értem. :-) Ezt tudtam, ilyen a szerelem. s jó boltot csinált, valljuk be. Nem találok ebben olyan nagy kivetnivalót.

Igen, abban igazad van, hogy van akinek ennyire fontos az esküje... Úgy olvastam érvénytelenítették az egyházi fogadalmat is, hogy az újabb frigy is templomban köttessék. Mert orzasztó fiatalok voltak... 30 évesen... Aha. + ugye egy gyerekkel szép történet... :-D Mindegy, nekem ez nem vörös posztó.
Azért D. Tomival összehasonlíthatatlan. ;-)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.14. 18:30:43

@Scala: Persze ő a koronázatlan csődör az istállóban, de akkoris. Nekem senki ne mondja, hogy esküvő után, ha valaki józan, megfontolt, normális ember, hogy hoppá, hirtelen szerelmes lesz egy feszes kis huszonegynehányéves kiscsajba.... Már csak azért is, mert kétlem, hogy szellemi szinten az embernek társa lehet egy nála sokkal fiatalabb/idősebb. Ez csak nagyon ritkán esik meg...

Arma Gedeonka 2010.01.14. 20:10:24

Ha konzervatívilag elítéljük az esküszegést, meg a hedonista élvhajhászást egy jobboldali, keresztény(nek nevezett) párt politikusától, akkor tekintsük korrupciónak azt is, hogy az egyház hajlandó ilyen esetben a házasságot érvényteleníteni. Meg nem kevés más esetben.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.14. 21:16:04

@Arma Gedeonka: A házasságok érvénytelenítésében nagy a kavarodás, azt ne keverjük ide, szerintem az már elég messzemenő fejtegetés. Itt most egy egyénről van szó, és az un. erkölcséről, ami, miután politikus, nem magánügy.

Arma Gedeonka 2010.01.14. 21:56:51

Összefügg. Elég elterjedt a züllés.

Scala 2010.01.14. 22:28:28

@Arma Gedeonka: Mondasz valamit... de az általánosítás azért veszélyes,mert bemerevíti a vitát... vagy mit. ;-)

@Omár:
Sztem az embernek vannak érzései, azok nem véletlenül vannak. És van karrier is, meg hogy vidéki vagy milyen gyerekként járok, eljegyzek majd elveszek egy olyan nőt mint Sonnevend Alexandra... Láttam őket live, beszélgetés, van egy nagyon sokszor visszaütő tulajdonságom, éles a szemem, de sajnos nem vagyok párterapeuta, ezért üt vissza. Úgyhogy vakságot fogadtam három hónapja - hozzátenném hatástalanul, és kicsit megint szívtam... mindegy...ez a régi eset most beugrott. S tényleg ez a véleményem...
A gyereket nem kellett volna erőltetni, ha már... de tök mindegy, én ilyesmiben nem vetek senkire köveket.

Amúgy is mondtam nektek, nem szabadott volna 2002-ben sem megmondani az embereknek, hogy házasság, haza, három gyerek, négy kerék. Többet visz, mint hoz, nézzünk körül milyen magánélete van 8-ból tíznek...
Nicolas Sarkozy is egy tanulmány... amúgy... kóstolgatták is rendesen... aztán abbamaradt...

Viszont egy valamit nagyon felrovok Rogánnak, ezt a táskát (ami lehet Cecíliááé?!?! :-DDD)
hestyle.blog.hu/2009/12/11/rogan_antal_louis_vuitton_taskaja
Kommenteket is! ;-)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.15. 07:29:32

@Scala: Akkor is vannak erkölcsi abszolútértékek, és a hűség az ilyen. Normális ember akkor sem tesz ilyet! A könnyelmű lelkűek lehet itt is, ott isszerelmesek kicsit, de egy keresztény, konzervatív ember ilyen téren is tudja csak, hogyhol meddig. Most elkezdhetném, hogy a valódi boldogságot is ilyen kapcsolat hozza meg, ahol teljesen átadod magad a kapcsolatnak, a másiknak, és akkor meg sem fordul a fejedben, hogy kikacsintgass, -mert nincs is miért. Persze ehhez az kell, hogy ne középen legyen a ezérlőközpont, haem a szívben és az agyban, de elsősorban a szívben. Persze, egy kapcsolat nem kiszámítható, és két emberen múlik, de azt gondolod, hogy pl. '45 előtt bármikor is több volt a jó házasság? Nem hiszem. De az emberek többsége ilyenkor nem elvált, mert vol egy erkölcsi tartás, és a gyerek felelősség is volt, nem csak velejár dolog, mint a (sokaknak), és megtanltak egymás mellett élni -tiszteletben. Ne mondjátok, hogy aki elválik, az életében valószínűleg jobb kapcsolatot, igaz szerelmet fog találni....

Na, lassn átmegyünk NőklapjaCafé-ba? :DDDDD Akkor holnap pedigrecepteket cserélünk! XDD

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.15. 12:37:09

@Omár: "Nem váltak el, ezért mind a kettő a gyereket verte. Miután kijózanodott. A gyerek." /Hofi/

@Scala: "Amúgy is mondtam nektek, nem szabadott volna 2002-ben sem megmondani az embereknek, hogy házasság, haza, három gyerek, négy kerék. Többet visz, mint hoz, nézzünk körül milyen magánélete van 8-ból tíznek..."
És még Viktor a populista... Szerintem nagyon is jó, hgoy mondta. Akkor lehet, hogy vitt, inkább hoz. Hosszú távon nem árt, ha egy politikusnak, vagy pártnak vannak elvei.
Ld: MDF. (Mármint ők a negatív példa. :) )

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.15. 13:03:40

@TaTa86.: Ez egy kiragadott eset, ami többnyire nem jellemző. Aki képtelen egy másik emberrel ilyen szinten békében együttélni, az mással sem fog nyugodtan meglenni, és a gyereket így is-úgy is megverik.

Szerintem is, a gyermekvállalásra ösztönzés mindig elsőséget kell hogy kapjon a mindenkori magyar kormány profiljában. A család a társadalom alapegysége, a gyermekek pedig a jövő zálogai!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.15. 13:11:15

@Omár: A család az egyén jogait korlátozó idejétmúlt fasisztoid képződmény. XD

Na, szóval egyetértek.

A kérdés inkább az, hogy ezt hogyan lehetne gyakorlatban megcsinálni?
Mert szvsz pont ez az a terület, ahol a kormány olyan túl sok mindent nem tehet. (Mondjuk az ORTT delegáltak porig romboltathatnák a dekadens médiumokat, de hála az internetnek ez sem nyújt védelmet.)

Arma Gedeonka 2010.01.15. 13:31:52

@TaTa86.:
a fejlett civilizációk demográfiai öngyilkosságot követnek el, lásd pl. Spengler.
Akkor lesz sok gyerek, ha nem lesz fejlett civilizáció. Vágyatok sajnos közel áll a teljesüléshez!!!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.15. 13:43:05

@Arma Gedeonka: Azért van más út is. Franciaországban már megfordult a trend, egy FRANCIA nőre már 2.2 gyerek jut.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.15. 15:03:09

@TaTa86.: kormánynak ösztönöznie kell, és ezt vitathatatlanul jól kezdték el a Viktorék anno. Elsősorban lakástámogatás kell és a fiataloknak olyan munkapiacot kialakítani, ahol biztos megélhetés vár rájuk, hogy ne legyen ilyen akadálya a gyermekvállalásnak. Nagyon sokan szeretnének több gyereket, de sokszor épp a fentiek miatt nem tudnak. Másrészt a hivatalos és általános politikában a gyereket mindenben előre kéne sorolni. Adóból leírható kvóták formájában ösztönözni a több gyerme vállalását, nem segély-alapra adni, (annak tudjuk mi a vége) illetve példákkal statuálni, hogy pl. aki gyermek ellen követ el bármilyen bűncselekményt, azt kirívóan súlyosan büntetni, a gyermekek egészséges étkeztetését elősegíteni, ..számtalan ilyen természetű intézkedéssel lehetne hatalmas javulást elérni, és még nem is kerülne olyan sokba, mint mondjuk a jelenlegi GYES-GYED rendszer, ami azoknak is kedvez, bizonyos etnikumoknak elsősorban, akik munka helyett gyereket csinálnak, és azt tologatják ide-oda, hogy több segílyt' kapjanak.

Én hiszek benne, hogy Magyarország fel fog támadni, de ezért persze az egyszerű embereknek is tenniük kell, ahogy nektek is és nekem is.

Arma Gedeonka 2010.01.15. 15:17:21

@TaTa86.:
nincs más út. Láttad a francia fociválogatott képét? Europid nem volt köztük.

A 2,2 etnikai bontásban mennyi?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.15. 15:20:57

@Arma Gedeonka: 2.2 etnikai bontással, bár pontos statisztikám nincs. Ezért is írtam nagy betűvel a franciát.

A focivállogatott az más. Ha lehetne medvéket játszatni akkor pl az orosz válogatottban lenne egy kapus, egy csapatkapitány és 9 medve. Egyszerűen azért mert a medvéknek jobbak a fizikai adottságaik.

Scala 2010.01.15. 15:47:08

@TaTa86.: Medvék :-DDD
@Arma Gedeonka: Én is ezt akartam kérdezni, hogy most mit értünk francia alatt?
Mert ott ugyanarról panaszkodnak (ismerős), mint mi segélyezés terén, csak ott nem a romantikok, hanem fekete és/vagy muszlim. Amúgy meg a többnejűséggel még nagyobb családok alakulnak, ugye.
@Omár: ösztönzésről írtakban tökéletes egyetértés; nem a választást kell rá alapozni azért, pontosan a mai viszonyok miatt nem rekezsthetsz ki egy ilyen alaptétellel sokakat (alaptétel: csak az az ember, aki nős, van legalább két, de inkább gyereke s ezeket 25 és 30 éves kora között legyártja, sosem vált el, eszébe sem jutott, és mereven megfelel egy szigorú keresztény - sótlan modellnek: ilyesminek az erőltetése annyi sebből vérzik, hogy Úristen! vallásosság - magánéleti buktatók - gyerekvállalási kedv életkorhoz kötése és stb. és stb. NEM! És személyesen is utálnám ha megmondanák hány évesen KELL valakinek szülnie, és minimum hármat, ha már viszonylag jók az anyagiak...).

Hozzátenném, az ösztönzéssel nincs baj, itt a kategorizálás s az általánosítás zavar.

A Hofi idézet nagyon jó!!! :-D

És Omár, nem értünk eyget abban, amit itt Omár · archiregnum.blog.hu/ 2010.01.15. 07:29:32
írsz, azzal, hogy néhány dolog teljesen megállja a helyét, de ez így tervasztalos, nahgyon általánosító, és az emberek nem így működnek. Sosem működtek így.

Van aki nem talál jó társat másod- és harmadjára sem, van aki igen. Ezt fogadd el.
Ezzel nem a válást védem! De a képmutatást sem szeretem. Pont.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.15. 17:08:03

@Scala: A válás tényleg nehéz kérdés, de arra próáltam rámutatni, hogya magasab közerkölcs miatt volt anno kevesebb válás, mert az szégyen volt kázi, nem a vallás miatt, és ez még több ormális embert és több gyereket "termelt", mint a mai "nem megy? puff, elválunk"...

n ilyeneket nem írtam, kérem! Senki sem lenne rászorítva semmire. Csak azt becsüljük már meg, aki igenis vállal gyereket, és ram bocsáss' ne egyet és ne kettőt, -mert ezekkel ugye még nem vagyunk kinn a vízből. (Persze minden egyes gyermek számít, csak a több jobb.) Én nem kötöttem semmilyenvalláshoz, életkorhoz. A lehetőség a lényeg. Az, hogy ha két fiatal (ahogy nagyon sokan) az egyetemen pl. egymásra találnak, legyen meg a lehetőségük, hogy 26-28 körl simán válalhassanak gyermeket, vagy akár az egyetem végétől! Ez mellesleg Németországban így van: nagyon sok ismerősöm kinn úgy végzett -ha megtalálta a párját, és belőlükigen sok van-, hogy a srác dolgozik, a csaj már vagy terhes, vagy pár hetesen ott is van a pici, és nem pénz kérdése a dolog. Persze amúgy sem az elsősorban, mindig arra jut pénz, amire az ember nagyon akarja, ezt tudjuk jól, hogy így van -természetesena szélsőséges helyzeteket kivéve! Ezt kéne támogatni, de ebbe beletartozna az is, hogy természetesen ennél idősebb nők is nyugodtan válalhassanak gyereket. A lényeg: állítsuk vissza az anyasg megbecsültségét arra a szintre amit méltán megérdemel!

Scala 2010.01.15. 18:12:25

@Omár: Az biztos, hogy nincsenek megbecsülve az anyukák, pl. munkaadói szinten. Hallottam olyat, hogy nem veszik vissza, nem talál helyet, pedig üzletvezető volt egy ismert olasz divatcégnl, de szült három gyereket, és onnantól már nem kell, sok lenne a nyűgje.

Az egyeteni kapcsolatokból alakult családok nagyon szép dolog, igen, egy ideális modellben úgy kellene lennie, ahogyan írod.
Csak sajnos én már annyi ilyet láttam, 35-37 éves korukban... Nem részletezem... Nem akarom úgy tűnjék az ismerőseidről van látomásom.

Arma Gedeonka 2010.01.15. 19:58:52

@Omár:
Látszik, hogy nem vagy pénzügyes és különben is szél ellen pisálsz.
A globalista rendnek konzumidiótákra van szüksége, nem erényes családokra.
Amerikai városok nyíltan toborozzák az ideális fogyasztót-adófizetőt azzal, hogy homokosbarát városnak reklámozzák magukat és támogatnak olyan létesítményeket, amik minél több homoszexuálist vonzanak oda. Két legyet ütnek egy csapásra, egyrészt az "ideális fogyasztók" sokkal többet költenek a város mindenféle szórakoztató és bevásárlólétesítményeiben pályájuk csúcsidőszakában , hiszen nem kell gazdaságtalan gyerekre költeniük, a huszonévesek bulizós-pénzszórós korszaka náluk a 60-as éveikig is kitolódhat. Másrészt miattuk nem kell költséges iskolákat fenntartani, ami a városi költségvetések legfejfájósabb része.

Ez a korszerű gondolkodás!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.15. 20:47:48

@Arma Gedeonka: "Amerikai városok..."

Ez százalékarányosan, hogy néz ki?
Mert 0.1% miatt általánosítani, nem túl szerencsés dolog.

Arma Gedeonka 2010.01.15. 21:57:53

@TaTa86.:

Nem a százalék a lényeg, hanem az, hogy ilyen gazdasági elemzéseket és rajtuk alapuló önkormányzati döntéseket nyíltan szokás ma hangoztatni. Ez a trendi.

Scala 2010.01.15. 23:14:31

@Arma Gedeonka: Basszus ez nagyon komoly! Felveszem a tudástáramba... :-(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.15. 23:40:13

@Arma Gedeonka: Jaja, ez volt a Simpsons-ban is. XD

Könnyű pénz, nagy csábítás. Mondjuk szerintem is ocsmány, de így jártak azok a városok. 50-100 év múlva kamatosul kell majd mindent visszafizetniük. Mert ugye, a nemi identitás alapján szelektálsz, az elég erős kontraszelekció. Nem a tehetséges, normakövető, kreatív, jó munkabírású polgárokat vonzzák, hanem a buzikat, legyen az akármilyen jellemű.

Arma Gedeonka 2010.01.16. 00:43:11

@TaTa86.:
E városok zöme nem fog létezni 50-100 év múlva, vagy sokkal kisebb lesz.
Ha nem jön addig nukleáris tél.

Scala 2010.01.16. 00:50:58

@Arma Gedeonka: 2012 vége, állítólag valami brutál, de változás tutira. Ránkférne... Addig meg fokozódik a sz*r.
És nem a maják mondták. ;-)

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.16. 22:12:04

@Arma Gedeonka: Akkor nem vagyok korszerű, és lehet széllel szemben is állok, de állok, és egy tapodtat sem mozdulok erről az álláspontról. :-)

Arma Gedeonka 2010.01.16. 22:57:30

@Omár:

Derék. Akkor egy pártra szavazunk?

Corry 2010.01.20. 20:14:59

@Herr SturmLiberator:

Na ja, de az 1.4 Millió DEM 140 is 196 millió forint, vagyis két Szalainé. És a németek egy pöttyet nagyobbak, mint mi, példul a gazdaságuk olyan 50 szerese a magyarnak, legalább. Ha így arányosítva nézzük a dolgokat, más a leányzó fekvése. De ennek így kéne lennie, nálunk is.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.20. 23:24:19

@Corry: jah, elfelejtettem, hogy korrupcióban még mindig nagybirodalom vagyunk, a Reich sose ér utol minket ebben. Ráadásul ezek a béna németek a pártkasszába tolták a zsetont, nem haza vitték a magánszámlára, micsoda amatőrök...

Corry 2010.01.20. 23:57:23

@Herr SturmLiberator: Én ezen a pártkasszás dolgon azért nem akadtam fenn, mert az a sok sok millijó egy része itt is pártkasszába kerül.
Példul arra azért kíváncsi lennék, hogy miből volt a szadesznak annyi pénze lejárató plakátokra, hogy a "kedvezményezett" Jobbik rögtön kétszámjegyű támogatást kapott az EU választáson???

Scala 2010.01.21. 01:06:38

@Corry: Igen, és Sz-né Sz. Elelonóra számláján is már csak 54 milla volt... a 140-ből, vissza kellett osztani rendesen.

Szadesz plakátok: :-DDD Drága és teljesen felesleges... de legalább keserédes utóízzel.
Pl. a híd becsomagolások voltak nagyon durvák... Emlékeztek?

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.21. 12:00:27

@Corry:

"miből volt a szadesznak annyi pénze lejárató plakátokra, hogy a "kedvezményezett" Jobbik rögtön kétszámjegyű támogatást kapott az EU választáson???"

Pölö Strabag és a többi "liberális piacgazdaságnak" hazudott közbeszerzés... van mit visszaosztani a fölösleges völgyhidak és buckába vájt alagutak után... (megj.: nyílt titok, hogy anno akkor buktatták ki szadeszék a hebegő Megyót, amikor az nem volt hajlandó a szadeszos Csillag miniszter közbeszerzési milliárdjait aláírni. Fletó erre vevő és partner volt, ergo sokkal durvább dolgai miatt se volt sürgős megbuktatni őt a szadesznak....)

Corry 2010.01.21. 15:34:03

@Herr SturmLiberator:
Jó, persze, csak álnaívkodtam.
süti beállítások módosítása