HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) EU (1) eu (2) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2010.03.31. 12:33 Omár

Az utolsó hét

Vártuk, vártuk a kemény, egész pályás-letámadós kampányförgeteget, és nem jött. Csendes plakátozás, visszafogott baromságok, gyér felhozatalú leleplezések. Kijelenthetjük, hogy a magyar demokrácia történetének legunalmasabb, legvérszegényebb kampányának végéhez közeledünk.

Persze mit is várhattunk volna? A Fidesz annyira magabiztosan vezet, hogy józan ember nem is várhatta, hogy nekiessen látványosan az MSZP-nek, amelyik éppen a 8 éves degeszrelopástól elhízva, de politikai értelemben teljesen ernyedten hever a színpad szélén. A szocialisták kvázi már az elején jelezték, hogy utóvédharcokra készülnek: Mesterházy jelölése egyértelmű jelzés volt. Kikötözték a Titanic orrára, hogy kisebb legyen majd a robaj ha belefutnak az elkerülhetetlen jéghegybe. Mellette a tűzokádó Lendvai ugyan teljes nyelvszélességgel belevetette magát a reménytelen küzdelembe, de még így is alul maradtak az Orbán droidhadseregével folytatott média-küzdelemben.

Hiába, már a nép sem a régi, itt bizony nem olyan egyszerű gyűlöletet kelteni. Ha végig furikáznák a fővárost egy fehér limóban, és közben a vezető kommenisták az ablakokban lógva, mosolygó Orbán-maszkban mutatnának be mindenkinek, akkor sem érhetnék el komolyabb felhördülést. Nem a narancsültetvények fura urának népszerűsége miatt elsősorban, de mégcsak nem is a saját szánalmas-alá osztályzatú kormányzásuknak köszönhetően, hanem mert belefáradtak az emberek. Ennyi.

A Jobbik és az LMP startolt csak rá a nagy kommunikációs offenzívára, de utána gyorsan rájöttek, hogy nincs médiájuk, így puska nélkül a csatában elég szerény eredményeket értek el. Mielőtt sok Jobbikos felhördülne: az előrejelzett eredményeik nem nagyon haladják meg az EP-választásokon produkáltakat, így jelentős előrelépésről nem is beszélhetünk. Illetve amit kb. 1 hónapja sikerült a viszonylagos csendben felszedniük, azt bámulatosan leadta 1 hét alatt egy kerékbilnics, Dúró Dóra és a helóták főfelügyelője. Ha mostantól csendben maradnak, esetleg nem veszítenek többet.

Minden pártnak illett volna amúgy már megtanulniuk: támadni csak igen finoman szabad. Ma, Magyarországon annyira elege van az embereknek a kemény hangú nekirohanásokból (párosítva azt az alap mentalitásunkkal, mely szerint aki nagyon támad, az ellen rögtön keressük az ellenvádakat, gondolkodás nélkül), hogy aki nem szólal meg, a végén még annak a buksiját fogják a legtöbben megsimogatni. Ez egy ilyen ország. Nézzék csak meg, hány koldus él meg az utcán az apróból. És ezt mind a szegény, átlag magyar adja, nem a felső, gazdag réteg...

De a lényeg, hogy lassan vége, eljön a kedvenc időszakom, ami 4 évente oly ritkán adatik meg: a kampánycsend. A kampánycsend Magyarországon olyan, mint Sopronban a szélcsend: ha egyszer, rövid időre beáll, mindenki felkapja a fejét, hogy mi történt, olyan szokatlan. De roppan kellemes!

79 komment

Címkék: kampány politika mszp fidesz választások társadalom jobbik 2010 lmp


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr981881150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 13:17:06

"Minden pártnak illett volna amúgy már megtanulniuk: támadni csak igen finoman szabad."

Ezzel abszolút egyetértek. Nagyon úgy néz ki, hogy a pártértelmiségiek magukat szórakoztatják csak a frontális támadásokkal, a népet nem az ilyesmi szokta meggyőzni. Sőt, a Fidesz nem először veszíti el ilyenekkel a szimpatizánsainak azt a részét, amivel pont elérhetné az aktuális áhított célt.

"az előrejelzett eredményeik nem nagyon haladják meg az EP-választásokon produkáltakat, így jelentős előrelépésről nem is beszélhetünk. Illetve amit kb. 1 hónapja sikerült a viszonylagos csendben felszedniük, azt bámulatosan leadta 1 hét alatt egy kerékbilnics, Dúró Dóra és a helóták főfelügyelője."

Na ez viszont nem igaz. Egyrészt a Jobbik 38%os részvétel mellett szerzett egy lényegében tét nélküli "barátságos mérkőzésen" 15%-ot, úgy hogy a szocik 18%-al azért elég biztosan előzték őket.
Most ők előzik a szocikat 65%os részvétel mellett, élesben. (Legalábbis a közvkutatók szerint.) Vagyis megduplázták 9 hónap alatt a szavazótáborukat.
Mondjuk arra kíváncsi vagyok, hogy a helótageci mennyit változtatott ezen. Nem hiszem hogy sokat.

(Morvai inkább kínos. Egyrészt Budaházy kapcsán, bár ott igaza van, másrészt a megbízás miatt, bár az nem tudom mennyit számít, harmadrészt pedig a parkolás miatt, ami azért kínos, még akkor is ha úgy történt ahogy ő elmesélte. )

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 14:44:05

@TaTa86.: Az EP-választásokon azért erősen más szempontok alapján dobálták az x-et a választók, a parlamentit komolyabban veszik. 3 itt most nincsen kinder surprise "ki lesz a 3. erő"-féle öngyilkos kampány az ellenfelek részéről.

Morvai pedig erősen bekarcolt. Azok a fidesz-szimpatizánsok, akik idáig gondolkodtak a szavazat megosztásán... nem valószínű, hogy továbbra is azon gondolkoznak. Ezt elk#rták. Nem kicsit, nagyon.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 14:51:11

@Omár: "a parlamentit komolyabban veszik"
Igen, pont ezt mondom én is. Ezért van az, hogy 15% az ogy-n kb kétszer nagyobb támogatottságot jelez, mint 15% az ep-n.

"3 itt most nincsen kinder surprise "ki lesz a 3. erő"-féle öngyilkos kampány az ellenfelek részéről."
Ezt nem mondanám. Nem dőlt el, ki lesz a 3. erő. Igazából a Jobbiknak pont jól jött, hogy az EP-n megette a szadeszt, most pedig megeheti az mszpt.

"Morvai pedig erősen bekarcolt."
Mármint mivel? Nem mondom, gáz volt a parkolós-izé, de hogy ennyire?

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 15:54:57

@TaTa86.: Ennyire gáz volt, mert a kételkedőknek elég egy apró karcolás is, és kész... Pláne egy olyan párttól, akik esküdöztek földre, égre, mindenre, ami mozog, hogy őőőők ugyan nem élnek vissza, nem lopnak, stb. És akkor az egyik vezető arcuk, épp, hogy megkapta a mentelmi jogát, már csinálja is ugyanazt, ami a politikusokban a legjobban idegesítő az átlagember számára. Ebből, így nem lesz előzés sehova. Hozzátenném, hogy idáig sem tartottam reálisnak, hogy megelőzze a szocikat a Jobbik. Sokkal több sunnyogó, vén komcsi van ahhoz... Meg ugye szeretett városunk Bp. is hagyományosan teli van éhes proletárokkal.

Az EP-hez: épp ez az! Azon a választáson még egyszerűen legyintettek egyet, és sok Fideszes is a Jobbikra húzta be, poénból, dacból, meg minden egyébből. De nem meggyőződésből. Az elhivatott Jobbikosok akkor is elmentek szavazni, és vittek mindenkit, mert nekik minden harc lehet a végső, ezért mindig teljes erőbedobással álltak neki az ilyeneknek, szükségképpen. A fideszeseknek meg nem. De most mindenki az elsődleges preferencia alapján fog szavazni. És ezért mondom, hogy nem mozdultak előre.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.31. 16:01:34

A Jobbik minden lejáratás ellenére jól fog szerepelni. Ezt én mondom, Regős Bendegúz! ;)

Mindkettőtöknek igazsága vagyon!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 16:11:24

@Omár: "Hozzátenném, hogy idáig sem tartottam reálisnak, hogy megelőzze a szocikat a Jobbik."
Én teljesen biztos vagyok benne, hogy a Jobbik előzi a szocikat.
Nézd meg a 2006os közvkutatásokat. (Legenda, hogy nem jelezték előre. A Medián pl már novemberben a szocikat hozta ki nyerőnek.)
Az nem úgy történ, hogy a föld alól a választások előtti éjszakán előmásztak a rejtőzködő szocik, és 12%ról lettek 4X%osok. Már egy évre visszamenőleg látszott a trend, hogy a báránykák szépen lassan, de biztosan elkezdtek hombolódni a karám felé.

Most ennek nyoma sincs. A szocik beragadtak 15% környékére, még márciusban sem döbbentek rá százezres éhes proletártömegek, hogy bazze jön a patás!

"És ezért mondom, hogy nem mozdultak előre. "
Csak éppen a támogatóik számát megduplázták. Igen, ez százalékosan nagyjából ugyanolyan eredményt fog adni, mint 1 éve.

De nézzük (fiktív) számokkal: Volt 420.000 jobbikszavazó. Ebből vegyünk 320.000et, aki igazából fideszes, de mivel az ep tökmindegy szavazott a jobbikra.
Tehát akkor a Jobbiknak 2009 júniusában volt 300.000 szavazója (és akkor optimista vagyok.)

A mostani kövkutatók alapján, immár fideszesek nélkül az összes megkérdezett között több mint 10%.
( index.hu/belfold/2010/valasztas/a_jobbik_paraszthajszallal_elozi_az_mszp-t/ )
Ez azt jelenti, hogy van cirka 1.000.000 szavazójuk.

Lehet ezt csűrni-csavarni, de ezek szerint a Jobbik a tiszta szavazóinak számát 9 hónap alatt minimum megháromszorozta.

Ez kb ahhoz képest elqrás, hogy a Jobbik 2/3 még mindig messze van. XD

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 16:13:14

@TaTa86.: "Ebből vegyünk 320.000et, aki igazából fideszes"
320.000:=120.000

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 16:23:55

@TaTa86.: Nézd, én nagyon szeretném, ha a Jobbik előzné a szocikat. Az majdnem olyan jól esne, mint az EP-s szadesz szereplés...

Jut is eszembe, szadesz... Április 11. után azt hiszem törölhetjük a kulcsszavak közül, fiktív, nem létező dolgokról nem igazán írogatunk! XD

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 17:08:40

@Bemmbemm: Ez azért gyengécske. Egy meccset miért ne nézhetnének meg együtt?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.31. 17:28:58

@Omár: Ez gyengécske? Miért ne? Azért nem nézhetnek, mert másfél hét múlva választás van és a 2 elvileg ellenséges párt fejesei jópofáskodnak együtt fél órán keresztül. Ez nem csak egy köszönés volt. Morvai egy visítás miatt elásta magát, Orbánék meg ország világ előtt bratyizhatnak a képünkbe röhögve? Ne vicceljünk már!

tudi 2010.03.31. 17:40:03

Egyet kell értenem ez a kampány tényleg semmi még egy jó vita sem volt. Persze a nagyoknak és főleg a fidesznek megvan rá az oka és eggyes magukat hatalmasnak képzelő törpék akartak mindenkit még a megyekövet is vitára hívni. Ez a egész Morvai-ügy szerény véleményem szerint kezd egy kicsit kínos lenni a jobbiknak, most jobb lenne, ha a Kriszti kinn lenne Brüsszelben.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 18:14:17

@Bemmbemm: Nem ugyanaz a kettő. Az, hogy kimennek egy focimeccsre, az engem nem zavar. Persze én személy szerint nem álltam volna melléje, de ez van. Meg azért érzed, hogy nem ugyanaz mentelmi jogot visítozva levetetni a kerékbilincset, meg fél órát ácsorogni egy meccsen az ellenérdekelt párt egyik tagjával.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.31. 18:27:41

@Omár: nem ugyanaz, ez rosszabb! Fél órát ácsorogni? Ezt most nem mondod komolyan! Szerinted a pokemon-kártya gyűjteményükről beszélgettek?

Nagyon visszataszító látni hogy a Fidesz és a nemzetet leromboló MSZP vezetői milyen jóban vannak!

Orbán helyében minimum arrébb álltam volna azonnal, nem még beszélgetek is vele!

Ilyenkor hol van a "bolsevikkal nincs párbeszéd" szöveg?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 19:24:41

@Omár: "meg fél órát ácsorogni egy meccsen az ellenérdekelt párt egyik tagjával. "

Azért érzek én itt egy csepp eufemizmust. "Ellenérdekelt"? A hazaáruló kicsit közelebb van a valósághoz. A Vona meg Viktor ellenérdekelt(, akkor most képzeljük el, hogy ők ketten néznek végig egy meccset. Maga lenne wanseei konferencia...) nem Viktor és Lampert!

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 19:42:53

@Bemmbemm: Nézd, értem én, hogy mire akarsz kilyukadni, és megnyugtathatlak, hogy én sem értettem magamban ezt az érzést teljesen, de azt hiszem most már megemésztődött: én már nem tekintek a Fideszre úgy, hogy felháborodnék azon, hogy Viktor beszélget az egyik vörössel.

Ehhez én túl sok helyi mutyit láttam közelről, amikor a két párt káderei nyílvánosan harsogtak egymás ellen, meg a közgyűléseken is, utána meg felosztották a kenőpénzeket. Amikor két erkölcsi hulla áll egymás mellett, nem háborodok fel, amikor a teljesen hulla a félig zombival beszélget.

De a Jobbikban hittem, vagy hinni akartam, és csalódtam. Ennyi.

Xor (törölt) 2010.03.31. 19:56:58

Oké, helótázás, picsarészeg jelölt, Morvai vergődése, pornós gárdistalány, Novák Előd adóügyei... de Dúró Dóri mi rosszat csinált? Én nem emlékszem semmire.

Corry 2010.03.31. 19:57:33

Ejnye mán, nem igaz, hogy eseménytelen a hét, kérdezzétek meg a Zuschlag Jánost, ő is így gondolja -é?
A Jobbiknak tényleg nagyon vigyáznia kellene magára, mert nagyon a Torgyán féle Kisgazdapártot kezdem látni bennük. Legalábbis mind a tagság, mind a vezetők esetében mutattak fel ilyen irányba mutató motívumokat.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 20:09:59

@Omár: "De a Jobbikban hittem, vagy hinni akartam, és csalódtam. Ennyi. "
Na ezt nem értem.
Mi az ami kiderült MOST a Jobbikról, ami csalódásra adott okot?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.31. 20:16:50

@TaTa86.: Ezt én sem értem teljesen.

Vona megfogta a dolog lényegét:

" Ha csak ennyit tud felmutatni a Fidesz és az MSZP a maguk titkosszolgálati eszközeivel, az azt jelenti, hogy nagy bajban vannak."

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.31. 20:22:21

@Omár: "Ehhez én túl sok helyi mutyit láttam közelről, "

Nálunk most olyan mélypontra jutott a fideszes önkormányzat, hogy le se köpném őket, annyit sem érdemelnek tőlem. Nagymértékben hozzájárultak a Jobbik felé fordulásomhoz.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 20:43:31

@Bemmbemm: Mondjuk Morvaihoz nem kellett túl sok titkosszolgálat...
Bár szvsz inkább a kampány miatt van már idegileg teljesen ki a csaj. Az azért nem természetes, hogy egy politikus a kampány hajrájában nekiálljon üvöltözni egy parkolóőrrel.

(Bár nem tudom mi a rosszabb: hogy nem bírja a kampányt, ami kétség kívül elég mocskos, és a jobbik esetében nem is a pártra mennek rá, hanem inkább az embereket támadják, vagy hogy alapból cinikus, és végig hazudott.

Az utóbbi nem szép dolog, de az előbbi egyenesen az alkalmasságát kérdőjelezi meg.)

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.31. 21:09:16

@TaTa86.: Morvaihoz nem kellett az biztos, de a sok lejáratós bulvárszutyokhoz nem ártott.

A Radikálon is beszélgettünk már arról, hogy Morvait nem tudjuk hova tenni. Nekem először szimpatikus volt nagyon, de egyre érdekesebb dolgai vannak/derülnek ki.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 21:32:30

@Bemmbemm: Engem benne két dolog zavar hihetetlenül:
1) Kő balos. De ez annyira nem lenne gond( a Jobbiknak), zabálja a nép...
2) A stílusa. És itt most nem az affektálásra gondolok, vagy hogy nem lehet lelőni. Hanem arra a hamisíthatatlan prolistílusra amivel néhanapján megörvendezteti a közönséget.

Ott van például a "metélt farkincák" esete. Hát muszáj volt? Ilyet az ember nem csak azért nem ír, mert figyelik, de egy bizonyos szint felett, ez már nem menő.
Vagy a szoci-szadeszos képviselőknek való nemzetközi egyezményes jel mutogatása. Egy szakmunkás koliban semmi gond nincs ezzel, ep-képviselőjelöltként azért necces.
És most ez az üvöltözés. Az első amit egy politikusnak meg kell tanulnia, hogy minden körülmények között boci szemekkel kell nézni és mosolyogni kell.
Még Cusi és képes volt erre, miközben azt hajtogatta, hogy nincsencuslágügy. (Veres János mondjuk nem, de ő nem is kifejezetten népszerű.)

Szóval nem eccerű.

jardel 2010.03.31. 21:44:55

@Bemmbemm: milyen egyre érdekesebb dolgai derülnek ki?

jardel 2010.03.31. 21:47:28

@TaTa86.: mondjuk a metélt farkincák esete szerintem tervezett volt, a stílust is ideértem, Vona sem véletlenül jaffázig vagy hasonlók.

jardel 2010.03.31. 21:49:27

Akkor lassan jöhetne egy who the fuck is Morvai Krisztina és mikor látták utoljára együtt Baló Györggyel poszt

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 22:04:25

Hja, 2004 óta benn vagyunk az EU-nak nevezett bigyulában, jöttek schengeni határ(mentesítések) is, azóta könnyedén utazik a magyar. És néz, lát. Jobban működő szomszédokat, élhetőbb világot. Amióta kéznél az összehasonlítási alap, már nem lehet "házon belül" hülyíteni. Mert nagyon egyszerű egy házzal, utcával, országgal odébb állni. Vannak, lesznek, egyre többen akik ezzel élnek, nekik a szavazólap már csak csomagolópapírnak jó. A PÁRTOK és VEZÉREIK a maradék egyensugarú lakájjal/rajongóval pedig marakodhatnak Ugarisztán romjain. The future begins now.

Scala 2010.03.31. 22:08:05

@TaTa86.: alkalmatlanság, ideggyenge meg hasonló dolgokat inkább hagyjuk, miután GyF. és OV ránézésre sokkal komolyabban foglalkoztatják az érdeklődő elmegyógyászt! Hidd el!

MK-nál nekem a Baló Gy. házasság nem áll össze.

Én annyit tudok, hogy a hölgy kellemesen karrierista, kitúrták egy brüsszeli állásból, vissza akart kerülni. Aztán megszaladt neki a politikusi ikonság, és jól provokálták is sztem ott az V. kerületben.
Kész.

Nem tudom miért ültök fel ennek a megrendelt hadjáratnak a Jobbik ellen. Nekem ez valahogy a biztos győztes és tudvalévőleg hímsoviniszta Fidesz iránt kelt visszatetszést. Most derülnek ki ezek a dolgok, ja. Biztos éppen most. és amúgy is olyan bulvár... :-( Nem kampányolnak, de ömlesztik a bulvárt.
Elmondom milyen szint: Orbán Győző bányái a Tényekben, naponta kilencszer! Pontosan az a szint.

Kicsit más: Fidesz - Lmp koalíciót olvastátok? Gáz. De sztem tuti lesz. :-( Nem mintha eddig jót tett volna bárkinek, ha összeállt az szdsz-szel...

Végezetül: sztem Morvai Krisztina nem egy szent, rengeteget hízott másfél év alatt, ami idegállapotban szétcsúszást jelez, és nem kellene visszaélni a mentelmi joggal, hanem beülni egy taxiba, de én nem értem az embereket, ha ilyenek miatt választanak pártot...
És nem a Jobbik vdelmében, mindeni menjen és húzza az ikszet akire akarja, de most komolyan azt gondoljuk, hogy nem lehetne száz ilyet az összes többiről hetente megjelentetni. Itt minden napra van egy, a hajrában, hogy kiszúrja a szemet, a megrendelésre készült voltuk. Sokat elárul a magyar sajtóról is.

jardel 2010.03.31. 22:17:05

@Herr SturmLiberator: az a baj, hogy a lengyelekkel ellentétben nem is áll odébb olyan sok magyar (ill. ez nem baj, csak kevésbé látványos), kivéve a dokik, aztán mi meg megdögölhetünk itten a nemtomhonnangyütt kuruzslók keze alatt (meg az egyetemet mostanában elvégző, ijesztően gyenge orvosok keze alatt)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 22:20:37

@Scala: Azt hiszem egyetértünk. Azért sem értem Omár mire jött rá hirtelen.

"Kicsit más: Fidesz - Lmp koalíciót olvastátok? Gáz."
Nos igen. Ez az amitől már elég régóta félek.

jardel 2010.03.31. 22:24:14

@Scala: nincs független magyar sajtó, ha a Várak magazint és a Decantert leszámítom.
Morvai nem egy ál-nő, mint Pelczné vagy Lendvai. Éppen ezért teljesen korrekt, hogy hisztizik. ha nem ilyen lenne, az igen unalmas lenne és ha már a Jobbik is unalmas, akkor tényleg inkább átkapcsolok az Animal Planetre.
Hogy miért Jobbikos, az rejtély, de szerintem is az van, hogy ő alapvetően otthon volt egy témában, nem hagyták érvényesülni, berágott és a nők jogai kapcsán kifejtett jogvédő tevékenységét transzferálta más, perifériára szorult csoportokra is - csak azért is alapon.

Scala 2010.03.31. 22:24:20

@Omár: Az a baj, hogy pont a Lamperth Mónikát és a Gurmai Zitát olyan szinten nem tolerálom, hogy már női divatblogon is végigvettük, hogy a magyar nők ezen hányadának hol lenne a helye + mennyire kártékony minden szinten, hogy ilyenek léteznek... :-(

Az elosztjuk a kenőppénzt sajnos ismerem, a Fideszt nem kellett félteni az elmúlt években. :-(((

Mindazonáltal, már írtam: a Fidesz kormányon a legjobb! És nagyon örvendetes, hogy most úgy tűnik nem kúrták el maguknak a lehetőséget
DE! flek, hogy az említett és a képen is látható szimbiózis nem ette-e bele magát méleyn és kártékonyan a mandarin húsába...
mert O.V. arcát elnézve, valami nem stimmel. Csak elemezgessétek a felvételeket, a hangját. Ilyenek. :-(

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 22:31:14

@Xor: Dúró Dóra felszopta magát Novák Előbőrén, aztat csinálta. Diploma nuku, de azért kerületi elnök, meg egyéni képviselő, meg országos listán van jó elöl, meg könyvtárigazgató, meg pártszóvivő... nyöhe, a kiemelkedő tehetsége miatt, naná, mi más. Családban marad, mint a pedofília.

Scala 2010.03.31. 22:32:52

@TaTa86.: Egyetértés: örülök: Omár majd mondja, hogy mit is akart érteni alatta. :-)
Lmp: Jaja! Akkor nem kamu? Mert egyesek (pl. az anyukám) annyira idegesen legyintett rá, hogy nem is folytattam miért gáz. Akkor nem vagyok egyedül...
Megintcsak utalnk arra, hogy a híresztelésekkel ellentétben, N.T-t nem tartom nagy stratégának. de ne legyen igazam. :-(

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 22:36:28

@TaTa86.: Fidesz-LMP koala? Na még 4 év ámokfutás Moslék Viktóriának, igen, ez nagyon hiányzik.

Scala 2010.03.31. 22:36:47

@Herr SturmLiberator: Aha. Hát az a páros önmagában (enélkül az info nélkül is) full gáz, de most őszintén egy diplomás nő meglett volna a N.E.-nek?
Na ugye. :-)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 22:41:10

@Scala: ja kieg, Dórika még a Dzsobbik kultúrális kabinetjének is a vezetője... hamarosan besöpri a hős szovjet anya díjat is, az asszem még hiányzik.

jardel 2010.03.31. 22:42:57

Morvainál ez az egész amúgy a Balóval való kapcsolatából eredő frusztrációk miatt is jöhet, pl. a farkincás dolog a szexuális frusztrációk miatt, meg gondolom, ha a Baló nem vitte le a szemetet, akkor csak magában mormoghatta, hogy jaffás, meg ilyenek - most nem kell visszafognia magát. Amúgy szerintem Baló abból a szelekcióból nem gáz, de mondjuk van amit nehezen tudnék elképzelni vele.

Scala 2010.03.31. 22:47:21

@Herr SturmLiberator: Na azért talán azt már nem kéne... ezt aláírom. "Dzsobbik". :-D
@jardel:
Esküszöm nekem is ez ugrik be mindig, hogy ez így, és azért és ... na mondom, hogy nagyon fura. De jó ez. Ilyen az élet! :-)

jardel 2010.03.31. 22:51:07

@Scala: mondjuk jobban néz ki a Morvai vhogy amióta jobbos vagy jobbikos, mint korábban

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 22:51:45

@Herr SturmLiberator: Ki ne hagyjuk, hogy ő a jobbik oktatási kabinetjének megkérdőjelezhetetlen szakmaiságú vezetője!

@Scala: "Jaja! Akkor nem kamu?"
Attól még hogy én félek tőle attól még lehet kamu. :-)

"Hát az a páros önmagában (enélkül az info nélkül is) full gáz, de most őszintén egy diplomás nő meglett volna a N.E.-nek?"
Mostmár azok közül is van diszkontáron vihető.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 22:56:10

@jardel: Ebből kéne kampányt csinálni!

"Szavazz a jobboldalra, és csinosabb leszel! Lampert vagy Morvai válassz!"

@Herr SturmLiberator: Áhh, szóval kulturális... Mindjárt más. Pont abban ne lenne szakértő? Figyeld meg, lesz még gárdakapitány is!

(Egyébként ha valamit nem értek akkor ez. Itt van egy 100méteres magaslabda a fidesznek: Még hogy tiszta új erő, be sem jutottak és már mutyiznak!
Nem Morvait kell meghívni az Estébe, ő kimagyarázza magát, Duró Dórát kell elhívni, akit egy tehetségesebb középiskolás riporteraspiráns a földbe alázna!)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.31. 23:01:04

@TaTa86.:

"Mostmár azok közül is van diszkontáron vihető. "

Ohó, ha a dieseles Dalriada koncerten csápoló egynémely bögyös-barna is az, feltöröm a perselyt.

Scala 2010.03.31. 23:11:43

@TaTa86.: Silvio Berl. mondta hogy a szép nők mindig a jobboldali pártokban, körül vannak. És most nem a hétvégi szórakozásokra, hanem a SZAKMAIlag hozzáértő rétegre gondolok. :-)

Valahogy úgy mondta, hogy még a nők is szebbek. :-)))

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.03.31. 23:19:22

@Scala: És Tüttő Kata vajon tudja ezt? ^^

jardel 2010.03.31. 23:31:18

@TaTa86.: ezt gyorsan magyarázd meg...

Scala 2010.03.31. 23:33:27

@TaTa86.: Rákeresek... nem ugrik be.
Jobb, mint a Dobay Alexandra? :-D

Scala 2010.03.31. 23:35:02

@TaTa86.: Krumplifejűűűűűű. Jaaaaj. :-(

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.31. 23:53:09

@Scala: "És nem a Jobbik vdelmében, mindeni menjen és húzza az ikszet akire akarja, de most komolyan azt gondoljuk, hogy nem lehetne száz ilyet az összes többiről hetente megjelentetni. Itt minden napra van egy, a hajrában, hogy kiszúrja a szemet, a megrendelésre készült voltuk. Sokat elárul a magyar sajtóról is."

Ezt magyarázom én is mindig. Aki ilyen nevetséges ügyek miatt nem szavaz a Jobbikra, hát finoman szólva is érdekes. Pont a tetves álszentségből lett elegem a gárdista csaj kapcsán is.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.01. 00:02:15

@jardel: "Azért vagyok baloldali, mert fiatal vagyok, és azért vagyok baloldali mert nő vagyok."

@Scala: "Jobb, mint a Dobay Alexandra? :-D "
Ő ki? :S
De nem, hiszen baloldali. Ha jobbos lenne, jobb lenne. XD

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.01. 05:13:30

@jardel: amúgy távolról sem csak orvosaink dobbantanak, a piacképes reálvégzettségűek szép része is. A lengyelekhez képest kevés emigráns oka nem kis mértékben a tyúxar oktatási rendszerünkre vezethető vissza: 20 éve szétvert szakmunkásképzés, hagyományosan piszok gyenge idegennyelv oktatás, humánszakok dominanciája a felsőoktatásban. Nem csoda, hogy utóbbiak aztán mennek a politikába :)
A most felnövő generációt kevesebb köti, az osztrák határsávon nagy divat a gyerkőcöt a labancz oldalon lévő suliba küldeni...

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.01. 08:04:07

@Herr SturmLiberator: "A most felnövő generációt kevesebb köti, az osztrák határsávon nagy divat a gyerkőcöt a labancz oldalon lévő suliba küldeni... "

Már elég régóta divat, én is kintre jártam. :-p

@TaTa86.: @Scala: No: arra világosodtam meg, hogy miért nem zaklatta fel a lelkivilágomat az, hogy Viktor kedves Mónikával etyegett egy meccsen: mert nem várok többet tőlük. Tudjátok, az ember elképesztően hajlamos másként értékelni szinte azonos eseményeket, ha mások az alanyok. Mert vaalkitől vár valamit, a másiktól meg nem. Magasabb a léc. És nekem is elegem van már abból, hogy a mentelmi jog kiterjed ilyesmire is... Szerintem amúgy egy LB-állásfoglalás kéne a olog tisztázására, nekem annyira sérti a jogérzetemet (nem csak az igazságérzetem), hogy tuti kimondanák, hogy ez biza' nem tartozik a mentesség körébe.

Az, hogy hol vannak jobb nők... Nos, az ember lelke egy idő után kil a küllemre is, elsősorban az arcra, ez sokat megmagyaráz. Az pedig, hogy ki a jobb nő a jelenlegi politikusaink közűl... ugyan már! Ez nem a Blikk!!! Lassan ott tartunk, hogy azzal fognak kampányolni, hogy "Ön melyiket szúrná? Szavazzon a ...-ra'" Na, azért ilyen szintre már csak ne....

Amúgy amin iszonyatosan kiakadtam, az a tegnapi Magyar Hírlap egyik címoldalas szalagcíme: "Keresztény ember nem szavaz a Jobbikra" Ez szerintem felháborító. Az Egyház helyében én nagyon gyorsan elhatárolódnék ettől a baromságtól. Miért, a szocikra lehet??? Idáig sosem járatta a KÉSZ a száját, hogy aki a vörösökre szavaz, az elkárhozik. Szánalmas.

jardel 2010.04.01. 12:17:54

@Omár: azt azért mondták, hogy a Fideszre kell szavazni, legutóbb a HV-ban a csanádi püspök (asszem), de a környékünkön a ref és a r.kat temlpomban is egy elég explicit álláspont ez. Én egyébként nem értek egyet azzal, hogy az egyházak ilyesmivel foglalkozzanak.

Scala 2010.04.01. 12:34:09

@TaTa86.: A Veres János macája! Akivel járják a keletet! :-) Írd be, ha akarsz röhögni: Makaó, Mongólia stb.
@Omár:
Egyházak: mélységesen elszomorító, igen! és nehogy már!
Elég hamar kiül oda a lélek, igazad van! :-)
Ezért nagy kincs Giordon-bébi az ő ártatlan pofácskájával. :-D

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.01. 13:57:15

@Scala: Neki olyan vastag a bőr a képén, hogy rezzenéstelen marad, egészen 120 millió forintos kenőpénzig! Garanciával! XDD

@jardel: Az egyháznak ilyen kijelentéseket nem kéne támogatni/megtennie. Azzal nincs gondom, ha nagy vonalakban, erkölcsi síkon állást foglalnak, de azt, hogy konkrét pátokat megnevezzenek, vagy indexre tegyenek, az már sok.

tudi 2010.04.01. 18:16:47

Ez a kampány ezekkel a hírekkel, ami inkább illik az ilyen Story meg ilyenek címlapjára, eddíg szerintem a Bayer-Pörzse nyíltlevél-válasznyíltlevél volt izgalmas, de az is akkor lett volna mégjobb, ha ilyen sztárbox stílusban lerendezik az egészet.

Scala 2010.04.01. 19:50:21

@tudi: Na ja. Idáig süllyedtünk, h. a Bayer és a Pörzse az izgalom. :-(
@Omár:
Bajnai: lehet! :-DDD

Xor (törölt) 2010.04.01. 21:25:04

@Herr SturmLiberator: Aha, szóval semmi új :) Már azt hittem előkerült valami jóféle hómvideó és én lemaradtam róla.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.02. 10:54:21

@Xor: Ugyan, mi azt azonnal kivesézzük, és darabokra marcangoljuk, alig leplezett jóérzéssel. ;-)

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.02. 13:43:19

Bocs, nincs időm ennyit végigolvasni, szóval nagyon is volt frontális letámadás, a Fidesz részéről a Jobbik ellen, a szocik valamiért nem voltak ennyire a begyükben...
E elég sok kételkedőt tántoríthatott el a szavazatmegosztástól, most már mindketőzt a Jobbikra adják! :-)
Morvai marhasága csak karcolás valóban és nics a pártban, marad Brüsszelben, valóban maradhatott volna a kampány alatt is.
Omár, te értelmiségi előítélettel nagyjtod fel az apróságot és nem veszed észre a lényeget.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.02. 13:51:10

@Arma Gedeon2: Ugyan, csak örökké reménykedő idealista vagyok. De nem csak én. Szerintem a Jobbik-szavazók legalább fele az... Azt várjuk, hogy valódi rendszerváltás legyen, hogy a nemzet érdeke lehessen végre az első ebben az országban, a politikus ne olyan állatfaj legyen, aki mindenen és mindenkin áttaposhat büntetlenül. Ennyi. És most reméljük, hogy talán a Jobbikkal új anyag kerülhet a darálóba, hogy a régóta bebetonozott állapotok megváltozhatnak, de Morvai Krisztinákkal, Dúró Dórákkal, Novák Elődökkel nagyon nem vagyunk kinn a vízből... Ugyanott vagyunk.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.02. 13:54:58

@Omár: Én Morvait meg Novákot nem emlegetném egy lapon...

Dúró meg... kuruc.info/r/52/57566/
Láttátok? Én nem bírtam végignézni, pedig csak 3 perc. Valami brutálirritáló a csaj.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.02. 17:43:56

@TaTa86.: Más-más tulajdonságaik miatt, de mind a kettő ugyanúgy necces.

Komolyan mondom, életem legnehezebb választása elé nézek 11-én... Nem hittem volna soha, hogy ilyen gondban leszek...

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.02. 23:04:36

Ne vicceljetek, porszemek vagyunk mind, ha 10 éve rendszert lehetett volna váltani, megtette volna az akkoriu csapat, ha most nem lehet, a Jobbik se teszi meg. Szerintem összedől a globális rendszer, ezért most lesz rendszerváltás, de nem leszünk boldogok tőle. Ez a jólét végét jelenti. Nincsenek szentek, az ember csak ember. Nem ilyen elvárást kell a politikával szemben támasztani, hanem praktikusat. Nekem a Jobbik eddig bejön és Dúró Dóra egy nagyon vonzó nő.

Scala 2010.04.05. 20:49:12

@TaTa86.: Nem nézem meg.
@Omár: Én azt hittem, na midegy, akkor rosszul hittem... :-)
@Arma Gedeon2: A globális összeomlás sztem igaz, a DD-t csak képről láttam, de nem izgat.

A szavazatmegosztás sztem tök hülyeség! :-) A Viktor is megmondta! és ha ő mondja! :-D
A Fidesz sajna érzésem szerint koalíciót fog kötni az lmp-vel, és ez gáz. :-(

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.05. 20:55:27

@TaTa86.: A csaj irritáló? Nem a fröcsögő sapkás zsidó?

@Scala: Nézd csak meg. Bemutatkozik a talmudista média. Mocskos fröcsögő hulladékok. Hányinger.

Scala 2010.04.05. 20:56:33

@TaTa86.: Na megnéztem, kb. négy percig.
Ez a Trvtko dadog és az egész TV2 most milyen szépen benyal a Fidesznek. Hát én inkább ezen röhögtem. :-D

Nekem a DD nem tetszik, nem tartom túl nagy kalibernek agyilg, a hangja, a lába nem jó, de úgy összességben nem irritál. Ez már valami.
Egy hajfestés feldobná, de akkor nem olyan hiteles. :-D

Scala 2010.04.05. 20:57:25

És amúgy nem csinálta rosszul a DD ezt az interjút, szó, ami szó!

Scala 2010.04.05. 20:58:38

@Bemmbemm: Igen, igen! Közben nem bírtam megállni! :-D s pont azt írtam, csak úgy spontán. :-D
Bár nem tudtam, hogy a Trvtko :-DDD

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.05. 20:59:09

Ez a világrend pedig összeomlóban van. A kérdés az, hogy mikor omlik össze? Ha szerencsénk van, akkor talán még húzza 10-15 évig, ha nincs és sokkal rosszabb a helyzet, mint amiről mi tudunk, akkor 2-3 év és nagy bajok lesznek. Ebben biztos vagyok. Ez a világ nem tartható fenn.

Scala 2010.04.05. 20:59:39

@Bemmbemm: És tényleg fröcsög a VT. Igazad van!

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.05. 23:33:50

@Scala: Nem vagyok híve az ilyen beszédnek és előre elnézést kérek, de mikor megnéztem a videót, az jutott eszembe dühömben, hogy MOCSKOS ZSIDÓ!

A média a tűzzel játszik. Rég túlléptek egy határt, amit egészséges ember nem tűrhet el. Viccen kívül komolyan végigröhögném, ha ledózerolnák a két szennycsatornának a székházát! Elég volt a megalázásokból!

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.05. 23:34:57

Ha nagyon bántja az Archiregnum szerkesztőit az előző komment, akkor nyugodtan töröljék, megértem, de le kellett írnom.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.06. 12:12:42

@Bemmbemm: "A csaj irritáló? Nem a fröcsögő sapkás zsidó?"
Tvrlsghtxxxdvvbbblkutkó zsidó? Mik vannak. XD

Szerintem ez a kettő nem zárja ki egymást. :-)

Egyébként "nem az ellenség találmányaitól félek, hanem a saját hibáinktól". A "sapkás zsidó" hozzáállása azért alapjában véve érthető. A Jobbik nem csak a jól fizető állását akarja elvenni tőle, de a teljes egzisztenciáját, identitását, presztízsét, egyszóval mindent. A helyében én is szemét lennék.

Aki radikális véleményt fogalmaz meg ne csodálkozzon, ha lesznek akiknek ez nem tetszik.

Szóval a TV2t vehetjük konstansnak, amin nem tudunk változtatni, ne az ellenség legyen már azért a hibás, hogy védekezik.
Amin lehetne változtatni az az, hogy Nyivák Előbőr (HSL-t idézve) nem nyomja be tehetségtelen, hülyepicsa feleségét szóvivőnek, ha az nem tud beszélni sem, gondolkodni meg aztán főleg nem!

"Ha nagyon bántja az Archiregnum szerkesztőit az előző komment, akkor nyugodtan töröljék, megértem, de le kellett írnom. "
Magadért felesz, engem nem zavar. :)

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.06. 16:08:12

@TaTa86.: Tvrtkoról nem tudom biztosan, de sok mindent elárul, hogy mindenhol sapkában ül, még az asztalnál is. Bár lehet szimplán bunkó. A neve alapján ne vonj le következtetéseket, nem ez az eredeti neve. Ha pedig a TV2 "sztárjait" nézed, szinte kivétel nélkül zsidók.

Mit veszélyeztetnek? Ezek annyit megkerestek már az elmúlt évtizedben, hogy munka nélkül vígan eléldegélhetnének életük végéig. Abban is biztos vagyok, hogy neki is van saját cége. Nem veszélyezteti az ő egzisztenciáját senki. Remélem ezt te sem gondoltad komolyan.

De az ellenség legyen a hibás! Ne vérengző, fröcsögő büdös bunkókat uszítson rá a meghívottakra, hanem vakarja meg a fejét és gondolkodjon el, hogy min kellene változtatnia. Mert amit ők televíziózás címen művelnek az botrányos, gusztustalan és hányingerkeltő. Le se köpném őket, annyit nem érdemelnek ezek a szenny alakok.

Én is fogalmaztam meg kritikát Dúróval szemben (írtam egy rövid posztot ehhez a videóhoz). Valóban nem alkalmas szóvivőnek, de ettől még Trutymó bunkón, aljas módon támadott. Ez lenne a kulturált vita, amit előadott?

"A helyében én is szemét lennék. "- a helyében én elgondolkodnék, hogy miért gyűlölik ennyien teljesen jogosan a szennycsatornáját és őt magát is. Mert csak ő tud változtatni a megítélésén, senki más.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.06. 19:09:57

@Bemmbemm: "Ha pedig a TV2 "sztárjait" nézed, szinte kivétel nélkül zsidók."
Sőt a tulaj is zsidó.

"Mit veszélyeztetnek?"
Nem mondom, hogy veszélyeztetnek, azt mondom, hogy a jobbik el akarja őket pusztítani(, persze nem fizikailag). Ezt egyébként jól teszik, de az más kérdés.

"De az ellenség legyen a hibás!"
Nem túl hatékony hozzáállás. :-)
Az ellenség, már csak ilyen, azért hívjuk ellenségnek.

"Ez lenne a kulturált vita, amit előadott?"
A TV2 a legalja, hozzá képest még az RTL klub is maga a CNN, mégis mit vártál? Ki mondta, hogy itt kulturált vita lesz?

jardel 2010.04.06. 19:33:36

@TaTa86.: maga a CNN - na ez találó hasonlat volt....

Scala 2010.04.07. 09:53:23

@TaTa86.: A TV2 tényleg annyira gáááááz! :-( De valljuk be, mielőtt ezek az emberek elkezdtek volna fejedelmi fizetsekért kereskedelmi tévézni, senki nem gondolta volna közülünk, hogy van ennyire lent.
Most nem azokról a 'tömegekről' beszlek, akik kajálják a műsoraikat, azoknak kell a pótcselekvés...
És ez egy európai trend, holland licencműsorok, magyar gagyiba panírozva, iszonyat fizetések, full kontraszelekció!
Nekünk nincs 2006. óta, de semmi olyat nem láttam amikor valahol néha részesülök belőle, ami miatt visszavágynám.
Természetesen az Animal Planet és National Geographic oroszlános sorozatai részét képezik az 'ideális napomnak', (ezen 'az ideális napon' két napja kezdtem agyalni, de kihagytam belőle a politikát, a reggeli kávé mellé egy index-hír szerencsétlen balesetekről... hm... nem vagyok ilyen kicsinyes).
De a magyar televíziózástól, és az öntelt és félművelt emberek uralmától + pénzelésétől hányok.
süti beállítások módosítása