HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz le... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XX.: Van valami konkrét kérdésed is vagy csak trollkodsz, gyurcsányista? (2024.05.27. 19:21) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @tesz-vesz: *** a jogosítvány se jár alanyi jogon. meg lehetne nézni a közutakat milyen állapoto... (2024.04.17. 13:30) Boldogkői csodálatos világa
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér

Utolsó hozzászólások

  • Tesz Vesz XLV.: @Tata86: nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot nézel leginkább, két dologra figyelsz leginkább tibi atyára és hont andrásra? Nem fogtad ... (2024.07.30. 16:21) Meme politika
  • Tata86: @Tesz Vesz XLIV.: Nem fogtad fel, amit leírtam. Ugorj neki még egyszer! (Segítek: minden szót olvass el, azért vannak elírva. "... hogy engem nem tú... (2024.07.24. 09:23) Meme politika
  • Tesz Vesz XLIV.: @Tata86: most már nem túlságosan érdekel? ezekszerint most gerinced nincs vagy eszed, memóriád? nem te voltál az, aki azt mondta hogy két dolgot ... (2024.07.23. 15:33) Meme politika
  • Tata86: @Tesz vesz XXXVI.: 2 órát nem fogok meghallgatni. :( de ha leírod melyik részeket nézzem meg, azt szívesen megteszem. (Te továbbra sem érted egyéb... (2024.07.16. 11:30) Meme politika
  • Tesz Vesz XLI.: @Angyal András: sőt , g nagy lacika még félistennek is tartja viktort. tata is hamarosan leírhatja ezt, ha sokáig nézi hont andrást (2024.07.15. 15:27) Meme politika
  • Angyal András: Ugyanazt mondja MP is mint Viktor. csak ő tudja vezetni ezt az országot. Kormányzóképes (2024.07.11. 12:30) Meme politika
  • Tesz vesz XXXVI.: @Tata86: hont andrás azt mondta hogy ezt az országot ennél már jobban nem tudja vezetni senki orbánnál. ehhez mit szólsz? ezt is ki tudod magyar... (2024.07.10. 17:20) Meme politika
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (18) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euro (1) euró (1) európa (2) Európa (1) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) meme (1) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (2) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választások 2024 (1) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2012.08.04. 19:50 TaTa86.

Zsidót fogtam, nem ereszt!

Tod_der_Lüge_poszter.jpgLombroso már írt egy villámposztot a Szegedi-sztoriról, de azóta sokkal pikánsabb részletek derültek ki, ami miatt úgy érzem érdemes egy kicsit mélyrehatóbban is foglalkozni az esettel.  Az még hagyján, hogy Zsanád zsidó felmenőket választott, és ezt galád módon eltitkolta, de a korrupció árnyéka is rávetült, ami aztán egy sor kérdést vet fel…

Baljós árnyak

Megtörtént, aminek meg kellett történnie. Várható volt. A Jobbik túl hamar, túl nagyra nőtt. Az alapok újrafektetése helyett, ami elbírt volna egy közép-, esetleg váltópártot, inkább a szavazatok, de leginkább a népszerűség rövidtávú maximalizálását választották. Balogh Gábor írását olvasva eszembe jut a szerzővel egy rövid beszélgetésünk fél éve, amikor azt fejtegettem neki, a Jobbikra jelen erkölcsi állapotában nem tudok szavazni. Egyetértett, de úgy látszik ő, és a hozzá hasonlóan gondolkodók kevesek ahhoz, hogy változtatni tudjanak.

Nem gondolom úgy, hogy a Jobbik különösebb veszteségeket fog szenvedni a botrány miatt, hiszen szavazóik nem tudnak hova menni. De a jövőre túl sok jót nem ígér a radikálisok számára…

Szűz vagy üzletszerű kéjelgést folytató kisiparos?

A Jobbik legfőbb vonzereje az ártatlanság. Ők azok, akik még nem lopták szét az országot a bandériumaik élelmezése és saját meggazdagodásuk érdekében. Persze a cinikus rögtön megjegyzi, ennek a legfőbb oka, hogy még nem voltak hatalmi pozícióban. Így hát rendkívül fontos számukra, hogy megmutassák, ha úgy hozza a sors és odakerülnek a húsosfazék közelébe, akkor sem fognak a „nagy” elődökhöz hasonlóan önző dézsmálásba kezdeni.

A legalkalmasabb terep az erkölcsi integritásuk bemutatására az Európai Parlament. Ajrópában nem játékpénzt osztanak a mezei képviselőknek! Az alap fizu 8000 euró körül van, ehhez jön hozzá a hasonló összegű költségtérítés és egy bő keret asszisztensek alkalmazására.

Galíciai Szegedi barátunk is tisztában volt ezzel... A Jobbik első nagy sikerét sikerült is beárnyékolni a koncon való marakodással: Úgy hírlik megállapodtak a TMRSZszel, hogy amennyiben 3 képviselőjük bejut, Szegedi lemond Szima javára, akinek már csak a mentelmi jog miatt is szüksége lett volna a képviselőségére. A dolog nem jött össze. 

Szegedi megkapta a mandátumot, és közben szépen fizette a védelmi pénzt Nováknak, Molnárnak, Kürknek. Így azért már érthető a Lombroso által bemutatott paradox helyzet. Úgy néz ki a konkrét esetben is, valami ilyesféle megállapodást akart Ambrus kicsikarni.

Elmondhatjuk tehát, hogy ezen a vizsgán a Jobbik nagyon csúnyán elbukott. Náluk is a „lé’ határozza meg a tudatot”. Már néhány rongyos millión elkezdenek mutyizni, gondoljunk csak bele, mi történne, ha 100milliárdok elé raknánk őket?

Annak ellenére rendkívül kínos az ügy, hogy korrupcióról de jure nem beszélhetünk. Szegedi teljesen törvényesen, fehéren alkalmazta az előbbi úriembereket, elszámolási kötelezettsége nincs. Csak hát, ez az érdekes epizód feltárja előttünk a Jobbik belső miliőjét: Bizony a nagyonnemzeti pártban is a legfontosabbak kapcsolatok és pénz. Minél jobban harsogja valaki az elvhűséget, és a  nagyonnemzeti elkötelezettséget, annál inkább csak a kapcsolatok és csak a pénz számít. A különbség a Fideszhez képest, hogy kisebb kapcsolatok és kevesebb pénz, de hát a kisstílűségért ne osszunk már pirospontot!

Rasszista-e a Jobbik?

Igen régi  gumicsontja a közéletnek, hogy vajon milyen –is(z)ta a magyar nemzeti radikalizmus pártja, milyen izmusokat és antiizéket lehet behúzni mögé? Mivel ezek  a bélyegek súlyos vádak, nem árt, ha az ember nem a levegőbe beszél, és 3szor is meggondolja, mielőtt meghozza az ítéletet. A Jobbik természetesen tagad mindent, legutóbb épp Vona, úgyhogy a dolog nem egyszerű, ha az ember korrekt akar lenni.

Úgy gondolom a Szegedi-ügy az, amely véglegesen cezúrát hoz ebben a polémiában és kijelenthetjük: a Jobbik rasszista és antiszemita.

Ezzel kapcsolatban két dolgot tartok nagyon fontosnak leszögezni:

- Az utóbbi két évtizedben a rettegők igen gyakran használták a rasszista/antiszemita bélyeget, és a legtöbbször a józan paraszti ész megnyilvánulásait illették a jelzőkkel. Ezzel párhuzamosan az antirasszizmus/anti-antiszemitizmus is kimerült a tények és mindennapi tapasztalatok debil tagadásában. Ez ugyanakkor nem jelenti azt, hogy nem létezhet valóban káros rasszizmus, antiszemitizmus. Az ördög az abszolutizálásban rejlik.

Rasszizmus-e önmagában, ha a Jobbik a programjában foglalkozik a cigánybűnözéssel? Nem.

Antiszemitizmus-e önmagában, ha egyes gonoszok felróják zsidó származású értelmiségieknek a magyar- és keresztényellenes attitűdjeit? Nem.

Rasszizmus és antiszemitizmus-e, önmagában, ha egy párt vezetőségében a zsidó származás kizáró tényező, tegyen az illető akármit is, bizonyítsa a lojalitását, rátermettségét akárhányszor? Bizony, igen.

- Szeretném kihangsúlyozni, az előző állításom nem az én véleményem, hanem a Jobbikot valóban belűről alaposan ismerő Szegedi Csanádé és Novák Elődé. Szegedi mérlegre tette a karrierjét és döntött, mert döntenie kellett: mutyi vagy igazság. Az igazság vállalásával esélye sem maradhatott volna arra, hogy a Jobbikban folytassa a munkáját, de a boltjának sem tett volna valami jót. Így kockáztatott.

Nem akarom túlmagyarázni a dolgot, ha valakit ostoba libsi dogmák mantrázása helyett tényleg érdekel, miért ostobaság az abszolutizált rasszizmus, itt a magyarázat. Mert élet- és valóságidegen, és mert korrumpál. A Jobbiknak nem azért kellett volna ezekre egyértelműen nemet mondani, hogy megfeleljen a PCnek, hanem a józan ész és a keresztény erkölcs princípiumai miatt.

Kit nézel hülyének?

Mint már az előbb említettem Vona lenyilatkozta a nyilvánvaló hazugságot: A Jobbik nem rasszista, nem antiszemita. Ebben az a meglepő, hogy jobb helyeken a politikus azután nézi hülyének a választóit, miután hatalomra jut. Igazából megint azt nem értem, hogy miért kell hazudni? Aki elviseli így a radikat, netalán kifejezetten örül, hogy ilyenek, azoknak nem kell. Akik morális tartást, józan radikalizmus(, amennyiben ez nem oximoron) várnának, azoknak ez nem hogy kevés, de kifejezetten dühítő. A kettős beszéd, a sunyi célozgatás, az erőlködő terelés nem az, amivel szavazatokat lehet nyerni. Talán megtartani. Egy ideig.
Egy fiatal radikális párttól tiszta, egyértelmű állásfoglalást várna az ember! Alakoskodókból, gumigerincűekből nagyon erős konkurencia van.

Nem hiszem, hogy Vona rasszista/antiszemita lenne, de egyszerűen képtelen arra, hogy a Jobbikot a józan ész medrébe visszaterelje. A Jobbik elkapta a zsidaját, de az nem ereszti! Tiszta víz kéne a pohárba, mert az rossz jel, ha valakinek már ellenzékben, „tét nélkül” hazudnia kell.

A másik szelete a történetnek, kurucék labanc zsoldon. Novák eljátszhatja az erkölcs bajnoka szerepét, de nagyon hülyén áll. Nem kóser a dolog. Vagy zászlót égetsz, vagy felveszed a fizetést! Ha a kuruc.info az EUt a zsidó szupremácia eszközének, szerveit az egyik végrehajtó hatalmának nevezi, akkor ki kell jelentenünk: a kuruc.info zsidóbérenc! 

Az első sorstalan

Ami még ide kívánkozik visszatérve az előző gondolatmenetemhez, a szomorú megállapítás, Csanád egyedül maradt. Groteszk, bár megint csak előrelátható helyzet: miközben egyesek évtizedek óta folyamatosan az antiszemitizmus miatt üvöltenek (Csonka-)Magyarország módszerváltás utáni első és egyetlen származását bizonyítottan titkolni kényszerülő, amiatt zsarolható és pártbeli tisztségétől megfosztott polgára teljesen egyedül maradt. A liberálisok, akiknek itt lenne az alkalom arra, hogy valóban elmagyarázzák mit is jelent az antirasszizmus, miért éri meg egy magyarnak is ezt támogatnia, csupán röhögni bírnak. (Ugyanez figyelhető meg a homofóbia elítélésében is: a buzinak addig van méltósága, amíg őket követi, egyébként Haider, Tormay halála után való gyalázása remek mulatság!)

142 komment

Címkék: kuruc.info jobbik antiszemitizmus szegedi novák előd rassizmus


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr104695700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

becsoccsent 2012.08.05. 15:00:42

@TaTa86.: belinkelned, ahol elhangzik, hogy "nem vagyunk liberalis demokratak a liberalis mai ertelmeben"?

egyebkent pedig orulok, hogy csakis erre a reszre reagaltal, hiszen ezt tartottad fontosnak. ilyenforman a tobbivel, amit irtam, egyetertesz.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.08.05. 15:13:25

Bocsi de a többiek már bizonyítottak úgyhogy én még egy darabig a jobbikra szavazok.
Jobbik-Bokros koalíció meg nem lesz szerintem soha.:))
Jobbik szavazó vagyok mostanában de nekem Bokros talán a leg hitelesebb az elmúlt évekből.
Egyébként meg ez a Csanád beijedt amikor kiderült számára a származása és rosszul reagált.
Bármelyik fideszes,mszp-s képviselő simán lehazudta volna a napot is az égről a témában.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 15:18:04

@TaTa86.: a kuruc egy nagyon fontos szerepet tölt be, a cigánybűnözés kimutatásában mindenképp. amíg ez így marad, mert más nem számol be róla, addig a kurucnak is van helye. Számolj be róla jobban, és akkor nem lesz rá szükség.

Szerintem is korai, hogy a Jobbik megkapja a hatalmat. Ettől függetlenül 2014-ben is rájuk fogok szavazni (ha a fidesz által megbundázott rendszer engedi), mert látok bennük lehetőséget.

Meggyőződésem, hogy a Jobbik a legbecsületesebb politikai erő ma, Magyarországon. És ez a meggyőződésem a szegedi kiválása után csak erősebb lett, hiszen már nincs ott a jobbikban. A probléma forrása megszűnt, max a te fejedben éli tovább lázálmát.

"következetes kereszténységre épülő értékrendet"
politikailag irreális: a lakosság hány%-a következetesen keresztény? Egy párt (mindegyik párt) a választóit képviseli, ugye?

A pártok csak a választói igényből tudnak kiindulni. Nem tetszik? alakíts vallásos mozgalmat, és térítsd kereszténnyé Magyarországot alig 17% jár templomba, és ők is többségében jámbor keresztény becsapott becsületes balfasz nénikék, akik a fideszre szavaznak, ha esik, ha fúj. Tehát le van fedve ez a réteg.

Te szerintem kurvára el vagy tévedve: ezt a "következetes keresztény" kérdéskört a KDNP-nek meg az IKSZ-nek kéne feltenned. Ők ennek a "hivatalos" képviselői.
erről mikor írsz cikket?!
Rossz helyen keresgélsz, öcsi!

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 15:26:21

Ha valóban a keresztény értékrend hiányával lenne problémád, akkor írtál volna egy cikksorozatot a témában "a következetes keresztény értékrend hiánya a mai magyar politikai életben", és rögtön az elején a KDNP-t vetted volna sorra. Ezt elmulasztottad. Ennyire érdekel a keresztény értékrend.

Tehát nem a probléma megoldása érdekel, hanem csak a szarkavarás.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 15:45:48

@becsoccsent: Nem értek egyet, ha nagyon érdekel a kommented alapján te pont olyan gyűlölködő vagy, mint az általad lefestett átlagjobbikos.

@Schwerer Gustav: Nem tudom mi alapján kéred rajtam számon, hogy miről írok, miről nem! Egyébként tervezek, de ez semmit nem jelent. :(

A KDNP rugdosásának meg egyszerűen nincs sportértéke.

"Tehát nem a probléma megoldása érdekel, hanem csak a szarkavarás. "
Engem most konkrétan két dolog érdekel: megálljam a helyem a munkában, és szórakozásból leírjam a véleményemet egyes engem érdeklő témában.

2012.08.05. 15:48:02

@Schwerer Gustav:

"Több hasznot hajt, mint amennyi kárt okoz? IGEN."

NEM!

Most mi lesz? :)))

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 15:55:42

@Schwerer Gustav: "kuruc egy nagyon fontos szerepet tölt be, a cigánybűnözés kimutatásában mindenképp"

A múltidő hasznos lenne. A tabu leomlott, tovább lehet lépni. Egyébként ott a Barikád, az is beszámol.

"A probléma forrása megszűnt, max a te fejedben éli tovább lázálmát."
Szerintem más a probléma forrás, és nem szűnt meg. (Pl pont ez a hülye hatalmi helyzet a kuruccal. Némi trollfaktort belevéve: Eléggé zsidós, kusza helyzet.)

"politikailag irreális: a lakosság hány%-a következetesen keresztény? Egy párt (mindegyik párt) a választóit képviseli, ugye? "
Annyira nem vagyok demokrata, mint te. :o)
Btw: nem én választottam a Jobbik logóját, nem én tettem bele a kettőskeresztet.

A többire: Szándékosan fekete-fehéren értelmezed a kérdéskört! A keresztény alapokra helyezésnek számos árnyalata van. Szerintem az abszolút reális, hogy a keresztény morált megkövetelje a párt, és autoritásként is elismertesse.

A vallásosság az más kérdés, és nem is hiszem hogy pártfeladat lenne ennek megkövetelése. (És igazad van, népszerűtlen is lenne, márpedig a párt alapvetően szavazatokból él. )

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 16:04:52

@Schwerer Gustav: "Több hasznot hajt, mint amennyi kárt okoz? IGEN."
Erre hadd reagáljak külön.

NEM! A kuruc.info kb egy"személyben" akadályozza meg, hogy a Jobbik egy komolyan vehető jobboldali párt legyen.

Csak egy érv:
Autoritás: Ha jobboldal, legyünk jobboldaliak. Szeretném tudni ki van felül, miért, milyen jogai, feladatai, felelőssége van. Ki bízta meg és mennyiért, miért!

A jobbikban a kuruc miatt ez az egész kaotikus. Mit kérjek számon Vonán, ha egyszer látom, hogy nem az ő akarata érvényesül? Mit kérjek számon a kurucon, ha letagadják, hogy valami köze is lenne a Jobbikhoz? Mit kérjek számon Novákon, ha papíron, itt egy mezei alelnök.
Zsidós ez az egész. Együtt mozognak, de senki nem felel semmiért, és letagadnak minden kapcsolatot. Az ember látja az egymásrahatást, de ha szóvá teszi, ő az zsidó/náci.

Senkihez nem tudok odamenni, hogy te, magyarázd már meg, miért csináljátok ezt!

Ki az, aki felel a kuruc.infóért!?

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 16:10:35

@TaTa86.: "Nem tudom mi alapján kéred rajtam számon, hogy miről írok, miről nem!"

A következetes keresztény értékrend alapján kérem rajtad számon! Ha Jobbikon számon kérted, akkor kérjed a KDNP-IKSZ-en is! Ha meg nem fontos a keresztény értékrend, akkor csöndben is lehet maradni róla.

"A KDNP rugdosásának meg egyszerűen nincs sportértéke."

Relativizálsz? Mi vagy te, liberális? Visszaélnek a "keresztény(demokrata)" jelzővel. Ott ülnek a parlamentben, kormányzó erő.
Milyen sportérték, te barom? pszichopata vagy? a Jobbik rugdosásának van "sportértéke"?

Nem a Jobbik irányítja az országot. se egyedül, se koalában. Bagatell! Fontos hogy egy jót belerúgjunk. Gratulálok.

"Engem most konkrétan két dolog érdekel: megálljam a helyem a munkában, és szórakozásból leírjam a véleményemet egyes engem érdeklő témában."

Eléggé egoista, narcisztikus alapállás. Mi a munkád?

wasawski 2012.08.05. 16:16:37

A királyi tévében többször hangoztatta Vona, hogy mikor kiderült a származása Csanádnak, nem rúgták ki, mert sokat tett a pártért és az emberekért. Kirúgása akkor lett aktuális, mikor a bűnei derültek ki. Ezt ugye a média nem hangoztatja. Vajon miért nem árulta el Csanád az elején, hogy milyen felmenői vannak? A Jobbik kirakott még egy megélhetésit és pont. Van még egynéhány közöttük és biztos a vezetők között is. Természetes, hogy erre a média ráharap és felfújja, hisz a tulajaik szeretnék eltüntetni a pártot, mint anno a MIÉP-et. Már egy jó ideje az is rasszizmus, ha valaki ki meri ejteni a száján, hogy zsidó. A zsidók mind szégyenlik, hogy ők zsidók? Én büszke vagyok magyarságomra. Ők miért nem büszkék rá nyíltan? Valamit takargatniuk kell? Minden esetre annak örültem volna, ha tiszta úton marad Csanád, hisz szimpatikus ember volt eddig.

becsoccsent 2012.08.05. 16:18:21

@TaTa86.: nem kell egyetertened, a vita pont errol szol. bar a vitat ervekkel szoktak muvelni, de mindegy, a te blogod, megteheted, hogy nem ervelsz.

csupan azt kertem, hogy amit allitottal, bizonyitsd. linkelj.

Boka1 2012.08.05. 16:34:07

@TaTa86.: A titkosszolgálat felel érte. A titkosszolgálatért ki felel, nem tudom. Ez az egész politikai leosztás olyan, mint amikor Kohn kiteszi a szemközti üzletre a Grün táblát. Vagy mikor Földesi szabó veszekszik Toncsikával a tv -ben, pedig nála van az eltett pénz. El kell terelni a figyelmet ! Ahogy a volt szovjet katonatisztek mind az alvilágban helyezkedtek el, a volt titkosszolgák sem mentek el kapálni. Hozzáteszem , ez jó dolog, hiszen, ha alulról szerveződne a Jobbik, akkor lehetetlen lenne kézben tartani.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 16:39:01

@TaTa86.: "A múltidő hasznos lenne. A tabu leomlott, tovább lehet lépni. Egyébként ott a Barikád, az is beszámol."

A mai világban a kereslet törvénye működik. Ha a kurucra nem lesz kereslet, akkor meg fog szűnni magától is. Sőt. Senki sem tiltja, hogy csinálj egy jobboldali honlapot, ami majd jól lemossa kurucot a pályáról. Megmutatod a következetes keresztény értékrend elsöprő erejét a fasiszta- rasszista-antiszemita eszmék felett.

"Zsidós ez az egész. Együtt mozognak, de senki nem felel semmiért, és letagadnak minden kapcsolatot. Az ember látja az egymásrahatást, de ha szóvá teszi, ő az zsidó/náci."

Ez a mai rendszer logikája. Ha nem lenne betiltva a gárda, más lenne a helyzet, akkor lennének minden nap utcai felvonulások. Ki tiltotta be? gyurcsány és bajnai is tettek rá kísérletet, mégis csak orbánnak sikerült. így van? Így. Csak a rendszeren belül tudunk mozogni. Ehhez pedig hozzátartoznak a helyezkedések is.

"Senkihez nem tudok odamenni, hogy te, magyarázd már meg, miért csináljátok ezt!"

írj nekik emailt! Írj emailt Vona Gábornak, ha tényleg ez a baj! Vagy akinek gondolod a jobbikból. az illető neve@jobbik.hu
Van egy gyanúm, hogy nem ez a bajod.
(És akkor még azt is elmondhatnád, ha lenne egy csöppnyi eszed, hogy lám, írtam és nem válaszolt, stb.)

Alapvetően rossz helyre címezed a problémáidat. A jobbikon kéred számon a kereszténység valós vagy vélt hiányát, nem a megfelelő emberekkel vitatkozol, és így tovább. Mint egy rossz társaságba keveredett kamasz.

Megszállt valami démon, vagy micsoda? El kéne hagyni ezt a gyerekes lázadó attitűdöt.

"Ki az, aki felel a kuruc.infóért!?"

Te szegény idióta... ha megtudná a közvélemény, hogy kik a kuruc infót kik üzemeltetik (kik felelnek érte), másnap már vinnék őket bilincsben. Lehet hogy ezért vagy ennyire kíváncsi???!! Vagy csak szimplán ennyire gyengeelméjű?

==T== 2012.08.05. 16:40:05

@TaTa86.: A kuruc a Jobbik kegyetlen komolyan vehető nyilvánossága. Az összes többi csatorna pártvezérelt, ahol nemhogy pozitív, de tárgyilagos hozzáállást sem várhat egy egy másik párt (nem csak a Jobbik, hanem mindenki, a gazdán kívüli).

A kuruc stílusa sokszor tényleg túlnő a célon, de ha valódi híreket akarok olvasni, akkor még mindig oda, vagy a barikádra klikkelek, mint a mainstreamnek csúfolt langyos helyekre. Ráadásul igen látogatott.

Az sem véletlen, hogy aktív netezők/internethasználók közt a jobbik jóval erősebb, mint azok közt, akik nem használják az internetet.

Boka1 2012.08.05. 16:43:24

@Schwerer Gustav: Ki tudja Tomkat rendes nevét ( nem a Polgár Tamásosat, a rendeset) ?

==T== 2012.08.05. 16:47:10

Ami a rasszizmus/antiszemitizmus dolgotilleti.

Az emberek (nem csak a fehérek) nagy része valamilyen szinten rasszista. És ez így van jól, teljesen egészséges dolog fenntartásokkal lenni az idegen, ismeretlen vagy eltérő csoportok iránt. Ezt figyelembe véve egyáltalán nem probléma egy egészséges szintű rassziszmus, plána ha megnézzük hazánk ill. az EU demográfiai folyamatait...

Az antiszemitizmussal ugyanez a helyzet. Természetesen hivatalosan nincs semmi ilyen a programban, de egyértelmű, hogy nem szeretik a zsidókat, és őszintén szólva magyar emberként minden okuk megvan rá. Enne kfüggvényében ne meglepő amit mondott. De vajon pl. egy vállaltan homoszexuális/transzexuális ember lehetne mondjuk fidesz alelnök?

Ebben a tekintetben nem térnek el a magyar átlagtól, ahol egy nem régi felmérés szerint a társadalom kb. kétharmadában vannak ellenérzések a zsidókkal kapcsolatban.

Az egyéb dolgokat - nem megfelelő személyek a pártban - sajnos meg kell még oldani. Szeritnem meg is fogják.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 16:48:49

@Schwerer Gustav: Keresd meg a gyógyszered, és utána gyere vissza!

Most erről írtam, ez van. Ezzel vitatkozz, ha akarsz.

@becsoccsent: Ismerek azért néhány jobbikost(, persze exjobbikosból többet.) Rendes emberek, és nem gyűlölködők, meg isták.
Ellenben te nagyon durván általánosítasz, és nem akarod meglátni, mitől lehet népszerű a Jobbik egyes körökben. Azt sem veszed figyelembe, hogy a helyi vezetés lehet normális sok helyen.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 16:50:12

@Boka1: fogalmam sincs, mire gondoltál...van neki még egy neve?:) Mik ki nem derülnek...

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 17:05:36

@TaTa86.: sajnos/szerencsére nem szedek gyógyszert, és egyébként is a gyógyszer nem oldja meg ezeket a problémákat.

Írtam: ez a poitikai rendszer logikája. Hogy láthatólag ez sötét neked, az nem az én hibám.

A Fidesszel való technikai összehasonlítás is abszolút megállja a helyét. friss két év parlament után nem kell csodát várni. 2014 még eléggé távol van ahhoz, hogy bőven mindenki tévedjen, aki azt hiszi, hogy a varázsgömb a kezében van.

Erkölcsileg, értékrend-ügyben pedig először a KDNP-nél kell érdeklődnöd. Jajj, hogy ez nem szimpi az archiregnumos haveroknak? Sajnálatos.

Egyébként egy dolgot fényesen beigazolt ez a beszélgetés: hogy párbeszéd szempontjából mért egy sötét pince szinte az összes király/kormányzópárti monarchista habsburg-pártoló.

Boka1 2012.08.05. 17:15:29

@Schwerer Gustav: Sőt még rendfokozata is. Az a baj a magyar hatóságokkal, hogy nem következetesek. Ha a tv-be bemondatják, hogy xy előzetesben van, akkor miért röhögcsélnek az elitéltel a kis étteremben. Kis ország ez. Én ezért nem anyázom az elitet, amióta közel lakom hozzájuk. A sajtóból egész más jön le, mint amilyenek valójában. Valszeg a munkahelyemen én is másmilyen vagyok, mint otthon. Nem rossz vagy jó, hanem másmilyen. A dolgozóban osztom a melósmak a munkát, a lányomat meg nem tudom fürödni elküldeni.

==T== 2012.08.05. 17:39:23

Még valami.

A zsidó dolog a megyei elnöki választás előtt kiderült, és ezzel együtt is 9x %-al választották meg Csanádot.

Mennie a felvétel után kellett. A tesóját sem küldték el, ő is magától ment.

sztahanovica 2012.08.05. 17:39:40

@Schwerer Gustav: Tisztelt Schwerer Gustav! Elmondom mi a különbség a rasszizmus és a nacionalizmus között. A nacionalizmus lehet befogadó, a rasszizmusnál ez ki van zárva. Miért? Mert az nem döntés kérdése, hogy melyik rasszhoz tartozom. A palotapincsi sosem lehet pit bull. A nemzeti identitás viszont lehet választott. Ezt csak az zárja ki, ha a nacionalizmus rasszizmussal kapcsolódik össze; ez azonban nem szükségszerű kombináció. A 19. századi Magyarországon pl. a nacionalizmusnak egy különösen befogadó verziója jött létre. Miért? Azért, mert a Refomkorra a magyar politikai elit rá kellett hogy döbbenjen, hogy magyarként kisebbségbe kerülhet a saját történelmi határai között, tehát mindenkire szüksége van, aki magyarnak vallja magát, függetlenül attól, hogy milyen vallású, milyen származású. Bíztak abban, hogy a "felsőbbrendű" magyar kultúra elég vonzó ahhoz, hogy a nemzeti és vallási kisebbségek tagjai nagy számban válasszák. Legnagyobb számban a német és a zsidó eredetű, különösen polgárosodott állampolgárok választották ezt az utat. Tudjuk pl., hogy a Szabadságharc ügyéért rengeteg német és zsidó származású magyar is harcolt. -- Tehát a nacionalista a kultúráját tekinti felsőbbrendűnek, nem a genetikai felépítését. Egy magyar nacionalista lehet büszke a cigányzenére pl., mint a magyar kultúra egyik kiemelkedő teljesítményére. Merthogy történetesen az. Cigányok sok helyütt élnek, de a cigányzene itt jött létre, a Kárpátmedencében, sehol másutt nincsen párja. -- Magyar rassz mint genetikailag megalapozott kategória egyébként nincsen. Mi, magyarok ugyanis genetikailag annyira kevertek vagyunk történelmi okokból miatt, hogy nem lehet megállapítani a "magyarság" genetikai sajátosságait. (Viszonylag kevés ilyen nép, ilyen kultúra van egyébként. A legtöbb népnek valóban vannak genetikailag is felismerhető, általánosan jellemző sajátosságai.) Örülök, hogy segíthettem. Ez a szakmám. :)

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 17:42:55

Jellemző, hogy ez a "keresztény értékrend"-szöveg is csupán az akárhányadik kommentben vergődött napvilágra. Valahogy a cikkben nem volt fontos erről beszélni.

Helyette volt a -legálisan- pénzt fizető szegedi, aki fizette a pénzt a Nováknak (a.k.a sötétben bujkáló ellenforradalmár), kár hogy a Novák ezt meg is írta az önéletrajzában, mindegy, le se szarjuk, lényeg hogy óriási vaskos pénzek, cseréltek gazdát, sőt: pénz-kötegek. Most elkaptuk a jobbik tökét, elvtársak!

Ezt a libbant szar szöveget nyomod a cikkedben, öcsi. Kár hogy próbálkozásaid visszapattantak az észérvek faláról.

"Csak hát, ez az érdekes epizód feltárja előttünk a Jobbik belső miliőjét: Bizony a nagyonnemzeti pártban is a legfontosabbak kapcsolatok és pénz.

Hogy jön abból a tényből, hogy szegedi legálisan foglalkoztatta Novákot, az a tény, hogy a Jobbikban a _legfontosabb_ a pénz? A kapcsolat rendben, az fontos mindenhol a világban. Még az USÁ-ban, a korlátlan lehetőségek hazájában is...

"Minél jobban harsogja valaki az elvhűséget, és a nagyonnemzeti elkötelezettséget, annál inkább csak a kapcsolatok és csak a pénz számít."

Ez hogy vezetődik le abból a tényből, hogy szegedi legálisan foglalkoztatta novákot?

"A különbség a Fideszhez képest, hogy kisebb kapcsolatok és kevesebb pénz, de hát a kisstílűségért ne osszunk már pirospontot!"

Szerintem nem mindegy, hogy az adott pénzből mondjuk szórólap lesz a Jobbikban, vagy offshore-számla. A Jobbik egyébként az offshore-gyakorlat ellen + nyilvános pályázati rendszer mellett van, tehát ha kormányon lennének felszámolódna ez a bűncselekmény, + a pályázati mutyik is.

Szegedi Csanád legálisan foglalkoztat pár embert. Ebből hogy jön ki, hogy a "Jobbik" mint olyan korrupt, nem értem. Slippery slope- argument: Mert szegedi pár százezerrel támogat legálisan egy embert, akkor már potenciális többszázmilliárdos értéket csaló oligarcha. Egyébként, mint írtam, a jobbik nyílt pályázati rendszer híve.

olyan vagy, mint a libbancsok, akik minden gárda-vonulás kapcsán már végső megoldást vizionáltak, meg szögesdróttal körülvett táborokat. ("A nácik is úgy kezdték, hogy először felvonultak, majd aztán... ", stb)

J.László 2012.08.05. 17:47:19

Hála Istennek, a mai nap sem múlt el az indexen zsidózás nélkül.

Boka1 2012.08.05. 17:51:48

@Schwerer Gustav: Mindig az kérdés, hogy jött össze az első parlamentbe jutáshoz a nem tizmilliós összeg . Félek, nem nyílvános pályáztatással. Azokba az önkormányzatokba, ahol jobbikos képviselő is van, kinek a feleségének a cége számláz be tanácsadást ? Erre utóbbira a válasz: mszp-fidesz-jobbik képviselők feleségeinek közös cége. Igaz, erről nem ír a kurucinfo-rtl- hir tv, csak akkor futsz beléjük, ha téged szorítanak ki.

becsoccsent 2012.08.05. 18:02:59

@TaTa86.: te valakivel osszekeversz. segitek.

idezetek kovetkeznek:

- becsoccsent: maga a fonok ( a mostani ) is elismerte, hogy nem demokratak.

- TaTa86: Vona azt mondta, nem liberális demokraták a liberális mai értelmében... nyilván arra játszott, hogy a felületes hírfogyasztó ráharapjon erre a félmondatra, aztán a tájékozott jobbikos rögtön kijavíthassa, Nem úgy van a'!

- becsoccsent: belinkelned, ahol elhangzik, hogy "nem vagyunk liberalis demokratak a liberalis mai ertelmeben"?

en ilyen feluletes hirfogyaszto lehetek, mert ilyet nem lattam. bizonyara te vagy a tajekozott jobbikos. namost semmi mast nem kell tenned, mint belinkelni az ominozus reszt, vagyishogy amikor vona azt mondta:

" nem vagyunk liberalis demokratak a liberalis mai ertelmeben "

szerintem azt mondta, nem vagyunk demokratak. a szomszedom szerint is azt mondta. az index, origo, hvg, kuruc szerint is ezt mondta. sot, mondok jobbat: o maga szerint is ezt mondta. van rola video is.

tehat varom azt a hivatkozast, ahol vona gabor, a jobbik elnoke azt mondja: nem vagyunk liberalis demokratak a liberalis mai ertelmeben.

ha igazad van, bocsanatot kerek. ha nincs, te fogsz?

==T== 2012.08.05. 18:07:56

@TaTa86.: azért párakkal kapcsolatban nem túlzás az áruló jelző.

Ezt a nemzeti bolsevik dolgot meg hagyd meg Gerőnek;)

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 18:13:47

@sztahanovica: "Magyar rassz mint genetikailag megalapozott kategória egyébként nincsen. Mi, magyarok ugyanis genetikailag annyira kevertek vagyunk történelmi okokból miatt, hogy nem lehet megállapítani a "magyarság" genetikai sajátosságait."

A magyar népben leggyakoribb a turáni embertípus, mintegy 38%-ot tesz ki. pontosan felismerhető. erről szól az antropológia tudománya.

Ami a beolvasztós technikát jelenti: láthatólag kudarcot vallott. Lásd ezzel kapcsolatban a trianon nevű eseményt.

A nacionalizmussal és a rasszizmussal kapcsolatban a liberális narratívát jelenítettem meg. a liberalizmus szerint ugyanis a nacionalizmus burkolt rasszizmus.

"Tehát a nacionalista a kultúráját tekinti felsőbbrendűnek, nem a genetikai felépítését."

Ez szerintem azért ilyen élesen nem válik szét. Nem is hiszem, hogy lenne értelme szétválasztani, hiszen pl. az adott kultúrákat az adott embertípusok hozták létre. Persze van hogy a kultúrák-embertípusok keverednek, de akkor meg előfordul, hogy pont erre a keverékségére büszke az adott kultúra, persze pontosan tudja, mi hogyan keveredett ("ősök szelleme").

odamondó 2012.08.05. 18:26:50

Csanád azért lett kibaszva, mert hazudott meg akart vesztegetni embereket stb.

Nem azért mert van zsidó felmenője, de írjunk még vagy ezer agymosó blog bejegyzést.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 19:04:20

@odamondó: „Ha nem hazudik, ha nem titkolja el származását, akkor – szép dolog vagy nem, más kérdés – soha nem lett volna sem EP-képviselő, sem alelnök” – írta a párt vezetésének Novák Előd.

Volt tehát oka tartani a származása kitudódásának következményeitől. Mi több, Ambrus zsarolása/fenyegetése után Novákkal állítólag közölte is, tehát Novák jó ideje tudta.

Csak hát nem fizette elég sokáig vagy elég jól.

keptelen kepkeret 2012.08.05. 19:23:17

Utalom a szocikat,es a ciganyokat, nem baby, ez meg nem rasszizmus, ne remenykedj, a Fidesz-t sem kedvelem, de ha a Jobbik kerul a kormany elere, akkor M.orszagnak vege. Gazdasagilag, tarsadalmilag, nemzetkozi megiteles (igy is rossz, de ennel van meg rosszabb)etc.

Ennek nem szabad( na) bekovetkeznie, es ha masert nem, hat ezert az osszes partnak egyuttesen ossze kene fognia fuggetlenul attol, h szoci, fideszes,libsi, etc.

Ahogy a blog is irja a Jobbik legnagyobb vonzereje, h azt mondjak amit az atlagemberek hallani szeretnenek, es mivel meg nem voltak kormanyon, igy nem volt alkalmuk megkarositani az orszagot. A legtobb magyar utalja a ciganyokat, ami ertheto (tapasztalat), viszont azt minden cigany utalonak meg kene ertenie, h az utalkozas es az ellehetetlenites nagyon kozeli rokon.

Azert mert valaki utal egy nepcsoportot nem az a megoldas, h kiirtja, hanem az h megtalalja a kormany segitsegevel a leghumanusabb megoldast a problema kezelesere. Erre a szocik alkalmatlanok voltak, a Jobbik pedig azert alkalmatlan mert rasszista es gyulolkodo. Attol, h valaki ismeri a tortenelmet, nem lesz automatice jo politikus.

A Jobbik nem lehet opcio.

2012.08.05. 19:25:26

"a Jobbik rasszista és antiszemita"

Kit érdekel? Jól teszik. Amúgy is ez nem előítélet, hanem tapasztalatra épülő vélemény.

kapitalista 2012.08.05. 19:30:16

Vona Gabor apjanak erdeti neve Wasserman Mano volt ,Anyukanak pedig Spilman Eszter
Most nem tudom mi lesz , teljesen tanacstalan vagyok es elbizonytalanodtam,a partot es a jovot illetoen.Szerintem a partra szavazok hasonlo lelkiallapotba kerultek,es surgosen orvosi ellenorzesre van szukseguk, de lehet ,hogy menthetetlenek.

sedi 2012.08.05. 20:04:45

@TaTa86.: " A kuruc neonáci, így a Jobbik is az. "

Na ezt az épületes kijelentést fejtsd csak ki kicsit bővebben!

Anselmo 2012.08.05. 20:07:17

A Jobbik kettős kommunikációval próbálkozik: hivatalosan szalonképesnek maradni (Vona: "nem vagyunk antiszemiták"), közben pedig rasszista üzenetek a kurucinfón keresztül. Nem új dolog ez, az MSZP is ezt csinálta (Medgyesi: "betemetjük a lövészárkokat"). Az MSZP-nek bejött.

Anselmo 2012.08.05. 20:08:59

@kapitalista: "Vona Gabor apjanak erdeti neve Wasserman Mano volt ,Anyukanak pedig Spilman Eszter"

hát ez nagyon vicces :) ezek szerint akkora a zsidó túlsúly a magyar politikában, hogy már az antiszemitáink is zsidók? :)

odamondó 2012.08.05. 20:14:53

@Counter: állítólag közölte: haverod haverjának haverja hallotta hogy így volt mi?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 20:31:11

@odamondó: Ahhoz mit szólsz, hogy Novák közölte, hogy ha előbb tudják, hogy zsidó, akkor sem alelnökség, sem EP-mandátum?

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 20:34:36

Látom, Tata gyorsan elzsidósodtál a Jobbik kritizálása miatt.:) Látod ez a bajom velük, hogy amint behúznám az x-et hozzájuk, máris ehhez a sutyó, a Pártért végsőkig kiálló, nemzeti proletár csürhéhez sorolnám magamat. Ez a baj az egész rohadt demokráciásdival.

Amúgy bocsi, hogy nem mentünk focizni, sűrű nap volt a mai.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 20:57:24

@Counter: talán kötelező zsidónak a Jobbikba menni?

most akkor mi a történet tanulsága? Hogy ebben a "rohadt náci országban" már a Jobbik alelnöke, EP-képviselője sem lehet zsidó?:) Egyébként meg lehet, hiszen ott van Morvai, akinek rebesgették, hogy az anyja zsidó. A Baló tuti az, tehát Morvai 3 félzsidó gyereket nevel. És?

Ha a jobbik igazán rasszista lenne, akkor teszem azt fegyverrel ölné halomra a zsidókat. Amíg ilyenek nem történnek, vagy erre utaló jelek, addig ez csak spekuláció, rémhírkeltés.

A HVG.hu-n egyébként megjelent egy szokatlanul mértéktartó elemzés a témában, Hont András tollából. Érdemes olvasni.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.08.05. 21:04:46

@HUN_Sector: Nem az a rasszizmus, ha egy nép.. megpróbálja saját magát képviselni a jobbikkal...

Hanem az, ha eg yidegen telepes megszálló nép, nem ismeri el ennek anépnek az alapvető emberi jogait, magát azt, hogy emberek és képesek saját maguk irányítására... azzal, hogy megsérti a nemzetközi jogot, és uralkodókat elnyomó képviselőket állítatt az élükre...

Amíg az alapvető jogaik nem érvényesülnek a magyaroknak, addig nem lehet őket rasszizmussal megvádolni... nincs az az értelmes ember, aki ezt elhinné...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 21:09:44

@Schwerer Gustav: A történet tanulsága annyi, hogy a Jobbikban negatív következménnyel járhat az ember származása.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 21:10:09

@[Lombroso]:
a kommentek döntő részét velem folytatta le, és én egyszer sem zsidóztam le. Úgyhogy ez a kedélyes "ha! a radik szemében csak zsidó lehet, ki nem ért egyet!"...nem jött be.

De látom, a zsigeri gyűlöletért te se mész szomszédba. Volt honnan ihletet meríteni az ifjú padawannak.

Jó nagy szánalmas bagázs vagytok. Ja, most nálatok ki a befutó? habiszti károly főherceg? Ő már tud róla?
(És I. Levente királlyal mi lesz?:):) )

odamondó 2012.08.05. 21:30:16

@Counter: dráma. egy párt eldöntheti mindenféle indoklás nélkül ki lesz alelnöke vagy EP képviselője. Valószínű nem zárták volna ki, de nem engedték volna olyan magas pozícióba ahol támadható lehetne a párt tagjaként.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 21:43:22

@Schwerer Gustav: Ja igen, bocsi, csak lebuziztad és lelibsizted. Én kérek elnézést, hogy egy személyeskedő pöcsként tüntettelek fel, egyáltalán nem vagy az. Amúgy mire céloztál az "Élet Menetézésével"?
Komolyan basszameg, legyen már annyi gerinced, hogy ha azt gondolod valakiről, hogy zsidrák, akkor leírod, nem pedig pusmogsz a háta mögött, mint egy tudjukki. Vegyél példát @HUN_Sectorról! Primitív, náci, de legalább őszinte! Sokkal többre tartom az ő egyszerű jellemét, mint azt, amikor megpróbálják elmagyarázni, hogy a kilincsorrú karvalyokkal valójában csak egy nyílászárókinézetű tollasra gondoltak.

Egy jó tanács: próbálj meg kevesebbet személyeskedni, és úgy kisebb eséllyel kickbanollak a picsába a blogról. Csak hogy biztosan megértsd: leszarom a véleményedet, azt írsz ide, amit akarsz, de a kommentpolitikánk nem (sem) liberális, így ha érvek helyett túlnyomó részt csak személyeskedésre futja, akkor fájó búcsút kell vennünk tőled. Nem az én posztom, Tata dolga lenne a takarítás, de ő most elfoglalt.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 21:46:11

@Counter: Ez sok esetben így van a való világban is. Pl. akik dadog, vagy születetten néma, az nem jó rádiós bemondónak.

Akinek alacsony az IQ-ja (Az IQ 80%-ban öröklött, Eysenck professzor szerint), az nem nagyon jó elméleti matematikusnak. Aztán ott vannak a down-kórosok...

Hogy miért hoztam ezeket a példákat? hát azért, hogy megmutassam, egy csomó esetben negatívan járhat az ember _származása_:)

pl. az alzheimer-kór is nagy örökletes hajlandóságot mutat. Most már ki lehet mutatni egy DNS-tesztből, és célzott génterápiával küzdeni lehet ellene.

Én Csanád esetében, ha már Colombo felügyelőt játszunk (Csak még egy utolsó kérdés! ), azt gyanítom lehet hogy csanád a fizikai tulajdonságokon kívül még az ősi ogyesszai kazár kereskedő szellemet is magával hozta. Amiről iszaak Babel is írt.

sidenote

Ez a meglehetősen egyéni, játékos, szabadon szárnyaló, individualista és felvilágosult szellemiség látszik most eltűnni a Jobbikból a szegedi távoztával.
Ahogy láthatjuk, a fasiszta métely közelgő árnya már a legbelsőbb barátságokat is szétszakítja.
Hol van ilyenkor, Európa?! Amikor a szélsőségesek árja mindent elborít?

Csak a viharvert túlélők demokratikus elkötelezettsége maradt meg bennünk, kevesekben.
Most vagy soha, elv...polgártárs. A fasizmus elleni küzdelem a jövő túlélésének záloga. Minekünk kell a demokrácia angyalaként őrt állani, eme vészterhes időkben.
Cseh Gevára kisérjen utadon.

(Tetszett? tudok még...:)) Ez egy kicsit priamurszkij partyizános, a végére nem kellett volna a cseh gevára, de nem bírtam megállni:)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 21:49:15

@odamondó: A Jobbik egyik szája azt mondja, hogy Szegedit nem a zsidó felmenők miatt rúgták ki, a másik meg az, hogy a zsidó felmenők miatt nem lehetett volna alelnök és EP-képviselő.

Most akkor számítanak a Jobbikban a nagymamák vagy nem számítanak?

Failer 2012.08.05. 21:50:02

@rockjano: És? Fosol a kötéltől? Ha igen, akkor van is mitől :)

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 21:50:03

@[Lombroso]: "Komolyan basszameg, legyen már annyi gerinced, hogy ha azt gondolod valakiről, hogy zsidrák, akkor leírod, nem pedig pusmogsz a háta mögött, mint egy tudjukki."

Szerintem tata86 nem zsidó. Ezt komolyan is gondolom, úgyhogy a további vitát fölöslegesnek tekintem.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 21:51:24

@Schwerer Gustav: Te gyakran használod a "dadogó származású", "Down-származású" és az ehhez hasonló más kifejezéseket?

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 21:59:44

@Schwerer Gustav: Ez szép tőled.
Azért arra még válaszolnál a kedvemért, hogy akkor mire vonatkozott ez a rész:
"Jössz a következő "Élet Menetére"?
már várnak rád....:)"?

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 22:03:07

@Counter: a származásnak része, nem? Mármint ezek a tulajdonságok.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 22:07:42

@Schwerer Gustav: Nem egészen értem a kérdést. A dadogás, a Down-szindróma stb. az egyénben fennálló tulajdonságok.

Azt mindenképp furcsállnám, ha valaki pusztán egy dadogó felmenő miatt ne kerülhetne nyilvános megszólalással járó pályára, állásba. Például.
Vagy ha valaki egy ostoba felmenő miatt nem válhatna kutató tudóssá.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 22:08:00

@[Lombroso]: Otthon lenne a libbant haverok között...

egyébként ha jól tudom, a katolikus egyház egyes -áruló- potentátjai is ott voltak a legutóbbi élet menetén, szóval nem lógna ki a sorból.

odamondó 2012.08.05. 22:27:24

@Counter: te érted amit írsz vagy nem teljesen?

1. Azért rúgták ki mert hazudozott és le akart fizetni embereket, hogy ne derüljön ki a felmenője

2. Azért nem lehetett volna EP képviselő vagy fontos politikus jobbikban mert van felmenője -> DE nem rúgták volna ki.

Tiszta? A kettő nem zárja ám ki egymást.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 22:29:56

@Counter: "Vagy ha valaki egy ostoba felmenő miatt nem válhatna kutató tudóssá."

Pedig ez -sokszor- sajnos így van. Czeizel valamelyik könyvében egy orvoscsaládot talán a Szent-Györgyit elemezte, ahol 6 generáció alatt mindenki tehetséges volt vagy a biológiában, vagy az orvoslásban. Ez a generációkon át húzódó tehetség példája.

Ezzel szemben ott vannak a "vad zsenik", pl. Petőfi, akik előzmény nélkül törnek elő. Egyébként itt is érdekességekre lehet bukkanni, pl. Csontváry Kosztka Tivadar egyenes ági leszármazottja volt Kosztka Szent Szaniszló, a lengyel egyház extatikus szentjének a mazoviai nagybátyjának.

Nagyrészben az ostoba (alacsony IQ) szülőknek szintén hasonló képességű leszármazottja lesz. A bipoláris zavar és a skizofrénia is öröklődik. (Ha egyik szülő skizofrén, 10% az esély, hogy az életed folyamán az leszel, ha mindkét szülő, akkor 40%)...Persze lehetnek és nyilván vannak is egyéni kivételek, de nagy általánosságban a szabály érvényesül.

Nagyon egyszerűen: az öröklött tulajdonságaink is a származásunk része, így van? Azok a tulajdonságok _származtak_ valahonnan, ugye? :)

Egyébként én rasszista vagyok, ha azt mondom, hogy pl. a skizofrének vagy bipolárok ne csináljanak gyereket, mert nagy eséllyel (40% elég nagy esély sztem)egy beteg ember származik belőle? Érdeklődöm.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 22:32:16

@odamondó:
1. Legalábbis ez a Jobbik hivatalos magyarázata. Ha viszont a botrány kirobbanásakor már biztos tudomása volt a vezetésnek a hangfelvétel létéről és tartalmáról, akkor az igazságában nem lehetünk biztosak.
2. Ez is elégséges és teljes cáfolata annak a mostanság hangoztatott állításnak, hogy "a Jobbik nem antiszemita", "a Jobbik nem nézi a származást". Antiszemita, nézi, QED.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 22:35:51

@Schwerer Gustav: Még mindig nem tudsz különbséget tenni az egyén tulajdonságai és a felmenők tulajdonságai között.

2012.08.05. 22:36:02

@Húsleves:" Az 1. pontban leírt támadást még mindig ki tudták volna védeni, sőt akár a saját hasznukra is fordíthatták volna azzal, hogy igen, kedves ballibák, most lehet ajvékolni, láthatjátok, hogy nem az számít, hogy valaki minek született, hanem az, hogyan viszonyul a magyar nemzethez."

De nem tette. Sot, azt sem, hogy mondjuk ket nappal korabban korrupcio miatt rugja ki a partbol.
Inkabb kijelenti: mi nem vagyunk antiszemitak. De Szegedi Menjen. Nem lehet zsido a partban.

Lasd be, ez nem volt tulzottan atgondolva.

2012.08.05. 22:40:12

@Schwerer Gustav:" Egyébként én rasszista vagyok, ha azt mondom, hogy pl. a skizofrének vagy bipolárok ne csináljanak gyereket, mert nagy eséllyel (40% elég nagy esély sztem)egy beteg ember származik belőle? Érdeklődöm. "

Nem.
Vam egy olyan mondas: amelyik csaladban van egy skizofren , ott lennie kell egy zseninek is.

Ha ismerned a bio-fizikai hatteret a betegsegnek (egyebkent nem az, inkabb allapot), tudnad, mirol beszelek.

2012.08.05. 22:45:27

@Schwerer Gustav:
Azt tudod, hogy peldaul a dadogas a gyors agymukodes egyik jele is lehet?
Azt tudod, hogy a magyar, vilaghiruve valt tudosok aranytalanul nagy szamban zsido szarmazasuak?
Azt tudod, hogy Angliaban aranytalanul sok a Down-koros? Megis van nehany jelentos angol feltalalo a tudomanytortenetben.
Tenyleg, miert aranytalanul keves a magyar a hires magyar tudosok kozott?

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 22:45:40

@Schwerer Gustav: Én kis csacsi meg már a zsidókra asszociáltam az Élet Menetéről, mik nincsenek.

Mitől árulók? Kit árultak el? Látom még mindig meggyőződésed, hogy Tata KDNP fan, pedig a fikázásuk sportértékének megkérdőjelezése nem azt jelenti.

2012.08.05. 22:46:59

@Schwerer Gustav:" Nagyrészben az ostoba (alacsony IQ) szülőknek szintén hasonló képességű leszármazottja lesz."

Teves. Mint a forditottja is.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 22:48:06

@Counter: ezt írtad:" Vagy ha valaki egy ostoba felmenő miatt nem válhatna kutató tudóssá."

Egyrészt szegedi nem "egy" zsidó, hanem anyai részről "egy egész sor" zsidó felmenővel rendelkezett, ami azért különbség, másfelől pedig igenis hátrányos lehet a szüleid származása, ha pl. te is beleőrülsz abba, amibe ők.
Csanádkánk nem őrült, bele, ő csak hozta a szokásosat, az ebben az esetben elvárhatót. Konkrétan viszályt szított Borsodban. Thanks, but no thanks.

2012.08.05. 22:50:14

@Schwerer Gustav:" Hogy miért hoztam ezeket a példákat? hát azért, hogy megmutassam, egy csomó esetben negatívan járhat az ember _származása_:) "

Ez egy faszsag.
Azert , mert valaki angol, meg nem no meg az eselye a Down korra.
Meert valaki zsido, meg nem lesz atomfizikus.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.08.05. 22:52:46

@Schwerer Gustav: Az emberi szaporodás sajátosságai miatt mindenki "egy egész sor" felmenővel rendelkezik.

A jelek szerint vagy szórakozol, vagy nehézséget okoz számodra a magyar nyelvű szöveg megértése. Előbbi esetben lfs, utóbbiban pedig kevesebb kurultáj, több tanulás!

2012.08.05. 22:53:33

@Schwerer Gustav: "Egyrészt szegedi nem "egy" zsidó, hanem anyai részről "egy egész sor" zsidó felmenővel rendelkezett, ami azért különbség, másfelől pedig igenis hátrányos lehet a szüleid származása, ha pl. te is beleőrülsz abba, amibe ők. "

Ezt nem ertem. Anyai reszrol hogy lehet egyetlen zsido felmeno? Az anya zsido, de a testverei nem? Sot, a szulei sem????

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 23:01:34

@Schwerer Gustav:

"Nagyrészben az ostoba (alacsony IQ) szülőknek szintén hasonló képességű leszármazottja lesz. A bipoláris zavar és a skizofrénia is öröklődik. (Ha egyik szülő skizofrén, 10% az esély, hogy az életed folyamán az leszel, ha mindkét szülő, akkor 40%)...Persze lehetnek és nyilván vannak is egyéni kivételek, de nagy általánosságban a szabály érvényesül."

Te kevered a betegséget a hajlammal.

"Egyébként én rasszista vagyok, ha azt mondom, hogy pl. a skizofrének vagy bipolárok ne csináljanak gyereket, mert nagy eséllyel (40% elég nagy esély sztem)egy beteg ember származik belőle? Érdeklődöm."

Nem akarok alpári lenni, de szimplán egy tahó vagy. Ennyi erővel a rákosok, a szív- és érrendszeri betegséggel küszködők és epilepsziások se vállaljanak gyereket, mert az erre való hajlam is öröklődhet, és az ugye milyen rossz már. Én egyébként két olyan egészséges embert is ismerek, akik egy skizofrén anya gyerekei, és nagyon nagy veszteség lenne, ha nem születhettek volna meg.

kanálwarrior 2012.08.05. 23:18:02

"A liberálisok, akiknek itt lenne az alkalom arra, hogy valóban elmagyarázzák mit is jelent az antirasszizmus, miért éri meg egy magyarnak is ezt támogatnia, csupán röhögni bírnak. (Ugyanez figyelhető meg a homofóbia elítélésében is: a buzinak addig van méltósága, amíg őket követi, egyébként Haider, Tormay halála után való gyalázása remek mulatság!)"

Igen, ezek kibaszott vicces dolgok. Sajnálom ha szar embernek gondolsz emiatt, szerintem életben tök jó haverok lennénk, de ahogy a mondás tartja, legszebb öröm a káröröm. Mondjuk Szegedit sajnálom, de éveken át direkt maga alatt vágta a fát, mit lehet tenni?

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.05. 23:39:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Tenyleg, miert aranytalanul keves a magyar a hires magyar tudosok kozott?"

Hát mert egy félázsiai söpredék vagyunk a Viktor is megmondta...akik csak az erő szavából értenek, igen. Oda kell csapni nekik, mert köztudomásúlag a magyar -a kis lelke mélyén-szereti a nadrágszíjat.

@[Lombroso]: "Mitől árulók? Kit árultak el?"
A keresztény értékeket árulták el. most ebbe így vasárnap, nem akarok belemenni.

"Látom még mindig meggyőződésed, hogy Tata KDNP fan"

tévedés. Én azt mondtam, hogyha tényleg a keresztény értékrend hiányával lenne baja, akkor azt elsőként minimum a KDNP-n is számon kéne kérnie, hiszen ők alapból (keresztény, demokrata) érdekeltek a témában. Ott ülnek a parlamentben, kormányzó erő (bárt erről megoszlanak a vélemények:), lényeg hogy a hatalom a kezükben, meg a Fidesz kezében van.

Ha én egy adott értékrendet képviselek, akkor azt __nem__ csak egyetlenegy párttal szemben teszem. egyébként meg a Jobbikban vannak keresztény utalások, konkrétan Vona beszédeiben, bár nyilván vannak akiknek semmi sem elég.

Konkrétan egyébként az LMP semennyire sem keresztény, se nem királypárti, mégis rájuk akar szavazni, ahogy olvasgatom a kommentjeit...és itt válik szegény teljesen hiteltelenné...
te is a lömpikre akarsz szavazni? Ez a "divat" mostanság felétek?

Hogy akar valaki bármilyen mértékben komolyan vehető királypárti ember lenni akkor, amikor egy keresztényietlen, baloldali, szocialista gyökereken álló pártot akar támogatni?

A másik: rendszeresen játssza az eszét, hogy ő így meg úgy a pártok fölött áll, meg hogy minden szar stb.
Kérdésem és akkor így kire szavazol majd? Ott fogod eldönteni helyben? "Orrbefogva, halkan anyázva", hogy egy klasszikust idézzek?
Akkor mi értelme tata86-nak a politikával foglalkozni, ha "minden szar"? Köszönjük, mi letettük a voksot, és nem játsszuk "függetlent" 4 évig, hogy aztán stikában végül úgyis arra szavazzunk, akiről százszor elmondtuk, hogy mekkora szar. És ez akkor is igaz, ha a végül az lmp-t húzza be, mert őket sem szereti annyira. sok hűhó semmiért.

Szóval szerintem tata egomán, narcisztikus hajlamokkal, lefogadom hogy sokszor nézi magát a tükörben, hogy milyen "csini" is valójában.:) Némi biszex hajlamot sem zárok ki, ezt az egzotikumok kedvelőinek mondom.
"Complicated", hogy Avril Lavigne-t idézzem.:)

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.06. 00:08:29

@Mj: "te kevered a betegséget a hajlammal."

A betegségre való hajlam oka lehet a betegségnek is. Ezt vitatod?

"Nem akarok alpári lenni, de szimplán egy tahó vagy."

"Ennyi erővel a rákosok, a szív- és érrendszeri betegséggel küszködők és epilepsziások se vállaljanak gyereket, mert az erre való hajlam is öröklődhet, és az ugye milyen rossz már."

A génsebészet (genetic engineering) a közeli jövőben megoldást jelenthet ezekre a problémákra. Addig meg mindenki a saját szakállára hazardírozzon.

"Én egyébként két olyan egészséges embert is ismerek, akik egy skizofrén anya gyerekei, és nagyon nagy veszteség lenne, ha nem születhettek volna meg."

Én mindkét szülőről beszéltem. Egy szülő esetén 90% hogy egészséges lesz a gyerek, két szülő esetén 60%, további skizofrén nagybácsik és nagynénik -ha vannak ilyenek- újabb százalékokkal, perpillanat ennek nem néztem utána, hogy pontosan mennyivel, csökkentik a normalitás esélyét. bipolár hasonló, ott nem tudom a pontos %-okat.

azt egyébként tudod, milyen egy bipolár élete? Maga pokol. órási részük öngyilkos lesz. a mániás szakasz még csak-csak, azt hiszi hogy ő a legjobb fej a világon, folyamatosan boldog, tele van energiával, stb, ez mind rendben is van, csakhogy a néhány _hetes_ eufóriát általában sok _hónapos_ depresszió, magány, lepusztulás szokta követni. És a beteg ahogy ez eufóriát, úgy a mélységes, halálos lehangoltságot sem tudja irányítani, befolyásolni. ebben a szakaszban szoktak öngyilkosok lenni. Szószerint az érzelmeik rabjai.

Szeretném, ha ebbe jól belegondolnál. Amikor minden , az egész napod azon múlik, hogy reggel fölkelve épp milyen hangulatban vagy, mint ezeknél az embereknél, akkor mi értelme az életnek? Amikor periódusos hullámvasúton vagy a mennyei boldogság, és a gyötrő kín között, vagy egyik, vagy másik?

Vezérigazgató elvtárs 2012.08.06. 00:19:56

Minden élőlény rasszista a Földön. Ez a fajfenntartás alapja.

A legrasszistábbak pedig a cigányok és a zsidók, sőt, utóbbiak fasiszták is, elég csak izraelre tekintenünk. Vagy elolvasni a szent írásaikat.

Úgyhogy aki nem antiszemita magyar létére, az öngyilkos és a népe vesztére tör.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.06. 00:22:21

@Schwerer Gustav: Tipikus esete annak, amikor kevés információból akar az ember messzemenő következtetéseket levonni. Vegyük sorra.

Árulók: nekem is sok lenne most, hosszú volt ez a nap, hagyjuk.

A KDNP-t nem érdemes számonkérni, mert még a létezéséről sem vagyunk meggyőződve. Az a formáció egy marginális kis betyárkörte Viktor seggében, ami pártnak lett hazudva, de még Semjén egyenesági rokonai sem adnának rájuk egy ikszet sem. Elvek, értékek és hasonló hangzatos dolgok számonkérése rajtuk felesleges szarlapátolás lenne, őket defaultból kutyába sem vesszük. De ha úgy jobban tetszik, akkor vedd úgy, hogy számonkérjük rajtuk ezeket, és elítéljük a létezésüket is. Olyan ez, mintha az SZDSZ-en Magyarország érdekeinek képviseletét kérnénk számon. Mind tudjuk, hogy semmi értelme nem lenne.
Ezzel szemben Tata azért kéri számon a Jobbikon a keresztény értékeket, mert nagy naívan azt hitte, hogy az apostoli kettőskereszt a logójukban a "se nem jobb, se nem bal, keresztény és magyar" szlogent akarja megjeleníteni. Meg nyilván azért, mert - például velem ellentétben - még reménykedik abban, hogy a Jobbik kiforrhatja magát, és így értelme is van számonkérni rajtuk olyan dolgokat, amiket a többi, alapból vállalhatatlan párton nem kérne számon.

Nálam semmi jel nem utalt arra, hogy Tata az LMP-re akarna szavazni - én sem tervezem -, speciel én arra fogadnék, hogy bár anyázva, de be fogja ikszelni megint a Jobbikot. Persze lehet, hogy hirtelen belibsült az elmúlt pár hétben, sajnos ezt nem tudtam ma ellenőrizni. Ha így lenne, akkor megverjük, ne aggódj. (Bocs Tat, bár ezt úgyis tudtad...)

Innentől viszont értelmetlen a további monarchista feat LMP eszmefuttatás. Bár én személy szerint nem tartanám a kettőt összeegyeztethetetlennek, de ismervén a magyar viszonyokat, azonnal elkezdenének diktatúrázni, tehát a gyakorlat felülírná az elméletet.

Lehet, hogy ezt neked nehéz megemészteni, de mind számomra, mind számos jobber ismerősöm, így Tata számára is vállalhatatlan a teljes jelenlegi politikai paletta. Hogy kire fogunk szavazni? Erre nem csak te, de mi is kíváncsiak vagyunk. (Itt persze már nem Tata nevében írok, kíváncsi lennék az ő véleményére is.)

Ami meg a személyiségét illeti, a nárcisztikus, egomán és hasonló jellemzők akkor már inkább nekem járnának, Tata inkább egy kopaszodó cukrosbácsiba öntött informatikusra hasonlít.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.06. 00:28:11

@Vezérigazgató elvtárs: Jól mondod! Minden gondolkodó ember tudja, hogy a zsidók miatt vannak a háborúk, a természet korlátlan pusztítása, a profitorientált kizsákmányolás.
Isten azért teremtette őket, hogy elpusztítsák az életet szeretett bolygónkon.

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.06. 00:32:11

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: És most itt ne az ostoba simlis kis holokauszt-szopó hullarablóra gondoljunk.
Az emberiség marionettjének zsinórjait kezükben tartó cionista rockefellerekről, rotschildekről, sorosokról, kabbalistákról és scientológusokról beszélek.

karpatiharsona.info/index.php?option=com_content&view=article&id=8346:szabadrugas-izrael-haboruba-akarja-doenteni-a-vilagot&catid=76:mihalyi-molnar-laszlo-szepsi-felvidek&Itemid=109

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.08.06. 00:39:46

@Schwerer Gustav:

"A betegségre való hajlam oka lehet a betegségnek is. Ezt vitatod?"

Szóval még mindig kevered. Még levezetni is teljesen fölösleges, egyszerűen ehhez alapvető értelmi képességek kellenek.

"A génsebészet (genetic engineering) a közeli jövőben megoldást jelenthet ezekre a problémákra. Addig meg mindenki a saját szakállára hazardírozzon."

Csak aztán a nagy Istent játszásban nehogy valami nem várt következmény csússzon be. Meg ugye nem gondolod, hogy minden negatív tulajdonságot ki fogunk tudni szűrni? Azért remélem, az eugenetika és a társadalommérnökösködés szorgalmazása után te nem tartod magad konzervatívnak. (Az újpogányságot most hagyjuk ki ebből.)

"Én mindkét szülőről beszéltem."

Tényszerűen nem igaz, te egyszülős forgatókönyvről is beszéltél, és ezt a saját írásoddal tudom alátámasztani:

"Ha egyik szülő skizofrén, 10% az esély, hogy az életed folyamán az leszel, ha mindkét szülő, akkor 40%"

Egyáltalán, minek csúsztatsz? Azt hiszed, hogy lusta vagyok visszakeresni? Nem értem.

"Egy szülő esetén 90% hogy egészséges lesz a gyerek, két szülő esetén 60%, további skizofrén nagybácsik és nagynénik -ha vannak ilyenek- újabb százalékokkal, perpillanat ennek nem néztem utána, hogy pontosan mennyivel, csökkentik a normalitás esélyét. bipolár hasonló, ott nem tudom a pontos %-okat."

Na és? Igen, ennyi a hajlamra való esély, nem ennyi % lesz beteg.
Szerinted hány makkegészséges ember él Magyarországon? Ha kockázatokra hivatkozva nem vállalnak gyereket, úgy jobb lesz az elöregedő és elfogyó magyar társadalomnak?

"azt egyébként tudod, milyen egy bipolár élete? Maga pokol. órási részük öngyilkos lesz. a mániás szakasz még csak-csak, azt hiszi hogy ő a legjobb fej a világon, folyamatosan boldog, tele van energiával, stb, ez mind rendben is van, csakhogy a néhány _hetes_ eufóriát általában sok _hónapos_ depresszió, magány, lepusztulás szokta követni. És a beteg ahogy ez eufóriát, úgy a mélységes, halálos lehangoltságot sem tudja irányítani, befolyásolni. ebben a szakaszban szoktak öngyilkosok lenni. Szószerint az érzelmeik rabjai.

Szeretném, ha ebbe jól belegondolnál. Amikor minden , az egész napod azon múlik, hogy reggel fölkelve épp milyen hangulatban vagy, mint ezeknél az embereknél, akkor mi értelme az életnek? Amikor periódusos hullámvasúton vagy a mennyei boldogság, és a gyötrő kín között, vagy egyik, vagy másik?"

Igen, tudom milyen, ilyen embert is ismerek.
Van rá gyógyszer, nem zavar? Megfelelő környezet, családi háttér és jó gyógyszerezés mellett tünetmentesíthető ez a betegség is, a tévhitekről itt egy link:

elmedoktor.hu/mania/tevhitek-a-bipolaris-depresszio-vilagabol/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.08.06. 00:40:47

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb:

"Isten azért teremtette őket, hogy elpusztítsák az életet szeretett bolygónkon."

Akkor Isten most gonosz?:)

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.06. 02:24:28

@Mj: Azért azt nem állítanám, de szarkasztikus a humora.
Főleg a rovarvilágot tekintve, ahonnan az Alien sorozat ötlete is ered, például.

Persze a legártalmasabb, amelyik külsőre még hasonlít is az emberre...

:)

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.06. 02:26:42

@Kockagolyó - a legjobb csúszógömb: Persze liberális "barátaink" még az Alienek befogadására és pátyolgatására is kényszerítenének bennünket, ha tehetnék. :/

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.08.06. 02:29:12

Ez a szegedi ügynök is ilyesféle lény volt. Megbújt belül, a szívünk alatt, szívta a táplálékot és most kifejlett nyálkás és bűzös rovarként széttépve a gazdatestet előtört és pusztít.

Ahogy fajtájához illik.

Húsleves 2012.08.06. 07:40:47

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Belátom, tényleg nem gondoltad át jól.
Szegedi maga jelentette be, hogy elhagyja a pártot a párt érdekében. Novák Előd hozzáállásáról nekem is megvan a véleményem, ezt is leírtam. Vona Gábor viszont sokáig kiállt Szegedi Csanád mellett, de a korrupciós ügy vállalhatatlan. Ha a korrupcióban keveredett Szegedi Csanád maradna, akkor most azon vinnyognál, hogy a Jobbik még hatalmon sincs, de már korrupt.
Ezeket mindet leírtam, de te a szövegkörnyezetéből kiragadtál egy mondatot, belemagyaráztad saját elképzelésedet, és ezzel aztán hú de jól megcáfoltál.

2012.08.06. 08:41:35

@Schwerer Gustav:" Szeretném, ha ebbe jól belegondolnál. Amikor minden , az egész napod azon múlik, hogy reggel fölkelve épp milyen hangulatban vagy, mint ezeknél az embereknél, akkor mi értelme az életnek? Amikor periódusos hullámvasúton vagy a mennyei boldogság, és a gyötrő kín között, vagy egyik, vagy másik?"

Gyogyszeres kezelessel jol karbantarthato.
Az ugye megvan, hogy a paranoid skizofrenia lehet, hogy egyetlen egyszer jelentkezik az eletben?

2012.08.06. 08:43:58

@Húsleves: Nem vinnyognek, mert tudom, hogy partallastol fuggetlenul a hatalom megmergezi az embereket. A husosfazek kozelsege felulirja az eszmeket.
Tisztelet a kivetelnek.
Lasd: Szegedi is lemondott a kepviselosegrol, de csak idehaza! Azert az EU kepviseloseg 8000 Euroja az kell.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.06. 12:24:17

@[Lombroso]: Amit a KDNP-ről írtál, el tudom fogadni. Azonban az elveket szem előtt tartva sokkal szerencsésebb lett volna, ezt egy külön cikkben megírni, akár kicsit jobban kifejtve. Talán még sor is kerülhet rá, így van?

"az apostoli kettőskereszt a logójukban a "se nem jobb, se nem bal, keresztény és magyar" szlogent akarja megjeleníteni."

Legyünk őszinték: ez a MIÉP szlogenje. A Jobbiknak nincs ilyen. A logóval kapcsolatban: a Jobbik üzeneteiben, ami Vonát és még pár más vezetőt illeti, megjelennek keresztény értékek, utalások. Lehet hogy ez Tatának kevés? Rendben, de akkor írja ezt.

egyébként a jobbikosoknak is lehet ám levelet írni...képzeld néha még válaszolnak is... Egy próbát megér, nem?

"még reménykedik abban, hogy a Jobbik kiforrhatja magát, "

Egy 4-5 éve politikában aktívan jelenlévő párttól ez csak természetes. Valószínűleg ki fogja forrni magát.

"Lehet, hogy ezt neked nehéz megemészteni, de mind számomra, mind számos jobber ismerősöm, így Tata számára is vállalhatatlan a teljes jelenlegi politikai paletta. Hogy kire fogunk szavazni? Erre nem csak te, de mi is kíváncsiak vagyunk."

Az elkövetkezendő két év kevés arra, hogy bármilyen jobboldali formáció létrejöjjön, fölépítsen egy országos rendszert, majd átlépje az 5%-ot, esetleg képes legyen egyéni körzeteket megnyerni. Ez lehetetlen. Én még jelölteket sem látok. baloldalon van számos ilyen (szoli, milla, 4k) de nyilván ők nem opció.
Innentől pedig számomra egyértelmű, hogy a jelenlegi fölhozatalból kell választani.

A jobbik kevéssé jelenít meg keresztény értékeket? Lehet. A többi párt még kevésbé jeleníti meg ezeket? IGEN.
Lehet egy "nemzeti-keresztény konzervatív párt"-nak létrejönnie? Lehet. Be fog jutni? Nem.
A Fidesz elég erősen -sztálinista módra- összetartja a tábort és a figuráit. Onnan nem fog dezertálni senki.
Bukta. Marad a jelenlegi rendszer.

"Ami meg a személyiségét illeti, a nárcisztikus, egomán és hasonló jellemzők akkor már inkább nekem járnának, Tata inkább egy kopaszodó cukrosbácsiba öntött informatikusra hasonlít."

Informatikus? akkor már mindent értek, ne is mondd tovább.:) Eddig ahány informatikussal találkoztam, egy se értett a politikához.:):) Azt hiszik a politika valamilyen algoritmus, ami valahol még igaz is lehet. Csak a valóságban vannak olyan dolgok, amik egy pc-programból hiányoznak...

"akkor már inkább nekem járnának"

Similis simili gaudet. Gondolom a blog szerzőinek nagy része így találta meg egymást...:)

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.08.06. 13:03:41

@Mj:
1) részemről a "mit írtál, ezt írtad" stb =szarrágás. mégis egy kitérő: Ha mindkét szülő skizofrén, ne vállaljanak gyereket. Erre írtam, hogy a 40% esély az elég sok. Ezt _gondolom_, ez a véleményem. Lehet hogy ez eddig nem, vagy homályosan jött át.

Betegség-hajlam... a hajlam a környezettel való kapcsolat során válik betegséggé, vagy marad rejtve.
Viszont egyszer ha a genetikai kapcsoló fölkapcsolódott, akkor nem lehet lekapcsolni.

Mindenekelőtt, ha jobban meg akarod érteni, amiről gondolkozom:
menekulttabor.blog.hu/2012/03/15/gondolatok_marcius_15_e_kapcsan

a gyógyszeres kezelést illeti a bipoláris zavarnál:

"az új, atipusos szerek jóval kevesebb és kevésbé kockázatos mellékhatással bírnak, mint régi társaik. Ennek ellenére anyagcsere gondokat, különösen II. típusú diabéteszt, szívritmuszavart okozhatnak és fokozzák az agyvérzés kockázatát is"

Egyébként meg jó, most van gyógyszer, de még 50 évvel ezelőtt sem volt ilyen, tehát simán előfordult, hogy a beteg rossz passzban lesétált a tizedikről.

A lényeges kérdés: a betegség Isten műve? Válasz : Nem. akkor ki lehet irtani a betegséget? Ki lehet.

Persze itt jönnek az elméletek, hogy a zsenit és az őrültet hajszál választja el, a zsenialitás és az őrület ugyanannak az érmének két oldala.

ezzel kapcsolatban a kérdés: Ha el tudom érni, hogy a zseniális oldal legyen a maximális, és a beteg oldal a minimális, akkor érdemes erre törekednem? IGEN.

nem nekem írtad, de:
"Akkor Isten most gonosz?:)"

Nem, Isten szabadságot adott nekünk. Az édenkerti történet ennek egy nagyon jó metaforája.
Fontos, hogy az eredeti héberben, de a keresztény fordításokban sem találni sehol a "bűn" kifejezést.

a Bűnbeesés a szabadságról szól. egy Isten által teremtett környezetben a szabadság (tudás fája) csakis az Istentől való szabadságot jelentheti. Istentől való szabadság= szabadság arra, hogy bűnt kövessek el.
Tehát a szabadság szükségképpen bűnhöz vezet, ha kezdetben mindent Isten teremtett.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.08.06. 15:40:39

@Schwerer Gustav:

"1) részemről a "mit írtál, ezt írtad" stb =szarrágás. mégis egy kitérő: Ha mindkét szülő skizofrén, ne vállaljanak gyereket. Erre írtam, hogy a 40% esély az elég sok. Ezt _gondolom_, ez a véleményem. Lehet hogy ez eddig nem, vagy homályosan jött át."

Még mindig nem érted, és azt hiszed, hogy szarrágás. Pedig nem. Ugyanis baromira nem mindegy, hogy 40%-od van arra, hogy biztosan beteg leszel, vagy 40%-od van arra, hogy hajlamot örökölj, ami lehet, hogy soha ki sem jön. (Egy szülőnél meg még kevesebb.) De mondom, tiltsuk meg a rákosoknak és szívbetegeknek is, és majd szépen kihal a magyarság.

"Betegség-hajlam... a hajlam a környezettel való kapcsolat során válik betegséggé, vagy marad rejtve.
Viszont egyszer ha a genetikai kapcsoló fölkapcsolódott, akkor nem lehet lekapcsolni."

Ha meg soha nem kapcsolódik be, akkor nem válik betegséggé, és erre bizony két szülőnél is nagyobb az esély.

"Mindenekelőtt, ha jobban meg akarod érteni, amiről gondolkozom:
menekulttabor.blog.hu/2012/03/15/gondolatok_marcius_15_e_kapcsan"

Ne haragudj, de most átfutni sincs időm, egy hétig itthon se leszek, és még rengeteg dolgom van.

"a gyógyszeres kezelést illeti a bipoláris zavarnál:

"az új, atipusos szerek jóval kevesebb és kevésbé kockázatos mellékhatással bírnak, mint régi társaik. Ennek ellenére anyagcsere gondokat, különösen II. típusú diabéteszt, szívritmuszavart okozhatnak és fokozzák az agyvérzés kockázatát is""

Igen, az allergia elleni gyógyszertől meg elaludhatsz a volánnál.

"Egyébként meg jó, most van gyógyszer, de még 50 évvel ezelőtt sem volt ilyen, tehát simán előfordult, hogy a beteg rossz passzban lesétált a tizedikről."

Könyörgök, ez most mire érv? Nem te írtad, hogy ahogy fejlődik az orvostudomány, úgy lehet majd egyre több betegséget kiszűrni? 70 éve még a depressziósok is simán öngyilkosok lehettek, ma pedig megfelelő támogatás mellett simán tünetmentesek.

"A lényeges kérdés: a betegség Isten műve? Válasz : Nem. akkor ki lehet irtani a betegséget? Ki lehet."

Nem erre értettem, hogy Istent játszunk, hanem arra a célra, hogy tökéletes(nek gondolt) embereket teremtsünk orvosi eszközök által.

"Persze itt jönnek az elméletek, hogy a zsenit és az őrültet hajszál választja el, a zsenialitás és az őrület ugyanannak az érmének két oldala."

Igen, ez egy unalmas közhely.

"ezzel kapcsolatban a kérdés: Ha el tudom érni, hogy a zseniális oldal legyen a maximális, és a beteg oldal a minimális, akkor érdemes erre törekednem? IGEN."

Csakhogy ez nem matematika, mivel olyan emberi életekről van szó, amelyek esetében egy-egy orvosi belenyúlás beláthatatlan következményekkel járhat. De nyilvánvaló, hogy én is a megelőzés és a gyógyítás pártján állok, csak a módszer nem mindegy.

"nem nekem írtad, de:
"Akkor Isten most gonosz?:)"

Nem, Isten szabadságot adott nekünk. Az édenkerti történet ennek egy nagyon jó metaforája.
Fontos, hogy az eredeti héberben, de a keresztény fordításokban sem találni sehol a "bűn" kifejezést.

a Bűnbeesés a szabadságról szól. egy Isten által teremtett környezetben a szabadság (tudás fája) csakis az Istentől való szabadságot jelentheti. Istentől való szabadság= szabadság arra, hogy bűnt kövessek el.
Tehát a szabadság szükségképpen bűnhöz vezet, ha kezdetben mindent Isten teremtett."

A :) direkt azt hivatott kifejezni, hogy a mondatot nem gondolom komolyan, ez csak amolyan csipkelődő kérdés volt, amely rávilágít egy méretes ellentmondásra. Úgyhogy pont nekem a legkevésbé szükséges megmagyaráznod a kérdést.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.06. 16:45:55

@[Lombroso]: Hát izé... Most leginkább úgy áll, hogy az LMP-re fogok szavazni. Dávid meg Petya pedig igen komoly terveket szőttek a likvidálásomra, csak nem találtak megfelelő betontömböt, amivel stabilizálhatták volna a helyzetemet a Feneketlen tó alján.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.06. 16:50:00

@[Lombroso]: "Amúgy bocsi, hogy nem mentünk focizni, sűrű nap volt a mai. "

Halálotok lassú lesz, és kínokkal teli!

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.06. 17:05:41

@TaTa86.: Ne basszál már föl, mégis mi a franc vesz rá erre? Milyen égi jelek kellenek neked még ahhoz, hogy kiderüljön, hogy melyik párt utáni űrt tölti be az LMP? Ha oda ikszelsz, akkor soha nem fogod lemosni magadról azt, hogy azonos helyre pozícionáltad magadat az örök liberális oldallal.
Komolyan, akkor már inkább érvénytelenül szavazz, vagy az RMDSZ-re.
Áh bassz, ez így nem kóser, ha visszajöttünk a nyaralásból, akkor muszáj lesz söröznünk egyet, mielőtt még véglegesen meggyőzöd magadat. Biztosan a Hatvany gének jöttek ki egy pillanatra...:)

becsoccsent 2012.08.08. 10:06:47

@TaTa86.: na akkor, te kis tajekozott jobbikos, fogsz bocsanatot kerni a libsitol ( tolem ) meg a tobbi olvasodtol, amiert hazudtal, vagy nem, ahogy ez szokasos feletek?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.08. 20:51:15

@becsoccsent: Öööö, izé... nem értem, és nem hinném, hogy velem van a baj.

De amennyiben nem dobsz egy 10es az IQ-don, hamar moderálás lesz a vége. :o)

becsoccsent 2012.08.09. 08:36:22

@TaTa86.: mit nem ertesz? allitottal valamit, ami hulyeseg. en azt kertem, bizonyitsd. te nem tetted. megint kertem. nem tetted.

akkor most kerem megint. vagy ezert mar moderalas jar? en kerek elnezest :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.12. 11:58:26

@becsoccsent: "@[Lombroso]: "Amúgy bocsi, hogy nem mentünk focizni, sűrű nap volt a mai. "

Halálotok lassú lesz, és kínokkal teli! "

Erre válaszoltál.
Mi van? Kinek hazudtam? Egyáltalán mikor voltam én jobbikos? (Jobbik-szavazó voltam, azt vállalom, nem is bántam meg.)

Nem értelek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.12. 12:19:23

@becsoccsent: Btw: Annyit kellett volna tenne, hogy végighallgatod, az EREDETI beszédet, vagyis első kézből tájékozódsz. Ez azért nem olyan nagy kérdés.

A beszéd így is elég radikális, de itt pont megmarad a szélsőségesség határain kívül. Persze könnyű rámondani, "haha, lebuktál!", de én a helyedben nem engednék meg magamnak ilyen szellemi lustaságot.

becsoccsent 2012.08.13. 06:34:21

@TaTa86.: hahahah! mekkora szanalmas menekulesi kiserlet! :D

nem tudsz visszaolvasni a sajat blogodban, mi? aha... :p

" TaTa86. · archiregnum.blog.hu 2012.08.05. 14:51:47
@becsoccsent: "maga a fonok ( a mostani ) is elismerte, hogy nem demokratak. "

Vona azt mondta, nem liberális demokraták a liberális mai értelmében.
(Btw: Ügyes retorikai fogás. Vona nyilván arra játszott, hogy a felületes hírfogyasztó ráharapjon erre a félmondatra, aztán a tájékozott jobbikos rögtön kijavíthassa, Nem úgy van a'!) "

na es akkor most johetnek azok az idezetek, ahol arrol beszel, hogy nem liberalis demokratak a liberalis mai ertelmeben.

amit te linkeltel, az nem az :)

es akkor utoljara irom le: ha allitottal valamit, es nem tudod bizonyitani, akkor hazudtal. bizony, igy megy ez.

ha gerinces lettel volna, bocsanatot kersz a hazugsagodert. ha nem kersz bocsanatot, nem vagy gerinces.

ennel erhetobbre nem tudom lebontani, szoval remelem, eleg lesz.

es most johet az idezet, amit te, mint tajekozott jobbikos nekem, a feluletes hirfogyasztonak adsz.

vagy johetne vegre az a bocsanatkeres, amit ti, jobberek, az esetek donto tobbsegeben nem tesztek meg. persze ki is tilthatsz, ha az neked konnyebb, mint az allitasodat bizonyitani. jobboldalon altalaban konnyebb.

( es heka, az, hogy szerinted vona arra gondolt, hogy, az azert nem szamit, mert szerintem meg nem arra. amit mondott. azt. te, tajekozott jobbikos :DDDD )

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.13. 14:39:27

@becsoccsent: "es akkor utoljara irom le: ha allitottal valamit, es nem tudod bizonyitani, akkor hazudtal."

Komolyan nem vágom, hogy hol tenyésztik a fajtádat...

Nem kérlek, többféle eset is létezik. Például, hogy te nem fogadod el a magyarázatomat, így egyszerűen nem győzlek meg. Esetleg lehet, hogy tévedtem. Esetleg ezek között valahol. De nem. Biztos hazudtam. Szánt szándékkal.

Tanulj meg viselkedni, mert röpülni fogsz.

Szóval: Vona szövege többféleképpen is értelmezhető. Ha nem vagy koncepciózus nem jelentheted ki, hogy egyértelműen azt jelenti, hogy ő nem demokrata. Ennyi. Te egyébként továbbra is hiheted azt, hogy Vona annyit mondott, hogy ő nem demokrata. Mondom, ügyes retorikai fogás volt tőle, pont emiatt.

És bocsáss meg, de nem fogok egy fölényeskedő kis seggdugasz miatt 140 kommentet elolvasni. Szépen linkeld be, amivel kifogásod van, és válaszolok.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.08.13. 14:41:17

@becsoccsent: Btw: Mitől vagyok én jobbikos, áruld már el?

Ez után a poszt után tök renden van, ha néhányan lebuzizsidóznak, de hogy pont most kapjam meg, hogy dzsobbikos vagyok, erre tényleg nem számítottam.

becsoccsent 2012.08.14. 18:48:43

@TaTa86.: a folenyeskedo seggdugasz nem erv, hanem szemelyeskedes. az ALTALAD belinkelt video is engem igazol.

a szanalmas magyarazkodasodnal csak a meg szanalmasabb fenyegetozesed szanalmasabb.

civilizalteknal ezert bocsanatkeres szokas, nalad erofitogtatas. nem kell felned, nem jovok tobbet: nem vagy megfelelo vitapartner.
süti beállítások módosítása