HTML

Archiregnum

Minden társadalom rendelkezik a legsúlyosabb bűnöket felsoroló listával. Ezen bűnök némelyikét a társadalmi rend szövetét szétromboló tettek elítélése határozza meg. Némelykor pedig a bűnöket a vezetők szabják meg, hogy saját helyzetüket állandósíthassák.

Legújabb posztok

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Kirúgásról beszélsz, ami nem ugyanaz, mint a felvétel. Láthatóan nem értesz ... (2024.04.13. 10:14) Shit-show
  • tesz-vesz: @IdomitottFoka: ráadásul nem akárkiről beszélünk, hanem arról, aki pegasussal lehallgatott újság... (2024.04.09. 12:02) Magyar Péter szuperpozícióban
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: aki még a saját boldogkőis posztjánál se képes egy vitát végigvinni, aztán félévre rá nek... (2024.03.21. 17:38) Hősök tere vs Kossuth tér
  • Tesz vesz XVI.: @Tata86: "Nem azért, hogy az élet komplexitását jobban lefedd, hanem hogy elfedd a primitív elle... (2024.03.18. 14:09) Agyhalál
  • gigabursch: Még pár hét és káendre öngyi lesz... (2024.03.15. 08:03) Ágnes Úr

Utolsó hozzászólások

  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tesz vesz XVIII.: Kirúgásról beszélsz, ami nem ugyanaz, mint a felvétel. Láthatóan nem értesz hozzá. Ne erőlködj, neked marad Gyurcsányné tapsol... (2024.04.13. 10:14) Shit-show
  • Tesz vesz XVIII.: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azért mert te hallottál valamit a HR-esekről is a vezetőség dönt, és k-ra nem döntenek semmiről a HR-ben, csak előváloga... (2024.04.12. 18:02) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Általában van egy keret eleve, ezt fent döntik el, a HR-nek nincs mozgástere. (2024.04.10. 21:09) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A HR egyetlen érdemi feladatát pont kihagytad, mégpedig a bér kérdését. Itt szokott is lenni konfliktus. Abszolút cég-man... (2024.04.10. 20:08) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Tata86: Pedig ezt csinálja minden nagy cég. A lépések: - x részleg vezetője szól, kell ember, - főnökség engedélyezi a munkaerő felvételét, - a ... (2024.04.10. 14:15) Shit-show
  • Tata86: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ez egyszerűen nem igaz. (2024.04.10. 13:14) Shit-show
  • ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @tesz-vesz: Nem mer, mert ez kockázat. Csak akkor mennek szembe a HR-rel, ha személyes havert kell segíteni. (2024.04.09. 15:01) Shit-show
  • Utolsó 20

Címkék

168óra (1) 1956 (2) 1989 (1) 2/3 (1) 20 (1) 200 (1) 2006 (2) 2010 (9) 2011 (1) 2013 (1) 2014 (3) 2020 (1) 2022 (4) 2rk (1) 56 (1) ács tibor (1) áder jános (1) adó (2) afganisztán (1) afrika (1) aids (1) álhír (1) alkotmány (3) alkotmánybíróság (4) államelmélet (4) államosítás (1) állatkínzás (1) almássy kornél (1) álrendőrök (1) alsóház (1) alufólia (1) angela merkel (3) angol nyelvtudás (1) antiszemitizmus (1) apokalipszis (1) apponyi albert (1) április 5 (1) archiregnum (4) ars politica (1) árulás (1) ateista zsidók (1) áttörés (1) augusztus (1) augusztus 20. (1) auschwitz (1) Ausztrália (1) a kommunizmus áldozatainak emléknapja (1) a mi éveink (1) bajai videó (1) bajnai gordon (16) baka (1) baka andrás (1) balassagyarmat (1) balázs péter (1) balhé (1) ballib (7) balliberális (1) bank (1) banki konszolidáció (1) banki szolgáltatási díjak (1) bankszövetség (1) bárándy gergely (1) bárdossy lászló (1) barikád (1) bauer (1) bbc reporters (1) becsületsértés (1) belő piac (1) belügyminiszter (1) belügyminisztérium (1) béremelés (2) bethlen istván (1) betiltás (1) betyársereg (1) bevándorlás (1) bicikli (1) bicske (1) biden (1) bill gates (1) bíróság (1) bkv (4) blog (1) bokros lajos (2) boldogkői (1) boldog új évet kívánunk (1) bolívia (1) bolsevizmus (1) bomba (1) borg (1) bősz anett (1) botos (1) botrány (4) boytha györgy (1) brfk (1) budaházy györgy (2) budai bernadett (1) budai gyula (1) budapest (12) budapesti katonai ügyészség (1) budapest airport (2) bugár béla (1) bukás (1) bűnösök (6) bűnözés (6) büntetőjog (4) büntető törvénykönyv (1) burkini (1) camu nn hírügynökség (6) cdu/csu (2) célpont (1) cenzúra (1) cenzus (1) ceu (1) cigány (8) cigánybűnözés (3) cigánygyilkosságok (1) cipi livni (1) cirkusz (1) civil (1) civilizáció (1) cohn bendit (1) comingout (1) covid-19 (14) csáky pál (1) csalás (1) csapody miklós (1) csehorszag (1) cser palkovics andrás (1) csicska (2) csöcsök (1) cylonok (1) czeglédi ágnes (1) dávid ibolya (6) debreceni józsef (2) december 5 (2) deloitte (1) délvidék (1) demagóg (2) demagógia (2) dementor (1) demokrácia (16) demonstráció (1) demszky gábor (2) depresszió (1) dichotómia (1) diktatúra (3) dilemma (1) disztópia (1) DK (4) dk (1) Dobrev (1) dollhouse szindróma (1) donáth anna (2) draskovics tibor (3) drog (1) dúró dora (1) eb (1) echotv (1) eduardo rózsa flores (1) egészségügy (2) egyesült királyság (1) egyház (1) egyneműek élettársi kapcsolata (1) ek (1) elhúnyt (1) ellenforradalom (1) ellenzék (19) elnök (2) elnökválasztás (1) élőlánc (1) előválasztás (1) emberi jogok európai bírósága (1) ensz (1) építészet (1) epstein (1) ep választás (17) ep választások (7) erdélyi magyarság (2) érettségi (1) erkölcstagadás (1) ervin (1) erzsébet (1) eu (2) EU (1) euró (1) euro (1) Európa (1) európa (2) európai központi bank (1) európai tanács (1) európai unió (12) euro bevezetés (1) évértékelő (1) évforduló (1) evo morales (1) extraprofit (1) ez a csapat ez tényleg kemény (2) facebook (3) fail (2) falka (1) fasiszta (1) fasizmus (5) február 25 (1) felelősség (2) felnőtt (1) feloszlatás (1) felsőház (1) felvidék (1) felvidéki magyarság (1) felvonulás (1) feminizmus (1) féreg (1) feri (1) feudalizmus (1) fico (5) fidesz (87) fix-ár (1) fkgp (1) fn (1) foci (4) fodor gábor (1) foucault és szász (1) Franciaország (1) frank walter steinmeier (1) (1) fudan (1) galamus (1) gárda (2) gazdaság (3) gazdasági válság (2) gender (1) gery greyhound (1) géza (1) globalizmus (2) göncz kinga (1) gordon brown (1) görögország (1) groteszk (1) gusztos (1) gyász (2) gyerek (1) gyilkosság (2) gyirán istván (1) gyöngyös (1) gyöngyöspata (2) győr (1) gyurcsány ferenc (23) háború (3) habsburg györgy (1) habsburg ottó (1) Hadházy (3) haditengerészet (1) hagyó miklós (3) hajrá magyarok (1) halál (2) handó (1) harcos (1) harmadik világháború (1) három csapás (1) határon túli magyarság (2) hazugság (3) hazugságspirál (1) hellókarácsony (1) herényi károly (6) hetero (1) heti válasz (1) híd most (1) himnusz (1) hírcsárda (1) hírszerő (1) hírtv (8) hitel (2) hock zoltán (1) hoffmann (1) holland (1) holokauszt (4) hont andrás (2) honvédelem (2) Horn Gyula (1) horthy (1) horthy istván (1) horthy miklós (3) horváth csaba (1) hősi halál (1) hősök tere (1) humor (1) húsvéti versike (1) huxit (1) hvg (2) idegen (1) idf (1) igazságszolgáltatás (3) igazságügyi és rendészeti minisztérium (2) ii./iii. (1) iii./iii. (1) illiberális (1) illyés gyula (1) imf (2) index (3) indiai óceán (1) indulás (1) infláció (3) ingatlanadó (1) integráció (1) internet (1) irodalom (1) irónia (1) Isztambuli egyezmény (1) ítélet (5) ítélőtábla (1) izrael (1) jakab péter (1) játék (1) jeremiah (1) jeszenszky (1) jobbágyság (1) jobbik (55) jobboldal (5) jogállam (3) jogvédő (1) jóvátétel (1) jövendölés (1) józsefváros (1) júni 4 (1) kádár jános (1) kállay miklós (1) kálmán olga (1) kalózkodás (1) kampány (45) kapcsolat.hu (1) kapitalizmus (1) karácsony (1) karaktergyilkosság (1) karigeri (1) karikatúra (1) karsai (1) KATA (1) katalin (1) katolicizmus (1) katyn (1) kdnp (2) kegyelem (1) képviselők (8) kerék bárczy szabolcs (1) kereskedelem (1) keresztényi megbocsátás (2) kesma (1) Kész (1) kétszázas (1) kettős állampolgárság (3) KFG (1) kiképzés (1) kína (1) királyság (1) királyválasztó (1) kisléta (2) klebelsberg kunó (1) klubrádió (1) koalíció (2) kokakóla (1) kóka jános (3) komárom (1) komáromi lovas színház (1) kommunista (1) kommunizmus (14) kontinuitás (1) konvergencia (1) könyvtár (1) konzervatív (7) konzervativizmus (6) konzervatorium (1) konzilium (1) kopipali (1) kopogtatócédula (5) kórház (1) korkedvezményes nyugdíj (1) kormány (4) kormányfő (7) kormányszóvivő (1) körmenet (1) korrupció (4) korszakváltók (1) kósa (1) kossuth tér (2) koszovó (1) kövér lászló (1) közép európa (1) közigazgatás (1) közjog (1) köztársaság (3) köztársasági (2) köztársasági elnök (5) krízis (1) külpolitika (6) kulturkampf (1) külügy (2) külügyminiszter (2) külügyminisztérium (1) kuruc.info (1) kutyapárt (1) labour (1) laczik attila (1) lakos imre (1) lászló (1) lech kaczinsky (1) lech kaczynski (1) legfelsőbb bíróság (1) leminősítés (1) lendvai ildikó (1) lengyelország (5) lengyel lászló (1) lettország (1) Le Pen (1) liberális (18) lincselés (1) linke (1) lmp (26) lmp hp (8) lockdown (1) lomnici (1) lomnici zoltán (1) lovasi andrás (1) lukács tamás (1) machiavellizmus (1) Macron (1) maffia (1) magyar (9) magyarok nyilai (3) magyarország (10) magyar gárda (8) magyar honvéd (1) magyar honvédség (1) magyar liberális párt (1) magyar nemzet (1) magyar nemzeti bank (1) magyar péter (2) magyar uniós elnökség (1) Malfoy (1) mandiner (1) manipuláció (1) március 15 (1) margaret thatcher (1) mártír (1) martonyi jános (1) marton istván (1) maszk (1) matolcsy (2) mcf roma összefogás (2) mdf (28) mdnp (1) média (9) médiatörvény (2) megszorítás (1) megyesi gusztáv (1) meh (1) meleg (1) melegek (1) melegházasság (1) mellény (2) mentelmi jog (1) merénylet (1) merjünk kicsik lenni (1) merre tovább (2) mesterházy attila (3) metró (1) miép (2) miklós (1) mikroszkóp színpad (1) minimálbér (1) minimum (1) miniszterek tanácsa (1) mi hazánk (4) MKKP (3) mkp (1) modern (1) molnár oszkár (1) momentum (3) monarchia (2) moodys (1) mszosz (1) mszp (87) MTA (1) mtva (3) munka (1) munkáspárt (2) MZP (9) mzp (2) náci (4) nacionalizmus (1) nácizmus (2) nádas zsolt (1) nagy britannia (1) nagy imre (1) nagy morva birodalom (1) napiszar (1) nav (1) négyes metró (1) németország (5) német újraegyesítés (1) nemzeti (1) nemzeti egység (1) nemzeti konzultáció (2) nemzeti nyomozó iroda (1) nemzeti oldal (1) nemzetőrség (1) néphatalom (1) néppárt (3) népszabadság online (2) népszava (1) népszavazás (4) népszavazási kezdeményezés (1) NER (50) ner (16) niedermüller (1) NoÁr (1) Norbi (1) normakontroll (1) normalitás (1) novák előd (1) novák katalin (2) no pasaran! (1) nyakó istván (1) nyilatkozat (1) nyugdíj (3) obama (1) obh (1) ócsa (1) ócsai lakópark (1) offshore (1) oktatás (2) oktatásügy (3) olasz (1) olaszliszka (2) olaszország (1) omár díj (1) omicron (2) OMM (1) öngól (2) önkormányzati választások (1) önkormányzati választások 2019 (3) önkormányzati választás 2010 (1) orbán (3) orbán eljön érted! (1) orbán viktor (15) origo (1) oroszország (7) orosz józsef (1) országgyűlés (1) országgyűlés alakuló ülése (1) összeesküvés (1) összefogás (1) összetartozás napja (1) oszkó péter (2) öszödi beszéd (1) pál (1) pálgium (1) palkovics (1) párkapcsolat (1) parlament (1) pártok (8) pártszakadás (1) pataky péter (1) patkány (1) páva zsolt (1) pázmány (2) pc (1) pécs (5) pécsi lövöldözés (2) pedagógus (2) pedofília (5) pénzügyminiszter (1) pénzügyminisztérium (1) pestisrácok (1) peter weiss (2) pettkó andrás (1) plágium (1) plakát (5) póker (1) pokol béla (1) polgárháború (1) polgári törvénykönyv (1) polgármester (2) political capital (1) politika (78) porkoláb mátyás (1) pörzse sándor (1) posztkommunizmus (3) pottyondi (1) ppke (2) pride (1) propaganda (2) pszichopátia (1) putyin (1) puzsér (1) rablás (1) rabszolgatörvény (1) ráday mihály (1) rassizmus (1) rasszizmus (2) recsk (1) reform (1) rendőrpogrom (1) rendőrség (4) rendszerváltás (2) részvénytársaság (1) retkes attila (2) retro (2) rezsiharc (1) richard phillips (1) rittenhouse (1) rmdsz (1) robert kalinák (1) rogán antal (1) róka zoltán (1) roma (4) román (1) román-magyar (1) románia (2) rózsa (1) saarvidék (1) sajtószabadság (2) sárdobáló (1) sas józsef (1) schmitt (2) schmitt pál (3) sebián petrovszki lászló (1) segély (1) Simicska (1) simor andrás (1) skrabski fruzsina (1) smith (1) Sneider (1) sólyom (2) sólyom lászló (4) somogyi zoltán (1) sopron (1) soros (2) sorozatgyilkosság (1) spd (2) ss (1) start (1) svéd modell (1) szabadság (2) szabó (1) szabó ervin (1) szabó tímea (1) száguldozás (1) szájer (1) szána (1) szánal (1) szánalmas (73) szanyi tibor (4) szászország (1) szavazás (2) szavazati jog (1) szcientológia (1) szdsz (28) szegedi (1) szegedi csanád (2) szégeny (1) szegénység (1) szegregáció (1) szégyenkezés (1) SzélDetti (1) Szent István (1) szent iványi (1) szépművészeti múzeum (1) szépvoltfiúk (1) szex (2) szijjártó péter (2) szili katalin (2) szkrull! (1) szlovák (2) szlovákia (10) szlovák nyelvtörvény (5) szoborvita (1) szocializmus (3) szocik (2) szőcs (2) szögi lajos (1) szőke ciklon (1) szólásszabadság (2) szollár domokos (1) szomália (1) sztrájk (2) szurkolók (1) szvatopluk (1) tanítás (1) tanulság (1) tarlós istván (1) társadalmi bűn (47) társadalom (40) társaságirányítás (3) tartalékos haderő (1) tegyen tánc (1) teleki pál (1) temerini fiúk (1) tér (1) terror (1) terrorizmus (1) területvédelem (1) tgm (2) theytookourjobs (1) thüringia (1) Tibi atya (1) toll (1) tormay cécile (1) török (2) történelem (2) törvény (1) totalitarizmus (1) trafikbotrány (1) tragédia (3) trashreality (1) trianon (7) trója (1) troll (3) trombitás (1) trump (1) tüntetés (14) tusványos (1) tv (2) tv műsorok (1) tv osrom (1) ügyészség (2) ügynök (1) ujszászy istván (1) új ptk (1) UKR-RUS háború (3) ukrajna (4) unalmas (1) ünnep (1) usa (2) US election 2020 (2) us navy (1) választás (6) választásk (1) választások (48) vallás (1) válság (6) vár (1) varga gergely (1) varga istván (1) varga judit (1) VDA (1) védelempolitika (1) végkielégítés (1) veke (1) verók istván (1) vészhelyzet (1) veszprém (1) vicc (2) vidék (1) világosi gábor (1) világpolgár (1) villámposzt (7) vitézy dávid (1) vona (1) vona gábor (7) vörösiszap (1) voting people (2) west balkán (1) white trash (1) WJC (1) woke (1) xvi. benedek (1) zentai (1) zor bán (1) zrínyi miklós nemzetvédelmi egyetem (1) zsarnokság (1) zsidó (4) (2) Címkefelhő

2018.12.14. 17:56 Tata86

Túlóra és cirkusz

Szinte olyan, mintha történne valami. A parlamenti ellenzék obstruálni próbál(, kivéve a Mi Hazánk), a parlamenten kívüli tüntet, sőt dulakodik is, sőt másnap is kimegy, harmadnap, a hidegben is. Respekt. Az egészet az teszi mégis groteszkké, hogy akiről az egész szólnak az néma csöndben kushad. A melós tömegeket igazából nem izgatja a sztori... 

Mi a probléma a törvénnyel?

Az Azonnalin Bakó Bea nagyon jól összeszedte a kétoldali csúsztatásokat, ez alapján azt kell, hogy mondjam nem értek egyet a törvénnyel, a hároméves keretidő különösen felháborító, de azt sem érzem, hogy emiatt kellene forradalmat kirobbantani.

Ami vérlázító, hogy semmit nem tudunk a törvény eredetéről, szándékolt céljáról. Szokás szerint egyéni képviselői indítvány, nulla társadalmi vita. Ez minden polgárt zavarhatna, csak hát megszoktuk, hogy a NER így működik. Azért meg csak, mert Viktor azt mondta, mert Soros és 2/3! 

Elvileg a német nagytőke mondta tollba Szijjártónak, Kósának. Lehet, hogy véleménybuborék, de nekem az a tapasztalatom a multikról, hogy sem a fizetés visszatartása, sem az eszetlen túlóráztatás nem az ő műfajuk. Sokkal inkább a magyar kkv-szektor jellemzője. De ezeket meg a törvények nem izgatják annyira.

Az indoklásnak egyébként mindkét fele elfogadható érv: van aki igenis túlórázni akar, mert több pénzre van szüksége, és örül, ha ezt legálisan teheti meg. Jogos a másik oldal aggodalma is: lesznek helyek, ahol ezt tömegesen a dolgozók orra elé nyomják, hogy ez így fog működni, na írd alá! 

Hol vannak a melósok? 

A totális passzivitás oka azt gondolom, csakis a fideszterror lehet! hogy a legtöbb túlórázó, pocsék munkakörülmények között dolgozó melós munkavégzését eddig sem a törvények szabályozták. A proli most csak néz, hogy mi a f@szt akar a sok pesti hülyegyerek, aki elvileg az ő jogaiért töri magát. Ha rész-munkaidőre be volt jelentve, amiért 12órázik folyamatosan, már királyság van! Ezen egész pontosan hol fog változtatni a törvény? 

Kossuth tér visszatér

Nem lehet nem észrevenni a visszakacsintásokat 2006ra, már csak azért sem, mert máris sikerült néhány jogtiprást elkövetnie a hatóságnak. Ha ez nem fokozódik, igazából elégedettek lehetünk. Egyelőre a kormánynak nem célja eszkalálni a balhét, remélem ez így marad. Van azonban egy hatalmas különbség a tíz évvel ezelőtti eseménye és a mai között: akkor egy rendezett, felállt ellenzék állt a tüntetők mögött, ha nem is programmal, de legalábbis a 98-02 közötti sikeres kormányzás referenciájával. Alapvetően mindenki tudta, mit akar jelenteni a "Gyurcsány takarodj!"

Gyönyörű, ahogy most a momentumosok, jobbikosok, egyszerű civilek, anarchisták és TGM együtt tüntet, de valahol be is árazza az egészet, és rögtön érezhetjük, miért nincsenek tömegek: a tiltakozóknak továbbra sincs halvány lila fingjuk, hogy mi történne Orbánszitán bukása után. 

Vér, erőszak, dráma 

Ha letudtuk a kötelező köröket, hadd szóljak elismerően a tüntetőkről: igenis úgy kell kimenni az utcára, hogy követelünk valamit. Ha jókedvűek is vagyunk, nem jókedvünkben vagyunk ott, hanem mert erőszak ért minket a kormány részéről. Tessék tehát odab@szni erőszakmentesen! Üvölteni, bajszosszarozni, egyszer és mindenkorra szakítani az "Alázatosan kérem, Drága Miniszterelnök Úr" zselléri romantikájával! .

Parlamenti cécó

 Az egész balhé legérdektelenebb epizódja, ahogy az ellenzéki pártok próbálnak úgy tenni, mintha képesek lennének a jelen felállással az Országházban bármilyen érdemi munkát végezni. Röhejes nézni a cuki kis akcióikat, a sértődött arcokat, amikor Kövér beint. Míg a tüntetők saját jogon képesek megjeleníteni az elégedetlenséget, a politikusok demokratikus támogatás hiányában papírtigrisek. 

ps: Gyertek tüntetni! 

224 komment

Címkék: tüntetés szánalmas cirkusz rabszolgatörvény


A bejegyzés trackback címe:

https://archiregnum.blog.hu/api/trackback/id/tr5114483518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsekerno_007 2018.12.15. 21:37:53

Eddig úgy gondoltam a kormány erősen túltolja a Sorosozást, de mostanában azt látom, hogy sok eseményk kezdi beigazolni a félelmeket. A módszerek, a kommunikációs támadások módja, szervezés mind arra mutat.

Ekrü 2018.12.15. 21:39:51

@David Bowman: Ezen nem veszünk össze .:))) A 3000 éppen annyira nevetséges mint az 1000.Egy Fradi meccsre többen mennek...

Peter Cico 2018.12.15. 21:56:42

Na, végre valaki feltette a kérdést. Hol vannak a vidéki munkások, akikről az egész szól? Sehol. És pont ezért meri a törvényt kicsikarni a Fidesz, mert tudják, hogy ennél sokkal többet le lehet nyomni az emberek torkán. Pár nyugati országtól eltekintve, ahonnan a munkásmozgalmak indultak, szinte bármit eltűr a munkásság. A Fidesz európai Kínát akar magyarországból, mert számukra fontosabb a magyarság eszme mint az, hogy itthon mégis mennyire jó átlagembernek lenni. Idehaza sose volt erős a munkásellenállás, amikor hatalomra került a baloldal, az vagy az anarchiának vagy a külső erőnek (oroszok) volt köszönhető. Saját erőből nem ért el sose itthon semmit, mert az elvi bázisuk úgy volt vele, nekik mindegy, csak meglegyen minden nap az a kis tejbe aprítható. Most is ez lesz. Ezért, bár tisztelem az ellenzékiek erőfeszítéseit, nem sanszos, hogy nagyobb eredménye lenne ennek a tüntetéssorozatnak.

Az már merőben más helyzet lenne, ha vidékről megindulnának a parlament felé a munkások tömegei, mint 20 évvel ezelőtt Bukarest felé a zsil-völgyi bányászok. Na akkor egyből visszavonná Vitya a törvényt. De mivel tudja idehaza ilyen nem fog történni, rezzenéstelen arccal figyeli a történéseket, és már a következő húzására készül.

cavalry 2018.12.15. 22:37:00

@rallus: "A kormányzati negyed sem volt kutya..." Jártam arra :) Az egy jó ötlet. Gondold csak el, ha a kormányzat egy telepen van, mnem kell össze vissza utazni egész nep különböző megbeszélésekre, mert a távkonferencia az még nem fog működni sokáig nyilván, ezer okból. Az ilyen új negyed infrstruktúrája ezerszer olcsóbb mint a régi patinás épületeket szétfúrkálni, és sosem jó. A régi házak mégyzetméter ára többszöröse egy modent irodaépületnek (az egyikbaen céálszerűtlen hatalmas sziobák vannak, a másik lehet modenr iroda (igaz hogy utálom de olcsó). Ha vidékről jön fel valaki akkor ugyan hol parkol most a belvárosban? Megőrül. A várba költözés szép de baromság, örült drága éas nem hatékony, egy modern minisztérium nem ilyen. itt egy példa (minden magyar minisztériumot ismerek belülről is, 4 ben dolgoztam, és ezt a franciát isismerem belülről mert megmutatták nekem :) beeee monjuk ez extra de szuper modern. en.parisinfo.com/paris-museum-monument/71478/Le-Toit-de-la-Grande-Arche Szóval kellene kormányzati negyed de nem a várban , az ökörség.

morph on dear 2018.12.15. 22:48:34

@Timby: "Ennek most már van némi paradoxona: Majd jó esetben három év múlva fog jól keresni,"

Ezt a kamut nem unjátok még?

Laciii 2018.12.15. 23:07:06

"Elvileg a német nagytőke mondta tollba Szijjártónak, Kósának. Lehet, hogy véleménybuborék, de nekem az a tapasztalatom a multikról, hogy sem a fizetés visszatartása, sem az eszetlen túlóráztatás nem az ő műfajuk."
Ennyi. Az idióta ellenzék meg próbálja ezzel hülyére venni a népet azt csodálkoznak, hogy nem kérünk belőlük.

Buchhalter 2018.12.15. 23:09:46

@Boycie: rég nem könyvelgettek te telibeszart szerencsétlen kis Fidesznyik pöcs!Á,a Fidesz csak jót csinált ,igaz?

Buchhalter 2018.12.15. 23:10:49

@nemecsekerno_007: tata , nyuhdíj úgyben megint csak önmagad szarságait ismételgetted.Elromlott valami?

Laciii 2018.12.15. 23:16:50

@Peter Cico: "Hol vannak a vidéki munkások, akikről az egész szól?"
Otthon, ők is tudják, hogy ez nem róluk szól.

kungfuevil 2018.12.15. 23:43:47

A válasz igen egyszerű. Dolgozunk.
Igen, szombaton is.

Boycie 2018.12.16. 01:44:32

Na a "human garbage" Nyugaton is tüntikézik...

index.hu/kulfold/2018/12/15/sok_ezer_ember_tuntetett_ausztriaban_a_kurz_vezette_kormany_ellen/

"Sebastian Kurz osztrák néppárti kancellár és Heinz-Christian Strache szabadságpárti alkancellár kormánya bevándorlásellenes politikát folytat, amelynek részeként lefaragna a sokgyermekes családok támogatásából is. ... Szintén nagy felháborodást váltott ki az osztrák munkajogi törvények lazítása, ami lehetővé teszi a napi tizenkét órás munkavégzést."

Kell röhögni...

Boycie 2018.12.16. 01:48:54

@morph on dear:
A román nemzeti bank (BNR) legalább 2 éve fújja a riadót hogy új hitelbuborék épül, mert a románok jó szokásukhoz híven ismét hitelből zabálnak (komolyan, fedezetlen hitelt - unsecured loan - vesznek fel kajavásárláshoz is) De ez megfelel a szoci kormánynak és a bankok is megint azt nézik hova tudnak még hitelt kihelyezni. Majd döbbennek. Csodák nincsenek...

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.12.16. 04:31:49

Én olvastam az Azonnalin megjelent cikket, és szerintem teljesen korrekt. Az a baj, hogy ilyen jellegű vitára a kedves honatyák keptelenek. Aztán akkor mit várjunk a kint randalírozó emberektől?
Egyszerűen kiragadnak 1-1 felmondatot (évi 400 óra! Kényszerítik majd az embereket!), Na most eddig volt 250...az nem volt baj? Arra nem kényszerítették? Csak majd ez lesz a gáz? Azon kívül, megmondom őszintén, nekem ez az időkeretes dolog kínai volt, mert sosem dolgoztam úgy. A cikkben egyébként ez a jó, hogy úgy is megérti a dolgokat az ember, ha az adott 1-1 dologhoz hülye (mint én :) ). Na de a következő van. Gyorsan korbekerdeztem pár ismerősöm, akikről tudtam, hogy dolgoznak/dolgoztak ilyen formában. Mindegyik azt mondta kivétel nélkül, hogy ő bizony minden esetben az adott hónapban, vagy a következőben kapta meg a pénzért, vagy a következő 1 vagy 2 hónapban csúsztatta le szabival. Pedig bizony a törvény eddig is 12 hónapot mondott nem? Akkor most mi a baj? Eddig ment ez normálisan, most, hogy elvi lehetőség van az elnyújtásra, akkor már tömegével fognak mindenkivel kibaszarintani? Most ezt tényleg komolyan gondolják? Mi lenne, ha hagynak egy kicsit működni a dolgokat, és a kedves szakszervezet sztrájkot szervezne, ha tényleg szívatás lesz a vége? Nem....inkább orbakoljunk zsigerből, pláne úgy, hogy szerintem az eddigi 1 év kis szemètsèg, de az jó volt. Lehet, hogy eddig az is csak elvi dolog volt akkor és nem gyakorlati? Hiszen,akkor nyilván tüntettek volna nem? Most meg üvöltsük teli szájjal, hogy 3 évig nem lesznek kifizetve. Nagyon hiteles :)

kolomparlole1114 2018.12.16. 04:48:54

"de azt sem érzem, hogy emiatt kellene forradalmat kirobbantani"

Hanem mi miatt? A közpénzlopás elég elvont, távoli fogalom az átlagvalóvilágos fideszszavazónak, 30-40 év múlva lesz csak esedékes, addig el se tud számolni. De a zsebből AZONNAL kivett pénzt azt megérzi. Tehát azon fel is háborodik. Internetadó, boltbezárás, málenkij robot: ezekez a fideszes kisember is képes felfogni, és még azt is ki tudja talán számolni hogy ez kevesebb mint a 10k-s Erzsi csekk amiért az előbb még tapsikolt, tehát összességében a kormány ROSSZ. Pont az ilyen közérthető dolgok fogják felnyitni a hülyék szemét. Az értelmesek már 2010-ben is látták hogy szét leszünk lopva, és az rossz nekónk, de az átlagfidesznyik az nem. Hát most megtapasztalja. Ez kell ahhoz hogy meglegyen a kritikus tömeg a forradalomhoz (amit Antall szerint elfelejtettünk megcsinálni), és a kommunisták újbóli elkergetéséhez, felelősségre (és lámpavasra) vonásához.

kolomparlole1114 2018.12.16. 04:55:05

@dorian gray:

"Egyszerűen kiragadnak 1-1 felmondatot (évi 400 óra! Kényszerítik majd az embereket!)"

Vagyis a lényeget. Hagyjuk már ezt a "van választásod" faszság mantrát, mindneki tudja hogy nincs. Nem egyenlő felek szerződnek. Vagy talán a közmunkát, minimálbér + zsebbe boríték kombót az emberek mind úgy önként, dalolva, sztahanovista módon választották a zsíros mánágeri milliók helyett? Faszt! Nincs választás, csak kényszer. Most is. Ha lehet tovább kényszeríteni a melóst, akkor fogják is. Aki mást mond, az hazudik, mint egy fidesznyik!

kolomparlole1114 2018.12.16. 05:00:55

@dorian gray: Ha eddig ment ez "normálisan", akkor mi szükség volt most erre az egészre? Talán mert állításoddal szemben mégse működött? Nyilván nem a bankvezérek fizetésével szoktak elcsúszni a kifizetések, hanem a "boríték zsebbe" melóséval, akin már eddig is ott spóroltak ahol csak lehet. Bejelentés, adózás nuku, kifizetni csak amit nagyon muszáj, de inkább azt se, leginkább meg majd egy hajléktalan nevére iratott kft-t lehet perelgetni. És ezt akarják mégtovább sunnyogni. Nyilván azok az elvtársak akiknek a földjére vzényelik a közmunkásokat málenkij robotra, meg a külföldi adócsaló multik.

kolomparlole1114 2018.12.16. 05:07:30

@Laciii: Ebből a kommunista rezsimből már 2002-ben se kértünk, mégis visszacsalták magukat a nyakunkba.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.12.16. 05:07:39

@kolomparlole1114: végigolvastam a kommenteket és itt fent írta 1-2 "melós" a saját tapasztalatát, ami kb ugyanaz, mi az én érintett ismerőseim, aki szintén olyan pozíciókban dolgoztak, ami szerinted problémás.

kolomparlole1114 2018.12.16. 05:14:26

@morph on dear: Persze hogy fideszkamu az egész, hiszen 3 év múlva se fog látni a pénzéből semmit, csak így 2 évvel tovább tudják hitegetni a melóst hogy majd meglresz az a lóvé, csak várjál még párezer évet...

kolomparlole1114 2018.12.16. 05:16:41

@dorian gray: És mi a tapasztalatod azokkal a melósokkal akiknek még mindig nem fizette ki a fidesz a Chuck Norris híd felépítését? He? Persze a fideszes közvetítőcégnek fizetett az állambácsi a mi adónkból, azt jól el is lopták, csak az alvállalkozóknak "felejtettek el" fizetni belőle, és "természetesen" (a fideszben ez a teljesen természetes) nincs ezzel semmi probléma.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.12.16. 05:23:21

@kolomparlole1114: ha figyelmesen olvastad a hosszú kommentemet, sehol nem mondtam, hogy soha senkinek nem volt problémája ebből. Én azt mondtam, hogy szerintem (!!!) eddig nem volt túl általános ez a probléma, az egy éves időkerettel, akkor most bármiféle próba nélkül miért kell a megemelése miatt obegatni? Vagy szerinted munkáltatók tömegei vannak vele úgy, hogy "12 hónapos a keret, akkor nem szívózunk, kifizetjük hamar, 1-2 hónapon belül. Na de most, hogy 36 lett, na majd most mindenkinek csak 3 év után". Az építőipart meg ne keverd ide ennyire, mert ugyan ott is van túlóra persze, de ott a ki nem fizetés nem alapvetően ebből adodik. Az egy sokkal gazabb és mocskosabb vilag, ahol.ideje lenne valahogy rendet vágni. Dolgoztam benne több oldalán is (kivitelezés, beszállítás, irodai meló).

kolomparlole1114 2018.12.16. 05:24:47

@cavalry: A kormányzati központ már felépült Szegeden, Csillag Intézménynek hívják, már csak az elvtársaknak kéne bejárniuk dolgozni.

törppicur 2018.12.16. 08:03:49

@kolomparlole1114: a valovilag az bizony nem fideszes musor.
Retekklub csinalja, adja ballibszinvonalon. A celjat sem a keszitesnek sem a sugarzasnak nem ertem, de ballib közönsegnek biztos jó, az ÉNB-vel együtt segít az ifjusag modern, felvilagosult irányba inditásában megfelelö celok megfelelö komunikálásában
Kerem se a mostani kormanyzattal se a fidesz-szimpatizansokkal ezt a sart ne akard összemosni

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.16. 08:38:48

"Az egészet az teszi mégis groteszkké, hogy akiről az egész szólnak az néma csöndben kushad. A melós tömegeket igazából nem izgatja a sztori... "

Így igaz. A tömegeket nem érdekli, és a tüntizést azért nem támogatják, mert itsztában vannak azzal, hogy a tüntikéző pártok csak ürügyként használják fel őket a politikai céljaik érdekében. Hiszen tapasztalatból tudják, hogy a szoclibek és hasadványaik semmit nem tettek értük, amikor hatalmon voltak, így nagyon hiteltelen, ha most azt állítják, hogy a dolgozókért tüntetnek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.16. 08:44:54

És még valami:

A vak is láthatja, hogy az egyre durvuló rendbontások valódi célja egy olyan rendőri beavatkozás kiprovokálása, amit aztán véres zászlóként mutathatnal fel a külföldnek.

Én Orbán helyében a könnygázt sem vetettem volna be. Hagytam volna, hogy a passzívan védekező rendőröket letiporva azt tegyen a tömeg, amit csak akar. Ezáltal alkalmuk lett volna megmutatni valódi garázda és romboló énjüket - mondjuk ezt így is szépen megmutatták. Hagytam volna, hogy felgyújtsák a fenyőt, elégessék/ellopják az összes szánkót, felgyújtsák a Parlementet. Ezek után megnéztem volna, hogyan állnak be mögéjük egységesen az ellenzéki pártocskák...

megamedve 2018.12.16. 09:04:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a munka törvénye sokkal szigorúbb volt (jobban támogatta) a melósokat, a fidesz előtt.

megamedve 2018.12.16. 09:07:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: munkanélküli (álláskereső) támogatást a fidesz megfelezte.

Nagyorrú Barbi 2018.12.16. 09:08:27

Húszéves suttyók aggódnak a termelő rétegért. Röhej!

megamedve 2018.12.16. 09:09:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: táppénzt a fidesz csökkentette, és most már táppénz alatt is ki lehet rúgni

megamedve 2018.12.16. 09:11:58

@Nagyorrú Barbi: 2006-ban kopasz kapucnis hazafiak gyújtogattak aggodalmuknak, mert gyurcsány beismerte, hogy hazudott

Ma Baker 2018.12.16. 10:03:14

Az egész cikked arról szól hogy hülye aki kimegy tüntetni, mert valójában nincs is miért. Erre a végére odafirkantod hogy gyertek tüntetni. LOL

BiG74 Bodri 2018.12.16. 10:08:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Baromság, hogy tömeg szerinted miért nem megy tüntetni. Pontosan jól láttatja mennyire nem ismered a "tömeget", csak egy fityisz propagandista vagy.
Kac-kac!

konrada 2018.12.16. 10:28:13

@kolomparlole1114:
Ha olyan barmok voltak Fletóék, hogy fideszes cégeket bízták meg - átadás 2008 - akkor ez ilyen világ, nem lehet várni egyik oldaltól se semmit.

feribácsi 2018.12.16. 10:35:37

@balcán maxval bircaman: Iván, te annyira hülye vagy, hogy már nekem kínos! Ki tüntet Sorosért?

Tata86 2018.12.16. 10:37:08

@dorian gray: De hogyha még az egy évet sem használják ki(, ami akármekkora szemétség, látom az értelmét), akkor most miért kell törvényt hozni 3 évről?

Azt pedig nem tudom elfogadni, hogy csak egy kiszolgáltatott kisebbséget érint, ezért nem gáz. Legyen már bennünk egy kis szolidaritás!

250 vs 400: Nem a túlórával van probléma önmagában. 400 óra viszont sok. Ez azt jelenti, hogy 6 napot dolgozik valaki hetente egész évben, ami egyszerűen nem egészséges. Ez akkor is így van, ha rengetegen dolgoznak ennél sokkal többet.

Tata86 2018.12.16. 10:43:54

@Ma Baker: Mert a világ nem fekete fehér. Ez nem a 888 :)

A passzivitás legfőbb oka szerintem, hogy tényleg fél az ember, hogy hülyeséghez adja az arcát. Azt gondolom, hitelesebb, ha leírom, megvan ez az oldala is a dolognak, mégis érdemes demonstrálni.

konrada 2018.12.16. 10:57:36

@Tata86: Túlórában nem lehet heti 6 napot dolgozni 1 éven keresztül. (Munkaidőkeretben sajnos igen.)

sga 2018.12.16. 10:59:23

Tévedés, hogy a túlóra törvény miatt tüntetnek. Azért is. A tüntetéseket az ellenzéki pártok parlamenti akciója váltotta ki. A tüntetők úgy érzik, hogy végre van képviseletük, és ezért rohannak támogatni őket. Egyszerre tüntetnek az elmúlt 8,5 év minden gazembersége miatt. Ez amúgy jól rávilágít az ellenzéki pártok felelősségére is.

arty1977 2018.12.16. 11:40:35

@jajdehülyevagyok: anyádpicsája. csak így, egyszerűen.

18 éves korom óta melózok bazmeg, IGAZI munkahelyeken, tapasztalva sokszor, hogy simán a törvény által biztosított végső határokig megy a munkáltató (ha tovább, akkor vagy lépek vagy fenyegetek - perlésig még nem jutottam, szerencsére!).

Szóval, léccike, a buborékodból ne mondd már meg, hogy ki és miért tüntet odakint.

arty1977 2018.12.16. 11:48:03

@TSandor Toth: tökéletesen megfogtad a lényeget - mi van, ha megint munkaerő túlkínálat lesz? a fideszmafia másnap egyéni módosítóval gyorsan mindent visszarendez? lófaszt, beszopjuk, talán/akár évekre (örökre).

pont ahogy már most beszopja az, akinek a lakhelye környékén 1 (EGY!) munkaadó van. aki, ami esetleg viszonylag nagy cég, ergo valamennyire mégiscsak a törvények határain belül próbál maradni.... legyenek ők a minta, amikor valaki eldönti, hogy érdemes-e tüntetni. (persze, hogy érdemes! te is kerülhetsz a szopó oldalra, de azt nem kellene megvárni!)

TSandor Toth 2018.12.16. 12:06:40

@arty1977: egyébként a legnagyobb problémát nem a törvény megléte vagy nem megléte okozza hanem az , hogy a munkahelyi vezetők úgymint csoportvezetők, művezetők stb többsége műveletlen bunkó de minimum nem alkalmas vezetőnek és játsszák az "én vagyok élet és halál ura" szerepet holott csak a munka koordinálására kaptak felhatalmazást. Ez a fajta hozzáállásuk nem teszi lehetővé a korrekt kreatív megoldásokat a munkahelyeken amivel amúgy lehet, nem is lenne szükség mondjuk túlórára. Hát ezt a Fidesz kurvára benézte és ha ez a kormányzásukba kerül akkor jó nagy árat fognak fizetni érte.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.16. 12:44:36

Tehat kimennek a szokasos antiorbanista nemmunkasok tuntetni aztan hazamennek.

Januarban meg kifizetik a tulorakat, tavasszal meg nyer a Fidesz a valasztason, ha jol ertem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.16. 12:59:55

@Nincs közöttünk csicska:

"Januarban meg kifizetik a tulorakat"

Természetesen, hiszen csak a túlórakeretet növelték, nem a munkaidőkeretet. Az, hogy a túlórakeretet 3 év alatt lehet beosztani, nem jelenti, hogy 3 év múlva lehet kifizetni a túlórákat. Az elszámolás és a kifizetés továbbra is havonta történik.

De persze az ellenzék hangosan óbégatja ezt a hazugságot, a tényekkel mit sem törődve.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.16. 13:04:03

@Nincs közöttünk csicska:

"tavasszal meg nyer a Fidesz a valasztason, ha jol ertem."

Ez nem annyira biztos, mert a fájó intézkedéseket minden értelmes kormány a ciklus elején hozza meg. Ahogy teszi ezt a Fidesz-kormány is. És végtére is nem az EP-választások eredménye alapján alakul kormány 2022-ben, akkor meg már senkit nem fog érdekelni ez a "rabszolgatörvény", mert addigra mindenki számára világosan kiderül, hogy szó sincs 3 évvel halasztott kifizetésről meg egyáltalán "rabszolgatörvényről".

aptikjampó 2018.12.16. 13:19:21

"A proli most csak néz, hogy mi a f@szt akar a sok pesti hülyegyerek, aki elvileg az ő jogaiért töri magát. "

A csírák a prolik jogaiért törik magukat? Rendes tőlük, de akkor esetleg inkább munkába kéne állniuk és nem lenne túlóra!

Nincs közöttünk csicska 2018.12.16. 13:19:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerinted ez fajo intezkedes?

Mert kb. semleges szvsz, persze lehet hogy lesz meg mas is.

Szerettem volna en ilyen fajdalmakat a lipsi qrmanyok alatt, januartol megint csokken munkaltato altal fizetett jaradek, bovul a CSOK, kozszferaban beremelesek

Nagy Anita Sv 2018.12.16. 14:03:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orbán közben visszaél az emberek makrogazdasági tudatlanságával, bármit mondhat nekik, elhiszik, ha sokszor mondja. A választók a fenébe kívánják az ellenzéket, mert ők mindig csak a gondokról beszélnek. Emellett Orbán visszaél az ország mély nyelvi elszigeteltségével is. A lakosság több mint nyolcvan százaléka nem tud más nyelven beszélni. Így bármit el lehet vele hitetni, főleg azt, hogy a külvilág amúgy is ellenséges a magyarral. Mélyen él bennünk, hogy volt idő, amikor a nyakunkra jött a török, a Habsburg-birodalom, aztán sokszor az oroszok. Orbán szereti a Ludas Matyi-mitológiát: háromszor verjük vissza az IMF-et vagy Brüsszelt. Mindig is játszotta a faluról jött hetyke, sikerekre vágyó, a magyar mitológiában mélyen gyökerező figurát.
nem is kell minden választót a NER-ben tartani, csak azt a két-két és fél millió embert, aki a Fidesz híve, mert ebben a választási rendszerben ennyi is elég a győzelemhez. Orbán rájött arra is, hogy Magyarországnak nincs szüksége minőségi médiára, csak népmesékre, amit a bulvár jól kiszolgál.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.16. 14:12:06

@Nagy Anita Sv: De mit szamit ez legalabb fejlodik az orszag.

Mondom nem lesz itt kormanyvaltas amig van mit osztani (foleg a mar kiprobalt ellenzekre), ez ilyen egyszeru.

Laciii 2018.12.16. 14:15:06

@Nagy Anita Sv: mindenki más hülye csak te vagy villamos.

nemecsekerno_007 2018.12.16. 14:17:58

@Buchhalter: "nyuhdíj úgyben megint csak önmagad szarságait ismételgetted.Elromlott valami?"

Csak annyi, hogy a probléma ugyanaz.
De írtam, hogy az osztrákok már elkezdték a családi pótlék fizetést igazságosabbá tenni.

Valami hasonlóra lenne szükség az EU-ban...

Nincs közöttünk csicska 2018.12.16. 14:23:19

@Nagy Anita Sv: "nem is kell minden választót a NER-ben tartani, csak azt a két-két és fél millió embert, aki a Fidesz híve, mert ebben a választási rendszerben ennyi is elég a győzelemhez."

Pont ugyanennyi valaszto kene minden mas partnak, csak nincsen.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.12.16. 15:13:43

@Tata86:
„kimentem nácikkal is tüntetni, ha az üggyel egyet értettem, és más nem tarotta fontosnak, most sem vagyok finnyásabb. Sajnos Magyarországon inkább a birkatürelem a probléma”
- A nézeteltérések egyik tipikus példájáról van szó. Az egyik probléma, a kijelentésed második fele, hogy már eleve birkakategóriába helyezed azokat, akiknek más az értékrendjük. Evvel eleve megkérdőjelezed egy értelmes vita lehetőségét (jelzem, hogy esetemben is erről lenne szó, de a körülményekre való tekintettel kivételt teszek). Vannak dolgok, amik már eleve minősítik magukat és nem kell megvitatni (állatkínzás, emberölés, stb.), de a más vélemények indoklás előtti minősítésével nem az értelmes emberek társadalmában lehet támogatást elérni, hanem a primitíveknél. Persze ha szándékoltan nem a minőség a fontos, hanem a mennyiség, akkor nem szóltam.
Másodszorra hagytam a kijelentés első megállapítását. Nos, én viszont finnyás vagyok. Lehet ezt negatív felhanggal illetni, de tudod én nem szeretek korpa közé keveredni, sőt, ha negatív tulajdonságú (ostoba, agresszív, korrupt, stb.) emberekkel kerülök valami kapcsán egy álláspontra, komolyan átgondolom a véleményem, mert lehet, hogy valamit rosszul ítéltem meg.
Ettől függetlenül voltam árvízi védekezésnél, és ha kell elmegyek a déli határhoz hordára lövöldözni is, ha a szükség úgy kívánja, és nem fogom megkérdezni, hogy a mellettem lévőnek milyen a politikai álláspontja, mert akkor a hazánkról lesz szó, meg a nemzet biztonságáról, és egy patriótának erkölcsi kötelessége kivenni a részét ezekből a dolgokból. Ugyan ebből a logikából kiindulva teszem szóvá a „tüntetők” viselkedését is, mert patrióta vagyok, és nem tartom semmivel sem indokolhatónak a közvagyon rongálását, csak mert valami nem tetszik.

„A tüntetők mindig csürhe. :) 2006ban ugye csőcselék voltunk”
- Nem a tüntetők sosem csürhe. Az a csürhe, akik képtelenek uralkodni magukon, meg akik a közvagyonon vezetik le a felgyülemlett energiájukat, mert nem fogják fel, hogy avval nem a hatalomnak ártanak, hanem a köznépnek, aki másnap ott sétálna a családjával a megrongált úton, leülne egy addigra elégetett padra, kidobná egy addigra összetört kukába a használt zsebkendőjét, vagy leolvasná egy kicsavart megállótábláról, hogy mikor jön a busz. És még nem is beszéltünk azokról, akik beülnének a részletre vett autójukba, amit felgyújtottak, és emiatt még a biztosító sem segít. Magyarul az a csürhe aki képtelen ember módjára viselkedni.

„A probléma a társadalmi vita megkerülése, a koncepció hiánya.”
- Ennél sokkal okosabb vagy. Ha előtte elfogyasztanak a bolsicsökevényekből verbuválódott szakszervezeti vezetőkkel bár üveg jóféle vörösbort, meg néhány trófeahordozót kevés körettel, csak hogy ne menjen kárba, akkor kevesebben lesznek a parlamenti szavazásnál? Tényleg komolyan gondolod, hogy lenne bármi jelentősége? Az is fontos lehet, hogy ha számon kéritek a kormányon az előzetes egyeztetés hiányát, akkor érdeklődnék, hogy ti vajon megkérdeztétek-e az érintett melósokat, hogy gyújtogassatok-e a nevükben, ha kedvük szerint lenne, csak nem merik? Ez a magyarázat még akkor is komikus, ha egészen ostobán naiv lennék, és elhinném, hogy a randalírozó horda csupa jóhiszemű békés tüntető, mert erősen hasonlítana az eset az öreg néni és a cserkészfiú esetére, aki ugyan szorgalmasan átkísérgeti a nénit a zebrán, de az amúgy nem akart átmenni, meg már régen otthon lehetne és pihenhetne, ha nem lenne a segítségére az önjelölt megmentő.

„Ebből így soha nem lesz társadalom és nemzet. Ezért üvölteni kell.”
- Részint nincs szükségszerű összefüggés, ez csak vélemény, másrészt utoljára Jerikónál volt hatással az üvöltés a fizikai tárgyakra. Akkor most tüntetés van, ahol üvöltenek, vagy csürhe van, amelyik rombolja mások munkájának eredményét?

kkn 2018.12.16. 15:13:54

A melósok? A fiúk a bányában dolgoznak. Eddig is rogyásig túlóráztak, és örülnek, ha otthon lehetnek. Eddig is tiltakoztak a sok túlóra ellen, leszámoltak, és nem mentek el dolgozni ilyen helyre. Ezért jött a törvény, hogy az egyre kevesebb kizsigerelhető emberből többet lehessen kihozni. Szóval az ördögi kör csak megy tovább, az önérzetesek lelépnek az országból, a maradékot egyre hajtják, a csok bébik még arrébb vannak, és mivel a fővajda nem húzza ki a saját sseggéből a fejét, mire felállna a szíve szerinti isten-foci-alásszolgája csokból termelt zombisereg, addigra összeomlik az egész.
Mert kiemelt partner nagy német multinál vagyok, ott túlóráztat, ahol tud a melósoknál. Minden berendezéshiba, egyéb miatti kiesést túlórában behoznak. De az anyacég kinti lemaradásait is itt hozatják be, mert itt lehet túlórázni. Itt mindig lemaradásban vagyunk a célhoz képest, az átvállat plusz darabszámok miatt. Az éjszakás hat napot nyom, hogy a 3x8 szüneteit ledolgozzák. De még a vasárnap estére is szokták nyújtani, behemetnek hamarabb előórázni. No meg a szombat reggelt nyújtani, ha nem dolgozik épp a délelőttös. Már eddig is mondták, hogy lassan leszarják a pénzt, csak otthon lehetnének a családdal.
Az irodások a pozíció miatt puszira vannak bent, mert nekik nem engedélyezik a túlórát, de nincs kész a meló, csinálni kell, így maradnak bent. Csak figyelni kell, hogy kicsekkoljon időben, ne sértse meg a pihenőidő tartamát. Utána még visszamehet.
De az előző szintén kiemelt stratégiai partnernél , csak keleti, ugyanez volt. Ott pl. rendszeresen előfordult a magyar ünnepnapok utáni szombati túlóra. Nem tudom, milyen multiknál szerzett tapasztalatot az író, de ezek a több ezer embrt foglalkoztató multik nagyon is kihasználták eddig is a túlóráztatási lehetőségeket.
Szóval a melós eddig is tiltakozott, csak nem tüntetéssel, hanem kivándorlással, meg a munkahelyek ignorálásával. Egy része kitart a rossz helyzetben is, a többi meg kering a munkahelyek között, ha itt besokallt, megy a másikhoz. Csak ott sem különb a helyzet.Amely helyzet most tovább romlik. Csak a fővajda nem látja át, hogy ő okozza a problémát, hogy minden magyarnak a vezetője kellene legyen, nem csak a templomba-meccsre járónak. Amíg a többséget bünteti , hátrányba hozza, mert nem birkák, és a propanganda helyett arra hallgatnak, mit éreznek a bőrükön, addig csak fogy a munkaerő, még ha nem is megy ki tüntetni.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.12.16. 15:14:26

@Tata86:
„Csőcselékezést hagyjuk már! … Mi voltunk! Ez a provokátormantra pedig a fidesz kreálmánya, egyrészt mert nem akartak a vandálokkal közösséget vállani”
- Nem a fideszé, és nem mantra. Pontosabban az azok számára, akik nem tudják, vagy nem akarják megérteni az alátámasztó indoklást. Én sem a TV-től veszem a nézeteimet (részint, mert nincs), hanem magam alkotom a megfigyeléseimből. Szerintem a napnál is világosabb, de gondolj amit akarsz, és nem rovom fel, ha mást gondolsz. Ami meg a fidesz távolmaradását illeti, talán ők sem akartak korpában fürdeni. Mint a példa mutatja, veszélyes.

„nem akarták 2006ban átvenni az utcáról a hatalmat a válság előtt”
- Nem azért nem akarták átvenni, mert jött a válság, ezt csak utólag tudjuk, hanem azért, hogy ez az ostoba vörös tanokon nevelkedett népség szembesüljön végre a „fantasztikus” szoci gazdaságpolitika eredményével. A fidesznek nagyon jó gazdaságpolitikusai vannak, kár lenne tagadni, de amíg a nép csak a vitákat hallotta és a tényekkel nem volt kénytelen szembesülni, nem fogta fel a valóságot. Nem mondanám elegáns megoldásnak, de bejött, az biztos, bár ma is akad néhány egyszerűbb lélek, aki a nyilvánvaló valóság ellenére azt hiszi, hogy a szocikkal jobb lenne a gazdasági helyzet. Gondolom, kölcsönből egy darabig megint fenn tudnák tartani a kánaáni képet, aztán oldja meg az utód a problémákat.

„csak hát az mszp gyáva sz@r.”
- Persze, hogy az. Szocialista. Ha kell nemzeti, ha kell internacionalista. Attól függően, hogy kinek a védelméből lehet egyenlőtlen küzdelemben másokon taposni. Hitler/Sztálin, Szálasi/Rákosi egyforma az egész mocskos trágyakupac, csak az a kérdés, hogy a szagukat épp merre felé fújja a szél. Amúgy meg azért sem lesz sikeres ez a tüntike, mert még él a néplélekben, amikor ez a stílus hatalomra került (Kun, Szamueli, PéterG stb). Ha az egész országot saját tulajdonába venné OV, azt is szívesebben eltűrnék, mint hogy ez a pribékhad mégegyszer pozícióba kerülhessen. Talán úgy egy évszázad múlva lehetnének halovány esélyeik.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.12.16. 15:15:24

@Tata86:
Ejtenék még pár szót a törvényről is. A gazdasági vonatkozásait előző kommentemben kifejtettem. Gazdaságilag jobban megéri egy melóst felvenni, mint a meglévőt túlóráztatni. Ez a vállalkozói szempont.

Melós olvasatában, ha nincs affinitása a vállalkozásra, marad a túlóra, vagy a másodállás, de nem biztos, hogy bánja, mert ugye nincs más.

Szinén melós oldalról védve van, amíg vannak betöltetlen állások, mert addig van alkupozíció is, Aggódni akkor kell, ha bukik a fidesz, és jönnek a vörösök, mert az ő gazdaságpolitikájuk már sokszor bizonyítottan visszaesést hoz, de ha akkor ők lesznek hatalmon, akkor egyszerűen visszaalakíthatják az egészet. Nem kell most hisztizni.

Saját sztori: Éveken keresztül túlóráztunk a kollégámmal hétvégenként felváltva. Tudod vannak munkakörök, amik nem teszik feltétlenül gallyra az embert. A miénk is ilyen. Néhány beosztottat kellett a munkaterületre szállítani, intézni az irányítási teendőket, majd visszavinni. Egyik hétvégén egyikünk ment a dolgozókkal, másikon a másikunk. A dolgozók önként jöttek, és válogatni is tudtunk, mert volt rá igény. Ezen túl a munkaidőt hétvégén nem vettük figyelembe, csak a norma számított. Ebből adódott a lehetőség, hogy jó dolgozókat választottunk, azok sokszor inkább maradtak 12 órát, és végeztek egy nap alatt. Főnökként nem akadályoztuk az ambícióikat. Akkor lett vége az idillnek, amikor lekorlátozták a heti munkát 48 órára, mert evvel mindenkinek minden hétvégéjét elcseszték, leáldozott a hajlandóságnak is, meg a plusz bevételnek is. Ezt csak azért írom, hogy lásd, nem feltétlenül jó mindenkinek minden „segítő” intézkedés. Ettől függetlenül nem mentünk tüntetni, nem borogattunk kukákat, hanem tudomásul vettük, hogy a legtöbb dolgozó érdekét ez szolgálja, és nem lehet mindig minden számunkra a legideálisabb, mert más esetekben visszaélésekre ad lehetőséget.

Nem tudom, hogy miből számították ki, de konszenzusnak látszik, hogy a dolgozók 5-6%-át érinti a törvénymódosítás. Azoknak is egy jelenős részét pozitívan, és vannak valamennyien, akiket negatívan. Ezek túlnyomó része is olyan helyen él (merthogy alig van már másmilyen), ahol ha feldobsz egy döglött macskát, az álláshirdetésre esik, tehát jók az alkupozíciók az elzárkózáshoz. Na akkor innen már csak az a kérdés, hogy létezik-e olyan törvény, ami kivétel és mellékhatások nélkül mindenkinek tökéletesen megfelel, ha meg nem, akkor megér-e ekkora cirkuszt néhány dolgozó gyengülő közérzete. Itt még meg kell említenem, hogy nem kvalifikált melósokról van szó, és elég bolsi felfogás a tanulatlanság/képzetlenség árát másokon számonkérni. Ha valaki kiszolgáltatott a 8 osztálya miatt, akkor tanuljon. Mások sem álmukban szerezték a szakismereteiket, hanem megdolgoztak érte.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 15:32:11

a parlamenti cécós bekezdésed szánalmasan ostoba és nemtelen.

1) a parlamentben az ellenzék tényleg nem tud sokat kezdeni, ez azért van, mert a szavazók basztak több felhatalmazást adni, meg Orbán rendszere ilyen, 48%-ból kétharmadot csinál

2) ennek ellenére csináltak valamit, és kemény büntetést kaptak érte

3) a parlamenti obstrukció nélkül a faszod se tüntetne most

putris72 2018.12.16. 15:44:10

@dorian gray: Én időkeretben dolgozom,itt már kifejtettem,hogy ez,hogy működik,de nem akarják megérteni,hiszen a hazugság hihetőbb mit amikor valaki elmondja,hogy miként is megy ez!Az éves keret 2000 óra!Nyilván aki évközbe kezdett időarányosan kevesebb! Vannak 6 napos hetek,néha sok néha kevésebb! Viszont mivel a törvény szerint 2 szabadnap jár a héten,fuggetlen a max 48 órás munkahéttől,a munkáltatónak ki kell ezt adni! Ami 1-3 héten belül meg is szokott történni!,de ha nem!December 31 lejár az éves keret! Kapun egy összesítőt,hogy 151 órával túlléptem az éves munkaidőkeretet! Ennek a túlmunkának az 50% újból kifizetik! Ha marad beragadt pihenőnapom,akkor annak is az 50% kifizetik megint!Ha több szabadnapot adtak ki mint járt volna akkor a 100% fizetik ki a kiadott napoknak!A túlórát minden adott hónapban kifizetik,még akkor is ha már a havi zárás után rendelték el!Most is önkéntes,és pár órán belül az kérvényező termelési terület vezetője hozza és mi aláírjuk,hogy az x napon 120% túlóráért jövök be dolgozni! Plusz a pótlékok! pihenőnapot nem lehet átvinni a következő évi munkakerethez! Tehát olyan nincs,hogy 1 vagy 3 éven keresztül 6 napot dolgozok,és majd aztán elküldenek piheni! Mivel nincs a régiben sem ilyen és az újban sem!Akik ezt állítják azok nem gondolkodnak,hiszen akkor leállnának a gyárak,mert az összes melós jól megérdemelt 3 hónapos fizetetlen pihenőjén van!! Elég jól le van szabályozva a dolog! Dolgoztam jóval rosszabb helyen ahol szinte minden ünnepnap dolgoztam,miközben volt akik soha sem! Ebből 6 év Anglia,se karácsony,se húsvéti ünnep csak meló! Miközben a kedves muszlim munkatársaim otthon ültek,mert ők nem ünnepelték, de dolgozni sem volt hajlandó egy keresztény ünnepen!Viszont ramadánkor alkalmazkodnunk kellett hozzájuk,mert úgy nekik vannak jogaik! Akik ezt a tüntetést propagálják azok hazudnak,mert nem igaz az az állításuk ami alapján a soha nem dolgozó,és külföldi diákokat kiviszik balhézni!És ez az oka,hogy a melós nem megy ki!! Főleg azok hivó szavára akik kormányzása alatt 1 millió munkanélküli lett!

LebensraumamOsten 2018.12.16. 15:56:01

@balcán maxval bircaman: Majd ha jövő évtől szopnak a rohadt illibbant patkányszavazók, akkor már bánni fogják az egészet, mint a kutya amikor 9-et fiadzott. Én már nagyon várom, hogy lássam a cégünknél hogy visítanak majd a megalkuvó görények amikor pár százezerrel kevesebb lesz a fizetésük. Már előre kiszámoltuk az irodában. Hah!

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.12.16. 15:58:18

@putris72: Szerintem abbahagyhatod a kifejtést. Én nem dolgoztam ilyen megoldásban, de egy jó ismerősöm igen, sőt, a kollégáival közösem kérték a bevezetést, mert a főnökeik addig nem ismerték, viszont folyamatosan gondot okozott összehozni a hektikus megrendeléseket a hagyományos beosztással. Nagyon jól megvannak vele már évek óta.

Annyiszor kifejtetted már a rendszert, hogy vagy nem akarja valaki érteni, vagy alkalmatlan a felfogására. Amúgy szerintem is jó rendszer lehet :).

David Bowman 2018.12.16. 16:07:52

@morph on dear: Ha tényleg meg tudod magyarázni, arra tényleg vevő lennék. Én abban mérném az Európát, hogy mennyi lóvé van az embereknél. Kezdtem kényelmesen hátradőlni, hogy rendben van, végre haladunk. Erre jön ez a statisztika.

kolompar lole 1113 2018.12.16. 16:23:08

"Alapvetően mindenki tudta, mit akar jelenteni a "Gyurcsány takarodj!""

De aki esetleg nem tudta volna, az most láthatja az eredményét. A hazaárulást, lopást, kommunizmust.

kolompar lole 1113 2018.12.16. 16:26:10

@B55: "A közigben még annyira sem , ott parancs értettem van!"

Meg lelépés Ausztriába, vagy legalább a versenyszektorba, ha 2-3x annyit fizet.

kolompar lole 1113 2018.12.16. 16:28:01

@Tata86: Attól fél hogy utánanyúlnak, kirúgják. Mint az előző kommunizmusban, ott is suttogva lehetett csak véleményt nyilvánítani. De az is megdőlt, ez is meg fog.

kolompar lole 1113 2018.12.16. 16:28:33

@feribácsi: Orbán + Rogán, az oxfordi Soros ügynökök. Ki más?

kolompar lole 1113 2018.12.16. 16:31:31

@törppicur:

"a valovilag az bizony nem fideszes musor."

Dehogynem.

"Retekklub csinalja, adja ballibszinvonalon"

Igen, a fidesz az kőkemény balzsidó kommunizmus, ezért is szól nekik az IQ 0 műsor. Aki 10k Erzsi csekkért képes tapsikolni meg vik-tor-vik-torozni, annak csak ennyi esze van, beléjük felesleges lene atomfizikát önteni.

aranyláz 2018.12.16. 16:42:24

@dorian gray: te se érted, pedig valaki már tök jól leírta itt: nem (csak) ezért tüntetnek, az eddigi összes geciségért, leszarásért, azért, mert ez a kormány nyilvánvalóan mindig csak a sajátjainak kedvez. Lehet ezt persze még folytatni egy darabig, de annál rosszabb lesz utána. Aki meg a "melósokat nem is érdekli ez az egész" mantrat szajkózza, annak mondom, hogy Győr ből

aranyláz 2018.12.16. 16:44:17

Szóval Győrből most mentek fel busszal az Audisok tüntetni.

arabok balrol 2018.12.16. 16:57:41

@aranyláz: Az jo mert allitolag Gyorben is van tuntetes, csak emberek nincsenek.

kutyás majmok népe (törölt) 2018.12.16. 17:04:12

"Szokás szerint egyéni képviselői indítvány, nulla társadalmi vita."

Azt megtudhatják a melósok, hogy ki volt az a mocskos disznó fideszes, aki ezt benyújtotta? Csak hogy megemlítésre kerüljön a neve a tüntetésen, ha azok a faszkalapok nem koncertezni mennének ki, hanem valóban tüntetni.

kutyás majmok népe (törölt) 2018.12.16. 17:08:35

Tehát sűrűn lehetne anyázni fizetéskor, mint annak idején Boksrost a csomagja miatt. Szóval, ki tudja, hogy hívják azt a fideszes gennyládát, aki merte képviselni, pontosabban meglopni, a magyar munkásokat? Mert ezek nem képviselnek, hanem lopnak, mint a gazdáik.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.12.16. 17:13:11

@arabok balrol: igen nekem is az a problémám ezekkel a dolgokkal, hogy "most aztán megbukik a rendszer!", amit @aranyláz: is írt, hogy "most lett elegük az embereknek mindenből", hogy akkor hol vannak az emberek? Egy 2 millas városban van 2000 tüntető? Statisztikai hibaszazalek. Mellé országos szinten 10 millióból 5000 (?) 1-1 helyen van vidéken, lehet azzal a fővároson kívüli 3000 fővel meg fölé is lőttem. Ez lenne az országos széleskörű felháborodás?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.12.16. 17:30:34

Amennyiben a melós tömegnek kicsit több esze lenne, mint a birkáknak, már régen megbuktatták volna, (illetve meg sem választották volna) ezt a kormányt.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.12.16. 17:30:39

Bazmeg, a melós a belét kidolgozza, hogy el tudja tartani a családját, nem ér rá tüntetni.

arabok balrol 2018.12.16. 17:35:51

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: buktatni minden hulye tud

Az a kerdes utana mi lesz? Mert a tomegben vonulo politikusokra biztos nem cserelnem le Orbant

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.16. 19:16:33

@Nincs közöttünk csicska:

Szerintem nem fájó épp ez az intézkedés, de az volt pl. az LTP-k megszüntetése. Eleve általánosságban értettem, mert valóban így szokott lenni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.16. 19:20:42

@Nagy Anita Sv:

"A lakosság több mint nyolcvan százaléka nem tud más nyelven beszélni."

Lehet, hogy igazad van, de ez egyre kevésbé akadály. A Chrome-ban a Google bármely angol, német vagy francia nyelvű weboldalat elég jól lefordít magyarra.

Nancsibacsi 2018.12.16. 19:50:20

"nekem az a tapasztalatom a multikról, hogy sem a fizetés visszatartása, sem az eszetlen túlóráztatás nem az ő műfajuk"
KH bank, belga multi, feleségemnek több 1000 órányi túlórája volt az évek alatt - egyet se fizettek ki. Kártyával lehet ki-be menni, pontosan tudják mindenkiről mennyi időt tölt el, a program logolja az összes kattintását, szóval lehet látni hogy nem facebookozott.
Ahol én dolgozom magyar családi cég ott NEM SZABAD túlórázni, kivéve ha elrendelik, de akkor ki is fizetik (nem volt még ilyen az elmúlt 2 évben, előtt volt).
Szóval ez nem multi/kkv függő, hanem szarházi vezetés/normális vezetés függő. És szarházi legalább annyi van a németek meg úgy általában a külföldiek között, akiket ideraknak büntiből (mert a saját országukban már megbuktak) mint a magyar vezetők között.

Nancsibacsi 2018.12.16. 19:53:02

A melós amúgy azért nem hisztizik, mert ha neki nem tetszik a pénz/főnök/munkakörülmények/akármi akkor veszi a kalapját és megy máshová. Ő azért nem kap pénzt - mint a pesti bölcsészgyerek - hogy hőbörögjön a parlament előtt. Ha túlóráztatják, ha nem fizetik ki azonnal - egyszóval ha rosszul érzi magát, talál 3 másik hasonló helyet. Jelenleg ő van alkupozícióban, nem a cégek.

arabok balrol 2018.12.16. 20:01:52

@Nancsibacsi: A lipsik elore gondolkodnak, azt nezik mit okozhat ez a torveny ha ok hatalomra jutnak es becsuknak 1 millio munkahelyet

valakinek gondolkodni is kell am!

Quadanium 2018.12.16. 20:26:58

A sok pesti hülyegyerek nem a melósokért küzd. Csak balhézik, mert ráér. A sok pesti hülyegyerek pont leszarja a melósokat.
A "gyújtsuk fel a karácsonyfát" és a "basszátok meg keresztények" a melósokért szól?

European citizen (törölt) 2018.12.16. 20:29:31

A melósok valószínűleg normál munkával szeretnének piacképes fizetést.

De ettől függetlenül nem akarnak Európai Egyesült államokban élni. Egy olyan országban, ahol ő csak egy átlaghülyemagyar, aki kussoljon. Majd a liberális értelmiség -aki saját maga szerint nagyon okos- dönt a nevében.

Próbálj meg vitatkozni azokkal, akik most kint tüntetnek. Ha nem értesz egyet mindenben velük, akkor olyan aroganciával és pökhendiséggel ordítanak le (szó szerint), ami valami egészen elképesztő.

Ha az amber logikusan végiggondolja: ki akar ilyen vezetőket a feje fölé?

kolompar lole 1113 2018.12.16. 20:41:08

@arabok balrol: Inkább hagynád a legnagyobb tolvajt tovább élősködni? Na látod ezért nem bízzuk rád a rendszerváltást.

kolompar lole 1113 2018.12.16. 20:43:26

@Quadanium: Az ájtatosmanók nyugodtan megbaszhatnák végre magukat, 0% a támogatottságuk, senkinek nem kellenek, csak élősködnek a nyakunkon. Induljanak külön, érjék el az 1%-ot, ha tudják! Ja, nem tudják. És ezt ők is tudják. De a pénzünk az kell, mi? Ez már nem a középkor, felvilágosodás van, nincs szükség pedopapokra!

kvadrillio 2018.12.16. 20:48:38

NU....AKKOR LESZ CSAK GEBASZ, HA A SZUNNYADÓ ERŐ HIRTELEN ODABASZ !

Quadanium 2018.12.16. 21:19:13

@kolompar lole 1113: Na, a melósok ezért maradnak csendben. Mert ilyen seggfejek vagytok mind. Ki akarna veletek közösködni?

Boycie 2018.12.16. 21:56:34

Na a mai tüntikézésen hányan vannak? Az rendben van hogy ők a nép és be akarják olvastatni a követeléseiket TV-ben, de legalább lennének ezren beleértve az összes politikust és megélhetési bajkeverőt. Már az Index sem mert létszámot becsülni mert annyira kevesen vannak. lassan lehetne kezdeni kilőni a szemüket, akkor Brüsszel is elismeri majd hogy már elértük a gyurcsányi demokráciaszintet, amivel annak idején nem volt semmi problémájuk :-) Akkoriban nem bíztak meg egy debil kapásasszonyt hogy írjon jelentést a magyar demokrácia állapotjáról.

putris72 2018.12.16. 22:03:27

Amugy az a legnagyobb vicc,hogy 2004-2005 környékén egy bizonyos multicégnél dolgoztam(étterem)18 éjszakás műszakot húztam le szabadnap nélkül!! de nem voltak ritkák a 10-12 napos megállás nélküli műszakok,volt amikor azon poénkodtunk,hogy kinek sikeröl megdönteni a másik rekordját! Valahogy nem emlékszem,hogy a balib oldal tüntetett volna eme kiszolgáltatott szituációért! Kétszínű szánalmas banda! de még most is több hétvégém van mint akkor és azon a helyen! Kérdésem,hogy milyen balib jogszabály engedte meg a multinak,hogy az alkalmazottjai nonstop szabadnapok nélkül dolgozzanak,és nem túlórába,mert akkor olyan nem fizettek! Most meg minden baj,ha bezár a boltok,áruházak vasárnap!Aztán meg,hogy miért lehet túlórázni!Jó most túlóraként fizetnek!Micsoda szemétség! Van egyáltalán a baloldalon gondolkodó ember,vagy a gyűlölet,és a vereség el nem viselése teljesen elvette az eszüket?

putris72 2018.12.16. 22:07:05

A tscoban is annak idején azt mondát,ha nem akartál minden nap ottmaradni 1-3 órácska,hogy legközelebb nem kell jönni! Kilehet számolni 22 műszakkal,hogy mennyi jött össze 1 hónap alatt!!Ja és akkor csak havi 4 óra volt az engedélyezett! Akkor hol voltak a balibek?Mert ez is az ő kormányzásuk alatt volt!

stim 2018.12.17. 00:25:29

Mint ahogy az néhány nap alatt kiderült az ellenzék és az ellenzéki média ismét hazudott. Mert hazudnak reggel, hazudnak délben és hazudnak minden hullámhosszon.

Nincs olyan, hogy 3 év után fizetik ki a túlórát, a túlórát minden hónapban kifizetik.

Hazug emberek ezek, nincs egy tisztességes igaz szándékuk ezért se korábban, se most se később nem lehet se megbízni bennük, se rájuk bízni bármit.

Azért nem sikerülnek a dolgaik mert egymásnak és a választóiknak is hazudnak. Akinek pedig a szavai nincsenek összhangban a tetteivel az hiteltelen és nem tudja megvalósítani amiről beszél ezért mindegy is hogy miről beszél.

Hát ez a mai ellenzék. Hazug emberek sunyi indítékokkal. Egymásról vesznek fel titokban felvételeket, egymás előttis alakoskodnak. Ahogy a választókai, a szimpatizánsaikat is becsapják. Oda valók ahová az SZDSZ.

Növesszetek gerincet, hogy legyen hiteletek.

Tisztelet a kevés kivételnek mert mindig van egy pár.

Tata86 2018.12.17. 01:38:17

@kolompar lole 1113: Bullshit! Ki a halál nyúl utána sima tüntető melósoknak? Ez inkább egy mostmár önfelmentő rossz beidegződés. Valójában elég veszélytelen dolog demonstrálni. És az sem igaz, hogy suttogni kell. Nyugodtan lehet beszélni. Nyilván nem mindenhol, de ez az általános.

@F.M.J.: Írtam én is, hogy van ennek jó olvasata is. Az is tény, hogy a szoci gazdaságpolitika pocsék volt, és valószínűleg lenne is(, de szerintem a NER is katasztrófa hosszútávon).

Szerintem is lehetNE vitatkozni a túlórás résszel, csak ugye a NERben erre nincs igény. Persze nevezheted idealizmusnak, hogy ezen én fennakadok, de egyrészt nincs semmilyen kontroll a NER törvényhozásában, simán átmennek olyan törvények is, amik abszolút lobbiérdekek mentén születik, másrészt az ilyen húzások miatt vagyunk beleragadva ebbe a hideg polgárháborúba.

A 3éves keretre viszont tényleg nem tudok semmilyen épeszű magyarázatot.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.12.17. 07:19:34

@Tata86: Megértem a nézeteidet, és még csak nem is vitatom a megállapításaidat. A probléma nem ez, hanem a kezelésük.

Ádám-Éváig nem mennék vissza, de a kálya mindenképp fontos.

Adott volt egy ország, amiben egy bozótos pakk után elég gyalázatos állapotban kezelésbe vette a Fidesz a gazdaságot. Persze van a makronak egy elég hosszú átfutása, mire megjelenik a mikroban, de neked ezt nem kell mondanom, csak a rend kedvéért jegyzem. Mire a folyamatok megfelelő edményt mutattak volna általánosan, még az utolsó pillanatban jött a 2002-es választás. Az akkori kormány naivan azt hitte, hogy csak nem olyan hülye a nép, hogy ne látná a fejlődést, meg hogy a minimálbér 19-ről 50 ezerre emelkedett, hogy már nem koncepció gyereket gyártani segílyért, de aki dolgozik, az csak kap plusz támogatást az adójából, meg még sok minden, amit nem akarok sorolni. Nos, de. Pont volt akkora hülye, hogy mindezt ne vegye észre, és leváltsa őket.

OV és cimborái nem hülyék. Ellesték a technikát, és ha már tudták, hát alkalmazták is. Persze, hogy ne legyen kétség, szándékoltan elvesztették 2006-ot is, hogy látszódjon jobban, amit a szocik amúgy tagadtak. Ez is bejött. Ősszel megmutatták, hogy demokraták, mert a kormányt választásokon győzik le, és nem az utcán. Momentán ez is jól jön most, ha értékelni kell a nyikhaj politikusdegeneráció produktumát. így lett 2/3.

Innen viszont már érdekesebb a történet. Részint van a dolgok menetének egy evolúciója, ami látszólag kikerülhetetlen, másrészt degenerált ellenféllel szemben elég nehéz normális vitát folytatni. Sajnos mindkét érv mellettük szól. Az első, hogy bizony a stabil hatalom kitermeli a vadhajtásait, amiket amúgy teljesen jogosan tesz szóvá az ellenoldal (erőből átvitt törvények, lehetőségekkel való visszaélések a kontroll hiánya miatt, stb), második, hogy ha a vitapartnered folyamatosan hülyeségeket beszél, ha tiszteletlen, ha mosdatlanszájú, ha láthatóan szerepet játszik, eszében sincs érdemi vitát folytatni, és ellenzékiség helyett csak ellenségeskedik, akkor te is legyintesz rá, mert a hülye az hülye.

Mi a megoldás? Például tudnék támogatni a jelenlegi kompánia helyére egy olyan csapatot, aminek láthatóan vannak gondolatai. Nem is biztos, hogy feltétlenül mindenben egyetértenék velük, de legalább lenne benne koncepció, méltóság, tisztelet mások munkája és eredményei iránt. Olyat, aki folytatni szándékozna egy eddig jól alakult gazdaságpolitikát mégjobb irányba fordítva, és nem lepusztítani akarná a meglévőt, csak mert nem ő grundolta össze.

Csak pár példa az érthetőség kedvéért.
Tervbe venné a postahivatalok visszatelepítését a kisfalvakba. Ugyanis ott élnek azok a 60+ emberek, akik elég sokat szívtak, hogy ez az ország túlélje a XX. századt, de most ezért órákat kell lesniük, hogy mikor jön a mobilpostás, hogy feladhassák a csekkejeiket. Tudom, hogy van erre technikai megoldás, de nekik is kijár az ami szerintük megfelelő, a költségvetés meg röhögve elbírná.
Össze kellene már vonni a közlekedési vállalatokat, és nem kamuversenyeztetni őket adófizetői pénből. Talán akkor nem menne egymással párhuzamosan vonat és busz, míg másutt meg semmi.
Ezeket csak azért írtam, mert épp lenne mivel kapcsolatban felkérdezni a kormány tevékenységét úgy, hogy érdemes legyen meghallgatni, de amíg az a téma, hogy mit eszik a Szíjártó a kocsiban, meg amíg egy ostoba liba odáig sem jut el, hogy rendesen elolvasson egy nevet egy utaslistában, mégis sipákol a parlamentben, hogy lám mit talált, addig nem kell csodálkozni, hogy senki sem veszi komolyan őket. Nem is lehet.

Tuvábbi probléma, hogy ha már nem tudjuk az ellenfél képességeit helyesen belőni, okosabb többre értékelni, mint alábecsülni, mert a szándékok nem határozzák meg a képességeket. Pl.: ha OV a lányát meg akarná magánrepülőztetni ingyen, akkor stratégiai megállapodást kötne egy alkalmas légitársasággal mondjuk állami érdekű futárszolgálat ellátására. Utánna pedig már egy DM kaliberű szánalomkupac sosem jutna a nyomára a "hálából" felszálló magángép utasainak. Amíg az a narratíva, hogy a "fidesz kontraproduktív hülyegyerekek gyülekezete", addig biztosan nem fogják kibillenteni a hatalomból. Ezt ők is tudják, azért ilyen nyugodtak, azért tapsikolnak GyF-nek, TB-nek, meg a többi futóbolondnak.

Tata86 2018.12.17. 11:22:30

@F.M.J.: A historikus résszel egyetértek, annyi helyesbítéssel, hogy a nép nem hülye, csak morci és zárkózott. A Fidesz 40 év berögződéseit akarta 4 év alatt eltörölni. Kevés volt. A tömegeknek idegen, és félelmetes volt, amit a Fidesz képviselt. Érzelmekről van szó, nem intelligenciáról és ismeretekről.

A probléma az, hogy itt a Fidesz átment posztkomcsiba, ami egyébként nem jött rögtön be, mert a maszop hitelesebb posztkomcsi volt. De ha be is jött volna, és pártszempontból érthető döntés lett volna: minket innentől kezdve nem képviselnek.

A Fidesz sikere ironikusan annak köszönhető, hogy a fiatalabb generációk otthagyták a nemzetellenes posztkomcsi oldalt. A vidékiek jobbikosok lettek, a budapestiek elempések, míg a Fideszre szavazott, aki addig is szavazott.
Igazából 2018 az első választás, amikor Orbán-Kádár tényleg képes volt új szavazókat szerezni. Stílszerűen alulművelt falusi nyuggereket.

És akkor most jön az, ami miatt nonszensznek érzem azt a vádat, hogy az ellenzékkel nem lehet vitatkozni: a Fidesz a Jobbik programját hajtja végre. Ehhez képest a Jobbikkal sem hajlandó vitatkozni róla! Az sem igaz, hogy Schifferékkel nem lehetett volna tisztességes kompromisszumokra jutni! Ha lett volna szándék be lehetett volna darálni a szocikat, hogy az új ellenzék vehesse át a helyét, csak hát erre nem volt igény.
Megint: politikailag abszolút érthető, mert működik, mi az hogy, nagyon is, csak nem minket képvisel a Fidesz. Ameddig Orbán kormányoz, addig a szocik és Gyurcsány is politikai szereplők lesznek.

A politikusokon kívül ott álltak sorban a jobboldali, polgári értelmiségiek, akik készek voltak a konstruktív vitára. A Fidesz ehelyett az összes szellemi műhelyet bedarálta, és explicit uszít ellenük.

Na ezek után tárják szét a kezüket a kormányban, és te is, hogy hát kikkel vitatkozzunk?

"Pl.: ha OV a lányát meg akarná magánrepülőztetni ingyen, akkor stratégiai megállapodást kötne egy alkalmas légitársasággal mondjuk állami érdekű futárszolgálat ellátására."
OV nyíltan kijelentette, hogy szarik a törvényre, és ő egy diktátor, aki házi oligarchákat tart, hogy különféle szolgáltatásokra. Lásd Vidi-meccsekre való repülőzés. Ez így szokott működni. A politika egyik területén cinikus pragmatizmus, a másik oldalon otromba amatőr hibák. Nem mindennek van értelme, amit a Fidesz csinál.

Persze, amit leírtam a spekuláció. Lehet, hogy semmi nem úgy működik, amit gondolom. Pl abszolút nem láttam, hogy a Fidesz 2018ban képes lesz új szavazókat megszólítani. Amit éppen ezért kérnek mindenkitől, csak érthetően a fideszeseknél releváns, hogy egyszerűen fejtsék ki a véleményüket az adott ügyekről. Határozzák meg, milyen országot szeretnének, majd ezt kérjék számon a kormányon.

Akarod-e, hogy koncepció nélkül, egyéni indítványokkal, teljesen világosan lobbiérdekek mentén irányítsa az országot a kormány? Ha nem, tiltakozz! Kész, ez eddig egy kontrollálható, felfogható dolog, amiben nincs bizonytalanság.
Persze a posztban is leírtam, ha szigorúan vesszük abszolút logikátlan most elkezdeni tiltakozni, volt ennél jóval durvább dolog is. De ezt nyilván nem én fogom megmondani neked. Csak a megfelelő választói magatartásról vitatkozgatunk.

Ehelyett megy a nagyüzemi pszichohisztorikus fejtegetés. Ráadásul úgy, mintha neked kéne azzal foglalkoznod, mi fog történni a párttal, nem pedig polgárként elvárni a képviseletet.
HA én most kimegyek, akkor az muníció LEHET az ellenzéki médiának, kiforgatHATJÁK. Ez az ellenzéknek még jelentHET néhány plusz százalékot, ahol Gyurcsányék újra élre kerülHET. Ők aztán 3 év múlva akár át is vehetik a hatalmat, aztán ha átvették akkor, akkor megint xarul kormányozHATNAK, a másik oldal ugyanúgy passzív maradHAT, de ennek ellenére, ha nem jön válság, LEHET, hogy megnyerik még egy ciklusra a hatalmat, amikor aztán kitúrHATJÁK a jobboldalt a pozícióikból, és évtizedes károkat okozHATNAK.

Persze, halvány fogalmad nincs mi fog történni valójában, mégis erre az ugyanúgy érzelmi döntésre alapozok a taktikádat, mint polgár.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.17. 12:06:28

@kolompar lole 1113:

"Na látod ezért nem bízzuk rád a rendszerváltást."

Lolecska, jelenleg mégis valahogy az a nagy büdös helyzet, hogy az általatok olyannyira lenézett nép nem bízza rátok a kormányzást. :D

@Boycie:

"Az rendben van hogy ők a nép és be akarják olvastatni a követeléseiket TV-ben"

Na de még a Nemzeti dalt sem szavalták el, ahogy Táncs.. khmm Czeglédyt sem hozták ki a börtönből.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.12.17. 12:10:58

@stim:

"Nincs olyan, hogy 3 év után fizetik ki a túlórát, a túlórát minden hónapban kifizetik.

Hazug emberek ezek, nincs egy tisztességes igaz szándékuk ezért se korábban, se most se később nem lehet se megbízni bennük, se rájuk bízni bármit."

Alaposan át van ám gondolva ez a hazudozás!

Feéhergelik a népet a 3 éves kifizetés hazugságával, aztán amikor majd kidedrül, hogy ez nem is igaz, úghy fogják beállítani, hogy az ő tiltakozásuk eredményeképp van havi kifizetés.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.12.17. 13:18:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szaros travi, ajánlom figyelmedbe a hvg mai híreit! Mert hergelik, te rühes fideSS propagandista köcsög...

Tata86 2018.12.17. 13:52:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Aki 3éves munkakeretben dolgozik, annak 3 évente fizetik ki a túlóráját. Vagy elküldik szabira, hogy nullára jöjjön ki.
Vannak ferdítések, és túlzások(, eleve ugye "rabszolgatörvény"), de éppenséggel nem hazugság ezzel hergelni.

Btw: www.valaszonline.hu/2018/12/17/a-konnygazt-ero-kerdes-migranst-vagy-hatnapos-munkahetet/

Erről a kérdésről pl jó lett volna beszélni az utóbbi 3 évben, mert a körmünkre ég(ett).
Ha most arról van szó, hogy ezzel a törvénnyel ismeri el a kormány, hogy a demográfiai összeomlás elérkezett, ami rántja magával a gazdaságot is, akkor el kell ismernem, hogy tévedtem: ez egy olyan ügy, ami (ellen)forradalmat ér.
süti beállítások módosítása